Η Κυβέρνηση έστειλε απεσταλμένο να δώσει «ασπιρίνες» στον Ιερώνυμο για να διατηρηθεί στην…καρέκλα – Ανησυχούν για τις εξελίξεις, φιμώνουν κληρικούς στον «αέρα»

Δημοσίευση: 16 Οκτωβρίου 2017, 4:50 μμ | Ανανέωση: Οκτώβριος 17, 2017 στις 8:56 πμ

«Τσουνάμι» λαού και εκκλησίας απειλεί να πνίξει Κυβέρνηση και Ιερώνυμο. Οπως όπως ο Υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής πήγε να δει τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο τυπικά για την νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου, ουσιαστικά γιατί υπάρχει μεγάλη ανησυχία για τις εξελίξεις εντός Εκκλησίας και κοινωνίας. Ετσι ο Ιερώνυμος απλά υποβάθμισε την συνάντηση ενώ ο Σ.Κοντονής απλά έδινε διαβεβαιώσεις λες και είναι «ασπιρίνες»…παρηγοριάς για τον άρρωστο…

Ετσι, παντελώς υποβαθμίστηκε από την πλευρά της Εκκλησίας η σημερινή επίσκεψη του υπουργού Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονή στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο.

Αντικείμενο της συνάντησης, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν ο νέος νόμος 4491/2017 για την νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου (αλλαγή φύλου από 15 ετών).

Ο υπουργός Δικαιοσύνης αρκέστηκε σε ανακοίνωση μιας παραγράφου, η οποία ανέφερε απλώς ότι πραγματοποίησε σήμερα συνάντηση με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, χωρίς καμία άλλα αναφορά.


Όταν ζητήθηκαν περαιτέρω διευκρινήσεις για την εν λόγω συνάντηση (σκοπός, περιεχόμενο, κ.λπ.) το γραφείο Τύπου του υπουργείου Δικαιοσύνης ενημέρωσε ότι ο κ. Κοντονής δεν επιθυμεί να παρέχει καμία διευκρίνηση επί του εν λόγω θέματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Κοντονής κατά την συνάντηση αναφέρθηκε στο νέο νόμο για τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου και διαβεβαίωσε ότι θα αυστηροποιηθούν οι προϋποθέσεις αλλαγής φύλου και ότι η Κυβέρνηση δεν επιθυμεί να έρθει σε σύγκρουση με την Εκκλησία.

Από την πλευρά της η Εκκλησία υποβαθμίζει το όλο θέμα και κάνει λόγο για μια τυπική συνάντηση και άτυπα κάνει λόγο για ρηχά πολιτικά παιχνίδια.

Ομως, δεν έχουν τελειωμό οι αντιδράσεις για το νέο νόμο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για την αλλαγή φύλου με μια απλή δήλωση από τα 15.

Σε ζωντανή σύνδεση με το Αίγιο ο π. Αθανάσιος μιλάει για την απόφαση του Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου και των κληριοκών της Ιεράς Μητροπόλεως να χτυπούν για μια εβδομάδα πένθιμα οι καμπάνες.

Όπως φαίνεται τα λεγόμενα του κληρικού προκάλεσαν δυσφορία στους παρουσιαστές της εκπομπής »ΣΗΜΕΡΑ», με αφορμή να του ζητούν πιεστικά να ολοκληρώσει.

Τότε ο π. Αθανάσιος δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Είχατε πριν τον κύριο Μπαλάφα που μίλαγε για αρκετή ώρα».

«Είναι υπουργός είναι κάτι διαφορετικό» του απάντησαν οι δύο παρουσιαστές!

«Υπουργός είναι αλλά είναι προδότης της χώρας» είπε ο π. Αθανάσιος με αποτέλεσμα να τον κλείσουν άρον άρον όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο.

Αλλά και χθες είχαμε έντονες αντιδράσεις από Ιεράρχες, ενώ στο χορό μπαίνουν και μεμονωμένες ομάδες πολιτών!

Από την πλευρά του ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος είπε πως «Δεν μπορούμε να είμαστε φίλοι του κόσμου και μέλη της Εκκλησίας. Εάν κάποιοι θέλουν να είναι άθρησκοι πολίτες είναι δικαίωμά τους, αλλά να μην θέλουν να επεμβαίνουν και στα της Εκκλησίας. Το χειρότερο που θα μπορεί να μας συμβεί είναι να αλλάξει η ζωή μας και να μην είναι πια χριστιανική. Όπου λείπει ο Θεός επέρχεται καταστροφή και κατάρα. Όσο και να προσπαθεί κανείς να υποστηρίξει μια κοινωνία χωρίς Θεό, θα έρθει η ώρα που αυτή η κοινωνία θα μας εκδικηθεί».

Αλλά και ο Μητροπολίτης Λαγκαδά Ιωάννης υπογράμμισε ότι θα πρέπει όλοι εμείς να κρατάμε πάντοτε ψηλά τα ιδανικά και τις παραδόσεις του Έθνους μας, διότι όπως χαρακτηριστικά τόνισε χρησιμοποιώντας μία φράση του μακαριστού Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης Παντελεήμονος του Β’, που είχε εκφωνήσει κατά την ομιλία του για την προσφορά του Ιερού Κλήσου κατά την διάρκεια του Μακεδονικού Αγώνα, «ο Μακεδονικός Αγώνας συνεχίζεται…», ενώ καταλήγοντας προέτρεψε όλους τους παρισταμένους να ψάλλουν τον Εθνικό μας Ύμνο.

Τέλος και ο Μητροπολίτης Βεροίας Παντελέημων με αφορμή το μνημόσυνο για τον Μακεδονικό αγώνα τόνισε:
“Ἄν ρίξουμε μιά ματιά γύ­ρω μας, θά δοῦμε τόν τρόπο μέ τόν ὁποῖο ἀντιμετωπίζουν ἤ μᾶλλον ὑποβα­θμί­­ζουν τό ἀνθρώπινο πρό­σω­πο ὅσοι βρίσκονται μακριά ἀπό τόν Θεό, ἔστω καί ἐάν πιστεύουν ὅτι ἐνεργοῦν πρός ὄφελός του, ἔστω καί ἐάν ἰσχυρίζονται ὅτι ὑπε­ρα­σπί­ζονται τά δικαιώματά του.

Διότι καί μόνο ἡ ἀπομάκρυνση ἀπό τόν Θεό διαστρέφει καί τά κα­ταργεῖ τά δικαιώματα καί τίς ἀξίες τοῦ ἀνθρώπου, καθώς ὅλα αὐτά εἶναι δῶ­ρα τοῦ Θεοῦ, εἶναι προ­νό­μια μέ τά ὁποῖα, μέσα στήν ἄπειρη ἀγάπη του, μᾶς προίκισε ὁ Θεός καί τά ὁποῖα δέν ὑφίστανται μα­κριά ἀπό τόν Θεό.

Γι᾽αὐτό, ἀδελφοί μου, καί οἱ ἥρω­­ες τοῦ Μακεδονικοῦ ἀγῶνος πού τιμοῦμε σήμερα, αὐτοί πού ἀγωνί­σθηκαν καί θυσιάσθηκαν γιά νά μᾶς χαρίσουν τήν ἐλευ­θερία, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ ἕνα ἀπό τά μεγα­λύ­τερα δῶρα τοῦ Θεοῦ στόν ἄν­θρωπο, ἀγωνίσθηκαν μέ πίστη στόν Θεό. Ἀγωνίσθηκαν μέ τή συ­ναί­σθηση ὅτι προΐστανται κα­λῶν ἔργων, ἔργων Θεοῦ. Γι᾽ αὐτό καί ἀγωνίσθηκαν ὄχι μόνο «γιά τῆς πατρίδος τήν ἐλευθερία» ἀλλά καί «γιά τοῦ Χριστοῦ τήν πίστη τήν ἁγία». Γιατί γνώριζαν καί πί­στευ­αν ὅτι δέν μπορεῖ νά ὑπάρ­ξει ἐ­λεύ­θερη πατρίδα, ἐλεύ­θερη Μα­κε­δονία, χωρίς τήν πίστη στόν Θεό, στόν Θεό ἡ χάρη τοῦ ὁποίου τούς ἐνίσχυε στόν ἀγώνα τους.

Τό δικό τους παράδειγμα κα­λού­με­θα νά ἀκολουθήσουμε καί ἐμεῖς, ἀδελφοί μου, ἀκολουθώντας συγ­χρό­νως καί τήν προτροπή τοῦ ἱδρυ­τοῦ τῆς τοπικῆς μας Ἐκκλη­σίας πρωτοκορυφαίου ἀποστόλου Παύλου, καί νά πρωτοστατοῦμε σέ ἔργα καλά καί ἀγαθά, ἔργα ἀρετῆς καί πίστεως στόν Θεό, μέ τή βοή­θεια τοῦ ὁποίου καί μέ τόν σεβα­σμό στίς ἀρχές καί τίς ἀξίες πού πηγάζουν ἀπό τήν πίστη μας θά ἐπιτύχουμε στά ἔργα μας καί θά φανοῦμε ἀντάξιοι τῶν ἡρώων πού τιμοῦμε σήμερα”.

Στο μεταξύ στο facebook έχει ξεκινήσει μια πρωτοβουλία για διαδήλωση ενάντια στο τρομερό νομοθέτημα αυτήν την Κυριακή. Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές

“Η κυβέρνηση της χώρας που δεν έχει καμία σχέση με την κοινωνία και τα προβλήματα της, έφερε ένα κατάπτυστο νομοσχέδιο περί αλλαγής φύλου ακόμα και σε ανήλικα παιδιά, ανοίγοντας τον δρόμο σε κάθε λογής παιδόφιλο να δικαιολογεί τις πράξεις του.

Το τερατούργημα αυτό πέρασε από κυβέρνηση και αντιπολίτευση και αποτελεί πλέον νόμο του κράτους.

Αν θεωρείς ότι αυτός ο νόμος δεν αντιπροσωπεύει τις αξίες και τις αρχές σου, αν δεν θέλεις να στερήσεις την αθωότητα από τα παιδιά σου, μετατρέποντας τα σε εργαλεία πολιτικού ακτιβισμού και αν πιστεύεις ότι δεν τους αξίζει αυτό το μέλλον σε καλούμε στο Σύνταγμα την Κυριακή 22 Οκτωβρίου να ενώσουμε τις φωνές μας”.

Ήδη πάνω από χίλια άτομα έχουν δηλώσει πως θα πάνε και 4.000 πως ενδιαφέρονται, χαρακτηριστικό δείγμα της ανησυχίας της κοινωνίας και της εναντίωσής της στα κυβερνητικά σχέδια για απαξίωση και εξαθλιώση των πάντων.

Δείτε σχετικά εδώ

  • Ταξίαρχος
    • Γιώργος fs.

      Άξιος Ταξίαρχε!!

    • Spyros Spyropoulos

      ΑΞΙΟΣ Ταξ!

  • chrispap

    ο τσομπανης ζηταει απο τα προβατα να τον προστατεψουν απο τον κακο τον λυκο. ειναι και αυτο μια λυση

  • Heaven and Hell

    Εντάξει, εκεί στην πάνω Ελλάδα, δείτε και την ανακοίνωση της Ιεράς Αρχιεπικσοπης Κρήτης για το θέμα.
    https://www.ekklisiaonline.gr/nea/olokliri-anakinosi-tis-ekklisias-tis-kritis-gia-nomo-allagis-fylou/

    • George Voyajakis

      αυτοι που καναν το Κολυμπαρι? Μη τρελλαθουμε εντελως…..

      • Heaven and Hell

        Οι ίδιοι, που μέσα στους ιεραρχικούς κύκλους έχουν αρκετούς φίλα προσκείμενους στην ένωση εκκλησιών (Δυτικής-Ανατολικής).

  • Γιώργος fs.

    4ος ….

    • Koutroulis

      χαλαρωνεις…

      • Heaven and Hell

        …και χάνει και στο μέτρημα…

        • Koutroulis

          αυτο που το βαζεις

        • Γιώργος fs.

