Ψητός σολομός: Το κόλπο για να μην βγάζει λαδίλα και ψαρίλα στη γεύση – Γνωστή σεφ αποκαλύπτει

Δημοσίευση: 7 Σεπτεμβρίου 2018, 4:57 μμ

Ο σολομός, όσους φανατικούς φίλους έχει, έχει και άλλους τόσους φανατικούς εχθρούς.


Οσα Ω-3 και να έχει και όσο και να επιμένουν  οι διατροφολόλοι ότι πρέπει να να τον εντάξουμε όλοι στη διατροφή μας, υπάρχουν πάντα εκείνοι που θα επιμένουν ότι δεν μπορούν να τον φάνε. Η συνηθέστερη απάντηση είναι ότι τους… λαδίζει. Βγάζει τόσα λάδια, είναι τόσο λιπαρή η αίσθηση όταν τρως σολομό, που απλά κάποιοι δεν το αντέχουν.

Γνωστή σεφ αποκαλύπτει τα μυστικά της έτσι ώστε να τρώμε ευχάριστα τον σολομό και όχι σαν αγγαρεία.

Οι δύο συμβουλές που δίνει είναι οι εξής: 

  • Αγοράστε κατεψυγμένο και όχι φιλεταρισμένο σολομό.

Επειδή αυτά τα κομμάτια σολομού καταψύχονται αμέσως, πάνω στο πλοίο που τα ψαρεύουν, είναι πολύ πιο φρέσκα από τα φρέσκα ψάρια στο ψαράδικο και η γεύση τους και η μυρωδιά τους πολύ καλύτερη. Οσο περισσότερο μένει ένα ψάρι εκτός κατάψυξης τόσο πιο πολύ ψαρίλα μυρίζει και τόσο πιο έντονη γίνεται η γεύση του.


Οταν ένα ψάρι, όμως, καταψύχεται αμέσως, εξασφαλίζεται ότι η γεύση του και η μυρωδιά του είναι όσο το δυνατόν πιο λάιτ.
Αγοράστε επομένως κατεψυγμένο σολομό και όταν τον χρειαστείτε βγάλτε τον από το βράδυ και βάλτε τον να ξεπαγώσει σιγά σιγά στην απλή ψύξη.

  • Το δεύτερο μυστικό είναι το εξής: Σταματήστε να τρώτε τον σολομό σκέτο. Συνοδεύστε τον με μια σάλτσα μυρωδικών.

Φτιάξτε μια σος με μείγμα βοτάνων που σας αρέσει, βάλτε σκόρδο και συνοδεύστε με αυτή την πάστα τον σολομό, ψητό, στο ατμό ή όπως αλλιώς θέλετε εσείς μαγειρεμένο.

Μια προτεινόμενη συνταγή: 

  • Προθερμάνετε το φούρνο στους 260 βαθμούς Κελσίου
  • Βάλτε χαρτί ψησίματος στο ταψί και ραντίστε το με λάδι.
  • Τοποθετήστε τα φιλέτα σολομού, ραντίστε τα με λάδι, βάλτε αλάτι και πιπέρι.
  • Ψήστε το σολομό για περίπου πέντε λεπτά, με το που αρχίζει να αλλάζει το χρώμα του. Αν θέλετε το σολομό σας well done ψήστε τον για ακόμη 3 με 5 λεπτά.

Για να φτιάξετε τη σος λαχανικών: 

  • Πάρτε δυο χούφτες από ένα από τα παρακάτω βότανα (ή κάντε συνδυασμό(: Μαϊντανό, σχοινόπρασο, βασιλικός ή μέντα.
  • Τοποθετήστε τα ψιλοκομμένα βότανα σε ένα μπολ και προσθέστε αρκετό ελαιόλαδο, μέχρι τα βότανα να… κολυμπούν.
  • Τρίψτε μερικές σκελίδες σκόρδο και βάλτε τις στο μείγμα.
  • Προσθέστε λίγο ξύδι, μια καλή πρέζα αλάτι και λίγο πιπέρι

Οταν βγάλετε τον σολομό από το φούρνο, στρώστε μερικά φύλλα μαρουλιού σε ένα πιάτο, βάλτε επάνω τον σολομό και απλώστε του της σος που μόλις φτιάξατε.

Στύψτε λίγο λεμόνι, δυο τρεις σταγόνες και μόλις ετοιμάσατε ένα πιάτο σολομού που θα θα λατρέψουν όλοι, ακόμη και αυτοί που μισούν τον σολομό.