Δώρα Ζέμπερη: Στενεύει ο «κλοιός» γύρω από τον δολοφόνο – Toν εντόπισε η ΕΛ.ΑΣ;

Δημοσίευση: 22 Οκτωβρίου 2017, 10:32 πμ | Ανανέωση: Οκτώβριος 22, 2017 στις 10:48 πμ

Οι έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. φαίνεται να επικεντρώνονται στο περιβάλλον της 32χρονης εφοριακού, Δώρας Ζέμπερη, με όλο και περισσότερα στοιχεία να αποκαλύπτουν τα «ίχνη» του δολοφόνου.

Εν τω μεταξύ οι κόντρες και οι αλληλοκατηγορίες μεταξύ των μελών της οικογένειας της άτυχης κοπέλας δίνουν και παίρνουν. Στο «επίκεντρο» βρίσκεται ο πατέρας της. Το Σάββατο μάλιστα δέχτηκε τα «πυρά» και της ίδιας το της αδερφής, θεία δηλαδή της Δώρας.

Η θεία της άτυχης κοπέλας, ανέφερε πως όταν έμαθε για την δολοφονία της Δώρας Ζέμπερης, σκέφτηκε ότι πίσω από το στυγερό έγκλημα κρύβεται κάποιος από το περιβάλλον του αδελφού της Κώστα Ζέμπερη.


«Το μυαλό μου την πρώτη φορά, και τρελάθηκα, πήγε ότι μπορεί να καθάρισαν το παιδί από την πλευρά του αδελφού μου που χρωστά σε όλο τον κόσμο. Και ότι μπορεί να το έκανε κάποιος για εκδίκηση» ανέφερε η θεία της στο κεντρικό δελτίο του Alpha.

«Την εκβίαζε»

Η θεία της αδικοχαμένης Δώρας πρόσθεσε ότι ο πατέρας εκβίαζε ψυχολογικά την αδικοχαμένη κοπέλα.

«Την Θεοδώρα, που ήταν η πιο μεγάλη την εκβίαζε ψυχολογικά να του κάνει αυτό που ήθελε αυτός. Τα δάνεια… το παιδί του το χρέωνε, χωρίς να το σκέφτεται. Είχε δανειστεί από όλο τον κόσμο λεφτά και είχε παίξει χρηματιστήριο για να γίνει πλούσιος. Και τα έχασε όλα. Όλος ο κόσμος αυτός μετά, τον κυνηγάει».

«Την απειλούσε ότι θα πάει τα αδέλφια της στο ίδρυμα»

Επιπλέον, η ίδια αποκάλυψε ότι για τα χρέη του πατέρα κυνηγούσαν και την οικογένεια και πως πήγαιναν στο σπίτι και ενοχλούσαν τα παιδιά του.

«Το κορίτσι του είχε πάρει ένα σωρό δάνεια. Της έλεγε “αν δεν υπογράψεις να μου πάρεις ένα δάνειο γιατί χρωστάω θα πάρω τα παιδιά να τα πάω στο ίδρυμα”. Και η Θεοδώρα η καημένη υπέγραφε» είπε η γυναίκα για την δολοφονία της Δώρας Ζέμπερη. Πρόσθεσε, δε, ότι το τελευταίο δάνειο που πήρε η ανιψιά της ήταν ύψους 20.000 ευρώ.

«Έστελνε κρυφά στον πατέρα της φαγητό»

«Του έστελνε κρυφά και φαγητό» είπε η γυναίκα, και ξέσπασε: «Να βρεθεί ο ένοχος, να μπορούσα να τον σκοτώσω. Αλλά δεν μπορώ να σκοτώσω ούτε μυρμήγκι».

Όπως και φίλοι και συνεργάτες της 32χρονης εφοριακού, έτσι και η θεία της έκανε λόγο για ένα κορίτσι με αξίες και καλό χαρακτήρα.

«Ο πρώην σύντροφος της ζήλευε παθολογικά»

Δεν έκρυψε, επίσης, ότι υποπτεύτηκε και πρώην σύντροφο της κοπέλας, που φέρεται να την ζήλευε παθολογικά. «Ζήλευε που πήγαινε στον τάφο του φίλου της» είπε η γυναίκα.

Αποκαλύψεις του πατέρα της Δώρας: Περνούσα απ’ έξω και πήρα στο ταξί έναν 35χρονο

Εντωμεταξύ, τέσσερις ημέρες μετά τη δολοφονία της 32χρονης εφοριακού, ο πατέρας της, Κώστας Ζέμπερης, αποκάλυψε ότι το απόγευμα της δολοφονίας της άτυχης Δώρας βρέθηκε τυχαία έξω από το Β’ Νεκροταφείο Αθηνών.

Όπως λέει ο Κώστας Ζέμπερης, γύρω στις 6.30 το απόγευμα της Τετάρτης περνούσε με το ταξί του έξω από το Β’ Νεκροταφείο και επιβίβασε έναν πελάτη στη συμβολή των οδών Τραλλέων και Ηρακλείου. Ο πελάτης μπήκε με βιασύνη στο ταξί, δείχνοντας του πως γνωρίζει για το τραγικό περιστατικό.

«Μου έκανε εντύπωση που μπήκε γρήγορα στο αμάξι και τον είδα σαν αλαφιασμένο. Και μου λέει ‘πάμε, πάμε’. Αυτό μου τον έφερε στο μυαλό πάλι. Και μου είπε ότι έχουν κλείσει τις γραμμές του τρένου. Με περίμενε αυτός απέναντι, με είχε πιάσει το κόκκινο, και περνάω απέναντι και τον παίρνω και φεύγω…», επισημαίνει.

Όπως τονίζει ο κ. Ζέμπερης, τις υποψίες του κίνησε το γεγονός ότι ο άνθρωπος αυτός, ηλικίας 30-35 ετών, φαινόταν αλαφιασμένος και φάνηκε να γνωρίζει για τις έρευνες της αστυνομίας στις γραμμές του τρένου. «Να βγει να πει ποιος είναι και που πήγαινε. Δεν μπορώ να θυμηθώ την ώρα γιατί ήμουν κουρασμένος. Μου είπε ‘έχουν κλείσει τις γραμμές’. Πώς το ήξερε», αναρωτιέται ο πατέρας της άτυχης εφοριακού, ο οποίος αναμένεται να καταθέσει στην αστυνομία για το αποτρόπαιο έγκλημα το πρωί της Δευτέρας.

Η συνέντευξη στο «Ε»:

Ε: Εσείς εκείνη την ώρα που έγινε η άγρια δολοφονία που βρισκόσασταν;
«Εγώ ανέβηκα την Κηφισίας με κούρσα και κατέβηκα μετά και η τύχη μου η μαύρη το φέρνει να περάσω έξω από το νεκροταφείο και πήρα και κάποιον έξω από το νεκροταφείο το Β και τον πήγα στο λόφο Σκουζέ, 30 με 35 χρονών και μου έλεγε ότι έχουν κλείσει οι γραμμές χωρίς να ξέρω ότι ψάχνω τον δολοφόνο του παιδιού μου».

Ε: Πού βρισκόσασταν;
«Δούλευα. Ταξί δούλευα εγώ και είχα μια κύπρια. Την πήρα από το Κολωνάκι την ανέβασα στο Μαρούσι. Και από το Μαρούσι, επειδή είχε πολύ κίνηση Κηφισίας, φεύγω από το Ολυμπιακό Στάδιο, Λούη Ολυμπιακό Στάδιο, μπαίνω στον Περισσό και κατεβαίνω και βρήκα κούρσα, έξω από το νεκροταφείο εκεί που σκότωσαν το παιδί μου, έναν άντρα 30 με 35 χρονών».

Ε: Δηλαδή την ώρα του εγκλήματος τυχαία περνούσατε έξω από το νεκροταφείο;
«Εξω από το νεκροταφείο. Μπορεί να με δούνε και οι κάμερες εκεί. Και πήρα έναν κύριο 30 με 35 και τον πήγα στο Λόφο Σκουζέ».

Ε: Τι ώρα περίπου ήσασταν έξω από το νεκροταφείο;
«Οταν είχανε κλείσει οι γραμμές του τρένου».

Ε:Γύρω στις 5;
«Οχι, όχι πιο μετά 6,5 εκεί».

Ε: Είπατε ότι σας κατέγραψαν οι κάμερες.
«Ε βέβαια και παίρνω έναν από την πόρτα του νεκροταφείου και τον πηγαίνω στο λόφο Σκουζέ».

Ε: Τι ώρα ακριβώς περάσατε από εκεί τυχαία;
«Τυχαία, τυχαία και δεν ήξερα ότι έψαχναν τους δολοφόνους του παιδιού μου»

Ο πατέρας της Δώρας Ζέμπερη είχε φύγει από το σπίτι της οικογένειας πριν από 15 χρόνια και οι σχέσεις με την σύζυγό του και τα παιδιά του δεν ήταν καλές, όπως φαίνεται και από τις αναρτήσεις της άλλης κόρης του, μετά τη δολοφονία της Δώρας, στο Facebook.

  • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

    Ριάλιτυ κοντεύει να γίνει ο φόνος της ταλαίπωρης κοπέλας … ντροπή !!!

    • Δημητρης Πριοβολος.

      Οχι κοντευει…. Εγινε!!!
      και για μενε ο πρωτος υποπτος ειναι ο πατερας….πολυ λαμογιο και βρωμικος μου ακουγετε.
      Οπως ξεχασε οτι » κατα συμπτωση» εκεινη την ωρα ηταν εξω απο το νεκροταφειο, μηπως ξεχασε οτι την μαχαιρωσε κιολας;;;

      • Γατονι

        Τυχαία πέρναγε απέξω και πήρε λέει ένα 35άρη και μετά συνάντησαν πιο κάτω το μίκυ μάους με το ντόναλτ.

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          Ο ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ ΤΟΚΑΝΕ, ΣΙΓΟΥΡΑ

          • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

            Ο Γκούφυ ήταν .. θα το αποκαλύψει ο Βερύκκοκος οσονούπω ..

      • © Proud to be Greek

        Ναι μεν, αλλα η αστυνομία ας εστιάσει στον πρώην της που δεν ηθελε / δεν την άφηνε να πηγαίνει στο νεκροταφείο, και της είχε κάνει φασαρία.

        • Δημητρης Πριοβολος.

          Ενας απο τους δυο 99%!!!

      • Spyros Spyropoulos

        Λες να εχει τοσο ασθενες μνημονικο? Χαχαχαχαχαχα

    • Spyros Spyropoulos

      Κανονικα πρεπει να αναλαβει η Αννιτα Πανια Περικλη!!!