          Έγινε η διόρθωση ζημιάρικο!!

          • Heaven and Hell

            Συγγνώμη που στο χάλασα!

          • Γιώργος fs.

            Δεν υπάρχει θέμα!!

          • Koutroulis

            Διορθωσε οτι θελεις στις καρδιες μας εισαι παντα πρωτος και δευτερος ο Ξα

          • Spyros Spyropoulos

            ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙ…….πεστα φιλε Κουτρουλη!!! Ο Γιωργος ειναι παντα πρωτος στις καρδιες ολων μας!!!

          • Γιώργος fs.

            Με συγκινείς Koutroulis!!!!😂😂😂😂😂😂😅😂

          • Koutroulis

            επιτhδες το εκανα :P

          • Heaven and Hell
    • Spyros Spyropoulos

      ΑΞΙΟΣ αδελφε Γιωργο!

      • Γιώργος fs.

        Ευχαριστώ αδερφέ Σπύρο!!

  • George Voyajakis

    καθε φορα που βλεπω στυμιοτυπα απο την ελληνικη τηλεοραση της πλακας αναλογιζομαι ποσο καλα εκανα που εχω τρεια χρονια να ανοιξω το διαφθορειο χαζοκουτι της πιπας.
    Μιλαμε ποσο καραγκιοζακος ο δημοσιογραφος και η δημοσιογραφα…… ή μηπως ειναι γενους θυληκου και οι δυο…. Τι εχουν δηλωσει αραγε?

    • Koutroulis

      αλλαξαν οι ρολοι τωρα περιμενουμε τις διαφημησεις πως και πως

  • Koutroulis

    Οι παρουσιαστες Δικηγοροι του Μπαλαφα

    • chrispap

      ντοκτορ

      • Koutroulis

        ντοκτορ

  • Spyros Spyropoulos

    Ο πιστος λαος απαιτει την παραιτηση του Ιερωνυμου!

    • Koutroulis

      κατι με κεραυνο και φωτια δεν εχει ?

      • Spyros Spyropoulos

        Χαχαχαχαχαχα…..δεν ειμαι των ακρων φιλε Κουτρουλη!!!

        • Koutroulis

          απο πανω να ερθουν οχι απο πλαγια :)

  • © Proud to be Greek

    H λέξη «προδότης» σύντομα βλέπω να ποινικοποιείται ως ρατσιστική.

    • Heaven and Hell

      Και τα συνώνυμά της, όπως Κουίσλιγκ, Εφιάλτης, Αρτέμης, βουλευτής κλπ κλπ

    • Koutroulis

      Μην τους βαζεις ιδεες

  • SHAKA_ZULU

    ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟ ΣΚΑΙ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ 5 ΔΡΟΜΟΥΣ.

    • Heaven and Hell

      Βάζε ιδέες, να βρουν αφορμή για να ξεκινήσουν απεργία οι σκουπιδιάρηδες των δήμων…

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΜΠΡΕΕΕΕΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΥΣΟ!!! ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ έκανε ο πρόεδρος του Τμήματος Γεωλογίας του ΑΠΘ καθηγητής Μιχάλης Βαβελίδης!!!

    2,4 τρισ.ευρώ είναι η αξία του ορυκτού πλούτου στην Ελλάδα χωρίς όμως να υπολογίζονται οι υδρογονάνθρακες και πλέον είναι εμφανής ο λόγος που την «έδεσαν» με Μνημόνια για μισό… αιώνα.
    http://serresnews.blogy.gr/post/4759-i-ellada-einai-gemati-xryso!!!-sygklonizei-i-dimos

    • Γιώργος fs.

      Σωθήκαμε με 2,4 τρις ευρώ…..γίναμε πλούσιοι!!!😆😆😆😆

    • Koutroulis

      κασμας Check Φτυαρι Check

  • Deadpool_Nikeus

    με απανωτά φιάσκο αυτή η κυβέρνηση και ακόμα να πέσει…

    • Koutroulis

      Πως να πεσει αφου ΖΖΖΖΖζζζζζζζ

      • Deadpool_Nikeus

        το σανό είχε και βαλεριάνα μέσα

        • Koutroulis

          χρρρρρρ

    • Heaven and Hell

      Τί εννοείς «κυβέρνηση»; Τους 300 που εναλλάσσουν πισινούς στις υπουργικές καρέκλες και ξοδεύουν εκατομμύρια για να ανακαινίζουν τα γραφεία τους με έπιλα και υπαλλήλους ή τη συγκεκριμμένη συμπραξή απο-κομμάτων;

      • Deadpool_Nikeus

        αυτό το «πράμα» τέλος πάντων…

        • Heaven and Hell

          Απαντώ με άσμα:
          https://youtu.be/xp-1RocRPLI?t=46

          • Deadpool_Nikeus

            τσίμπα θετική

          • Heaven and Hell

            Κύριε πρέσβη, μας κακομαθαίνετε!

    • Koutroulis

      μολις μου ηρθε αναλαμπη γιατι δεν πεφτει η κυβερνηση , πως αφου ειναι στο πατο

      • Deadpool_Nikeus

        σωστά…δεν γίνεται να πέσει άλλο

      • Lalakis ο αργικέραυνος

        στην Βενεζουελα λυνταρονται στον δρομο και ο ρημαδουρος δεν πεφτει.

        περιεργο ε;

        τνω καηκαν 2 κτηρια απο αναρχικους και επεσε ο Κωστακης….

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          υγ. τωρα περνανε καλα οι «αναρχικοι» ;

          • Spyros Spyropoulos

            Σιγουρα θα παιρνουν και το χαρτζηλικι τους…..

          • Koutroulis

            υπαλληλοι ανευ ενσημου

        • Koutroulis

          Δεν θελει στο δρομο αλλα στα σπιτια τους , να νιωσουν την πιεση εκει που την νιωθουμε και εμεις

    • Π.Π.

      Ο κομμουνισμος χρειαστηκε 70 χρονια για να πεσει στην Ρωσια και 45 χρονια στην Ανατολικη Ευρωπη.
      Ηδη διανυει 70 χρονια στην Κινα, 60 στην Κουβα και 20 στην Βενεζουελα.
      Εμεις περιμενουμε να πεσει στα 2 χρονια, στην Ελλαδα;;;;

      • Spyros Spyropoulos

        Μην μας ριχνεις ψυχολογικα……….

        • Π.Π.

          Για να σε ανεαβασω ψυχολογικα, πιστευω οτι, στην Ελλαδα, θα πεσει σε 2-3 χρονια, οταν οι λαθραιοι Ισλαμιστες γινουν πλειοψηφια (2000 ηλθαν μεσα στον Οκτωβριο, επισημως, μόνο στο Αιγαιο, ασε πόσοι ηλθαν απο τον Εβρο και ποσους δεν τους μετρησαν, ειτε σκοπιμως ειτε αθελητως).
          Τοτε θα παρουμε κι΄ εμεις, οι απλοι Ελληνες, την εκδικηση μας: Γνωριζεις τι κανουν οι Ισλαμιστες στους φου….δες;;; Αν λοιπον υπολογισεις τι ποσοστα εχει το τριτο φυλο, αναμεσα σ΄ αυτους που μας κυβερνουν και μας κυβερνησαν, καταλαβαινεις.

          • SHAKA_ZULU

            Δ-Ε-Ν ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΙΤΟ ΦΥΛΟ!

          • Π.Π.

            Δεν ισχυριζομαι οτι υπαρχει. Οι γκεουλες αυτοχαρακτηριζονται ετσι.
            Κι΄ οταν οι Τζιχαντιστες τους πετανε απο τις ταρατσες, επιμενουν οτι ανηκουν στο «τριτο φυλο».

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
    • © Proud to be Greek

      Σωστός!

    • ΙΩΝ 1942

      ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΑΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ…ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ (ΑΛΗΘΗ) ΛΟΓΟ…!!!
      ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΩΤΕΡΟ…Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΥΓΕΙΑ…!!!

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • ΚΩΝΚΑΡ
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    Το στρατηγικό αδιέξοδο της Τουρκίας του Ερντογάν απέναντι στην Ένωση, τις ΗΠΑ και τη Ρωσία
    https://greek1.blogspot.com/2017/10/to-stratigiko-adiexodo-tis-tourkias-tou-erntogan.html#axzz4vexNIds9

  • ΙΡ

    Ο δημοσιογραφος…δεν σας ειπε κανενας…σκοταδιστες!!!!
    Απο που κι ως που μπορει να ειναι οι ιερωμενοι ,σκοταδιστες δεν μπορω να το καταλαβω.
    Αυτοι που ψηφιζουν νομοσχεδια καταπτυστα, ερημην τη Ελληνικης οικογενειας, ειναι οι σκοταδιστες!!!

  • Chat Noir

    Ο λαός δεν βρίσκεται στις επάλξεις όπως ψευδώς αναγράφετε στον τίτλο. Σύμφωνα με δημοσκόπηση ο λαός σε ποσοστό 55% αποδέχεται το νομοσχέδιο. Οι χριστιανοταλιμπαν ιεράρχες καλύτερα να περιοριστούν στην εξουσία των ποιμνίων τους. Ο λαός έχει εκλέξει πολιτική ηγεσία και δεν γουστάρει να τον εξουσιάζουν θρησκευτικοί ηγέτες. Είμαστε Ελλάδα του 21ου αιώνα κι όχι Ιράν ούτε Σαουδική Αραβία.

    • ΙΡ

      Ο λαος ειχε εκλεξει πολιτικη ηγεσια υπο αλλων δεδομενων!
      Αλλα ελεγε ο κ.Τσιπρας προεκλογικα!και αλλα κανει αμεσως
      μετα την εκλογη του!αυτο πως λεγεται;;;
      Οι ιερεις δεν μπορουν να χαρακτηριστουν χριστιανοταλιμπαν
      γιατι ο χαρακτηρισμος δεν συμβαδιζει με την πραγματικοτητα.
      Η Ελλαδα του 21ου αιωνα πρεπει να μην εχει να φαει;;;
      να μην εχει δουλεια;;να μην εχει ασφαλεια;;;να μην εχει περιθαλψη;;;
      να μην εχει θρησκεια;;να μην εχει ηθικη;;;ποιος ειναι αυτος
      που θα κανει τετοιες ανατροπες στην κοινωνια μας χωρις ουτε καν να μας ρωτησει;;;
      Εχουμε τελικα δημοκρατια;;;;

    • Π.Π.

      Τι λες, βρε παιδι μου;;; 55% ειναι το ποσοστο των «γκετσηδων» στον Ελληνικο πληθυσμο;;;;

      ΥΓ. Ποιός την εκανε την «δημοσκοπηση»;;; Η «αξιοπιστη» Metron Analysis, για λογαριασμο της «Αυγης»;;;
      Και πού την εκαναν;;; Σε μπαρ για που…δες;;;;

  • © Proud to be Greek

    «Με μια καρδία όλοι μιά γνώμη μια ψυχή
    χτυπάτε του τυράνου την ρίζα να χαθεί
    ν’ ανάψουμε μιαν φλόγα σε όλην την τουρκιά
    να τρέξει απο την Μπόζνα και ως την αραπιά.

    Ψηλά σαν μπαϊράκια σηκώστε τον Σταυρόν
    και σαν αστροπελέκια χτυπάτε τον εχθρόν.
    Ανδρείοι μακεδόνες ορμήσετε για μια
    και αίμα των τυράνων ρουφήξτε σαν θεριά»
    .

    © Ρήγας Φεραίος

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΜΠΡΕΕΕΕ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΓΛΙΚΟΥΡΕΣ “ALEXIS TSIPRAS” ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΠΤΡΑ ΤΟΥ F-16 ΤΗΣ Π.Α…….ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΒΑZOΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ
    Ο Μέσι και η Μπαρτσελόνα διαδίδουν την ελληνική γλώσσα σε όλο τον κόσμο!
    http://www.el.gr/ethnos/137-ethnos/98160-o-mesi-kai-h-mpartselona-diadidoyn-thn-ellhnikh-glwssa-se-olo-ton-kosmo
    http://www.el.gr/media/k2/items/cache/2479f1bed1b352dcd30587a138354741_XL.jpg?t=-62169984000

    • Spyros Spyropoulos

      ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ………..

