pentapostagma-sprite
Επιστήμη

Ανακαλύφθηκε πρωτεΐνη που θα επιτρέψει τη διαγραφή ανεπιθύμητων γεγονότων από τη μνήμη

Ένα άτομο συνεχίζει τη ζωή του καταγράφοντας κάθε είδους πληροφορίες και αναμνήσεις καθ' όλη την διάρκεια της. Μερικές από αυτές είναι βραχύβιες, ενώ άλλες μπορούν να αποθηκευτούν για μια ζωή. Τα σοβαρά αρνητικά γεγονότα που συναντώνται μπορούν να μετατραπούν σε τραύματα και να οδηγήσουν σε πολλά προβλήματα ψυχικής υγείας.

Οι ερευνητές αναζητούν τρόπους για να διαγράψουν τις κακές αναμνήσεις από τη μνήμη που επηρεάζουν την ανθρώπινη ζωή. Αν και έχουν διεξαχθεί διαφορετικές μελέτες με διάφορες μεθόδους, δεν έχει επιτευχθεί οριστική λύση μέχρι στιγμής. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ ανακάλυψαν μια πρωτεΐνη που πιστεύεται ότι βοηθά στη διαγραφή ανεπιθύμητων γεγονότων από τη μνήμη.

Πιστεύεται ότι οι πληροφορίες στη μνήμη μπορούν να αλλάξουν παρεμβαίνοντας στη δομή της πρωτεΐνης.

Στη μελέτη, παρατηρήθηκε ότι ένα φάρμακο που χρησιμοποιείται σε καρδιακές παθήσεις βοήθησε στην αλλαγή αυτής της δομής πρωτεΐνης. Σύμφωνα με τους ερευνητές, εάν διαταραχθεί η δομή της πρωτεΐνης, οι μνήμες μπορούν να τροποποιηθούν. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη γνωστό εάν αυτό συμβαίνει μόνο με τη διάσπαση της πρωτεΐνης ή από μια βαθύτερη αντίδραση.

Ωστόσο, αυτή η ανακάλυψη δεν είναι μια μέθοδος που μπορεί να σβήσει τις μνήμες των ανθρώπων όπως συμβαίνει στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Οι ερευνητές κάνουν δοκιμές σε πειραματόζωα για τον εντοπισμό των παραγόντων που θα αλλάξουν τη μνήμη. Η θεραπεία θα πραγματοποιηθεί μεταφέροντας τα αποτελέσματα από πειραματικές μελέτες που πραγματοποιήθηκαν από πειραματόζωα σε ανθρώπους. Ωστόσο, η ερευνήτρια Δρ Έιμι Μίλτον υπογράμμισε ότι αν και ο εγκέφαλος των ζώων είναι παρόμοιος με τον ανθρώπινο εγκέφαλο, ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι πολύ πιο πολύπλοκος.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news