H Ελλάδα βάζει βέτο στην ένταξη της Αλβανίας στην ΕΕ – Σφοδρή αντίδραση από ΗΠΑ-Ράμα που θέλουν «Κράτος της Τσαμουριάς»

Δημοσίευση: 13 Σεπτεμβρίου 2017, 8:32 μμ

Η πρόσφατη αποκάλυψη  φωτογραφίας της  συνάντησης της Ελληνίδας πρέσβεως , με τον πρεσβευτή των ΗΠΑ στα Τίρανα, Donald Lu, αμέσως μετά την λήξη της συνεδρίασης της αλβανικής βουλής με τις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού Έντι Ράμα, είναι η κορυφή του παγόβουνου των σχέσεων Αλβανίας -Ελλάδος .

Η φωτογραφία από την συνάντηση

Ο Ράμα εμφανίστηκε σε τηλεοπτική συνέντευξη να δηλώνει ότι «τερματίζεται η στρατηγική συνεργασία με την Ελλάδα,  καθώς η Αθήνα εμφανίζεται έτοιμη να θέσει βέτο στην ενταξιακή της πορεία στην ΕΕ, λόγω της συστηματικής παραβίασης των δικαιωμάτων της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας στην Χειμάρα.

Στα σχέδια αυτά αντιδρά έντονα ο αμερικανικός παράγοντας που θέλει οι Αλβανοί να μείνουν εντός του «μαντριού της Μέρκελ», διότι  στα Βαλκάνια κυκλοφορούν και Ρώσοι που θέλουν μέσω του πανσλαβισμού να εξουδετερώσουν τα σχέδια της αποκαλούμενης «Μεγάλης Αλβανίας».

Τόσο και ακόμα πιο μεγάλο είναι το «τεράστιο παιχνίδι» που παίζεται στην περιοχή μας , ενώ ο  Αλβανός Πρωθυπουργός με μπουλντόζες γκρεμίζει ελληνικούς ορθόδοξους Ι.Ναούς 1000 ετών και ξεσηκώνει όλους τους ομοϊδεάτες του σε Σερβία, Μαυροβούνιο,  Σκόπια, αλλά πιθανόν και …εντός  Ελλάδος.

Η συνάντηση της Ελληνίδας πρέσβεως και του Αμερικανού αξιωματούχου έρχεται μετά την επιδείνωση των σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών, ενώ η  Ελλάδα προειδοποίησε με χρήση  βέτο την Αλβανία αν δεν σταματήσει εδώ και τώρα να εκδιώκει Έλληνες της Β.Ηπείρου.

«Τόνισα ότι τα θέματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν πρέπει να χρησιμοποιείται επιλεκτικά και παρουσίασα μια σειρά από παραδείγματα του πώς γίνεται κατάχρηση. Στο πλαίσιο της παρουσίας μας εδώ, είχα επίσης συνομιλίες με τον αριθμό  Υπουργών και των Επιτρόπων, όπου τόνισα σε πολλούς ποιοι θα είναι οι όροι  που θα πρέπει να πληρούν ορισμένες από αυτές τις υποψήφιες χώρες για να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις ένταξης» , δήλωσε ο κ.Κοτζιάς  μετά τη διάσκεψη κορυφής των Υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ.

Από την άλλη πλευρά …ο Ράμα έδειξε την Ελλάδα κατονομάζοντας την ως την μοναδική γειτονική χώρα με την οποία η Αλβανία έχει προβλήματα. Πρόσθεσε επ’ αυτού ότι τα Τίρανα επιθυμούν «αμοιβαία φιλία, αντίστοιχη δέσμευση και διμερή συνεργασία».

Αναφερόμενος στην Ελληνική Εθνική Μειονότητα δεσμεύθηκε ότι θα είναι «διαρκώς αυξανόμενο» το ενδιαφέρον της κυβέρνησής του για τον σεβασμό των δικαιωμάτων της και την χαρακτήρισε «μέσο για την προώθηση των καλών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών».

Έσπευσε, δε, να σημειώσει ότι «η Αλβανία, ανεξαρτήτως των προβλημάτων και αναγκών της, δε θα κλείσει ποτέ, ούτε τα μάτια και ούτε το στόμα, σε υπεράσπιση των αληθειών και των δικαιωμάτων της».

Εξέφρασε, τέλος την εμπιστοσύνη του ότι το μέλλον «θα επιφέρει τις επιθυμητές λύσεις για τις δύο πλευρές», προσθέτοντας ότι «οι σχέσεις θα ανέλθουν σε νέο στρατηγικό επίπεδο φιλίας, σεβασμού και συνεργασίας μέσω πραγματικού διαλόγου και όχι με άστοχες δηλώσεις».

«Κουβέντες του αέρα», σύμφωνα με κάποιους έγκριτους αμυντικούς αναλυτές. Η ουσία είναι ότι οι Αλβανοί τρέχουν ένα νέο σχέδιο της «σκοτεινής κυβέρνησης των ΗΠΑ» και την νέας τάξης πραγμάτων , το οποίο ονομάζεται «Κράτος  της Τσαμουριάς».

Αυτό κράτος έχει ανακηρυχθεί ημι-ανεπίσημα , διαθέτει πρόεδρο , τον Φεστίμ Λάτω, διαθέτει «σύνορα» εμπλέκοντας Ελλάδα, Σερβία, Μαυροβούνιο, και ετοιμάζει το δικό του απελευθερωτικό στρατό .

Το σχέδιο έχει εγκρίνει το Βατικανό, η σκοτεινή «κυβέρνηση των Βρυξελών», το Βερολίνο και φυσικά ΗΠΑ, Βρετανία.

Κάποιοι  χαρακτήρισαν τους Αλβανούς που εμπλέκονται με το σχέδιο αυτό  ως «γραφικούς» πριν μερικούς μήνες, ….όπως ακριβώς χαρακτήριζαν και τους Σκοπιανούς πριν την ανακήρυξη του δικού τους κράτους.

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι εδώ και μεγάλο διάστημα  οι Αλβανοί μαθητές στα μαθήματα της  Γεωγραφίας και της Ιστορίας,  διδάσκονται την ιδέα της «Μεγάλης Αλβανίας» και την μεγάλη αδικία, που προκάλεσαν, οι μεγάλες δυνάμεις και οι γείτονες Έλληνες , στη «χώρα των αετών».

Τα βιβλία αναφέρουν ότι η Ήπειρος ήταν αλβανική γη, πως τα μαύρα σχέδια διαμελισμού μεθοδεύονταν από την Ελλάδα, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο και άλλες εχθρικές δυνάμεις.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα έχουν το δικό τους σκοπό.

  • Spyros Spyropoulos

    1ος! Χιλια Μπραβο!

    • Γιώργος fs.

      Άξιος αδερφέ Σπύρο!!!

      • Spyros Spyropoulos

        Ευχαριστω αδελφε Γιωργο!

  • Γιώργος fs.

    2ος και έτοιμος!!

    • Spyros Spyropoulos

      ΑΞΙΟΣ παντα!!!

      • Γιώργος fs.

        Ευχαριστώ πολύ αδερφέ Σπύρο!!

  • Spyros Spyropoulos

    Μονο το βετο ισως τους συνεφερει και καλμαρει……καιρος ητανε!!!

  • BABIS

    Αμεση αυξηση στρατιωτικης θητειας για αυξηση του Στρατου Ξηρας, και καλυτερη επανδρωση των μοναδων μας με ενισχυση των ελληνοαλβανικων συνορων.

  • Γιώργος fs.

    Με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ζητάνε οι πάντες να πάρουν κάτι από την Ελλάδα!!

    • © Proud to be Greek

      Ενώ με Κυβέρνηση Σαμαρά, Μητσοτάκη, Φώφης θα είχαν τουμπεκιαστεί, και με κυβέρνηση Μιχαλολιάκου θα είχαν κλάσει μέντες…

      Η αρνητική είαι απο εμένα μπας και κάνεις την αυτοκρκιτική σου ή οριμάσεις έστω και αργά.

      • Γιώργος fs.

        Η κριτική γίνεται πάντα στην κυβέρνηση, γιατί αυτή παίρνει τις αποφάσεις!!
        Μολις οι άλλοι γίνουν κυβερνηση τότε θα γίνεται κριτική και σε αυτούς.
        Οσο για την αρνητική ούτε που με ενδιαφέρει….συνεχισε.

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    • Spyros Spyropoulos

      Εχω μια αδελφη,κουκλιτσα αληθινη, την λενε Βορειο Ηπειρο,την αγαπω πολυ!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αδερφε σπυρο !!!!!!!!!!!!λιγα λες αλλα 100%!!!!!!!!!

        • Spyros Spyropoulos

          Το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν!!!

    • Θυμάμαι τραγουδούσαμε στο σχολείο και κάπου έπεφτε το «σύρμα» οτι καλά είναι αυτό το τραγούδι να μην το λεμε – το έχω μια αδερφή κουκλίτσα αληθινή .. είχε οδηγίες ο δάσκαλος..και μας στραβοκοίταζε, μας άφηνε αν είχαμε καμμια εκδρομή μακριά απο κόσμο να το λέμε

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αρα εισαι μικρουλα για τα δοντια μου εμεις γκαριζαμε!!!!!!!!!!!!

  • GrandRus

    Φοβερο ματσάκι. Και οι δυο ομαδες απεδειξαν γιατι ειναι υπερδυναμεις στο Ευρωπαικο μπασκετ.
    https://image.prntscr.com/image/5MUWE-T1TPuLbr9K7hTuew.png

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΚΙΝΟ..

      • GrandRus

        Mε αυτη την κωλo-Ισπανια δεν μπορουμε να παμε και για κατι περισσοτερο.

        Ευχομαι στις 1 Οκτωβριου οι Καταλανοι να ψηφισουν για ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ απο το Ισπανικο κρατος μπας και αποδυναμωθουν οι Ισπανικες εθνικες ομαδες..

      • Γιώργος fs.

        Δεν υπάρχει κανένα χάλκινο.
        Η ομάδα αποκλείστηκε και γυρίζει πίσω!!

        • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

          ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ

          • Assurbanibal

            χαχαχαχαχα

          • Γιώργος fs.

            Το κατάλαβα αδερφέ ΠΕΥΚΕΣΤΑ!
            Δυστυχώς χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία για να πάρουμε τη νίκη.

    • Γιώργος fs.

      Χάσαμε δικό μας παιχνίδι…από τις βολές!!

  • george george

    ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ

  • Γιώργος fs.
    • BABIS

      Με ΣΑΝΕΛ ?
      Καλα Κρασια.

      • Άλλος Σποκ μας βρήκε :-) όλο «καλά κρασιά έλεγε πριν…κατάλαβα, τον ήπιαμε :(

        • BABIS

          Με τις υγειες σας.

      • Γιώργος fs.

        Εχεις δικιο σύγγαυρε!!

  • nikos(1)

    να μπούν αφτοί …να τη κάνουμε …εμείς!

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Ὤφθης Κωνσταντίνῳ τῷ μεγάλῳ,
    τῷ κράτορι εὐσεβείας, ὦ Πανσέβαστε,
    Σταυρὲ θεοδώρητε, καὶ πανυπερθαύμαστε,
    ἡλιακῶν λαμπρότερος βολίδων·
    ὅθεν σε τὸν Κύριον ὑμνοῦμεν τὸν δόντα,
    καὶ ὑπερυψοῦμεν εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας.

    Σταυρὲ τοῦ Χριστοῦ σῶσον ἡμᾶς τῇ δυνάμει σου.

    †«Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ»

    Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση…συνεχίζεται…
    ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      δωσε ωρα να μετραμε και μεις

  • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

    Τα πολιτικά κόμματα είναι εκτρώματα και οι υπήκοοι τα πτώματα…

    • Assurbanibal

      Ξημερώματα, δίνεις δικαιώματα…

      • Θεσσαλονικιός

    • Θεσσαλονικιός

      Οι ψηφοφόροι εννοείς μάλλον ..

      • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

        Τους κατοίκους με νοοτροπία υπηκόου ή δούλου εννοώ γιατί κάποιοι άλλοι
        (η μειοψηφία) ψηφίζουν μικρά κόμματα και κινήματα για εθνικούς λόγους
        και όχι για προσωπικό όφελος ή απέχουν.

  • ACBOC o ANAΦENTOC

    Kαντε παιδια να μεγαλωσει ο πληθισμος να μπορουμε να μιλουμε . Δεν μας υπολογιζει κανενας τωσοι λγοι που μειναμε

    • Assurbanibal

      Φίλε ξέρεις πόσα κιλά είμαι? Όλοι μας υπολογίζουν.

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        αν εισαι πανω απο 100 κιλα μπορει να θελουν να σε κανουν λουκανικα!!!!

        • Γιώργος fs.

          Κάτω τα χέρια από τον Ασσούρ!!

      • Spock

        κατα τα Χριστουγεννα θα σε χρειαστω ,μην εξαφανιστεις.

        • Θεσσαλονικιός

          Δεν πας καλά … τόσον καιρό ετοιμάζω την σούβλα !!!

    • BABIS

      Ποσοι λιγοι ?
      Τι εννοεις λιγοι ?

