Kαθηγητής του Χάρβαρντ αποκαλύπτει το ιδανικό πρωινό για καλή υγεία και ευεξία

Δημοσίευση: 22 Αυγούστου 2019, 8:18 πμ

Φανταστείτε τον οργανισμό σας σαν ένα όχημα υψηλής απόδοσης: είναι αδύνατον να λειτουργήσει χωρίς καύσιμα. Οταν τα καύσιμα είναι άριστης ποιότητας, το όχημα αντέχει περισσότερο στο χρόνο, μπορεί να φέρει εις πέρας κάθε δραστηριότητα.


Το σώμα σας είναι το μοναδικό όχημά σας στο ταξίδι σας μέσα στο χρόνο και οφείλετε να του εξασφαλίζετε τροφές που το ωφελούν.

Στην Βοvary, έχουμε μιλήσει πολλές φορές για την αξία του πρωινού γεύματος.

Ο τρόπος με τον οποίο ξεκινάτε την κάθε μέρα, σε διατροφικό επίπεδο, επηρεάζει σε τεράστιο βαθμό την υγεία σας, την αποδοτικότητά σας, την διάθεσή σας. Καθορίζει την ενέργειά σας μέσα στη μέρα. Για πάνω από 30 χρόνια, ο καθηγητής του Χάρβαρντ (πρώην επικεφαλής του τμήματος Διατροφολογίας), Walter Willett, μελετά πώς επιδρούν οι διατροφικές επιλογές μας στην υγεία μας μακροπρόθεσμα.

Σε άρθρο που διαβάσαμε στο Business Insider, αποκαλύπτει τον διατροφικό συνδυασμό που επιλέγει στο ξεκίνημα της ημέρας του. Γεμάτος θρεπτικά συστατικά και πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας.


Ο αγαπημένος συνδυασμός του καθηγητή περιέχει βρώμη, ξηρούς καρπούς και γιαούρτι.

Unsplash/Daria Nepriakhina
O Walter Willett δεν είναι λάτρης του χυμού πορτοκαλιού, ούτε των τυποποιημένων δημητριακών. Δεν έχει βάλει ποτέ στο πιάτο του σνακ όπως κρουασάν και ντόνατς. Η κατανάλωσή τους δεν ωφελεί σε τίποτα τον οργανισμό.

To διατροφικό combo του καθηγητή έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Υψηλή διατροφική αξία.

Οπως σημειώνεται στο άρθρο, αυτός ο διατροφικός συνδυασμός επιλέγεται από αρκετούς experts σε θέματα διατροφής.

Οι ειδικοί επιμένουν ότι μόνο ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα (που δεν αποκλείει διατροφικές ομάδες) μπορεί να συμβάλλει στην καλή υγεία του οργανισμού.

Ο καθηγητής υποστηρίζει ότι πρέπει να διπλασιαστεί η κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, ξηρών καρπών και οσπρίων -και να μειωθεί η κατανάλωση κόκκινου κρέατος και ζάχαρης-, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα οφέλη από τον διατροφικό συνδυασμό που επιλέγει ο καθηγητής είναι πολυάριθμα για την υγεία μας: τρόφες πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως η βρώμη, μας δίνουν ενέργεια, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του ήπατος, διαβήτη τύπου 2 και παχυσαρκίας.

Τέλος, τα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι μας βοηθούν στη ρύθμιση του μεταβολισμού.