    • firestormLouis

      Καλα κυταξε Οταν η ιδια η οικογενεια βγαζει τα ενδοτερα εξω τωρα τι περιμενεις ο κοσμος ..

  • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΠΡΩΤΣ

  • Γατονι

    Ολη η χώρα τα έχει παίξει με τα μνημόνια, σε λίγο θα δούμε κι άλλα χειρότερα.

  • DisqussioneR Νεμέτωρ

    Όλοι είναι ύποπτοι/ένοχοι/αθώοι. Μέχρις αποδείξεως του εναντίου…

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      ύποπτοι/ένοχοι/αθώοι**

    • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

      Όλοι εμείς, πλην μεταναστών και προσφύγων παρακαλώ ..

    • pentapostagma

      ποιον βλεπεις?

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Στο αρχικό σας θέμα είχατε σωστή τοποθέτηση αν θυμάμαι. Και αυτό λόγω του ότι δεν είχαμε στην αρχή όλοι περισσότερες πληροφορίες/ενδείξεις… Εγκλημα πάθους μοιάζει αρχικά, αλλά μας τα ανακάτεψε λίγο ο πατέρας με την …»τυχαία» παρουσία του εκεί… Και μπήκε και αυτός στο χορό των υπόπτων ;-)

        • pentapostagma

          Ναι νομιζω πανικοβληθηκε… εκανε και μαγκα τον Μ….πρεπει να ειναι και η πρωτη αποκαλυψη στην καριερα του…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Η πρώτη «σωστή»?…. χαχαχαχα

          • Πείτε ολόκληρα τα ονόματα να τα πιάνουν και οι βιαστικοί αναγνώστες που κοιτάνε τις σελίδες με περιφερειακή όραση μυγός :D

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            ειναι κι ο αστιγματισμος.

          • Έτσι, δώσε με στεγνά…. snif :(

        • Spyros Spyropoulos

          Ο πατερας ομως ειχε οικονομικη εξαρτηση απο την κορη…..μαλλον αθωος ειναι!!! Εκτος αν του ειπε….»Μπαμπα, τερμα τα διφραγκα»

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Όλα παίζουν, ακόμα και αυτό!
            Και επίσης η «απομάκρυνσή-απομόνωσή» του από την υπόλοιπη οικογένεια, η ΑΠΟΡΡΙΨΗ από τα ίδια του τα παιδιά, με ευθύνη, έστω κατ’ εκείνον, της μάνας τους ή ακόμα και της μεγαλύτερης κόρης, της καθ’ ομολογίαν όλων 2ης μάνας, αφού αυτή είχε αναλάβει την στήριξη όλων τους….

  • nikos(1)

    εχουμε και …αστυνομικό …ρεπορτάζ!!??

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΝΑΙ ΡΕ!
      ΠΡΟΜΠΛΕΜ;

      • nikos(1)

        νο ..προμπλέμο …σύντροφε!

        • Spyros Spyropoulos

          προμπλεμα…το λενε…..χαχαχαχα

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Ειδησεογραφικό σάιτ

      • nikos(1)

        και …..ενημερωτικό!!….Καλημέρα Ντισκ!

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Καλημέρα Νικόλα!

  • Γατονι

    Τι τραβάνε κι αυτοί οι αστυνομικοί με τόσους ανώμαλους. Βάζω στοίχημα ότι είναι και συριζέος ο χρεωμένος μπαμπάς

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΠΡΩΗΝ ΠΑΣΟΚΟΖ

      • Γατονι

        Οταν έπαιζε στα χρηματιστήρια και στα ζάρια ήταν ωραία. Μετά έπιασε το παιδί να το χρεώσει για να συνεχίσει να τη βγάζει ζάχαρη..

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΚΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΟΛΗ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΕΜΑΣ

    • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

      Τι λες ρε γατόνι … στοίχημα ότι είναι Χρυσαυγίτης !!!

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΑΥΤΑ ΕΝΝΟΟΥΝΤΑΙ

  • nikos(1)

    ο ..Τράμπας θα απελευθερώσει το μεγαλύτερο μέρος των αρχείων για τη δολοφονία του ..Κεννεντυ!!
    αλλά τα …σημαντικά ..πιστεύω θα κρατηθούν ……μυστικά!

  • Διαβάζοντας το «δρομολόγιο» του πατέρα και καθώς δεν υπάρχουν συμπτώσεις θα σκεφτόμασταν οτι αυτός το έκανε ( και όχι ο μπάτλερ ως είθισται στην αγγλική αστυνομική βιβλιογραφία :P ) ….αλλά…. χρειαζόμαστε και ΚΙΝΗΤΡΟ. Μπορεί να υπάρχει και να είναι σοβαρό, όμως, το αντικίνητρο – το γεγονός οτι και πάλι σύμφωνα με την οικογένεια η αδικοχαμένη του πλήρωνε τα χρέη είναι εξίσου σοβαρό. Με βάση αυτό, ο πατέρας την χρειάζονταν ζωντανή…εκτός και αν οι φήμες που διαρρέει η οικογένεια είναι αναξιόπιστες

    • nikos(1)

      τη νικολούλη τι την έχεις!
      Καλημέρα!

      • Είναι θαυμάστριά μου…. :D Καλημέρα

    • Γατονι

      Πιθανόν να του είπε φίλε δεν έχει άλλα και γύρισε το μάτι του και τη καθάρισε. Ο τύπος φαίνεται ότι είναι ψυχώ. Μετά επινόησε την ιστορία με τον 35ρη έξω από το νεκροταφείο για να μπερδέψει τις έρευνες. Και μόνο που είπε ότι ήμουν έξω από το νεκροταφείο εκείνη την ώρα είναι ο νο.1 ύποπτος.

      • Αυτό σκεφτόμουν μόλις τώρα…οτι το ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ για κάποιν λόγο, τελείωσε. Αυτό όμως δεν προκύπτει από όσα λένε μέλη της οικογένειας, κάτι θα έλεγε η αδερφή ή η θεία… – γιαυτό άφησα το ενδεχόμενο της αξιοποστίας σε εκκρεμότητα

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Σωστός συλλογισμός αν και εύκολα μπορεί να πέσουμε σε πλάνη λόγω των λίγων αλλά και συγκεχυμένων πληροφοριών που βγαίνουν στον αέρα από το περιβάλλον της άτυχης κοπέλας… Διαβάσαμε τί είπε η αδερφή της στο ΦΒ, ακούσαμε τη θεία και τον πατέρα της στα κανάλια και αυτό είναι όλο.
      Σίγουρα η αστυνομία έχει περισσότερη πρόσβαση και πληροφόρηση και κάποια στιγμή θα καταλήξει σε σαφή συμπεράσματα, όπως συνήθως κάνει σε τέτοιου είδους εγκλήματα.
      Εμείς μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε…

      • Σίγουρα, δεν εκτελούμε χρέη προανάκρισης.. με βάση όσα λίγα και νεφελώδη γνωρίζουμε ως αναγνώστες λεμε ό,τι λέμε

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Ναι! Αυτό είπα κι εγώ… Και βέβαια όλοι αγωνιούμε και βιαζόμαστε να μάθουμε το δράστη, αλλά θέλει υπομονή και προσεκτικά βήματα και εξέταση εκ μέρους της αστυνομίας.
          Οι αστυνομικοί σε κάτι τέτοια είναι πάρα πολύ έμπειροι και δεν θα τους ξέφυγε το να υποπτευτούν ακόμα και τον πατέρα από την πρώτη στιγμή… Να είμαστε σίγουροι γι’ αυτό! ;-)

          • Κουβέντα κάνουμε, δεν κάνουν συλλήψεις βασιζόμενοι σε όσα λέμε..Άσε που αν πατήσουμε σ αυτό το σκεπτικό σου καθαρά, δεν θα πρέπει να μιλάμε για τίποτα συμπεριλαμβανομένου και τον Φου 35 κλπ, λολ

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω από πού προκύπτει αυτό το σκεπτικό της απαγόρευσης…. Ασφαλώς κουβέντα κάνουμε!

    • © Proud to be Greek

      Εύγε!

    • skeptomenosellin

      Γεια σου Σερλόκ… :-)

      • Άλλο!

        • Doctor

          Μονκ

          • Κάπως αυτιστικός ο Μονκ αν και «μορφή» .

  • Γατονι

    15 μαχαιριές είναι πολλές και δείχνει οργή. Είναι και αυτό ένα στοιχείο. Μπορεί να τη καθάρισε και κανένας πακιστανός που δε του καθόταν και απλά ο πατέρας έχει σαλτάρει και δε ξέρει τι του γίνεται

    • nikos(1)

      ρατσιστή!

  • Γατονι

    Δε θα ήθελα να ήμουν αστυνομικός και να ανακατεύομαι κάθε μέρα με τέτοια κουμάσια.
    Ηρωες είναι τα παιδιά που είναι στην αστυνομία. Χαράς στο κουράγιο σας μάγκες

    • Είναι εκπαιδευμένοι όμως και έχουν και εμπειρία, δεν πνίγονται σε μια κουταλιά νερό όπως εμείς που κατά βάση δεν έχουμε πλήρη εικόνα

      • Γατονι

        κανονικά έπρεπε να παίρνουν 3 χιλιάρικα ακατέβατα

        • Είναι περίπλοκο…

    • © Proud to be Greek

      Εγώ θα ήθελα να είμαι τροχονόμος για να ξεσκίζω καθημερινά αυτούς που οδηγούν απελπιστικά αργά* χωρίς να τους νοιάζει η ουρά που δημιούργησαν,
      και αυτούς που μιλάνε στο κινητό.

      *Το πρόστιμο είναι 2.200€_είναι ανάμεσα στα 3 μεγαλύτερα.

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        χαχαχαχαχαχαχαχα

        • © Proud to be Greek

          (τα αλλα 2 είναι αν κάνεις μετακόμιση με το αμάξι σου ~4.500€ και οταν οδηγείς νύχτα σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με τα φώτα στην μεγάλη σκάλα ~2.220€)

      • Lalakis ο αργικέραυνος

        οποιος κινειται 1χλμ κατω απο το οριο ταχυτητος, πρεπει να του αφαιρειται το διπλωμα.

        • © Proud to be Greek

          (αρχίζουν και εκλογικεύονται με νόμο τα όρια ταχύητητας)

  • Doctor

    Ειναι θεμα χρονου,τετοια εγκληματα μ ενα σωρο dna σκορπισμενο γυρω

    • Με το DNA πως γίνεται? Καλούν υπόπτους να δώσουν δείγμα?

