Οι πρώτες εικόνες: Ισπανικά άρματα μάχης και τεθωρακισμένα περικύκλωσαν την Καταλονία – «Ανασταίνει» τον Φράνκο ο Ραχόι – Δεύτερος ισπανικός εμφύλιος

Δημοσίευση: 21 Σεπτεμβρίου 2017, 1:28 μμ | Ανανέωση: Σεπτέμβριος 22, 2017 στις 11:39 πμ

Του Βασίλη Καπούλα

Η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα: Iσπανικά άρματα μάχης και τεθωρακισμένα έκαναν την εμφάνιση τους  στους δρόμους της Καταλονίας μετά από εντολή του Ραχόι ενώ ήδη υπάρχει επέμβαση Εθνοφυλακής επιβεβαιώνοντας όλες τις προηγούμενες πληροφορίες που είχε στη διάθεση του το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ. Την ίδια στιγμή, οι Ισπανοί ξεκίνησαν τις συλλήψεις στελεχών της καταλανικής κυβέρνησης. Απίστευτα πράγματα σε χώρα μέλος της ΕΕ.

Πρόκειται για μία κίνηση η οποία είχε να γίνει από το 1937 και τον ισπανικό εμφύλιο που προηγήθηκε του Β’ παγκοσμίου πολέμου. Συγκυρία ιστορική θα πει κάποιος.


Ισως αυτό που έχει σημασία είναι ότι και το 1937 και το 2017, κουμάντο κάνει το Βερολίνο και οι Γερμανοί.

Ο πρόεδρος της Καταλονίας, Κάρλες Πουιγδεμόντ κατηγόρησε τη Μαδρίτη ότι ουσιαστικά αναστέλλει την αποκέντρωση μετά την κίνησή της να αναλάβει τον έλεγχο των περιφερειακών οικονομικών για να μη χρησιμοποιούνται για τη χρηματοδότηση του δημοψηφίσματος.

Ο υπουργός Άμυνας της Ισπανίας προειδοποιεί ότι ο στρατός είναι πανέτοιμος και μπορεί να παρέμβει εφόσον  η «Καταλονία παραβιάσει τους κανόνες».

Σε μια εκπληκτική κίνηση μιας υποτιθέμενης δημοκρατίας, σύμφωνα με το CNA, ο ισπανός υπουργός Άμυνας Pedro Morenés, διαβεβαίωσε ότι ο στρατός δεν θα ενεργήσει στην Καταλονία όσο «όλοι εκπληρώνουν το καθήκον τους» στέλνοντας όμως μήνυμα τι θα συμβεί σε διαφορετική περίπτωση.

Ο υπουργός της προεδρίας της Καταλανίας αναφώνησε ότι η δήλωση Morenes ήταν «εκτός τόπου και χρόνου » και μπορούσε να γίνει μόνο από «κάποιον που φοβάται τη δημοκρατία».

Ο στρατός «θα επιβάλει το Σύνταγμα», καταλήγει ο Morenes, εκτός αν «τα μέλη τηρήσουν αυστηρά τους κανόνες». Όπως είπε ένας υπουργός υπέρ της ανεξαρτησίας, η «απειλή και προσπάθεια εκφοβισμού σημαίνει ότι είστε  ηλίθιοι».

Η  καταλανική περιφέρεια της Ισπανίας βρίσκεται σε αναβρασμό λίγο πριν από την διεξαγωγή δημοψηφίσματος υπέρ της ανεξαρτησίας και της επιδίωξης αυτονομίας από την κεντρική  κυβέρνηση.

Η Ισπανία είναι χώρα μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης την οποία ελέγχουν τυπικά οι Βρυξέλες και ουσιαστικά η γερμανική πρωτεύουσα. Δεν γνωρίζουμε τι αναμένουν οι Ισπανοί καθεστωτικοί της κυβέρνησης έχοντας σαφώς εντολές από την ΕΕ.

Ο λόγος έχει να κάνει με την στάση των Καταλανών πολιτών οι οποίοι θα υποστούν «μέτρα τάξης» από αστυνομικές και στρατιωτικές δυνάμεις στην προσπάθεια τους να ανακηρύξουν την αυτονομία τους .

Μια αυτονομία που θα άνοιγε τον «ασκό του Αιόλου» για όλη την ΕΕ. Η ουσία είναι ότι οι όλοι οι Ευρωπαίοι δημοκράτες  «ποιούν την νήσσαν» κανονικά και με ο νόμο , όπως και οι εδώ πολιτικοί μας .

Μια επέμβαση του στρατού κατά πολιτών είναι ενέργεια κατακριτέα από όπου και αν προέρχεται , αυτό όμως δεν ισχύει εφόσον υπάρχουν οι «ευλογίες» του Βερολίνου.

Η δήλωση του Morenés προκάλεσε τεράστια διαμάχη μεταξύ των καταλανικών κομμάτων και συγκλόνισε ολόκληρη την ισπανική πολιτική σκηνή. Όλα τα ενδεχόμενα τώρα είναι ανοικτά πυροδοτώντας μια «σπίθα» που αν βάλει «φωτιά» θα κάψει όλο το οικοδόμημα των τραπεζιτών στην ΕΕ.

Εκατομμύρια ψηφοδέλτια για το δημοψήφισμα της Καταλονίας κατασχέθηκαν από την Εθνοφυλακή

Η Εθνοφυλακή κατέσχεσε πολλά εκατομμύρια ψηφοδέλτια που επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν στο δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της Καταλονίας, την 1η Οκτωβρίου, όπως έγινε γνωστό από μια πηγή προσκείμενη στις έρευνες.

«Αυτή τη στιγμή τα μετρούν, μπορεί να είναι 9 εκατομμύρια ψηφοδέλτια», είπε η πηγή αυτή μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο. Διευκρίνισε επίσης ότι η κατάσχεση έγινε στην κοινότητα Μπίγκες που απέχει 45 χιλιόμετρα βόρεια της Βαρκελώνης.

Νωρίτερα έγιναν πολλές έρευνες σε κτίρια που στεγάζουν διοικητικές υπηρεσίες της Καταλονίας, όπως στην προεδρία, στο συμβούλιο εξωτερικών υποθέσεων και στο συμβούλιο οικονομικών υποθέσεων. Συνελήφθησαν 13 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων και ο Τζουζέπ Μαρία Τζοβέ Λιαδό, το «δεξί χέρι» του αντιπροέδρου της Καταλονίας Οριόλ Τζουνκέρας.

Έκκληση από τον Ραχόι να σταματήσει η κλιμάκωση

Λίγες ώρες νωρίτερα ο Ισπανός πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι καλούσε από τηλεοράσεως τους Καταλανούς αυτονομιστές να εγκαταλείψουν τα σχέδιά τους για δημοψήφισμα την 1η Οκτωβρίου και την περιφερειακή κυβέρνηση της Καταλονίας να εγκαταλείψει «την κλιμάκωση του ριζοσπαστισμού και της ανυποταξίας.»

Μιλώντας από την πρωθυπουργική κατοικία, το μέγαρο Moncloa, ο Ραχόι είπε ότι «υπάρχει ακόμη χρόνος για να αποφευχθούν μεγαλύτερα κακά» και κάλεσε τους Καταλανούς ηγέτες να τηρήσουν το νόμο.

Το δημοψήφισμα, είπε, είναι «μια χίμαιρα».

Οι Ισπανοί ξεκίνησαν τις συλλήψεις στελεχών της καταλανικής κυβέρνησης

Μετά τις προτροπές να μην το κάνουν, τις επισημάνσεις πως κάτι τέτοιο θα είναι κακό για την οικονομία τους και τις δικαστικές προσφυγές, η ισπανική κυβέρνηση φαίνεται να πέρασε τον «Ρουβίκωνα» προχωρώντας σε συλλήψεις στελεχών της κυβέρνησης της Καταλονίας μεταξύ των οποίων και του «πρωτοπαλίκαρου» του αντιπροέδρου της Καταλονίας.

Ανδρες της ισπανικής Εθνοφυλακής έθεσαν υπό κράτηση τον ΓΓ του συμβουλίου Οικονομίας Τζουζέπ Μαρία Τζοβέ Λιαδό, στενό συνεργάτη του αντιπροέδρου και υπουργού Οικονομικών της καταλανικής κυβέρνησης Οριόλ Τζουνκέρας, στα πλαίσια επιχείρησης σε αρκετές έδρες της τοπικής «Τζενεραλιτάτ» για την παρεμπόδιση της διεξαγωγής του δημοψηφίσματος για την ανεξαρτησία της περιοχής την 1η Οκτωβρίου, που τέθηκε εκτός νόμου από το Συνταγματικό Δικαστήριο.

Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στις δυνάμεις ασφαλείας, οι έρευνες πραγματοποιήθηκαν από την Εθνοφυλακή, εξόν από το συμβούλιο Οικονομικών και στο συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων και στο Μέγαρο της Τζενεραλιτάτ και άλλες έδρες της κυβέρνησης για τον εντοπισμό εγγράφων και στοιχείων που σχετίζονται με τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος, αλλά και για να εφαρμοσθεί η απόφαση της κεντρικής κυβέρνησης να θέσει υπό τον έλεγχό της τα οικονομικά της Καταλωνίας, σε μία προσπάθεια να αναστείλει το δημοψήφισμα.

Σύμφωνα με άλλες πηγές, η Εθνοφυλακή προέβη σε συλλήψεις 12 προσώπων, μεταξύ αυτών και υψηλόβαθμων αξιωματούχων της καταλανικής κυβέρνησης. Εκτός από τον Τζουζέπ Μαρία Τζοβέ, κρατούνται ο ΓΓ του συμβουλίου Οικονομικών Λιουΐς Σαλβαδό, ο υπεύθυνος του Κέντρου Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας Πληροφόρησης Τζοσουέ Σαλιέντ Ρίβας, και ο υπεύθυνος του Γραφείου Κοινωνικών Υποθέσεων Τσαβιέρ Πούτς Φαρέ

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της είδησης για την είσοδο της Εθνοφυλακής σε γραφεία της Τζενεραλιτάτ, πλήθος κόσμου συνέρρευσε έξω από τα συγκεκριμένα σημεία, αποδοκιμάζοντας τους Εθνοφύλακες, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της ανεξαρτησίας και μοιράζοντας φυλλάδια με την προτροπή «Ψηφίζουμε για να είμαστε ελεύθεροι».

Ο πρόεδρος της τοπικής κυβέρνησης Κάρλες Πουτζεμόντ συγκάλεσε αμέσως έκτακτη σύνοδο της «Γκοβέρν» στην έδρα της για να αποφασισθεί η απάντηση στην εισβολή της Εθνοφυλακής. Από την πλευρά του, ο Τζουνκέρας ανακοίνωσε πως με την πράξη αυτή, η κυβέρνηση «επιτίθεται στους θεσμούς και συνεπώς επιτίθεται και στους πολίτες. Δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε αυτό».

Η είδηση της εισβολής της Εθνοφυλακής προκάλεσε αναστάτωση και μέσα στο Κοινοβούλιο στη Μαδρίτη, όπου πραγματοποιείται η συνεδρίαση της Ολομέλειας για τον κυβερνητικό έλεγχο. Οι βουλευτές του καταλανικού κόμματος ERC, που συμμετέχει στην τοπική κυβέρνηση, εγκατέλειψαν το Κοινοβούλιο, αφότου ο κοινοβουλευτικός τους εκπρόσωπος Γκαμπριέλ Ρουφιάν ζήτησε από τον πρωθυπουργό Μαριάνο Ραχόι «να πάρει τα βρωμόχερά του από την Καταλονία».

Αλλά και ο ηγέτης των Podemos Πάβλο Ιγκλέσιας εγκάλεσε την κυβέρνηση, τονίζοντας πως είναι «ντροπή» για την Ισπανία να έχει «πολιτικούς κρατουμένους» τη σήμερον ημέρα και ζήτησε να αναζητηθεί μία λύση «με σωφροσύνη και διάλογο» μέσα από την πρόταση του κόμματός του να συσταθεί μία Εθνοσυνέλευση για το Καταλανικό ζήτημα.

Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι υπεραμύνθηκε της πολιτικής του απέναντι στην Καταλονία, τονίζοντας «πως δεν θα μπορούσε να υπάρξει άλλη απάντηση, από αυτή που εφαρμόζουμε» και τόνισε πως τα μέτρα λαμβάνονται «με σωφροσύνη, μετριοπάθεια και αναλογικότητα».

Καταλονία: Εθνοφύλακες πολιορκήθηκαν στο υπουργείο Οικονομικών

Μία ομάδα από Εθνοφύλακες, που βρίσκονταν εγκλωβισμένοι από χθες το πρωΐ μέσα στην έδρα του καταλανικού συμβουλίου Οικονομικών στη Βαρκελώνη, κατόρθωσαν σήμερα τα ξημερώματα να εξέλθουν χάρις στην επέμβαση της τοπικής αστυνομίας Mossos d’ Esquadra, που δημιούργησε ένα διάδρομο ανάμεσα στο πλήθος που πολιορκούσε το κτήριο αμέσως μετά την επιχείρηση της Εθνοφυλακής.