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Πριν τριαντα χρονια ειμασταν περιπου εννια εκατομμυρια και οι τουρκοι σαραντα τωρα ειμαστε εμεις δεκα μυρια και αυτοι ογδοντα μυρια…..

        • BABIS

          Νομιζα οτι μας συγκρινεις με τους Αλβανους.

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Η Αλβανια Δεν ειναι κρατος ειναι θυγατρικη της Τουρκιας

          • BABIS

            Ουτε που θα ασχοληθουν οι Τουρκοι σε ενδεχομενη συρραξη.

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Νομιζεις!!!!!!!!

        • Θεσσαλονικιός

          Ούτε 7 δεν είμαστε τώρα λόγω υπογεννητικότητος, οι υπόλοιποι μέχρι τα δώδεκα μάντεψε τι είναι …

    • nikos(1)

      κάνουμε εισαγωγές σε….μούσλια!εκτός απο ..τομάτες!

    • WP

      παιδια στη χωρα της Μουζάλας και της Γιαβρογλενας και της Παππα με τους 3 τύπους οικογενειας

    • Spock

      ειναι…τεκμηριο

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Ασ το τεκμηριο εμεις να τους βαλουμε τεκμηρια αυτους που τα ψηφιζουν

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      μην λες τετοια ασβε ,τι εννοεις?

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Δεν καταλαβαινεις?

  • nikos(1)

    Αλμπανοί …εβροπέοι!!
    Γκερμανικές πετυχεσιές!

  • nikos(1)

    εγκώ ξέρω ότι αν δεν κάνουμε ντου!τώρα !…τη κάτσαμε τη…. γκερμανική βάρκα!

    φρουράαααα!

  • WP

    αν ειναι αληθεια τοτε αφου αεριζουν τον Ερντο τωρα υποστηριζουν και τους σκιπταρηδες,σα να μη μας τα λενε καλα οι γιανκηδες τωρα τελευταια, βεβαια με τη συνεχη αποδυναμωση της Ελλαδας με αυτα τα συμμοριτομογγολα που μας φορτωσαν οι κλεφτο πασοκονουδου καποια πραγματα πια θα ειναι αναποφευκτα

    • BABIS

      Εαν δοθει η εντολη να ενισχυθει η ελληνοαλβανικη μεθοριος με τουλαχιστον μια μεραρχια, εκει να δεις τι κλαμα θα ριξουν τα τηγανια.

      • WP

        ειναι αναγκη να στειλουμε στρατο για να μας σεβαστουν οι πεινάλες?εκει καταντήσαμε?

        • BABIS

          Ναι.
          Για να δουν οτι δεν αστειευομαστε.

          • WP

            πλακα κανεις φανταζομαι?πηραν οι ξεβρακωτοι θαρρος μόνοι τους?για να στειλουμε στρατό να δουν οτι δεν αστειευομαστε αυτοι που τους υποκινουν φαντάζομαι καταλαβαινεις

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Η Ελληνοαλβανικη μεθοριος πρεπει να ξεκηνα απο την Αυλωνα …

        • BABIS

          Δεν θυμαμαι την συνοριογραμμη που περιλαμβανει και την Β.Ηπειρο.
          Δες την φωτο ποιο κατω.

  • nikos(1)

    Θέλω τη χώρα μου ανεξάρτητη και αυτοδιάθετη!

    αρα είμαι…φασίστας…ρατσίστας ….μισανθρωπίστας!

    • BABIS

      ………………φτου και βγαινω

    • Πολίτης/Οπλίτης Δημοκρατίας !

      Ναι, αφού θεωρείσαι εχθρός του συστήματος

  • HaraldHadrada MERCYLESS
  • nikos(1)

    με ρώτηξε κανένας αμα θέλω το …ΕΟΚ ??
    ξύπνησε ενα πουρνό ένα ..ραμολυμέντο και λέει …….τέλλω …Εβρόπη !!
    στρχδμς ρε …φιφιρίκο!…μπες ..μόνο!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ — ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ;

    Τά μυρμήγκια, όταν βγάζουν φτερά χάνονται … ( λαϊκό γνωμικό )

    —————————————-

    Από δημιουργία ανθρώπου έως τό 1800 περίπου, εφευρέσεις μηδέν !

    http://www.kivotoshelp.gr/index.php/profhtes-menu/344-megales-efevreseis-simadia-toy-telous-toy-kosmou

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Στο όραμά του ο Αγιος Νήφων είδε ότι, πρίν από την αρχή της Μελλούσης Κρίσεως, ο Θεός ξεφυλλίζει το βιβλίο των αιώνων της ανθρωπότητας. Όταν έφθασε στον έβδομο αιώνα, από δημιουργίας ανθρώπου, σταμάτησε και εσκέπασε το πρόσωπο με τα χέρια του λέγοντας με οργή:

    «Αυτός ο αιώνας ξεπέρασε όλους τους άλλους σε αδικία και κακία».

    Μετά από λίγο, φθάνοντας στο μέσον αυτού του αιώνος, πρόσθεσε:

    « Αυτός, είναι γεμάτος από την δυσωδία ανθρωπίνων παθών, από φθόνο, μίσος, ακαθαρσία, ψεύδος …

    προσθέτοντας, » Θά τόν κόψω στήν μέση, γιά νά σταματήσει ή κυριαρχία τής αμαρτίας…»

    Καί αμέσως διέταξε τόν Αρχάγγελο Μιχαήλ νά ετοιμάσει τήν αρχή τής Κρίσεως…

    Φοβερός ό λόγος: » Θά τόν κόψω στήν μέση » !

    Όμως, τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος είναι τό 7500.

    Όταν ήλθε ό Χριστός στήν γή ( σύμφωνα μέ τίς χρονολογίες διαδοχής γονέων – παιδιών τής Παλαιάς Διαθήκης), είχαν περάσει 5508 χρόνια…

    Άν σέ αυτά προσθέσουμε τό έτος 1992 πού περάσαμε, συμπληρώνονται τότε 7500 χρόνια, δηλαδή τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος, καί ή αρχή τών εξελίξεων τής Μελλούσης Κρίσεως

  • HaraldHadrada MERCYLESS
    • HaraldHadrada MERCYLESS

      οι μαχητες της απελευθερωσης!απο την απερευθερωση των Φιλιατων η φωτο με τους ηρωες!!!!!!!!

  • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

    Έχουμε καλούς γειτόνους….

    • nikos(1)

      Αξελ.κου..λίς…φωφώκα….κουτσούμπωφ..καρανίκα…φάνη -πάλλη ,αυλωνίτη ……χιλιάδες …καλοί …γείτονες~~

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    … Στον Αητό Σαγιάδας οι αντάρτες παραλαμβάνουν 30 μάλινχερ σταλμένα από την Ελλάδα. Στην παραλαβή ήταν οι: Φάντης, Κρομμύδας, Θαν. Παντέχης, Γρηγόρης Ζάκας, Γιώργος Λώλης, Τσιάβο Ντούρος, Ντίνο Βενέτης και ο Ηλίας Τσίτος, παλικάρι του Τζών Κώστα, από το Ξέχωρο. Γνωστοί μυημένοι στο Ηπειρωτικό Κομιτάτο, από το Φιλιάτι, ήταν και οι Τάσιος Σωτηρίου, Σίμος Μάλλιος, Μήτρο Γούλας. Προφανώς υπήρχαν και άλλοι για τους οποίους δεν έχουμε μαρτυρίες. Στο σπίτι του Τάσιο Σωτηρίου στο Φοινίκι υπήρχαν μυστικά ντουλάπια (κρύπτες) στα οποία έβαζαν τα όπλα που έπαιρναν στη Σαγιάδα. Ο Τζών Κώστας, είναι ο Λιώτης Γιάννης Παπακώστας- ο οποίος συμμετείχε στους αγώνες των Μπόερς στην Αφρική και ήταν υπαρχηγός του καπετάν Κρομμύδα. Σε μάχη στα Πενταλώνια Τσαρκοβίστας όπου σκοτώνονται πολλοί Τούρκοι κι αυτοί σκοτώνουν τον Δ. Φάντη στο Φιλιάτι.
    Ο Δημήτριος Φάντης ήταν δ/ντής της ¨ΜΕΜΟΥΡ ΡΕΖΗΣ¨ εταιρίας επεξεργασίας καπνών στην περιοχή Φιλιατών. Διέμενε στους Φιλιάτες και συμμετείχε στο αντάρτικο για την απελευθέρωση. Οι Φιλιαταίοι τον τίμησαν ονομάζοντας τον δρόμο δίπλα στο σπίτι του Γάκη Κύρκου σε οδό Φάντη.
    Τον Αύγουστο του 1912 ο αρχηγός και ο υπαρχηγός του αλβανικού κομιτάτου, Φέζιο Γιάννιαρης και Μέτε Νταγίρας ή Σαΐκ, πίεζαν τους 16χωρίτες γιατί θέλαν τα σύνορα στον Καλαμά. Τα 2-3 παλικάρια των Τζών Κώστα- Κρομμύδα κι ο Σωτήρη Χαραμόπουλος σκότωσαν τον Φέζο στο Μοναστήρι της Ρίπεσης, μετά από 2-3 μέρες σκότωσαν το Μέτσιο Καρόκα, στην Πρέσπα Κεραμίτσας. Η μούσα απαθανάτισε το γεγονός:
    «Του Λαμπόβ’ της Παναγιάς- σκότωσαν τον Μέτσιο Αγά
    Και τον Φέζο Νταγίρα- για σου καπετάν Κρομμύδα».
    Το επόμενο τραγούδι αναφέρεται στο του Φιλιατιώτη φοροεισπράκτορα Μέτε Ντούτσε, που τον σκότωσαν οι Κολοβαίοι, για να εκδικηθούν το σκοτωμό του Μήτρο Κολοβού:
    Από κάτω απ’ το Μαρκάτι/ έγινε το ενδικάτι
    Κολοβός με τα παιδιά του/κι ο Χαρίλαος κοντά του
    Μπήκαν μεσ’ την Αλβανία/κι έδειξαν μεγάλη αντρεία
    Σκότωσαν τον Μέτε Ντούτσε/ κι όλη την παρέα που ‘χε…
    Μετά τη μάχη στη Σκάλας Κεραμίτσας με την ομάδα του Τζών Κώστα και του Γιώργο- Τσιάβου, στην οποία συμμετείχαν ο Σωτήρη-Κουλύραςκι ο Σπύρο- Κώτσης, οι Τούρκοι έκαψαν την Αράχοβα, το Χλωμό, την Κεραμίτσα και 20 σπίτια της Πλεσίβιτσας, με τη συμμετοχή του Μουχαρέμ Ρουσίτη.
    Στις 6 Οκτωβρίου 1912 η Ελλάδα κήρυξε τον πόλεμο κατά της Τουρκίας. Στις 7 Οκτωβρίου 1912 ο Κρομμύδας έκαψε αποθήκες των Τούρκων με πολεμικό υλικό, στον Παρακάλαμο. Εν τω μεταξύ, στον Αετό αποβιβάζονται 350 εθελοντές, αρκετοί Κρήτες, όπως ο οπλαρχηγός Δεληγιάννης, και ο Τεριακίδης, με τσολιάδες. Οι
    Κρομμύδας- Βασίλης Κολοβός επιτίθενται και καταστρέφουν τους τούρκικους μύλους πολεμοφοδίων στη Βελτσίστα- ο Κολοβός πατήθηκε από Γερμανικό τανγκ, το ’41 στο Κιλκίς. Ο Κρητικός Μανόλης Πατεράκης ήταν ανιψιός του Ντεληγιαννάκη, και σκοτώθηκε το ‘12 στη σκάλα Παραμυθιάς. Στις 23/2/1913 απελευθερώθηκε η Παραμυθιά και μετά από 3 μέρες οι Φιλιάτες.
    Μια ιστορική φωτογραφία που εικονίζει τον ¨ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟ ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ ΦΙΛΙΑΤΩΝ¨, κάτι σαν πολιτοφυλακή που ίδρυσαν οι Έλληνες αμέσως μετά την απελευθέρωση. Η φωτογραφία δείχνει να είναι τραβηγμένη στον περίβολο της Αγίας Τριάδας από το «ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΟ ΑΔΕΛΦ.ΚΟΛΙΟΥ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΕΝ ΣΥΡΩ»-αυτό το φωτογραφείο έχει τραβήξει κι άλλες παρόμοιες, ίσως είχε κρατική εντολή- αν βρείτε στοιχεία γι αυτό όπως και για τον αξιωματικό πολύ θα χαρώ να μου τα κοινοποιήσετε. Πρέπει να πούμε επίσης ότι αυτή την φωτογραφία την είχαν βγάλει σε αρκετά αντίτυπα και την είχαν στα σπίτια τους παλιοί Φιλιαταίοι- σαν ανάμνηση της απελευθέρωσης.

  • Tάσος

    Αν αλλαξουν ονομα,γιατι το τσαμουρια δεν το δεχομαι,και το αποκαλεσουν κρατος της πα πα ριας,τοτε θα τους δωσουμε και το μακρυτερο.

  • BABIS

    Εχουμε χαρτη με τα χωρια και που πρεπει να ειναι η συνοριογραμμη με την Αλβανια ?

