pentapostagma-sprite
Τεχνολογία

Δείτε γιατί το 2023 R8 GT είναι το πιο ποθητό supercar της Audi (Εικόνες)

Το Audi R8 GT δείχνει πόσο σπουδαία μπορεί να γίνει η γερμανική κατασκευαστική με τα supercar της. Το νέο μοντέλο έρχεται με ποικίλες οπτικές παραλλαγές, για να ξεχωρίζει εύκολα από κάθε "απλό" V8 R8. Το νέο R8 GT θα παραχθεί μόνο σε 333 μονάδες παγκοσμίως, με 150 μονάδες να πάνε αποκλειστικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. 

Οπότε καταλαβαίνετε ότι πρόκειται για μία αποκλειστική έκδοση, η οποία αφορά ένα μοναδικό πισωκίνητο υπεραυτοκίνητο της Audi. Η εταιρεία δεν μας έχει συνηθίσει σε αυτά, μιας και τελευταία τα περισσότερα αυτοκίνητα της σειράς λαμβάνουν το σύστημα τετρακίνησης Quattro. 

Όσον αφορά την τιμή τώρα, στην Ευρώπη λέγεται ότι η αξία ενός R8 GT ξεκινά από τα 225 χιλιάδες ευρώ, ένα νούμερο υψηλότερο από κάθε άλλο μοντέλο R8. 

Το Νέο R8 GT Σηματοδοτεί το Τέλος των R8

Το νέο R8 GT αποτελεί το απόγειο της σειράς R8 της περίφημης Audi. Η γερμανική κατασκευαστική κινείται προς ρυθμούς ηλεκτρικών οχημάτων, όπως και οι περισσότερες εταιρείες σήμερα. Η παραγωγή των R8 θα τελειώσει μία για πάντα, τουλάχιστον με την μορφή των κινητήρων εσωτερικής καύση (που έχουμε γνωρίσει). 

Η εταιρεία επέλεξε να κλείσει αυτήν την ιστορική σειρά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κυκλοφορώντας ένα πολύ όμορφο και ξεχωριστό υπεραυτοκίνητο.

Εντυπωσιακή Απόδοση

Η αμερικανική αντιπροσωπεία της Audi αναφέρει πως οι μηχανικοί πρόσθεσαν στο νέο R8 GT 602 ίππους, έτσι ώστε να φτάσει το αυτοκίνητο την ιπποδύναμη του μοντέλου Quattro. Παλαιότερα πισωκίνητα R8 διέθεταν λιγότερη ισχύ, αφού για παράδειγμα το 2022 R8 Performance της έκδοσης RWD έρχονταν με 570 άλογα.

Με τόσο μεγάλη ιπποδύναμη, το supercar της Ευρώπης επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ/ώρα μέσα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ/ώρα, πράγμα ιδιαίτερα εντυπωσιακό ακόμη και δεδομένων των μηχανικών χαρακτηριστικών του. 

Το πισωκίνητο μοντέλο βέβαια είναι 0,2 δευτερόλεπτα αργότερο από την έκδοση με Quattro, όσον αφορά πάντα την ανάπτυξη 100 χλμ/ώρα. 

Τέλος, έχουμε και στο σασμάν αλλαγές, αφού η Audi πρόσθεσε ένα σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη και 7 ταχυτήτων. Επίσης, για καλύτερο έλεγχο η εταιρεία εισήγαγε έναν προσαρμογέα πίσω ροπής, με 7 διαφορετικά επίπεδα για να επιλέξει ο οδηγός τον βαθμό που θέλει να σπινιάρουν οι ρόδες του. 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news