Πέντε άνδρες της Εθνοφυλακής με πολιτικά κατόρθωσαν να περάσουν στις τρεις το πρωΐ και αφού διέσχισαν μία μικρή απόσταση στη Ράμπλα, στράφηκαν προς την Γκραν Βία όπου επιβιβάσθηκαν σε αστυνομικά αυτοκίνητα, τα οποία επίσης απομακρύνθηκαν με τη συνοδεία των Mossos.

Μία ομάδα από τους διαδηλωτές, που συνεχίζουν να πολιορκούν την έδρα του συμβουλίου, έρριψαν εναντίον τους αντικείμενα και προπηλάκισαν τους Εθνοφύλακες, οι οποίοι συμμετείχαν στην επιχείρηση των ερευνών κατόπιν δικαστικής εντολής για να παρεμποδισθεί το καταλανικό δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία, που έχει ακυρωθεί από το Συνταγματικό Δικαστήριο.

Οι Mossos d’ Esquadra κατόρθωσαν να δημιουργήσουν έναν διάδρομο γύρω από την πόρτα, απομακρύνοντας σηκωτούς όσους από τους διαδηλωτές παρέμεναν καθιστοί στην είσοδο για να εμποδίσουν την έξοδο των Εθνοφυλάκων.

Μετά την έξοδο της πρώτης ομάδας των Εθνοφυλάκων, άλλοι δυο ένστολοι βγήκαν από το συμβούλιο για να διαπιστώσουν την κατάσταση των οχημάτων τους που βρίσκονται σταθμευμένα έξω και αφού είδαν ότι κάποια από αυτά έχουν σκασμένα λάστιχα, και είναι καλυμμένα με προεκλογικά φυλλάδια και συνθήματα, επανήλθαν στο εσωτερικό του συμβουλίου.

Έπειτα κάποιοι άλλοι Εθνοφύλακες βγήκαν στον δρόμο για να φωτογραφήσουν τα οχήματα που είχαν υποστεί ζημιές. Εντός του συμβουλίου Οικονομίας της καταλανικής Τζενεραλιτάτ εξακολουθούν να βρίσκονται 15 Εθνοφύλακες.

Η έξοδος από το πολιορκημένο κτήριο (η δημοτική αστυνομία εκτιμά πως 40.000 άνθρωποι έχουν κατακλύσει την είσοδό του και την περιοχή γύρω από αυτό) είχε αποδειχθεί μία άκρως ευαίσθητη επιχείρηση, καθώς ο επικεφαλής των Mossos d’ Esquadra Τζουσέπ Λιουΐς Τραπέρο είχε διατάξει τους άνδρες του να αποφύγουν τη χρήση βίας.

Εν μέσω της σύγχυσης που είχε επικρατήσει μέσα στη νύκτα, φήμες κυκλοφόρησαν πως οι Εθνοφύλακες επρόκειτο να επιχειρήσουν έξοδο από το γειτονικό κινηματοθέατρο ‘Κολισέουμ’ . Οι διαδηλωτές έσπευσαν να κλείσουν την είσοδό του φωνάζοντας συνθήματα και δημιουργώντας ένταση, με αποτέλεσμα κάποιοι από τους ηθοποιούς να βγουν στην πόρτα για να δουν τι συμβαίνει.

Μετά τις δύο το πρωΐ σήμερα, εξήλθαν από το συμβούλιο Οικονομίας κάποιοι από τους υπαλλήλους του, οι οποίοι έγιναν δεκτοί από το πλήθος με ζητωκραυγές και συνθήματα όπως «δεν είστε μόνοι σας».

Η ένταση για τις αστυνομικές επιχειρήσεις κατά της διεξαγωγής του δημοψηφίσματος μεταφέρθηκε και στη διάσημη όπερα της Βαρκελώνης, το ‘Λισέου’ , όπου μία ομάδα από θεατές τραγούδησε τον εθνικό ύμνο της Καταλωνίας «Els Segadors», πριν την έναρξη της όπερας «Un ballo di maschera» του Τζουζέπε Βέρντι. Μάλιστα είχαν κρεμάσει στα θεωρία σημαίες της Καταλωνίας και επανέλαβαν αρκετές φορές το σύνθημα «votarem» (θα ψηφίσουμε). Πολλοί από τους παριστάμενους ανέβασαν στο διαδίκτυο βίντεο από τα κινητά τηλέφωνά τους, που αποδεικνύουν πόσο η πολιτική ένταση έχει μετατεθεί και στον χώρο του θεάματος.

Πουϊγδεμόντ: «Η Μαδρίτη πέρασε την κόκκινη γραμμή»

Νωρίτερα ο πρόεδρος της Καταλονίας, Κάρλες Πουιγδεμόντ κατηγόρησε τη Μαδρίτη ότι ουσιαστικά αναστέλλει την αποκέντρωση μετά την κίνησή της να αναλάβει τον έλεγχο των περιφερειακών οικονομικών για να μη χρησιμοποιούνται για τη χρηματοδότηση του δημοψηφίσματος.

«Η Ισπανία έχει de facto αναστείλει την αυτοδιοίκηση της Καταλονίας και έχει εφαρμόσει de facto κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Πιστεύουμε ότι η ισπανική κυβέρνηση πέρασε την κόκκινη γραμμή που τη χώριζε από καταπιεστικά απολυταρχικά καθεστώτα κι έγινε όνειδος για τη δημοκρατία», είπε.

Οι διαδηλώσεις στη Βαρκελώνη κι άλλες πόλεις της Καταλονίας, όπως η Ταραγόνα και η Μπέργκα, συνεχίστηκαν όλη τη νύχτα.

  • Assurbanibal

    1ος

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΦΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΞΑ…

  • Γιώργος fs.

    2os …

  • Γιώργος fs.

    Πάντως εγώ στηρίζω ΡΕΆΛ!!

    • kraser

      Την ομαδα των βασιλιαδων

    • BABIS

      Τωρα μου τα χαλας.
      ΜΟΝΟ ΜΠΑΡΤΣΑ.

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    δεν μας συμφερουν τετοιες αποσχισεις,εχουμε και μεις φιδια στον κορφο μας

    • Γιώργος fs.

      Πολύ σωστά….βλέπε Θράκη!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αυτο ακριβως!

  • LuckyLuke

    PUTA ΝΤΠ !!!

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    Ομιλία καταπέλτης του Γιάννη Λαγού που δεν έπαιξε σε κανένα κανάλι! (BINTEO)

  • Doctor

    Μ αυτην την ηλιθια κινηση το γυαλι ραγισε και δεν ξανακολλαει

  • Εκεινο το βαρυγδουπο για την αυτοδιαθεση των λαων, παιζει; ή ειναι σαν το Συνταγμα της Ελλαδος….

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      απ οτι φαινεται ,το δευτερο

    • LuckyLuke

      Ειναι σαν την «Αυτορυθμιση» των αγορων στο αναρχονεοφιλελευθερο
      κατεστημενο της οικονομικης ολιγαρχιας-δικτατοριας

    • Γιώργος fs.

      Αυτά είναι ωραία αριστερά συνθήματα με απρόβλεπτες συνέπειες!!!

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    που ειναι ο χορχε να μας τα κανει λιανα τι τρεχει στην χωρα της παεγιας

  • Θεσσαλονικιός

    Καλά κάνουν οι Ισπανοί, αυτά τα αποσχιστικά κινήματα βρωμάνε από μακρυά, εάν γίνει αρχή θα έχουμε και άλλα περίεργα ..

    • προσωπικα, οτι ειναι εναντια σε μια κεντρικη εξουσια που ελεγχει τους παντες και τα παντα, με βρισκει να συμφωνω.

      • Θεσσαλονικιός

        Όταν σε λίγο θα έχουμε τα ίδια στην Θράκη, έλα να μιλήσουμε για «αποκέντρωση» ..

        • εκει δεν ειναι αλλη χωρα
          τον «Καποδιστρια» τον μετατρεπουν σε κεντρικη εξουσια.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          τωρα διαβασα λιγο τι παιζεται ,εχει διαφορες με μας αλλα και ομοιοτητες,αν δηλ αναγνωριστουν οι μουσλιμηδες της θρακης ως τουρκοι τοτε την κατσαμε,θα ειναι ακριβως τα ιδια

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        γιατι οι καταλανοι πιεζονται περισσοτερο απο τους υπολοιπους στην ισπανια?

        • μαντροσκυλο

          εχουν περισοτερα λεφτα που δεν θελουν να τα μοιραζονται με τους αλλους , αν ηταν φτωχοι ζητω ισπανια θα φωναζαν

      • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

        Οταν τα βρεις μπροστα σου στην Θρακη να σε δω !

  • kraser

    Αμα δεν δωσει καποιος οπλα στους καταλανους δεν θα γινει τιποτα οπως στην Αιγυπτο.

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    οι Βασκοι περιμενουν στην γωνια,πριν πεντε χρονια νομιζω παρεδωσαν τα οπλα ,δεν αργουνε να τα ξαναπαρουν,σιγα μην αφησουν οι ισπανοι την χωρα να γινει κομματια

  • Γιώργος fs.

    Κάποιοι ξεσηκώνουν τα μυαλά των κατοίκων της Καταλονιας και θα τους οδηγήσουν σε περιπέτειες!

  • μαντροσκυλο

    λες να αντιμετωπισω το ιδιο προβλημα , εχω και εγω αποσχιστηκες τασεις

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    Η Καταλονία ή Καταλωνία (στα καταλανικά: Catalunya, στα οξιτανικά: Catalonha και στα ισπανικά: Cataluña) είναι αυτοδιοικούμενη περιφέρεια της Ισπανίας και ιστορική περιοχή της ΝΔ Ευρώπης. Σύμφωνα με ακαδημαϊκούς[1], το τροποποιημένο Καθεστώς Αυτονομίας του 2006[2] και την πλειοψηφία των πολιτικών της κομμάτων της θεωρείται ένα αυτούσιο έθνος, ξεχωριστό από την Ισπανία, της οποίας το σύνταγμα την αναγνωρίζει ως ιστορική εθνότητα (nacionalidad). Ο πληθυσμός της ανέρχεται σε 7.512.982 κατοίκους[3] και πρωτεύουσα και μεγαλύτερή της πόλη είναι η Βαρκελώνη. Έχει τρεις επίσημες γλώσσες: τα καταλανικά, τα ισπανικά και τα αρανικά.

    Το έδαφος της Καταλονίας καλύπτει 32.114 τ.χ. στο βορειοανατολικό άκρο της Ισπανίας και συνορεύει βόρεια με τη Γαλλία και την Ανδόρρα. Περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος των εδαφών του πρώην Πριγκιπάτου της Καταλονίας, το βόρειο τμήμα του οποίου ανήκει από το 1659 στη Γαλλία.

    • μαντροσκυλο

      και ειναι και λαθροφιλοι ,οποτε βομβαρδιστε της κοπριες

  • LuckyLuke

    «Διαιρει και Βασιλευε «

    • vs Big Brother, all seeing eye, global governance και ολα τα ΝτΠαδικα.

      δεν ειναι ευκολος ο διαχωρισμος.

      • LuckyLuke

        »Στην ΝΤΠ τα πραγματα θα ειμαστε εμεις », Τζιμης Πανουσης

        • ακομη και την δεκαετια του `80 ειχαμε παραγωγη πολιτισμου.
          βεβαια καπελωθηκε απο τα «πολιτιστικα ιδρυματα» του Ε.Γιαννοπουλου και απο τονους γαρδενιας.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          παντα θεωρουσα τον τζιμακο ιδιαιτερα ευφυη και εχει πει πολλες αληθειες,και μονο που ασκει τετοια κριτικη στους ομοιδεατες του αξιζει ενα μπραβο

          • Bmw m6

            Άθεοι κοπριά είναι

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αλλο το ενα αλλο το αλλο,ειναι πανεξυπνος

          • Bmw m6

            Σκ@τα στα μούτρα του είναι ο ΑΞΟΥΡΙΣΤΟΣ.

          • Bmw m6

            ΑΞΟΥΡΙΣΤΟΣ??? Χμμμμμμ.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δικιο εχεις ως προς την προσβολη στα θεια και καποια αλλα

          • LuckyLuke

            Ολοι οσοι κανουν stand up commedy με επιτυχια ,σιγουρα
            εχουν υψηλο δεικτη ευφυιας

  • Genesis

    T μπaσταρδα απο το ιδρυμα διπλα με μπαναραν επειδη δεν αντεχουν την κριτικη.Θα ηθελα να ξερω για ποιους δουλευουν με αυτα που γραφουν https://uploads.disquscdn.com/images/c6b9dbe6682f6d51d7b4b4b5cb33107eeeb9ea06c71fe1e1f54806820b45e115.png

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      τα ιδια μου εκαναν και μενα και δεν ξαναγραψα ουτε ξαναμπηκα,απο τοτε εδω

      • Genesis

        το 95% αυτων που ειναι εδω μεσα αυτο τους εκαναν

        • Bmw m6

          Για που λες??

