Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να χάσετε εύκολα μισό κιλό την εβδομάδα!

Δημοσίευση: 11 Ιουλίου 2019, 11:42 μμ

Το περπάτημα είναι ίσως ο ιδανικός τρόπος να χάσει κανείς περιττά κιλά, χωρίς να επιβαρύνει τον οργανισμό του!


Ο αριθμός των θερμίδων που μπορείτε να κάψετε με το περπάτημα καθορίζεται από το αρχικό σας βάρος και τον ρυθμό με τον οποίο περπατάτε. Κατά μέσο όρο, αν διατηρήσετε τα 6,4 χλμ/ώρα, μπορείτε να κάψετε περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα.

Δεν είναι απαραίτητο να διατηρείτε διαρκώς τον ίδιο ρυθμό. Για παράδειγμα, αν θέλετε να διανύετε 5 χλμ παραπάνω κάθε ημέρα, τότε θα καίτε επιπλέον 300 θερμίδες την ημέρα. Μπορείτε να περπατήσετε μικρότερη απόσταση από εκείνη και να το συνδυάσετε με το καθημερινό σας πρόγραμμα.

Χρησιμοποιήστε εφαρμογές για τα smartphones για το δικό σας «βηματόμετρο» που θα σας βοηθήσει να κάψετε επιπλέον θερμίδες, καθώς θα μετράτε εύκολα πόσα βήματα κάνετε.

Ο μέσος άνθρωπος για να χάσει βάρος πρέπει να κάνει περίπου 2.000 βήματα για κάθε 1,6 χιλιόμετρα που περπατάει. Μέσα σε αυτή την απόσταση καίτε περίπου 100 θερμίδες.
Εδώ είναι χρήσιμ η εφαρμογή με το βηματόμετρο, για να ξέρετε πόσα βήματα κάνατε, πόσα χιλιόμετρα διανύσατε και πόσες θερμίδες κάψατε.
Για να χάνετε 0,5 κιλό ανά εβδομάδα, πρέπει να προσθέσετε 10.000 βήματα ή 8 χλμ περπάτημα την ημέρα.

1,5 χλμ = 2.000 βήματα


0,5 κιλά = 3.500 θερμίδες

Απώλεια βάρους 0,5 κιλών την εβδομάδα = 500 θερμίδες ανά ημέρα