      • Doctor

        Μπορουν να το παρουν και κρυφα,αν δεν θελουν να ξερει οτι ειναι υποπτος

        • Από τον πατέρα θα είναι πολυ εύκολο πάντως μιας και σίγουρα μπαινοβγαίνουν σπίτι του..

  • American Kotal

  • Spyros Spyropoulos

    Εχουν βγαλει ολα τα οικογενειακα τους στην φορα……μου θυμιζουν εκπομπες της Αννιτας Πανια…..

    • Σημεία των καιρών αλλά ας μην μας εκπλήσσει, όλοι βγάζουν στη φόρα ό,τι τους κάτσει, ακόμα και τις παραισθήσεις τους- να τα λέμε κι αυτά. Ίδια νοοτροπία και κλίση, διαφορετικά τα γεγονότα βέβαια

      • Έχουμε μάθει στην επίδειξη. Δημοσία όλα, από προσωπικότητες αγοραίες.Εδώ , εκεί, παραπέρα… δεν είναι ένα μοναδικό φαινόμενο αυτήν η οικογένεια.

    • TheELLINAS1 .

      Σπύρο φίλε μου ,όλη η ζωή είναι ένα σόου ακόμα και ο θάνατος τα ΜΜΕ μας κρατούν καθηλωμένους στον καναπέ ( όποιος έχει ακόμα ) και μας αποχαυνωνουν με ότι νάνε και όχι με τα καίρια βάσανα μας .

      • Spyros Spyropoulos

        Πολυ σωστα! Εξαλλου καποιος ειχε πει οτι ολοι εχουν το δικαιωμα 5 λεπτων δημοσιοτητας…..αυτο κανουν τωρα οι συγγενεις με τις δηλωσεις τους στην τηλεοραση και τα λοιπα ΜΜΕ…..κακως κατα την γνωμη μου!

        • TheELLINAS1 .

          Σωστά πολυφωνία πρέπει να υπάρχει αλλά όχι κατάχρηση
          Βέβαια είναι λυπηρό όταν ένας άνθρωπος φεύγει κατά αυτόν τον τρόπο αλλά ούτε σταματά και ούτε ξεκινά από εκεί η ζωή !!

  • TheELLINAS1 .

    Καλημέρα συνΕλληνες μια χαρούμενη Κυριακή για όλους και όλες !!!!!

  • © Proud to be Greek

    Καλώ τον δολοφόνο να παραδωθεί εντός 2 ωρών.

    • Γιατί μετά έχουμε να τσακίσουμε το γκιουβέτσι

      • © Proud to be Greek

        E ναι!

        • Εσεις. Εγώ θα κρατάω γιοφύρια με κορτιζόνη στη μύτη και θα περιμένω ακόμα και αν αργήσει

          • TheELLINAS1 .

            Κρίμα και έλεγα να σου πω να περάσεις έχω μπριζόλες σήμερα :-))

          • Θα παραπονεθώ στο χαμόγελο του Παιδιού, κύριε..

          • TheELLINAS1 .

            Χε Χε ερμουλα Καντού μια μήνυση !!!!
            Πάντως η μπριζόλες ξεσκίζουν :-))

          • Θα φάω διπλή μερίδα μόλις μπορέσω.. :((

          • TheELLINAS1 .

            Μην στεναχωριέσαι θα σου κρατήσω μια μερίδα :-))

  • American Kotal

    Παω για μια δλιέτσα (που λεμε και στο χωριο μου) και ερχομαι.

    • στο θκομ’ , δλίτσα λιέμε, χωρίς το «ε» :P συμπέρασμα: δεν είμαστε κοντοχωριανοί :D

      • American Kotal

        Κλαιω!

        • © Proud to be Greek

          (Δέν κλαίν’ οι αντρες).

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            … κι ενα δακρυ κυλλησε

          • © Proud to be Greek

            Οταν παω στο notebook θα σου στείλω ενα αμερικάνικο banner σχετικό (το οποίο δεν επιθυμώ να αναρτήσω εδώ επειδή είναι λίγο «ωμό»)

    • © Proud to be Greek

      Σε περιμένω με αγωνία και σε παρακαλώ να μην αργήσεις.

      • Θαλασσόλυκος

        ΧΑΧΑΧΑΧΑ

  • Τώρα συνειδητοποιώ οτι αυτοί όλοι μιλάνε στον Μένιο ! Τι ζω?

    • Lalakis ο αργικέραυνος

      Μενιος ηταν ενα παπαγαλακι που ειχε η θεια μου και ηταν προς τιμην του Κουτσογιωργα.

    • pentapostagma

      δεν προσεξες σχολιο παρακατω στον Disc. ουτε αυτος δεν πιστευει οτι εκανε τετοια αποκαλυψη…

      • Τώρα το διάβασα! Δυστυχώς δεν κοιτάω «πίσω» , μόνο όταν αναδρομώ :D
        ( Το προσπαθεί χρόνια ο εν λόγω, ποθεί να αποκαλύψει, και ίσως του κατσε, θα δούμε λοιπόν)

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          «murder she wrote»

          (δεν βαζω λινκ)

  • Θαλασσόλυκος

    Μπαίνεις οπουδήποτε στο Διαδίκτυο και διαβάζεις για δολοφονίες, για ξεκ@λιάρες που ειναι μέσα στην πορνε ία, για μαστρωπούς, τσατσάδες που πλασάρονται μέσα στα χαμόγελα και στην επίδειξη, για τσοντάκηδες, υβριστές, δήθεν ανθρώπους της τέχνης που λατρεύουν κι ανβεάζουν έργα του σατανά. Μην απορείτε που ήμασταν 450 χρόνια υπό τουρκικό ζυγό.
    ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ

    • Θαλασσόλυκος

      Στην κυριολεξία γ… τον αντιχριστό σας.

      • Θαλασσόλυκος

        Στις ημέρες μας η μόνη «βρισιά» που πιάνει τόπο.

    • Του ματς

      • Θαλασσόλυκος

        Αυτά να τα πεις Άνω.

        • Άνω?

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            above and over

          • Μάλιστα

    • Peacemaker reloaded

      Ακομα υπο ξενο ζυγο ειμαστε…9 χρονια κρατησε η ελευθερια μας 1821-1830 μετα ηρθε ο βαυαρος γκαουλαιτερ…!~

      • Παρ όλα αυτά, οι λούμπεν δεν θα εκφράσουν το δικαίωμά μου να μην «ξανά και ξανά»

  • fygas78

    Λετε να εχει κανει την βρωμοδουλεια ο πα- τερας;
    Πολυ ανετος βγαινει στα καναλια χωρις κανενα ιχνος συγκινησης. Ξαφνικα θυμηθηκε πως περασε και εξω απο το νεκροταφειο περιπου εκεινη τη στιγμη. Απορω δλδ.
    Εξ οσων εχουμε διαβασει η κοπελα εχει κανει και ασφαλεια ζωης.

    • Ναι? Δεν πρόσεξα για την ασφάλεια ζωής… όμως, πόσα να είναι τα χρήματα, ξέρουμε?

      • fygas78

        Λογικα θα ειναι αρκετα, σε περιπτωσεις θανατου.

        • Κι αυτοί της Ασφάλειας δεν λένε τίποτα βρε παιδάκι μου, μονοφαγάδες…

          • fygas78

            Τι να πουνε. Αυτοι περιμενουν να βρουν κανενα μικρο παραθυρακι, καμια μικρη δικαιολογια, για να γλυτωσουν εστω και καποια χρηματα που προκειται να δωσουν.

  • Deadpool_Nikeus
  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Απο Σοβαρη εκπομπη βαλατε αποσπασμα..αισχος

  • Deadpool_Nikeus

    αν πω ότι σκέφτομαι το ενδεχόμενο ότι ο δολοφόνος μπορεί να είναι και ο πατέρας της, θα με πείτε «κακό»?

    • © Proud to be Greek

      Ολοι αυτό σκέφτονται φιλος εκτός απο εμένα και την Mercury

      • Deadpool_Nikeus

        δεν ξέρω αλλά η συμπεριφορά του είναι κάπως περίεργη

        • © Proud to be Greek

          Το τοι ο πρώην της ζήλευε που πήγαινε στο νεκροταφείο, δεν την αφηνε και της έκανε φασαρίες εμένα ΚΑΤΙ μου λεει πάντως……………….

          • Μ αυτόν δεν χώρισε έναν χρόνο πριν?

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            μπορει να εμειναν κολλητοι, δεν ξερεις.

          • Αν της απαγόρευσε να πάει κάπου ήταν «δερβέναγας» και όχι κολλητός..

          • Και επίσης αποφεύγουμε τα κολλητηλίκια με τους πρώην

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            υπαρχουν κι αρρωστοι

          • © Proud to be Greek

            Να το κίνητρο!!!!!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αυτον τον εχουν ξεψαχνισει εξ αρχης,ηταν ο βασικος υποπτος

          • © Proud to be Greek

            Τι? και είχε….άλοθι???

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            για να μην ειναι μεσα…..

          • Διάβασα οτι είχε «ατράνταχτο» αλλά ποτέ δεν ξέρεις

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Είπαμε, δεν αποκλείουμε κανέναν μέχρις αποδείξεως…;-)

      • Τον σκέφτηκα αλλά με επιφύλαξη γιατί έτσι χάνει τις πληρωμές- εκτός και αν μας κρύβουν και άλλα…Πότε θα τα μάθουμε επιτέλους?

        • © Proud to be Greek

          Σωστό το σκεπτικό σου.
          Δεν σκοτώνεις αυτόν που σου πληρώνει τα daνεια, και είναι απο τους λίγους που σε σκέφτονται.

          • Spyros Spyropoulos

            Εκτος και αν σου μηνυσει το θυμα οτι τερμα….δεν δινει πλεον αλλα χρηματα……..

        • Deadpool_Nikeus

          πάντως το να βγει να μιλήσει για Λίστες Λαγκαρντ και άλλες λίστες, ακόμα πιο περίεργο…ήθελε να ζητήσει αποζημίωση από το Κράτος μήπως?

          • Εμένα δεν μου αρέσει η ψυχραιμία όταν κηδεύει το παιδί του κάποιος…από μόνο του αυτό είναι μια διαταραχή

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            επισης κι αυτος που φωναζει πολυ ειναι υποπτος

          • Deadpool_Nikeus

            και κάθε φορά να λέει και κάτι διαφορετικό ή κάτι επιπλέον…. σαν σε επεισόδια της σειράς 24

          • Μην με κάνετε να μετανιώσω που πρακτικά δεν έχω TV

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            εχω ενα στικακι ψηφιακης Tv για το πισι …. τωρα το θυμηθηκα κι αυτο, πρεπει να το βρω.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            μολις βγηκε το στιγμιοτυπο με την καμερα ,τοτε εβγαλε οτι πηρε καποιον κλπ,γιατι δεν τοπε εξ αρχης?γιατι δεν πιστευε οτι καποιος τους ειχε δει,αλλα μετα φοφηθηκε μηπως τον εχει πιασει καμμια καμερα την ωρα που ο φονιας επιβιβαζεται,γι αυτο και καθυστερει να δωσει καταθεση

          • Deadpool_Nikeus

            δεν το είπε για να μην περάσει τη διαδικασία της ανάκρισης ως υπόπτου….

