Ακμή ενηλίκων: Πώς να την αντιμετωπίσετε με αυτά τα 7 θρεπτικά στοιχεία

Δημοσίευση: 26 Ιουλίου 2019, 8:23 μμ

Η ακμή είναι μία ασθένεια του δέρματος, η οποία «ταλαιπωρεί» τόσο εφήβους, όσο και ενήλικες.


Εκτιμάται ότι το 80% των ανθρώπων ηλικίας 11 έως 30 ετών έχουν ακμή, με τους περισσότερους από αυτούς να την εμφανίζουν από την ενηλικίωση και μετά.

Η ακμή ενηλίκων συχνά αναφέρεται ως ορμονική ή ορμονοεξαρτώμενη ακμή, επειδή στην εμφάνισή της παίζουν ρόλο ορμόνες, βακτήρια, άγχος και κληρονομική προδιάθεση.

Η ακμή ενηλίκων αντιμετωπίζεται με φάρμακα , αλλαγές στον τρόπο ζωής και σωστή διατροφή.

Δείτε τα καλύτερα συμπληρώματα για να καταπολεμήσετε την ακμή ενηλίκων:


Βιταμίνη D: Η σύνδεση των χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D και της ακμής, έχει βρεθεί στο επίκεντρο πολλών μελετών. Μία από αυτές διαπίστωσε ότι το 50% των ενηλίκων συμμετεχόντων είχαν ανεπάρκεια βιταμίνης D.

Βιταμίνες συμπλέγματος B: Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η λήψη συμπληρωμάτων βιταμινών του συμπλέγματος B συμβάλλει στην υποχώρηση της ακμής. Είναι οι βιταμίνες που χορηγούνται για την επούλωση των ουλών της ακμής.

Πράσινο τσάι: Είναι πολύ ωφέλιμο επειδή περιέχει αντιοξειδωτικά, τα οποία αποδεδειγμένα έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού ωφελεί σημαντικά όσους πάσχουν από ακμή ενηλίκων.

Ιχθυέλαια: Σύμφωνα με επιστημονικές ενδείξεις, τα συμπληρώματα ιχθυελαίων που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά μπορούν να μειώσουν τη σοβαρότητα της ακμής.

Ψευδάργυρος: Συμβάλλει στη θεραπεία πολλών δερματικών παθήσεων, της ακμής συμπεριλαμβανομένης, καθώς και στη διατήρηση της υγείας της επιδερμίδας. Η από στόματος λήψη συμπληρωμάτων ψευδαργύρου, έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη σοβαρότητα της ακμής στους περισσότερους ανθρώπους.

Προβιοτικά: Συμβάλλουν στην επούλωση των ουλών της ακμής και μειώνουν τον κίνδυνο φλεγμονής της επιδερμίδας.