  • Γιώργος fs.
    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Και ομως και το λατινικό αλφαβητο ειναι ελληνικο και συγκεκριμενα χαλκιδαϊκο.

  • skeptomenosellin

    Οτιδήποτε Ελληνικό και απαστράπτον διαυγές και καθάριο…
    Κάντε σύγκριση με τα των ξένων.
    Αν ήταν καλύτερα δεν θα σκίζονταν να έρθουν κάθε χρόνο Ελλάδα και να κάνουν κατοικίες…
    Δεν θα έβαζαν τα Αρχαία Ελληνικά στα πανεπιστήμιά τους, δεν θα έκριναν τους υποψηφίους των επιχειρήσεών τους από τον αν έχουν Αρχαία Παιδεία… Ελληνικό πολιτισμό δλδ…

    • © Proud to be Greek

      Εύγε Ελληνα!!
      Ας τα βλέπουν όσοι δεν χάνουν ευκαιρία να βρίσουν και να μειώσουν την Πατρίδα, μόνο και μόνο επειδή τυγχάνει να κυβερνάται απο μια αριστερή κυβέρνηση.

      • Lalakis ο αργικέραυνος

        δεν υπαρχει αριστερα

        http://eamb-ydrohoos.blogspot.gr/2016/12/dexistera.html

        • © Proud to be Greek

          Εβαλα ερωτηματικό και το έβγαλα, σκεφτόμουν γράψω «ο Θεός να την κάνει αριστερή» αλλα τελικά το άφησα έτσι – σκέτο.

          • © Proud to be Greek

            υγ:
            Το άρθρο θα το τυπώσω για να εχω να διαβάζω κάτι στην φυλακή.

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    Αυτό είναι το «κύριο πιάτο» για τους Έλληνες – Διαβάστε την αλήθεια – ΒΙΝΤΕΟ
    http://www.el.gr/ethnos/kerkoporta/154-kerkoporta/98161-ayto-einai-to-%C2%ABkyrio-piato%C2%BB-gia-toys-ellhnes-%E2%80%93-diabaste-thn-alhtheia-binteo

    • SHAKA_ZULU

      ΜΠΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ, ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΙΑΤΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ??????

  • Brasidas

    Μην το χασετε. Προσφερεται γελιο.
    Ο αγγλομαθεις τσιπρας θα ομιλησει αγγλικα.
    Ζωντανα τώρα….

    https://youtu.be/9VO0SNZ33Hw

    • Koutroulis

      democracy is thriving in Greece …

    • Koutroulis

      εκανε ταχυρυθμο ?

    • Koutroulis

      πολυ ωραια τα λεει , ετσι μου ερχεται να τον ψηφισω

    • Koutroulis

      all this didnt hapent by accident

    • Koutroulis

      αλλες 3 σελιδες greeklish εχει

    • Koutroulis

      Χειροκροτησαν ολοι στο τελος , καλο ειναι ?

  • Κώστας ο υπομονετικός

    Επέστρεψα κι εγώ έπειτα από τσουνάμιι … φορμάτ !!

    Το πρόβλημα του πληκτρολογίου δεν λύθηκε

    Αλλά έχω απορία :

    Αφού άλλο εκκληαία κι άλλο κράτος ( τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να ισχύει )

    Ο Ιερώνυμος τι ρόλο βαράει ;;

    • Brasidas

      Η λεξη κλειδι ειναι βαραει…

      • Κώστας ο υπομονετικός

        Κατάλαβα, δεν χρειάζονται περαιτέρω συστάσεις

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΜΠΡΕΕΕΕ ΔΑΚΡΥΣΑ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΕΡΟΥΒΙΑΝΗ ΓΙΑΓΙΑ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΥΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ-ΠΟΥ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ) ΟΤΑΝ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 , ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΛΑΙΕΙ “ ΜΙ ΣΑΝΓΚΡΕ”. “ ΑΙΜΑ ΜΟΥ”.
    https://youtu.be/74UjNjCpVPQ

    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Εδω ελληνες την καινε και την πατανε.

      • Brasidas

        Δεν είναι ελληνες αυτοι

        • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

          Κι ομως φυλετικά ειναι φίλε αλλο αν δεν εχουν ελληνικο πνευμα.

  • Διγενης ακριτας

  • Chat Noir

    Το πρωϊ φωνάζουν για το νομοσχέδιο και το βράδυ βλέπουν τσόντα με διεμφυλικούς. Είμαστε πρώτοι στην Ευρώπη στην παρακολούθηση τέτοιων πορνό. Οι έλληνες ορθόδοξοι χριστιανοί είναι οι μεγαλύτεροι υποκριτές στον κόσμο.

    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Ακομα και φουστης να εισαι το προβλημα δεν ειναι οτι εισαι φουστης αλλα να θελεις να το επιβαλεις σε αλλους και να προσπαθεις να πεισεις τους αλλους και τον εαυτο σου οτι ειναι και νορμαλ.

      • Chat Noir

        Ουδείς σε υποχρεώνει ν΄ αλλάξεις φύλο. Είναι ξεκάθαρα προσωπική σου επιλογή και την επιλογή σου αυτή την κατοχυρώνει το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε. Απλά είναι τα πράγματα.

        • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

          Ναι αλλα ποσοι μπορουν να το εκμεταλευτουν για να γλιτωσουν υποχρεωσεις. Αν θελεις να αλλαξεις φυλο κοφτα και το συζηταμε, μεχρι τοτε εισαι αντρας.

          • Chat Noir

            Μιλάμε για ένα νομοσχέδιο που είναι ζήτημα αν αφορά 50 άτομα στην χώρα μας. Πολύς θόρυβος για το τίποτα…

          • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

            Συμφωνω πραγματικα τοσα αφορα, αλλα μπορει να αφορα χιλιαδες μπαταχτσιδες.

          • Π.Π.

            Τι του λες του Συριζαιου;;;
            Πιο κατω γραφει οτι «Σύμφωνα με δημοσκόπηση ο λαός σε ποσοστό 55% αποδέχεται το νομοσχέδιο. Οι χριστιανοταλιμπαν ιεράρχες καλύτερα να περιοριστούν στην εξουσία των ποιμνίων τους. Ο λαός έχει εκλέξει πολιτική ηγεσία και δεν γουστάρει να τον εξουσιάζουν θρησκευτικοί ηγέτες. Είμαστε Ελλάδα του 21ου αιώνα κι όχι οι Ιράν ούτε Σαουδική Αραβία.»
            Εχεις συνδεθει και απαντας στην Κουμουνδουρου.

    • Jorge Melissa

      Τί νὰ λέμε σὲ ὅσους κατηγοροῦν εὔκολα κληρικούς?? Γέροντας Παίσιος
      http://ahdoni.blogspot.gr/2012/06/blog-post_4998.html

  • Κώστας ο υπομονετικός

    Λοιπόν Lalakis ιός δεν είναι …

    ΤΙ σκ*** είναι ;;

    Έκανα πλήρες φορμάτ

  • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

    ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο για προσδιορισμό/αλλαγή φύλου – ΟΧΙ στην τροπολογία
    για την έγκριση Τουρκικών Ενώσεων ή Συλλόγων

    https://unitedgreeknation.blogspot.gr/2017/10/blog-post.html

  • skeptomenosellin

    Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην…
    Καινή Διαθήκη , Ιωάννη ΙΒ’ 20-23

    Εδάφιο από κρυμμένο χειρόγραφο που ανακάλυψε στα αρχεία του Βατικανό ο Ευσέβιος ο Πάμφιλος επίσκοπος Καισαρείας (265-340).

    Πρόκειται
    για τη συνέχεια της φράσης «Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθεί ο υιός του ανθρώπου» ειπωμένη από τον Ιησού Χριστό, όπως αναφέρεται στο ευαγγέλιο του Ιωάννη. Το υπόλοιπο του εδαφίου είχε αφαιρεθεί από το κείμενο του ευαγγελίου.

    Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε……..

    • Lalakis ο αργικέραυνος

      σσ. Καινή Διαθήκη

      • skeptomenosellin

        Το αναφέρω αρχηγέ… :-))

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          απλα το τονισα

  • ΘΗΣΕΑΣ

    πισω απο τα τραγελαφικα τυπου αλλαγης φυλλου και τα παραβολα αν εχεις στην γλαστρα σου μαριουανα, κρυβετε ενα κεφαλαιο εξισου επικινδυνο, οσο ο εκφυλισμος μιας κοινωνιας.
    ολοι γνωριζουμε την κατασταση της ΕΛΛΑΔΑΣ με τα μνημονια. τα οικονομικα δεν πανε καλα, οι αριθμοι δεν βγαινουν, η αξιολογηση δεν ερχετε, το ΔΝΤ σφηριζει αδιαφορα και οι πολιτες αδυνατουν να ανταπεξελθουν στο πλιατσικο των δανειστων. το πολιτικο κατεστημενο χανει ολο ενα και περισοτερο την εμπιστοσυνη του κοσμου και τα ταμεια ειναι απελπιστικα αδεια (οσο αφορα τον πολιτη).
    για να μπουν χρηματα στα ταμεια και μαλιστα μπολικα σκεφτηκαν να εκμεταλευτουν την πορνεια και τα ναρκοτικα, ομως αυτα ειναι παρανομα και οι νομοι τοσο σε εθνικο οσο και σε διεθνη επιπεδο πολυ αυστηροι.
    για να παρακαμψουν αυτους τους νομους, σκεφτονται το μοντελο ολλανδιας , για να τα νομιμοποιησουν πλαγειως.
    ετσι θα μπορουσε η μεταπολιτευση να επιβιωσει η να κερδισει καποιο χρονο παραπανω.
    η ΕΛΛΑΣ ως φιλικη χωρα σε γκει και τρανς, θα ειχε πολλα εσοδα τοσο στον τουρισμο, οσο και στην πορνεια, που θα ελεγχονταν απο ανθρωπους που σχετιζονται με την μεταπολιτευση απ το παρασκηνιο οπως ακριβως συμβαινει σε χωρες της ΕΕ (γερμανια, ολλανδια, γαλια ισπανια….κτλ)
    οσο αφορα περι αλλαγης φυλλου, ειναι αν μη τι αλλο προδοτικο και επικινδυνο, να περνανε τετοια νομοσχεδια, την στιγμη που ο περιγυρος μας ειναι γεματος με εθνικιστικα στοιχεια, που μιλουν για αλυτροτες πατριδες, για μειονοτητες και για διεκδικησεις στο αιγαιο.
    δεν θα επρεπε εφοσον εχουμε τετοιους κινδυνους η κοινωνια να ηταν μαχιμη και ετοιμοπολεμη για καθε ενδεχομενο? αντι αυτου την εκφυλιζουμε σε τετοιο βαθμο, που οι εχθροι θα μπορεσουν καποια στιγμη στο μελλον να μπουν ανενοχλητοι.

  • SHAKA_ZULU

    Είμαι προβληματισμένος…χμ…

    • Spyros Spyropoulos

      Να ρωτησω γιατι?

      • SHAKA_ZULU

        Ρώτα, ναι.

        • Spyros Spyropoulos

          Γιατι εισαι προβληματισμενος?

      • Κώστας ο υπομονετικός

        Κι αν σου πω όχι ;;;

        ΛΟΛ ρώτα ελεύθερα

  • Γιώργος fs.
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    La Calabria che parla greco
    https://youtu.be/NxtqstMuciI

    • Κώστας ο υπομονετικός

      Καλαβρία – ίδια ρίζα με Καλάβρυτα

  • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

    ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο για προσδιορισμό/αλλαγή φύλου – ΟΧΙ στην τροπολογία
    για την έγκριση Τουρκικών Ενώσεων ή Συλλόγων

    https://unitedgreeknation.blogspot.gr/2017/10/blog-post.html

    https://uploads.disquscdn.com/images/89668e5da69ff22dbb977a9de89e5d10321d7f53910b629c081b5d445220358b.jpg

    • Γιώργος fs.

