Γεωργιάδης: Νέο αυτοματοποιημένο σύστημα εξωδικαστικού χωρίς χαρτιά

Δημοσίευση: 20 Οκτωβρίου 2019, 9:06 πμ

Ο υπουργός Ανάπτυξης, εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί «ξεμπλόκαρε» το σύστημα ρύθμισης των δανείων και «από εκεί που είχαμε 100, 200, 300 αιτήσεις, τώρα έχουμε πάνω από 40.000.


Ένα νέο, αυτοματοποιημένο σύστημα εξωδικαστικού μηχανισμού, προανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Σύμφωνα με τον υπουργό, το νέο σύστημα προετοιμάζεται σε συνεργασία των συναρμόδιων υπουργείων, (Ανάπτυξης, Εργασίας, Οικονομικών) με τους θεσμούς και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών.

Ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι το νέο σύστημα εξωδικαστικού θα γίνεται «χωρίς κανένα χαρτί» και θα αφορά εκτός από τα φυσικά και τα νομικά πρόσωπα.

«Δεν θα είναι το κούρεμα δυνητικό, ούτε θα εξαρτάται από καμιά έκθεση, κανενός ορκωτού. Ένας υπολογιστής θα βγάζει τα στοιχεία για την περιουσία, τα χρήματα, τα χρέη, το κούρεμα που χρειάζεται και τις δόσεις», εξήγησε ο υπουργός Ανάπτυξης.


Πάνω από 40.000 οι αιτήσεις για ρύθμιση δανείων

Ο υπουργός Ανάπτυξης, εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί «ξεμπλόκαρε» το σύστημα ρύθμισης των δανείων και «από εκεί που είχαμε 100, 200, 300 αιτήσεις, τώρα έχουμε πάνω από 40.000.

Ο κ. Γεωργιάδης, κάλεσε τον κόσμο να αδράξει την ευκαιρία και να κάνει αίτηση για να μπει στη ρύθμιση έως το τέλος του χρόνου και εξήγησε ότι η διαδικασία είναι πλέον εξαιρετικά απλοποιημένη και δεν κοστίζει τίποτα.

«Είναι πλέον πάρα πολύ εύκολο. Δε χρειάζεται χαρτιά», «όλες οι τράπεζες και τις ελέγχουμε καθημερινά, έχουν σε κάθε τραπεζικό κατάστημα εξειδικευμένο υπάλληλο, για να κάνουν την δουλειά στον συμπολίτη μας δωρεάν. Δεν χρειάζεται να πάει ούτε σε δικηγόρο ούτε σε λογιστή ούτε σε κανέναν», τόνισε ο υπουργός.

Σκέφτομαι να φτιάξω τηλεφωνική γραμμή παραπόνων για τις τράπεζες

Ο υπουργός Ανάπτυξης, δήλωσε ότι σκέφτεται «πολύ σοβαρά» να φτιάξει στην γενική γραμματεία καταναλωτή, μια τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για παράπονα και καταγγελίες πολιτών κατά των τραπεζών.

«Έχω ασταμάτητες καταγγελίες πολιτών για ταλαιπωρίες αδιανόητου μεγέθους. Και να ξέρετε ότι αν το αποφασίσω, θα βάζω και πρόστιμο στην τράπεζα που έχει τις περισσότερες καταγγελίες. Για να καταλάβουν όλοι ότι εδώ είμαστε για βοηθάμε τον κόσμο όχι για να τον ταλαιπωρούμε».