    • nikos(1)

      μέχρι τα ..τίρανα !

  • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

    (Πάνος + Ρόη) Καλησπέρα σε όλους.

    Εν πρώτοις, να αρχίσουμε με την δήλωση αποχώρησής μας από το 5ΑΠ. Οι λόγοι που μας
    έκαναν να πάρουμε αυτή την απόφαση είναι δύο. (Ελπίζω να μην το αφαιρέσει ο mod και αν ναι, υπάρχουν τηλ. και μέϊλ των
    ατόμων που μας ενδιαφέρει να διαβάσουν.)

    Ο πρώτος λόγος είναι ότι
    μπήκαμε εδώ μέσα πριν ένα χρόνο και κάτι μήνες, νομίζοντας ότι μπήκαμε σε μια
    σελίδα η οποία είχε να μας προσφέρει εκτός των ειδήσεων και μερικά Χριστιανικά
    θέματα και ότι θα είχαμε την ευκαιρία να ανοίξουμε κάποιους διαλόγους με τους
    διάφορους σχολιαστές ανταλλάσσοντας γνώμες και γνώσεις πάνω σε αυτά τα θέματα
    που μας ενδιαφέρουν. Δυστυχώς όμως αυτό έχει αλλάξει πάρα πολύ σήμερα, και αντί
    ο καθένας να φέρνει κόσμια τις αντιρρήσεις του, όπως είναι δικαίωμα του καθενός,
    τρέχουν αρκετοί να προσβάλλουν, να χλευάζουν, να ειρωνεύονται και πολλές φορές να
    βλασφημούν τα όσια και ιερά της πίστης μας και εν συνεχεία και εμάς και όσους
    πιστεύουν σε αυτά. Προσπαθήσαμε και οι δύο μας, κάνοντας διάλογο με κάποιους
    από εδώ να δώσουμε έμφαση στο θέμα
    σεβασμού της πίστης και των ιερών μας (Ελλάδας), να προσέχουν πως εκφράζονται,
    αλλά εισπράξαμε χειρότερη ειρωνεία, και όποτε στριμώχθηκε ο συνομιλητής μας από
    ερωτήσεις μας κ.λπ., ουδεμία απάντηση. Η θρησκευτική μας συνείδηση αλλά και η πνευματική
    και Χριστιανική υποχρέωσή μας, δεν μας
    επιτρέπει να παραμείνουμε άλλο εδώ. Με το να μείνουμε εδώ ικανοποιώντας την επιθυμία του να σχολιάζουμε εισπράττοντας βλασφημίες
    και χλευασμούς, είναι σαν να συναινούμε με τους αρνητές και όσους ειρωνεύονται τα
    της πίστης μας. Και μην προστρέξει κανείς να πει ότι πρέπει να παραμείνουμε εδώ
    και να αντιστεκόμαστε, διότι αυτό δεν ισχύει. Η ομολογία Χριστού δίνεται αλλού
    και όχι εδώ μέσα. Όποια αμφιβολία περί
    αυτού, υπάρχουν θεολογικά κείμενα που το τεκμηριώνουν αυτό, αλλά και
    πνευματικοί που το αυτό συμβουλεύουν, εκτός και θέλουμε πίστη και Χριστιανικό
    αγώνα σύμφωνα με τα μέτρα μας και με αυτά που μας αρέσουν.

    • nikos(1)

      με αγάπη σας λέω ..αναθεωρήστε.

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      σωστοί σέ όλα,εύγε καί στούς δύο!

      • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

        (Πάνος) Να είσαι καλά φίλε μου, σε ευχαριστούμε πολύ!! Και αναγνωρίζουμε ότι και πριν λίγες ημέρες πήρες το μέρος μας με την καλή έννοια βέβαια και όχι με προσωπολατρείες.

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          αν πάτε σέ κάποια άλλη σελίδα,πείτε μου παιδιά.Ευχαριστίες δέν χρειάζονται,έκανα αυτό πού θεωρούσα σωστό,αυτό πού κάνω πάντα δηλαδή.

        • Θεσσαλονικιός

          Πάνο έλλειπα καιρό και δεν γνωρίζω τα συμβάντα, αλλά όπως οι περισσότεροι εδώ, θα επιθυμούσα να παραμείνετε. Χωρίς εσάς θα είναι πολύ φτωχή η παρέα …

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Φίλε μου συγνώμη που άργησα να σου απάντήσω και εύχομαι να το δεις, αλλά πίστεψέ με ζαλίστηκα προσπαθώντας να απαντήσω σε τόσα σχόλια. Σε ευχαριστούμε πολύ, αλλά η απόφασή μας είναι αμετάκλητη κατόπιν ωρίμου σκέψεως πριν πάρουμε αυτή την απόφαση. Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!!!!

    • chrispap

      η ομολογια του Χριστου ειναι μια και δινεται καθε κλασμα του δευτερολεπτου πρωτα ελεγχοντας τον εαυτο μας και στην συνεχεια συγχωρωντας τον συνομιλητη μας ο καθενας στο μετρο της πιστης του.

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        συγχωρείται αυτός πού μετανοιώνει.

        • chrispap

          η συγχωρεση ειναι εμφυτη στον χριστιανο και δεν αναζητει τιποτα για να την προσφερει. συγχωρει τους παντες αναγνωριζοντας στους αλλους τα δικα του λαθη απο το οποια θελει να απαλαχθει

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            αν δέν μετανοιώσει ο άλλος κι αν δέν σταματήσει νά κάνει ό,τι κάνει,πρός τί η συγχώρεση; Δέν έχει νόημα.

          • chrispap

            ο χριστιανος οφειλει να ακολουθει τον δρομο του Χριστου ο οποιος ειπε
            πατερα αφησε τους δεν γνωριζουν τι κανουν, οχι μονο τους ειχε συγχωρεσει αλλα παρακαλουσε τον Πατερα να τους συγχωρεσει και εκεινος, χωρις να υπαρχει καμμια μετανοια απο την αλλη πλευρα

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            όταν θά γίνουμε Χριστοί,θά κάνουμε τά ίδια.Τώρα ως άνθρωποι,αναμένουμε καλή συμπεριφορά από τούς άλλους.Υποχρέωσή μας είναι νά μήν κρατάμε κακία,αλλά όχι καί νά τούς επιτρέπουμε νά μάς μεταχειρίζονται σάν νά είμαστε καθυστερημένα διανοητικώς.

          • chrispap

            το να δηλωνεις λεκτικως οτι εισαι Χριστιανος χωρις οι πραξεις σου να δηλωνουν το αντιστοιχο ειναι ενα μπερδεμα.
            οι πραξεις ειναι αυτες που χαρακτηριζουν τον Χριστιανο και οι πραξεις ειναι αυτες που αναγνωριζονται και κρινονται με βαση την προθεση απο τον Θεο. εαν ολα ειναι συμβατα με τον Ορθοδοξο Χριστιανισμο τοτε ο Χριστος σε αναγνωριζει ως δικο του και σε προσεχει σε καθε σου βημα.
            ο ιδιος ο Χριστος μας ειπε οτι ολοι αγαπαν αυτους που τους αγαπουν οι χριστιανοι ομως οφειλουν να αγαπουν τους εχθρους τους.
            και μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι.
            μηπως μπορεις να υποδειξεις καποιον φωστηρα ο οποιος δεν πεθανε ; ειτε εξυπνος ειτε βλακας ειτε πλουσιος ειτε φτωχος ειτε βασιλιας ειτε λουστρος εχει κανεις διαφορετικη καταληξη;

          • τις πράξεις που ορίζουν αν κάποιος είναι ή όχι χριστιανός τις γνωρίζει μόνο ο Θεός…καμιά φορά δεν τις γνωρίζει ούτε ο ίδιος άμεσα ενδιαφερόμενος χριστιανός….

          • chrispap

            και ακριβως για αυτο εσυ που εχεις καθαρη καρδια συγχωρεις τους παντες

      • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

        (Πάνος) Αγαπητέ μου δεν είναι θέμα συγχωρήσεως, ούτε αυτό γίνεται μονομερώς, ούτε πουθενά είναι γραμμένο ότι ο Χριστιανός πρέπει να είναι ηττοπαθείς και βλάκας και να μην υπερασπίζεται τα της πίστεώς του. Ούτε την καταδικάσαμε, γράψαμε και για αυτό, ρώτα και κανα ιερέα ή πνευματικό αν μετά από τέτοιες καταστάσεις πρέπει να παραβρίσκεσαι και να συνδιαλέγεσαι με άτομα που δεν αλλάζουν. Άλλο αγάπα τον εχθρό σου και άλλο να κάνεις παρέα μαζί του!

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          έτσι…τό πρώτο πού μού είπε ο πνευματικός μου καί θά μού μείνει αξέχαστο,είναι αυτό
          -οι χριστιανοί δέν είμαστε καρπαζοεισπράκτορες

          • chrispap

            ειμαστε ομως ταπεινοι

        • chrispap

          τον Χριστο τον φτυσανε , τον δειρανε, του εβαλαν ακανθινο στεμμα, του εδωσαν χολη και ξυδι και ΑΥΤΟΣ συνεχισε να τους αγαπα και να ζηταει την απαλλαγη απο την αμαρτια των υπευθυνων απο τον ΠΑΤΕΡΑ του. ο Χριστιανος πρεπει να μπορει να κανει και αυτος στο μετρο της πιστης του το αντιστοιχο.

          η επιχειρηματολογια σου ειναι οτι τους ανιατους ασθενεις τους κανουμε αορατους και αρνουμαστε να ασχοληθουμε μαζι τους.

          ελα ομως που ο Ορθοδοξος Χριστιανισμος ειναι ο γιατρος ολων των ανιατων ασθενειων .

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Φίλε μάλλον χρειάζεσαι διάβασμα και άλλα είναι τα κίνητρά σου που έρχεσαι να μου κάνεις διδασκαλία. όχι Πήγαινε πέστα και στην κυρία αυτά και θα δεις τι θα εισπράξεις.

          • chrispap

            χαχχαχαχαααχααχχα, οτι πεις.

    • Ελληνας Ορθοδοξος

      Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα ειστε οι μονοι που θα αποχωρησετε,
      τελικα ηρθαν τα αγρια και διωξανε τα ημερα.
      Πιστευω οτι θα ειναι ευχαριστημενα με το κατορθωμα τους …

      • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

        (Πάνος) Γιάννη μου δεν μας έδιωξαν, δεν παραδίδουμε τόσο εύκολα τα όπλα, απλά παρά χάλασε η κατάσταση εδώ.

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          Πάνο,τήν κατάσταση τήν χάλασαν,δέν χάλασε μόνη της.

        • Ελληνας Ορθοδοξος

          Δεν βαριεσαι αδερφε ενα πραγμα ειναι αητητο και αυτο δεν
          ειναι αλλο απο την βλακεια.
          Χαλαλι τους λοιπον και ολα καλα .
          Κακια ΔΕΝ κραταμε σε κανενα.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ

          • Spyros Spyropoulos

            Συμφωνω απολυτα!

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Και βέβαια δεν κρατάμε κακία, εμείς πρώτοι προσπαθήσαμε πάλι να το ξεχάσουμε και αρχίσαμε να της μιλάμε, αλλά εκείνη την έχει πνίξει ο εγωισμός. Τίποτα δεν γίνεται με το ζόρι.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            οίηση τό λένε καί δέν γιατρεύεται

        • Καλησπέρα Ρόη και Πάνο , δεν νομίζω κι εγώ πως πρέπει να αποχωρήσετε, για πιο λόγο να το κάνετε; δεν έχετε να μοιράσετε τίποτα με κανέναν, λέτε τη γνώμη σας όπως όλοι, προσωπικά θεωρώ πως αν και δεν πολυστέκει ο όρος είμαστε ιντερνετικοί φίλοι όλοι, εξαιρουμένων των τρολ εννοείται…

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Φίλε μου δεν είναι έτσι ακριβώς, νομίζω εκθέσαμε τους λόγους αποχώρησής μας και το λέμε ξανά. Είναι θέμα αξιοπρέπειας και δεν μπορείς να χαριεντίζεσαι με αυτούς που χλευάζουν και ειρωνεύονται τα όσια και ιερά της πίστης μας, και από την άλλη να δηλώνεις αγωνιζόμενος Έλληνας Ορθόδοξος Χριστιανός.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            νά σού πώ,εγώ τήν λύση τήν βλέπω κάπου ανάμεσα.Μπορείς νά είσαι εδώ καί νά συναναστρέφεσαι μόνο αυτούς πού συμμερίζονται τίς απόψεις σου ή νά είσαι σέ άλλη σελίδα.Ή καί τά δύο,όπως σέ εκφράζει.