          • Σήμερα διάβασα οτι ήταν έξω από τον τόπο του εγκλήματος εκείνη την ώρα..αλήθεια, τι ώρα ήταν?

          • Deadpool_Nikeus

            ας αποφασίσει τι θα πει επιτέλους….

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            την ωρα του εγκληματος,λεει μαλιστα οτι πηρτε καποιον «αλαφιασμενο» ειναι δυνατον να σου πουνε μετα μια ωρα οτι σκοτωσαν το παιδι σου και να το ξερεις αυτο και να μην δωσεις αμεσως στοιχεια και περιγραφη?

          • Deadpool_Nikeus

            όλα είναι αλυσίδα…αν είναι όντως αυτός, καλό θα ήταν η αστυνομία να τον «σπάσει» να μιλήσει…έτσι θα δικαιωθεί η ψυχή της κοπέλας

      • skeptomenosellin

        Και εγώ δεν μπορώ το πιστέψω επίσης…

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      καλημερα !εγραψα πιο πανω,κατι παρομοιο

    • TheELLINAS1 .

      Μπα, το χέρι που σε ευεργετεί δεν το δαγκώνεις.

      • Deadpool_Nikeus

        μόνο αν θέλεις παραπάνω και αυτό το χέρι σου ρίχνει «σφαλιάρα»

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          εισαι ο μονος που τοπιασε,αυριο παρουσιασου στην ασφαλεια ,αναλαμβανεις δουλεια

          • Δες πιο κάτω, γύρνα ανάδρομος και ας μην είσαι Ερμής :P

      • TheELLINAS1 .

        Εκτός και αν σε μουντζοσει ;-))

  • SHAKA_ZULU

    Αν πω ότι, work the devil didn’t have, he φουκντ his children, τι θα πείτε?

    • Θα πούμε, Αβε Σίζαρ οφ δε τζάνγκλ

    • Spyros Spyropoulos

      Οτι μιλας καλυτερα αγγλικα απο τον Αλιεξη……….

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

  • SHAKA_ZULU

    Καλημέρα από τα ΒΑΘΗ της ζούγκλας!

  • Peacemaker reloaded

    Εαν πολυ ωραιο θεματακι που περασε «ντουκου’…διαβαστε το να δειτε πως δουλευει το πρακτοριλικι των «εργατο-πατερων» για να ξεπουλιουνται οι ελληνικες επιχειρησεις σε αλλοδαπους και μαλιστα απο την δεκαετια του70… https://www.pentapostagma.gr/2017/10/%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%ba%ce%ad%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%ac-%ce%b1%cf%80%cf%8c-152-%cf%87%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-pitsos.html

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Εχουμε γινει βραζιλια βενεζουελα και κολομβια.ολα σε ενα.

    Καταντια

    • Θαλασσόλυκος

      Και Βουλγαρία.
      Σε απόγνωση οι ιερόδουλες στη Συγγρού. Δεν ξέρουν πώς να ντυθούν το βράδυ του Σαββάτου..

      • Spyros Spyropoulos

        Μεγαλο το προβλημα τους, πραγματι!!!

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    καλημερα!συμφωνα με τα τελευτεαια δεδομενα ,ο πατερας ειναι ανακατεμενος 100%,εβαλε καποιον να εκβιασει την ατυχη κοπελλα προκειμενου να της αποσπασει περισσοτερα χρηματα,η φαση πηγε στραβα,ο «καποιος» την σκοτωσε και μπηκε στο ταξι του πατερα που τον περιμενε πιο περα,«μιση αληθεια,ολοκληρο ψεμμα».Γι αυτο ο πατερας προφασιζεται και δεν καταθετει ,περιμενει να δει πως θα τα μπαλωσει

    • Τόσο στραβά για 17 μαχαιριές? Βασανισμός…ειναι ανατριχιαστικό αν το σκεφτείς

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        οι απανωτες μαχαιριες,εγραψα και προχθες,προερχονται ειτε απο παθος,ειτε απο φοβο,οταν πανικοβαλλεται καποιος ενεργει σπασμωδικα

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          το overkill ειναι της μοδος.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            μεγαλε λεμυ!

          • Deadpool_Nikeus

            για να «πιστεί» εντελώς ότι τελείωσε

          • :((

        • Peacemaker reloaded

          Μαλλον γκομενο-δουλεια ειναι αδερφε…10/10 περιπτωσεις φονου με τετοιο τροπο αυτο ειναι..απλως η συνθετη -δυσαρεστη οικογενειακη κατασταση του θυματος και η δουλεια του αρχικα μπερδευουν λιγο τα συμπερασματα οχι ομως την αστυνομια..θα το διαπιστωσεις συντομα..!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δεν πιστεψα ποτε οτι εχει σχεση με δουλεια,δεν ειναι επαγγελματικο χτυπημα,πιστευω οτι ο πατερας εβαλε καποιον να της αποσπασει λεφτα

          • Peacemaker reloaded

            να της αποσπασει λεφτα ισως ναι..οχι να την σκοτωσει…δεν σκοτωνεις την κοτα με τα χρυσα αυγα…εδω ειναι ΖΗΛΙΑ και ΜΙΣΟΣ…ειναι ξεκαθαρο…μενει μονο να δουμε ποιος ειχε το κινητρο…και η αστυνομια παντα απο εκει ξεκιναει..!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            τιποτα δεν ειναι ξεκαθαρο,εγραψα και πιο πανω οι πολλαπλες μαχαιριες δεν φανερωνουν μονο παθος ή ζηλια,αλλα και φοβοαν αρχισε να αντιστεκεται και να φωναζει και πανικοβληθηκε ο φονιας προσπαθησε μανιασμενα να της κλεισει το στομα,στον πανικο του χτυπαγε οπου ναναι,δεν ειναι επαγγελματιας,οταν καναμε εκπαιδευση μας ελεγαν οτι υπαρχουν τεσσερα σταδια,πρασινο-ηρεμη επιφυλακη,κιτρινο,κοκκινο,μαυρο-πανικος,αν εισαι στο πρασινο ή στο κιτρινο,τοτε αυτοματως πας στο μαυρο,οταν γινει κατι αναπαντεχο και τοτε,ερχεται ο φοβος,ο πανικος,τα χερια τρεμμουν,ιδρωνουν ακαταπαυστα,το στομα ξερενεται,τα ποδια τρεμουν σαν βρασμενα μακαρονια,και η περιφερειακη οραση εξαφανιζεται βλεπεις σαν μεσα απο σωληνα ,(το φαινομενο λεγεται «tunnel vision»)

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Φοβερή ανάλυση .

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            η δουλεια μου ηταν προκρουστη

  • SHAKA_ZULU

    Εγώ ξέρω ένα πράγμα.

  • firestormLouis

    Ακουσα φωνες και σηκωθηκα!

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Τι επαθε η γειτωνισα

      • firestormLouis

        Πολυ οχλαγωγια

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          ολοι εκει μαζευονται ;

          • skeptomenosellin

            Θυμίζετε αρχαία τραγωδία… :-))

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            τους 40 ανεμιστηρες που δουλευε στο φουλ, θυμηθηκα.

            γι αυτο τους «εσβησε» ο πολυτεχνος.

  • firestormLouis

    Το φρυδακι του μπαμπα ειναι ολα τα λεφτα
    Μηπως κανει και αποτριχωση τις γαμπες??

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Ετοιμαζετε για τον κορυδαλο.

      Θα το πιανει το σαπουνι

      • firestormLouis

        Βασικα πραματα χρειαζεται Μια καθαρη αλλαξια, βαζελινες κλπ

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΠΕΝΤΑΠΡΟΣΤΑΓΜΑ:
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ F-35 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ
    TURKEY COULD RECEIVE ITS FIRST F-35 FIGHTERS IN 2019
    http://quwa.org/2017/01/25/turkey-receive-first-f-35-fighters-2019/

    Money laundering trial could further chill already tense US-Turkish relations
    https://www.cnbc.com/2017/10/20/tense-us-turkish-relations-could-take-new-hit-with-upcoming-trial.html
    «…Still, some believe it’s time for the U.S. to look for an alternative base in the region and maybe to reconsider whether Turkey can be trusted with the advanced stealth F-35 fighter jet. Turkey is scheduled to get 100 F-35 jets, with the first aircraft delivery expected in 2019…»
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΜΕΤΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ

    • Θαλασσόλυκος

      Έλα βρε Ερντολούγκρη.

    • © Proud to be Greek

      Αν δεν γίνει καμιά δραματική αλλαγή στην εξωτερική πολιτική του Ερντογάν προς το ηπιότερο και μετριοπαθέστερο, θα μπλοκάρει την εξαγωγή το Κογκρέσσο.

      • Θαλασσόλυκος

        Δεν υπάρχει περίπτωση ο Ερντογάν να υποχωρήσει στα θέματα εξωτερικής πολιτικής, γιατί ξέρει εκ των προτέρων ότι του την έχουν στημένη τη δουλειά.

        • © Proud to be Greek

          Αυτό είναι καλό για εμάς.
          Θα έχουμε F16 επιπέδου Viper και αυτοί δεν θα μπορούν ΚΑΝ να αναβαθμίσουν τα ηδη υπάρχοντα F16 τους………………..

          • Θαλασσόλυκος

            Μακάρι να μην πάρουν ποτέ F-35 και S-400. Εάν γίνει αυτό… Ετοιμαστείτε.

          • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

            ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

        • Θαλασσόλυκος

          Καλά ειδικά μετά το πραξικόπημα για το οποίο απ’ ότι είδαμε είχε πλήρη ενημέρωση, έχει ξεφύγει. Πρέπει να έχει διώξει και φυλακίσει καμιά κατοστάρα χιλιάδες. Δάσκαλοι, πανεπιστημιακοί, στρατός, αστυνομία, όλοι παρακολουθούνται κι όλοι είναι σπίτια τους. Όσοι έδειξαν δείγματα «αντιφρονούντων»….

      • skeptomenosellin

        Πιθανότατο φίλε μου…

        • © Proud to be Greek

          Τουλάχιστον δύο (2) χρόνια βλέπω να πηγαίνει προς τα εκεί το πράγμα.

