pentapostagma-sprite
Κόσμος

Η ΕΕ είναι μακράν πιο μπροστά από τις ΗΠΑ στην υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων

Μπορεί το καλύτερο σε πωλήσεις Ηλεκτρικό όχημα να προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά όσον αφορά την υιοθέτηση από τον εγχώριο πληθυσμό, οι ΗΠΑ υπολείπονται κατά πολύ της Ευρώπης.

Όπως περιγράφει λεπτομερώς ο Martin Armstrong της Statista στο παρακάτω διαγραμα, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα της Statista Mobility Market Outlook που απεικονίζουν, η Tesla έχει τη μεγαλύτερη δυνητική πελατειακή βάση της στην Ευρώπη - και το χάσμα πρόκειται να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο.

Έως το 2026, οι αναλυτές της Statista εκτιμούν ότι στις χώρες της Ε.Ε. θα έχουν πωληθεί 4,4 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα, έναντι μόλις 1,9 εκατομμυρίων στις Ηνωμένες Πολιτείες - αυτό ισοδυναμεί με 997 και 556 οχήματα ανά 100.000 κατοίκους (χρησιμοποιώντας στοιχεία πληθυσμού του 2022), αντίστοιχα. Από το 2016 έως το 2019, οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα επικεφαλής όσον αφορά την υιοθέτηση, αλλά η Ευρώπη έγινε γρήγορα ο βηματοδότης. Η Statista εκτιμά ότι τα έσοδα από EV στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα ανέλθουν σε 120 δισ. δολάρια το 2022, έναντι μόλις 35 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ. Μέχρι το 2026, τα έσοδα στην Ε.Ε. θα ξεπεράσουν τα 300 δισ. δολάρια. Αντίθετα, την ίδια χρονιά οι ΗΠΑ θα πρέπει να σπάσουν για πρώτη φορά το φράγμα των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Στο πεδίο εφαρμογής των εκτιμήσεων περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), τα υβριδικά οχήματα με πρίζα (PHEV), τα ηλεκτρικά οχήματα δρόμου και τα επιβατικά αυτοκίνητα. Δεν περιλαμβάνονται στην ανάλυση τα ηλεκτρικά οχήματα που δεν είναι αυτόνομα και δεν μπορούν να ταξινομηθούν ως BEV ή PHEV, τα σιδηροδρομικά ηλεκτρικά οχήματα, τα σκάφη επιφανείας και υποβρύχια σκάφη, τα ηλεκτρικά αεροσκάφη ή διαστημόπλοια, οι μοτοσικλέτες, τα σκούτερ, τα μοτοποδήλατα, τα λεωφορεία, τα φορτηγά και τα φορτηγά.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news