Καμπάνια οκτώ εβδομάδων σε Μιλάνο & Ρώμη για τη Χαλκιδική – Προβολή βίντεο σε σταθμούς μετρό και λεωφορεία

Δημοσίευση: 17 Ιουλίου 2019, 4:00 μμ

Άμεσες ενέργειες για την στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού αποφασίστηκαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Τουρισμού.


Στη σύσκεψη μετείχε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ και του προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου.

Προβολή της Χαλκιδικής με νέες καμπάνιες

Οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες.

Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:


 

-Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.

-Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.

-Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.

-Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.