Κόσμος

Θα ζαλιστείτε: Δείτε πόσο είναι το κόστος ανταλλακτικών και τα εργατικά της Bugatti Veyron

H Bugatti Veyron παραμένει ένα από τα κορυφαία hypercars που κυκλοφορούν εκεί έξω. Η εξωτική κατασκευή με την αστρονομική τιμή, που ξεπερνά κατά πολύ το 1 εκατομμύριο ευρώ, έχει και πολύ ακριβό κόστος συντήρησης, όπως είχαμε αναφέρει σε άλλο άρθρο.

α τελευταία 24ωρα διέρρευσε μια αίτηση για πιστοποιητικό EPA (Environmental Protection Agency) που κατέθεσε το 2014 η εταιρεία για το μοντέλο της και σε αυτήν περιλαμβάνεται αναλυτικό κοστολόγιο τόσο των ανταλλακτικών όσο και των εργατικών, που θα πρέπει να πληρώσει κάποιος σε περίπτωση που χρειαστεί να επισκευάσει το γαλλικό όχημα των 1.000+ ίππων.

Και η αλήθεια είναι πως ρίχνοντας μια ματιά στη λίστα, μένεις με το στόμα ανοιχτό. Για παράδειγμα, αν για κάποιο λόγο χρειαστεί ο ιδιοκτήτης της Veyron προχωρήσει σε αντικατάσταση ρεζερβουάρ θα πρέπει να πληρώσει 17.904 ευρώ για ένα καινούργιο. Κι αν την τοποθέτηση αναλάβει εξουσιοδοτημένος μηχανικός της Bugatti θα χρεωθεί 20.000 ευρώ επιπλέον, εκτινάσσοντας το λογαριασμό στα 37.904 ευρώ, όσο δηλαδή κοστίζει μια καινούργια Mercedes AMG A35 ή ένα καινούργιο Audi S3.

Κάθε ένας από τους τέσσερις υπερπληρωτές που εφοδιάζουν το hypercar τιμάται στα 5.640 ευρώ, ενώ τα εργατικά ανέρχονται σε 8.000 ευρώ για την αντικατάσταση κάθε ζεύγους. Για κάντε την πρόσθεση...

Η πολλαπλή εξαγωγής αποτελείται από δύο τμήματα, με το κάθε ένα από αυτά να κοστίζει 1.819,02 ευρώ. Η χρέωση για την τοποθέτηση κάθε τμήματος είναι στα 19.200 ευρώ!

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι κάποια από τα εξαρτήματα που εφοδιάζουν η εξωτική Veyron είναι κοινά με εκείνα συμβατικών μοντέλων.

Μπορεί το κόστος τους να είναι πολύ μικρό, ωστόσο τα χρήματα που απαιτούνται για την τοποθέτηση εκτοξεύουν την τιμή στα ύψη.

Για παράδειγμα, οι αισθητήρες πίεσης υπερπλήρωσης είναι ίδιοι με αυτούς που χρησιμοποιούν οχήματα όπως το VW Golf GTI και το Audi A3. Κάθε αισθητήρας κοστίζει μόλις 16.50 ευρώ, η τοποθέτηση ωστόσο τιμάται στα 1.600 ευρώ. Το αυτό ισχύει και για τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου. Τον ίδιο «φορούν» τόσο το VW Jetta όσο και το Golf. Κοστίζει μόλις 7,92 ευρώ. Τα εργατικά όμως για την αντικατάστασή του από άνθρωπο της Bugatti ανέρχονται σε 5.200 ευρώ.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