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            πορνιουσ

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          νταξει το να κανεις πατατα ,το καταλαβαινω,αλλα να γινεται λογοκρισια ειναι απιστευτο,εγω εκανα λαθη οταν μπηκα εδω,απο αγνοια ,παρ ολα ταυτα με διορθωσαν ευγενικα

          • Bmw m6

            Θα σε κάνω και ΠΡΏΤΟ ΜΆΓΚΑ, και όταν ΘΑ ΚΑΤΆΒΩ ΘΑ ΑΡΧΊΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΤΡΏΤΕΣ ΜΕΤΑΝΙΕΣ, ΕΝΟΙΑ ΣΟΥ

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εισαι πρωτος,σε παω,ετσι να μας ανεβαζεις τα γραδα!!!!!!!!!!!!!!

          • Bmw m6

            Αχαχαχαχα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            μια φορα που βραζαμε το πινα απο την κανουλα,ζεστο,κοντεψα να χασω το μυαλο μου

          • 3 ποτηρακια και εφυγες.. οπως ειναι ζεστο – ζεστο χτυπαει στον σταυρο.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            μισο λιτρο και πανω ειχα πιει με χοιρινες τσιγαριδες

          • για νοσοκομειο επρεπε να ησουν … χαχαχαχαχα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            λαλησαα!!!!!!

          • χαχααχαα

          • Bmw m6

            Μόνο πρώτο ρακί, 28 βαθμούς.

    • Bmw m6

      Defencenet?

      • Genesis

        για εκει ναι

        • Bmw m6

          Ούτε ξαναπαταω

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          τα Φ104!!!!!!!!!!! ειναι να γελας

          • Genesis

            Οχι το εγραψαν σαρκαστικα γιατι γελοιοποιουν την αποφαση για αναβαθμιση των F16 και προτιμουν να παρουμε 12 F35 αντι τουλαχιστον 100 F16V.Ειναι για κλαμματα τα τυπακια.Μαλλον θα αλλαξαν χρηματοδοτη.ΠΟΙΟΣ??Το ιδιο σαιτ που ολημερις εβριζε τα F35 σημερα κοπτεται….

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            το τι πιστευουν και γραφουν ειναι θεμα τους, ειναι ακυρο να λογοκρινεις,και παρ επιπτοντως απ οσο ξερω χωρις συστημα εγκαιρης προειδοποιησης ,αντιαεροπορικα συστηματα,τα Φ16V θα φανε τα μουτρα τους,αν κανω λαθος διορθωστε με (σε κλειστες αερομαχιες το 16 υπερτερει του 35 νομιζω)

          • Genesis

            Σημερα το πεδιο μαχης δεν ειναι Φ16VSF16 η F16VSF35.Ειναι αεραμυνα vs αεραμυνα.Με ΑΣΕΠΕ και link16 θα γινει χαμος.Ετσι θα υπερτερουμε και παλι.Οσον αφορα το dogfight αναμεσα στα δυο….δεν υπαρχει συγκριση

          • BABIS

            Εαν επιτρεπεται μπορεις να μου εξηγησεις τι ειναι το ΑΣΕΠΕ ?

          • Genesis

            Αερομεταφερομενο συστημα εγκαιρης προειδοποιησης και ελεγχου

          • BABIS

            Τα AWACS εννοεις ?

          • Genesis

            ναι

          • BABIS

            Ευχαριστω.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            τελικα η αναβαθμιση συμφερει?γιατι να μην παρουμε δυο μοιρες μαχητικα καινουργια?

          • Genesis

            Συμφερει γιατι δινεις 1.7 δις για 100 μαχητικα 4.5 γενιας.Παιρνουμε αυτο που μπορουμε.Με το αντιστοιχο ποσο θα παιρναμε 10-12 f35.Και btw.Το f35 δεν αντιμετωπιζει το f35

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αν μπορουμε ν ανταπεξελθουμε καλως,και τα 35 δεν ειναι πανακεια και ακομα εχουν προβληματα,ας περναμε και μερικα 15 αρια και 18αρια για μεγαλυτερη εμβελεια ή μερικα Α10 για εγγυς υποστηριξη

          • Genesis

            Αν παιρναμε 15αρια θα τα παιρναμε το 2000 αλλα σαν κοτες που ειμαστε καναμε πισω επειδη εκβιαζε ο τουρκος ΓΕΕΘΑ οτι θα κανει κριση στο Αιγαιο.Για να καταλαβεις απο τι ραγιαδες κυβερνιωμαστε.Τωρα ειναι αργα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ποσο προδοτες πια!!!!!!!

  • Bmw m6

    Θα θκοτωθουνε αναμεταξύ τους??

  • Σκληροτράχηλος Πουτινάρας KGB

    Καταλανοί γρήγορα πίσω στο μαντρί αλλιώς…

    • Bmw m6

      Αλλιώς??

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        βλεπω τον Πουτιν να τους πουλαει Σ400!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Σκληροτράχηλος Πουτινάρας KGB

        Μάντεψε μη ψάχνεις για μασημένη τροφή…

  • Ελληνας Ορθοδοξος

    Ειμαι περιεργος να δω ΠΟΤΕ θα ξυπνησουν οι λαοι της «ευρωπης» για να καταλαβουν τι σκ@τα μαντρι ειναι η ΕΕ …..να διαλυθει το μπο@ρδελο να ησυχασουμε ολοι μας !!!

  • Monkeydonia

    Μην ξεχνάμε οτι οι Καταλανοί υπήρξαν βάνδαλοι και κατακτητές εναντίον του Βυζαντίου και των Ελλήνων, να παν να γ…. να τους τσακίσουν τα Ισπανά

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      Η Καταλανικη εταιρεια!!!!!!αιματοκυλισε την Ελλαδα

      • LuckyLuke

        Ολοι αυτοι δεν ηταν μπασταρδεμενοι και με Αραβες οταν κυριαρχουσαν
        στην Ιβηρικη χερσονησο?

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          γι αυτο ειναι μελαχροινοι και εχουν γυφτοχαρακτηριστικα

    • αφου αγαπαμε τους Κουρδους, με τους Καταλανους ειναι πιο light η κατασταση.

      • Monkeydonia

        δεν ξέρω ποιοι τους αγαπάνε εγώ προσωπικά τους θέλω όπως είναι χωρίς κράτος και εκτός Ελλάδος

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          οι Βασκοι λενε οτι ειναι Ελληνες αλλα με τετοιες μυτογκες αντε να τους πιστεψει κανεις!

          • καλα, κι εμεις οχι οτι εχουμε γαλλικες μυτες … αλλα τελος παντων, οκ!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            νταξει,σε γενικες γραμμες λεμε

          • Monkeydonia

            σοβαρά, έχω πάει Βαρκελώνη δεν είδα τίποτα που να με θυμίζει Ελλάδα η Ελληνες μόνο κάτι έκτροπα του Γκαυντι

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            Ο ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΜΥΤΑΡΟΛΑΣ ΡΕ, ΕΙΧΕ ΜΥΤΗ ΒΑΛΒΕΡΔΕ. ΙΣΧΥΕΙ ΠΩΣ ΒΑΣΚΟΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            και γω εχω μυτη αλλα οχι μπουγατσομαχαιρο σαν τους βασκους!

          • Monkeydonia

            οι μεγάλες μύτες είναι μεσογειακό φαινόμενο, οι χαντζάρες σημιτικό, οι μικρές ασιατικό και οι μεσαίες Β. Ευρωπαϊκό

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΧΑΤΖΑΡΕΣ ΛΕΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            Κωστακη φιλε ,δεν κρατιεμαι να το πω,εκεινη η κορωνα με χαλαει,εκτος και την φορεσει καποτε αληθινος Ελληνας

          • Monkeydonia

            https://www.google.de/search?biw=1600&bih=782&tbm=isch&sa=1&q=jew+noses&oq=jew+noses&gs_l=psy-ab.3..0i5i30i19k1.67000.69657.0.70167.9.9.0.0.0.0.70.494.9.9.0….0…1.1.64.psy-ab..0.5.287…0j0i67k1.0.RWnC2crdcMM#imgrc=zY01JGB0uAch2M:

  • Γιώργος fs.

    Η ακτιβίστρια δήμαρχος της Βαρκελώνης…. https://uploads.disquscdn.com/images/c1dd5c38956789997fea976c8d3794bcb487139e0ed528d1be9d78bc22c227ff.jpg Ada Colau

    • Monkeydonia

      τραβέλι είναι;

      • Ελληνας Ορθοδοξος

        χαχχαχαχχαχαχχαχ $υριζαια ισπανιδα, το ιδιο κανει ….

  • Tάσος ο εθνιστής

    Η δημοκρατια επιτρεπεται οσο κανουμε αυτα που θελουμε και κινουμαστε στα αποδεκτα για αυτους πλαισια.μετα τελος καλησπερα σας.

  • Κων. Συνέσιος

    Καλημερίζω τὴν σύναξη τῶν ἐκλεκτῶν σχολιαστῶν καὶ ἀναγνωστῶν . Στὴν Ἀθήνα καὶ ἀλλοῦ ἔχουμε τὸ ἐπίθετο «Κατελάνος » ,πιθανῶς ἀπόγονοι τῶν Καταλανῶν μισθοφόρων τοῦ 14-15ου αἰ. Ὅταν κατὰ τὸν 14ο αἰ . ἡ λεγόμενη Καταλανικὴ Ἐταιρεία , μιὰ μεγάλη συμμορία μισθοφόρων -τυχοδιωκτῶν , ῥήμαξε τὴν Ἀθήνα καὶ ἄλλες περιοχὲς τῆς Ἑλλάδας καὶ ἐγκατέστησαν τὸ φεουδαρχικὸ της «βασίλειο » ἔμεινε στὴν ἱστορία γιὰ τὴν βαρβαρότητα καὶ τὴν ἀρπακτικότητα τους ….Σήμερα, 6 αἰῶνες μετὰ ζητοῦν αὐτοδιάθεση , ἀλλὰ οἱ Ἰσπανοὶ ἔχουν καὶ αὐτοὶ τὶς ἀμαρτίες τους καὶ ἴσως πληρώσουν αὐτοὶ καὶ οἱ Καταλανοὶ παλιὲς τους ἁμαρτίες…..

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΘΝΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΘΝΗ ΤΗΣ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΚΩΝΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΠΙΕΔΜΟΝΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΛΑΝΔΡΑ.

  • ΘΗΣΕΑΣ

    οταν οι ΕΛΛΗΝΕΣ εποικισαν αυτην την περιοχη, καταλαβαν πολυ γρηγορα οτι ηταν πολυ μεγαλης στρατηγικης σημασιας. ηταν η πυλη εισοδου προς την ιβηρικη χερσονησο, και οι εμποροι προτιμουσαν αυτην την περιοχη , διοτι απεφευγαν τις κακοτοπιες των πυρηνναιων ορων.
    η αρχαια ΕΛΛΗΝΙΚΗ πολη …εμποριον, δεν ονομαστικε τυχαια απο τους ΕΛΛΗΝΕΣ.
    αργοτερα περασαν απο εκει οι ρωμαιοι και οι βησιγοτθοι…
    αξιζει να σημιωθει οτι οι καταλανοι , δημιουργημα των φραγκων , που ειχε ρολο προτεκτορατου εναντιον των μαυριτανων ισλαμιστων, παρολο που κατακτηθηκε για ενα πολυ μικρο χρονικο διαστημα απο τους μαυριτανους, επαιξε πολυ σημαντικο ρολο για την μετεπειτα νικη των φραγκων εναντιον των ισλαμιστων.
    αρχες του 18ου αιωνα οι καταλανοι εξεγερθηκαν κατα των ισπανων, στον πολεμο των φραγκων με τους ισπανους, αλλα με την νικη των ισπανων πληρωσαν ενα πολυ βαρυ τιμημα απο τους ισπανους γιαυτη τους την πραξη.
    θα ηθελα να εστιασω σε ενα σημειο που εχει σχεση με την βουληση των καταλανων για ανεξαρτησια, και αυτο δεν ειναι αλλο απο οπως τοτε που η καταλονια επαιξε σημαντικο ρολο εναντιον της ισλαμοποιησης της ευρωπης, ετσι και στην σημερινη εποχη βλεπουμε οτι αντιδραει σε μια υπουλη και ενδεχομενη ισλαμοποιηση που αβανταρετε απο καποια κεντρα.
    οι ισπανοι απο την αλλη δεν εχουν αλλη επιλογη , περα απο τη βιαιη καταστολη αυτου του δημοψηφισματος, επειδη αυτη η περιοχη ειναι η πιο πλουσια περιοχη της ισπανιας. εαν φυγει απο την ισπανια, αυτη θα βυθιστει στο χαος.
    οσο αφορα τα περι των ρολο των καταλανων εναντιον την ισλαμοποιηση παραθετω το εξης συνθημα…
    ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      μ αρεσουν!ευχαριστω Θησεα για την ενημερωση!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΤΑΤΑΡΙΚΟ ΧΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΚΡΙΜΑΙΑΣ.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      πνιξιμο στην θαλασσα για τα μογγολια

    • makis2105 .