          • skeptomenosellin

            Συμφωνώ και εγώ το ίδιο πιστεύω.
            Όσο υπάρχει η κόντρα δύσκολο…

      • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

        ΑΡΧΙΚΑ ΟΙ ΗΠΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΑΠΟ 2018 ΕΓΙΝΕ 2019 ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ Ή ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΞΟΥΝ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ

        • © Proud to be Greek

          Αν τον ρίξουν πιστεύεις οτι θα τα εξάγουν τα F35??

  • firestormLouis

    Ρε μηπως χρειαζοταν λεφτα για να αλλαξει φυλο?

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Ο πελεκάνος θα βρεθεί, https://uploads.disquscdn.com/images/55af62fbce2016e4ea3c1252032b5746634a0cbf9bbcd595932b3b26fb7a2e9e.jpg αρκεί να αρχίσουν τις έρευνες από την Μύκονο …!

  • Roman Box

    Είναι γεμάτη η κοινωνία με άρρωστα μυαλά. Αν δεν υπήρχαν οι νόμοι θα σφαζόμασταν κάθε μέρα σαν άρρωστο είδος που είμαστε.

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Έτσι … πονάνε οι αλήθειες γμτ .

    • Lalakis ο αργικέραυνος

      αν δεν εχουμε οπλα, ναι !
      αν ειναι ελευθερα, τοτε η αρχικη περιοδος θα ηταν θεμα και μετα ολοι θα το σκεφτοντουσαν δυο φορες.

      • Roman Box

        Μετά θα είχες άρρωστα μυαλά με όπλα, όπως στην Αμερική.

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          θελω τα ποσοστα εγκληματικοτητος του Τεξας.

          • © Proud to be Greek

            Αυτοί είναι οι πιο τρελεοί αμερικάνοι, στο San Antonio.
            Υπάρχουν παρέες εκεί που αν κάνεις το λάθος και στρίψεις join και βάλεις μέσα καπνό «they may shot you» όπως μου το μετέφερε ένας φιλαράκος μοντέλο απο αυτή την πόλη.

          • © Proud to be Greek

            υγ:
            Είναι απο τα μέρη που αν είσαι μαύρος έχεις πρόβλημα και καλό θα είναι να πηγαίνεις τοίχο – τοίχο

          • Roman Box

            Δολοφονίες στην Αμερική το 2015 περίπου 15.000 άνθρωποι, αντίστοιχα στην Ευρώπη το 2012 που βλέπω στατιστικά περίπου 3.000

      • skeptomenosellin

        Έτσι…

    • Peacemaker reloaded

      Οι «νομοι» δεν απετρεψαν ποτε στους ανθρωπους να σφαζονται…λειτουργουν ανασταλτικα (και αυτο σε μερικους) αποτρεπικα για κανεναν…!

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Νόμοι των κοινωνιών όμως …

        • Peacemaker reloaded

          Σε αυτους αποκλειστικα αναφερομαι ειναι ξεκαθαρο..!

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Υπάρχουν & σοβαρότερα θέματα να λύσουμε …!

    https://uploads.disquscdn.com/images/b870e68499cd75f26ea251d0237c0208e934785769afcbfff5e96318b23430b2.jpg

    Τα θέλω όλα με την σειρά, ε;

    • Lalakis ο αργικέραυνος

      εξαρταται την ροη, αλλα το 7 δεν θα γεμισει ποτε

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Δες καλύτερα όλα τα ποτήρια & τις γραμμές … η ροή είναι δια της βαρύτητας .

        • skeptomenosellin

          Το 4

          • Deadpool_Nikeus

            αφού το 3 είναι σφραγισμένο, πως θα πάει στο 4?

          • skeptomenosellin

            Αμαν δεν είδα την φραγή…

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            κι εγω… !!! χαχαχχααχ

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            σωστα ! δεν φαινεται ευκολα

          • skeptomenosellin

            Τότε το 5

          • Deadpool_Nikeus

            αφού και για το 5 είναι κλειστό

          • skeptomenosellin

            Τότε το 3. Με πέθανες…

          • Deadpool_Nikeus

            MA μόνο αυτή είναι η σωστή απάντηση

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Να κάνει η μάνα !

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          παντα ειναι η βαρυτητα, η ροη ειναι lt/sec
          ολα θα ξεχειλιζουν αν η ροη ειναι μεγαλη εκτος απο το 7 που ειναι τρυπιο.
          πρεπειι να υπαρχει και οριο lt

          • skeptomenosellin

            Έτσι….

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            4,5,6 δεν γεμίζουν επίσης …

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            βαλε μεγαλυτερο σχημαααα ! που να δουμε μεγαλοι ανθρωποι τα πιτσικουλινια :-))

      • skeptomenosellin

        Με πρόλαβες στο τσακ…

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          4,6,5 για να του κανουμε το χατηρι

          • Deadpool_Nikeus

            δες τα «σφαγίσματα»

    • Deadpool_Nikeus

      ένα μόνο γεμίζει…. το 3

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        & πως θα φτάσει μόνον εκεί;

        • Deadpool_Nikeus

          μα η ερώτηση δεν είναι πιο γεμίζει πρώτο, αλλά ποιο θα γεμίσει…
          από το 1 θα πάει στο 3 και θα μείνει εκεί και από το 2 θα φύγει στο 7 που είναι τρύπιο

    • nikos(1)

      το 5

      • Deadpool_Nikeus

        από το 3 για το 5 είναι κλειστός ο σωλήνας

    • © Proud to be Greek

      5 – 6- 7 – 3- 2 -1

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Το 7 είναι τρύπιο βρε

      • Deadpool_Nikeus

        λάθος….

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        4,5,6 τυφλά & το 7 τρύπιο !

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Εγώ πιστεύω πως η σειρά είναι 3,2,1

      • Deadpool_Nikeus

        δες ξανά την ερώτηση… δεν λέει με πια σειρά….

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Όχι, εγώ το συμπλήρωσα από κάτω αυτό.

          • Deadpool_Nikeus

            ναι αλλά έχεις την κανονική απάντηση για το γρίφο?
            αλλιώς είναι 312 (γιατί ο σωλήνας για το 2 είναι πιο ψηλά, και θα έχει ήδη γεμίσει το δοχείο 1 ώσπου να γεμίσει το 2

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Δεν έχω την απάντηση, γι αυτό το έβαλα !

          • Deadpool_Nikeus

            ΧP

    • skeptomenosellin

      3721

      • Deadpool_Nikeus

        το 7 είναι τρύπιο

        • skeptomenosellin

          Το 3…

          • Deadpool_Nikeus

            αυτό είναι το σωστό για τον γρίφο έτσι όπως είναι

          • skeptomenosellin

            Δεν παρατήρησα καθόλου φραγές και ανοίγματα, μόνο διακλαδώσεις…….

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Αυτό πιστεύω κι εγώ εκτός το 7

        • skeptomenosellin

          Μόνο το 3…

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Χαθήκαμε … ένας φυσικός ρε παιδιααά !

          • Deadpool_Nikeus

            είπαμε…δες τι θα έλεγε ο Αρχιμήδης

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            σωστος

          • © Proud to be Greek

            Λάθος.
            Πάντα θα χύνεται στο 5

          • skeptomenosellin

            Υπάρχει φραγή…

          • © Proud to be Greek

            Μόνο στα 4 & 6

          • Deadpool_Nikeus

            είναι κλειστά τα δοχεία 3 και 2 για το 4 και 6 αντίστοιχα

          • skeptomenosellin

            Υπάρχει φραγή….

          • © Proud to be Greek

            Τωρα την είδα.

          • Deadpool_Nikeus

            λάθος…είναι κλειστή η ροή του σωλήνα

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Συμφωνώ!!!!

          • Deadpool_Nikeus

            εγώ το φωνάζω από την αρχή…

          • skeptomenosellin

            Εύγε νέε μου. δεν έφαγες τα ανοίγματα και τις τάπες……. :-)

        • © Proud to be Greek

          Το 3 δεν γεμίζει, ουτε το 2, ούτε το 6 ουτε το 4 ουτε το 7
          Μόνο τo 5

          • Deadpool_Nikeus

            είναι κλειστός ο σωλήνας βρε…δεν το βλέπεις?

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Σε παρέσυρα ε?χαχαχαχαχα
            Το 3 λέω… όπως είπε και ο Χάρης ;-)

          • skeptomenosellin

            Υπάρχει φραγή στο σωλήνα παροχής στο κάτω μέρος…

          • © Proud to be Greek

            ΣΚ@ΤΑ ΣΤΙΣ ΦΡΑΓΕΣ

          • skeptomenosellin

            ΛΟΛ

          • Deadpool_Nikeus

            η εύκολη λύση ε? για όλα φταίνε οι Φραγές

          • © Proud to be Greek

            υγ:
            © ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

          • Deadpool_Nikeus

            σας έκανε μάθημα?

          • © Proud to be Greek

            Η λέξη ΣΚ@ΤΑ είναι πλέον πνευματική του ιδιοκτησία.

          • Deadpool_Nikeus

            ΤM και ©

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Το 5

      • skeptomenosellin

        χαχαχ. Είναι κλειστό……

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Ασε να τον πειράξουμε λίγο… μα τί γρίφους βάζει?;-))))

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      to 1

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        λαθος to 3

      • Δωριεύς

        Καλημέρα ἀδελφέ μου, ΕΛΛΗΝΑ.

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Το πήρε το ποτάμι? Το 3 είναι??….

      • Deadpool_Nikeus

        από όσο διάβασα πιο κάτω, δεν ξέρει την απάντηση…αλλά από τον νόμο των συγκοινωνούντων δοχείων αυτό προκύπτει…

        α ρε Αρχιμήδη τσίφτη ….

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          3,2,1 τα έβαλα στη σειρά λόγω υψομετρικής διαφοράς, τρία ποτήρια θα γεμίσουν.

          • Δωριεύς

            Καλημέρα ἀδελφέ, ΠΡΟ…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Μόνο το 3 είπαμε…. Μετα θα ξεχειλίζει και δεν θα ανέβει ποτέ η στάθμη ώστε να τροφοδοτήσει και το 2 κλπ

          • Deadpool_Nikeus

            το 2 ούτως ή άλλως έχει «όριο» μέχρι το σωλήνα για το δοχείο 7 που είναι τρύπιο…άρα δεν θα γεμίσει ποτέ

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Σωστός!!!

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Έχετε δίκιο !

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ευχαριστούμε! ;-)))

      • Δωριεύς

        Καλημέρα ἀδελφέ, ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ.

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Καλημέρα Tremendoγίγαντα Δωριεύ!!!!! ;-))))

          • Δωριεύς

            Χαχαχαχαχαχα !!! Εύχαριστῶ γιὰ τὴν φιλοφρὀνηση tremendous ΠΑΤΡΙΩΤΗ.

