«Σφύριξε» την έναρξη πολέμου με ΗΠΑ – Βαρυσήμαντο άρθρο του Β.Πούτιν για το μέλλον του κόσμου: «Τέλος στο δολάριο ως παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα και στο «μονοπολικό κόσμο» της ΝΤΠ» – Τι λέει για Β.Κορέα-Συρία

Δημοσίευση: 4 Σεπτεμβρίου 2017, 8:10 μμ | Ανανέωση: Σεπτέμβριος 5, 2017 στις 1:09 μμ

Toυ Βασίλη Καπούλα

«Η Ρωσία είναι έτοιμη να ενώσει τις δυνάμεις της με τις χώρες των BRICS για να λήξει η κυριαρχία του δολαρίου- του περιορισμένου αριθμού αποθεματικών νομισμάτων. Είμαι πεπεισμένος ότι οι BRICS θα δράσουν με ένα συγκροτημένο τρόπο εναντίον του προστατευτισμού και των εμποδίων που έχουν τεθεί στο παγκόσμιο εμπόριο».

Μόλις «σφύριξε» την έναρξη πολέμου με τις ΗΠΑ ο Β.Πούτιν καθώς η ΝΤΠ και οι ΗΠΑ δεν πρόκειται ποτέ να δεχτούν κάτι τέτοιο… Ας δούμε πιο αναλυτικά τι έγραψε

Βαρυσήμαντο άρθρο Βλαντιμίρ Πούτιν με τα σύννεφα πολέμου να πυκνώνουν στην Κορεατική δείχνει την κοινή Στρατηγική Ρωσίας-Κίνας για το μέλλον του κόσμου.

Το άρθρο έχει τίτλο «Προς Νέους  Ορίζοντες της Στρατηγικής Εταιρικής Σχέσης» και δείχνει τον δρόμο και στην Ελλάδα αναφερόμενος στην έναρξη λειτουργίας της Τράπεζας Νέας Ανάπτυξης (NDB).

Συγκεκριμένα ο Ρώσος πρόεδρος αναφέρει :

«Η 9η Σύνοδος Κορυφής BRICS θα πραγματοποιηθεί στο Xiamen της Κίνας στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου. Θεωρώ σημαντικό να το εξετάσουμε στο μέλλον την  περαιτέρω συνεργασία μας.

Θα ήθελα να ξεκινήσω εκφράζοντας την εκτίμησή μας για την σημαντική συμβολή της Κίνας στην  φετινή προεδρία του οργανισμού, η οποία επέτρεψε στις χώρες του οργανισμού  BRICS ως μια ομάδα να προχωρήσουν  σε όλα τα βασικά πεδία  της συνεργασίας μας, συμπεριλαμβανομένης της πολιτικής, της οικονομίας και του πολιτισμού. Ωστόσο, η ομάδα των πέντε έχει ενισχύσει σημαντικά την  στάση της σε όλο τον πλανήτη.

Είναι σημαντικό οι δραστηριότητες της ομάδας μας να βασίζονται στις αρχές της ισότητας, του σεβασμού των απόψεων και της συναίνεσης του άλλου. Εντός του οργανισμού , τίποτα δεν αναγκάζει ποτέ  κανέναν. Όταν συμφωνούμε σε κάτι θα  εργαζόμαστε υπομονετικά και προσεκτικά για να το συντονίσουμε. Αυτή η ατμόσφαιρα εμπιστοσύνης ευνοεί την επιτυχή υλοποίηση των καθηκόντων μας.

Η Ρωσία εκτιμά ιδιαίτερα την πολύπλευρη συνεργασία που έχει αναπτυχθεί  στον οργανισμό  BRICS. Η εποικοδομητική συνεργασία των χωρών μας στη διεθνή σκηνή αποσκοπεί στη δημιουργία ενός δίκαιου πολυπολικού κόσμου και ίσων όρων ανάπτυξης για όλους.

Η Ρωσία αντιπροσωπεύει τον στενότερο συντονισμό των εξωτερικών πολιτικών των χωρών BRICS, πρωτίστως στα Ηνωμένα Έθνη και στους  G20, καθώς και σε άλλους διεθνείς οργανισμούς.

Είναι σαφές ότι μόνο οι συνδυασμένες προσπάθειες όλων των χωρών μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη παγκόσμιας σταθερότητας για  να βρεθούν λύσεις σε πολλές συγκρούσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στη Μέση Ανατολή.

Θα ήθελα να πω ότι αυτές οι συγκρούσεις οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην  πολιτική  των Ηνωμένων Πολιτειών ειδικά στην  Συρία.

Εμείς δώσαμε ένα ισχυρό χτύπημα στους τρομοκράτες και θέσαμε τις βάσεις για την επίτευξη και επαναφορά της ομαλότητας  στον ειρηνικό λαό της Συρίας.

Ωστόσο, πρέπει να συνεχιστεί η καταπολέμηση των τρομοκρατών στη Συρία και σε άλλες χώρες και περιοχές. Η Ρωσία ζητά την ανάπτυξη ενός ευρύτερου μετώπου της αντιτρομοκρατίας με βάση το διεθνές δίκαιο πάντα  υπό την ηγεσία του ΟΗΕ. Φυσικά, εκτιμούμε ιδιαίτερα την υποστήριξη και τη συνδρομή των εταίρων μας του οργανισμού  BRICS από αυτή την άποψη.

Πρέπει να πω λίγα λόγια για την κατάσταση στην κορεατική χερσόνησο, όπου οι εντάσεις έχουν αυξηθεί και είμαστε στο χείλος μιας μεγάλης κλίμακας σύγκρουσης.

Η Ρωσία πιστεύει ότι η πολιτική άσκησης πιέσεων στην Πιονγιάνγκ για την παύση του προγράμματος πυρηνικών πυραύλων είναι λανθασμένη και μάταιη.

Τα προβλήματα της περιοχής δεν πρέπει να διευθετηθούν μέσω μιας σύγκρουσης. Οι προκλήσεις, η πίεση και η μιλιταριστική και προσβλητική ρητορική είναι ένας αδιέξοδης δρόμος.

Η Ρωσία και η Κίνα δημιούργησαν έναν οδικό  χάρτη  για την επίλυση του ζητήματος της Κορεατικής Χερσονήσου που έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει τη σταδιακή χαλάρωση των εντάσεων και τη δημιουργία ενός μηχανισμού για διαρκή ειρήνη και ασφάλεια.

Η Ρωσία ζητά επίσης την προώθηση της αλληλεπίδρασης των χωρών BRICS στον τομέα της παγκόσμιας ασφάλειας των πληροφοριών.

Προτείνουμε τις προσπάθειές μας για να δημιουργήσουμε μια νομική βάση συνεργασίας και στη συνέχεια να καταρτίσουμε και να υιοθετήσουμε καθολικούς κανόνες υπεύθυνης συμπεριφοράς σε αυτόν τον τομέα. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου της συμφωνίας του οργανισμού BRICS για τη διεθνή ασφάλεια των πληροφοριών.

Θα ήθελα να επισημάνω ότι, με πρωτοβουλία της Ρωσίας, η στρατηγική του οργανισμού BRICS για την οικονομική εταιρική σχέση εγκρίθηκε στη Σύνοδο Κορυφής της Ufa το 2015 και υλοποιείται με επιτυχία.

Ελπίζουμε να μπορέσουμε να συζητήσουμε τα νέα καθήκοντα συνεργασίας μεγάλης κλίμακας στο εμπόριο και τις επενδύσεις και τη βιομηχανική συνεργασία στη Διάσκεψη Κορυφής του Xiamen.

Η Ρωσία ενδιαφέρεται για την προώθηση της οικονομικής συνεργασίας με τη υπό την αιγίδα του οργανισμού  BRICS.

Σημαντικά πρακτικά επιτεύγματα έχουν αναφερθεί πρόσφατα σε αυτόν τον τομέα, κυρίως την έναρξη λειτουργίας της Τράπεζας Νέας Ανάπτυξης (NDB).

Έχουν  εγκριθεί  επτά επενδυτικά σχέδια στις χώρες BRICS αξίας περίπου 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Φέτος, η NDB πρόκειται να εγκρίνει ένα δεύτερο πακέτο επενδυτικών σχεδίων αξίας 2,5 έως 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων συνολικά.

Είμαι πεπεισμένος ότι η εφαρμογή τους όχι μόνο θα αποτελέσει ώθηση στις οικονομίες μας, αλλά θα δώσει μια νέα πνοή στην  παγκόσμια οικονομία.

Η Ρωσία συμμερίζεται τις ανησυχίες των χωρών BRICS για την αδικία της παγκόσμιας οικονομικής και οικονομικής αρχιτεκτονικής, η οποία δεν οφείλεται στο αυξανόμενο βάρος των αναδυόμενων οικονομιών.

Είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε με τους εταίρους μας για να προωθήσουμε τη διεθνή χρηματοοικονομική ρύθμιση και να ξεπεράσουμε την υπερβολική κυριαρχία του περιορισμένου αριθμού αποθεματικών νομισμάτων. Θα εργαστούμε επίσης για μια πιο ισορροπημένη κατανομή των ποσοστώσεων», κατέληξε ο Ρώσος πρόεδρος.

Στην ουσία ο Πούτιν ανήγγειλε το αντίπαλο δέος του ΔΝΤ, της ΕΕ και της δύσης συνολικά η οποία έχει «χρεοκοπήσει» ήδη οικονομικά, ηθικά, πνευματικά και στρατιωτικά. 

  • BABIS

    Αρχισαν τα οργαναααααααααα…………………..

    • Spyros Spyropoulos

      ΑΞΙΟΣ φιλε Μπαμπη!

    • RED OR DEAD

      Λάμπεις Μπάμπη μου Σύγγαυρε!!!;)
      Πάντα πρώτος σαν την ΘΡΥΛΑΡΑ ΜΑΣ!!!;)

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΣΚ@ΤΑ ΣΕΗΝ ΝΤΠ…

  • ΚΩΝΚΑΡ
    • ΙΩΝ

      Όμορφο ,
      Πάντα συμφωνούμε με τον σοφό μας .