      Η Κριμαία είναι ελληνικό έδαφος. Η Ελλάδα είναι εκεί παντού και φωνάζει αλλά κανείς εδώ δεν την ακούει. Αμα ποτέ πας θα καταλάβεις γιατί είναι Ελλάδα η Κριμαία και θα είναι αν περάσουνε και 2 χιλιάδες χρόνια ακόμα.

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

        ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΗΤΑΝ ΓΕΝΟΒΕΖΙΚΗ.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ηταν ρωσικη απο το 970 περιπου

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΤΟ 1475 ΤΗΝ ΕΧΑΣΑΝ ΟΙ ΓΕΝΟΥΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ωραιος,να κι ενας που θυμαται καλα ιστορια

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ 15-16ου ΑΙΩΝΑ ΑΔΕΛΦΕ.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εμενα γενικα μ αρεσει αλλα στα 50 η μνημη αρχιζει και τα παιζει,ειδικα αμα εισαι κρασοπατερας!!!!!!!!!!!χαχαχαχαααααα!!!!!!

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ 50… 30 ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            48 κλεισμενα,1969 μαρτης 2

      • ΘΗΣΕΑΣ

        ΤΑΥΡΙΣ λεγεται η περιοχη!

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

        • Proud to be Greek

          Και εσύ ΘΗΣΕΥΣ

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      ΤΑΥΡΙΔΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ…

  • Observer

    Χουντα παντου!!! Και φυσικα, ουτε λεξη τα συστημικα βοθροΜΜΕ της ΝΤΠ! Αυτη ειναι η δημοκρατια που ονειρευονται!!!!

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      ολα απο φιλτρο περασμενα, σανο για τα προβατα

      • Observer

        Ετσι δυστυχως!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ. ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 1301. ΕΜΙΡΑΤΟ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ, ΚΑΡΑΜΑΝΙΑ, ΕΜΙΡΑΤΟ ΤΩΝ ΑΣΠΡΟΠΡΟΒΑΤΑΔΩΝ, ΤΩΝ ΜΕΝΤΕΣΕΔΩΝ, ΤΩΝ ΚΟΤΣΑΕΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΣΟΥΝΑΔΩΝ.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      εμιρατο?αυτα ειναι οσμανικα!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

        NAI, NA TOYS AFHSOYME SE EMFYLIOYS.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          εξυπνο!!!!!!!!!!

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΑΠΑΙΟΛΟΓΟΙ. ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΝΟΤΙΑ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΓΕ ΑΠΟ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            τα θυμηθηκα,μονο που αργησαμε πολυ

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΟΣΛΑΒΟΥΣ (ΜΙΣΩ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΟΤΙ ΣΛΑΒΙΚΟ) ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΙΤΑΛΟΥΣ, ΙΣΠΑΝΟΥΣ, ΓΑΛΛΟΥΣ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΥΣ. ΟΞΩ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΑΡΑΔΕΣ.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      οχι πορτογαλλους ουτε γαλλους,τα ξαδερφακια να παρουν κατι για τα εξοχικα τους,την αδριατικη πχ με βοσνια μαυροβουνιο-κροατια

    • makis2105 .

      Γιατί τι σου κάνανε οι Σλάβοι? Επειδή δώσανε 28 εκατομμύρια νεκρούς. Αμα δεν χύνανε αυτοί το αίμα τους θα είχε μνημόνιο η Ελλάδα από το 1945. Εκτός και αν θεωρείς τη γερμανική κατοχή ό,τι καλύτερο μπορούσε να τύχει στην Ελλάδα.
      Τα Βαλκάνια αν δεν είναι Ρωσικά θα είναι Γερμανικά. Και τώρα είναι γερμανικά και θα παραμείνουν για πολλά ακόμα χρόνια έτσι.

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

        ΜΑΚΗ, ΔΕ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ. ΠΡΟΤΙΜΩ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΡΩΣΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ή ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, Ή ΣΕ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΛΑΟΥΣ.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          η αληθεια ειναι οτι ταιριαζουμε ,λογω μεσογειου,πολυ με τους ισπανους,ειναι χαρουμενοι ανθρωποι,παθιαρηδες και γλετζεδες οι πορτογαλοι ειναι μαμουχαλα,

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΡΤΟ!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        μακη οι βουλγαροι κανανε κολεγια με τους ναζηδες και οι γιουγκοσλαβοι αυτοπροδωθηκαν και επεσαν σε 5 μερες,μεχρι στιγμης η σερβια δεν εχει βοηθησει ποτε την Ελλαδα

        • makis2105 .

          Oι Βούλγαροι ήταν είναι και θα είναι εχθροί της Ελλάδος. Η Σερβία αντιστάθηκε με αντάρτικο και έκανε ζημιά στους Γερμανούς. Από εκεί και πέρα ουδέποτε η Ελλάδα βοήθησε τη Σερβία ούτε η Σερβία βοήθησε την Ελλάδα. Η Ελλάδα έχει μόνο εχθρούς και οι μεγαλύτεροι είναι οι Γερμανοί οι οποίοι ουδεποτε ξέχασαν αυτά που έπαθαν στη Ρωσία και εξαιτίας της Ελλάδος. Πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι έχουμε μόνο εχθρούς. Αν δεν μας αρέσει δεν σημαίνει ότι φωνάζοντας ανήκομεν εις την δύση θα ανήκουμε κιόλας.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            συμφωνω απολυτως με οσα εγραψες!ειδικα για το οτι ειμαστε αναδελφοι

  • makis2105 .

    Η ΕΟΚ τα έφερε αυτά στην Ισπανία. Η τσογλαναρία των δούλων της Αγγελας διάλυσε την Ισπανία και την έφερε σε αυτό το οικονομικό χάλι για να τρώει και να πίνει εις υγείαν των κοροιδων. Τόσα χρόνια φτώχιας, ανεργίας και δυστυχίας θα έφερνε και το αποσχιστικό ρεύμα. Αν οι Καταλανοί ξυπνήσουν και σταθούν όρθιοι οι άλλοι ό,τι και να κάνουν δεν πρόκειται να αποφύγει η Ισπανία το διαμελισμό.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      ειμαστε πλουσιες χωρες με πλουσιους κυβερνητες και φτωχους πολιτες,αυτο νομιζω λεει πολλα

    • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

      ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΙΣΠΑΝΙΑ.

    • Ναυτάκι Ζουμπουρλούδικο

      Πιστοί στο νεοταξικό Μακιαβελλικό δόγμα «διαίρει και βασίλευε»…

  • fokos

    no dejaron que los reptiles obtuvieron la independencia de los catalanes

  • Κων. Συνέσιος

    Γιὰ τὴν δράση τῶν Καταλανῶν στὸν Ἑλλαδικὸ χῶρο διαβᾶστε παρακάτω :
    Η δράση της Καταλανικής Εταιρείας στο Άγιο Όρος δεν είναι γνωστή στο ευρύ κοινό. Εκτενώς με το θέμα ασχολήθηκε ο ιστορικός και πολιτικός Σπυρίδων Λάμπρος, στο περιοδικό «Νέος Ελληνομνήμων», τόμος 6, τεύχος 3, σελ. 319-321 (1909), στο άρθρο «Το Άγιον Όρος και οι Καταλώνιοι». Ο Θωμάς Μάγιστρος(τέλη 14ου αιώνα), γράφει για «φόνους μοναχών δίκην προβάτων και πυρπολήσεις των περισσοτέρων μονών».
    Ο Αγιορείτης Κοσμάς Βλάχος (1903),γράφει : «…Οι μοναχοί εσφάζοντο δίκην
    προβάτων και τα μοναστήρια έρημα κατελείφθησαν όσα δεν κατηδαφίσθησαν,
    τοσαύτη ήτο η καταστροφή ώστε εκ των 180 μονών του 11ου αιώνος και εκ των 300 ας αριθμεί ο πάπας Ινοκέντιος Γ’ (παντώς ναών και κελίων) κατά τας αρχάς του 13ου αιώνος, ελάχιστα διεσώθησαν μετά ταύτα, ώστε κατά το τέλος του 16ου αιώνος, μόνον 25 εξ αυτών ευρίσκομεν…».
    http://www.protothema.gr/stories/article/645316/katalaniki-etaireia-oi-foveroi-misthoforoi-pou-prokalesan-terasties-katastrofes-stin-ellada-tou-14ou-aiona/

    • Observer

      Δεν με νοιαζει τιποτα απο ολα αυτα που λες και τα αμφισβητω ευθεως!Εχω ζησει πολυ τους Καταλανους, ειναι εξαιρετικοι ανθρωποι , κοινωνικοτατοι, σεβονται τον συνανθρωπο τους και βαθεια δημοκρατες!

      • Κων. Συνέσιος

        Δὲν τὰ λέγω ἐγὼ , εἶναι ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ! Καὶ ὅποιος ἀμφισβητεῖ τὴν ΙΣΤΟΡΙΑ ἄνετα μπορεῖ νὰ δέρνει τὴν θάλασσα , εἶναι καὶ αὐτὸ μιὰ δικαίωση !

        • Observer

          Και οι Χριστιανοι εχουν τελεσει πολλες σφαγες κατα τη διαρκεια των Σταυροφοριων στο ονομα της θρησκειας τους αλλα αυτα δεν τα λεει η δικη μας Ιστορια! Η Ιστορια ειναι πολυπλοκη υποθεση, γραφεται απο ανθρωπους που εχουν ο καθενας την δικη του οπτικη και υποκειμενικοτητα!

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Η δική μας Εκκλησιαστική ιστορία, ορθώς δεν γράφει για Σταυροφορίες διότι αυτές δεν έγιναν από τους Ορθοδόξους αλλά από τους Παπικούς. Μάλλον αγνοείς τις λεηλασίες και τις βεβηλώσεις, τους φόνους και τα εγκλήματα που έκαναν οι Σταυροφόροι στο Βυζάντιο εις βάρος μας!

          • Observer

            Η δικη μας Εκκλησια γιορταζει την μνημη του Κωνσταντινου του Μεγα! Εχεις υποψιν σου μηπως τον βιο και τις αποτροπαιες πραξεις που διεπραξε και εις ποιας θρησκειας το ονομα;

          • Bmw m6

            Ότι νανε

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Οι πράξεις για τις οποίες κατηγορείται ο Άγιος Κωνσταντίνος, έγιναν κατά την περίοδο της ζωής του που δεν είχε ασπαστεί την Ορθοδοξία. Όσο για τους λόγος δια τους οποίους τιμάται ως άγιος (αλλά και για τα όσα του προσάπτουν) μπορείς να βρεις απαντήσεις στα ακόλουθα:

            http://www.oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/kwnst1.htm
            http://www.oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/krispos1.htm
            http://www.pemptousia.gr/2012/05/o-megas-ke-agios-konstantinos/

          • Observer

            Γνωριζω πολυ καλα τους λογους αγιοποιησης του , αν και σε ευχαριστω για τα link. Ωστοσο δεν μπορω να δεκτω οτι η Αγια Εκκλησια μας αγιοποιησε καποιον που σκοτωσε τοσο κοσμο μεταξυ των οποιων γιο, συζυγο, γαμπρο κι εγγονο! Ειναι θεμα ηθικης ταξεως για την προσωπικη μου κριση!

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Στον δεύτερο σύνδεσμο, αναλύονται οι κατηγορίες για τα εγκλήματα που του προσάπτουν και τα οποία ορισμένοι ιστορικοί δεν δέχονται. Ακόμα όμως κι αν τα διέπραξε, ο Θεός αναγνωρίζει και δέχεται την πραγματική μετάνοια. Κάθε άνθρωπος έχει την δυνατότητα για ειλικρινή μεταμέλεια και για συγχώρεση. Στους λόγους αγιοποίησής του, περιγράφεται ακριβώς αυτή η μεταστροφή και η μετάνοιά του. Και η Εκκλησία ορθώς αναγνωρίζει στον καθένα, τον αγώνα που κάνει και την μεταστροφή -πνευματική και ψυχική!

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Εύγε …!

          • HelCyp

            Το τελευταίο που θα έκανα είναι να υπερασπιστώ τους επιδρομείς σταυροφόρους (Γ΄και Δ΄σταυροφορία κουτσούρεψαν τον ελληνισμό), αλλά πρέπει να μην ξεχνούμε ότι οι «σφαγές» τους έγιναν σε χριστιανικά εδάφη της Α. Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας που μόλις έπεσαν στα χέρια μουσουλμάνων. Ούτε στο Ιράν εισέβαλαν, ούτε στην Αραβική Χερσόνησο. Το να σκοτώσεις σε πόλεμο τον πλιατσικολόγο βιαστή μουσουλμάνο δεν το λες σφαγή.
            Μόνο το Βυζάντιο νομιμοποιείται να έχει παράπονα από τους σταυροφόρους, αφού ήρθαν για να το βοηθήσουν και σταδιακά βοήθησαν στη διάλυσή του.
            ΥΓ
            Και κάτι για το άρθρο. Σίγουρα το 1937 οι Γερμανοί ΔΕΝ έκαναν κουμάντο στην Ευρώπη. Μέχρι την προσάρτηση της Τσεχοσλοβακίας δεν είχαν καν άρματα μάχης.