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Φίλε Αντίνοε, αν μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε τότε θα μπορούσες να καταλάβεις ότι δεν ήταν καθόλου επιπόλαιη και απερίσκεπτη κίνηση. Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου ούτε απορρίπτω την καλή σου διάθεση. Απλά δεν είναι δυνατό να προλάβω να σου εξηγήσω εδώ μέσα σε λίγες σειρές το γιατί είναι λάθος να παραμείνουμε εδώ. Αλλο ο καθένας να έχει τις αντιρήσεις του και τα δικά του πιστεύω και να σου μιλάει κόσμια με σεβασμό και άλλο να σε ειρωνεύονται και προπαντώς την γελοιοποίηση της πίστης μας που αυτή ενισχύεται και από την συνδιαλαγή μας με αυτά τα άτομα που είναι προδιατεθημένα να μην δεχτούν τίποτα.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            συμφωνώ απόλυτα μέ αυτά πού λές.Τά λέμε )))

          • τώρα Πάνο να πω την αλήθεια μου θύμισες αυτό εδώ από τον Ξενοφώντα :
            «…ἢν δὲ κακοῖσι συμμίσγῃς,
            ἀπολεῖς καὶ τὸν ἐόντα νόον»
            ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ
            Απομνημονεύματα 1.2.19–1.2.23
            δεν έχει άδικο ο Ξενοφών….εδώ που τα λέμε!

          • το θεωρώ κάπως απόλυτο έτσι όπως το διατυπώνεις…μα το σέβομαι! Προσωπικά να ξέρεις πως θα στεναχωρηθώ αν δεν ξαναμπείτε, ασχέτως αν δεν συμφωνούσα – ή έτσι νομίζω δηλαδή με όλα όσα γράφατε επειδή ο γραπτός λόγος δεν αποδίδει πλήρως το νόημα τις περισσότερες φορές, έχει να κάνει και με την ψυχολογία της κάθε στιγμής – οι συζητήσεις μαζί σας ήταν πολύ καλές και εγκάρδιες…

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            μά τό θέμα δέν είναι νά συμφωνείς μέ τόν άλλον,αλλά νά συζητάς μέ όρους σεβασμού καί αξιοπρεπείας.Στό τέλος μιάς καλής συζήτησης,έχεις τήν ικανοποίηση νά συμφωνήσεις μέ τόν συνομιληής σου ότι διαφωνείς μαζί του.Κι αυτό είναι κάτι πολύ ωραίο ξέρεις… )))

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Η Εκκλησία σε κάποια πράγματα πρέπει να είναι απόλυτη όσον αφορά αποστολικούς κανόνες και εντολές των Πατέρων της εκκλησίας μας, και αν το είχαν τηρήσει, δεν θα είχαμε αυτόν το ξεπεσμό της σημερινής εκκλησίας από τους αρχιερείς. Το θέμα είναι κανείς πόσο δέχεται τα της εκκλησίας και να προχωρεί με ταπεινότητα και υπακοή στους νόμους του Θεού.

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        κοίτα,ψάξε-ψάξε κάποια σελίδα θά βρούμε νά μαζευτούμε δέκα άτομα νά μπορούμε νά μιλάμε σάν άνθρωποι.

        • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

          (Ρόη)Βήμα ορθοδοξίας!! (αγιορείτικο βήμα…) να την κάνουμε δυνατή και να φέρνουμε ειδήσεις για να εμπλουτίζεται περισσότερο και για τα κοινωνικοπολιτικά….

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            μπαίνω συχνά εκεί,αλλά νόμιζα πώς δέν έχει τσάτ

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος ) Έχει κανονικά ντισκάς, απλώς δεν έχει πολλούς σχολιαστές και δεν έχει δημηουργηθεί ακόμα μια αξιόλογη παρέα. Ευκαιρία να την δημιουργήσουμε και όσο κρατήσει.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            γιά νά πάω νά δώ

          • καμιά φορά η ποσότητα σχολιαστών και σχολίων – όλες τις φορές δηλαδή – είναι αντιστρόφως ανάλογη προς την ποιότητα…

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            έτσι.Κι όταν η ποιότητα κατρακυλάει,αναγκάζονται όλοι νά χαμηλώσουν τόν πήχυ.

          • πάντως εντάξει, εδώ Αντίνοε γενικά δεν είναι και τόσο άσχημα…ειδικά αν το συγκρίνεις ξέρεις με τις παλιές εποχές του άλλου…σάίτ….με πιάνεις υποθέτω…

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            κοίτα,γενικά τό κλίμα είναι καλό.Ειδικά όμως,βλέπω ότι δέν πάμε καλά.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            έβαλα ένα σχόλιο στό πρώτο άρθρο,αν καταλαβα καλά τήν σελίδα.Γιά πάνε δές Πάνο.

    • Κων. Συνέσιος

      Μακάρι νὰ ἀναθεωρήσετε τὴν ἄποψη σας , σᾶς παρακαλῶ μείνετε καὶ ἄς ὑπάρχουν ἔτερες φωνὲς ποὺ μπορεῖ νὰ σᾶς θλίβουν….

    • ΣΑΜΙΟΣ ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ

      Εδώ υπάρχουν όχι απλώς αιρετικοί αλλά και αντίχριστοι. π.χ. ο σχολιαστής που το όνομα του με μιά παράφραση θυμίζει αηδία στα αγγλικά! Οταν είχε πρωτομπεί είχε μπεί με προβιά αρνιού ο λύκος, αλλά το θέμα μας δεν είναι ο εν λόγω υποκριτής αλλά τι έπραξαν οι υπόλοιποι δήθεν Χριστιανοί-ωροσκόποι, υδροχοιστές δήθεν ζηλωτές Ορθόδοξοι, δεν πήραν χαμπάρι το βρωμερό παιχνίδι αυτού του ξεκάθαρα αντιχρίστου αλλά και άλλων ομοίων του (το αντίθετο, μάλιστα τους θετίκωναν ασύστολα);; Περιττό να σας αναφέρω ότι ο μεγαλύτερος χορηγός του-ς είναι ο μπαναρισμένος συντονιστής του προνιούς και τωρινός του 5απο-τος, όποιος δε προσπαθεί να εκφέρει ξεκάθαρο Χριστιανικό λόγο συκοφαντείτε ασύστολα η τρώει μπαν από τον συγκεκριμένο «κύριο»…
      Υ.Γ. Τα ανωτέρω είμαι σίγουρος ότι τα έχετε διαπιστώσει ιδίοις όμμασι , έστω και αργά!

      • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

        Καλημέρα Σάμιε. Επειδή ακριβώς μπήκαν διάφοροι με προσωπείο, και εξ’αιτίας της καλής προαίρεσης των υπολοίπων, έφτασε η κατάσταση σε αυτό το σημείο. Πάντως, όποιος έχει μάτια, βλέπει τί συμβαίνει…από καιρό. Είχε δημιουργηθεί μια παρεΐστικη ατμόσφαιρα και νομίζω γι’αυτό τον λόγο υπήρχε η ανοχή και ο διάλογος, ο οποίος είναι ευπρόσδεκτος με όσους βρίσκονται στην αντίθετη πλευρά, αρκεί να είναι κόσμιος και με σεβασμό στον συνομιλητή. Οι χαρακτηρισμοί, ο χλευασμός και οι προσβολές που επιτρέπονται σε ορισμένους εις βάρος του Χριστιανισμού και των πιστών, είναι επιεικώς απαράδεκτο και έχουμε κάθε δικαίωμα να αντιδρούμε, όπως ακριβώς έκαναν η Ρόη και ο Πάνος.

        Χρόνια Πολλά, με δύναμη και ευλογία!

        • ΣΑΜΙΟΣ ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ

          Καλησπέρα Ευαγγελία.
          Από τη στιγμή που δεν ωφελούμαστε από μια παρέα η κοσμική σχέση, είναι βέβαιο ότι θα μας παρασύρουν στη δίνη της αμαρτίας και ως εκ τούτου πρέπει να ξεκόβουμε άμεσα από την στιγμή που και ο ίδιος ο συνσχολιαστής επιμένει στις αντίχριστες κακοδοξίες του!

          Η εντολή του Αποστόλου των εθνών είναι ξεκάθαρη αλλά και φοβερή!
          «Μη ομοζυγείτε με τους απίστους.»

          Χρόνια πολλά!

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Έχεις ένα μεγάλο δίκιο σε αυτό που γράφεις :) Εξάλλου, ο χρόνος μας δεν είναι για χάσιμο!

            Χρόνια Πολλά, να χαίρεσαι όσους εορτάζοντες έχεις! Και του χρόνου με υγεία και με πραγματικά ελεύθερη την Πατρίδα μας!

  • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

    Ο δεύτερος
    λόγος, είναι για ένα κατάπτυστο και βλάσφημο ποστ που
    αναρτήθηκε, με την τελευταία φράση εκτός των άλλων στο σχόλιό του να λέει:
    «Κάτσε και θα αφοδεύσω στις ιερές γραφές». Άσχετα με το ότι το έσβησε
    ο mod, εμείς το διαβάσαμε και είπαμε έως εδώ, δεν έχουμε καμιά δουλειά άλλο
    εδώ, αλλά και η στάση κάποιων από εδώ, απέναντι σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο που από πολλούς έχει
    χαρακτηριστεί έξυπνη, πνευματώδης, ότι έχει φέρει νέο αέρα στο σάϊτ κ.λπ. Το
    συγκεκριμένο πρόσωπο ξέρετε πολύ καλά οι περισσότεροι εδώ, πριν αρκετές ημέρες πως καταφέρθηκε εναντίον
    μας με τόσο υποτιμητικό, ειρωνικό και χυδαίο τρόπο όπου μας έδωσε και αρκετούς
    χαρακτηρισμούς θεωρώντας με αυτό που έκανε ότι κέρδισε την εύνοια των
    σχολιαστών και βέβαια να καλύψει σε ένα βαθμό το υπαρξιακό της πρόβλημα το
    οποίο προέρχεται από την τεράστια οίηση που την διακατέχει. Και στο τέλος
    επειδή την αποκάλεσα «τσόλι», αφού πρώτα μας αποκάλεσε
    «καρακατσουλαριό», είχε την απαίτηση να κλείσουμε το στόμα μας και να
    της πούμε και ευχαριστώ. Το πρόβλημά της βέβαια όταν δήλωσε ότι θα αποχωρήσει,
    δεν ήταν τα τρόλλ όπως είπε αρχικά, αφού μετά, κατά δική της δήλωση, είχε
    ενοχληθεί που δεν έπαιρνε λάϊκ και ότι την είχατε παραγκωνισμένη, διότι τα
    άτομα με οίηση, όπως αυτή, δεν μπορούν να αντέξουν να έρχονται δεύτερα.
    Βλέποντας, ότι όλοι εδώ μέσα βάζατε λάϊκ και τόσους όμορφους χαρακτηρισμούς
    στην Ρόη, σίγουρα θα κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό από την ζήλεια της, σε σημείο
    που για να το αποφύγει, έφτασε να φαντασιώνεται την Ρόη, σαν θείτσα με αξύριστα
    πόδια, μακριά φούστα και ελιά στο πάνω χείλος κ.λπ. , όπως δήλωσε η ίδια.
    Απορούμε με κάποιους εδώ, πού είδαν ότι έχει πνεύμα με τις ανερμάτιστες
    εξυπνακίστικες γελοιότητες που γράφει; Τέλος πάντων για να τελειώνουμε, εχθές αποφασίσαμε
    να αποχωρήσουμε, αλλά επειδή ο Λαλάκης τελείως προκλητικά εδώ και μερικές
    μέρες, δεν βάζει με τίποτα λάϊκ στην Ρόη, μην τυχόν και στεναχωρηθεί η
    πνευματώδης mercury, ενώ παλαιότερα πριν τσακωθούμε μαζί της πάντα της έβαζε, του κάναμε μια
    ερώτηση γιατί συμβαίνει αυτό. Όχι βέβαια ότι έχει η Ρόη κανένα πρόβλημα με τα
    λάϊκ του Λαλάκη, άλλωστε μέχρι τώρα φαίνεται καθαρά πόσα λάϊκ έχει πάρει από
    όλους, και πόσο όμορφα γράφουν οι περισσότεροι εδώ μέσα για την Ρόη, αλλά για
    να φέρει στην επιφάνεια την προκλητική και περιφρονητική στάση του απέναντι
    στην Ρόη, διότι φαίνεται καθαρά για ποιους λόγους το κάνει υποβιβάζοντας και
    την σελίδα, αλλά και την νοημοσύνη των σχολιαστών που νομίζει ότι δεν
    καταλαβαίνουν. Και βέβαια αντί κάποιας απάντησης από τον ίδιο, άρχισε πάλι αυτή
    η «μεγάλη του πνεύματος» να ειρωνεύεται βγάζοντας από τον οχετό της
    όλα τα λύματα που έχει μέσα της για μας, σε γλώσσα πεζοδρομίου και υπονόμων.
    Δέστε διάλογο (ο Θεός να τον κάνει) και σχόλια στον οποίο η ίδια καμαρώνει και
    υπερηφανεύεται για τα 200 σχόλια που έκανε σε ελάχιστο χρόνο και βγάλτε συμπέρασμα…. Κάποιος βέβαια
    έκανε το σχόλιο «440 σχόλια, τα 40 να είναι σοβαρά. Και αν». Παρακάτω
    θα δώσω λινκ και τίτλο θέματος για τα συγκεκριμένα σχόλια που έλαβαν χώρα χθες
    βράδυ μετά τα μεσάνυχτα για όποιον θέλει να δει τι ακριβώς έγραψε η
    «εξυπνότατη και κατά τα άλλα αξιοπρεπέστατη με την γλώσσα της» η
    οποία από μόνη της εξευτελίζει τον εαυτό της με αυτά που γράφει. Την έχουμε
    αποκλείσει εδώ και μέρες, αλλά εχθές βράδυ το περιμέναμε ότι πάλι θα μας χωθεί
    με το σχόλιο που έκανε η Ρόη στον Λαλάκη. Κάποια στιγμή, αρκετά αργά από την
    ώρα που καληνυχτίσαμε, είπαμε να δούμε αν απάντησε ο Λαλάκης και αφού είδαμε
    ότι έχει μπει η συγκεκριμένη μέσα , επειδή την έχουμε μπλοκάρει, κάναμε logout για να δούμε τι γράφει. Μετά από αυτά και για την στάση κάποιων απέναντι
    στα σχόλια της όπως είπαμε και πιο πάνω, νομίζουμε ότι είναι αρκετά
    αναξιοπρεπές να παραμείνουμε και ας την έχουμε μπλοκαρισμένη για χάρη κάποιων
    ολίγων αξιόλογων σχολιαστών. Εξ άλλου δεν είναι το ζητούμενο αυτή, αλλά η στάση
    των σχολιαστών και ό λόγος που μπήκαμε εδώ μέσα, για μια υγιή αλληλεπίδραση και
    εμπλουτισμό των γνώσεων εκατέρωθεν.

    ΘΕΩΡΗΣΑΜΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ
    ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΩΣ ΜΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ
    (ΙΔΙΩΣ ΤΗΝ ΡΟΗ) ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ . ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΝΚ ΟΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΧΩΡΑ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗ
    ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΩΔΗ ΚΥΡΙΑ.

    EKTAKTO-Οι ΗΠΑ «αποθαρρύνουν»
    την Τουρκία από τους S-400, υποσχόμενες να επιταχύνουν την παράδοση πυραύλων
    PATRIOT

    13-9-2017

    http://www.pentapostagma.gr/2017/09/ektakto-%ce%bf%ce%b9-%ce%b7%cf%80%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%b8%ce%b1%cf%81%cf%81%cf%8d%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%ba%ce%af%ce%b1-%ce%b1%cf%80.html

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      λυπάμαι πού θά σάς χάσω

      • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

        Αντίνοε δεν χανόμαστε, άπαξ και θέλεις επαφή δώσε το τηλέφωνό σου ή το μέϊλ σου σε κάποιους εδώ που έχουμε ανταλλάξει τηλέφωνα και μιλάμε. Είναι ο Σπύρος, Ο Γιάννης ο Ορθόδοξος, Ο Χόρχε και ο Γιώργος ο fs. Σου λέω να δώσεις εσύ τηλέφωνο γιατί άγνωστα δεν σηκώνω, όσο για το μέϊλ το έχει ο Λαλάκης.

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          δέν μπορώ Κυρία,δυστυχώς.Αν όμως αποφασίσετε νά πάτε σέ άλλη σελίδα,αφήστε μου ένα μηνυμα εδώ καί αν δέν τό δώ αμέσως,κάποιος θά μού το πεί.Πραγματικά λυπάμαι πού φεύγετε,αλλά κατανοώ πλήρως καί συμμερίζομαι τούς λόγους σας.Προβλέπω ότι η σελίδα θά καταλήξει νά έχει τήν πορεία τού προ,λόγω προβλημάτων διαχείρισης.

          • Spyros Spyropoulos

            Μαλλον αυτο θα γινει……δυστυχως!

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Το βλέπουμε για αγιορείτικο βήμα- Βήμα ορθοδοξίας, αλλά μην θαρρείς ότι και εκεί δεν υπάρχουν τα ζιζάνια ή δεν πρόκειται να μπουν οι εδώ αντίθετοι/ες. Βλέποντας και κάνοντας.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            καλά,ας μαζευτούμε όλοι όσοι θέλουμε καί βλέπουμε ))) έχει νά κάνει καί μέ τούς συμμετέχοντες καί μέ τούς διαχειριστάς καί μέ τήν ίδια τήν σελίδα.

    • Spyros Spyropoulos

      Μεγαλη απωλεια για το σαιτ! Αναμενω απαντηση του Λαλακη!

    • chrispap

      νομιζεις οτι με αυτη την κινηση θα αλλαξει τιποτα;

      απο μερους σου η λεξη που εγραψες ειναι επιεικώς απαραδεκτη για καποιον που αυτοχαρακτηριζεται ως χριστιανος.

      • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

        (Πάνος) Φίλε μου θίχτηκες σε κάτι; Πού το είδες γραμμένο να είναι κακό και λάθος να δηλώνει κανείς ότι είναι Χριστιανός και αγωνίζεται για αυτή την πίστη που τόσο πολεμείται; Ούτε δώσαμε πουθενά τέτοια έμφαση, απλά προσπαθούμε να γίνουμε Χριστιανοί.

        • chrispap

          ο Χριστιανος θα πρεπει να ελεγχει κατα αρχας τον εγωισμο του και απο τα σχολια που μου γραφεις βλεπω οτι προηγειται ο εγωισμος σου του ειναι σου.

          η λεξη τσολι που εγραψες ειναι απαραδεκτη και εαν οντως θελεις να γινεις χριστιανος οφειλεις να αναγνωρισεις το λαθος σου να μετανοησεις και να ζητησεις συγχωρεση . εσυ γιατι εσυ λες οτι προσπαθεις να γινεις χριστιανος .την δικη σου ψυχη πρεπει να διατηρησεις και να παραδωσεις καθαρη.

          ειτε πολεμειται ειτε οχι απο την στιγμη που εισαι Χριστιανος και αποδεχεσαι τον Χριστο ως Θεο σου δεν εχεις να αγωνιστεις για τιποτα παρα μονο να μεινεις αμολυντος. ΕΚΕΙΝΟΣ εδωσε τον αγωνα για ολους μας

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Φίλε μου μήπως ξεχνάς ότι εκείνη μας έσουρε τα τόσα μύρια, για αυτήν δεν ισχύουν τα ίδια, η οποία κάποιοι μας είπαν ότι είναι βαθιά θρησκευόμενη, μόνο στο τσόλι κόλλησες, τον οχετό που έχει ανοίξει τόσο καιρό προς εμάς και το μένος της προς τους Χριστιανούς και την Εκκλησία δεν το είδες; Μήπως χρησιμοποιοπούμε τα της Χριστιανοσύνης όποτε μας βολεύει και ξέρουμε πολύ καλά να δίνουμε συμβουλές εκ του ασφαλούς; Είδες πουθενά γραμμένο ότι ο Χριαστιανός πρέπει να κλείνει το στόμα του όταν θίγονται τα της πίστης του; Παρά έτρεξες να μας καταδικάσεις για ένα τσόλι που είπα και έχει γίνει καραμέλλα και σε εκείνη, γιατί δεν έχει τίποτα άλλο να μου προσάψει. Φίλε μου ότι νομίζεις, σεβαστή η γνώμη σου αλλά όχι και παραδεκτή όμως. Όσο το αν πρέπει να ζητήσω συγχώρεση, έγραψα και για αυτό τι κίνηση κάναμε αλλά τίποτα. Φίλε μου δεν πάω να σου πουλήσω πνεύμα, αλλά δες κανα πνευματικό πρώτα και συζήτησε κάποια πράγματα και θα δεις τι θα σου πει και θα καταλάβεις πόση διάκριση χρειάζεται σε κάθε μας κίνηση και κάθε μας κουβέντα. Δεν είμαι ο τέλειος, προσπαθώ σου είπα. Αλλά μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει με την θέση αυτή που κρατάς απέναντί μου, γιατί δεν είδα τόσο καιρό να έχεις κάνει μια κουβέντα σε αυτήν όταν εκφραζόταν με αυτόν τον τρόπο τουλάχιστον για τους Χριαστιανούς, αλλά και κατ’ επέκταση σε μας.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ο Χριστιανός οφείλει να φωνάζει, όχι απλά να μιλάει, όταν θίγεται η πίστη του. Αλλά κατά πώς βολεύει τους αντίΘεους: από την μια είσαι «κακός» Χριστιανός αν δεν υπομείνεις προσβολές και χλευασμό γιατί πρέπει όλους να τους αγαπάμε χωρίς διάκριση (η γνωστή ισοπεδωτική αγαπολογία που καμία σχέση δεν έχει με Ορθοδοξία) και από την άλλη πάλι φταίμε για όλα τα δεινά του Γένους γιατί παραείμαστε καλοί και τα δεχόμαστε όλα! Η γνωστή καραμέλα…αν υπήρχε λίγη νοημοσύνη και σκέψη θα αντιλαμβάνονταν ότι δεν υπάρχει «καλός» ή «κακός» Χριστιανός. Είτε είσαι Χριστιανός, είτε δεν είσαι. Και αυτός που είναι, αγωνίζεται κάθε μέρα για να γίνει καλύτερος, δεν σημαίνει αυτόματα πώς είναι τέλειος ή παύει να έχει ανθρώπινη φύση! Δυστυχώς όμως, μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό τους…Καλή συνέχεια και από μένα, ελπίζω να τα πούμε αλλού.

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Σε ευχαριστούμε Ευαγγελία. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ακριβώς έτσι είναι και κακώς όταν μας προκαλούν κάτι τέτοια άτομα απαντούμε από την στιγμή που βλέπουμε ότι με κάθε τρόπο κοιτάνε να σε προκαλέσουν ώστε να πέσεις σε κάποια παγίδα και να σου αρχίσουν την Χριστιανολογία . Εκεί χάνουμε και εμείς και συγχρόνως δινουμε τροφή πολλές φορές να χλευάζεται η Εκκλησία μας. Να είσαι καλά, καληνύχτα και καλό ξημέρωμα. Πάντως να ξέρεις από τα λίγα που έχεις σχολιάσει έως τώρα σου έχουμε μεγάλη εκτίμηση και πιστεύουμε ότι δεν κάνουμε λάθος στην κρίση μας για το πρόσωπό σου. Πιθανότατα να βρεθούμε στο αγιορείτικο βήμα-Βήμα Ορθοδοξίας, είδη είναι μέσα η Ρόη, Θα χαρούμε πολύ να τα λέμε που και που.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Αυτό που περιγράφετε, είναι και ο λόγος που εδώ και μήνες σπάνια πλέον σχολιάζω. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, η εκτίμηση και ο σεβασμός να ξέρετε ότι είναι αμοιβαία. Είμαι σίγουρη ότι θα μιλήσουμε ξανά, στις σελίδες που αναφέρετε. Καλό βράδυ να έχετε και καλό ξημέρωμα!

          • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

            (Πάνος) Και πολύ καλά κάνεις και το έχω καταλάβει από καιρό γιατί δεν σχολιάζεις και το έχω πει πολλές φορές στην Ρόη.

          • chrispap

            αν νομιζεις οτι ο σκοπος μου ειναι να σε καταδικασω σου λεω οτι κανεις λαθος. ο σκοπος μου ειναι να σε εμποδισω να καταδικασεις τον εαυτο σου . θεωρεις οτι ειναι Χριστιανικη ευχη η λεξη το τσολι η οτι εχεις το δικαιωμα να εισαι εκ περιτροπης χριστιανος ;
            τωρα εαν πασχεις απο μανια καταδιωξεως σε πληροφορω οτι δεν εχω τιποτα απεναντι σου , απλα διαβασα αυτα που εγραψες και σημειωσα την αντιθεση των λογων με τις πραξεις. μονο αυτο και στο κοινοποιησα μηπως και το δεις διαφορετικα. δικη σου επιλογη και του πνευματικου σου.

    • Γιώργος fs.
    • Spyros Spyropoulos

      Οι ενδιαφερομενοι και συνηθως λαλιστατοι, δεν βλεπω να απαντουν κατι…..(Mercury και Λαλακης)

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        τά ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται σπύρε αγόρι μου. Πηγαίνω στήν άλλη σελίδα,,μέ τόν πάνο καί τήν ρόη. Τά λέμε ))

  • Peacemaker

    Ρε και τους μελεταγαμε τους κατσαπλιαδες στο προηγουμενο θεμα…. παντως παιδια η πρωταπριλια περασε…!

  • Κώστας

    ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ …

    ΡΕ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ;;;;

    ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΑΜΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ, ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ !!

    ΑΛΛΑ ΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΑΣΕΛΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΧΙΚΑ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ !!

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΡΧΕΤΑΙ !!

    ΟΥΣΤ ΞΕΦΤΙΛΕΣ !!!!!!!

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Εγραψες την καθαρη αληθεια

      • Κώστας

        ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ !!!

  • μαντροσκυλο

    τα αλβανα κομαντο ( μην χεσ#) γιατι βαφτικαν καταμαυρα

    • Peacemaker

      θα επιασε φωτια η φυτεια…

      • μαντροσκυλο

        δεν ειχαν φουμο και κλεψανε σπρει

  • μαντροσκυλο

    κοιταχτε τα αυτια τους πως πετανε , χαρακτηριστηκο αλβανοπιθηκου

  • BABIS

    Με το βετο θα αρχισουν παραβιασεις και οι Αλβανοι.