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    3ος

    • Spyros Spyropoulos

      ΑΞΙΟΣ αδελφε!!!

      • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

        Ευχαριστώ Σπυράκο μου

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ
  • ACBOC o ANAΦENTOC

    Δεν θελουμε ουτε την ΝΤΠ ουτε την παλια ταξη πραγματων αλλα μονο την ταξη Του Ιησου Χριστου

    • ЭЄXRHSTOSЭЄ

      ΜΕΤΡΑΣ ΑΔΕΡΦΕ!!!!!!!!!!!!!!!☑️☑️☑️☑️☑️

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Αδελφε, δεν αναγνωριζω σε κανενα κρατος, και σε κανενα διποδο που κυβερνα την χωρα μου, καμια εξουσια πανω μου. Αναγνωριζω μονο τον νομο Του Χριστου , δεν φωβουμαι κανεναν και ειμαι ελευθερος

    • ЭЄXRHSTOSЭЄ

      Ο ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

  • Jedi Knight

    «Σφύριξε» την έναρξη πολέμου με ΗΠΑ, ΕΕ και ΝΑΤΟ – Βαρυσήμαντο άρθρο του Β. Πούτιν για το μέλλον του κόσμου: «Τέλος στο δολάριο ως παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα και στο «μονοπολικό κόσμο» της ΝΤΠ» – Τι λέει για Ιράν, Βόρεια Κορέα, Ελλάδα και Συρία

  • Peacemaker

    Το ΝΑΤΟ προειδοποιει την ελλαδα για τρομοκρατικο χτυπημα του ισις….αφου πρωτα το δρομολογησε…!

    • nikos(1)

      είναι θέμα …εσωτερικής πληροφόρησης!

      • Peacemaker

        ναι οπως λεμε αχμετ κερναει..αχμετ πινει…!

    • Jedi Knight

      Το ΝΑΤΟ επί της ουσίας απειλεί την Ελλάδα με τρομοκρατικό χτύπημα για να την εκδικηθεί επειδή οι Έλληνες εισαγγελείς υπερασπίζονται το Σύνταγμα και τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπατώνται βάναυσα από την τρόικα.

      • Peacemaker

        Οι εισαγγελεις το μονο που υπερασπιζονται ειναι η καρεκλιτσα και ο μισθουλακος τους…και οσοι παρεκτραπηκαν εξαφανιστηκαν..!

        • Jedi Knight

          Όλοι τους εκτός από τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο!

  • Ίυγξ Δρυς

    εδώ έχει ενδιαφέρον το θέμα διότι ήδη ΗΠΑ και Γερμανία βρίσκονται σε οικονομική εμπόλεμη κατάσταση, το θέμα είναι το εξής, για να αποκαθηλώσεις το δολάριο θα πρέπει να έχεις αποθέματα χρυσού, πολύτιμων μετάλλων κλπ κλπ…για να το πετύχουν αυτό τα «τούβλα» θα πρέπει να οδηγήσουν την ανθρωπότητα σε παγκόσμια σύρραξη

    • Jedi Knight

      ΗΠΑ, Γερμανία και ΝΑΤΟ βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση με Ρωσία και Κίνα!

      • nikos(1)

        για το …Γκερμανία ..κράτα …πισινή!

        • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

          Αυτό ακριβώς πήγα να γράψω: τα αγαπημένα παιδιά των σιωνιστών είναι και οι δύο…

          • Jedi Knight

            ΕΡΠΕΤΟσιωνιστών!

      • Ίυγξ Δρυς

        Ιωάννη να ξέρεις όλα τα τελευταία σκάνδαλα (διατροφικά και μη) που έχουν ξεσπάσει σε Ευρώπη και βόρειο Αμερική είναι απόρροια του οικονομικού πολέμου μεταξύ των δύο…

        • Jedi Knight

          Δεν υπάρχει καμία διένεξη μεταξύ τους – εκτός και αν εννοείς το σκυλοκαυγά ανάμεσα στις 13 φατρίες.

          Τα σκάνδαλα τα προκάλεσαν οι ίδιοι οι ερπετοσιωνιστές για ν’ αποσπάσουν τη προσοχή του κόσμου από τη κρυφή τους ατζέντα.

  • Peacemaker
    • nikos(1)

      πιστεύουμε στο Γκερμανικό Ισλάμ! …πρόγραμμα του ..σακάτη της αριστιρής καρντιάς μας!

      • Jedi Knight

        ΓΚΕΡΜΑΝΑ, ΙΣΛΑΜΟΝΑΖΙ ΚΑΙ ΕΒΡΟΠΕΗ!!!!!

        • ACBOC o ANAΦENTOC

          Τα Ευρωπεη να μπουν εκει που ξερουν

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Το ιδιο πραγμα ειναι ,Τι ισλαμοπιθηκος τι ΣΥΡΙΖΟπιθηκος

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    Η ΕΛΛΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ…

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Παντα Κεντρο Του Κοσμου

  • Peacemaker

    Τον κοροιδο ο Κανταφι δεν επρεπε να βιαστει τοσο…επρεπε να κρατησει μια ψευτο-φιλοαμερικανικη μετριοπαθη ταση καιΤΩΡΑ επρεπε να κοψει το χρυσο μασιφ Δηναριο που σχεδιαζε για νομισμα με την προστασια πουτιν και θα τιναζε ολη την νεοταξικη δολλαριακη σαπουνοφουσκα στον αερα…βιαστηκε…!

  • Spyros Spyropoulos

    Δωσε πονο Πουτιν…………

    • δεν κάνει και τίποτα άλλο!

    • starfarmer

      σανο δινει,το δολαριο ειναι το νομισμα για καθε συναλλαγη στον πλανητη και θα ειναι για πολυ ακομη

      • Doctor

        Το δολλαριο ειναι κ@λοχαρτο που στηριζεται μονο στην στρατιωτικη ισχυ των ΗΠΑ,μολις παψει αυτο και δεν αργει η ωρα τελειωσε

        • starfarmer

          αυτα τα ακουμε 15 χρονια,προς το παρων οποιος θελει να πουλησει η να αγορασει λογαριασμο κανει σε δολαριο

        • είναι τελειωμένο, απλά δεν αρέσει στους υποστηρικτές της νέας τάξης πραγμάτων, τους χαλάει τη σούπα….

  • Doctor

    Τετοιο λογο ποτε δεν θα ακουσεις απο κανεναν προεδρο των ΗΠΑ

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Καπουλας καμπαγιεβα και τα μυαλα στα καγκελα

  • τριβέλι Ρόη (Πάνου)
  • Τελικά η γνώση της ιστορίας απελευθερώνει! Με αφορμή την εκπομπή η «Μηχανή του χρόνου που χαζεύω τώρα στην τηλεόραση έκανα πολλούς…συνειρμούς….
    ===================================================================================

    Λουκάς Καλπούζος, ένας Έλληνας χωροφύλακας του 1880, που παίζει να είναι και ο μοναδικός Έλληνας που έριξε μπαστουνιές σε Άγγλο επίσημο!
    Μιλάμε για το περιβόητο «επεισόδιο Νίκολσον» (1885)

    https://uploads.disquscdn.com/images/7b8653f8e03ad7f262dc3fd6d18798b34c6e27f807359a17110bba7be2462a5f.jpg

    Η συνέχεια βέβαια της ιστορίας είναι πολύ θλιβερή, μας λέει πολλά για το πως ακριβώς μας έβλεπαν οι ευρωπαίοι εκείνη την εποχή, καταδεικνύει όμως και την δουλοπρέπεια του ελληνικού πολιτικού κατεστημένου και εκείνης της εποχής (μέχρι σήμερα συνεχιζόμενη βέβαια, δεν αποτελεί έκπληξη κάτι τέτοιο) αλλά και την αδάμαστη θέληση του απλού λαού…
    https://www.sansimera.gr/articles/720

  • Jorge Melissa

    Ζει και βασιλεύει η παιδεραστία με τους νόμους των κρατών!
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2017/09/blog-post_67.html#more

    • Jedi Knight

      ΑΝΩΜΑΛΑ, ΨΥΧΟΠΑΘΗ ΜΥΑΛΑ. ΟΥΣΤ!

    • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

      Πολύ σύντομα η αλυσίδα των ψυχοπαθών ανώμαλων θα διευρυνθεί
      LGBTIQ+P+K
      όπου Ρ παιδόφιλοι και
      Κ κτηνοβάτες

      • Jedi Knight

        PODESTA MOLESTA!

  • Το επίσημο τέλος της εποχής του μονοπολικού κόσμου της δεκαετίας του ’90, της ονειρικής δεκαετίας για τους αμερικάνους κυρίως, διακηρύττει με το άρθρο του αυτό ο Β. Πούτιν! Ας το χωνέψουν, τόσο απλά…

    • Jedi Knight

      Ο ερπετοσιωνιστικός καρκίνος δεν θα το χωνέψει ΠΟΤΕ!!!!!

  • Peacemaker

    Αγγλος οικονομολογος το 2009…

    «αν ολα τα δισ. που κυκλοφορουν στον πλανητη ειχαν το αναλογο ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ σε πολυτιμο μεταλλο ο πλανητης θα εχανε ενα μερος της ταχυτητας περιστοφης γυρω απο τον αξονα του απο το βαρος τους»…

    • Ίυγξ Δρυς

      είναι γνωστές οι κινηματογραφικές δημιουργίες που αναλύουν ακριβώς το πως λειτουργούν οι τράπεζες

      • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

        +++++++++++ και όχι μόνο… υπέροχες αναλύσεις στον Κόκκινο ουρανό

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ
        • ACBOC o ANAΦENTOC

          Εγραψες……

      • Peacemaker

        Οι τραπεζες δημιουργηθηκαν για να μην κουβαλανε πανω τους οι ανθρωποι βαρια σακουλια με χρυσα και ασημενια νομισματα…το αντιτιμο του χρυσου σε μετρητα ειναι το νομιμο αξιογραφο-χαρτονομισμα και αυτη ειναι η μονη και βασικη ιδεα και αρχη λειτουργιας του χρηματοπιστωτικου συστηματος…οτιδηποτε αλλο ειναι απλα εκτυπωση (πληθωρικου) μπακαλοχαρτου χωρις καμμια αξια…!