          • Bmw m6

            Ότι να νε κοπανας

      • Proud to be Greek

        Δεν τα εκαναν αυτοί που γνώρισες, αλλα οι προγόνοι τους.
        Το ποινικό μητρώο ενός λαού δεν ξεγράφεται, ουτε τα εγκλήματα του παραγράφονται.

        • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

          ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΠΗΡΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΛΕΗΛΑΣΙΕΣ…

          • Κων. Συνέσιος

            Εἶσαι βέβαιος ; Ἔχεις σύνδεσμο ;;;;

          • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

            Καταλανική αποζημίωση μετά 700 έτη – Kathimerini.gr | Η ηλεκτρονική …
            http://www.kathimerini.gr/…/katalanikh-apozhmiwsh-meta-700-eth
            Translate this pageAug 21, 2005 – Ολοκληρώνεται αυτό τον καιρό στη Μονή Βατοπαιδίου η αναστήλωση … ως συμβολική αποζημίωση των καταστροφών που οι Καταλανοί είχαν προκαλέσει στο Αγιον Ορος στις αρχές του14ου αιώνα. … Οι λεηλασίες του 1305.

          • Κων. Συνέσιος

            Νὰ εἶσαι καλὰ , ἀδελφὲ ! Δίνεις ἀπάντηση καὶ στὸν φίλτατο Ὀμπσέρβερ….

          • Observer

            Προφανως λοιπον και ισχυουν οι λεηλασιες και οι σφαγες και παυω να το αμφισβητω. Δεσμευομαι ομως, καθοσον γνωριζω απταιστα καταλανικα, να ψαξω λιγο στις αναφορες των Καταλανων για ποιο λογο εγιναν ολα αυτα! Για να υπαρχει κι ο αντιλογος αδερφοι μου.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ετσι,να μαθαινουμε την αληθεια,και γω δεν χρεωνω τον λαο της καταλωνιας για εγκληματα ορισμενων,η εταιρεια περιελαμβανε και πολλους φραγκους πολεμαρχους-τυχοδιωκτες

      • Κων. Συνέσιος

        Τὸ ἐπιχείρημα σου παρόμοιο μὲ αὐτὸ : » Γνωρίζω καλὰ τὸν δολοφόνο , εἶναι ἐξαίρετος ἄνθρωπος , γλυκομίλητος , κοινωνικὸς , στοργικὸς , καταδεκτικὸς , ἔπεσα ἀπὸ τὰ σύννεφα μόλις ἔμαθα ὅτι ἔγινε φονιὰς , δὲν μπορῶ νὰ τὸ πιστέψω….ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΙΑΣ ! «

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ αυτα τα εκανε μια μεριδα και οχι συσωμος ο λαος οποτε δεν μπορουμε να τους χρεωνουμε ακομα,σιγουρα οι σημερινοι καταλανοι δεν βαστανε κεφαλοθραυστες και σπαθες!

      • Αλέξανδρος

        Τότε καλώς. Λευτεριά στους Καταλανούς λοιπόν.

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        με χαλανε οι δημοκρατες

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

    <>
    1ον. Εκει ο στρατος εχει κατι που δεν εχει εδω,,, κοχονες.

    2ον ασχετον του προηγουμενου, ολα εδω πληρωνονται, κατεσφαξαν τους μισους γηγενεις την Αμερικης, και οι κατελανοι μαζι με τους φραγκους διελυσαν την Ελλαδα.

  • © Proud to be Greek

    H αποικιοκρατική – άρπαγας πλούτου και γενοκτόνος Ισπανία να σταματήσει την ναυπήγηση του τουρκικού ελικοπτεροφόρου ή να το πουλήσει αλλού όπως έκαναν οι γάλλοι με το Mistral.

    Κατά τ’ αλλα:
    Πέραν των κούρδων και των παλαιστηνίων που τα ζητήματα τους είναι καυτά και δεκαετιών, εμείς είτε επίσημα είτε ανεπίσημα δεν πρέπει να εχουμε άποψη επειδή «πίσω εχει η αχλάδα την ουρά», έχουμε και εμείς μουσουλμάνους στην Θράκη που αυτοαποκαλούνται τούρκοι, και μάλιστα λειτουργούν ως «μίζα» για να ξεκινήσει ανάλογο θέμα και εδώ.
    (και μετά θα εχουν άποψη οι υπόλοιποι για εμάς, που είδαμε τις απόψεις τους αναγνωρίζοντας τα Σκόπια ως «Μακεδονία»)

    • Proud to be Greek

      υγ:
      Γιαννάκη κάνε την αυτοκριτική σου.
      Το πρόβλημα βρίσκεται σε εσένα και οχι στους υπόλοιπους.

      • NARC

        Γιωρίκα ρίξε μια ματιά στο προηγούμενο θέμα, μαζί με την απάντηση σου άφησα και μια φωτογραφία του Ιζνογκούντ για έκπληξη.

    • ΘΗΣΕΑΣ

      η διαφορα μεταξη των κουρδων και των παλαιστηνιων απο τους μουσουλμανους της θρακης ειναι οτι οι πρωτοι ειναι αυτοχθωνες πλυθησμοι, οι της θρακης ειναι καταλοιπα της οθωμανικης αυτοκρατοριας, εποικοι που παρεμειναν εκει….

      • Proud to be Greek

        Λίγο νοιάζουν οι διαφορές αυτούς που ευαγγελίζονται «αυτοδιάθεση των λαών».

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          αυτα λεγαμε πιο κατω,εχουμε θεμα,και ηδη τα τσοκαρα που κυβερνανε,κατεθεσαν τροπολογια για αναγνωριση τουρκικης μειονοτητας,πανε να βαλουν μεσα τον Δουρειο ιππο,ευτυχως που αντεδρασαν καποιοι και το απεσυραν ,δεν γλυτωνουμε ομως τα προβληματα,μας ειχε προειδοποιησει απο το 1989 ενα αξ/κος της ΕΥΠ και μας ειχε πει οτι θα κλιμακωθει εως το 2020

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣΑ ΚΑΙ Η ΗΡΑΚΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ, ΓΕΝΟΒΕΖΙΚΗ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟ 1475 ΕΠΕΣΕ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ. ΟΙ ΓΕΝΟΥΑΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑΣ.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      κεινες τις εποχες ειχανε χωσει παντου την μυτη τους οι γενουατες και βρισκονταν σε οικονομικη κοντρα με τους ΒΕΝΕΤΟΥς ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    Κόκκινος Ουρανός: Όταν ο Φράνκο έθετε εκτός νόμου την Μασονία
    redskywarning.blogspot.com/2016/04/blog-post_6.html
    Translate this pageApr 6, 2016 – Ο δε Φράνκο, τερμάτισε τους εμφύλιους σπαραγμους εντός Ισπανίας, απέφυγε … Ο ΦΡΑΝΚΟ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑΣ ΤΥΠΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΠΑΛΙΑΣ .

  • Assurbanibal

    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΣΙ!!!

    • Γιώργος fs.

      Καλύτερα να αγοράσουμε μερικά ΑΠΑΤΣΙ!!!😆😆😊😊

    • LuckyLuke

      Λευτερια στα δισεκατομμυρια γουρουνακια φυλακισμενα σε φαρμες :P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

      ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΣΑΝ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΕΙΣΑΙ.

      • Assurbanibal

        Γεωργίου εσύ?

        • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

          ΟΧΙ ΡΕ ΣΥ.

    • Θεσσαλονικιός

      Και στους ΣΙΟΥ !!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΒΟΡΙΓΙΝΕΣ. ΕΞΩ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΕΖΙΚΗ ΗΠΕΙΡΟ./

    • Γιώργος fs.

      ΖΗΤΩ!!!!!!

    • Proud to be Greek

      (θα σε μαλώσει ο ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ)

    • μαντροσκυλο

      και οι ελληνες εξω , να γυρισουν πισω ,γιατι σε λιγο μονο λαθρο και γυφτους θα βλεπουμε

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αυτους θα τους «ελευθερωσουμε»! ;-)

        • Θεσσαλονικιός

          Μέσα είμαι …

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ειμαι σιγουρος!

  • conan

    τι??εδω ετοιμαζουν παγκοσμια σκλαβια και εσυ θες ανεξαρτησια??

  • to koraki

    λευτεριά στους παπαγάλους και στα φυλακισμένα κοράκια(τα καναρίνια να πάνε να μπιπ*)…κανένα πουλί σε κλουβί!!!(καμιά σχέση με το άρθρο)

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    λευτερια στους Λακοτα Σιου

  • BABIS

    ΤΥΦΕΚΙΑΡΑΑΑ.

    • Θεσσαλονικιός

      Απεσύρθησαν και αυτά .. χουντικά ήταν τα άτιμα ..

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        παντα ηθελα ενα

      • BABIS

        Αυτο ειχα στον Εβρο.
        ΜΑΜΑΤΟ.

        Μαλλον ειναι σε αποθηκευση.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ναι,για επιστρατους κλπ,

    • Proud to be Greek

      Εχω ρίξει με FN Φάλ(οου) στον Στρατό.

      • Αλέξανδρος

        συγχαρητήρια

      • NARC

        Έχω την αίσθηση πως θα έρθει η σειρά των Βάσκων να ξεσηκωθούν εναντίον των νοσταλγών του αλήστου μνήμης caudillo. Φήμες θέλουν τους αντάρτες της ETA ν’ αναλαμβάνουν ένοπλη δράση λίαν συντόμως.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      https://fnamerica.com/rifles/
      ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ

      • BABIS

        Κανονισε ραντεβου να παμε να τα δοκιμασουμε, αλλιως δεν αγοραζουμε τιποτα.
        χεχεχε

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          κ@υλα ειναι τα ατιμα μπες να δεις και τα πιστολια ερωτευτηκα το 45 το τακτικαλ

          • BABIS

            Δεν με συγκινουν τα περιστροφα.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            πιστολια,τα περιστροφα ειναι δυσκολα στην χρηση αλλα δεν αφηνουν «σκουπιδια» και δεν φοβασαι τις εμπλοκες

  • Ναυτάκι Ζουμπουρλούδικο

    Λευτεριά στο Χίο…

    • BABIS

      χαχαχαχχαααααααααααααααααααα

    • Θεσσαλονικιός

      ΟΛΕ !!!

      • Γιώργος fs.

        Γκοοολ !!

    • Γιώργος fs.

      Ακόμα μέσα είναι;

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        Τον αμολησαν,ποιος τον αντεχει?θα τους μουρλανε

        • BABIS

          χαχαχαχαχαχα

        • Γιώργος fs.

          Για το Δαφνί είναι ο τύπος!!!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            λεει κατι κοτσανες ωρες ωρες!απορω που ειναι εξω!

  • lliben

    …και το ΚΚ Ισπανίας μέσα!

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      φυλακη!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    EPISHS ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΝΟΥΑΤΕΣ ΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΙΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 1566. Η ΓΕΝΟΒΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΟΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΟΙ GIUSTINIANI.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      καπου ειχα διαβασει οτι ο Ιουστινιανης ηταν Ελληνας

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

        EIXE POLLOYS IOYSTINIANHDES. Η ΓΕΝΟΒΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΟ ΤΟΝ ΤΖΙΟΒΑΝΙ ΜΑΖΙ ΜΕ 700 ΤΥΦΕΚΙΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΜΙΛΑΩ,ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            καπου καποτε το ειχα διαβασει και πριν λιγο καιρο το ελεγε και ο Πλευρης,οτι ηταν απο καποιο νησι κλπ,επισης να μην ξεχναμε την γενναιοτητα των Κρητων που αρνηθηκαν να φυγουν και εμειναν μεχρι τελους

          • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

            ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΩ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΚΗ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΗΡΘΘΑΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            οι Βενατοι ηταν πιο σκληροι κι απο τους τουρκους,26 επαναστασεις,εσφαξαν ολοκληρες οικογενειες με τα παιδια μαζι

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            λεγεται οτι στο κεφαλομαντηλο (σαρικι το λενε οι κουζουλοι) τα δακρυα ειναι για την πτωση

      • Γιώργος fs.

        Πάντως έχασε τη ζωή του για την Πόλη!

    • Γιώργος fs.

      Έχουμε και μερικά ζητήματα να λύσουμε και με τους Πέρσες από την εποχή των Περσικων πολέμων!!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        τα ελυσε ο Μεγας μια και καλη και μετα ο Ηρακλειος

      • scorpion

        Νομίζω έχουν αρχίσει οι διαδικασίες για την αίτηση πολεμικών αποζημιώσεων

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          θα μας στειλουν ρεβανι και μπακλαβα να μας γλυκανουν

  • NARC

    Η φρανκική κυβέρνηση Rajoy έχει την απόλυτη στήριξη του βαθέος ερπετοσιωνιστικού καθεστώτος που έφερε τον caudillo στην εξουσία το 1936.

    https://uploads.disquscdn.com/images/d8db8f3890cd4b89e0ead4234939b3db526ee118ec1f783b4a73d6bf27f1aa6b.jpg

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      Ο ΦΡΑΝΚΟ ΤΟΥΣ ΠΗΔΗΣΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΑΣ…

      • Καπετάν Γαρέφης

        Ετσι. Καλα τους ξηγηθηκε

        • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

          Ολοι τους Κ@θηκια, εκτος απο μενα !

    • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

      Αναλυσε παρακαλω τι ειναι «ερπετοσιωνστικο» ? (Το σκετο σιωνιστικο το ξερω)

      • NARC

        Θεωρία συνωμοσίας που επινόησε ο David Icke το 1998 η οποία συνδέει τον σιωνισμό με τους ερπετοειδείς της φυλής των Anunnaki.

        • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

          Το 1998 ?
          Λιγο παληα δεν ειναι ?

          • NARC

            Μέσα έπεσες.

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝΕ ΜΑΓΚΑΣ!
    Ο Φρανθίσκο Φράνκο Μπααμόντε (ισπανικά: Francisco Franco Bahamonde, 4 Δεκεμβρίου 1892 – 20 Νοεμβρίου 1975) ήταν Ισπανός δικτάτορας, στρατιωτικός και πολιτικός. Κυβέρνησε την Ισπανία από τον Απριλίο του 1939 έως το Νοέμβριο του 1975, έχοντας λάβει την εξουσία ύστερα από στρατιωτικό πραξικόπημα ενάντια στη Δεύτερη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία της 18ης Ιουλίου 1936 και του συνακόλουθου Εμφυλίου Πολέμου (1936-39).

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΑΡΑΤΑΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ: ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΤΟΝ ΓΕΝΟΥΑΤΗ GIUSTINIANI, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΕΤΟΥΣ GIROLAMO MINOTTO, FRERES BOCCHIARDI KAI FILIPO CONTARINI

    https://uploads.disquscdn.com/images/50e343f62852794002c7a2d4f1632b2039d55bec21fbc11e8a6fa0dbf7ec924d.png

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      ωραιος χαρτης και κατατοπιστικος ,που στο καλο τον βρηκες!!!!!!

  • Walle-e

    Σαν να καταρρεει η ΕΕ σιγα-σιγα… Ιδεα μου ειναι; ή γεγονος;

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      μακαρι

      • NARC

        Ποιος ξέρει; οδεύουμε προς μια νέα επανάσταση των Γαρυφάλλων στη γειτονική Πορτογαλία.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΟΘΩΜΑΝΟ ΠΡΟΔΟΤΗ, ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΟΡΧΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥ.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      αυτο ρε φιλε δεν το ξερα εχω και τα δυο βιβλια με τις μαρτυριες του φραντζη και του μπαρμπαρο

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

        ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          για να τα ξεθαψω εκτος και ταχω δωσει σε κανεναν κανω και τετοιες βλκες

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      OI ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ HTAN ΚΡΗΤΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ…

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        οι τελευταιοι ναι,εμειναν πανω σ εναν πυργο μεχρι τελους ,νομιζω σωθηκαν μερικοι και τους αφησε να φυγουν με τον οπλισμο τους

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

        ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ-ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΑ ΟΣΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ, ΒΕΝΕΤΟΙ, ΛΙΓΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΧΑΝ ΜΑΖΙ, ΓΕΝΟΥΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΝΟΙ ΤΗΣ ΧΙΟΥ.

  • BABIS

    Παράθυρο για νέες περικοπές στις αμυντικές δαπάνες λόγω χειρισμών της κυβέρνησης

    http://e-amyna.com/%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%b8%cf%85%cf%81%ce%bf-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%ad%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%80%ce%ad%cf%82-%ce%b1%ce%bc%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ad/

  • ΚΩΣΤΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 100ΑΡΙΑ ΚΑΤΑΛΑΝΟΥΣ, ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      αυτοι οι τυποι ηταν επγγελματιες ,ιπποτες και ευγενεις,ενας κανει για 100

    • Genesis

      Επισης ειχαμε και 80000 που πηγαν σε μοναστηρια αντι να πανε να πολεμησουν

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        στο καλεσμα του ηρωϊκου Αυτοκρατορα προσηλθαν μονο 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Genesis

          Και τοτε λιγο πριν την πτωση μιλουσαν ολοι για προφητειες και δεισιδαιμονιες και λιγο αργοτερα ηρθε η καταστροφη.Βλεπεις μια ομοιοτητα με το σημερα?

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            διαρκως γκαριζω γι αυτο το θεμα αλλα……….μας βλεπω να πολεμαμε αγκαλια με γενουατες και καταλανους παλι

  • BABIS

    Επικυρώνεται έξοδος της Ελλάδας από τη διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος

    http://www.defence-point.gr/news/epikyronete-i-exodos-tis-elladas-apo-to-ypervoliko-ellimma

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      δεν ξερω αν πρεπει να χαιρομαι ,θα το χρησιμοποιησουν οι προδοτες για να μας κατσικωθουν και να διαλυσουν κι αλλο την χωρα!

      • BABIS

        Το μονο σιγουρο ειναι οτι το πλεονασμα που εχουν συμφωνησει δεν το βγαζει ουτε η Γερμανια.
        Συμφωνω με τα υπολοιπα που γραφεις.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          μας εχουν πιασει απ τον λαιμο και δεν μας αφηνουν τωρα,συν οτι μ αυτους περνανε οτι ανηθικο και αντεθνικο

  • Spyros Spyropoulos

    Συγχρονη Δημοκρατια η Ισπανια………

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      με βασιλιαδες και με τα ολα τους,δημοκρατια κατα τ αλλα των τανκς και την αστυνομοκρατιας

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      Ο Φράνκο (και ο τάφος του) στοιχειώνει ακόμα την Ισπανία | Protagon.gr
      http://www.protagon.gr/epikairotita/44341408229-44341408229
      Translate this pageMay 11, 2017 – Εχουν περάσει 42 χρόνια από το θάνατό του και ο δικτάτορας Φράνκο συνεχίζει να απασχολεί την πολιτική ζωή της Ισπανίας. Βουλευτές ζητούν …

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    Χοσέ Αντόνιο Πρίμο ντε Ριβέρα (José Antonio Primo de Rivera y Sáenz de Heredia, Μαδρίτη, 24 Απριλίου 1903 – Αλικάντε, 20 Νοεμβρίου 1936), 3ος Μαρκήσιος της Εστέγια, ευρύτερα γνωστός ως Χοσέ Αντόνιο, ήταν Ισπανός διανοητής και πολιτικός. Υπήρξε ιδρυτής και αρχηγός του φασιστικού κόμματος, Φάλαγγα.

    Ο Χοσέ Αντόνιο ήταν ο μεγαλύτερος γιος του Ισπανού στρατηγού και δικτάτορα Μιγκέλ Πρίμο ντε Ριβέρα. Μετά την πτώση του πατέρα του παρέμεινε στην Ισπανία και το 1933 ίδρυσε το κόμμα της Φάλαγγας. Αν και αρχικά η Φάλαγγα είχε πολύ μικρή απήχηση, η νίκη του Λαϊκού Μετώπου στις εκλογές του 1936 οδήγησε στην ταχύτατη ενίσχυση της, τα μέλη της οποίας σύντομα έφτασαν τα 40.000. Ο Χοσέ Αντόνιο υποστήριζε ανοιχτά την ανάγκη στρατιωτικού κινήματος εναντίον της αριστερής κυβέρνησης του Λαϊκού Μετώπου, έτσι στις 6 Ιουλίου 1936 συνελήφθη από κυβερνητικές δυνάμεις και φυλακίσθηκε στο φρούριο του Αλικάντε. Λίγες μέρες αργότερα εκδηλώθηκε το στρατιωτικό κίνημα, με αποτέλεσμα να γίνουν αυστηρότερες οι συνθήκες κράτησής του. Τελικά δικάστηκε από λαϊκό δικαστήριο, αποτελούμενο από κομμουνιστές και αναρχικούς, και καταδικάστηκε εις θάνατο στις 17 Νοεμβρίου. Εκτελέστηκε στις 20 Νοεμβρίου. Ο θάνατός του παρουσιάστηκε από τους Εθνικιστές ως άνανδρη δολοφονία και μετά την επικράτηση του Φράνκο αναπτύχθηκε η τιμή προς το πρόσωπό του, η δε Φάλαγγα έμεινε η μοναδική νόμιμη πολιτική οργάνωση.

  • BABIS
    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ KORNET ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ?.

      • BABIS

        Δεν ξερω.
        Ετσι γραφει.
        Επιφυλασσομαι……

        • Spyros Spyropoulos

          Μηπως εννοει κορνε-τριγωνα Πανοραματος Θεσσαλονικης?

          • BABIS

            Σωστο και αυτο.
            Μπουαααχαχαααα

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        νομιζω ηδη εχουμε

    • Genesis

      Αυτο που χρειζομαστε τωρα περισσοτερο ειναι τορπιλες στα type 214.Σαν να εχεις glock και να μην εχεις σφαιρες ειμαστε

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        κανανε βολη προχθες,αλλα νομιζω δεν εχουμε τα «καλα»κομματια

        • Genesis

          Κατι SUT του 80′ εχουμε που κανουν πολυ θορυβο

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            κανουν θορυβο και τα λενε σουτ!!!!!!!!!χαχαχαααααααααα!!!!!!!!!!!!ρε τι τραβαμε!και κεινα τα ελικοπτερα το αιμα μας εχουν πιει τα ΝΗ90

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    «Η θέση μας είναι έξω, στον ελεύθερο αέρα μέσα στην καθαρή νύχτα με το όπλο στον ώμο, ψηλά στ’ αστέρια. Οι άλλοι μπορούν να συνεχίσουν ανενόχλητοι τα συμπόσιά τους. Εμείς έξω, σε μια τεταμένη επιφυλακή, παρουσιάζουμε μια διάπυρη και σίγουρη νέα χαραυγή για τις εύθυμες ιδιοσυγκρασίες μας».
    https://uploads.disquscdn.com/images/f503d879d311443ddf80a5afe7e2c13256f6431edabdd41394191e90af262532.jpg

  • Doctor

    Που ειναι αυτο το καρντασι ο BMW 6,χαθηκε

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      μπηκε σφηνα νωριτερα και ξαναβγηκε,θα πουλαει σανο στα γκερμανα!αυτος ειναι ικανος και πετρες να τους πουλησει

      • Doctor

        Ωραιος ειναι αλλα εχει ενα ελαττωμα,του αρεσουν οι bmw

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          γουστα ειναι αυτα νομιζω τα αουντι ειναι καλυτερα,εμενα μ αρεσουν τα τζιπ

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            και τα αγροτικα

        • Καπετάν Γαρέφης

          Το μονο καλο που εχει πανω του ειναι οτι του αρεσουν οι μπεμπες γιατρε μου😊

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            καλως τον καπετανιο!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εκανες τιποτα?δω κατω ξερα,και πολυ αλπου

          • Καπετάν Γαρέφης

            Λαγο δεν εβγαλα. Επισης δεν εχει ουτε ενα ορτυκι. Εχει να βρεξει απο 2 ιουνιου που ειχε κανει μια ψιχαλα.
            Σαχαρα εγινε το kill kiss…
            Η χειροτερη χρονια που εχω δει στην ζωη μου φιλε. Ουτε καν κυνηγους δεν εχει😂😂😂

  • Jorge Melissa

    Το ανατριχιαστικό τέλος του Βολταίρου
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2017/09/blog-post_839.html#more

  • lion 77

    Eκπληκτικη επαναληψη ιστορικων γεγονοτων.Οπως το 1937 ετσι και τωρα,στην Ισπανια….

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      και παλι σε 7,χμμμ!!!

  • nikos(1)

    ασχέτως αν συμφωνώ με την Ισπανική κυβέρνηση…..Είναι …Δυναμόν ??