      ΕΣΧΟΖ!

      • SHAKA_ZULU

        Εμετός.

    • King_ Egbert

      Αι σιχτιρ.

    • Κώστας ο υπομονετικός

      Ίου …

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΚΥΜΠΑΡΙΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΘΕΣΗ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΛΗΣΙΑ…
    ΑΙΣΧΟΣ.

  • Κώστας ο υπομονετικός

    Spyros Spyropoulos

    Δεν είδα ερώτηση τελικά !!

  • Chat Noir

    Στην 7η θέση των top κατηγοριών που αναζήτησαν και παρακολούθησαν οι Έλληνες στα πορνοσάιτ είναι αυτή των διεμφυλικών. Ακόμη πιο εντυπωσιακό το γεγονός ότι οι παρόμοιες αναζητήσεις στην Ελλάδα παρουσιάζουν αύξηση κατά 36% σε σχέση με τον υπόλοιπο πλανήτη το 2016. Κατά τα άλλα τους ορθόδοξους έλληνες χριστιανούς τους πείραξε το νομοσχέδιο… Πόση υποκρισία Θεέ μου !

    • Δωριεύς

      Σὲ ποιὸν Θεὸ ἀναφέρεσαι ; Στὸν Τριαδικὸ ἤ στὸν βελζεβούλη ;

      • Chat Noir

        Ο Θεός είναι ένας κι είναι ο ίδιος για όλους.

        • Δωριεύς

          Εἶναι ΕΝΑΣ, ἀλλὰ ΟΧΙ γιὰ ὅλους…

          • Chat Noir

            Αν δεν είναι για όλους, τότε δεν είναι Θεός αλλά ψευτοθεός.

          • Δωριεύς

            Βαλτὸς εἶσαι νὰ γίνει τοῦ Κουτρούλη…Πρόσεξε γιατί ἐγὼ δὲν εἶμαι τόσο καλός ὅπως ὁ σκεπτόμενος Ἕλληνας…

          • Chat Noir

            Δεν καταλαβαίνω…. Με απειλείς και γιατί ; Απαγορεύεται η ελεύθερη έκφραση γνώμης ;

          • Δωριεύς

            Τὴν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, τὴν ΕΛΛΑΔΑ, καὶ τὴν ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΕΙΣ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ.

          • Chat Noir

            Θα μιλάω ελεύθερα και θα εκφράζομαι όπως θέλω εγώ. Ποιος είσαι εσύ, που θα περιορίσεις το δικαίωμά μου να μιλώ ελεύθερα ; Αυτό δεν είναι ούτε δημοκρατικό και πολύ περισσότερο δεν είναι χριστιανικό. Τέτοιες απόψεις σαν την δική σου, ταιριάζουν μόνο σε φανατικούς ισλαμιστές.

          • Δωριεύς

            …καὶ ἐσὺ εἶσαι …φανατικὸς Ὀρθόδοξος, ἔ ; Χαχαχαχαχα !!!!

          • Chat Noir

            Κι όμως είμαι χριστιανός ορθόδοξος, όσο κι αν δεν σου αρέσει αυτό. Το ότι όμως είμαι ορθόδοξος χριστιανός, αυτό δε μ΄ εμποδίζει να κρίνω την εκκλησία στην οποία ανήκω καθώς και το να εκφράζω ελεύθερα την γνώμη μου.

          • Heaven and Hell

            Φιλική συμβολή στην εκπαίδευσή σου: Ο υπέρμετρος φαρισαΐσμός, μεταξύ άλλων, πιό ευτελών κινήτρων, οδήγησε στην Ιερά Εξέταση της Δύσης. Αν θες να λέγεσαι Χριστιανός, πρώτα δες την καμπούρα σου και μετά κρίνε την ορθότητα της Πίστης των άλλων. Μην αυτοχρίζεσαι υπέρμαχος, κινδυνεύεις να γίνεις αιρετικός.

          • Chat Noir

            Εδώ είσαι εντελώς λάθος και μου απαντάς με σαφή προκατάληψη. Δεν έκρινα κανένα για την ορθότητα της πίστης του. Αντιθέτως άλλοι είναι εκείνοι που προσπαθούν να φιμώσουν έναν ορθόδοξο χριστιανό που δεν σκέπτεται σαν αυτούς και που τολμά ν΄ ασκήσει κριτική στην υποκρισία πολλών αδελφών χριστιανών. Κι ασφαλώς δεν είναι όλα τέλεια στην ορθόδοξο ελληνική εκκλησία….

          • Heaven and Hell

            Δεν κάνω λάθος. Κρίνεις και επικρίνεις, από το πώς πάει ο κόσμος στην εκκλησία (αηδιασμένος, είπες ότι ήσουν) μέχρι και το ότι οι ιεράρχες είναι υποκριτές και κύναιδοι. Αν αυτά δεν είναι κρίσεις και επικρίσεις, τότε τίποτα δεν είναι.
            Δεν φιμώνεσαι λόγω των απόψεών σου, αλλά λόγω των κανόνων καλής συμπεριφοράς που παραβιάζεις. Η ελευθερία, δεν είναι αναρχία. Υπάρχουν κανόνες καλής συμπεριφοράς και οι επιβολείς τους. Αν ούτε αυτό το δέχεσαι και το επικρίνεις, μπορείς να αποχωρήσεις. Δεν σε κρατάει κανείς δέσμιο.
            Θες να αυτοδικαιώνεσαι; Δικαιώμά σου κι αυτό. Το μόνο πρόβλημα που βλέπω, είναι ότι πέραν των προσωπικών σου απόψεων, δέν περιέχει τεκμήρια ο λόγος σου αλλά προσωπικές εκτιμήσεις.
            Δεν είμαι κάποιος που θεωρεί ότι μπορεί να σε διδάξει, όπως φέρεσαι εσύ προς όλους μας. Είσαι ελεύθερος να συνεχίσεις ην πορεία σου, όπως κρίνεις σωστό. Άσε μας κι εμάς να πορευτούμε τους δρόμους μας.

          • Heaven and Hell

            Προφανώς και δεν έχεις καταλάβει ότι βρίσκεσαι σε ιδιωτική περιουσία, η οποία έχει τους κανόνες της. Η δημοκρατία, είναι άλλο από το να μπεις στο σπίτι μου και να με βρίζεις. Ή θα σέβεσαι την κοινή λογική και την νομοτέλεια ή θα κάνεις τον αναρχικό και θα δέχεσαι τις συνέπειες. Κανόνες υπάρχουν και ισχύουν για όλους. Δεν αναιρούνται όταν κάνεις τον δήθεν προοδευτικό.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Άλλο η ελεύθερη έκφραση και άλλο η προσβολή μιας τεράστιας μερίδας του Ελληνικού λαού με άστοχες (πλην ύποπτες) γενικεύσεις

          • skeptomenosellin

            Είναι ήδη στα υπ όψιν. Έχει ένα σχόλιο διαγραμμένο από μένα….
            Μην ανησυχείς…..

    • Koutroulis

      αυτα αλλου

    • skeptomenosellin

      Παρακαλώ να προσέχουμε τι γράφουμε…

    • Heaven and Hell

      Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω την σκέψη πίσω από το σχόλιο. Λες υποκριτές τους Έλληνες Ορθόδοξους Χριστιανούς και γενικεύεις με «στατιστικές» οι οποίες σίγουρα δεν αναφέρονται σε θρήσκευμα του ποσοστού. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που εσύ παρερμηνεύεις με τα δεδομένα που θέλεις να προσάψεις. Κι εγώ, με το ίδιο σκεπτικό, μπορώ να πώ ότι αυτή η άυξηση είναι λόγω των λαθραίων έποικων που ήρθαν στη χώρα μου και όντας στερημένοι των ομοφυλοφυλικών ταινιών και πράξεων που πρεσβεύει το ιερό βιβλίο τους, πέσαν με τα μούτρα στο δωρεάν ίντερνετ που τους πληρώνουμε με τους φόρους μας. Εγώ είμαι φασίστας κι εσύ προοδευτικός ή είμαστε λάθος και οι δύο;
      Μη γενικεύεις, με ανυπόστατα δεδομένα κατά το δοκούν.

      • skeptomenosellin

        Δεν είναι μόνο αυτό… Το ποστ έχει ένα γενικότερο ύφος που οδηγεί την σκέψη σε περίεργα μονοπάτια ενώ δεν αναφέρει καθόλου στοιχεία…

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και το διέγραψα…

        • Π.Π.

          Αυτο που διεγραψες δεν ειναι το μοναδικο.Μεχρι το κατω μερος των σχολιων, εχει γραψει τουλαχιστον 10 αναλογες απαραδεκτες αθλιοτητες.

          • skeptomenosellin

            Είναι στα υπ όψιν….

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Στην 7η θέση των top κατηγοριών που αναζήτησαν και παρακολούθησαν οι Έλληνες στα πορνοσάιτ
      1ον. Το σχόλιο σου αφενός μεν αφορά μία μερίδα λαού και όχι το σύνολό του και αφετέρου δεν επέχει θέση σχετικής αποδεκτής μελέτης, ούτε επίσημης δημοσκόπησης. Δεν επισυνάπτεις καν στοιχεία προς τούτο, απλώς κάνεις μια θεωρητική περιγραφή-ερμηνεία βασισμένη στο δικό σου τρόπο εξήγησης των λεγομένων σου.
      2ον. Η 7η ως εκ τούτου θέση στην κατηγορία των σάιτ που επικαλείσαι δεν είναι αναζήτηση από ολόκληρο τον ελληνικό πληθυσμό, αλλά είναι αναζήτηση εκείνων ΜΟΝΟ των ατόμων που μπαίνουν σε τέτοια σάιτς. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ. Για παράδειγμα, αν 100 Έλληνες μπαίνουν σε τέτοια σάιτ και η επισκεψιμότητα είναι ένα ποσοστό τόσο χαμηλό που λαμβάνει την 7η θέση (πάρα πολύ χαμηλά κατά την προσωπική μου εκτίμηση), τούτο δεν είναι αποδεικτικό στοιχείο ότι ΟΛΟΙ οι ορθόδοξοι Ελληνες είναι υποκριτές και αυτή η γενίκευση είναι ανυπόστατη (αν όχι υποβολιμιαία).
      3ον Τέτοιου τύπου γενικεύσεις καλό θα είναι να υποστηρίζονται με πραγματικά στοιχεία και όχι με θεωρητικές προσωπικές εικασίες και ερμηνείες.

      Για τους παραπάνω λόγους θα διαγράψω το σχόλιο σου ως προσβλητικό για τη νοημοσύνη και την τιμή των ελληνορθόδοξων χριστιανών, αν όχι και σαν άστοχη προσπάθεια στρέβλωσης γεγονότων.
      Μετά τιμής
      Καλή συνέχεια στο σχολιασμό σας!

      • Chat Noir

        Πόση υποκρισία ακόμα… ! Με μια σοφιστεία βρήκατε δικαιολογία για να διαγράψετε ένα σχόλιο με το οποίο διαφωνείτε. Τόσο πολύ φοβάστε μην το διαβάσουν κι άλλοι ; Με κάτι τέτοια διώχνετε τον κόσμο από τις εκκλησίες. Λυπάμαι.

        • Heaven and Hell

          Άσχετου, η συνέχεια! Σου προβάλλει δεδομένα κι εσύ τον βαφτίζεις… ιερέα! Πόσος φανατισμός! Δεν πρέπει να επικαλλείσαι τη δημοκρατία πάντως. Όταν δεν δέχεσαι τις απόψεις τον άλλων και αυτοπροβάλλεσαι ως παντογνώστης, αναιρείς την έννοια του διαλόγου και κατά συνέπεια της δημοκρατίας από τα λεγόμενά σου.