    • Δωριεύς

      Τὸ 7. Τὸ 4 καὶ 6 δὲ θὰ πὰρουν νερὸ. τὸ 2 δίνει στὸ 7 καὶ τὸ 3 στὸ 5. Τὸ 7 ὅμως εἶναι πιὸ ψηλά καὶ θὰ γεμίσει πιὸ γρήγορα ἀπὸ τὸ 5. Ἔχω δίκιο ;

      • © Proud to be Greek

        Οχι.
        Το 7 είναι τρύπιο.

        Καλημέρα αδερφέ.

        • Δωριεύς

          Ἔχεισ δίκιο Γιώργαρε. Εἶναι σὰν τὸν προϋπολογισμό μας. Δὲν τὸ πρόσεξα…Καλημέρα ὅλη μέρα σὲ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…

          • © Proud to be Greek

            (θα γεμίσει μόνο το 3 επειδή ΔΕΝ δίνει στο 5)

          • skeptomenosellin

            Καλημέρα αδελφέ μου Τιτάνα…

          • Deadpool_Nikeus

            το Πιθάρι των Δαναΐδων…ο μύθος που έγινε πραγματικότητα…
            μόνο οι πολιτικοί (και πολιτική) μας θα το κατάφερναν…

            εμ βέβαια, έχουν δίκαιο να λένε ότι ο μαλ…ς είναι αήττητος

          • Δωριεύς

            Χαχαχαχαχαχα !!! Καλημέρα ἀδελφέ μου.

          • Deadpool_Nikeus

            καλημέρα συναγωνιστή αδερφέ μου

      • skeptomenosellin

        Το 7 είναι ανοιχτό στο κάτω μέρος

        • Δωριεύς

          Ὅλοι τὸ εἴδατε ἐκτὸς ἀπὸ μένα, τὸν ἐπιπόλαιο. Καλημέρα Χαρούλη, ἀδελφέ.

  • DisqussioneR Νεμέτωρ

    Ξανά, για να μην ξεχνιόμαστε…. ;-))))

    Όλοι είναι ύποπτοι/αθώοι μέχρις αποδείξεως του εναντίου!

    • Δεν είναι όμως σίγουρο το οτι βγάζει το φρύδι καθώς τα μάτια του έχουν την «ιδιομορφία» να έχουν στο επάνω τόξο, ίδιο δέρμα μ αυτό που υπάρχει στις σακκούλες της κάτω περιοχής, τότε δεν βγαίνουν εκεί τριχούλες.

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Δεν είμαι αναλυτής ψηφιακών εικόνων για να το ξέρω αυτό χαχαχαχαχα

        • Δεν πειράζει, το λέω γιατί είχα δει σχόλια αλλά δεν τα βρίσκω τώρα και είπα να καταθέσω την παρατήρηση

      • firestormLouis

        Και το βγαζει και το βαφει και βαζει και eye -liner!!

  • Peacemaker reloaded

    Κανεις δεν προσεξε μια λεπτομερεια του αρθρου..ο πατερας της «ολως τυχαιως περναγε με το ταξι του απο τον τοπο του εγκληματος την ωρα του εγκληματος και πηρε κουρσα και εναν υποπτο…μαλλο αυτα που λεει ειναι υποπτα και πολυ «τυχαια’……

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Το διαβάσαμε, αλλά είναι το προφανές … εμείς πάμε αλλού !

      http://tovatraxi.com/social/crime/koryfaioi-egklimatologoi-9-stous-10-ellines-symfona-me-ereyna/#.Wexito-0M2w

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Όλοι το πρόσεξαν, μάλλον δεν διάβασες τα σχόλια πιο κάτω…
      Μα καλά, ούτες το βίντεο του θέματος δεν είδες?:-Ρ

      • firestormLouis

        Χαχαχαχαχαχαα

      • Peacemaker reloaded

        Λιγοι το προσεξαν οχι ολοι…παντως το διορθωσα για να ειμαι ακριβο-δικαιος…

    • © Proud to be Greek

      Μην ορκίζεσαι οτι κανείς μας δεν πρόσεξε αυτή την λεπτομέρεια και την πρόσεξες μόνο εσύ……………………..

      • Peacemaker reloaded

        Ενα-δυο σχετικα σχολια ειδα μονο…

    • SHAKA_ZULU

      Όλως τυχαίως πέρναγε ένα ελαφρά πεινασμένο λιοντάρι από εκεί….

      • Peacemaker reloaded

        λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλλλλλλ…..

    • Tελικά πολύ λίγοι διαβάζουν τα κάτω «πίσω» σχόλια :))

    • firestormLouis

      Το ειδα και και εγω απο τον Καναδα αδελφεΝασαι καλα

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      αυτη ειναι ακριβως η βαση του συλλογισμου μου,αν διαβαζες οσα εγραψα θα καταλαβαινες τι παιχτηκε

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Θα μας πουν οτι εκαναν πυτζαμα παρτι στο νεκροταφιο σε λιγο οικογενιακος

  • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

    Αν δεν ειναι ο πατερας ο δολοφονος θα εκπλαγω. Πιστευω οτι σημερα στην ασφαλεια θα τον ξεβρακωσουν.

    • SHAKA_ZULU
    • HaraldHadrada MERCYLESS

      ή ο πατερας ( δινω λιγες πιθανοτητες) ή ο πατερας εβαλε καποιον να την τρομαξει για να δωσει χρημα,και στραβωσε η φαση

      • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

        Εγω πιστευω το πρώτο.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          δεν το αποκλειω αλλα φιαινεται πιο λογικη η δικη μου εξηγηση

          • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

            Μεχρι αυριο πιστευω θα τελειωσει η υποθεση.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ετσι λεω και γω,ειμαι σιγουρος οτι η αστυνομια ξερει αλλα μαζευει στοιχεια για να«δεσει» την υποθεση,κατ αρχας αν συλλαβουν τον πατερα χωρις στοιχεια δεν θα παραδεχτει οτι εβαλε ανθρωπο να την φοβισει και δεν θα βρουν τον φυσικο αυτουργο,επισης δεν ξερουμε αν εχουν βρεθει αποτυπωματα,ντιενεϊ κλπ,καποιος που εχει μαχαιρωσει 15 φορες ειναι γεματος αιματα,στον δρομο διαφυγης του δεν βρεθηκε τιποτα?απιθανο….

      • Peacemaker reloaded

        και τις εριξε 15 μαχαιριες επειδη πλα «στραβωση η φαση»…? δεν νομιζω…ποιο πιθανο ειναι ο (ανυπαρκτος) πατερας να ζηλευει την ειτυχημενη κορη του…

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          διαβασε πιο κατω την απαντηση μου τι συμβαινει σ εναν ανθρωπο που βρισκεται σε πανικο,εχω περασει πολλες εκπαιδευσεις πανω σ αυτα

          • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

            Καποιος που κανει εκβιασμους δεν χανει την ψυχραιμια του τοσο ευκολα και δεν σκοτωνει με μαχαιρια συνηθως.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ποιος σας ειπε οτι οι μπραβοι ειναι επαγγελματιες?ποιος μας λεει οτι αυτο το χαμενο κορμι ο «πατερας» δεν εβαλε καποιον «σκληρο» απλα για να την φοβισει,που ομως δεν ειχε τα απαραιτητα «εφοδια»?

          • Peacemaker reloaded

            δεν εχει τετοιο κινητρο ο «μπραβος» αγαπητε…δεν την ξερει και απο χθες…αν ηταν ετσι θα της εριχνε μονο μια μαχαιρια η μια σφαιρα..

  • SHAKA_ZULU

    Εγώ ξέρετε τι βλέπω? ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΤΟΥ C.S.I.

    • © Proud to be Greek

      Τι να μας πούνε τα γατάκια οι CIS???

    • Peacemaker reloaded

      Σιγα τους ασχετους…

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Θα μπερδέψω λίγο ακόμα τα πράγματα…
      Το περιβάλλον του νεκρού φίλου της του οποίου τον τάφο επισκεπτόταν, το ψάξαμε?… Υπάρχει από εκεί κάποιος που να είχε κίνητρο?….
      (πάντως μέχρι στιγμής ο πατέρας δε μας τα λέει καλά… Κάπου τα μπουρδουκλώνει….)

      • SHAKA_ZULU

        Διαφωνώ συνάδελφε…….τα σημεία επίθεσης δείχνουν, μένος, οργή και θολό μυαλό. Επίσης η τοποθεσία είναι συμβολική?

        • Peacemaker reloaded

          Ισως το λιονταρι να ηταν «βαρια» πεινασμενο…

          • SHAKA_ZULU

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!!!!!!!!!!! +1000000

      • TheELLINAS1 .

        Αδερφε τώρα που πάνε τα πράγματα να πάρουν μορφή και κατεύθυνση πας να μας μπερδέψεις ?

      • firestormLouis

        Εγω παντως περασα εντελως τυχαια εξω απο τα νεκροταφεια εδω στο Μοντρεαλ

      • pentapostagma
        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Τα είπαμε πιο κάτω εμείς… ;-)
          Και άλλες φορές έχει τύχει να βγαίνει στα κανάλια ο δράστης και με δηλώσεις να προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τις έρευνες ;-)

          • Deadpool_Nikeus

            και μετά και καλά, όλοι έπεφταν από τα σύννεφα…

            «ήταν καλός άνθρωπος, ήσυχος….»

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            χαχαχα έτσι!

      • TheELLINAS1 .

        Αδερφέ παίζω το τελευταίο μου δυνατό χαρτί αν όχι αυτός ποιος θα λύσει το πρόβλημα ?? https://uploads.disquscdn.com/images/c9dfe412d43bbddd8fcf0ecefa9e054b362870f9de8161e1c7e541d64b240249.jpg

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Δεν του ξεφεύγει αυτουνού με τίποτα! χαχαχαχα

          • TheELLINAS1 .

            Σε κάνα δυο ώρες θα έχουμε εξελίξεις :-))

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            θα σπάσει… Δεν θα σπάσει?… (μαργαρίτα στάιλ)

          • TheELLINAS1 .

            Jep !!! :-))

  • SHAKA_ZULU
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ
    https://www.facebook.com/229795954169529/videos/244852965997161/

    • Deadpool_Nikeus

      βόηθα Παναγιά…

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Από μικρό κι από τρελλό….

    • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

      Από τον καιρό του Σαμαρά είναι αυτό ..

  • SHAKA_ZULU

    Να καλέσουμε τον Robert Langdon. Η υπόθεση κρύβει συμβολισμούς.