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      το βλεπω να γινεται χαμος

  • Jorge Melissa

    Στα βήματα των προφητειών της Αποκάλυψης η Κίνα
    Τέλος οι κάρτες για την Κίνα! Έτσι θα «σηκώνουν» πλέον χρήματα από τα ΑΤΜ

    σχόλιο Γ.Θ : Οι επικεφαλής της νέας τάξης δεν έχουν πατρίδα. Έχουν μόνο αφεντικό… και αυτό σκοτεινό.
    Όταν οι ΗΠΑ θα αχρηστευτούν και κατακαούν, αυτοί που νομίζουν ότι κυβερνούν τον πλανήτη, θα τις πετάξουν σαν στημένες λεμονόκουπες και θα μεταφερθούν σε άλλη χώρα μπαμπούλα για να συνεχίσουν από εκεί τα ερεβώδη σχέδιά τους. Ο δράκος της Κίνας έχει όλες τις προδιαγραφές να γίνει δράκος της Αποκάλυψης
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2017/09/blog-post_393.html#more

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      για πες τι βλεπεις για το θεμα μας,εσυ θα ξερεις,να μας πεις και ποιοι εχουν δικιο και αν οι καταλανοι ειναι καλοι

      • Καπετάν Γαρέφης

        Προδοτες για το χρημα

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ειναι ημιαυτονομοι και αλλη εθνικοτητα

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν ειναι αλλη εθνικοτητα. Οι βασκοι ειναι αλλη εθνικοτητα. Οι καταλανοι ειναι το ιδιο με τους υπολοιπους ισπανους, απλα την εχουν δει υπερανω…
            Πως ειναι ορισμενοι κυπριοι πχ αριστεροι που λενε «δεν ημασταν ποτε κομματι της Ελλαδας»;… Ε κατι τετοιο.
            Προδοτες ειναι, που εχουν το ιδιο ιβηρικο, κελτικο και γοτθικο αιμα οπως ολοι οι υπολοιποι ισπανοι.
            Και προσθετω και Ελληνικο και φοινικικο. Ειδικα οι καταλανοι και οι υπολοιποι που ζουν στα ανατολικα παραλια της τσιβδοχωρας

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            χαχαχαααα!!!!!!τσιβδοχωρα!!!!!!!εχουν ομως το θ που δεν εχει κανεις αλλος μονο εμεις και το χ επισης ,ετσι οπως τα προφερουν μοιαζουν με ελληνικη προφορα

          • Καπετάν Γαρέφης

            Αφου ειναι τσιβδοι ρε φιλε εγω φταιω;😂😂😜

      • Jorge Melissa

        Το αν είναι καλοί οι καταλανοί δεν το γνωρίζω, αν και έχω πάει στην μπαρσελόνα, Τώρα αν έχουν δίκιο είναι σχετικό, Αλλά πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν ότι η Ισπανία δεν είναι ένα ομοιογενές Έθνος όπως η Ελλάδα. Στην Ισπανία μιλάνε 6 κύριες γλώσσες, Ναι, μεν μοιάζουν μεταξύ τους διότι είναι λατινογενείς εκτός από τα βασκικά τα οποία δεν έχουν καμμία σχέση με τα Ισπανικά, οι βάσκοι υποστηρίζουν ότι η γλώσσα τους είναι κελτική και παλιά όσο τα Ελληνικά. Τώρα αυτά που λέμε Ισπανικά είναι η Γλώσσα της Μαδρίτης τα λεγόμενα Madrileños ή castellano Βέβαια οι καταλανοί πιστεύω ότι τα κινητρα τους είναι μάλλον οικονομικά διότι σε όποιο μέρος της Ισπανίας κι αν πήγα όλοι έλεγαν ότι ήσαν Ισπανοί, εκτός από τους βάσους οι οποίοι δεν μιλάνε και καλά ισπανικά.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          βλεπεις να γινεται συγκρουση?

          • Jorge Melissa

            Όλα είναι πιθανά

  • lion 77

    Τουλαχιστον αμα ειναι να αρχισει ο ΓΠΠ να γινει τωρα ωστε να μην εχουν προλαβει οι τουρκοι να παρουν τα Φ-35 και το αεροπλανοφορο

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      ασε να το παρουν ,ξερεις τι ομορφα βουλιαζει?

      • lion 77

        Μην τρως τον παπα που λενε μερικοι.Μην νομιζεις οτι θα το βγαλουν στην θαλασσα ετσι μονο του.Θα εχει 4 φρεγατες συνοδεια και 3 νεα υ/β 214 απο κατω.Χωρια οτι τα Φ-35 του θα κανουν παρτι στους αιθερες….

        • Καπετάν Γαρέφης

          Ετσι. Αυτο ισχυει για καθε αεροπλανοφορο.
          Βεβαια αεροπλανοφορο τα μεμετια δεν θα παρουν ποτε. Ουτε και χρειαζονται…
          S400 πιστευω οτι δυστυχως θα παρουν ομως

          • lion 77

            Το αεροπλανοφορο τους εχει ξεκινησει ηδη να φτιαχνεται απο τον Απριλιο του 2016 στα ναυπηγεια Sedaf της Κων/πολης….
            https://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_ship_Juan_Carlos_I
            (κοιτα εκει που λεει Turkey)

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν μιλαω για αυτο. Νομιζα οτι ηθελαν να αγορασουν καποιο μεγαλυτερο σαν τα αμερικανικα

          • lion 77

            Μια χαρα ειναι αυτο.Χωραει επανω μια μοιρα Φ-35 καθετου απογειωσεως,ε/π απατσι, και ενα μηχανοκινητο ταγμα ειδικων δυναμεων.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            τα φ35 δεν απογειωνονται καθετα μαλλον επικοπτεροφορο θα βγει

          • lion 77

            https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-35_Lightning_II#F-35B

            διαβασε εκει που λεει F-35B

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            το δα εκπληκτικο δεν το ξερα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            μονο υποδομες μπορουν να χτυπησουν απο πισω και μην νομιζεις οτι ειναι ευκολο οι Σ300 περιμενουν εκει που αυτοι δεν περιμενουν

          • Καπετάν Γαρέφης

            Τα αεροπλανοφορα αυτου του τυπου βεβαια δεν μπορουν να απογειωνουν βομβαρδιστικα αεροσκαφη ή αεροσκαφη πολλαπλων ρολων. Μονο καταδιωκτικα.
            Τωρα θα μου πεις, ψιλα γραμματα…ε…οχι και τοσο. Αλλα οκ συμφωνω και το φωναζω εδω και μηνες πτι η τουρκια εξοπλιζεται και εμεις τρομπαρουμε

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          να δω απο που θα περασει απο τις συπληγαδες των νησιων μας που ειναι γεματα εξοσετ ,αν βαλουμε και τα νορβηγικα δεν εχουν πολλες πιθανοτητες

          • lion 77

            Ακου ενα υποθετικο σεναριο.
            Η αρμαδα μαχης του αεροπλανοφορου (καπου 10 πλοια συνολο) αποπλεει απο τα στενα για να συμμετεχει σε μια ασκηση στην δυτικη μεσογειο.Πανε και παρκαρουν καπου κοντα στην Σικελια,αρκετα εξω απο το ελληνικο FIR και χωρικα υδατα.
            Ξαφνικα οι τουρκοι εξαπολυουν επιθεση απο τα παραλια της Μ.Ασιας προς τα νησια και χερσαια επιθεση στον εβρο.
            Μετα απο 20-30 ωρες μαχων σε χτυπανε στην πισω πορτα (δλδ στην δυτικη ελλαδα) με την αρμαδα που ηταν καπου στην νοτια Ιταλία.Οι Ελληνικες δυναμεις βαλλωνται απο Ανατολη,Βορα,και δυση.
            GAME OVER…..

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αυτο το σεναριο σκεφτονταν μερικοι προσφατα σε συζητηση,ειναι πιθανο αλλα οχι και ευκολο να κερδισει

          • lion 77

            Το αεροπλανοφορο το θελουν για αυτο ακριβως τον σκοπο.Για να μας χτυπησουν απο πισω.
            Ουτε για τους Ρωσους το θελουν,ουτε για την Μ.Ανατολη ουτε για κανεναν αλλο.
            Το θελουν για να εξαλειψουν το στρατηγικο μας βαθος και να βρεθουμε μεσω διασταυρουμενων πυρων.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

        • Genesis

          Ξερεις οτι το αεροπλανοφορο δε μπορει να επιχειρησει στο Αιγαιο ετσι?

          • lion 77

            Στο Αιγαιο οχι,αλλου ομως ναι….

        • Genesis

          Ο κυριος λογος που θελουν αεροπλανοφορο ειναι για το »φαινεσθαι» της υπερδυναμης που διακατεχει τον Ερντογαν.Επισης δεν προοριζεται για Αιγαιο αλλα για Ανατολικη Μεσογειο….

          • lion 77

            Και τι να κανουν στην ανατολικη μεσογειο?Να χτυπησουν τους αμερικανους και τους Γαλλους και τους Ισραηλινους?
            Και στην τελικη μπορουν οποια ωρα θελουν να μετασταθμευσουν μαχητικα στα κατεχομενα και απο εκει να επιχειρουν σε ολη την ανατολικη μεσογειο.

          • Genesis

            Κυπρος mi amigo

          • lion 77

            Στην Κυπρο αμα κλασουν οι Τουρκοι,οι Κυπριοι θα βρεθουν στο σουεζ απο τα αερια……

          • Genesis

            Nαι οπως το 74….

          • lion 77

            Το 74 οι μπουνταλαδες βυθισανε δικα τους πλοια,ριξανε δικα τους αεροπλανα,σχεδιασανε την χειροτερη αποβαση ολων των εποχων και παλι αν δεν ηταν το 1ο ταγμα της ΕΛΔΥΚ θα ειχανε παρει ολη την λευκωσια…

          • lion 77

            Απο το Ιντσιρλικ η Κυπρος ειναι 10 λεπτα με το Φ-16…..

          • Genesis

            Δεν εχει σημασια.Το αεροπλανοφορο δεν ειναι μονο αεροπλανα ειναι ενα ενιαιο οπλικο συστημα με συστηματα ηλ.πολεμου δυνατοτηα αποβασης(το συφκεκριμενο) και αεραμυνας, αντιπλοικο,και ικανο να αντιμετωπιζει υποβρυχια

          • lion 77

            Δεν διαφωνω.Απλα μιλησες για Κυπρο.Τι ειναι Κυπρος μπροστα στην Τουρκια?Ειναι σαν να μαλωνει ενα παιδακι με μια σφεντονα με 5 αντρες που βαστανε καλασνικοφ και χειροβομβιδες….

  • ταξιδευτής

    ωραιος στρατος..να κουβαλας τεθωρακισμενα με TIR κ SCANIA…..μια χαρα ειμαστε εδω
    (…ρε μανιτσα μου θαργησω σου λεω…εχω δρομολογιο LEOPARD μετα τη λαχαναγορα)

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      καλα τα ερπυστριοφορα,τα λαστιχοφορα γιατι τα πανε φορτωμενα?

      • ταξιδευτής

        για να μην δινουν τη μανα τους κ το πατερα τους στην Αττικη Οδο?
        λολ

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          XAXAXAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

      Ιδιωτικη πρωτοβουλα και περιορισμος του δημοσιου, συναγωνιστη !

      • ταξιδευτής

        α ετσι ναι

  • nikos(1)

    και επειδής καποιοι το παίζουν εβροπέοι και υπεράνω …αν είναι να κάμουμε οικόπεδο….και πυρηνικό …δικούς μας ..βαλκάνιους και άλλους εβροπέους αν πάνε ενάντια στην όποια πεπατημένη …….ΦΩΤΙΑ η απάντηση !

    αν κουνηθούν …άλλοι ……..μας πιάνουν ι νεοταξικές μας …ανησυχίες!

  • Καπετάν Γαρέφης

    Διαβασα τις 2 πρωτες
    παραγραφους και για μια ακομα φορα νομιζω οτι βρισκομαι σε αριστερο σαιτ…

    Τι δημοκρατιες και ΕΕ και τριχες κατσαρες διαβαζουμε;;

    Μια χαρα ανθρωπος ηταν ο φρανκο…ξεσκισε τα κομμουνια.
    Μηπως ειστε αριστεροι; Να ξερουμε που μπαινουμε τελος παντων…
    Την μια γραφετε για ηρωα μακαριο.
    Την αλλη γραφετε για κακες χουντες.
    Υστερα γραφετε για καημενους εβραιους που ο κακος φασιστας χιτλερ κυνηγησε…
    Και τωρα γραφετε για τον κακο φασιστα φρανκο και τον αντιδημοκρατη ραχοι και ιστοριες…

    Ειστε σιγουρα δεξιοι;

    Ρε μπογιόπουλε βγαλε την μασκα σε καταλαβαμε😜😂😂

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      χαχαχαααα!!!!!!!!!!!!!πιο κατω εβαλα φωτο του φρανκο και του χοσε αντονιο

    • nikos(1)

      ειμεθα αριστιροί και εβροπέοι!

      • Καπετάν Γαρέφης

        Τελικα δεν εχεις και αδικο😂

    • πιστευω οτι η φιλοξενια που δειχνει το site στις αποψεις, πρεπει να ειναι σεβαστη και να δειχνουμε μια εγκρατεια στην εκφραση.

      • Καπετάν Γαρέφης

        Ποιες αποψεις; Δεν μιλαω για τους συνομιλητες. Μιλαω για τους αρθογραφους…
        Υπαρχουν ενα σωρο αριστεριστικα αρθρα στο site και ειναι λιγο οξυμωρο σε ενα εθνικοπατριωτικο site να διαβαζουμε αποψεις του στυλ «η κακια χουντα και οι αντιδημοκρατες ισπανοι»…

        • Δεν διαβασες ολην την προταση που εγραψα. οκ.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Μα ολη την διαβασα. Εκτος αν εγραψες κατι αλλο αλλου και δεν το ειδα…
            Τελος παντων. Απλως δεν κατανοω τι δουλεια εχουν σε ακροδεξιο σαιτ, κεντρωοι αρθογραφοι.
            Οχι οτι θα σκασω κιολας. Δεν τρεχει τιποτα. Απλως μου εκανε εντυπωση λαλαξ.
            Οβερ

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      αυτη ειναι η αριστοκρατια σου γαρεφη!! δες ισπανια!!δες ελλαδα ,δες παντου!