          • Chat Noir

            Λυπάμαι, αλλά το διαγραμμένο μου σχόλιο αποδεικνύει πολύ καθαρά ποιος αναιρεί τον διάλογο. Διάλογος παράγεται ακριβώς όταν δεν δέχεσαι την άποψη των άλλων και προβάλεις κάποια άλλη. Εν πάσει περιπτώσει εξέφρασα την γνώμη μου χωρίς να επιχειρήσω να θίξω κανένα. Δυστυχώς όμως η στενομυαλιά κι ο φανατισμός φαίνεται πως κυριαρχούν, καταργώντας κάθε έννοια διαλόγου, φτάνοντας στο έσχατο σημείο να διαγράφονται σχόλια με τα οποία διαφωνούν κάποιοι που συμπεριφέρονται σαν κλειστή παρέα που συζητάει σε ιδιωτικό χώρο, κάτι που είναι απαράδεκτο και Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης.

          • Heaven and Hell

            Διάλογος, είναι η ανταλλαγή απόψεων. Εσύ εξυβρίζεις και κατά την παιδίαστικη, αριστερίστικη τακτική, όταν τιμωρηθείς, φωνάζεις περί αδικίας.
            Το παρακάτω, είναι για εσένα και τους ομοίους σου social warriors.
            http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user3303/imageroot/20151114_crybully.jpg

            Ξέρεις, κανείς δεν σε υποχρέωσε να έρθεις εδώ και να «διδάξεις» τους «ιθαγενείς»…

          • Chat Noir

            ?????? … Νομίζω πως ψάχνετε απεγνωσμένα για εχθρούς … Δεν έχω τέτοια διάθεση κι ειλικρινά μου προκαλείτε γέλιο όταν ποστάρετε αυτές τις σαχλαμάρες.

          • Heaven and Hell

            Κι εγώ γελάω που κάνεις το αδικημένο θύμα της καταπιεστικής και φονταμενταλιστικής κοινότητας του παρόντος αντιδημοκρατικού ιστότοπου, που δεν σε αφήνει να υβρεολογείς με κατασκευασμένα εκ συμπεράσματος στοιχεία για τους δήθεν ομοφυλόφιλους Χριστιανούς έλληνες.
            Διαφορετική ταινία βλέπεις, καλά κάνεις. Να σου ζητήσω μια χάρη; Αν μπορείς το κάνεις: Άσε μας στα σκοτάδια μας. Δεν θέλουμε το διαφωτισμό σου, καλέ μου άνθρωπε! Άντε, καληνύχτα!

          • Chat Noir

            Τι θέλεις να μου πεις τώρα ; Πως δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι ορθόδοξοι χριστιανοί…; Δεν παριστάνω τον αδικημένο. Στηλιτεύω την υποκρισία.

          • Δωριεύς

            Σαχλαμάρα ἡ ἀνάρτηση τοῦ συνσχολιαστοῦ ; Ἄνθρωποι, σωστοὶ, δὲν γίνεσθε…

          • Heaven and Hell

            Πες, «ναι». Το είπε κι ο γιατρός…

          • skeptomenosellin

            Θα συνεχίσουμε να διαγράφουμε σχόλια όταν δεν θα συμβαδίζουν με την κοινή λογική και σκέψη και προκαλούν όχι μόνο το κοινό αίσθημα αλλά και την νοημοσύνη μας… ΚΑΝΕΙΣ δεν σας εμπόδισε να πείτε κόσμια την άποψή σας…

        • Δωριεύς

          Δὲν μοῦ λές ; Ἔχω τὴν δυνατότητα νὰ μπῶ στὸ ἴντυγίδια καὶ νὰ γράψω, ὅμοιες μὲ τὶς δικὲς σου, ἀρλουμπολογίες ; ΟΧΙ. Μὴν παίζεις, λοιπὸν, μὲ τὰ νεῦρα τῶν ἀναγνωστῶν-σχολιαστῶν. Νὰ λὲς τὶς ἀπόψεις σου δίχως ὑβριστικὲς ἐκφράσεις, ὅπως ἡ λέξη «ξεκwλα» π.χ. καὶ μάλιστα γιὰ τὸ Χριστεπωνυμον πλῆθος τῶν Πιστῶν…

          • Heaven and Hell

            Έχει φοβερά επιχειρήματα. Και μία βόλτα σε τζαμί ή σε συναγωγή, θα σε πείσει ότι αυτά που γράφει, τα λένε κι αυτοί και μάλιστα στο επόμενο σκέλος της σαθρής επιχειρηματολογίας τους, προσθέτουν και το ότι «όποιος δεν προσηλυτίζεται, πεθαίνει».

          • Chat Noir

            Μη μένεις στην λέξη που έγραψα και μπες σε κάποια εκκλησία να δεις με τα ίδια σου τα μάτια την αλήθεια που δεν θέλεις να δεις. Πρόσφατα έφυγα αηδιασμένος από βάφτιση, ακριβώς γι αυτόν τον λόγο. Κοίταξε το δάσος κι όχι το δάκτυλο…. Έλεος πια με την υποκρισία. Όσον αφορά το ινδιγίδια, δεν είμαι αναγνώστης του. Αν η φιλοδοξία αυτού του σάιτ είναι να γίνει το αντίστοιχο του ινδιγίδια, δηλαδή ένα ΄σαιτ της άκρας και φασιστικής δεξιάς, τότε ασφαλώς έχεις δίκιο σε όσα γράφεις.

          • Δωριεύς

            Νὰ μὴν μείνω στὴν λέξη ποὺ ἔγραψες. Μὰ δὲν τὴν ἔγραψες χάριν ἀστεϊσμοῦ, τὴν ἔγραψες βγάζοντας χολή γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους.
            Καὶ τὸ σάϊτ αὐτὸ, σοῦ ἔχει δῶσει τὴν ἐντύπωση ὅτι ὑπηρετεῖ ἤ θέλει νὰ ὑπηρετήσει τὴν ἄκρα δεξιὰ (ἄν ὑπάρχει κάτι τέτοιο…) ; Σφάλλεις ἐὰν αὐτὸ πιστεύεις. Εἶναι ἕνα ΕΘΝΙΚΟ καὶ ΟΡΘΟΔΟΞΟ, κατὰ τὴν ἄποψή μου, σάϊτ…

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Το συγκεκριμένο σχόλιο διεγράφη ακριβώς για τους λόγους που αναφέρονται στο αιτιολογικό. Και είναι σαφέστατοι.
          Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ των «ουκ άνευ» και οι προσδιορισμοί-χαρακτηρισμοί (για το υποκρισία μιλάω) άπτονται ιδιαίτερης μελέτης, καθόσον δεν συνάδουν με το γεγονός ότι όλα τα υπόλοιπα σχόλια σου δεν διαγράφηκαν.
          Αφορά λοιπόν μόνο το συγκεκριμένο σχόλιο, που σε καμία περίπτωση δεν προήγαγε χρηστό διάλογο στα πλαίσια της ΚΑΛΩΣ εννοούμενης δημοκρατίας και όχι της ανεξέλεγκτης, εμφανώς στοχοποιημένης, ομαδοποίησης των ομοφυλόφιλων ορθοδόξων χριστιανών όπως υπαινίχθης.

  • Γιώργος fs.

    Και η συνέχεια της προηγούμενης εικονας. https://uploads.disquscdn.com/images/edef063a172d6176892d99ca0c706722f2142398e29dabdda10ea50ffe8c2d2b.jpg

  • ΘΗΣΕΑΣ

    ακουγε κανεις γαλικα 80ς και μαλιστα ποπ και κιτς? εγω παντως οχι…
    θα βαλω ομως ενα , υπαρχει λογος….

    https://youtu.be/KGlJ1gnG09o?list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbAVMBHP8aHuwgdg

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
    • Κώστας ο υπομονετικός

      ΚΙ όμως μιλούν μια διάλεκτο ξεχασμένη στο χρόνο και αιθάνονται ¨Ελληνες …

  • Εμπεδοκλής

    δε μπορει η εκκλησια ναναι κρατος εν κρατη και αν επιβαλεται με το ετσι θελω παντου.το οτι πληρωνεται απο τους φορους μας, ειναι πολυ. εγω δε θελω να πληρωνω εκκλησια και παπαδες. ας γινει διαχωρισμος εκκλησιας κρατους και ας πληρωνεται η εκκλησια απο την ελευθερη διαθεση των χριστιανων. οπως γινεται και στα συγχρονα προκομενα κρατη.

    μαγκες πεταμε 17% του ΑΕΠ μας μονο για συντηρησεις και χτισματα ναων,μισθους παπαδων και λοιπα εξοδα εκκλησιας οπως μεταφορα ‘αγιου φωτος» και αλλα τετοια ωραια.

    δεν γινεται η κυβερνηση τω ελληνων να λογοδοτει στην εβραικη χριστιανικη εκκλησια. ειτε θαχουμε δημοκρατια ειτε θεοκρατια. και τα 2 ΔΕΝ συμβαδιζουν μεταξυ τους.

    αντι η εκκλησια να κυρηχθει παρανομη για διωξεις ελληνων,παραγραφη ιθστοριας, αρνηση αναγωνρισης ελληνικης πατρωας θρησκειας, καταστροφες αρχαιων, κλεψιμο λεφτων κρατους, ρυμμαξη κλασσικου πολιτισμου,διωξςις ελληνων, τους εχομυ εκανει τους παπαδες με τις σαπιοκοιλιες τους, αρχοντες σε αυτον τον τοπο.

    1 βιβλιο ιστοριας να παρεις θα δεις τον ανθελληνικο ρολο της εκκλησιας σολες τις εποχες. πλακακια με οθωμανους, δωσιμο ελληνων χωριανων στους γερμανους για σκοτωμα και αλλα τετοια πραγματα.

    να σκεφτεστε και να τα βλεπετε συλλογικα τα πραγματα. ο καθε παπας ζει στα πλουτη με τα δικα σας λεφτα και σας κανει κουμαντο. »αυτο θα σκεφτεσαι, αυοτυς τους νομους θα εχεις τους οποιους εγω εγκριινω, αυτο θα τρως νηστεια κτλ»

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΙ ΝΟΜΟΥΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ. ειναι θεμα αρχης.δημοκρατιας αυτο

    • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

      Να καταργήσουμε τότε και τα Νοσοκομεία, Σχολεία, Αστυνομία,
      Πυροσβεστική κτλ γιατί μας κοστίζουν ?

      • Chat Noir

        Τα νοσοκομεία, τα Σχολεία, η Αστυνομία κι η Πυροσβεστική αποτελούν θεσμούς που αφορούν όλους τους πολίτες ανεξαρτήτου θρησκεύματος. Οι εκκλησίες των θρησκευτικών δογμάτων αφορούν αποκλειστικά τους πιστούς αυτών των δογμάτων. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Θεωρώ, πως πολύ σωστά ο φορολογούμενος δεν πρέπει να επιβαρύνεται πληρώνοντας τα λειτουργικά εξοδα των θρησκευτικών δογμάτων. Αυτά πρέπει να τα πληρώνουν οι πιστοί τους.

    • Chat Noir

      Δυστυχώς είναι λίγοι τελικά αυτοί που γνωρίζουν πως το πολίτευμα της χώρας μας είναι Δημοκρατία κι όχι Ιεραρχοκρατία, Παπαδοκρατία ή Θεοκρατία.

    • Heaven and Hell

      Μια χαρά συμβαδίζει η δημοκρατία και η πίστη στο Θεό. Εκτός κι αν αρνείσαι το Σύνταγμα της χώρας μου, οπότε διαπράττεις το αδίκημα της προδοσίας. Δεν βλέπω να μέμφεσαι τους μουσουλμάνους έποικους και τα επιδόματα που καρπώνονται, αλλά προτιμάς να επιβάλλεις τις απόψεις σου στην πλειονότητα του ελληνικού λαού, με δεδομένα της περασμένης χιλιετίας. Θες να είσαι δωδεκαθεϊστής; Μπράβο σου και ζήτω και καλά κάνεις. Επιλογή σου είναι. Δεν θα έρθεις όμως να πεις ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων που είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, είναι λάθος κι εσύ ο σωστός. Αυτόματα, χάνεις κάθε δίκιο που έχεις και κάνεις τη δημοκρατία που σου επιτρέπει να λες την άποψή σου, το δικό μου όπλο για να σου πώ να σταματήσεις να παραβιάζεις το Σύνταγμα.
      Η θρησκεία δεν επιβάλλεται. Επιλέγεται. Το φύλο όμως, καθορίζεται από χρωμοσώματα. Θες νόμος της φύσης, θές νόμος του Θεού, όπως θες πες το. Πάντως, δεν είναι ψυχολογική επιλογή που πρέπει να νομοθετηθεί η «προστασία» του.