    • μια λέξη μόνο….bitcoin!
      ο ορισμός της φούσκας!

      • Ίυγξ Δρυς

        το ίδιο το χαρτονόμισμα είναι φούσκα!!!!!

      • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

        Από το 2011 που το διαφήμιζε ο κατοχικός στο στομάχι μου είχε κάτσει…

        • αχαχαχα μ’ άρεσε το κατοχικός!
          έτσι!

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Τον στρέιντζερ εννοώ… ήμουν συχνά εκεί τότε…

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            μετά το έρριξε στις πλάκες χρυσού και πριν κανένα χρόνο στους οργονίτες…

      • Peacemaker

        μπιτκοιν σε μπιτ για μπιτ προβατα…

  • ΚΩΝΚΑΡ
    • Εὐάγγελος Χ.Ο.

      Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση…συνεχίζεται…
      ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        ΚΡΑΤΟΣ σημαινει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ή ΑΠΛΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΘΡΟΝΩΝ?

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Τι ωραια η Αγια Σοφια χωρις τους μιναρεδες…….

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    «…Τότε μοῦ λέγει : Μὴν κλαῖς, Γιάννη, καὶ ὅσα περικαλιέσαι,
    καὶ τὴν Πατρίδα σου θ’ ἀναστήσω
    καὶ τὴν Θρησκεία σου καὶ γενικῶς τὴν ἀνθρωπότη,
    μὲ τὸν καιρό τους, Γιάννη, δὲν εἶναι ἡ ὥρα ἡ διορισμένη ἀκόμα.
    Kαὶ θὰ ἰδεῖτε, ὅλοι ὅσοι πηγαίνουν κόντρα τῆς θελήσεώς μου.
    καὶ δικούς σας καὶ ἄλλους,
    θὰ σᾶς λευτερώσω ἀπὸ τοὺς ἀναθεματισμένους
    καὶ θὰ σᾶς δώσω τὴν Mεγάλη Kορόνα»!

    Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση…συνεχίζεται…
    ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      ΚΡΑΤΟΣ σημαινει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ή ΑΠΛΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΘΡΟΝΩΝ?αν εννοεις το δευτερο τοτε εξημνεις και τα κομματα και τον κοινοβουλευτισμο μα και τα δεινα που βιωνει σημερα το ελληνικο εθνος!!

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    «τι σημαινει «αγαπατε αλληλοις»(γιατι οχι σκετο «αγαπατε» και γιατι
    «αλληλοις»(τι σημαινει αλληλος?))? για αναπτυξε το να δουμε τι
    υπηρετεις?(μιας και το παιζεις ειδημων των θρησκευτικων και συναμα
    ορθοδοξος)…..»
    ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ «ΡΩΜΑΝΙΑ ΝΙΚΑ» ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ!! (και θα παθετε χαζι με το
    τι συνφεροντα υπηρετουν, γιατι σαν διαβασμενοι που το παιζουν οτι σας
    πουν(αν τυχει και συνβει γιατι παντα αποφευγουν να απαντουν και το παιξουν κινεζοι-λουηδες ) δεν θα ειναι τυχαιο λαθος!!)!!!
    ΜΑΘΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ(αρκετοι ειναι εντεταλμενοι τρολακες) γιατι δεν θα ερχομαι οπως ερχομουν παλια να το κανω εγω για σας !!! καλη συνεχεια!!

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Get a life

  • Jorge Melissa

    Ἀντέξαμε. Ὄχι 400 ἀλλὰ 500 καὶ πλέον χρόνια
    Χωρὶς βασιλιὰ Χωρὶς ἄρχοντα
    Χωρὶς βουλὴ
    Χωρὶς ἐφορίες
    Χωρὶς δημοτολόγια
    Χωρὶς τράπεζες
    Χωρὶς δάνεια
    Μὲ ἕναν παπὰ
    Μὲ ἕναν δεσπότη
    Μὲ ἕναν πατριάρχη
    Μὲ μιὰ καμπάνα
    Μὲ ἕνα ὀκταήχι
    Ἂπ αὐτὸ μας ἔμαθαν γραφὴ κ’ ἀνάγνωση
    Στὶς ἐκκλησίες κρυφτήκαμε
    Μὲ τὰ κεριὰ διαβάζαμε
    Ὀρθοδοξία βυζάξαμε
    Τὴν ἱστορία μας σώσαμε…
    Τοὺς ἀρχαίους ἀντιγράψαμε
    Τίποτε δὲν ἀπωλέσαμε
    Σ’ αὐτὰ πατήσαμε
    Ξεσηκωθήκαμε
    Ἀναστηθήκαμε
    Καὶ ὁ ἀναστημένος θάνατο δὲν λογαριάζει
    Τὸν ἔχει πατήσει πρὸ πολλοῦ τὸν θάνατο
    Ἔχει Χριστὸ
    Θεὸ ἀθάνατο
    Μιὰ ὁ Καποδίστριας
    Μιὰ ὁ Καλλικράτης
    Οἱ κοινότητες ἔκλεισαν
    Τὰ χωριὰ ρημάξανε
    Τὰ σχολεῖα τὰ συγχώνευσαν
    Ἀλλὰ ἕνας παπὰς ἔμεινε
    Καὶ θὰ μείνει
    Νὰ χτυπᾶ τὴν καμπάνα
    Καὶ στὸ ποιὸ μακρινὸ χωριὸ
    Νὰ λειτουργεῖ τοὺς πεθαμένους
    Μιᾶς καὶ οἱ ζωντανοὶ μαζεύτηκαν στὰ κέντρα
    Καὶ ἡ Ὀρθοδοξία θὰ ζεὶ
    Ἡ Ἑλλάδα θὰ ζεὶ
    Γιατί ἔχει Χριστὸ
    Θεὸ ἀθάνατο
    Δὲν φοβᾶται θάνατο…

  • Americanos

    Ε αφού το λέει ο πουτινγκας είναι γεγονός,Ακόμη μετράει βέβαια πόσα σαπιοπετούμενα του έχουν καταρρίψει οι Τούρκοι αχχαχαχα.Προς όλους τους Ρωσολάγνους.Οι Η.Π.Α. ήταν,είναι και θα είναι η μόνη υπερδύναμη στον πλανήτη.God bless America.

    • τσου ρε λακι!

    • RED OR DEAD

      Το καρφιτσώνεις το στρίφωμα κοριτσάρα μου;

      • Americanos

        Δήλωσε πλήρη υποταγή στον διαγαλαξιακό υπερπλανητάρχη Donald John Trump και θα σωθείς.

        • φσσσσσσσσσσσ μποϊνγκκκκ!

          • BABIS

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

        • RED OR DEAD

          Το ξεσκονίζεις το μπουντουάρ κοριτσάρα μου;

    • Peacemaker

      υποταξου τον (βοηθο) πλανηταρχη Κιμ Γιονγ Ουν να γλυτωσεις το ψησιμο σε σιγανη φωτια…!

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Είστε η υπερδύναμη του οργανωμένου εγκλήματος & η προσωποποίηση της παγκόσμιας τρομοκρατίας,
      αλλά τα κόκκαλά σας έτριξαν & μετράτε αντίστροφα προς την εξαφάνισή σας. »Χλωμή Μπεκάτσα»

    • Doctor

      Μικρο σημερα το σχολιο,τι εγινε

      • απελπισία θα τον έχει πιάσει απο το άρθρο!

      • RED OR DEAD

        Μικρό μεροκάματο προφανώς…;)

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Μείωση μισθού στις ντιλίβερυ διαδικτιακές υπηρεσίες !

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Δεν σας προσεχουν καθολου στα KFC ? Παλι δραπετευσες?

      • catch the rainbow

        ετοιμαζεται για κοτομπεικον, το αλβανακι

    • RED OR DEAD

      Την γουστάρεις την κρεατόβεργα κοριτσάρα μου;

    • catch the rainbow

      yep GOD bless elvispresley, γεια σου ρε αλβανακια μας ελειψες

  • Jorge Melissa

    Αντί να καυχάσαι για το αύριο, καλύτερα να προσεύχεσαι στον Θεό να δώσει την ημέραν ταύτην, τον άρτον ημών τον επιούσιον. Η σημερινή ημέρα, μπορεί να είναι η τελευταία μας επί της γης. Γι’ αυτό είναι καλύτερα να περάσουμε αυτή την ημέρα εν Μετανοία, μετανιώνοντας για όλες τις μέχρι τώρα ημέρες μας επί της γης, παρά να φανταζόμαστε το αύριο, μία ημέρα που μπορεί να μην ξημερώσει για εμάς. Οι μάταιες φαντασιώσεις για το αύριο δεν μπορούν να μας αποφέρουν τίποτα καλό. Αντιθέτως, η Μετάνοια μέχρι δακρύων για μία ημέρα μπορεί να μας σώσει από το αιώνιο πυρ.

    Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
    http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/09/blog-post_57.html

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      τι σημαινει «αγαπατε αλληλοις»(γιατι οχι σκετο «αγαπατε» και γιατι
      «αλληλοις»(τι σημαινει αλληλος?))? για αναπτυξε το να δουμε τι
      υπηρετεις?(μιας και το παιζεις ειδημων των θρησκευτικων και συναμα
      ορθοδοξος)…..»

      • 👼VLAD.. the IMPALER👼

        «Να αγαπήσεις Κύριο το Θεό σου με όλη την καρδιά σου και με όλη την ψυχή σου και με όλη τη διάνοιά σου. 38 Αυτή είναι η μεγάλη και πρώτη εντολή. 39 Και δεύτερη, όμοια με αυτή: Να αγαπήσεις τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου. 40 Σε αυτές τις δύο εντολές κρέμεται όλος ο νόμος και οι προφήτες».

