Air Force

Αντιπτέραρχος ε.α. Ιατρίδης: Ανυψώνουμε ένα ανθυποβρυχιακό τοίχο στο Αιγαίο με τα ελικόπτερα Romeo

«Η Ελλάδα ανυψώνει ένα ανθυποβρυχιακό τοίχο στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο με την απόκτηση των τριών ελικοπτέρων Romeo και των ακόμη τεσσάρων που θα παραλειφθούν το 2025», είπε μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» του ΕΡΤNews ο Κωνταντίνος Ιατρίδης, πτέραρχος ε.α και αμυντικός αναλυτής. Όπως εξήγησε «είναι ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στον ανθυποβρυχιακό πόλεμο, έχει σύγχρονα συστήματα και σαφώς θα ενισχύσει τις δυνατότητες του πολεμικού μας ναυτικού.

Είναι εξοπλισμένο και με σύγχρονες τορπίλες και με τελευταίας γενιάς sonar εντοπισμού υποβρυχίων ακόμη και αθόρυβων – «αόρατων» – όπως είναι τα 214 τα οποία έχει και η Τουρκία».

CONTINUE READING

O κ. Ιατρίδης αναφέρθηκε και στην πτώση του μαχητικού αεροσκάφους τύπου F-16 block 52 plus και ειδικότερα στον χρόνο που χρειάστηκε για να εντοπιστεί ο πιλότος,τονίζοντας ότι μέχρι να απογειωθεί από τη Λήμνο το Super Puma, μέχρι να εντοπιστεί ο πιλότος και στη συνέχεια μέχρι να ελεγχθεί, περνάει χρόνος.

Όπως σημείωσε «αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, επομένως από τη στιγμή που θα το εντοπίσει με τις υπερσύγχρονες τορπίλες δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγει, ενώ έχει και βλήματα επιφανείας». Επιπλέον, όπως ανέφερε «μπορεί να συνεργαστεί και με τις Belh@rra και με τα P-3 Orion, που θα έρθουν στο ναυτικό μας καθώς είναι στην ΕΑΒ και εκσυγχρονίζονται.

Για την εκπαίδευση των πιλότων στα ΜΗ-60 Romeo, ανέφερε πως « χρειάζεται να εκπαιδευτούν. Για κάθε καινούριο ελικόπτερο οι πιλότοι πρέπει να εκπαιδευτούν στα καινούρια συστήματα. Άλλο το πετώ ένα ελικόπτερο και γνωρίζω κάποιες συγκεκριμένες διαδικασίες απογείωσης, προσγείωσης ή κάποια χαρακτηριστικά, θέλει όμως ξανά εξάσκηση και ξανά διάβασμα και μελέτη των καινούργιων συστημάτων».

«Το ναυτικό έχει μείνει λίγο πίσω. Πέραν της φρεγάτας Belh@rra, χρειαζόμασταν τέτοια αεροσκάφη ανθυποβρυχιακού πολεμου» τόνισε.

Προς απόκτηση επτά νέων καναντέρ CL-515 – «Πολύ πιο σύγχρονα από τα ήδη υπάρχοντα CL-415»

Για τα επτά νέα καναντέρ που θα προμηθευτεί η χώρα μας από τον Καναδά και για την καθυστέρηση που υπήρχε στην απόκτησή τους εξήγησε πως «είχε κλείσει η εταιρεία Bombardier, δεν υπήρχαν απαιτήσεις και δεν μπορούσε μόνο η Ελλάδα να παραγγείλει επτά καναντέρ για να ξανατεθεί σε λειτουργία.

Επομένως έγινε στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έγιναν μαζικές παραγγελίες, οπότε ξανανοίγει η εταιρεία και η Ελλάδα είναι η πρώτη που θα πάρει τα επτά καινούργια αεροσκάφη πλέον τα καναντέρ CL-515 τα οποία θα είναι πολύ καλύτερα και πολύ πιο σύγχρονα από τα ήδη υπάρχοντα καναντέρ CL-415.

 

 

 

 

 

Follow Pentapostagma on Google news Google News

POPULAR