      • Chat Noir

        Το θέμα της πίστης σε Θεό είναι προσωπικό θέμα του καθενός και δε μπαίνει σε λογικές πλειοψηφιών και μειοψηφιών. Η Πολιτεία είναι υποχρεωμένη από την ίδια την φύση του δημοκρατικού της πολιτεύματος, να προστατεύσει τις μειοψηφίες, ακόμα κι αν πρόκειται για μόνο 50 διεμφυλικούς. Γι αυτό έφερε το νομοσχέδιο αυτό και πολύ καλά έκανε.

        • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

          Μόνο που στην Δημοκρατία ψηφίζουν οι Πολίτες
          και κατοχυρώνεται αυτό που ψήφισε η πλειοψηφία….

          • Chat Noir

            Κι αυτό ακριβώς έγινε. Η πλειοψηφία που αποτελείται κι από ορθόδοξους χριστιανούς, ψήφισε το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου. Δεν καταλαβαίνω προς τι, τόσος θόρυβος από τη μειοψηφία ;

          • Heaven and Hell

            Μήπως δεν ξέρεις τί σημαίνει «κοινοβουλευτική δημοκρατία» τί είναι η Βουλή και θέλεις μαθήματα Συνταγματικού Δικαίου; Ή θεωρείς ότι είπες κάτι έξυπνο;
            Τελικά έχεις πλάκα, επειδή νομίζεις ότι κάτι κάνεις. Άντε, πήγαινε να περηφανευτείς στους προοδευτικούς φίλους σου ότι έκανες σκόνη τους Φασίστες και τους Χριστιανούς.

          • Chat Noir

            Καλό θα ήταν να κάνεις αυτά τα μαθήματα σε πολλούς σχολιαστές που συμμετέχουν στις εδώ συζητήσεις. Είναι κάτι παραπάνω από εμφανές πως η πλειοψηφία αυτών δεν γνωρίζει πως λειτουργεί το πολίτευμα της χώρας μας. Κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο εδώ. Είναι γενικό το κακό. Βγες έξω και ρώτησε 10 άτομα να σου πουν, αν γνωρίζουν τους τρεις ανεξάρτητους πυλώνες της δημοκρατίας. Θα διαπιστώσεις με λύπη σου, πως δεν γνωρίζουν. Κι όμως ψηφίζουν … Τι να λέμε τώρα…; Μεγάλη κουβέντα…

        • skeptomenosellin

          Ξέρεις τι έκαναν οι αρχαίοι Έλληνες αν ανακάλυπταν στην Δημοκρατία τους ότι κάποιος είναι αυτό που λες? Η αυτό δεν το βαφτίζουμε δημοκρατία? Είμαι πολύ προβληματισμένος με τα ποστ σου…..

        • Heaven and Hell

          Προστατεύονται ήδη από τον ΠΚ και τον ΑΚ. Το ευφυιολόγημά σου, είναι παντελώς αστοιχείωτο και άνευ τεκμηρίων ορθότητας. Για ποιά δικιώματα μιλάς; Στα ανήλικα που δεν επιτρέπεται να ψηφίζουν και να πάρουν άδεια οδήγησης; Γι αυτά που δεν έχουν δικαίωμα να αποκτήσουν καν ατυνομική ταυτότητα; Επόμενο βήμα, η «ενηλικίωσή» τους, νομικά, προς τέρψιν των παιδόφιλων.
          Γενικόλογα και αναμασημένες κουβέντες από γνωστούς κύκλους, άνευ βάσης και ουσίας. Σταματώ εδώ. Έτσι κι αλλοιώς, δεν μπορώ να φτάσω στο επίπεδο που αλλάζεις συνέχεια θέμα και «πετάς τη μπάλα στην κερκίδα».

          • skeptomenosellin

            Ολόσωστος….

      • Heaven and Hell

        1) Αν η Δημοκρατία ΔΕν συμβάδιζε με την Χριστιανική Θρησκεία, δεν θα αφιερωνόταν ολόκληρο το Άρθρο 3 του Συντάγματος στις σχέσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος με την Εκκλησία.

        2) Σωστά, το Σύνταγμα είναι ρητό και αναφέρει ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που λες, αφού δεν παραπέμπεις στις πηγές και ερμηνεύεις κατά το δοκούν.
        Η κεφαλίδα του Συντάγματος, ξεκινάει ως εξής:
        Σύνταγμα της Ελλάδας.
        Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος.
        Πάμε παρακάτω:
        Άρθρο 3
        1. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. H Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της την Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού· τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Ιερά Σύνοδο των εν ενεργεία Αρχιερέων και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει o Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Τόμου της κθ΄ (29) Ιουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.
        – Συνεπώς, όποιος εκφέρει απόψεις περί ουδετεροθρησκείας του Ελληνικού Κράτους, παραβιάζει το Σύνταγμα.
        3. Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. H επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Kωνσταντινoύπoλη.
        – Άρα, το μάθημα των Θρησκευτικών, σε Μουσουλμάνους, οι οποίοι πιστεύουν στην Παλαιά Διαθήκη με τις δικές τους παραλλαγές, είναι αντισυνταγματικό.
        Σαφώς και υπάρχει ΣΕΒΑΣΜΟΣ στις ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΕΣ θρησκείες. Το τί εννοείς με την «πατρώα θρησκεία» δεν το καταλαβαίνω. Κατά το Σύνταγμα:
        Άρθρo 4
        1. Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
        2. Οι Έλληνες και oι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
        3. Έλληνες πολίτες είναι όσoι έχoυν τα πρoσόντα πoυ oρίζει o νόμoς. (…)
        4. Mόνo Έλληνες πoλίτες είναι δεκτoί σε όλες τις δημόσιες λειτoυργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις πoυ εισάγoνται με ειδικoύς νόμoυς.

        – Άρα, μόνο οι Έλληνες και οι Ελληνίδες υπήκοοι και κατέχοντες την ιθαγένεια μπορούν να απολαμβάνουν την δωρεάν εκπαίδευση, νοσηλεία, ελεύθερη μετακίνηση κ.α..

        Άρθρο 5
        1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, oικoνoμική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.

        – Άρα, όταν το κράτος επιβάλλει με νομοθετήματα την από το Άρ. 3, παρ.1 του Συντάγματος, καταστολή των θρησκευτικών φρονημάτων της πλειοψηφίας των πολιτών οι οποίοι ακολουθούν το δόγμα της επίσημης θρησκείας, παραβιάζεται το Σύνταγμα καθώς και τα δικαιώματα των πιστών της επίσημης θρησκείας, υπέρ μειονοτήτων οι οποίες παρανόμως βρίσκονται στη χώρα μας.

        2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο.

        – Σύμφωνα και με το προηγούμενο άρθρο, όταν απαγορεύεται η προσευχή στα σχολεία, παραβιάζεται το άρθρο 3, παρ.1 και καταστέλλονται τα δικαιώματα της πλειοψηφίας των πολιτών, υπέρ μίας απροσδιόριστης και απειροελάχιστης μειοψηφίας αλλόθρησκων, οι οποίοι ούτως ή άλλως δεν έχουν δηλώσει υποταγή στο Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους, καθώς αποτελούν παρανόμως παρεπιδημούντες στην Ελληνική Επικράτεια.

        Παρακάτω, αναφέρεται ότι:
        Άρθρο 13
        1. H ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. H απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.
        – Το Άρθρο, αφορά στους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι έχουν την ιθαγένεια και βρίσκονται νομίμως στην επικράτεια. Άρα, τα νομοθετήματα για την πρόσβαση στην παιδεία των παρανόμως ευρισκομένων στην επικράτεια, είναι αντισυνταγματικά.
        2. Κάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. Η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. Ο προσηλυτισμός απαγορεύεται.

        – O προσηλυτισμός απαγορεύεται. – Για παράδειγμα, τελετές αυτομαστίγωσης με θύματα ανηλίκους είναι κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και πρέπει να επιλαμβάνεται εισαγγελέας. Επίσης, το έγκλημα είναι αυτόφωρο.
        3. Οι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας.
        – Άρα, αφού δεν υπάρχει φορέας για τη λειτουργία μουσουλμανικών τεμενών (τζαμιών) ή άλλων θρησκειών (όπως οι δωδεκαθεϊστές, που σε κάθε παράρτημά τους τσακώνονται για το ποιός θα γίνει αρχιερέας όλης της Ελλάδας), αυτά είναι παράνομα.
        4. Κανένας δεν μπορεί, εξαιτίας των θρησκευτικών του πεποιθήσεων, να απαλλαγεί από την εκπλήρωση των υποχρεώσεων προς το Κράτος ή να αρνηθεί να συμμορφωθεί προς τους νόμους.
        – Πότε και σε τί ορκίστηκαν υποταγή στους νόμους οι παράνομοι μετανάστες;
        Τί είναι «Γνωστή θρησκεία» κατά τον Νόμο:
        Άρθρο 17 Νόμου 4301/2014, ΦΕΚ Α’ 223/07-10-2014
        Ως γνωστή θρησκεία τεκμαίρεται «κάθε θρησκεία και δόγμα που για την άσκηση της δημόσιας λατρείας της, τελεί σε ισχύ σχετική άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ναού ή ευκτήριου οίκου της»
        Άρθρο 14
        3. Η κατάσχεση εφημερίδων και άλλων εντύπων, είτε πριν από την κυκλοφορία είτε ύστερα από αυτή, απαγορεύεται.
        Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η κατάσχεση, με παραγγελία του εισαγγελέα, μετά την κυκλοφορία:
        α) για προσβολή της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας,
        -Καταλαβαίνεις ότι υβρίζοντας την χριστιανική θρησκεία και τους πιστούς της, παραβιάζεις το Σύνταγμα;
        Τέλος, στο Άρθρο 16, θα διαβάσεις ότι:
        Άρθρο 16
        1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες· η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
        – Αυτό, αυτόματα σημαίνει και υποταγή στην επίσημη θρησκεία του Κράτους, κατά το Αρ. 3, παρ. 1.
        2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

        – Ορίζεται λοιπόν με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο, ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει παιδεία ΜΟΝΟ στους ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες. Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Σύνταγμα, οι Έλληνες πολίτες πρέπει να λαμβάνουν τις βάσεις για την ανάπτυξη της ΕΘΝΙΚΗΣ και ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ συνείδησης και όχι της ουδετεροθρησκείας και της παγκοσμιοποίησης. Τέλος, πουθενά δεν αναφέρεται η υποχρέωση του κράτους για παροχή παιδείας σε αλλόθρησκους, παράνομους μετανάστες και λοιπούς. Διαφορετικά, θα ερχόταν σε αντίθεση με το Άρ. 4, παρ. 4. Εθνική και θρησκευτική συνείδηση, σε ΕΛΛΗΝΕΣ τα οποία σε συνδυασμό με το Άρθρο 3, σημαίνει ότι ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, όσοι είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, έχουν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να απολαμβάνουν την κρατική, δωρεάν εκπαίδευση. Άρα, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ και ΣΥΝΤΑΓΜΑ είναι άρρηκτα συνδεδεμένα! Ό,τι άλλο και να ειπωθεί, είναι παραβίαση του Συντάγματος. Όπως ακριβώς και η επιβολή των αλλοδαπών εποίκων στα δημόσια σχολεία! Επίσης, από τον νόμο για τα σχολεία,

        Παραμελείς να αναφέρεις ότι ο Σωκράτης καταδικάστηκε σε θάνατο, επειδή εισήγαγε «καινά δαιμόνια» και δεν πίστευε στις ΑΘΗΝΑΪΚΕΣ θεότητες.
        3) Οι μουσουλμάνοι είναι κράτος εν κράτει, επειδή:
        Α) δεν επιτρέπουν στο ελληνικό κράτος να τους τιμωρήσει, όταν ευθέως λένε ότι ο μόνος νόμος που υπακούν είναι το Κοράνι, οι Σούρες του και η Σαρία,
        Β) ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, πράττουν τελετές όπως της αυτομαστίγωσης ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ και παραμένουν ατιμώρητοι.,
        Γ) βεβηλώνουν νεκροταφεία και εκκλησίες σε όλη την επικράτεια, συλλαμβάνονται και αφήνονται ελεύθεροι λόγω του καθεστώτος παραμονής τους,
        Δ) καίνε και καταστρέφουν δημόσια περιουσία, όπως οι καταυλισμοί που τους παρέχουμε (σε αντίθεση με τις παροχές στους ΕΛΛΗΝΕΣ πληγέντες, σεισμοπαθείς) και παραμένουν ατιμώρητοι κ.ο.κ.
        Οι «ευαισθησίες» σου για τα imperium in imperio, περιορίζονται στην Χριστιανική Εκκλησία. Οι εταιρείες και οι ΜΚΟ που λυμαίνονται την επικράτεια, προφανώς και δεν έχουν υποπέσει στην – υπό παρωπίδες – αντίληψή σου.