    • μαντροσκυλο

      θα πετανε χαρταετο πανω απο τα συνορα??

      • BABIS

        Ναι.

      • BABIS

        Ισχυει η ειδηση οτι εχουν μετασταθμευσει 6 τουρκικα μαχητικα στην Αυλωνα ?
        Γνωριζεις ?

        • μαντροσκυλο

          δεν πετανε σιγουρα κλεψανε ανταλακτικα οι αλβανοι

        • Γιώργος fs.

          Προληπτικό χτύπημα στην Αλβανία τώρα!!

          • BABIS

            Μεσα στο μυαλο μου εισαι συγγαυρε.

    • Spyros Spyropoulos

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα…..ωραιο το ανεκδοτακι σου συγγαυρε Μπαμπη!

  • Κώστας

    ΕΛΛΑΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ !!

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΕΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ !!

    ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΜΕ ΒΙΑΖΟΥΝ !!!

    Ε ΦΑΤΟΝ ΚΑΙ Σ ΚΑΣΕ !!

    • μαντροσκυλο

      μαζι με το βετο ,απελαση 500χιλ αλβανων

      • Spyros Spyropoulos

        Αυτο μαλιστα!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Κώστας

        ΤΙ ΑΠΕΛΑΣΗ …

        ΑΥΤΟΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ «ΕΛΛΗΝΕΣ» ΥΠΗΚΟΟΥΣ … ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΑΣΕΙΣ ..

        • μαντροσκυλο

          αφαιρεση υπηκοοτητας και μετα τον πουλο

          • BABIS

            ΕΤΣΙ.

          • Κώστας

            ΓΙΝΕΤΑΙ ;;

          • μαντροσκυλο

            αμα θες ολα γινονται

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          βγαζεις πρωτα παρανομους αυτους που τους τις δωσαν και αρα παρανομια την πραξη!!απλα τα πραγματα αλλα νομιζετε οτι τρωμε το κουτοχορτο σας!!

      • BABIS

        Σωστος, και Πακιστανων. Μετα θα εχουμε και μειωση ανεργιας.

      • Θεσσαλονικιός

        Το άλλο ένα εκατομμύριο θα παραμείνει ;;;

        • μαντροσκυλο

          οχι αλλα σε δοσεις ποναει περισοτερο

  • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

    Οι Αλβανοί πάντα ήταν τα τσιράκια των Τούρκων και θα έχουν την τύχη τους.

    • chrispap

      καποτε ηταν Ιλλυριοι

      • μαντροσκυλο

        δεν ηταν ποτε ιλλυριοι τουρκοπιασματα ειναι που κουβαληθικαν εδω

      • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

        Περίπου…

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    εγινε το δημοψηφισμα και ο ελληνικος λαος απεφανθει αρνητικα και
    ακολουθως τα κομματα της βουλης συναποφασισαν πως εχουν δικαιωμα να
    κρινουν την λαικη ετοιμηγορια και διεξηγαγαν διαβουλευση επι της οποιας
    ουδεις βουλευτης ελλειψε μα ολοι μετειχαν απαξιωνοντας την λαικη βουληση
    ασχετως του τι ψηφισαν σε αυτην!!και αυτος που δεχεται να μετεχει σε
    διαδικασιες που απαξιωνουν την λαικη βουληση-εντολη ασχετως του τι λεει ,
    η συμμετοχη του και μονον σε τετοια διαδικασια ειναι αποδειξη προδοσιας
    του εθνους!!

    για θυμηστε μας κυριοι αν υπηρχε κοινοβουλευτικο κομμα που απειχε απο την προδοσια-ανυπακοη της λαικης διαταγης του δημοψηφισματος!!! υπηρχε εστω και ενα???

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Βετο σαν αυτο του δημοψιφησματος των μεταλειων κτλ κτλ

    • Peacemaker

      Μαααγοοος εισαι….!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Εχει αλβανοsurvivor

  • καποιος

    οι κακομοιρηδες πεινασμενοι ξυπολυτοι αλβανοι που ηρθαν και μαγαρισαν το τοπο. αναθρεψε λεει τον ποντικο να φαει το σακι σου

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Οι μασωνοι εδωσαν εντολη και καμια συναγωγη.

      Για να ανεβει το βιοτικο επιπεδο της ελλαδας

    • Peacemaker

      «αναθρεψε λεει τον ποντικο να φαει το σακι σου»…καλοοοοο δεν το ειχα ξανακουσει…και ευστοχο!

  • Αντύπα

    βάλτε τα τηγανοκέφαλα ορκ στην εοκ να προοδεύσουν!

    • μαντροσκυλο

      στο ζωολογικο κηπο πρεπει να τα βαλουμε

      • nikos(1)

        στο κλουβί με τις τρελλές ….του Βερολίνου!

  • τι λένε ρε τα ταγάρια;
    Kαλησπέρα παίδες!!!!

  • Αντύπα
    • Peacemaker

      Αλβανοι διακεκριμενοι επιστημονες τα παιδια…?

      • Τα F 35 τα ξέρεις? τα συναρμολoγούν για πρωινό και σχεδιάζουν τα F 235

  • μαντροσκυλο

    κοιτατε πως ταιριαζει το τηγανι στα κεφαλια τους https://uploads.disquscdn.com/images/f07e38f72b6851986eba9f90d0706630fa986eb8a64cdb0860ed7b5ad998bc74.jpg

  • Αντύπα
    • μαντροσκυλο

      σταματα αηδιασαμε

      • Οι γαμπροί μας, αυτοί θα μας κάνουν παιδιά και εγγόνια…

        • μαντροσκυλο

          θες να με τσαντισεις

          • Εγώ σε τσαντίζω ή η οικτρή πραγματικότητα?

        • Spyros Spyropoulos

          Ενταξει.

          • Α, χαίρομαι που δεν με έχετε πλοκ αγαπητέ…τόσο καιρό αμίλητος, έτσι νόμιζα

          • Όχι οτι έχετε θέματα, εσείς , ανώτερος άνθρωπος, ε?

          • Spyros Spyropoulos

            Ειμαι αμιλητος μαζι σου διοτι δεν συμφωνω με αυτα που γραφεις και κυριως για τον τροπο που τα γραφεις! Αν ησουν πιο ευγενικη δεν θα υπηρχαν αυτα τα προβληματα που δημιουργηθηκαν!

          • Spyros Spyropoulos

            Δεν εχεις ομως κατι να πεις κατι για οσα σου καταμαρτυρουν η Ροη και ο Πανος?

          • Spyros Spyropoulos

            Κανεναν ποτε δεν εχω κανει μπλοκ, διαβαζω τα παντα και απαντω αμα θελω!

    • ε ρε φάτσες…

      • μαντροσκυλο

        και μετα σου λενε οι αριστεροι ανθρωποι ειναι,

        • χαχαχαχαχαχαχαχαχα το ΄χεις το δίκιο σου, αλλά μήπως οι συγκεκριμένοι αριστεροί που στο λένε τυγχάνουν απόγονοι των δοσιλόγων που ξεκ@λιασε ο Ζέρβας;

    • Γιώργος fs.

      Δείχνουν να είναι παιδιά….του Κατηχητικού!!😆😆😆

  • Αντύπα
  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Με νέα μαχητικά τανκ εξοπλίστηκαν τα τηγανοκέφαλα – έτοιμοι για όλα, δηλώνουν !

    https://uploads.disquscdn.com/images/58892e81135ea87efcb51f581c31fde127f253018e9634a78b940648e3430035.jpg

  • BABIS

  • Peacemaker

    Ενταξει ρε παιδια τωρα μην το ξεφτιλισουμε τελειως…ακομα και στα μνημονιακα χαλια που ειμαστε την αλβανια την παρνεις με μια τεθωρακισμενη ιλαρχια υποστηριζομενη απο 2 επιθετικα ελικοπτερα σε 72 ωρες…

    • Βρε το ζήτημα είναι να μην ακούγονται αυτά τα αίσχη, γιατί λέγε λέγε, στο τέλος κάτι θα μείνει, γνωστό αυτό

  • «η Αλβανία, ανεξαρτήτως των προβλημάτων και αναγκών της, δε
    θα κλείσει ποτέ, ούτε τα μάτια και ούτε το στόμα, σε υπεράσπιση των
    αληθειών και των δικαιωμάτων της».

    Θέλω να ξέρω πώς έφτασαν σ’αυτό το σημείο ώστε να λένε επισήμως και δημοσίως όσα λένε και τι έκαναν ως τώρα το Υπουργείο Εξωτερικών, το Διπλωματικό Σώμα, οι Αρμόδιες «Υπηρεσίες» ( οι μυστικές λέμε) και φυσικά πρώτοι και καλύτεροι οι Πρωθυπυργοί και οι Βουλευτές μας.
    Τι άλλο περιμένουμε να ακούσουμε ακόμα????

    • πολύ λογικό ερώτημα, βλέπεις οι δικοί μας πολιτικοί εδώ και δεκαετίες νοιώθουν «ευρωπαίοι» θεωρούν…ντε μοντέ το να θέτουν θέματα για τις 500.000 των Βορειοηπειρωτών…τα εθνικά θέματα γι΄αυτούς είναι άνευ σημασίας, αλλά όμως…όλοι εμείς τους το επιτρέψαμε!

  • Peacemaker

    Καμερια γραφει η σημαια τους…διεκδικουνε τωρα και την χωρα του κοναν του βαρβαρου…? ημαρτον…

  • Spock

    μιαμιση ωρα μαγειρεμα ,για 10 λεπτα φαγητου….κατι δεν στεκει

    • nikos(1)

      ειναι η μαγκιά της Δημιουργίας!

      • Spock

        την εφαγα την δημιουργια…

        • nikos(1)

          ματα δημιούργησες!

    • Κώστας

      Α. ΧΑΛΑΣΕ Η ΚΟΥΖΙΝΑ

      Β. ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ

      Γ. ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ

      Δ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ

      Ε. ΟΛΑ ΑΥΤΑ

      ΣΤ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΑΥΤΑ

      • Spock

        ΣΤ

        • Κώστας

          ΜΠΡΑΒΟ !!!

          ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ !!!

          ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑΝ ΕΝΦΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ!!

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Ψάλλοντές σου τὸν ὕμνον, εὐφημοῦμεν ἐκ πόθου,
    ὡς ἔμψυχον Κυρίου σε Ξύλον·
    ἐπὶ σοὶ γὰρ παγεὶς ἐν σαρκί, ὁ δεσπόζων τῶν δυνάμεων,
    ἡγίασεν, ἐδόξασεν, ἐδίδαξε βοᾶν σοι ταῦτα·

    Χαῖρε, Σταυρέ, νοητὴ ῥομφαία·
    χαῖρε, Ἁγίων ἅγιον βλέμμα.
    Χαῖρε, Προφητῶν καὶ Δικαίων προκήρυγμα·
    χαῖρε, τοῦ Χριστοῦ λαμπροφόρον στρατήγημα.
    Χαῖρε, κάλλος καὶ διάδημα βασιλέων εὐσεβῶν·
    χαῖρε, κράτος καὶ ὀχύρωμα ἱερέων εὐλαβῶν.
    Χαῖρε, τῆς ἀληθείας εὐκλεέστατος κόσμος·
    χαῖρε, τῆς σωτηρίας εὐτυχέστατος ὅρμος.
    Χαῖρε, φαιδρὸν ἁπάντων ἀγλάϊσμα·
    χαῖρε, υἱῶν τῆς Ἄγαρ φυγάδευμα.
    Χαῖρε, φωτὸς ἀκηράτου λυχνία·
    χαῖρε, ψυχῆς τῆς ἐμῆς θυμηδία.

    Χαῖρε, Ξύλον μακάριον.

    Σταυρὲ τοῦ Χριστοῦ σῶσον ἡμᾶς τῇ δυνάμει σου.

    †«Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ»

    Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση…συνεχίζεται…
    ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

  • Γιώργος fs.

    Ο-1 η Σεββίλη μεσα στο Λίβερπουλ!

  • μαντροσκυλο

    λοιπον να μιλησουμε σοβαρα ,ειπανε στα αλβανα κομαντο να δουνε μια αμερικανικη ταινια δρασης για να μιαζουν με αμερικανους κομαντο , αλλα τα αμερικανα ηταν μαυρα και βαφτικαν και αυτοι μαυροι

    • Peacemaker
    • κοίτα, αν θες να μιλήσουμε όντως σοβαρά, αν δεν έχουν υποστήριξη απο την αμερική σοβαρά όμως, δεν έχουν πιθανότητα ούτε στρακαστρούκα να ρίξουν, όχι σφαίρα…με την αμερικάνικη εξωτερική πολιτική τι γίνεται είναι το θέμα, αλλά προσωπικά δεν πιστεύω πως τους ενισχύουν σε κάτι τέτοια όνειρα οι αμερικάνοι, μάλλον όλοι αυτοί που εμφανίζονται στο άρθρο πιο πολύ με χαζοχαρούμενους μοιάζουν..

  • Spock

    φτου ακομα δεν ξεκινησε το φαγαμε κιολας

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    http://panusis.blogspot.gr/2017/07/blog-post_18.html
    ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΜΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ

    • μαντροσκυλο

      και φουστης

      • nikos(1)

        απλά ..κλάρας!