      • Καπετάν Γαρέφης

        Που την ειδες την αριστοκρατια; Ολιγαρχια εχουμε με ολιγον οχλοκτρατουμενη μπουρδα για γαρνιτουρα

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          μα στην ουσια τα κοινοβουλια θεωρουνται οι αριστοι εκλεγμενοι!! βλεπεις τι γινεται οταν οι αριστοι οχι μονο προτεινουν αλλα εχουν και αποκλειστικο δικαιωμα να αποφασιζουν?

          • Καπετάν Γαρέφης

            Τα ΚΥΝοβουλια δεν ειναι οι αριστοι.
            Οι βολευτες ειναι δηθεν αντιπροσωποι των ψηφοφορων.

            Στην αρισταρχια οι αριστοι δεν εκλεγοντουσαν τυχαια απο τους μπουφους ως αντιπροσωποι τους. Αυτο ειναι ρεπουμπλικα ειπαμε

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            και πως διακρινονται οι αριστοι? με κληρονομικο δικαιωμα γαλαζοαιματων?

          • Καπετάν Γαρέφης

            Μπερδευεις και παλι την αριστοκρατια με την ολιγαρχια.
            Επισης γενικως μπερδευεις την βασιλεια με την τυραννια

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            ε πες μου με ποιο τροπο διακρινονται αυτοι που λες αφου ουτε το ενα ειναι ουτε το αλλο ειναι και ολο τα μπερδευω οπως λες!!

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν σου ξαναλεω τιποτα αν πρωτα δεν διεξαγεις προδημοψηφισμα με ερωτηση το αν οι συνομιλητες επιθυμουν να διεξαχθει δημοψηφησμα με θεμα «ΓΑΡΕΦΗΣ Η ΣΠΑΡΤΑΚΑΣ ΣΤΟ ΣΑΙΤ»

          • Καπετάν Γαρέφης

            Επισης στην αρισταρχια οι αριστοι ηταν πχ ο καλυτερος στρατηγος ο καλυτερος γιατρος ο καλυτερος φιλοσοφος ο καλυτερος διπλωματης κτλ κτλ
            Ενω στα σημερινα κυνοβουλια, οι τυχαια εκλεγμενοι βολευτες-αντιπροσωποι, δεν ειναι σε καμια περιπτωση αριστοι σε τιποτα. Αλλα και αν ακομα θα επρεπε να ειναι αριστοι σε κατι, αυτο θα ηταν στο να ειναι αριστοι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ. Οχι αριστοι σε καποιον τομεα-γνωση… Οποτε ξεμπερδεψου…

            Οσο για κατι που ρωτησες χθες, σπαρτακα, η αθηνα ας δεχθουμε οτι μεγαλουργησε επι δημοκρατιας (που κρατησε 85 χρονακια ολο και ολο). Η σπαρτη την συνετριψε ομως. Και η σπαρτη ειχε εθνικοκοινωνισμο. Οχι ΔΗΜΟ-ΚΡΑΤΙΑ.

            Η Μακεδονια μεγαλουργησε ακομα περισσοτερο και ειχε βασιλεια και μαλιστα με φεουδαρχικο συστημα. Δεν ειχε δημο-κρατια.

            Εχεις μπερδευτει λιγο. Θεωρεις οτι σε οποιο καθεστως οι πολιτες εχουν δικαιωμα ψηφου ή γνωμης ή τελος παντων συμμετοχης, οτι αυτο ειναι δημοκρατια.
            Οχι σπαρτακα, αυτο ειναι ελευθερια λογου. Δημοκρατια ειναι το πολιτευμα που ο δημος ειχε την ισχυ και οι πολλοι αποφασιζαν για το καλο (η το δηθεν καλο) των πολλων (και οχι ολων)…

    • nikos(1)
      • Καπετάν Γαρέφης

        😂😂😂

      • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

        Που τηνε βρηκες τη φωτο?
        Παληα, τη χοντρη την ειχα γραμματεα μου…Μεγαλη αντοχη στη βοτκα, σου λεω!…

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      ο δημοκρατης γαρεφη δεν ειναι ουτε δεξιος ουτε αριστερος , καθοτι δεν ειναι της περιφερειας της νοησεως αλλα του αξωνος νοησεως!!

      • Καπετάν Γαρέφης

        Ο δημοκρατης σπαρτακα μπορει να ειναι ειτε αριστερος ειτε δεξιος ειτε κεντρωος. Το πολιτευμα δεν εχει παντα απολυτη σχεση με την κοσμοθεωρεια. Συνηθιζεται βεβαια οι περισσοτεροι «δημοκρατες» να ειναι κεντρωοι. Σαν εσενα ας πουμε

    • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

      Ρε Καπταιν, αφου το ξερεις αυτοι οι αριστεροι δυο ιδιοτητες εχουν καθ’ υπερβολην :
      1ον αρχικοπριτες και αρχιτεμπελχαναδες,
      2ον πρωταθλητες στο κλαψομουνιασμα !

      Τι σκοτιζεσαι ?

      • κατι ειπαμε για την εκφραση
        μην το κανουμε αμερικαν μπαρ εδω ειναι η προσπαθεια.

        • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

          Επι της ουσιας ομως δεν αμφισητεις, ετσι ?

    • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

      Βρε Καπταιν, τι απορεις ?
      Αριστερα καμωματα ολα!
      Αριστεροι, πρωταθλητες στο κλαψο..ταραραμ, στη κοπριτωσυνη και στο ταχα μου-ταχα μου…
      Και στην ταση για καλοπεραση, με τα κοπια των αλλων, βεβαιως-βεβαιως !

      • Καπετάν Γαρέφης

        Ισως δεν εχω καταλαβει κατι σωστα…δεν ξερω..

        Αποτι εχω καταλαβει, ο λαλακης ειναι επεν.
        Αφου ειναι μοδιος στο σαιτ ενας «χουντικος», αρα λογικα το σαιτ ειναι δεξιο.
        Σωστα μεχρι εδω;

        Σε ενα «χουντικο» λοιπον σαιτ ειναι λιγο περιεργο να διαβαζουμε αρθρα για «τον καλο μακαριο και τον κακο παπαδοπουλο».
        Λεω κατι περιεργο; Εκτος αν σαλταρα και δεν καταλαβαινω τι μου γινεται..

        • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

          Ισως δεν εχεις καταλαβει οτι πιοτερο κι απ τον Ιησουν , λατρευουμε τον Μαμμωνα !

          • Καπετάν Γαρέφης

            Οχι ολοι ρε φιλε…δεν μπορω να το πιστεψω αυτο

        • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

          Αυτο σε πειραξες ?…Χα!…
          Εδω πριν μερικους μηνες επαινουσαν την «μαχη» της Κοκκινιας και τον «ηρωισμο» (αν ειναι δυνατον) των κοπριτων και σφαγεων του ΕΛΑΣ…Και ημουν ο μονος (το χειροτερο απ ολα!), που διαμαρτυρηθηκε …

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν το ειδα γιαυτο😂😂

            Αισχωζ! Κατι δεν παει καλα εδω μεσα. Δεν εξηγειται αλλιως😂

          • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

            Μαμμωνας !!!

        • τωρα το ειδα αυτο,
          Ελληνας δεν μπορω να ειμαι; σκετο. Το μπλεξιμο με τα κομματα φερνει αλλεργικα συμπτωματα.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Μα δεν ειπα εγω ποτε οτι πρεπει να μπλεχτεις με κομματα.
            Μιλαω ιδεολογικα, οχι κομματικα…
            Και η απορια μου εξακολουθει να παραμενει:
            Πως ειναι δυνατον σε ενα εθνικοπατριωτικο σαιτ να υπαρχουν αρθρα-και μαλιστα συχνα- με αριστεριστικες αποψεις κατα της «κακιας χουντας»;
            Ειναι σαν να διαβαζουμε ριζοσπαστη ορισμενες φορες εδω μεσα!! Και αυτο ειναι περιεργο😳
            Αυτο ειπα απλως…
            Εσενα δηλαδη δεν σου φαινεται περιεργο;

          • υπερβαλλεις…

          • Καπετάν Γαρέφης

            Σε τι;;
            Ειπα κατι που δεν εγινε;
            Αν ειπα, τοτε καλως μου λες οτι υπερβαλλω.

            Δεν νομιζω ομως οτι ειπα κατι υπερβολικο φιλε λαλακη.
            Ειπα οτι εδω μεσα διαβασα οχι ενα αλλα πανω απο 4-5 αρθρα που εκαναν λογο για την «κακια χουντα» και την καλη δημοκρατια και τον αγιο μακαριο.
            Και ειπα οτι αυτο δεν συμπλεει με ενα εθνικοπατριωτικο σαιτ.
            Που ειναι η υπερβολη;

            Τελος παντων, πρεπει μα βγω γιατι ταξιδευω. Καλη συνεχεια

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    κι υστερα λετε πως δεν εχουμε βασιλεια και εχουμε δημοκρατια? μα ο ρεπουμπλικανισμος ειναι σαν βασιλεια γιαυτο και ο στρατος δεν ειναι με το μερος του δημου αλλα με το μερος του θρονου!!ειχα αδικο για οσα σας ελεγα παλιοτερα? εχω αδικο ακομα και οταν τα βλεπετε να εφαρμοζονται?

    • τουλαχιστον εχεις ενα μοναδικο στυλ οπως τα λες.

    • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

      ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ!…
      Αλλα εχεις και περιθωρια να βελτιωθης , αν προσπαθησεις πολυ…

  • ταξιδευτής

    κ τι θελουν τωρα δλδ οι Καταλανοι?…αν ηταν αυτοι τα μπατίρια της Ισπανιας θα εκαναν δημοψηφισμα?
    …καλα τους κανει ο Ραχοι…να τους σαπισει στο ξυλο

    • nikos(1)

      θένε συνομοσπονδία με τους Βαυαρούς!

      • ταξιδευτής

        φατε παντεσπανι ε?

      • καρατσεκαρισμενο αυτο;

        • nikos(1)

          θέλουν την ελίτ της Ελίτ!

    • και οι Ισλανδοι οταν μπατιρησαν, δημοψηφισμα εκαναν και την εφαγαν οι τραπεζες.

      • ταξιδευτής

        δεν προκειται ομως περι αυτου….αλλα του «παιρνω το καπελακι μου κ φευγω»
        ας πρωτοστατησει η Καταλονια στην παυση πληρωμων

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    οι ισπανοι δεν εχουν θρησκεια? που ειναι οι παπαδες των καταλανων? γιατι δεν στηριζουν τον λαο στην εκφραση της ελευθερας βουλησης του(αυτοδιαθεση)? γιατι ? επειδη δεν καθεται φρονιμο σαν ποιμνιο?γιαυτο το ιδιο συνβαινει και σε μας στην ελλαδα?

    • Genesis

      Δεν εχουν χρονο.Ασχολουνται με παιδακια τωρα

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        ζουμε σε εποχες ντροπης!! δυστυχως!!

    • ταξιδευτής

      η αυτοδιαθεση ειναι το μελι στο ψωμι της νεας ταξης….ενωμενος εισαι δυνατος

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        μα αυτη φερνει ενοτητα γιατι τα κομματα κανουν το αντιθετο!!

    • livikosfc

      Nαι οι Καταλανοι δεν εχουν εκκλησια.

  • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

    Ο στρατός «θα επιβάλει το Σύνταγμα»…Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ !

    Τι δεν καταλαβαινετε ?

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      θα επιβαλει το συνταγμα των αριστων των κοινοβουλιων!! σωστα ? ειναι εγγυητης συνταγματος αριστων και οχι συνταγματος του δημου!!γιαυτο και ο δημος παντα καταστελεται στρατιωτικα !!ειδαλως ο στρατος θα επρεπε να βρισκοταν τωρα στο ισπανικο κοινοβουλιο κατα βουληση λαου!!

      • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

        Εχω το δικαιωμα της γνωμης μου και οι αλλοι οφειλουν να ακολουθουν !

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          και εγω εχω ομοιο δικαιωμα , και δεν κανω τιποτα λιγοτερο απο το να σε ρωτω να αποκαλυψεις και συ την γνωμη σου! αρα θα απαντησεις ή θα κρυφτεις?

          • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

            Να απευθυνθης στο Πολιτμπυρω και εκει θα παρουμε αποφαση για τις «διακοπες» σου !

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            αρα κρυβεσαι και δεν απαντας!!! φασιστας και φιδι ολκης εισαι!!

          • Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς

            Τωρα ειναι που δεν τη γλυτωνεις,… 30 χρονια διακοπες στη Σιβηρια !

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            και εσυ θα κερδισεις μια ατερμονη αιωνιοτητα στον αδη!!

      • Καπετάν Γαρέφης

        Εξακουθεις να μπερδευεις την ολιγαρχια με την αριστοκρατια…
        Οχι οτι ολοι οι ολιγαρχικοι ηταν «κακοι» βεβαια, αλλα οπως και να εχει οι αριστοκρατια ηταν σωστοτερο πολιτευμα

  • νιάου ρε!

    Votarem

  • Peacemaker

    «ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ»….βρε ποιος το ειπε..ποιος το ειπε…και εδω δεν χρειαστηκε μεγαλη προσπαθεια ειναι διαιρει απο καιρο..!