ΣΟΚ: 15χρονη έπαιρνε αντισυλληπτικά χάπια και έμεινε παράλυτη!

Δημοσίευση: 29 Απριλίου 2012, 12:24 μμ

Πολλές είναι οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο που παίρνουν αντισυλληπτικά χάπια….


Η Gemma Hill,  λιποθυμούσε και έκανε εμετούς αφότου της συνταγογράφησαν αντισυλληπτικά χάπια τα οποία θα της απάλυναν τον πόνο των περιόδων.

Επίσης μετά από εβδομάδες, υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο το οποίο προκλήθηκε από θρόμβο στον εγκέφαλό της.

Το εγκεφαλικό της προκάλεσε προβλήματα στον λόγο, την μνήμη και την όραση ενώ έμεινε παράλυτη, ανίκανη να περπατήσει.

Έκανε θεραπεία διάρκειας δύο μηνών και όταν αυτή ολοκληρώθηκε, τότε υπέστη και δεύτερο εγκεφαλικό επεισόδιο.
Οι γιατροί τότε της είπαν πως τα αντισυλληπτικά χάπια που έπαιρνε της προκάλεσαν τα εγκεφαλικά καθώς τα χάπια αυξάνουν τον κίνδυνο θρόμβων στο αίμα.


Δυόμισι χρόνια μετά τα τραγικά αυτά περιστατικά, η Gemma είναι ακόμα παράλυτη  στην μία πλευρά του σώματός της.

Σύμφωνα μάλιστα με το NHS (Εθνικό Σύστημα Υγείας) τα χάπια αυτά μπορούν να τα πάρουν ακόμα και κοπέλες 13 ετών, χωρίς να χρειάζεται να τις δει κάποιος γιατρός. Η μητέρα λοιπόν της Gemma,  κάλεσε το NHS για να αναθεωρήσει.

«Είναι γελοίο να επιτρέπεται σε τόσο νέα κορίτσια να παίρνουν αντισυλληπτικά χωρίς να τους τα χορηγούν γιατροί. Νομίζω πως οι έφηβες κάτω των 16 θα πρέπει να παίρνουν την άδεια των γονιών αλλά και την συμβουλή των γυναικολόγων πριν τα πάρουν.» σημείωσε η μαμά της 15χρονης.πηγή  Για τον λόγο αυτό προκαλεί σοκ αλλά και πολλά ερωτήματα η είδηση ότι μια 15χρονη από το Leicester έπαθε δύο εγκεφαλικά επεισόδια αφότου άρχισε να παίρνει τα χάπια αυτά.