Πνευματικά ωφέλιμα

Η αποκάλυψη του Ιωάννη και η θλίψη της εποχής του Αντιχρίστου

ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούμε σε δύο εδάφια που παρερμηνεύονται από τους αιρετικούς Πεντηκοστιανούς :

Ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ
« ὅτι ἐτήρησας τὸν λόγον τῆς ὑπομονῆς μου, κἀγώ σε τηρήσω ἐκ τῆς ὥρας τοῦ πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης, πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς» Αποκάλυψη 3:10

Ο Ιησούς λέγει προς τον Άγγελο- Επίσκοπο της εν Φιλαδελφεία τοπικής Εκκλησίας ότι θα τον προφυλάξει από «τῆς ὥρας τοῦ πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης, πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς».

Ο Άγγελος προς τον οποίο ομιλεί ο Ιησούς είναι άνθρωπος και ονομάζεται Άγγελος ως Αγγελιαφόρος του Θεού. Άλλωστε αυτό αποδεικνύει και η φράση «τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς»,στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ο Άγγελος- Επίσκοπος. Ο χώρος κατοικίας των Αγγελικών πνευμάτων δεν είναι η Γη αλλά ο Ουρανός. Οι Πεντηκοστιανοί δέχονται ότι προς άνθρωπο ομιλεί ο Ιησούς διότι προσπαθούν ανεπιτυχώς στο παρόν εδάφιο να στηρίξουν την Αρπαγή των Χριστιανών- μελών της Εκκλησίας ΠΡΙΝ την Θλίψη του Αντιχρίστου.

Δηλαδή πιστεύουν οι Πεντηκοστιανοί ότι ο Πειρασμός τον οποίο αναφέρει το εδάφιο 10 και από τον οποίο θα φυλάξει ο Ιησούς τον Αγγελιαφόρο του, ότι είναι η Μεγάλη Θλίψη του Αντιχρίστου !!!

Εντελώς αυθαίρετη ερμηνεία χαρακτηριστική του τρόπου που οι πλανώμενοι αιρετικοί κακοποιούν την Γραφή.

Διότι έχουμε τα εξής ερωτήματα να θέσουμε προς τους Πεντηκοστιανούς :

α) Αφού ο Ιησούς ομιλεί προς ένα άνθρωπο (πριν από 20 αιώνες που γράφτηκε η Αποκάλυψη) και συνεπώς ο άνθρωπος αυτός, ο Αγγελιαφόρος αυτός, έχει πεθάνει…..ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ;

β) ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ ;;; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ;;;

γ) ΚΑΙ ΑΝ ΕΣΤΩ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΝΕΚΡΟ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, (και δήθεν αυτός θα αναστηθεί πριν την Μεγάλη Θλίψη για να Αρπαγεί και να σωθεί…) , ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ (Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ, κτλ.) ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ;;; ΘΑ ΑΦΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ;;; ( Διότι οι Πεντηκοστιανοί λέγουν ότι μόνο οι δίκαιοι της Καινής Διαθήκης θα αναστηθούν πριν την Μεγάλη Θλίψη !!!)

δ) ΑΝ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ, ΓΙΑΤΙ Ο ΝΕΚΡΟΣ - ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΑΙΩΝΕΣ- ΑΓΓΕΛΟΣ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΘΛΙΨΗ ;;; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ;

Αγαπητοί αναγνώστες ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ που αναφέρει το εδάφιο δεν είναι η Μεγάλη Θλίψη του Αντιχρίστου. ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ εδώ δεν σημαίνει θλίψη αλλά εξέταση . Είναι η ΚΡΙΣΗ ! Κατά την ημέρα της παγκόσμιας Κρίσης θα προστατευτεί ο Αγγελιαφόρος του Θεού, θα σωθεί διότι ήταν δίκαιος.

«καὶ ἐπείρασας τοὺς λέγοντας ἑαυτοὺς ἀποστόλους εἶναι, καὶ οὐκ εἰσί, καὶ εὗρες αὐτοὺς ψευδεῖς» Αποκάλυψη 2: 2.

