Κυβέρνηση

Σχιζοφρένεια: Δίνουν 400.000 ευρώ για να διαφημίσουν το ανύπαρκτο μετρό Θεσσαλονίκης!

Μετά τα γνωστά… εγκαίνια στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, εγκρίθηκε και δαπάνη 400.000 ευρώ για να διαφημιστεί το Μετρό, που ακόμα δεν υφίσταται, βέβαια…!

Απάντηση Σπίρτζη για τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε η κυβέρνηση στα εγκαίνια του μετρό στη Θεσσαλονίκη

Ειδικότερα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα το σχέδιο για την επικοινωνιακή της προβολή για το έργο, το οποίο- σημειωτέον- απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, του υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.

Η χρηματοδότησης της διαφημιστικής προβολής, θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