    • nikos(1)

      προδότης ..σίγουράκι!

    • Γιώργος fs.

      Έχουν κρυφά προσόντα οι μπαχαλάκηδες!!😆😆😆😆

  • μαντροσκυλο

    αν παρατηρησεται την φωτο , πανω απο 1,55 δεν ειναι κανενα

  • HaraldHadrada MERCYLESS
  • Π.Π.

    «…. και τον Τσιπρα μας, να τον ιδουμε στρατηγο,
    στα Τιρανα μια μερα, στα Τιρανα μια μερα……»
    Με τον Καρανικα Υπαρχηγο. (*)
    Εμβατηριο που θυμηθηκε ο γραφων, απο τα νειατα του και το αφιερωνει «εξαιρετικα», στους αρκετους φιλοπολεμους και ετοιμοπολεμους σχολιαστες του site, οι οποιοι δεν προβληματιζονται, με ποια ηγεσια και ποιο στρατο, θα κατατροπωσουμε τους Αλβανους (και τους Τουρκους, που εδιναι πισω απο τους Αλβανους).

    (*) Δεν νομιζω οτι, τον εν λογω θα τον εμποδισει η ιδιοτητα του ως «αντιρρησια συνειδησεως», να πραξει το «πατριωτικο του καθηκον».

    • Γιώργος fs.

      Με Τσίπρα και Καρανίκα πιάσαμε το joker!!

    • ποντάρουμε στα όποια ανακλαστικά τους έθνους μας σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις…τώρα αν αυτό είναι σωστό ή λάθος μένει να αποδειχτεί!

      • Π.Π.

        Οποτε, ο,τι κανουμε , να το κανουμε γρηγορα, γιατι σ΄ενα -δυο χρονια, δεν θα υπαρχουμε σαν Εθνος, τουλαχιστον στην Ελλαδα.
        Με τον ρυθμο που φευγουν οι νεοι μας και τον ρυθμο που ερχονται οι αλλοδαποι, σε λιγο ο (κατ΄ ονομα) «ελληνικος» στρατος, θα αποτελειται απο Αλβανους, Πακιστανους κ.λ.π.

        • δεν ξέρω ειλικρινά πλέον αγαπητέ – κι ας έχουμε διαφωνήσει στο παρελθόν – φίλε Π.Π…
          Δεν ξέρω αν όλο αυτό είναι αναστρέψιμο, τι να σου πω….το ελπίζω ωστόσο!

          • Π.Π.

            Δεν θυμαμαι αν εχουμε διαφωνησει και γιατι.
            Παντως δεν ειναι, δυστυχως, αντιστρεψιμο.
            Σαν λαος γερναμε, λογω υπογεννητικοτητος.
            Οι νεοι μας φευγουν στο εξωτερικο και οσοι απομενουν, εχουν κατ΄ουσιαν, γινει αχρηστοι απο την ευζω’ι’α, τον αριστερισμο, τα ναρκωτικα….
            Ο στρατος μας, για τους ανωτερω λογους, ειναι διαλυμενος και με ηγεσια που αποτελειται απο κυνηγους καριερας, με δημοσιο’υ’παλληλικη νοοτροπια.
            Υπαρχει αδηλος αριθμος αλλοδαπων (ισως και πεντε εκατομμυρια), μια τρομερη «πεμπτη φαλαγγα».
            Απορω πού βρισκουν την αισιοδοξια, οι διαφοροι εδω μεσα, που θεωρουν οτι μπορουμε να νικησουμε τους Αλβανους «με μια τεθωρακισμενη ιλαρχια υποστηριζομενη απο 2 επιθετικα ελικοπτερα σε 72 ωρες…» (βλεπε πιο κατω);;;

          • ακόμα κι αν έχεις δίκιο στις επισημάνσεις σου (θέλω να πιστεύω πως δεν είναι τόσο σκούρα τα πράγματα, αλλά τέλος πάντων) πρέπει να διαθέτουμε αισιοδοξία…όσο γίνεται…

          • Π.Π.

            Ειναι ακομη πιο σκουρα, απ΄ ο,τι γραφω.
            Δεν ανεφερα την αισχρη οικονομικη μας κατασταση, την εξ αυτης μη ανανεωση του πολεμικου υλικου, την κομμουνιστικη και επομενως αντεθνικη κυβερνηση, τους Τουρκους που περιμενουν πως και πως μια εμπλοκη μας με την Αλβανια ή τα Σκοπια, για ν΄αρπαξουν ο,τι μπορουν.

            Το εχω ξαναγραψει, αλλά το επαναλαμβανω , για τους παμπολλους «ζητωπολεμους» και αρειμανιους Αλφανοφαγους και Τουρκοφαγους:
            Οι Αθηναιοι μαθοντες τον θανατον του Αλεξανδρου, ξεσηκωθηκαν για πολεμο κατα των Μακεδονων. Ο Φωκιων προσπαθει με σωφροσυνη να τους κατευνασει.
            Ο Υπερειδης τον ρωτα: «Ποτ΄ουν, ώ Φωκιων, συμβουλευεις πολεμειν Αθηναιοις;»
            Ο δε: «Οταν, τους μεν νεους ιδω την ταξιν βουλομενους φυλαττειν, τους δε πλουσιους εισφερειν, τους δε ρητορας (εννοει τους πολιτικους) απεχεσθαι του κλεπτειν τα δημοσια».
            ΥΓ. Πλουταρχου: «Βιος Φωκιωνος»
            Βλεπεις σημερα πολιτικους να μην κλεβουν, βλεπεις πλουσιους να εισφερουν και να φοροδιαφευγουν, βλεπεις νεους «να φυλαττουν την ταξιν»;;;

            ΥΓ. Αξιζει να μου εγραφες τους λογους, που σε κανουν να αισιοδοξεις.

          • επιτρέψτε μου να σας πω οτι τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα από όσο νομίζουμε…

  • Κώστας

    ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΧΟΝΤΡΟ ΑΛΒΑΝΑΚΙ ;;;

    ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΨΟΥΣ 1,50 ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ FORD FOCUS ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΡΤΕΣ ΤΣΙΟΥ (ΚΙΟΥ) !!

    ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ !!!

    • μαντροσκυλο

      θα τους κανει η φυση σε 10000000000 χρονια

      • Κώστας

        ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ !!!

        • μαντροσκυλο

          πιο μεγα αλεξανδρο ,σλαβοτουρκακια ειναι

  • makis2105 .

    Δεν στέλνουνε πίσω κανά εκατομμύριο να τους ταίζει ο Ράμα για αρχή μπας και βρει κανένας Ελληνας μεροκαματιάρης χριστιανός δουλειά λέω εγώ και τότε θα ξεχάσουνε και την Τσαμουριά και θα στείλουνε στην Ελλάδα τη μειονότητα να ησυχάσουμε.

    • μαντροσκυλο

      ελα ντε , να δω πεινασμενα θα βγαζουν γλωσσα

  • AIWNIA_PISTOS

    ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΚΟΤΖΙΑΣ

    • Γιώργος fs.

      Πού χάθηκε αυτός;

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    »Ετοιμοι να αντιμετωπίσουμε τους Έλληνες & στον αέρα» δήλωσε ο Έντι Φάπας
    στο σάϊτ του αλβανικού ιντερνετ: http://www.tigaokefaloi.alb …!

    https://uploads.disquscdn.com/images/ba3c045a1ae856bc21a4cf59300ad81ff5e7ae127d8aa000c8842260f3120424.jpg

    • μαντροσκυλο

      κοιτα αμα κλεψουν τιποτα μηχανες ισως πεταξουν

    • Κώστας

      ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ !

    • Γιώργος fs.

      Είσαι άπαιχτος απόψε αδερφέ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ!!

  • Americanos

    Μόνο η Αμερικάνικη υπερδύναμη θα αποφασίσει εάν θα μπει η Αλβανία στην Ε.Ε., η οποία είναι δικό μας δημιούργημα.Εσάς δεν σας πέφτει λόγος.Μόνο το Αμερικάνικο έθνος μπορεί να πάρει σωστές αποφάσεις για όλο τον πλανήτη καθώς όλοι οι υπόλοιποι είναι ακόμα απολίτιστοι.
    God bless America

    • Γιώργος fs.

      Πάλι ζημιάρικο ξεκίνησες τις ακακίες;

    • Peacemaker

      Απο την φλαμουταρι ονειρευεσαι αμερικες γιατι ο τραμπας σε εστειλε πισω πακετο…χο χο χο χο χο χο

    • μαντροσκυλο

      δεν θα γινεις αμερικανος ποτεεε, αλβανεεε αλβανεε εεε

  • Άσχετο αλλά…η απάντηση για την Ζωή το Σύμπαν και τα Πάντα είναι ως γνωστό , 42

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    «…Στὰ χρόνια αὐτὰ ποὺ ζοῦμε, ἀδέρφια μου, «στῶμεν καλῶς»!
    Μέσα στὴ γενεὰ μᾶς αὐτή, γενεὰ Σοδόμων καὶ Γομόρρας,
    γενεὰ ἀπίστων καὶ διεφθαρμένων ἀνθρώπων,
    γενεὰ πονηρὰ καὶ διεστραμμένη ἂπ ἄκρου εἰς ἄκρο, «στῶμεν καλῶς»!

    Σὰν στρατιώτης ποὺ κρατάει τὴ σημαία τοῦ Χριστοῦ, ἂς σταθοῦμε καλῶς!
    Κι ἂν ἀκόμα μείνεις ἕνας, ἀδελφέ μου, μὴν ἀπογοητευθεῖς.
    Κι ἂν ἀκόμα ὅλη ἡ πόλις ἢ τὸ χωριό σου, ἀρνηθοῦν τὸ Χριστό, σὺ μὴν τὸν ἀρνηθεῖς.
    Κι ἂν ἀκόμη πάνω στὸ κάθε σπίτι ὑψωθεῖ ἡ παντιέρα τοῦ διαβόλου,
    στὸ δικό σου τὸ σπίτι νὰ μὴν ὑψωθεῖ.
    Ἕνας νὰ μείνεις, πίστευε στὸ Θεό!
    Γιατί μπορεῖ νὰ εἶναι ψέματα τὰ ἄστρα, ψέματα ὁ ἥλιος,
    ψέματα ὁ κόσμος, ψέματα καὶ οἱ βασιλιάδες,
    ψέματα τὰ παλάτια, ὅλα νὰ εἶναι ψέματα·
    ἕνα δὲν εἶναι ψέμα, ὁ Κύριος ἠμῶν Ἰησοῦς Χριστός·
    ὄν, παῖδες, ὑμνεῖτε καὶ ὑπερυψοῦτε εἰς πάντας τοὺς αἰώνας. Ἀμήν».

    https://4.bp.blogspot.com/-wGA1ZPtwQDM/Wbhmnvzh16I/AAAAAAAAAY8/EP5_QvvhnXY393vi1Hipx35Mberj1YcwQCLcBGAs/s1600/image_gallery.jpeg

    Σταυρὲ τοῦ Χριστοῦ σῶσον ἡμᾶς τῇ δυνάμει σου.

    †«Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ»

    Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση…συνεχίζεται…
    ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

  • Η ιθαγενοποίηση που αφορά τους περισσότερους των εδώ Αλβανών μπορεί να αρθεί ώστε να επελαθούν? Ξέρει κανείς?

    • μαντροσκυλο

      ναι μπορει αν παρανομησουν , κατι σιγουρο για αλβανους

    • Peacemaker

      Και βεβαια…ολα ειναι θεμα κυβερνησης…!

    • ίσως…αλλά μόνο σε περίπτωση αποδεδειγμένης αντεθνικής δράσης, όχι ποινικής, έχει διαφορά…

      • Bmw m6

        Και τίποτα να μην κάνουν, στον ΚΑΙΆΔΑ

    • Bmw m6

      Ου ου ου???

  • Ελληνας Ορθοδοξος

    Αφιερωμενο σε αυτους που φευγουν και σε αυτους που μενουν.
    Ο καθεις το ερμηνευει κατα το δοκουν ….

    http://koukfamily.blogspot.gr/2017/09/blog-post_664.html

    • τριβέλι Ρόη (του Πάνου)

      (Πάνος) Πολύ ωραίο Γιάννη!!!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    ΘΑ ΚΟΠΕΙ Ο ΑΙΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ.http://www.kivotoshelp.gr/index.php/profhtes-menu/344-megales-efevreseis-simadia-toy-telous-toy-kosmou
    Στο όραμά του ο Αγιος Νήφων είδε ότι, πρίν από την αρχή της Μελλούσης Κρίσεως, ο Θεός ξεφυλλίζει το βιβλίο των αιώνων της ανθρωπότητας. Όταν έφθασε στον έβδομο αιώνα, από δημιουργίας ανθρώπου, σταμάτησε και εσκέπασε το πρόσωπο με τα χέρια του λέγοντας με οργή:

    «Αυτός ο αιώνας ξεπέρασε όλους τους άλλους σε αδικία και κακία».
    Μετά από λίγο, φθάνοντας στο μέσον αυτού του αιώνος, πρόσθεσε:

    « Αυτός, είναι γεμάτος από την δυσωδία ανθρωπίνων παθών, από φθόνο, μίσος, ακαθαρσία, ψεύδος …
    προσθέτοντας, » Θά τόν κόψω στήν μέση, γιά νά σταματήσει ή κυριαρχία τής αμαρτίας…»

    Καί αμέσως διέταξε τόν Αρχάγγελο Μιχαήλ νά ετοιμάσει τήν αρχή τής Κρίσεως…

    Φοβερός ό λόγος: » Θά τόν κόψω στήν μέση » !