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          «(γιατι οχι σκετο «αγαπατε» και γιατι
          «αλληλοις»(τι σημαινει αλληλος?))»δεν το εγραψα τυχαια αυτο προηγουμενως και δεν απαντησες επ’αυτου , περαν του οτι αλλον ρωτησα και κακως παρεβληθεις για λογαριαμσο του(αντιπροσωπος του εισαι και εκεινος δεν εχει μιλια?)!!

  • ΘΗΣΕΑΣ

    η συνοδος των ΜΠΡΙΚΣ ηδη εχει ξεκινησει . πανω απο 3000 δημοσιογραφοι π ολο τον κοσμο, εσπευσαν να καλυψουν την τελετη εναρξης στην κινα. με πληθος ρεπορταζ και αναλυσεις σχεδον σε ολα τα δημοσιογραφικα πρακτορεια. μαντεψτε ομως που …..δεν εδωσαν οι δημοσιογραφοι μεγαλη σημασια σε ενα συνεδριο που το παρακολουθει ολος ο πλανητης….δεν νομιζω αν το βρειτε να πεσετε απο τα συννεφα.
    στην συνοδο λοιπον εκτος απο τις 5 χωρες που συγκροτουν τους ΜΠΡΙΚΣ, προκληθηκαν για πρωτη φορα δημοσια και αλλες χωρες, οι οποιες βεβαια ειναι χωρες υποψηφιες για ενταξη στους ΜΠΡΙΚΣ (μαλαισια, αιγυπτος, κενυα, μεξικο ….) η το …ΜΠΡΙΚΣ ΠΛΑΣ. δεν εχει αποφασιστει ακομα, μεχρι αυριο ομως θα μαθουμε.
    μεγαλη απουσα ηταν η ΕΛΛΑΣ….και το λεω αυτο διοτι οι δικοι μας οι …σωτηρες εκαναν προσφατα αιτηση ενταξης της ΕΛΛΑΔΑΣ στην τραπεζα των ΜΠΡΙΚΣ. η μη προσκληση της ΕΛΛΑΔΑΣ ηταν νομιζω η απαντηση. νομιζω ομως οτι θελουν την ΕΛΛΑΔΑ να ενταχθει, αλλα εχουν προβλημα με το πολιτικο κατεστημενο, που εχει δωσει γη και υδωρ στην δυση.
    μπρωστα στην χρεοκοπια της δυσης που αναμενετε απο στιγμη σε στιγμη το επομενο αμεσο χρονικο διαστημα, οι ΜΠΡΙΚΣ ειναι μια πολυ καλη λυση. αυτο αποτυπωνετε και στα ματια πολλων λαων, οπου αρχιζουν παλι να ελπιζουν και να …τολμουν να κανουν ονειρα, πραγμα για τα οποια η δυση τους εκανε να τα ξεχασουν.
    στους επομενους μηνες περιμενω κοσμογονικες αλλαγες σε παγκοσμιο επιπεδο, διοτι η δυση δεν εχει καμια ελπιδα πλεον, ειναι χρεοκοπημενη μεχρι εκει που δεν γινετε σε ολους τους τομεις.
    το να …αλλαζεις στρατοπεδο ομως δεν ειναι η λυση. η λυση ειναι μια εθνικη πολιτικη αναπτυξης σε πραγματικα και χειροπιαστα στον απλο πολιτη …μετρα, στα πλαισια μιας πραγματικης οικονομιας που το δικαιο να παιζει κυριαρχο ρολο, η πατριδα να γινει πρωτα αυταρκεις σε ολους τους τομεις, ετσι ωστε να μην εχουμε αναγκη τον καθε που….η, και απο κει και περα η ενταξη η συνεργασια σε ομαδες οπως οι ΜΠΡΙΚΣ να γινονταν καθαρα για διπλοματικους και εμπορικους ρολους.

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Ελλας……. χωρα αποντων υπευθυνων

      • ΘΗΣΕΑΣ

        οι ΕΛΛΗΝΕΣ ειναι το αντιπαλον δεος για καπιους πονηρους τσομπαναρεους. διαθετουν μια κοσμοθεωρια, η οποια δεν εχει αντιπαλο, γιαυτο μας πολεμουν τοσο λυσσαλεα και με τετοιο μισος, διοτι νομιζουν οτι ….για να κερδισεις τον αντιπαλο σου, απλα εξαφανισε τον.
        δεν εχουν καταλαβει ομως καποια πραγματα τα τσομπανακια και η καταρευση τους που ερχετε συντομα θα δωσει παλι ….αερα στα πανια στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ αντιληψη. και αυτο χωρις πολεμο.

        • ACBOC o ANAΦENTOC

          Η Ελληνικη κοσμοθεωρια βασηζεται στην λεξη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    • ένα πράγμα έχουμε άμεση ανάγκη Θησέα όπως το βλέπω εγώ : απαγκίστρωση από την ταχέως παρακμάζουσα δύση, τα πάντα μπορούν από ΄κει κι έπειτα να πάρουν το δρόμο τους και να ανασάνει η Ελλάδα…ελπίζω να μας σπρώξουν προς αυτήν την κατεύθυνση τα επερχόμενα γεγονότα που είναι ολοφάνερα σε παγκόσμιο επίπεδο…

  • 👼VLAD.. the IMPALER👼

    wellcome globo.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Έκρυψε τον Σταυρό μπροστά στους Αρχιραβίνους ο Πάπας στο Ισραήλ!
    redskywarning.blogspot.com/2014/06/blog-post_13.html
    13 Ιουν 2014 – Τι σκοπεύει με αυτήν την κίνηση ο Πάπας Φραγκίσκος; Άραγε έπαιξε ειδικό ρόλο ο «προοδευτικός» ραβίνος της Αργεντινής Abraham Skorka, στο να επιτευχθεί η αναγνώριση του Σιωνισμού που όλα τα …

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Το σχέδιο των Illuminati για τη Νέα Παγκόσμια Τάξη και την κατάργηση του χριστιανισμού
    redskywarning.blogspot.com/2011/04/illuminati_04.html
    4 Απρ 2011 – ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ. Ο Μασόνος ιστορικός Άλμπερτ Τζ. Μακί (Albert Mackey) περιγράφει τους Ιλλουμινάτι ως την «μυστική εταιρία που ιδρύθηκε στις 1 Μαίου του 1776 από τον Βαϊσχάουπτ που ήταν

  • Κώστας

    Σφύριξε τέλος αλλά θα έχει να αντιμετωπίσει χίμαιρες και δράκους για να το επιβάλλει ..

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Στεργιᾶς, καὶ τοῦ πελάγου, νὰ λάμψη ὁ Σταυρός,
    Καὶ στὴν Δικαιοσύνην, νὰ σκύψη ὁ ἐχθρός.
    Ὁ Κόσμος νὰ γλυτώση, ἀπ΄ αὔτην τὴν πληγή,
    Κ΄ ἐλεύθεροι νὰ ζῶμεν, ἀδέλφια εἰς τὴν Γῆ.

    Πέρας μὲν ὧδε,
    Ἡ δὲ αὖ πράξις τέρας.

    †…«Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ»…

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Τεκτονισμός: Το σύγχρονο καταφύγιο της Καμπάλα
    redskywarning.blogspot.com/2012/02/blog-post_24.html
    24 Φεβ 2012 – όλες οι Μασονικές εταιρίες οφείλουν στη Καμπάλα τα μυστικά τους και τα σύμβολά τους». Eliphas Levi, Τέκτων του 19ου αιώνα και μαύρος μάγος, (από το βιβλίο του Thomas Friend “Fallen Angel: The …

  • Lalakis o ὲρρων

    Aυτο με το αποθετικο το συζηταμε ακριβως 2 χρονια τωρα.
    δεν ψαχνω στα 70000 σχολια μου να το βρω, γιατι δεν ειμαι φυλακισμενος και να εχω τον χρονο :-)

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Ύποπτο το 66 σου στο τέλος …

      • Κάτσε, έχει άλλα 600 να το τερματίσει

        • Lalakis o ὲρρων

          θα εχει μπροστα το 7 το καλο ομως

    • Αντέχεις άλλα 600 σχόλια ? χιχιχιχιχ

    • μα …εβδομήντα χιλιάδες σχόλια κι εσύ ρε φίλε;
      ολόκληρο βιβλίο!

      • Lalakis o ὲρρων

        το κακο να εχεις μονο εναν λογαρισμο στο ντισκας :-))

        • χαχαχαχαχαχαχα έτσι, πάντως είναι και χαζό το σύστημα αρχειοθέτησης των σχολίων του disqus, απο κάποιο σημείο κι έπειτα δεν πάει όσο και να κατέβεις με το ποντίκι, κολλάει και πάει! δεν μπορείς να δείς πολύ παλιά σχόλια που έχεις κάνει αν έχει πολλά…

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Η αποκρυφιστική μαγεία της Ιουδαϊκής Καμπάλα
    redskywarning.blogspot.com/2011/10/blog-post_9046.html
    5 Οκτ 2011 – ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ. Σχ. ΚΟ: Η «Καμπάλα» (Kabbahal), δεν έχει καμιά σχέση με την Παλαιά Διαθήκη και έχει τις ρίζες της «στα εσωτεριστικά και θεοσοφικά ρεύματα των Ιουδαϊκών κύκλων, της εποχής …

  • Ακολουθεί βαρυσήμαντο άρθρο Τσίπρα για τους Ντουράν Ντουράν https://uploads.disquscdn.com/images/743dfcf193757e2690f3340c54b05169858a748d15f496843428e8fa83bae204.jpg

    • catch the rainbow

      το παιδακι ακουγε φλουφλικη μουσικη, οταν εμεις ακουγαμε τοτε iron maiden

      • Λέτε να τραγουδούσε κιόλας πιάνοντας ένα αόρατο μικρόφωνο???

        • catch the rainbow

          εννοιεται τραγουδωντας και κοιταζοντας στο καφρεφτη

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Παντα φλουφλης και χλεχλες ηταν

    • Κώστας

      ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ;;;

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Αθεράπευτα βλαμμένο !

        • Σ αυτήν την τόσο κρίσιμη συγκυρία είναι ο Πρωθυπουργός της χώρας….

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            …διότι υπάρχουν & οι εκ γενετής βλαμμένοι ιθαγενείς !