        4) Δεν σου απαγορεύει ΤΙΠΟΤΑ η Εκκλησία! Το Κράτος, σου προτείνει να συστήσεις ένα ΝΟΜΙΜΟ θεσμό, με όλες τις προβλεπόμενες από τους νόμους και το Σύνταγμα, διαδικασίες. Αν οι δωδεκαθεϊστές, δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους ανά την επικράτεια (όπως και στην αρχαία Ελλάδα – παράδειγμα Σωκράτη ή Αθήνας/Σπάρτης/Θηβών/Κορίνθου) και τρώγονται για τις διαδικασίες λατρείας και τα της ιεραρχίας τους, είναι εσωτερικά σας προβλήματα. Να τα λύσετε, να ιδρύσετε ένα ΝΟΜΙΜΟ λατρευτικό κέντρο και θα είστε μια χαρά. Μια ζωή, σας φταίνε οι Χριστιανοί. Αν δεν σας αρέσει η χώρα, η επίσημη θρησκεία της και το Σύνταγμά της, έχετε το ελεύθερο να πάτε στη Γερμανία (για να μην πω στη Σαουδική Αραβία) και να είστε πιο ελεύθεροι. Μέχρι και κόμμα κτηνοβατών έχουν στο Ντόιτσλαντ. Λίγους παγανιστές δεν θα ανεχτούν;
        Οστώσο, μέχρι να αποφασίσετε το τί θα κάνετε με τις εσωτερικές σας έριδες, σταματήστε να κατηγορείτε τους πολίτες και τους θεσμούς της χώρας στην οποία ζείτε, υβρίζοντας την πλειοψηφία μας, βασισμένοι στις προσωπικές σας απόψεις και την ατεκμηρίωτη ημιμάθειά σας.

        5) Δημοκρατία και Χριστιανισμός, είναι συνδυασμένες και ομογενοποιημένες έννοιες στο Σύνταγμα της Ελλάδος. Σταμάτα να το προσβάλλεις. Η δουλοκρατία των παγανιστών προγόνων μας, έχει παρέλθει κατά 2.500 χρόνια. Καλό το σύστημα τότε, βόλευε, αλλά επιστήμη και φιλοσοφία, κυρίως επάνω στον κλάδο τον ανθρωποκεντρικών επιστημών, έχουν προοδεύσει από τότε και όσο κακό κι αν είναι το τωρινό σύστημα, δεν θα διορθωθεί πηγαίνοντας δυόμιση χιλιετίες πίσω. Κοιτάμε μπροστά και πορευόμαστε σε μία Δημοκρατία, με ένα Σύνταγμα το οποίο γράφτηκε «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος».

        6) Ιστορικά μιλώντας, το λες μια χαρά. Ας δούμε κάποια αναχρονιστικά στοιχεία, που οι δωδεκαθεϊστές ξεχνάνε να… θυμηθούν:

        Ο όρος «Ιεροί» Πόλεμοι δεν πρωτοχρησιμοποιήθηκε από χριστιανούς, αλλά από τους ίδιους τους αρχαίους Έλληνες, τόσο της κλασσικής εποχής, όσο και της ρωμαϊκής (π.χ. Καλλισθένη, Παυσανία).

        Ο Πρώτος Ιερός Πόλεμος έγινε μεταξύ 590 – 589 π.Χ. όταν οι Δελφοί βρήκαν πρόφαση ότι οι Κιρραίοι φορολογούσαν τους προσκυνητές˙ το συμβούλιο των Αμφικτυόνων κήρυξε ιερό πόλεμο εναντίον των Κιρραίων ως ασεβών, και άρχισε φοβερός και καταστρεπτικός πόλεμος, με αποτέλεσμα αυτοί να καταστραφούν. Οι Κιρραίοι εξανδραποδίστηκαν, η χώρα τους πέρασε από φωτιά και σίδηρο, οι γαίες τους αφιερώθηκαν στον Απόλλωνα, στη Λητώ και στην Αθηνά Πρόνοια.

        Ο Δεύτερος Ιερός Πόλεμος, το 447 π.Χ. κηρύχθηκε από τους Δελφούς κατά των Φωκέων, υπό την καθοδήγηση των Σπαρτιατών. Αυτόν το Δεύτερο Ιερό Πόλεμο τον προκάλεσαν οι Φωκείς που ήθελαν το ιερό του Απόλλωνα να ανήκει σε όλους τους Φωκείς κι όχι μόνο στην πόλη των Δελφών. Όταν οι Φωκείς κατέλαβαν το ιερό, οι Δελφοί ζήτησαν την επέμβαση των Σπαρτιατών. Οι Σπαρτιάτες έσπευσαν να αποκαταστήσουν τους Δελφούς στα κυριαρχικά τους δικαιώματα επί του ιερού. Αμέσως όμως μόλις ο σπαρτιατικός στρατός αποχώρησε απ’ τους Δελφούς, ο Περικλής εξεστράτευσε με Αθηναίους και παρέδωσε το ιερό πάλι στους Φωκείς.

        Ο Τρίτος Ιερός Πόλεμος, το 356 – 346 π.Χ. Άρχισε όταν οι Φωκείς κατέλαβαν το μαντείο από την πόλη των Δελφών, οπότε οι Λοκροί, οι Θηβαίοι, οι Θεσσαλοί κήρυξαν Ιερό πόλεμο κατά των ιερόσυλων Φωκέων οι οποίοι νικήθηκαν, διαλύθηκαν, εξαναγκάστηκαν να ζουν σε χωριά και να πληρώνουν 60 τάλαντα ανά έτος. Ο αρχηγός των Φωκέων Ονόμαχος σταυρώθηκε ως ιερόσυλος (Διόδωρος 16, 53) και οι αιχμάλωτοι Φωκείς στρατιώτες καταποντίστηκαν στον Παγασητικό, επίσης ως ιερόσυλοι. Οι όροι της συνθήκης ήταν: Όλοι οι Φωκείς αποκλείστηκαν από τους ιερούς χώρους των Δελφών, από θυσίες, τελετές κ.λπ. Το φωκαϊκό «έθνος» έπαψε ν’ αποτελεί μέρος της αμφικτυονίας. Όλες οι φωκαϊκές πόλεις καταστράφηκαν. Κανένας οικισμός δεν επιτρεπόταν να είναι άνω των 50 οικογενειών ή να βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 10 σταδίων από έναν άλλον. Τα όπλα των Φωκέων καταστράφηκαν, τα άλογά τους εκποιήθηκαν υπέρ του Ιερού, και οι Φωκείς υποχρεώθηκαν να καταβάλουν 10 χιλιάδες τάλαντα στο Μαντείο, 30 τάλαντα ανά εξαμηνία, δηλαδή να εξοφλήσουν το ποσό σε 167 περίπου χρόνια. Ως τότε, σύμφωνα με τη συνθήκη δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν όπλα κι άλογα.

        Ο Τέταρτος Ιερός Πόλεμος, το 339 π.Χ. άρχισε όταν οι Λοκροί της Άμφισσας αυτή τη φορά καταπάτησαν τη γη του μαντείου. Εναντίον τους κηρύχθηκε Ιερός Πόλεμος, και η Άμφισσα καταστράφηκε. Τέλος, ως αιτία της Πανελλήνιας εκστρατείας κατά των Περσών, ο Φίλιππος ανέφερε την τιμωρία των Περσών για τις καταστροφές ελληνικών ιερών από τον Ξέρξη. (Διόδωρος ΙΣΤ’ 89, 2: «και λαβείν παρ’ αυτών δίκας υπέρ τής εις ιερά γενομένης παρανομίας»).

        Οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν αυτοί που θέλησαν να κάνουν τους Ιουδαίους με το ζόρι δωδεκαθεϊστές, απαγορεύοντας με βασιλικό διάταγμα (Αντίοχος Δ’ 168 π.Χ.) επί ποινή θανάτου την ιουδαϊκή θρησκεία. Πιο πριν ο Πτολεμαίος Δ’ έσφαξε 30 χιλιάδες Εβραίους μη φειδόμενος τα γυναικόπαιδα.

        Προσωπικά μιλώντας, τα τελευταία πενήντα χρόνια, πέραν των μουσουλμάνων, δεν βιώσαμε κάποια θρησκεία να προσπάθησε να επιβληθεί δια της βίας. Άρα, πάλι ανάγεις το παρόν σε παρελθοντικούς ισχυρισμούς και άθελά σου, εξισώνεις την βία των θρησκειών, αφαιρώντας τους την ουσία τους. Όσο για το «ΠΟΤΕ δεν επιλέγεται» που λες, ως άνθρωπος και επιστήμονας, με την τόση πρόσβαση σε πληροφορίες και διδαχές άλλων θρησκειών, έχω τόσο τον εαυτό μου, όσο και εκατοντάδες άλλους συνανθρώπους μου που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να είναι Χριστιανοί. Ξέρω κι άλλους που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να είναι μέλη άλλων θρησκειών. Άρα, αυτό που προβάλλεις ως ισχυρισμό, δεν ισχύει και πάλι κάνεις εικασίες και παρερμηνείες της πραγματικότητας. Θέλεις να προβάλλεις ότι ΕΣΥ, είσαι ο μόνος πεφωτισμένος που επέλεξε τη θρησκεία ή την αθεΐα του, με εγωιστικά κριτήρια.

        7)Το φύλο είναι άσχετο επειδή δεν μπορείς να ανταπαντήσεις στη διατύπωσή μου, προφανώς, ενώ το πρόβαλλες ως επιχείρημα νωρίτερα. Δες λίγο και τί έχει να πει το Σύνταγμα επί του θέματος:
        Άρθρο 5
        5. Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την προστασία κάθε προσώπου έναντι των βιοϊατρικών παρεμβάσεων.

