Οικονομία

Έρευνα Nielsen: Κρίση εμπιστοσύνης για την ελληνική κοινωνία - Οι φόβοι για την οικονομία, την εγκληματικότητα και την υγεία

Η κοινωνία φαίνεται να έχει χάσει την εμπιστοσύνη της όχι μόνο στην οικονομία αλλά σε όλους τους σημαντικούς τομείς όπως η υγεία και η ασφάλεια.

Στις 68 μονάδες έκλεισε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο τρίτο τρίμηνο 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά μία μονάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.

Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό ομοειδή δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.

Επτά στους δέκα Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 72% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).

Το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%) αναδεικνύοντάς την ως την πέμπτη ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).

Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους.

Ειδικότερα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται στα εξής:

Αγορά φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%),
περικοπές στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%)
περικοπές στα έξοδα για ρουχισμό (56%).

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