          • Κώστας

            ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ …

            ΑΛΛΑ ΘΕΛΑΝΕ » ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝΕ» ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΑΚΟΤΑ !!!

        • ACBOC o ANAΦENTOC

          Μαλλον εμεις που τον ανεχωμαστε τον εγκαθετο των Γερμανων

      • Κρατάει χρόοοονια..αυτή η κολώνια

      • Doctor

        Τι εδω ρε ΚωσταΤον ειδες και πουθενα ανοιχτοματη

  • catch the rainbow

    γεια σου ωρε ΠΟΥΤΙΝ με τις πουτινιες σου, εισαι the master of sensation

    • nikos(1)

      σα τους παλιούς κινηματόγραφους! καράτε και τσόντα!

  • μάλλον τους πόνεσε τελικά…:)

  • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

    Να υπενθυμίσω σε κάποιους που κοντράρουν για τα ονόματα Έλληνας ή Ρωμιός:
    Στα απομηνημονεύματα Κολοκοτρώνη – Μακρυγιάννη παντού ο Ελληνισμός αναφέρεται ως Ρωμιοσύνη και οι Έλληνες ως Ρωμιοί…..

    • αυτή η «κόντρα» για μένα είναι και ύποπτη αρκετά αλλά και φυσικά κατασκευασμένη απο τα γνωστά κέντρα που θέλουν διαιρεμένους τους Έλληνες, γέννημα των τελευταίων το πολύ είκοσι χρόνων, παλαιότερα δεν ετίθετο θέμα…

      • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

        +++++++++++++

      • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

      • nikos(1)

        ετίθετο τουλάχιστον για 150 χρόνια της νεωτερης Ελληνικής Ιστορίας!

        • στην φαντασία κάποιον…ναι ετίθετο και εκφράστηκε μια χαρά και διχαστικά τις τελευταίες και κρίσιμες δυο δεκαετίες…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Εχει μπει διχαστικά εδώ και αιώνες….

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Η Ρουμανία νικά!

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        …& οι ρουμάνες θεές !

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Αν δεν είναι έντονα μελαχροινές (γύφτικη φάρα) ναι, είναι ;-)

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Οι έντονα μελαχρινές δεν είναι ρουμάνες, είναι ουγγαρέζες που ζουν στα βορειοδυτικά & έχουν τους γύφτους στη φάρα τους.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Εστω! Δεν ήξερα τη φυλετική αυτή λεπτομέρεια…. Αρκεί λοιπόν να μην είναι τζίπσυ. Οκ ;-)

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Δεν είναι λεπτομέρεια γι αυτούς…
            Είναι μεγάλη η αντιπαλότητα μεταξύ τους,
            διότι οι Ούγγροι σφετερίζονται εδάφη της Ρουμανίας εδώ & πολλά χρόνια & είναι μεγάλα κλεφτρόνια.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Λεπτομέρεια γνώσης από μέρους μου εννούσα. Δε το γνώριζα ;-)

        • Lalakis o ὲρρων

          ΕΣΧΩΖ αλλα ναι. Λες και ειναι ολες ψαρακια στο ζωδιο.

      • Από πότε είμαστε Ρωμιοί? Δεν συμφωνώ

        • στον Κολοκοτρώνη πεστα, εκείνος έτσι μας έλεγε πάντως, και στον Μακρυγιάννη επίσης…

          • Ο Κολοκοτρώνης ήταν τεράστιος για την Ελλάδα, αλλά είχε βγει και από 500 χρόνια σκλαβιάς, ενδεχομένως δεν είχε την δυνατότητα να ξεχωρίσει, δεν είχε μάθει, είχαν τότε σχολεία κανονικά κλπ? Όχι..

          • τώρα ξέρεις τι επιχειρείς να πείς; ένα θέμα για το οποίο έχουν χυθεί τόνοι μελανιού στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, για μένα ύποπτοι τόνοι μελανιού, ένα άκρως διχαστικό θέμα, η κληρονομιά της Ανατολικής Ρωμαϊκής Ελληνικής Αυτοκρατορίας δεν γίνεται να απεμπωληθεί επειδή έτσι προστάζει το αφήγημα των κορακιών της Ευρώπης και μια δράκας νοσταλγών του αρχαίου παρελθόντος της χώρας με την νοσηρή όμως έννοια…
            Η Ρωμανία είναι η άμεση κληρονομιά μας! Δεν την χαρίζουμε σε κανέναν, ο ελληνισμός εξελίχτηκε δια μέσου των αιώνων, δεν έμεινε στάσιμος σε κανένα επίπεδο…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Εχει κι άλλη όψη το νόμισμα. Στην τελευταία παράγραφο άλλαξε τη λέξη Ρωμανία με τη λέξη Ελλάδα και θα φανεί πού είναι οι ύποπτοι τόνοι μελανιού ;-)

          • Lalakis o ὲρρων

            Bingo και δεν εννοω γκοφρετες (βλ ΕΝΦΙΑ)

          • δηλαδή τι εννοείς για να καταλάβω κι εγώ;

          • Lalakis o ὲρρων

            η Ελλας δεν ηταν ποτε φεουδο η βασιλεια
            ΜΟΝΟ στην Ελλαδα και απο την διακυρηξη του Μ. Αλεξανδρουν οι Ελληνες εχουν κληρονομικο δικαιωμα στην γη τους (και οτι ειναι κατω απο αυτο) Ετσι ΕΝΦΙΑ ειναι ανθελληνικο παραγωγο απατης.

            Απο την εποχη των αγγλικων δανειων του Κολοκοτρωνη προσπαθησαν να παρουν τους τιτλους γης και οταν ο Καποδιστριας αρχισε να μοιραζει γη σε Ελληνες, τον κλαδεψαν.

            Το ΕΝΦΙΑ -> ΤΑΙΠΕΔ -> Υπερταμειο με αλλαγη απο EFSF->ESM για μια «καθυστερημενη» 24ωρου δοση, μας κανουν κατασχεση.

            Τα εβαλα ολα μαζι και φυσικα θελουν αναπτυξη. Αν εχεις τις μεσες ακρες θα καταλαβεις το εννοω. ΕΙναι θεμα διαλεξης ολο αυτο, οχι σχολιου στο ντισκας.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ε Υ Γ Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΗ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΕΡΣΑ !!!!!

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Και το μυαλό, τη σκέψη μας! Και θα επιλέγει αυτή την ονομασία μας, τον αυτοπροσδιορισμό μας. Και όχι ΑΛΛΟΙ!!!

          • Αυτό όμως δεν σημαίνει και απεμπόληση του Ένδοξου ιστορικού παρελθόντος μιας Ελληνικότητας αυτοκρατορίας επειδή έτσι θέλουν κάποιοι «ψαλιδόκωλοι» στη δύση, επειδή έτσι τους βγαίνει το αφήγημα…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Οι ψαλιδόκωλοι θέλουν να αυτοαποκαλείσαι ρωμανός ή βυζαντινός ή ό,τι ναναι. Εκτός από Ελληνας. Γιατί?
            Και πόσοι αυτοκράτορες ήτανν ΕΛΛΗΝΕΣ?…

          • ανάποδα τα λες, υπερτονίζουν το Έλληνας, ώστε να σε αποκόψουν απο το μεσαιωνικό σου ένδοξο παρελθόν!

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Και πάλι…εύγε! Αυτή είναι η ουσία.

          • Α ναι ρε φίλε, αλλού πήγε η σκέψη μου εμένα (στα περί Ρωμιοσύνης) που συζητούσαμε με τους άλλους πιο πάνω, βέβαια σε αυτά που λες συμφωνώ απολύτως!!!!
            ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ !!!!!
            ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΛΑΛΑΚΗ!

          • Με κάιτ τέτοια σε αγαπάμε βρε μοδ μου

          • Ίυγξ Δρυς

            Εύγε εις διπλούν !!!

          • Lalakis o ὲρρων

            (αυτος που εβαλε αρνητικη, σε τι διαφωνει;)

          • δεν βλέπω κάτι τέτοιο…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Θα σου βάλω κάτι που μόλις διάβασα πιο κάτω σε άσχετη με τη συζήτηση εδώ παραπομπή. (Το οποίο και επικροτώ!!

            ΘΗΣΕΑΣ ACBOC o ANAΦENTOC • 22 λεπτά πριν

            οιΕΛΛΗΝΕΣ ειναι το αντιπαλον δεος για καπιους πονηρους τσομπαναρεους. διαθετουν μια κοσμοθεωρια, η οποια δεν εχει αντιπαλο, γιαυτο μας πολεμουν τοσο λυσσαλεα και με τετοιο μισος, διοτι νομιζουν οτι ….για να κερδισεις τον αντιπαλο σου, απλα εξαφανισε τον.
            δεν εχουν καταλαβει ομως καποια πραγματα τα τσομπανακια και η καταρευση τους που ερχετε συντομα θα δωσει παλι ….αερα στα πανια στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ αντιληψη.
            και αυτο χωρις πολεμο.

          • εντάξει…κατάλαβα που το πας, αλλά δεν βγαίνει άκρη, άσε που αγγίζουμε επικινδύνως τα όρια της συνομωσιολογίας, ειλικρινά Ντισκάσιονερ την έχω βαρεθεί αυτή την συζήτηση…

          • Lalakis o ὲρρων

            εκει ειναι «ολα τα λεφτα» αλλα σε ποιον να το πεις που πρεπει να εχει και την αντιστοιχη καταρτηση ειδαλλως παει απατο.

          • Λέω οτι είμαι Ελληνίδα και να μην με ταράζετε με παραλλαγές, αυτό λέω

          • ψάξε αλλού να βρείς αυτούς που σε «ταράζουν», όχι στο παρελθόν της Ελληνικής Μεσαιωνικής Ανατολικής αυτοκρατορίας…

          • αποτελεί κι αυτό το παρελθόν τρανή κληρονομιά σου και σένα και όλων μας…!

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Εύγε!

      • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

        Η απάντηση κατωτέρω: Δια στόματος Ρίτσου!!!

