Αδυνατίστε με τον πιο… παράδοξο τρόπο – Συμβουλές που κανείς δεν θα σας πει

Δημοσίευση: 16 Μαρτίου 2019, 9:20 πμ

Δεν είναι όλες οι μέθοδοι ίδιες. Αυτές μάλιστα διαφέρουν από οποιαδήποτε άλλη.


Έχεις βάλει σκοπό να αδυνατίσεις και χάνεις χρόνο σε ειδικές διατροφές και καλές τροφές. Ύστερα όμως σπάζεσαι που δεν χάνεις κιλό και έχεις βαλθεί να κόβεις μερίδες με αποτέλεσμα να λυσσάς. Το αποτέλεσμα;

Τη μία μέρα θα τα καταφέρεις, τη δεύτερη παίζεται, στην τρίτη όμως θα ορμήξεις στη βραδινή μπριζολάρα ή στα τρία πιτόγυρα του σουβλατζίδικου της γειτονιάς και η προσπάθειά σου μόλις πήρε ένα τεράστιο FAILED. Και σίγα-σιγά χωρίς να το καταλάβεις θα περάσει ο χειμώνας, θα φτάσει το καλοκαίρι και αντί για βουτιές θα προκαλέσεις… τσουνάμι.

Μήπως όμως αυτό που χρειάζεσαι ουσιαστικά είναι λίγη ρέγουλα; Καταλαβαίνουμε πως αν είσαι κοιλιόδουλος δεν μπορείς να το καταπολεμήσεις εύκολα, ωστόσο υπάρχει μια μέθοδος που μπορεί να σε σώσει. Και ποια είναι αυτή; Να μασάς πολύ.

Όσο περίεργο και αν ακούγεται, σύμφωνα με έρευνα όσο περισσότερο μασάς τόσο περισσότερο καλό κάνεις στον οργανισμό σου. Και οι λόγοι είναι οι εξής:


1. Γίνεσαι… σαλιάρης
Δεν είναι όπως ακούγεται. Είναι ίσως η μόνη φορά που το πολύ σάλιο δεν θα γίνει αντικείμενο κοροϊδίας. Όσο περισσότερο μασήσεις μια τροφή άλλωστε, τόσο περισσότερο σάλιο θα παράξει το στόμα σου. Το σάλιο περιέχει ένζυμα που διασπούν το λίπος, συμβάλλοντας στην διάσπαση των λιπών της τροφής.

Μην το δεις λοιπόν σαν κάτι σιχαμένο, αλλά σαν άμυλο που θα σου κάνει καλό για την πέψη.

2. Ζεσταίνεις το στομάχι σου
Έχε υπ’ όψιν πως έχει σημασία ο χρόνος που θα αντιληφθεί ο οργανισμός σου ότι κάποια τροφή ετοιμάζεται να εισέλθει από το στόμα σου. Μέσω γεύσης και όσφρησης το στομάχι μας δεν είναι σε κατάσταση ύπνου αλλά σε διαδικασία υποδοχής. Οι δύο αυτές αισθήσεις δίνουν το… σήμα έναρξης της πεπτικής διαδικασίας και όσο περισσότερο διαρκεί το μάσημα της τροφής, τόσο καλύτερα προετοιμάζεται το στομάχι για να διασπάσει τις τροφές σε μικρότερα μόρια.

Τότε μάλιστα είναι που ο οργανισμός απορροφά καλύτερα τις πρωτεΐνες που υπάρχουν στο κρέας, στα γαλακτοκομικά, στα όσπρια και τις βιταμίνες αλλά και τα μέταλλα από τα φρούτα και τα λαχανικά.

3. Πολύ μασάς, λίγο τρως
Όταν ήμαστε μικροί μας έλεγαν για το φαινόμενο της δράσης-αντίδρασης. Κοίτα λοιπόν που ακόμα και κατά τη διάρκεια του φαγητού συμβαίνει το ίδιο, διότι με κάθε λιγούρα έρχεται και η αντι-λιγούρα. Όταν χλαπακιάζεις, κάποιες ορμόνες στέλνουν εντολή στον εγκέφαλο να σταματήσεις να τρως-τότε που νιώθεις ότι έσκασες.

Αυτή η διαδικασία ωστόσο παίρνει γύρω στο 20λεπτο οπότε αν θες να μην καταναλώσεις τόση τροφή μέχρι να εμφανιστεί πρέπει να βρεις τρόπο να την καθυστερήσεις. Άμα μασούσες περισσότερο, θα έτρωγες λιγότερο. Σκέψου το…