        Άρα, οι βιοϊατρικές μέθοδοι παρέμβασης (αλλαγή φύλου με επέμβαση, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ – εξ’ ου και το «ΕΝΑΝΤΙ»)

        8) Η Ελλάδα, πάσχει από τον κάθε πικραμένο που νοιώθει παραγκωνισμένος από την πλειοψηφία και δεν σέβεται τους Νόμους και το Σύνταγμα της χώρας που τον φιλοξενεί. Η Ελλάδα πάσχει, επειδή παρερμηνεύετε τη Δημοκρατία και την ελευθερία του λόγου με την ασυδοσία και την απείθεια στο Σύνταγμα. Από τους μειονοτικούς με τη μεγάλη γλώσσα που παραμένουν ατιμώρητοι για τις προδοσίες τους απέναντι στο Σύνταγμα, πάσχουμε. Από ασελγούς του πολιτεύματος, βολευτές και πολιτικάντηδες που υποθάλπουν τους παρανόμους και παρανομούντες και οι ίδιοι, δημιουργούν προδοτικούς θύλακες για την προάσπιση της ανομίας τους, πάσχουμε. Θες δε θες, η πλειοψηφία, πιστεύει στο Χριστό και τα διδάγματά του. Γι’ αυτό μιλάς ελεύθερα σήμερα, επειδή ο Χριστός δίδαξε την Αγάπη προς τον πλησίον και τώρα, δύο χιλιάδες χρόνια μετά τη Σταύρωση και την Ανάστασή του, είμαστε περισσότερο ώριμοι, σαν είδος, να καταλάβουμε την διδαχή του. Γι’ αυτό, μη μου μιλάς για αναχρονιστικούς διωγμούς και ανομίες που έγιναν πριν από χιλιετίες. Έχω κουραστεί να τα ακούω.

        Καλή συνέχεια στην πορεία σου και σταμάτα να είσαι ημιμαθής και εγωκεντρικός.

        • Εμπεδοκλής

          1)το αρθρο που αναφερεις το επεβαλε η εκκλησια το 1975 παραβιαζοντας το συνταγμα. το αρθρο αυτο οπως ειναι γραμμενο δεν ειναι αρθρο αλλα υποσημειωση αρθρου. το συνταγμα ειναι ρητο. ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΡΑΤΟΥΣ.

          ειναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ να αποφσιζει νομους η εκκλησια και να πληρωνεται απο τα δημοσια ταμεια.

          2)στην ελλαδα επιβαλεται ο χριστιανισμος στα σχολεια με προσευχες, με μαθηματα θρησκευτικων. στα δικαστηρια και σολα τα δημοσια κτηρια με εικονες του εβραιου γιαχβε. επισης υπαρχνου νομικες ρητρες δικαστηριου για οποιον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΤΙΑΝΟΣ και η τηνος αποκαλειται απο το 1986 ως »αγιο νησι». αυτο παραβαινει τη δημοκρατια και το συνταγμα ΡΗΤΑ και γιαυτο η ΕΕ εχει καταδσει την ελλαδα πολλες φορες κα πιο συγκεκριμενα στο ευρωπαικο δικαστηριο το 1986 με αρθρο 15 καταστατικου δικαιου ανθρωπινω δικαιωματων κωδικα 7. το ιδιο εγινε το 1996 και το 2007. η εκκλησια οχι μονο παραβιαζει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ αλλα διωκει και την ελλαδα στα διεθνη δικαστηρια γιατι εκανε την ελλαδα ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ και αυτο αντιβαινει τους νουμους της ΕΕ αλλα και το καταστατικο των ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ του ΟΗΕ. ΝΟΜΟΣ 12 αρθρο 32 παραγραφος 9.

          3)η ελλαδα δεν υπαγεται σε κανενα τριαδικο θεο εβραιων

          4)οι νομοι καταδικαζουν τους αθεους στα δικαστηρια.

          5)το αρθρο 5 που αναφερεις παραβιαζεται απο την εκκλησια ΓΙΑΤΙ
          α)δε σεβεται την ανεξιθρησκεια αφου επιβαλει τον χριστιανισμος στην κοινωνικη ζωη
          β)καταδικαζει τους μη χριστιανους μεσω του κρατους
          γ)δεσμευει χρηματα ελληνων

          6)πουθενα στο συνταγμα δε λεει οτι απαγορευεται να βριζεις τη θρησκεια. ισα ισα το ΙΔΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ κατακρινει την θρησκεια.

          7)οι »ιεροι νομοι» που εβαλε η εκκλησια ΔΕΝ ειναι συνταγματικοι

          8)ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΕΒΡΑΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ

        • Εμπεδοκλής

          η εκκλησια να μεινει μακρυα απο τις κοινωνικες δομες και την παιδεια. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

          η εκκκλησια και ο χριστιανισμος ειναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ.

          γιατι ΒΡΙΖΟΥΝ τους ελληνες.
          ΕΔΩ! ΚΑΤΑΡΕΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

          http://www.pare-dose.net/2654

        • Εμπεδοκλής

          επισης ο χριστιανισμος επεβαλε την παγκοσμιοποιηση(γινεται ολοι χριστιανοι) και τον ανθελληνισμο και τονμεσαιωνα γιατι ρημαξε τους ναους μας την ιστορια παραδοσεις ονοματα μας και πολεμησε την επιστημη και τις τεχνες των ελληνων.

          οι παπαδες μας εχουν σκλαβωμενους.

        • Εμπεδοκλής

          ελληνισμος και χριστιανισμος ειναι εννοιες αντιθετες.

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

    Για ολους τους φουστονομους που εχουν ψηφιστει δεν εχουν ευθυνη μονο οι διεστραμενοι ομομπαφοι αλλα συσωμοι οι 300 του κυνοβουλιου, κανενα αποκομμα δεν παραιτηθηκε ωστε να προκαλεσει εκλογες, τα υπολοιπα ειναι για τους λοιπους κατοικους χαπατισταν.

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Κυκοβουλειο ωραια λεξη!!!!!!

  • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

    Η ψήφιση της τροπολογίας για τις «Τουρκικές» Ενώσεις συνιστά προδοσία
    και παραβίαση της Συνθήκης της Λωζάνης…

    Δυνατό Άρθρο – Διαβάστε το
    https://unitedgreeknation.blogspot.gr/2017/10/blog-post.html

    https://uploads.disquscdn.com/images/ebfe0c3c064b62edeb98a1c4cc625bf70bda5eb0225ba00ca02336512b7726ee.jpg

  • Κώστας ο υπομονετικός

    RED ALERT

    Εξαφάνιση σχολιαστή.

    Λέγεται Spyros Spyropoylos και έχει μείνει με την απορία.

    Αν τον δείτε πείτε μου

    • BABIS

      ΑΜΠΕΛΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

      • Κώστας ο υπομονετικός

        ΑΜΠΑΛΑΕΟ !!!!!!!!!!!

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • Δωριεύς

    Σήμερα τὸ πρωΐ εἲχα ἕνα συναπάντημα στὴν Βασ. Σοφίας. Πήγαινε πρὸς Ρηγίλλης, σινάμενος κουνάμενος, ποιὸς ; Ὁ ἐρωτευμένος μὲ τὴν Μενεγάκη, τρομάρα του. Περιττὸν νὰ σᾶς πῶ ὅτι ἡ ἡμέρα μοῦ πῆγε στραβά…

    • Koutroulis

      της Μενεγακης να δεις :)

      • Δωριεύς

        Χαχαχαχαχαχα !!!

      • Γιώργος fs.

        Ζημιάρικο μίλησες με τη Μενεγάκη;

      • Κώστας ο υπομονετικός

        Εκείνη να δεις …Από γυναίκα παράδειγμα προς μίμηση, έγινε παράδειγμα προς αποφυγήν ..

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      …& δεν του φώναξες: »Πανάγο, εσύ:»

      • Koutroulis

        αχαχαχχαχα

    • Κώστας ο υπομονετικός

      Έπρεπε να πεις:

      Ναιιιιιιι με ακούτεεεεεεεεεε

      δεν ξέρω αν με ακούτεεεεεεεεε

      με το χέρι στη μύτη

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΠΡΕΕΕΕ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΙΤΗ SHAKA_ZULU
    https://youtu.be/oTEjkPYIYWI

  • Koutroulis

    Η ομιλια του κεριου Τσιπρα στεφθηκε με απολυτη επιτυχια , ουτε νοματες ουτε αυγα μαλλον τους επεισε

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Οι εξωγήϊνοι εισακούγονται στο Αμέρκλαν !

      • Koutroulis

        καλα ελεγε ο Κουλης?

  • Δωριεύς

    Παραίνεσις πρὸς ΙΕΡΩΜΕΝΟΥΣ. Ὅταν σᾶς καλοῦν τὰ τσοντοκάναλα γιὰ συνέντευξη, οἱ μὲν Ἱερεῖς νὰ παίρνουν ἕνα θυμιατὸ γιὰ νὰ τὸ σπάνε στὸ κεφάλι τῶν παρουσιαστῶν, οἱ δὲ Σεβασμιώτατοι μίαν ποιμαντορικὴ ράβδο ἐφεδρική καὶ νὰ τοὺς μετροῦν τὰ πλευρά…

    • Koutroulis

      και παπας και νιντζα

      • Δωριεύς

        Ὅπου δὲν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος…

    • Chat Noir

      Έτσι που το πας, στο τέλος θα μας πεις και πως το σύνθημα «ΤΣΟ & ΛΟ» είναι βαθύτατα χριστιανικό. Χα χα χα …

  • Παπαγαλος ο Παιχταρας

    https://scontent.fath3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22490048_158790771379484_5405796848674652774_n.jpg?oh=d050ebc7ef235b5c983f0c75d76609a6&oe=5A7F0DCA
    Γεια σου ρε μπαρμπα Νικολη γιγαντα και ασε τους αλλους να λενε για σενα οτι θελουν.
    Σαν και εσενα κανεις!

  • Κώστας ο υπομονετικός

    Κι έτσι τα ξενοδοχεία αρχίζουν και κλείνουν ένα ένα …

    ¨Εκλεισε το απέναντί μου …

    Ώρα να μαζευόμαστε

    • Παπαγαλος ο Παιχταρας

      Θα ανοιξει ο Γερμανος πιο κατω

      • Koutroulis

        η θα βαλουν μεταναστες μεσα

        • Κώστας ο υπομονετικός

          σαιζόν ρίζον

          • Koutroulis

            τα κονομησανε

          • Κώστας ο υπομονετικός

            ΟΙ ξενοδόχοι και Αλβανούς να βάλουν τα κονομάνε …

            Και μάλιστα λένε πως είναι και καλοί πελάτες ..

            Αλοίμονο σε μας

      • Κώστας ο υπομονετικός

        Λόγω σαιζόν βρε …

        Έτσι γίνεται εδώ ..

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • Koutroulis
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • ΙΩΝ 1942

    ΟΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ «ΒΟΛΗ» …ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ…ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ …ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ …ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ …!!!

    ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑ …ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟΙ ΕΙΝΑΙ …!!!

  • DisqussioneR Νεμέτωρ

    Καλή σας συνέχεια!

    • Γιώργος fs.

      Καλή συνέχεια στο καλό παιδί!

    • skeptomenosellin

      Στο καλό Disq… :-)

  • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

    Υπήρχε περίπτωση να περάσει αυτό το νομοσχέδιο έκτρωμα και η προδοτική
    τροπολογία για τις «Τουρκικές» Ενώσεις αν ψήφιζαν οι
    και με βάση την αρχή της πλειοψηφίας ?

    Σε καμιά περίπτωση, όπως και πολλές άλλες (π.χ. Ιθαγένεια σε αλλοδαπούς)

  • Jorge Melissa

    Γιατί κερδίσαμε στον Μακεδονικό Αγώνα;
    http://www.dimokratianews.gr/content/79267/giati-kerdisame-ston-makedoniko-agona

  • Jorge Melissa

    Κάνουν πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας! Προωθούν τα τσιπάκια στα σχολικά βιβλία…
    http://katohika.gr/diethni/kanoun-plisi-egkefalou-sta-paidia-mas-proothoun-ta-tsipakia-sta-sxolika-vivlia/

  • Jorge Melissa

    Ανησυχία για παγκόσμιο πόλεμο: Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας αγοράζει χρυσό ως να μην υπάρχει αύριο!
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2017/10/blog-post_983.html#more

  • Peacemaker reloaded

    Ερχονται παπαδες 2 ταχυτητων…οι «συντροφοι» και οι «φασιστες»…!

  • Κωνσταντινος Χατζης

    Αν δοση κανενας Χριστιανος Ορθοδοξος εμπιστοσυνη στον Ιερωνυμο,σωθηκε η Ορθοδοξια,σαν να ειχε αγνοια για τον Νομο.