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Θέσφατον!!!! Υποκλίνομαι. Ζήτω λοιπόν η ρουμανία

          • Άμ το λέει και ο Ρίτσος, εντάκσει

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Μα… συμφώνησα…

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Κάνε την έρευνά σου πάνω στο θέμα και το επαναφέρουμε αν χρειάζεται.. (Πότε δημιουργήθηκε η Ρουμανία και για ποιους λόγους της εδόθη η ονομασία)

          • το Δακία θα της ήταν περισσότερο ταιριαστό!

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Αρχαίοι Δακοί ήσαν με τον Δεκέφαλο αρχηγό τους… έχουν ιστορία κι αυτοί στην αρχαιότητα,
            πιστεύω οι αρχαίοι Θράκες πως ήταν.

          • αν υπάρχει και φυλετική συγγένεια δεν το γνωρίζω…

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Ούτε εγώ στα σίγουρα, απλά συμπεραίνω από τις ονομασίες,
            αλλά κι αυτοί επίσης -με τόσες ελληνικές λέξεις στο λεξιλόγιό τους-
            μας θεωρούν πιθανούς συγγενείς.

          • και μην ξεχνάς πως διοικούντο και από Έλληνες ηγεμόνες κατά το διάστημα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας…οι συνάφειες είναι πολλές απο το πρόσφατο παρελθόν μέχρι αιώνες πίσω….

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Εχω κάνει τις έρευνές μου και κατάληξα στο ότι υπήρχε χιλιάδες χρόνια μια ονομασία για αυτόν τον τόπο. ΕΛΛΑΣ…
            Το ROMANIA (Ρουμανία) είναι άλλο. Τα είπα σε προηγούμενο θέμα, μη τα ξαναλέμε…

          • το Ρουμανία δεν παίζει πουθενά με τον ελληνισμό, ξεκόλλα…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Το Ελλάς, μας χαλάει?

          • Ειδωλολατρία κι έτσι , άσε μας μωρε, εδώ, όλοι, Βαλκάνιοι, όλοι μέσα

          • Ίυγξ Δρυς

            εδώ όχι βαλκάνια, εδώ χερσόνησος…ή του Αίμου θα πεις ή ελληνική χερσόνησος

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Νταξ μωρέ, ας πει και ρωμαϊκή… το ίδιο είναι ;-)

          • Είπα κάτι τέτοιο ρε Ντισκ;
            Ήμαρτον δηλαδή!!!!

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Οκ τότες ;-)

          • Lalakis o ὲρρων

            διορθ. «Τοτενες» ειναι η λεξη. :-)

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ
      • BABIS

        και η Σερβια την Τουρκια 15-10 μεχρι τωρα…….

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Πρώτο δεκάλέπτο θα είναι… δεν παρακολουθώ ;-)

    • nikos(1)

      κληροδότημα του Βυζαντίου! της νέας Ρώμης!

      αν τους εξηγούσε κάποιος πιθανόν να αναθεωρούσαν!

      • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

        Λάθος, Νίκο μου, ανθρωπόφτιαχτο των παπόφραγκων για να ξεχαστεί η Ρωμανία και το μεγαλείο της:

        https://uploads.disquscdn.com/images/23656836faeed3d8c7ccfbee5276d9deecfb8f965a3bea15309baf3e31c1e7bc.jpg

        • nikos(1)

          το όνομα το κληρονόμησαν οι σημερινοί …Ρουμάνοι!
          ακριβώς αφτό!

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Το σφετεριστηκαν

          • Ίυγξ Δρυς

            οι μισοί Ρουμάνοι έχουν ελληνική καταγωγή…εκεί πήγαν οι Έλληνες χτιστάδες και ήρθαν πίσω σαν Βλάχοι

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Και οι ρωμαίοι απόγονοι των Ελλήνων είναι, το όνομα όμως γιατί να το παίρνουμε από τη Ρώμη και όχι από το Ελλάδα?

          • Ίυγξ Δρυς

            αν είδες πιο πάνω είπα τα ονόματα Γραικός-Έλληνας-Ρωμιός προσδιορίζουν την ίδια φυλή….

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ναι, με ένα όνομα εξ υπαρχής, το ΕΛΛΑΣ. Τα υπόλοιπα είναι ένθετα και παρένθετα και δόθηκαν από άλλους για διχαστικούς σκοπούς. Απλά… ;-)

          • Ίυγξ Δρυς

            όχι βρε συ, Γραικοί ονομάζονταν οι Σελλοί της Δωδώνης, οι οποίοι αργότερα έδωσαν και το Ελλοί και Έλληνες……από εκεί το πήραν οι το όνομα Γραικός και το έκανα Γρεκουμ κλπ κλπ…τώρα το τι σχέση έχουν οι Ηπειρώτες με την Ιταλία (την κάτω Ιταλία) είναι άλλο θέμα κι όχι του παρόντος :P

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Αρα όχι Ρω(ου)μάνοι!

          • Ίυγξ Δρυς

            άλλο Ρωμαίοι κι άλλο Ρωμιοί χαχαχ

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Συν και φωνώ!!!

          • Ίυγξ Δρυς

            :P

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Ρωμη σημαινει δυναμη για παραδειγμα , ρωμαλαιος= δυνατος

          • Νταξ, θα μπορούσε να είναι ένα επίθετο, οι ρωμαλαίοι Έλληνες, καμμία αντίρρηση, Έλληνες όμως απαραιτήτως

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Αρα Ρωμη = δυναμη

          • Όχι όμως Ελλάς :-)

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Ελλας = Φως

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Δεν διαφωνώ καθόλου.. απλώς δεν μπορούμε να παραβλέψουμε έναν εφάμιλλο πολιτισμό που διατήρησε, κατέγραψε και διέσωσε, πλέιστα αρχαία κείμενα και μεσουράνησε ως ιδιαίτερη οντότητα στην παγκόσμια ιστορία σχεδόν για τα ίδια χρόνια με τον ελληνικό, σαν συνέχεια του και όχι σαν αντίπαλός του: Τον Βυζαντινό-Ρωμανικό πολιτισμό!!!

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            ΣΩΣΤΟΣΣΣΣ!!! αλλά το όνομα είναι άλλη πονεμένη ιστορία

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Και καποιοι αλλοι τωρα προσπαθουν να οικειοποιηθουν το ονομα Μακεδονια

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Γιατί δεν είχαν ιστορικό υπόβαθρο όπως η Ελλάδα, γι αυτό!

          • nikos(1)

            ούτε καν γλώσσα! δημιούργημα στα τέλη του 19 αιώνα!

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Εγκζάκτλυ! (σε άπταιστα νεοελληνικά) ;-)

          • nikos(1)

            σουρ! ….και α–σσούρρ!

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Σκόπιμότητες τους το έδωσαν… Από πού να το κληρονομήσουν οι Σλάβοι;;;;

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Το πραγματικο ονομα για τους Ρουμανους ειναι Δακες και Βλαχοι

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            ΕΥΓΕ!!!

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Ευχαριστω

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Και ο Αθανασιος Διακος τι τους ειπε τους τουρκους πριν τον σουβλισουν?Εγω Γραικος γεννηθηκα Γραικος θε να πεθανω

        • nikos(1)

          ήταν διαβασμένος ..περσότερο ο Διάκος! λόγω ..ιδιότητας!

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            χαχαχαχαχαχα

    • Ίυγξ Δρυς

      Γραικός- Έλληνας-Ρωμιός προσδιορίζουν την ίδια φυλή

      • Είναι διαφορετική η δόνηση όμως αγαπητέ..

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Προτιμώ το πρωταρχικό, τη μήτρα και όχι τα αντίτυπα ή κακέκτυπα ή τα εμφυτεύματα….

        • Δόνηση, έλεος, δεν είναι θέμα λέξης..είναι θέμα συχνοτήτων

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Είναι κάτι στάδια πιο πάνω αυτό… Δε μπορεί το μυρμήγκι να πετάξει…

          • Ας μην τα λέμε όλα μαζί, θα βαρυστομαχιάσουν

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Γκούχου γκούχου

          • Το χταπόδι θέλει πολύ χτύπημα για να μαλακώσει…είπε ο Κονφούκιος

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Αν το είπε και ο νταλάρας, τότε θα σε πιστέψω!

          • Ίυγξ Δρυς

            μισό λίγο, μας αποκαλείς χταπόδια;

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Ειμαστε απ ολα και Ελληνες και Γραικοι και Ρωμιοι .Αλλα ειμαστε και παντα ετοιμοι να πλακωθουμε για τα μικρα και δεν βλεπουμε τα μεγαλα

      • επειδή κάποιες μικρές….»φράξιες» ανάμεσα μας είναι εντελώς φανατικές και ανιστόρητες, γι΄αυτό πλακωνόμαστε όπως λες….

  • DisqussioneR Νεμέτωρ

    ΟΥΓΚΑ ΜΠΟΥΓΚΑ (μετάφραση:καλησπέρα) και σε αυτό το θέμα

  • Jorge Melissa

    Μήνυμα Στουρνάρα στο ΔΝΤ: Αν θέλει να φύγει, ας φύγει
    Μήνυμα προς τους «σκληρούς της τρόικας» στέλνει ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας, μια μέρα πριν από την έναρξη του τρίτου γύρου της αξιολόγησης του Μνημονίου.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Βήματος της Κυριακής, ο κ. Στουρνάρας αναφέρει πως
    «αν θέλει το ΔΝΤ να φύγει, ας φύγει. Δεν τους χρειαζόμαστε πια».

    Και αυτό γιατί γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι ο Πολ Τόμσεν μεθοδεύει, στη νέα αξιολόγηση, να ανοίξει θέμα τραπεζών ζητώντας να γίνει εκ νέου έλεγχος και εκτίμηση κινδύνου για ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των δανείων των τεσσάρων συστημικών ομίλων, κάτι που έγινε στο τέλος του 2015 προκειμένου να προσδιοριστούν οι κεφαλαιακές ανάγκες των τραπεζών.

