Εθνικά θέματα
Ενημερώθηκε στις:

Θρίλερ πάνω από την Ελλάδα με υποψία αεροπειρατείας, συναγερμό με F-16 και έναν γκαφατζή γιο προέδρου (Βίντεο)

Ένα σήμα του Code Renegade σήμανε συναγερμό στις ελληνικές αρχές μετά τη μη ανταπόκριση ενός αεροσκάφους της Middle East Airline με 145 επιβάτες που αναχώρησε από τη Μαδρίτη και είχε προορισμό τη Βηρυτό στις 10 Αυγούστου, σύμφωνα με τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης και έναν ανιχνευτή αεροσκαφών.

Είχαμε γράψει για αυτό σε προηγούμενο άρθρο , αλλά τώρα προκύπτουν λεπτομέρειες. 

Ο κώδικας Renegade, ένα σήμα κινδύνου που συνήθως χρησιμοποιείται για να δηλώσει ότι ένα αεροπλάνο έχει υποστεί αεροπειρατεία, ειδοποιήθηκε από το κέντρο αεροπορικού ελέγχου του ΝΑΤΟ στο Torrejon της Ισπανίας. 

Παρά τις πολλές προσπάθειες, σύμφωνα με πληροφορίες, να επικοινωνήσουν με το αεροσκάφος, δεν ελήφθη καμία απάντηση μέσω ασυρμάτου, γεγονός που έκανε τις αρχές να ανησυχήσουν για την κατάσταση του αεροπλάνου.

Στη συνέχεια, οι Έλληνες αξιωματούχοι ανέπτυξαν μαχητικά F-16 στη Σούδα και προσέγγισαν το αεροσκάφος πάνω από την Αργολίδα στη βορειοανατολική Πελοπόννησο.

Τα δύο ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν συνάντηση στον αέρα με το μη ανταποκρινόμενο αεροσκάφος γύρω στις 19:30 την Τετάρτη 10 Αυγούστου. Αποκατέστησαν εκ νέου επαφή με τον πιλότο και διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχαν προβλήματα.

Σύμφωνα με τον ειδικό ιχνηλάτη αεροσκαφών InterSky που εδρεύει στο Λίβανο, ο πιλότος, Abed al-Hout, γιος του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της Middle East Airlines, Mohammed al-Hout, πρέπει να ξέχασε να γυρίσει τα όργανα στη σωστή συχνότητα και έτσι έχασε όλες τις κλήσεις από τις ελληνικές αρχές.

Το Libnanews ανέφερε επίσης ότι ο Mohamed al-Hout έχει στο παρελθόν δεχθεί επικρίσεις αφού τοποθέτησε συγγενείς του σε διάφορα επίπεδα της εταιρείας. 

Το περιστατικό έγινε αντιληπτό από κατοίκους της περιοχής του Άργους στην Πελοπόννησο, οι οποίοι ειδοποίησαν την πυροσβεστική υπηρεσία, αφού σύμφωνα με πληροφορίες άκουσαν ήχους παρόμοιους με εκρήξεις. 

Καθώς ο Λίβανος συνεχίζει να περνάει οικονομική και χρηματοπιστωτική κρίση, πάνω από το 20% του προσωπικού της Middle East Airlines, μιας εταιρείας που ανήκει κατά 99% στην Τράπεζα του Λιβάνου, έχει αποχωρήσει για να εργαστεί σε άλλες αεροπορικές εταιρείες. 
 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