Εξέτασες- Δοκίμασες τους ψευδοαποστόλους και τους βρήκες ψεύτες !

«ἐπείρασας» εδώ σημαίνει έκρινες – εξέτασες.

« ῾Εαυτοὺς πειράζετε εἰ ἐστὲ ἐν τῇ πίστει, ἑαυτοὺς δοκιμάζετε» Β Κορινθίους 13:5

Το «πειράζετε» εδώ σημαίνει εξετάζετε.

Ο Ιησούς λοιπόν υπόσχεται στον Άγγελο –Επίσκοπο να τον προστατεύσει την ημέρα της Κρίσης, όχι από την εποχή του Αντιχρίστου όπου ο εν λόγω άνθρωπος θα είναι ήδη νεκρός !

2) Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Οι αιρετικοί Πεντηκοστιανοί στην προσπάθειά τους να στηρίξουν την κακοδοξία τους για τμηματική ανάσταση των νεκρών, για ανάσταση των νεκρών σε δόσεις, παρερμηνεύουν το παρακάτω χωρίο :

« Καὶ εἶδον θρόνους, καὶ ἐκάθησαν ἐπ᾿ αὐτούς, καὶ κρῖμα ἐδόθη αὐτοῖς, καὶ τὰς ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων διὰ τὴν μαρτυρίαν ᾿Ιησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, καὶ οἵτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν· καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ Χριστοῦ χίλια ἔτη· καὶ οἱ λοιποὶ τῶν νεκρῶν οὐκ ἔζησαν ἕως τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη. αὕτη ἡ ἀνάστασις ἡ πρώτη.» Αποκάλυψη 20: 4-5

Ορίστε ! Λέγουν. Η Γραφή αναφέρει Πρώτη Ανάσταση….άρα υπάρχει και άλλη μετά από αυτήν !

ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ :

Η αναφερόμενη στο χωρίο Πρώτη Ανάσταση είναι πνευματική και όχι σωματική όπως αφελώς νομίζουν οι Πεντηκοστιανοί. Γιαυτό άλλωστε και ο ιερός συγγραφέας βλέπει «τὰς ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων» και όχι και τα σώματά τους ! Βλέπει ψυχές χωρίς σώμα και επίσης βλέπει και ομολογητές της πίστεως για τους οποίους δεν αναφέρεται ότι μόνο τις ψυχές τους βλέπει ! Με άλλα λόγια, στην Πρώτη Ανάσταση που είναι πνευματική, λαμβάνουν μέρος νεκροί χωρίς τα σώματά τους και ζωντανοί με τα σώματά τους ! Λαμβάνουν μέρος οι Πιστοί ! Αυτοί είναι οι αναστηθέντες πνευματικά. Η Αποκάλυψη αναφέρει δύο Αναστάσεις : Μία πνευματική την οποία και περιγράφει και μία σωματική. Επίσης αναφέρει δύο θανάτους, έναν πνευματικό, (τον Δεύτερο Θάνατο), τον οποίο περιγράφει και έναν αυτονόητο – τον σωματικό.

Ακόμη όμως και αν υποθέσουμε ότι η αναφερόμενη Πρώτη Ανάσταση ότι είναι σωματική όπως ισχυρίζονται οι Πεντηκοστιανοί, διαπιστώνουμε ότι στην Πρώτη Ανάσταση έχουν μέρος «καὶ οἵτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον(= Αντίχριστον) οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν» !!!

ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ (ΟΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ Ε.Α.Ε.Π), ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ;;;;

Βλέπεις αγαπητέ αναγνώστη το άτοπο των αιρετικών διδασκαλιών ;

Βλέπεις πως ο Διάβολος πλανά τους αιρετικούς και απεργάζεται την αιώνια απώλειά τους;

Ο Θεός να μας προστατεύει από τέτοια πλάνη !

ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