    Τραπεζικοί κύκλοι εκτιμούν ότι μια τέτοια εξέλιξη, στον βαθμό που ο κ. Τόμσεν επιμείνει στις απόψεις που έχει εκφράσει, θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην προσπάθεια ομαλοποίησης της οικονομίας. Και αυτό για τους εξής λόγους: 1) θα χαλάσει το κλίμα σταθεροποίησης που έχει διαμορφωθεί. 2) Θα ανακόψει τις εισροές καταθέσεων που άρχισαν να σημειώνονται τους καλοκαιρινούς μήνες. 3) Θα δημιουργήσει πρόσθετα εμπόδια στην προσπάθεια των τραπεζών για ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά μέσω των δανείων. 4) Θα ανακόψει την πορεία των τραπεζών προς τις αγορές. 5) Θα δώσει ξανά αρνητικό σήμα, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για το ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα, ότι «εδώ κάτι συμβαίνει».

    Πηγή: enikonomia.gr

  • Κώστας

    ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΓΚΟΥΦΥ Η ΤΣΙΠΡΑ (ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ)

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ησ. 66,15 Διότι, ιδού ο Κυριος θα έλθη σαν φωτιά καταστρεπτική δια τους αμαρτωλούς. Τα άρματα του σαν φοβερή καταιγίδα, δια να αποδώση επάνω στον δίκαιον θυμόν του την πρέπουσαν τιμωρίαν, την αποπομπήν και την εξαφάνισιν των αμαρτωλών μέσα εις την φλόγα του πυρός.

    Ησ. 66,16 Δια του πυρός του Κυρίου θα κριθούν και θα δικασθούν όλοι οι αμαρτωλοί της οικουμένης και δια της ρομφαίας αυτού θα σφαγή κάθε αμαρτωλή ανθρωπίνη ύπαρξις. Πολλοί θα είναι εκείνοι οι οποίοι θα τιμωρηθούν από τον Κυριον

  • Υπάρχει θέμα να ονομαζόμαστε Γραικοί ή Ρωμιοί? Πόθεν? Δεν το ξέρα..

    • nikos(1)

      Γραικούς μας ξέρει η …υφήλιος!….λόγω ….Γενάρχη!
      Ρωμιούς ..είναι κατάλοιπο!…καλό ..πιθανόν! δε κρίνω! …δε με απασχολεί!

      • Είναι πολύ σημαντικό

        • nikos(1)

          πιστεύω στο ομαιμο-ομόγλωσσο-ομότροπο!
          συμπεριλαμβάνεται απο κάποιους στο ….ομότροπο …δε με χαλά!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Τα έθνη θα τιμήσουν τον Κύριο….http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diathikh/Hsaias/Hsaias_kef.65-66.htm

    Ησ. 66,18 Εγώ δε γνωρίζω τας σκέψεις και τα έργα αυτών, θα έλθω, δια να συγκεντρώσω όλα τα έθνη και όλας τας γλώσσας της γης· και θα έλθουν και θα ίδουν την δόξαν μου.

    Ησ. 66,19 Θα κάμω και θα δώσω εις αυτούς θαυμαστά γεγονότα, θα αποστείλω από αυτούς σεσωσμένους εις τα έθνη, εις Θαρσίς και Φουδ και Λουδ και Μοσόχ, εις Θοβέλ και εις την Ελλάδα και εις τας μακρυνάς νήσους της Μεσογείου και τα παράλια, προς ανθρώπους, οι οποίοι δεν έχουν μέχρι σήμερον ακούσει το Οναμά μου ούτε και έχουν ίδει την δόξαν μου. Οι απόστολοί μου αυτοί θα κηρύξουν την δόξαν μου εις αυτά τα έθνη.

  • WP

    Αντε ρε κοντε γα*ω τη καγκεμπε σου και το σοβιετ σου,ολο λογια εισαι,πατα τους ενα ξεφτιλικι των πεθαμενων των νεοταξιτων να μαζευτουν για τα καλά.Εν τω μεταξυ τα χιλαρονεοταξιτικα λαμογια που εχουν ζωσει τον Τράμπ τον εχουν καταξεφτιλισει,τη μια λέει θα απαντησουν στον Κιμ με σοκ και δεος,μετα λέει θα δουμε και μετα λέει ικετευει για πόλεμο ο Κιμ.Σε λίγο θα τον παρακαλαει για διαπραγματευσεις.Σα το Ζηκο στο μπακαλογατο τον καταντησαν τον καημενο τον Ντόναλντ
    -παλευειες ρε?
    -παλευω!
    -παλευεις ρε?
    -παλευω!
    -παλευει λέει,ε δε παλευω εγω!

  • Spock

    εχω μπλεξει…φτιαχνω πετιμεζι

    • Την γλύκα του νάχεις

      • Spock

        μωρο μου εσυ…..

    • Κώστας

      Πάτα ctrl+alt+del και κάνε επανεκκίνηση αν το μετάνιωσες !

    • ΑΛΕΠΟΥ

      Εξωγηινη συνταγη?

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 65- Τιμωρία των αμαρτωλών και ανταμοιβή των πιστών.

    Ησ. 65,12 εγώ θα σας παραδώσω εις την μάχαιραν των εχθρών. Ολοι θα πέσετε δια φοβεράς σφαγής, διότι εγώ σας εκάλεσα και δεν υπηκούσατε· σας ωμίλησα και εδείξατε ανυπακοήν και διεπράξατε το πονηρόν ενώπιόν μου. Εξελέζατε και επροτιμήσατε εκείνα, τα οποία εγώ δεν ήθελα.

    Ησ. 65,13 Δια τούτο αυτά λέγει ο Κυριος· Ιδού εκείνοι, οι οποίοι υπακούουν εις εμέ και με υπηρετούν, θα φάγουν και θα χορτάσουν, σεις όμως θα πεινάσετε. Ιδού· εκείνοι, οι οποίοι με υπηρετούν, θα πίουν οίνον, σεις όμως θα διψήσετε. Ιδού· εκείνοι, οι οποίοι υπακούουν και με υπηρετούν, θα ευφρανθούν, σεις δε θα καταισχυνθήτε.

    http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diathikh/Hsaias/Hsaias_kef.65-66.htm

    • Να σου πω…

      • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

        Ελα

        • αφού πάρω τσιγάρα τα κόπυ πέιστ γιατί δεν θέλω να χάσω κανένα λινκ, οκ? πλιζ πλιζ

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Παρε μου μια sprite..

          • ωωωχ, ωχ ωχ ωχ..τι θα φάω πάλι? ρε, πρέπει να χάσω 3 κιλά λέμε

          • ΑΛΕΠΟΥ

            ΜΟΝΟ ΤΗΝ SPRITE ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΠΙΤΙ…

          • Εντάξει,άμα είναι έιναι έτσι

          • Κώστας

            Με ρυθμούς χελώνας πάνε σήμερα … Δεν θα χάσεις και τίποτα ..

      • ΑΛΕΠΟΥ

        Αιντε ντε περιμενουμε..

        • Έτσι, απ το στόμα μου να κρέμεστε.. :P

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    λοιπον εγω αποχωρω και αν δεν λυσετε το προβλημα των τρολς(που ερχονται για κανουν κυρηγμα και ουδεποτε ουσιωδη διαλογο ή παρεμβαινουν να υποστηριξουν κανοντας πλατες με ατοπα-αστοχα επιχειρηματα αλλα τρολς) που επισημαινονται με επιχειρηματα , δεν θα ξαναρθω!!!το επισημαινω πως η ευθυνη ειναι και των διαχειριστων που επιτρεπουν να συνβαινει απλα και μονο για να γεμιζουν με σχολια τα αρθρα λες και εχουν αξια τα σχολια των τρολς!!!

    • nikos(1)

      τι έπαθες ρε αδελφέ!?

      • 👼VLAD.. the IMPALER👼

        Μετανοησε….

        • RED OR DEAD

          Εψήφισε πασοκ σύντροφε;

          • 👼VLAD.. the IMPALER👼

            Ε ειπαμε…μετανοησε..δε μςταλαβε κιολας!

          • RED OR DEAD

            Να του δώσουμε κάρτα μέλους και να τον οργανώσουμε;

  • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

    Η Ελληνική ιστορία είναι η ιστορία των Ελληνικών φύλων και πολιτισμού, από την εμφάνισή τους έως σήμερα. Παρ’ όλο το ότι ανεξάρτητο κράτος με το όνομα Ελλάδα αναγνωρίσθηκε μόλις το 1828,
    η Ελληνική ιστορία εκτείνεται πέρα από τα γεωγραφικά όρια του σημερινού
    κράτους και σε μακριά περίοδο αιώνων προς το παρελθόν. Σε γενικές
    γραμμές η Ελληνική ιστορία χωρίζεται στις εξής περιόδους, συνήθως χωρίς
    σαφή όρια ανάμεσά τους:

    Μινωικός πολιτισμός (πριν το 3000 π.Χ.-1420 π.Χ.)
    Αιγαιακός πολιτισμός (πριν το 1600 π.Χ.)
    Μυκηναϊκός πολιτισμός (περίπου 1600-1100 π.Χ.)
    Σκοτεινοί αιώνες ή Γεωμετρική Εποχή (1100-800 π.Χ.)
    Αρχαϊκή εποχή (περίπου 800 π.Χ.-περίπου 500 π.Χ.)
    Κλασική εποχή (περίπου 500 π.Χ.-323 π.Χ.)
    Ελληνιστική περίοδος (323-146 π.Χ.)
    Ρωμαϊκή περίοδος (146 π.Χ.-330 μ.Χ.)
    Βυζαντινή περίοδος (330-1453)
    Οθωμανική περίοδος (1453-1821)
    Νεότερη ή σύγχρονη Ελλάδα (1821-)

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Και έτσι, μιας και είμαστε τζογαδόροι εμείς, τραβάμε ένα κληρο και ότι κάτσει…
      Και αν η κληρωτίδα βγάλει ας πούμε Μινωίτες, θα κρατήσουμε αυτο τον προσδιορισμό. Τέλεια!

      • nikos(1)

        ότι κάτσει! βάλτε να πάνε !..κάνουμε τον Ηρόδοτο ……..παπατζή!