    Όμως, τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος είναι τό 7500.

    Όταν ήλθε ό Χριστός στήν γή ( σύμφωνα μέ τίς χρονολογίες διαδοχής γονέων – παιδιών τής Παλαιάς Διαθήκης), είχαν περάσει 5508 χρόνια…

    Άν σέ αυτά προσθέσουμε τό έτος 1992 πού περάσαμε, συμπληρώνονται τότε 7500 χρόνια, δηλαδή τό μέσον τού Εβδόμου αιώνος, καί ή αρχή τών εξελίξεων τής Μελλούσης Κρίσεως.

  • ΑΛΕΠΟΥ

    3 φυλες υπαρχουν στον κοσμο οι ΕΛΛΗΝΕΣ οι αλβανοι και αυτοι που ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ θελουν να γινουν αλβανοι για να τους πιανουν στο στομα τους οι ΕΛΛΗΝΕΣ να τους ξευτιλιζουν…ΔΙΑΔΩΣΤΕ

    • Bmw m6

      Τους φριτσιδες που τους βάζεις??

      • ΑΛΕΠΟΥ

        Και αυτοι αλβανοι θελουν να γινουν

        • Bmw m6

          Kαπου μπερδευτηκες, Sieg heil

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    Απιστευτο!εξαφανιστηκαν ολοι εδω και μιση ωρα!

    • BABIS

      Ελα εδω ειμαι.

    • μίλησες;

    • εδώ είμαι αλλά πάω να πάρω σπράιτ για την Αλεπού και επιστρέφω..

      • Spock

        σπραιτ λενε τα διπλοπιττα?

    • BABIS

      Βλεπω Λιβερπουλαρα

      • Γιώργος fs.

        Το ίδιο σύγγαυρε!!!

    • ΑΛΕΠΟΥ

      Ελα ρε..

    • μαντροσκυλο

      εδω ειμαστε

    • Το απίστευτο είναι πως they can run but they cant hide :-)

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΩΓ

    ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ

    Ιεζεκιήλ

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 38- Ο Κύριος φρουρός του Ισραήλ και τιμωρός των επίβουλων εχθρών.
    Προφητεία εναντίον του Γωγ.

    Ιεζ. 39,1 Συ, υιέ ανθρώπου, προφήτευσε εναντίον του Γωγ και ειπέ· αυτά λέγει ο Κυριος· Ιδού, εγώ επέρχομαι εναντίον σου, Γωγ, άρχοντος των Ρως, Μοσόχ και Θοβέλ

    http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diathikh/Iezekihl/Iezekihl_kef.38-39.htm

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ο ελληνικός στρατός θα είναι θεατής. Γήπεδο θα΄ναι η Παλαιστίνη, τάφος τους η Νεκρά Θάλασσα. Αυτό θα είναι το πρώτο ημίχρονο. Αλλά, υπάρχει και δεύτερο ημίχρονο

    Δεν διαβάζετε τους προφήτες, στον Ιωήλ, στον Ζαχαρία, στον Ιεζεκιήλ, στον Δανιήλ; Τα λένε όλα. Για επτά χρόνια στην Παλαιστίνη δεν θα καίνε ξύλα, αλλά μπαστούνια, αλλά που να ξέρετε εσείς από μπαστούνια και ξύλα! Εσείς έχετε τώρα στα σπίτια σας καλοριφέρ (χαμογελώντας), ενώ εγώ εδώ καίω ακόμα ξύλα στο τζάκι και έτσι ξέρω από αυτά.

    http://hggiken.pblogs.gr/2011/08/o-ellhnikos-stratos-tha-einai-theaths-ghpedo-tha-nai-h-palaistin.html

  • Γιώργος fs.

    2-1 Λίβερπουλ!!!

    • BABIS

      Γκοολλλλλλλλ

      • Γιώργος fs.

        Πάμε δυνατά για το τρίτο γκολ !!

  • Spock

    γκοοοοοοολλλ

  • Pulp Fiction…* ‘οπου Pulp, περιγραφή για το φθηνό παχύ χαρτί που χρησιμοποιούσαν οι B-εκδόσεις … φθήνια, ευτελισμός…

    • Bmw m6

      Αγαπημένο μου έργο

  • ΑΛΕΠΟΥ

    Η ΕΛΛΑΔΑ να απελασει ολα τα αλβανικα περιττωματα ετσι ωστε το αλβανικο κ@λοχανειο να διαλυθει και να ξεμπερδευουμε μια και και καλη με τον αλβανικο συφερτο..

    • Τους ιθαγενοποιούμε non stop …πως θα γίνει αυτό ?

      • ΑΛΕΠΟΥ

        Τεστ dna αλα ισραηλ στην Ελλαδα μονο ΕΛΛΗΝΕΣ τελος.

        • Δεν έχεις τους ανάλογους νόμους όμως… επομένως δέχεσαι ιθαγενοποιήσεις αβέρτα

  • Γιώργος fs.

    Πέναλτι!!

  • BABIS

    Αυτη η σιγουρια του.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Η πίστις του Πατριάρχη και η Πίστις των Πατέρων!

    http://trelogiannis.blogspot.gr/2017/09/blog-post_522.html

  • Γιώργος fs.

    Ατυχία πήγε στο δοκάρι!!

    • BABIS

      Τον εφαγε η σιγουρια του.

      • Γιώργος fs.

        Ωραίο παιχνίδι βλέπουμε αδερφέ Μπάμπη!!

        • BABIS

          Πανω-κατω,πανω-κατω. Ετσι παιζουν μπαλα.

  • Κώστας

    ΠΟΙΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ;;;

    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ, ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ Β ΕΘΝΙΚΗ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΑΝΑ !!

    • BABIS

      ??????????????????

      • Κώστας

        ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΒΡΕ …

        • Bmw m6

          Ξουτ

          • Κώστας

            ΕΝΩ Ο ΠΑΟΚ Ε ;;;

            ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ ΣΕΡΒΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΡΤΙΖΑΝ !!

            ΧΟ ΧΟΙ ΧΟ !!

          • Bmw m6

            Σκατ@ στα πόδια του Μπαόκ, ΚΑΣΤΟΡΙΆ ΡΕ ΤΥΜΠΑΝΟΙ

        • BABIS

          Υποταξου στον Ολυμπιακο Συνδεσμο Φιλαθλων Πειραιως να παρεις κανα πρωταθλημα.

          • χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

          • Γιώργος fs.

            Βλέπω…πως δημιουργεί σχολή το αμερικανοπούλι!!😆😁😁😀😉😄😄😂😂

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Ποια απο τα πετσινα γιατι την γυμνια σας την βλεπουμε τοσα χρονια στην ευρωπη…ΑΕΚΤΖΗΣ εγω..

          • Bmw m6

            Ξουτ χανουμ

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Απαντε ρε τηγανι και ασε τα ξουτ χανουμ χαχαχα..

          • Bmw m6

            Καστοριά ρε ΧΑΜΟΥΤΖΙΔΕΣ

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Που ξερεις οτι ειμαι χαμουτζης?

          • Bmw m6

            Μπαμ κάνει

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Μπαα απο τι?

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Ετσιιιιιιιι λεμε δωσε πονοοοοοοοο!!!!!Θελω να σκοραρει αυριο..!!!!

          • Προσεχώς πολλά σκορ..

          • Bmw m6

            Περπατάτε και ΚΛΑΝΕΤΕ, ΑΧΑΧΑΧΣΧΣΧΣΧΣΧΑΧΣΧΑΧ

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Ξυνω τις μασχαλες μου..

          • Bmw m6

            Κλαιωωωωω μλκ αχαχαχαχα, ωρεεεε ΤΑΠΑ

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Χαλαρωσε μωρε χαχαχα!

          • BABIS
          • ΑΛΕΠΟΥ

            Ε βεβαια οταν δεν εχουμε τι να απαντησουμε βαζουμε τον τσουκαλα αντε γεια..

          • BABIS
          • ΑΛΕΠΟΥ

            Αυτο βαζει στον γαυροπισινο του το βραδυ και μετα ουρλιαζει στην εκπομπη?

          • BABIS

            εεεεεεεεεεεεεεεεε

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Καλα συγνωμη..δεν μπορουσα να κρατηθω χαχα!!

          • Spyros Spyropoulos

            Εισαι και πολυ αλεπουδιαρης…………χαχαχαχαχα

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Χιχιχιχι

          • BABIS
          • Bmw m6

            Αχαχαχαχα

          • ΑΛΕΠΟΥ

            Γεια σου και εσενα φιλε παμε γερα αποψε για το διπλο!!

          • Γιώργος fs.

            Θα φωνάξω τον κακό λύκο….συγκεντρώσου αλεπού!!😆😆😆😆

          • Κώστας

            ΟΛΥΜΠΙΚΙΑΝ ΙΓΚΛ

    • Γιώργος fs.

      Μιλάς για Παναθηναϊκό;

      • Κώστας

        Ναι

  • Bmw m6

    ΕΝΑΣ ΤΊΤΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΌΝ ΤΊΜΙΟΣ ΠΑΛΙΟΧΑΜΟΥΤΖΙΔΕΣ

    • Bmw m6

      Όντως ΑΛΗΘΕΎΕΙ

    • Γιώργος fs.

      Χαααρπ στη Μολοχα !!!

      • Bmw m6

        Αχαχαχαχα, αετός μολοχας

        • Γιώργος fs.

          Έχετε και ομάδα γίγαντα;

          • Bmw m6

            9 παίχτες

        • Από την Μολόχα είσαι;

          • Bmw m6

            Καταγωγή του πατέρα μου, την ξέρεις??

      • Bmw m6

        Καστοριά ρεεεεεεε

        • Γιώργος fs.
          • Bmw m6

            Ο επιμελητής ξαφος, για να δω που είναι ο bmw

          • Bmw m6

            Κλαίω.

    • Spock

      επεσε πολυ γουνα μιλαμε…

      • Bmw m6

        Καθόλου, παιχταραδες

        • Spock

          οι γριες κρυωναν

          • Bmw m6

            Άρχισες της δικαιολογίες, σαργκανης, δυντσικος, μηνου, σημαοφοριδης. ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ

          • Spock

            Χατζηπαναγης,,,,,τι να λεμε, Παπαιωαννου, Παπαδοπουλος
            αντε ρε ενταξει με το σπαθι σας…

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Το «Αλβανός τουρίστας» είναι (ήταν) ανέκδοτο. Το «Αλβανοί στον ελληνικό στρατό» δεν είναι.
    redskywarning.blogspot.com/2015/06/blog-post_74.html
    24 Ιουν 2015 – Στον Αυλώνα που υπηρέτησα ένα τμήμα της θητείας μου πρόσφατα ήταν γεμάτο με τριμηνίτες Αλβανούς αμφιβόλου υποβάθρου και διάφορους άλλους πρώην ανατολικομπλοκίτες που χρησιμοποιούσαν

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: «Σάλος» λέει, με τους φαντάρους που σχημάτισαν τον αλβανικό αετό. Σιγά! Σε λίγο θα δείτε και αξιωματικούς. «Έλληνες» φυσικά.
    redskywarning.blogspot.com/2017/01/blog-post_60.html
    23 Ιαν 2017 – Ο «Έλλην» από τη Νιγηρία να μην έχει τις παραδόσεις του; Τι διακρίσεις είναι αυτές; Το ίδιο και ο «Έλλην» από την Αλβανία. Όλοι «Έλληνες» είναι, σωστά; Αφού μετέχουν της «ελληνικής παιδείας» (εδώ

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Τον εκτέλεσαν γιατί βάπτισε ένα παιδί. Μνήμες από την κομμουνιστική Αλβανία
    redskywarning.blogspot.com/2015/05/blog-post_22.html
    22 Μαΐ 2015 – Το 1967 η Αλβανία ανακηρύχθηκε το «πρώτο αθεϊστικό κράτος του κόσμου». Μετά από αυτή τη δήλωση ακολούθησε αμείλικτος διωγμός ανθρώπων όλων των θρησκειών. Το άρθρο από καθολικό

    • μαντροσκυλο

      κανονικα επρεπε να εκτελουμε και εμεις οσους βαπτιζουν αλβανους

      • Κώστας

        ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΑΜΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΊΖΟΥΝ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΕΣ !!

        PUT THE COT DOWN SLOWLY !!

        • Γιώργος Σιδέρης

          Ποτέ δεν ειναι αργά…

      • Bmw m6

        Μην τα ισοπεδώνειςολα

        • μαντροσκυλο

          τι εχεις κανενα βαπτιστιρη νονε

          • Bmw m6

            Όχι ΡΕ αχαχαχαχα