«Εφημερίδα των Συντακτών»: Από τα μέλια στα… μαχαίρια για τον Αλέξη Τσίπρα-Εικόνες

Δημοσίευση: 28 Μαΐου 2019, 7:01 μμ | Ανανέωση: Μάιος 28, 2019 στις 7:06 μμ

Η κρίση που περνα ο ΣΥΡΙΖΑ λίγα 24ωρα μετά την πανωλεθρία των εκλογών φαίνεται να αποτυπώνεται και στον φιλοκυβερνητικό Τύπο.


Η κρίση που επικρατεί στο στρατόπεδο του ΣΥΡΙΖΑ από το βράδυ της Κυριακής και την πανωλεθρία των Ευρωεκλογών, η οποία πυροδότησε αλυσιδωτές αντιδράσεις, αντικατροπτρίζεται και στον φιλοκυβερνητικό Τύπο.

Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελεί η «Εφημερίδα των Συντακτών» η οποία ασκεί έντονη κριτική στο Μέγαρο Μαξίμου, κανοντας σπέκουλα για τις επιλογές προσώπων.

Η στάση της, μετά τη συντριβή της Κυριακής, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα δημοσιεύματα πριν τις εκλογές και το κλίμα που προσπαθούσε να καλλιεργήσει μέχρι και την περασμένη Παρασκεύη.

Το Σαββατοκύριακο πριν τις Ευρωεκλογές ήταν η συνέντευξη με τον Αλέξη Τσίπρα και μία ανάσα πριν τις εκλογές, ο πρωτοσέλιδος τίτλος «Αισιοδοξία στον ΣΥΡΙΖΑ και γκρίνια στη ΝΔ».


Μετά τη συντριβή, άρχισαν να εμφανίζονται άρθρα και αναλύσεις για το αποτέλεσμα, τα αίτια και έντονη κριτική για τις επιλογές προσώπων. Στο ένα άρθρο ασκείται κριιτική για τη στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ με χαρακτηριστικό απόσπασμα το εξής: «Ο ΣΥΡΙΖΑ αγνόησε για πολύ καιρό τα συντηρητικά ανακλαστικά που ξύπνησαν στην ελληνική κοινωνία, σε κάποιες περιπτώσεις προσπάθησε να τα χαϊδέψει (π.χ. με τη σχέση Εκκλησίας – Πολιτείας), ενώ στη συνέχεια και με μεγάλη καθυστέρηση επιχείρησε να επιτεθεί κατά μέτωπο».

Σε ένα ακόμα άρθρο του Δημήτρη Κανελλόπουλου με τίτλο «Ψήφισαν Πλουμπίδη και τους προέκυψε Γεωργούλης ρε φίλε» περιγράφεται γλαφυρά η μουρμούρα για τα πρόσωπα που μπαίνουν στην Ευρωβουλή. Χαρακτηριστικό είναι το εξής απόσπασμα: «Ετσι ονειρεύονται τον Δημήτρη Πλουμπίδη στο ψηφοδέλτιο του κόμματος ενώ τους βγαίνει ο Αλέξης Γεωργούλης που ήταν να πάει στη Νέα Δημοκρατία αλλά κατέληξε στον ΣΥΡΙΖΑ.
Από την άλλη θέλουν original αριστερούς αλλά βγαίνει δεύτερη σε σταυρούς η Ελενα Κουντουρά των Ανεξάρτητων Ελλήνων».

Η κριτική από το αγαπημένο «κακό παιδί« των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ, όπως είναι λογικό, φτάνει μέχρι το γραφείο του Αλέξη Τσίπρα καθώς πρόκειται για τη στρατηγική που χάραξε ο ίδιος.