    • spiros anemos

      Όλα σωστά με τις χρονολογικές περιόδους ,αλλά ξέχασες την προιστορική εποχή στον ελλαδικό χώρο και ειδικότερα στο Αιγαίο που είναι και πιο παλιός χρονολογικά.Να μνημονεύσουμε τον παλαιολιθική και μεσολιθική εποχή ,αλλά κυρίως τον νεολιθικό πολιτισμό.(Ο πολιτισμός του ΣΕΣΚΛΟΥ στη θεσσαλία που χρωστάμε πολλά στον μεγάλο αρχαιολόγο Τσούντα και θεοχάρη κ.α.).Τα πάντα μυρίζουν και δείχνουν Ελλάδα.

  • Διορθώστε με αν δεν το χω σωστά… Βαυκαλιζόμαστε με την ιδέα ενός μιξ Βαλκανοτσιγγανογυφτοσλαυοκαυκασιομογγολειδών αρκεί να έχουμε όλοι την ίδγια θρησκεία υπό την σκέπη του Ιερού Ναού της Αγίας του Θεού Σοφίας και γαία πυρί μειχθήτω??? Μια αχταρμά τουρλού συνδειαχείριση της Ιερής και Προγονικής μας Θαλάσσης, αυτής του Αιγαίου και των 2 της Πόλων/Ακτών ??? Εεεεε? Αυτό μου λέτε κάποιοι???

    • ΑΛΕΠΟΥ

      Κυριως την ασφαλεια που παρεχει η ρωσια..

      • Και όλοι μέσα? Βούλγαροι, Τούρκοι, Σλαύοι, Αλβανοί με κοινή θρησκεία ως ζητούμενο?

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Η Ρουμανία να νικά και τα άλλα δε μας νοιάζουν

          • Στην Γιουροβίζιον εννοείτε αγαπητέ κύριε?

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ξέρεις με τί λαχτάρα περιμένουμε εκείνο το 12άρι? Τί αγωνία? Ε???

          • Lalakis o ὲρρων

            ακομα και η Κυπρος μας πουλησε καποιες χρονιες.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Για να το δώσει στη Ντάνα Ιντερνάσιοναλ… Αυτή με τα μούσια χαχαχαχα

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Την κοντσιτα λες την νεα ντανα..

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Μπορεί, δεν είμαι και θιασώτης τρελλός αυτών των σαπουνόπερων, από άλλους είχα ακούσει….

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Γιατι τα ειχε βαλει μαζι σου Λαλακο τις προαλλες εκεινος με τα ρατσιστικα?

          • Lalakis o ὲρρων

            γιατι ηταν ο γνωστος τρολλ. (η συνταξη μου ειναι σωστη)

        • ΑΛΕΠΟΥ

          Οχι βεβαια με συνορα ο καθενας στο κρατος του..

    • Αν αυτή είναι η εικόνα σου περί μιας χριστιανικής και ορθόδοξης αυτοκρατορίας…δεν έχω να πω τίποτα!
      Πάντως κανείς δεν βαυκαλίζεται έννοια σου, τουλάχιστον κανείς λογικός άνθρωπος, αλλά και κανείς δεν χαρίζει ένα ένδοξο κομμάτι της ιστορίας του, κατά το οποίο η φυλή του (ελληνισμός) κατείχε τον ηγεμονικό ρόλο, στους σύγχρονους φράγκους, πάτρωνες διάφορων τέτοιων διχαστικών θεωριών!

      • Δεν είναι η δική μου εικόνα, ρωτάω αν αυτήν είναι η εικόνα που έχει η πλειοψηφία – για να καταλάβω για τι πράγμα μιλάμε

        • Αν μιλάς για το σήμερα, φυσικά υπάρχουν πολλά που μπορεί να πεί κανείς, κυρίως πως αυτό το Βυζαντινό παρελθόν επιχειρούν πολλοί να το σφετεριστούν στα πλαίσια διάφορων μεγαλοϊδεατισμών που αναδύθηκαν εκ νέου μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού, αλλά – όπως γίνεται και με το όνομα Μακεδονία – πάλι επιχειρούν να κλέψουν, δεν τους ανήκει αυτό το παρελθόν…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Βρε χρόνε, βρε χρόνεεεεε. Απλή ερώτηση και καταλαβαίνεις τι θέλω να πω….
            Αυτός ο τόπος είχε ή δεν είχε ένα όνομα για κάποιες χιλιετίες? Λεγόταν ΕΛΛΑΣ ακόμα και πριν τους κατακλυσμούς του Δευκαλίωνα, του Ωγύγου, του Φορονέα, του Δαρδάνου? Ελληνικά μιλάμε τώρα, ελληνικά μίλαγαν και τότε. Και ΕΛΛΑΔΑ την έλεγαν.
            Οι διχαστικοί επιθετικοί προσδιορισμοί προέκυψαν στην πορεία… γιατί να τους αποδεχτούμε?
            Και πρόσεχε, δεν είναι διχαστικό αυτό που λέω, είναι ΕΝΩΤΙΚΟ. Κάτω από ένα όνομα και όχι κάτω από ονόματα που θέλαν να μας προσάψουν άλλοι για διχαστικούς καθαρά σκοπούς. Γιατί να τσιμπάμε?…

          • Λοιπόν φίλε μου, όταν μιλάμε για έθνη και μάλιστα έθνη σαν το δικό μας, τίποτα δεν είναι τόσο απλό ούτε εύκολα ερμηνεύσιμο και έχει πολλές παραμέτρους, τουλάχιστον όσες και οι εποχές της ιστορίας στην οποία αναφέρεται κανείς, εύκολα και απαντήσεις τύπου άσπρο-μαύρο δεν υπάρχουν!!!!

          • Lalakis o ὲρρων

            αν θελησουμε, θα υπαρξουν.
            το αμυντικο δογμα μας μαρανε ομως.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Μα δεν είναι άσπρο μαύρο εδώ! Είναι ένα όνομα. Που είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε το έδωσαν οι πρόγονοι κάτοικοι του… Ελλάδα, απλά…!

          • είναι ένα όνομα με πολλές όψεις….εκφράζει πολλά, όχι μόνο το απώτατο αρχαίο παρελθόν, οπότε στέκουν και το Ρωμιός, και το Γραικός (ο Ρήγας Φεραίος το χρησιμοποιούσε το τελευταίο…)
            όλα δικά μας!

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Δε βγάζουμε άκρη…Μπορεί να υποστηρίζουμε και το ίδιο πράμα, αλλά εμένα με χαλάει να βλέπω η Ρουμανία νικά…. Θέλω να βλέπω Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΙΚΑ, πως αλλιώς να το πω?

          • εεεε ρε φίλε!
            ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΟΤΕ!

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ε μα τί λέω τόση ώρα πια? Γάνιασε η γλώσσα μου!

          • ναι ρε, ιστορική συζήτηση κάνουμε αναζητώντας, δεν είναι ανάγκη να μαλλιάζει η γλώσσα κανενός…

      • Lalakis o ὲρρων

        σιγουρα δεν χαριζει κανεις τιποτα.
        ολο δικο μας ειναι.
        το προβλημα ειναι οτι καποιοι τραβουν διαχωριστικες γραμμες… αυτο καταλαβαινω ενω καποοι λεμε οτι ο Ελληνισμος ειναι ενας, απαρχης κοσμου μεχρι σημερα και δεν εχει αλλαξει καθολου στις αρχες και παραδοσεις του. Η αυτοκτατορια ειναι μια και ειναι η Ελλας.

        • τις τραβούν πιστεύω καθ΄υπόδειξη φίλε μου, καθ΄υπόδειξη και αυτή η…»υπόδειξη», έρχεται απο πολύ μακρυά, μεσολαβεί ένας ωκεανός αν μια πιάνεις….:))
          βολεύει πολύ βλέπεις…
          (φυσικά δεν αναφέρομαι σε όσους εκφράζουν αντίθετη άποψη απο μένα, φαντάζομαι αυτό είναι κατανοητό…)

          • Lalakis o ὲρρων

            πιστευω ακραδαντα οτι ειναι πολυ πιο παλιο απο αυτο, πολλους αιωνες πριν.

          • ναι, απλά είπα να αναφερθώ στο πρόσφατο παρελθόν…

    • Lalakis o ὲρρων

      μην βαζεις Α4 σε μια προταση γιατι πρεπει να το διαβαζω 4 φορες για να το καταλαβω.

      • Εντάκσει.

        • Πάω να φέρω μια σπράιτ στην Αλεπού και επιστρέφω χωρίς φαί

  • ταξιδευτής

    ποιες brics μωρε..μονο η Κινα αξιζει απο δαυτες

    • Η οποία πάει
      .
      .
      .
      .
      κάτω
      .
      .
      και πιο
      .
      .
      .
      κάτω…
      .
      πάει κατά
      .
      .
      κατω

      * ντιπ σιακάτ πι λεν κι στου χουριόμ του Ρουμάνκου

    • Κώστας

      Ούτε καν η Μπραζίο !!

      • ταξιδευτής

        αυτη ειδικα ειναι μονο για σαμπα

  • Γιάννης ο Sniper

    Γι’ αυτό φεύγουν δις δολλάρια από τη Ρωσία στη Γουλ Στρητ.

  • Lalakis o ὲρρων
  • Όταν μερικές ημέρες πριν έλεγα οτι τελικά η συνδιαχείρηση του Αιγαίου είναι η κατεύθυνση που μας έχουν βάλει, κάποιοι, αντέδρασαν πολύ..Όμως, ξέρετε κάτι?? Αυτά με την Ρωμανία και τα σχετικά, σας προετοιμάζουν. Δεν το έχετε καταλάβει ακόμα, ε?
    Δεν υπάρχει περίπτωση δε να αποτελέσει συνεκτικό ιστό για κοινωνία Κράτους η Θρησκεία χωρίς άλλα κοινά, ζούμε στ 2017. Και για πολλούς άλλους λόγους

    • καμία σχέση οι ιστορίες περί συνδιαχείρησης του Αιγαίου που κατευθύνονται από το δυτικό πολιτικό κατεστημένο, επειδή αυτό και μόνο εξυπηρετούν, με τα περί Ρωμανίας…