    • SHAKA_ZULU

      ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ Β’ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ Α’ Η ΣΤΟ Γ’?

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
    • American Kotal

      Και μετα σου λεει οτι ο Συριζα ηταν πρωτη φορα αριστερα.

  • Peacemaker reloaded

    Λοιπον δουλεψτε το λιγο ακομα το θεμα…παω για τα κυριακατικα τσιπουρακια μου και το απογευμα θελω ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ επι της …μην δω λουφαδορους θα αρχισω τις ΕΔΕ…

    • SHAKA_ZULU

      Το χύμα τσίπουρο απαγορεύεται.

      • Peacemaker reloaded

        Οχι σε μπουκαλι το εχω…

      • © Proud to be Greek

        Ισα – ίσα……..θα επιτρέπεται να πωλείται ακόμα και στις λαϊκές απο τους παραγωγούς (χθεσινό νεο)

  • SHAKA_ZULU

    Θα μπορούσα να μπερδέψω κι άλλο την υπόθεση συνδυάζοντάς τη με τις πύλες του ανεξήγητου αλλά θα με πείτε γραφικό.

  • © Proud to be Greek

    ΣΚ@ΤΑ ΣΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ
    © ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    • SHAKA_ZULU

      ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!

      • © Proud to be Greek

        Απο την στιγμή που γράφω «© ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ» αναπαράγω, δεν είναι λογοκλοπή, και σέβομαι το copyright

    • Θαλασσόλυκος

      ΣΚΟΡΑΡΕΙΣ

  • Γιάννης the Doctor

    Αργία σήμερα οι αρθρογράφοι; Το ντέφι έχει βάλει ένα σωρό (ωραία) θέματα.
    Μέχρι και άρθρο με τις αυτονομιστικές τάσεις στην Ιταλία.

    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Το ντεφι συνηθως επινοει ανυπαρκτα θεματα, και φουλ τσοντα. Η τζουλια εχει γινει μαϊντανος του ντεφι.

      • Γιάννης the Doctor

        Ε, ναι, εντάξει για το ντέφι μιλάμε.
        Πάντως σήμερα γίνονται δημοψηφίσματα στο Βενέτο και τη Λομβαρδία για αυτονομία και το Πέντα δεν έχει πρώτο θέμα.

        • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

          Τι δημοψηφισματα του καφενειου, τους ειδαμε στην καταλωνια πηγαν για μαλλι και βγηκαν καραφλοι.

  • conan

    το λυσατε η να ξεκινησω και εγω υποθεσεις και σεναρια?

    • © Proud to be Greek

      Λέγε.

    • SHAKA_ZULU

      Με τη βοήθεια του…ΚΡΟΟΟΟΟΜ?

      • conan

        οχι ακομα

        • SHAKA_ZULU

    • Deadpool_Nikeus

      δεν είναι κακό να υπάρχουν πολλές απόψεις…

      • conan

        το ελυσα απο κατω μαθε

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΜΠΡΕΕΕΕ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΣΕ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ ΑΦΟΥ ΒΑΡΑΝΕ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ, ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ.
    Η Τουρκία θα αυξήσει κατά 30% τις αμυντικές της δαπάνες
    http://www.armynow.net/h-tourkia-ua-auxhsei-tis-amyntikes-ths-dapanes/

    • SHAKA_ZULU

      ΜΠΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

        XAXAXAXA ΜΠΡΕΕΕΕ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ

    • Θαλασσόλυκος

      Τα δικά μας που σαπίζουν αστις αποθήκες είναι πρόβλημα. Θα πρέπει να τα ξοδέψουμε όλα για την εκπαίδευση του στρατεύματος.

      • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

        ΜΠΡΕΕΕΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ

        • Θαλασσόλυκος

          Από πού μπρε;

          • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

            ΘΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ 1950, 60, 70. ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΟΠΛΩΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ.

          • Θαλασσόλυκος

            Δύσκολο!

          • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

            ΜΠΡΕΕΕΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.

      • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

        Τόσα πολλά έχουμε ;;;

    • TheELLINAS1 .

      Ωρε Ερντο τώρα που φτάνουμε στην λύση πας να μας αποπροσανατολισεις , κάνε λίγο υπομονή !!?

  • firestormLouis

    Τωρα ο νταντι δινει απολογια στην αστυνομια Αν του πουνε επειτα «θα διανυκτερευσετε το βραδυ εδω Μαλλον ..

    • Λογικά δνε θα του έκαναν το ταξί φύλλο και φτερό? Αν ήταν αυτός ο δράστης, ή αν επιβίβασε τον δράστη, δεν θα υπήρχαν ίχνη αίματος ( της κοπέλλας) Τόσες μαχαιριές, ο άλλος θα λερώθηκε, σίγουρα..

  • SHAKA_ZULU

    Όποιος πιστεύει ότι ο δράστης είναι αλβανός και γκέυ, είναι ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ!

  • SHAKA_ZULU

    ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΚΠΟΜΠΗ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ?????????????????????????????????????????

    • Θαλασσόλυκος

      Αυτός έχει πολύ καλούς πληροφοριοδότες στα αστυνομικά θέματα. Απλώς είναι αρκετά πειραγμένος,

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    Η Ρωσία δε γίνεται να «παγώσει» με αυτές τις παρουσίες!Αυτές είναι οι πιο «καυτές» Ρωσίδες! (φωτό)
    http://www.e-eidhseis.com/2017/10/blog-post_337.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Ρε ερντι μηπως το παραxεσες λιγο σε αυτο το θέμα?

      • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

        ΜΠΡΕΕΕΕ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΜΑΣ

      • © Proud to be Greek

        Υπάρχουν και ΠΟΛΥ χειρότερα.

    • © Proud to be Greek
  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Πολυ ομορφα και καθαρα.

  • SHAKA_ZULU

    Ο Φουρθιώτης είναι ΓΚΕΥ.

    • conan

      δεν νομιζω ρε χαχαχα

    • © Proud to be Greek

      Ε οχι….δεν το πιστεύω ούτε με βασανιστήρια.

  • SHAKA_ZULU
  • skeptomenosellin

    Πάνε να βγάλουν Υβρίδιο?
    http://www.e-eidhseis.com/2017/10/blog-post_658.html

    • © Proud to be Greek

      Εχει ξεφύγει η Τέχνη.
      Σκοπός της είναι πλέον να σοκάρει και οχι να αρέσει.

      • skeptomenosellin

        Μα σκυλάνθρωπο ρε φίλε?

        • Έκαναν πειράματα με γατοκούνελα εδώ και δεκαετίες και πολλά πολλά άλλα

      • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

        Ποια τεχνη ρε φιλε απλα μια ανωμαλη κτηνοβατισσα ειναι.

    • nikos(1)

      και ποιός είναι ο …χορηγός ….ευεργέτης! ??
      αφτή είναι μεγκάλη …καλλιτέχνις!

  • Τόχω! Οι 17 μαχαιριές λογικά «έλουσαν» στο αίμα τον δολοφόνο, όμως οι κάμερες- αν έπιασαν τον πατέρα θα έπρεπε να έχουν δώσει στοιχεία για το αν ήταν στα αίματα ο επιβάτης που πήρε, κάτι θα υπήρχε ( ή αν ο ίδιος ήταν μέσα στα αίματα)
    Εκτός και αν ο δράστης είχε τον χρόνο και τον τρόπο να βγάλει από πάνω του ένα πρόσθετο ρούχο ( πχ ολόσωμη φόρμα γκαραζιέρη- λέμε τώρα) και να φύγει απαρατήρητος.. Όμως αυτό πως έγινε χωρις να τον / την δει κανείς μέσα στο νεκροταφείο?

    • SHAKA_ZULU

      Αμ δεν το χεις!

      • Δηλ δεν ήταν σχεδιασμένο? Ήταν εν βρασμώ?

        • conan

          καρασχεδιασμενο και με παρακολουθηση

          • Ε, το να πετάξεις από πάνω σου ένα μακρύ παλτό/φόρμα κλπ και να κυκλοφορείς χωρίς αίματα είναι μέσα στο σχέδιο..Αν ο πατέρας ή ο επιβάτης που πήρε είχαν αίματα, όσο και αν καθάριζαν το ΤΑΞΙ θα υπήρχαν πολλά ίχνη- και πάλι ίσως υπάρξουν αλλά πιο δύσκολα

          • conan

            λες να πηγε να φτιαξει αλλοθι και ανεφερε και τις καμερες?.γνωσεις ο ταριφας με εξεπληξε

          • Είναι κομβική αυτή η αναφορά…

          • conan

            πακεταρα βλεπω οσονουπο

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ η δημοσιοποιηση του βιντεο της κοπελλας και τρομοκρατηθηκε μηπως τον εχει τραβηξει καμμια καμερα την ωρα που φορτωνει τον δολοφονο

          • conan

            οντως

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            το οτι ανεφερε ενα τοσο σημαντικο στοιχειο μερες μετα τον φονο και μαλιστα ΜΕΤΑ την δημοσιοποιηση του βιντεο που δειχνει την κοπελλα να πηγαινει στο νεκροταφειο,δεν σας λεει τιποτα?

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            Ο δράστης της δολοφονίας της άτυχης Δώρας, είναι ¨οπτικά ¨γνωστός στους εργαζόμενους του νεκροταφείου , όπερ σημαίνει ότι μπορούν να τον αναγνωρίσουν

            Είναι νεαρός 25-30, γύρω στα 1,85-1,90 , πολύ αδύνατος, σεσημασμένος για κλοπές, χρήστης ναρκωτικών και έχει σχεδόν συνέχεια τσιγάρο στο στόμα του.

            Ο δράστης είχε δει τουλάχιστον δυο φορές την 32αχρονη να επισκέπτεται το συγκεκριμένο σημείο, το οποίο σημαίνει ότι διέρχεται συχνά από τον δρόμο μπροστά από την είσοδο του νεκροταφείου, το οποίο με την σειρά του σημαίνει ότι διαμένει εκεί κοντά αφού ήταν απόγευμα.

            Όποιος τον δει ή τον είδε, ας ενημερώσει την Αστυνομία.

            ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
            omada.h.policing@gmail.com

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δεν σχεδιαστηκε ως φονος αλλα ετσι κατεληξε

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Η πιο λογική προσέγγιση μέχρι τώρα από όσες διάβασα ;-)

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ντισκ παιζει ναναι και ληστεια,αλλα τα περα-δωθε του πατερα ειναι πολυ υποπτα,γι αυτο κατεληξα σ αυτο το συμπερασμα

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Το σκέφτομαι αυτό που λες, αλλά ληστεία… μέσα σε νεκροταφείο… είναι μάλλον το τελευταίο πιθανό σενάριο…
            Η αστυνομία σίγουρα έχει καταλήξει και σίγουρα υπάρχουν πράγματα που δεν έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας (και πολύ καλά κάνουν!!!), αλλά πρέπει πρώτα να το «δέσει», δε μπορεί να τον στείλει εισαγγελέα χωρίς «δέσιμο»…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Όχι ο φόνος. Δεν νομίζω να ήταν καρασχεδιασμένος, αλλά να προέκυψε…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            να προέκυψε*

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      πισω απο το νεκροταφειο ειναι αλανα μεγαλη ,παρεμβαλεται η γραμμη του τρενου,ειναι και το γηπεδο του Απολλωνα και στενακια χωρις πολλη κινηση,επισης μπορει να τον πηρε στο ταξι απο το τερμα τραλλεων,,ειναι αδιεξοδο κολλητα στο νεκροταφειο και δεν εχει καθολου κοσμο,ειμαι σιγουρος οτι εκει τον περιμενε,βγηκε απο πισω ,περπατησε στις γραμμες 50 μετρα ,μπηκε στο αδιεξοδο της τραλλεων και επιβιβαστηκε στο ταξι

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
  • firestormLouis

    ΡΕ μηπως……ο CHUCK NORRIS?

    • Deadpool_Nikeus

      “Σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι ο μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο Τσακ Νόρις, στον οποίο εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική και η σοφία του αιώνα μας χρωστάμε τα πάντα.”
      ~ Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν για τον Τσακ Νόρις

      “Είναι ο μόνος άνδρας που δεν θέλω να σκοτώσω με το σάκραμ μου!”
      – Ζήνα για τον Τσακ Νόρις
      “Δόξα τω θεώ!”
      – Ζήνα για τον Τσακ Νόρις

      Ο Τσακ Νόρις (γνωστός και ως «Τσάκι, η κούκλα του Σατανά») είναι ένας από τους μεγαλύτερους υπερήρωες του πλανήτη μας. Έχει σώσει τον κόσμο 27 φορές από βέβαιη καταστροφή και έχει νικήσει πολύ δυνατούς εχθρούς, όπως ο Σαντάμ Χουσεΐν, ο Μπαρμπαρόσα, ο Σουλεϊμάν, ο Μπίλυ δε Κιντ, ο Δαρείος, ο Ναπολέοντας, ο Τσιτούρης, ο Σνέιπ, ο Scream, η Amy Winehouse και άλλοι πολλοί και τους προλαβαίνει όλους στο τσακ.

      Η συνέχεια εδώ:
      http://frikipaideia.wikia.com/wiki/%CE%A4%CF%83%CE%B1%CE%BA_%CE%9D%CF%8C%CF%81%CE%B9%CF%82

      • firestormLouis

        Ναι αλλα μπορει να στραβωσε στα γεραματα !!Ειναι γνωστο οτι η γεροντοκσψουρα δημιουργεί χημικη ασταθεια στον εγκεφαλο!

        • Deadpool_Nikeus

          ε μετά από τόσες μάχες όλα αυτά τα χρόνια…

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    Η Rosneft ανέλαβε τον έλεγχο του πετρελαιαγωγού του Κουρδιστάν και θα κατασκευάσει αγωγό Φυσικού Αερίου προς την Ευρώπη
    http://cosmostatus.blogspot.it/2017/10/rosneft.html

    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Δε σε βλεπω καλα ερντι.

    • skeptomenosellin

      Αυτό είναι το πρώτο βήμα που περίμενα από τους Ρώσους…

      • © Proud to be Greek

        Οι οποίοι έχουν μια εμμονή με την πώληση προς την Ευρώπη, η οποία θέλει να απεξαρτηθεί απο αυτούς και αυτοι επιμένουν……

        • skeptomenosellin

          Ποια απεξάρτηση. Αφού η Γερμανία έγινε μεγάλη με βάση το Ρωσικό Φ.Α.

          • © Proud to be Greek

            Εγώ βλέπω οτι πολεμούν τους αγωγούς της.

          • skeptomenosellin

            Τους πολεμούν, αλλά και η ίδια όπως είπες επιμένει.
            Και φτιάχνει κι άλλους για να μην έχει εξάρτηση από την Ουκρανία….

          • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

            Δεν υπαρχει καμια μεγαλη γερμανια, μονο κατι μαλαkες που ευρωπαιοι που την προσκυνανε.

          • skeptomenosellin

            οκ….

  • Deadpool_Nikeus

    ιν οδερ Γκρικ νιουζ:

    Κογκρέσο: Βάζει “πλάτη” για την αναβάθμιση των ελληνικών F-16;

    Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο υποστήριξης του προγράμματος αναβάθμισης του στόλου των ελληνικών μαχητικών F-16 από το αμερικανικό Κογκρέσο, ώστε να αναβαθμιστούν και τα 123 που αναφέρει η έγκριση από την πλευρά των Ηνωμένων Πολιτειών έναντι 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ ο προϋπολογισμός της ελληνικής πλευράς καλύπτει μέχρι 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Η αναφορά του Πάνου Καμμένου έγινε στην πρωινή εκπομπή του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαδάκη στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1. Η διευκρίνιση του υπουργού είναι ότι η ελληνική πλευρά μπορεί να προχωρήσει με δικά της κονδύλια αφορά μικρότερο αριθμό (85-95 σύμφωνα με σχετική κυβερνητική αναφορά).

    Ωστόσο, εκκρεμεί συζήτηση στο Κογκρέσο από όπου θα μπορούσε να προκύψει απόφαση απευθείας βοήθειας στην ελληνική πλευρά που θα επιτρέψει την αναβάθμιση περισσοτέρων ή του συνόλου των αεροσκαφών.

    http://www.defence-point.gr/news/kogkreso-vazi-plati-stin-anavathmisi-ton-ellinikon-f-16

    • Γιώργος fs.

      Παραμύθια πουλάει ο Πανάρας και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει!!

  • chris makis

    το νατο δεν μπορει να αντιμετωπισει τη ρωσικη απειλη..
    http://www.sport-fm.gr/article/to-NATO-den-einai-etoimo-na-adimetwpisei-tuxon-rwsiki-epithesi/3470313

    • © Proud to be Greek

      Γνωστό εδω και καιρό.

      • chris makis

        ευκαιρια τοτε για τους ρωσουν να ξεμπερδεψουν με τη ντπ!

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    ΜΠΡΕΕΕΕΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;; ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ
    Όταν ο Ξενοφών Ζολώτας μίλησε Aγγλικά, χρησιμοποιώντας μόνο ελληνικές λέξεις!
    https://mikroskopio.gr/otan-o-xenofon-zolotas-milise-anglika-chrisimopiontas-mono-ellinikes-lexis/

    • Γιώργος fs.

      Και ο Τσίπρας μιλάει ωραία Αγγλικά!!😆😆😆😆

      • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

        AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Ναι, αλλά ας δώσουμε και λίγη σημασία στο ποιον ευλογεί ξεκινώντας την ομιλία του… ;-)

      «Kyrie, I eulogize the archons of the Panethnic Numismatic Thesaurus and the Oecumenical Trapeza for the orthodoxy of their axioms methods and policies, although there is an episode of cacophony of the Trapeza with Hellas. With enthusiasm we dialogue and synagonize at the synods of our
      didymous Organizations in which polymorphous economic ideas and dogmas are analyzed and synthesized.

  • GrandRus

    α ρε καρι*λη και να σε πιασουνε!!

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Ένα-ένα τα προβλήματα, βρίσκουν την λύση τους !

    https://uploads.disquscdn.com/images/67ce215118fb71a1c46e671c04b7f1cddd2ac9f585893641654b9917a7e68a34.jpg

  • firestormLouis

    Οσοι περασαν εξω απο νεκροταφεια παρακαλουμε να προσελθουν για ανάκριση

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

    Ο Τιμαίος μιλά για τον Ένα Θεό και τη Δημιουργία
    http://www.prisonplanet.gr/apopsi/item/5793-o-timaios-mila-gia-ton-ena-theo-kai-ti-dimiourgia

    • Lalakis ο αργικέραυνος

      ας μιλουσε απο καποιο αλλο site :-)

  • SHAKA_ZULU

    ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ……ΘΑ ΓΔΕΡΝΕΤΑΙ…..

    • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

      EIMAI ΠΡΩΤΟΣ

      • conan

        κριμα και σε συμπαθουσαμε αυγοκομενη σουπα

        • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ

          AXAXAXAXAXAXAXAXAXA ΕΤΣΙ ΜΠΡΕΕΕΕ ΜΕ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΑ ΣΑΣ……

    • conan

      σφαζω γδερνω βρασε φαε

    • GrandRus

      Πουυυ λες, σημερα εχει ντερμπι, παοκ οσφπ….

    • conan

      πολυ φαι μαζευτηκε

  • © Proud to be Greek
    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      ΑΞΙΟΣ !!

  • ΕΡΝΤΟΓΚΕΪ
    • Stratis

      Δεν τον στείλαμε , πήγε μόνος του . Πού πας ξυπόλυτος στ αγγούρια ρεεεεεεεε!!!!!!!!

      • Πατερ Αθανασιος

        Ξυπόλητος..στα αγκαθια.

  • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος
    • © Proud to be Greek

      ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΤΟ ΤΣΙΛΙΑΡΙΣΜΑ

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Ὁ Θεὸς τῶν πνευμάτων καὶ πάσης σαρκός,
    ὁ τὸν θάνατον καταπατήσας, τὸν δὲ διάβολον καταργήσας
    καὶ ζωὴν τῷ κόσμῳ σου δωρησάμενος·
    αὐτός, Κύριε, ἀνάπαυσον τὴν ψυχὴν τῆς κεκοιμημένης δούλης σου,
    ἐν τόπῳ φωτεινῷ, ἐν τόπῳ χλοερῷ, ἐν τόπῳ ἀναψύξεως,
    ἔνθα ἀπέδρα ὀδύνη, λύπη καὶ στεναγμός.
    Πᾶν ἁμάρτημα τὸ παρ᾿ αὐτῆς πραχθὲν ἐν λόγῳ ἢ ἔργῳ ἢ διανοίᾳ,
    ὡς ἀγαθὸς καὶ φιλάνθρωπος Θεὸς συγχώρησον·
    ὅτι οὐκ ἔστιν ἄνθρωπος, ὃς ζήσεται καὶ οὐχ ἁμαρτήσει·
    σὺ γὰρ μόνος ἐκτὸς ἁμαρτίας ὑπάρχεις·
    ἡ δικαιοσύνη σου, δικαιοσύνη εἰς τὸν αἰῶνα,
    καὶ ὁ νόμος σου ἀλήθεια.