Κοινωνία

Πέντε λόγοι που σας κάνουν να ξοδεύετε περισσότερα στο supermarket

Όταν πηγαίνουμε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ συνήθως έχουμε μαζί μας μια λίστα με τα πράγματα που χρειαζόμαστε. Πόσο συχνά, όμως, ξεφεύγουμε και παίρνουμε άλλα τόσα πράγματα που δεν είναι στη λίστα; Ας δούμε, γιατί συμβαίνει αυτό, όπως και μερικούς τρόπους για πιο έξυπνες αγορές…

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όλα είναι θέμα έξυπνων τρικ που χρησιμοποιούν στα μαγαζιά προκειμένου ο καταναλωτής να παραμείνει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο κατάστημα και συνεπώς να αγοράσει και περισσότερα προϊόντα που πιθανόν να μην είχε σκοπό να αγοράσει. Δείτε, λοιπόν, μερικά από αυτά ώστε να αποφύγετε τα περιττά έξοδα. Έχουμε και λέμε:

1. Τοποθετούν σκόπιμα προϊόντα «πολυτελείας» όπως λουλούδια – μικρούς πειρασμούς δηλαδή- – για να σάς φτιάξουν τη διάθεση και επειδή είναι πιο πιθανό να ξοδέψετε περισσότερα στα περιττά παρά στα βασικά. Πριν, λοιπόν, αγοράσετε αυτή την όμορφη τριανταφυλλιά ή εκείνη την εντυπωσιακή ορτανσία κάντε πρώτα μια βόλτα προς το ψυγείο με το γάλα γιατί εκείνο το κέικ που λέγατε ότι θα φτιάξετε το βλέπουμε να αναβάλλεται…

2. Τοποθετούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση όπως ψωμί, φρούτα και λαχανικά, αβγά κ.ά μακριά το ένα από το άλλο. Με αυτόν τον τρόπο το μάτι «πέφτει» και λίγο παραπέρα και σίγουρα θα δείτε μια λιχουδιά, ένα γουστόζικο αξεσουάρ για το γραφείο, εκείνο το απίστευτα όμορφο διακοσμητικό γλαστράκι ή τα καλλυντικά από το σταντ που ξαφνικά βρέθηκε μπροστά σας, που μπορεί να μην είναι στη λίστα, όμως θα βρεθούν στο καλάθι με τα ψώνια σε χρόνο dt.

3. Οι προσφορές που δεν είναι και τόσο… προσφορές. Δεν είναι λίγα τα καταστήματα που εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι οι καταναλωτές – ειδικά αυτοί που δεν είναι τακτικοί πελάτες – σπάνια θυμούνται τις τιμές. Έχετε προσέξει ότι τα προϊόντα που είναι συνήθως στα 3 το 1 δώρο ή στα δύο το 1 δώρο, ουσιαστικά σπάνια έχουν διαφορά από την κανονική τιμή αγοράς της συνολικής ποσότητας; Το ίδιο ισχύει και για προϊόντα όπως αλλαντικά, γαλακτοκομικά κ.ά. Παρατηρήστε το και θα δείτε πως έχουμε δίκιο…

4. Ρίξτε μια ματιά περιμετρικά στα ράφια και όχι μόνο στα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί στο ύψος των ματιών. Πολλά supermarket χρεώνουν στους προμηθευτές ένα επιπλέον ποσό για συγκεκριμένες θέσεις για τα προϊόντα ώστε να πωλούνται ευκολότερα. Το ποσό αυτό φυσικά προστίθεται στην τιμή και οι κεντρικές θέσεις είναι φυσικά και οι καλύτερες γιατί είναι πιο εύκολα προσβάσιμες, ειδικά αν ο αγοραστής βιάζεται. Για δείτε εκείνο το σαμπουάν που είναι καταχωνιασμένο στο πάνω ράφι και μπορεί να μην το έχετε δει σε κάποια διαφήμιση, όμως πιθανόν να είναι καλύτερο από αυτό που βλέπετε μπροστά σας.

5. Μακριά από τις «χρυσές ζώνες», τα σημεία δηλαδή με τα περιοδικά, τα γλυκάκια ή τα αναψυκτικά. Είναι οι χώροι που μικρά – και μεγάλα – παιδιά κάνουν πάντα μια στάση θέλοντας και μη.

olivemagazine

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...
Ένοπλες Συρράξεις 0

Σοβαρές ζημιές υπέστη το Ρωσικό σκάφος "Yamal" στην Κριμαία- Απομακρύνεται η πιθανότητα Ρωσικής αποβατικής ενέργειας στην Οδησσό

Η Κριμαία δεν είναι ασφαλής για τον Ρωσικό στόλο, ο οποίος αναγκαστικά έχει μετακινηθεί κατά κύριο λόγο ανατολικότερα...