Επιστήμη

Οι ερευνητές ανακάλυψαν εκατοντάδες μαύρες τρύπες 13 δισεκατομμυρίων ετών σε σύμπλεγμα αστεριών

Από τη φύση τους οι μαύρες τρύπες είναι αδύνατο να εντοπιστούν με τηλεσκόπιο. Ένα ασυνήθιστο σύμπλεγμα άστρων ανακαλύφθηκε ότι πιθανότατα φιλοξενεί εκατοντάδες μαύρες τρύπες 13 δισεκατομμυρίων ετών.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Surrey μελέτησαν το σύμπλεγμα αστεριών NGC 6101, με τα ευρήματα να αλλάζουν την κατανόησή μας για το πώς σχηματίζονται οι μαύρες τρύπες.

Με τη χρήση προσομοιωτών, οι ερευνητές κατάφεραν να δουν το "αόρατο" από τη χαρτογράφηση του NGC 6101 που φανέρωσε την ύπαρξη μαύρων τρυπών.

Το σύμπλεγμα άστρων NGC 6101 εμφανίζεται νέο στον σχηματισμό συγκριτικά με τα επιμέρους αστέρια αλλά κανείς δεν κατάλαβε γιατί. Η έρευνα έδειξε ότι η ανεξήγητη φαινομενικά "νεαρή" ηλικία του οφείλεται στον μεγάλο πληθυσμό από μαύρες τρύπες.

Αυτές οι μαύρες τρύπες είναι μερικές φορές μεγαλύτερες από τον ήλιο και σχηματίζονται όταν τεράστια αστέρια καταρρέουν στο τέλος της ζωής τους.

Έτοιμο να σπάσει το ουκρανικό μέτωπο-Forbes : Οι πανικόβλητοι Ουκρανοί διοικητές αναπτύσσουν ανεκπαίδευτες ταξιαρχίες στην μάχη