Η Ρωσία στέλνει τους «εξολοθρευτές» Spetsnaz μέσα στην Τουρκία για να ξεριζώσει τους τρομοκράτες του ISIS;

Δημοσίευση: 12 Σεπτεμβρίου 2017, 10:49 πμ | Ανανέωση: Σεπτέμβριος 12, 2017 στις 11:14 πμ

Οι επίλεκτες δυνάμεις της Ρωσίας, οι γνωστοί Spetsnaz αναλαμβάνουν δράση εντός της Τουρκίας για την εξουδετέρωση θυλάκων τρομοκρατίας και πυρήνων του ISIS; Είναι μία είδηση που έχει κυκλοφορήσει από τη Δευτέρα το βράδυ και έχει αναστατώσει την Άγκυρα, τη στιγμή που φαίνεται να προχωρά η διαδικασία για την απόκτηση των S-400 από την Τουρκία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Milliyet, στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ρωσικής Ομοσπονδίας αναφέρεται ότι λόγω των εξελίξεων και των προκλητικών κινήσεων της Τουρκίας σε εδάφη εκτός Τουρκίας, στην ρωσική βουλή κυκλοφορεί η πρόταση να δοθεί εντολή για επιχειρήσεις μέσα στο έδαφος τη Τουρκίας, έτσι ώστε να σταματήσει μια και καλή η τουρκική προκλητικότητα!

Η είδηση αναφέρει ότι λόγω του ότι η Τουρκία εξακολουθεί να υποστηρίζει τους τζιχαντιστές και παράλληλα εξακολουθεί το παράνομο εμπόριο με το ISIS, θα πρέπει να χτυπηθούν οι βάσεις στήριξης μέσα στο τουρκικό έδαφος.

Το εντυπωσιακό είναι πως την επιχείρηση αυτή θα αναλάβουν οι γνωστοί Ρώσοι κομάντος με τον ονομασία Spetsnaz, οι οποίοι θα πάρουν την εντολή να εισβάλουν μέσα στην Τουρκία για την πραγματοποίηση της εξολόθρευσης των βάσεων ενίσχυσης των Τζιχαντιστών.

Στην ίδια είδηση αναφέρεται ότι η οργή του Πούτιν κατά της Τουρκίας έχει μεγαλώσει ακόμα περισσότερο από τις τελευταίες προκλητικές τουρκικές κινήσεις στο Ιράκ, και για τον λόγο αυτό είναι στο πάρα πέντε ακόμα και για απ’ ευθείας χτύπημα κατά της Τουρκίας.

Όσον αφορά τους Spetsnaz και μόνο το όνομα τους προκαλεί μεγάλο προβληματισμό στην Άγκυρα, καθώς είναι ήδη πολύ γνωστοί από προηγούμενες επιχειρήσεις τους στο Αφγανιστάν, Πακιστάν και στην Βηρυτό, όπου εξόντωσαν με «ειδικό» τρόπο τους αντιπάλους τους.

Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η είδηση επρόκειτο για ένα μήνυμα κατά του Ερντογάν.

  • NARC

    Ρωσία και Κίνα στέλνουν τους «εξολοθρευτές» Spetsnaz στα Βαλκάνια για να ξεριζώσουν τους ΝΑΤΟϊκούς τρομοκράτες του μισθοφοροικού ISIS;

    • Γιώργος fs.

      Άξιος φίλε Γιάννη!!

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΟΙ ΖΑΣΛΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?.

  • Διγενης ακριτας

    Ακομη ρωτατε μωρε? Τους πηρανε τι ψαχνετε. Ο Πουτιν ειναι καλος φιλος.

  • Jorge Melissa

    Η Βενεζουέλα εγκαταλείπει το δολάριο
    Ο Μαδούρο επιζητεί σύνδεση με ρούβλι, γουάν, γεν ή ρουπία

    σχόλιο Γ.Θ : Το μεγαλύτερο όπλο της αμερικανικής αυτοκρατορίας του κακού δεν είναι τα αεροπλανοφόρα, είναι το δολάριο. Όσο πιο γρήγορα απαλλαγούμε από αυτό, τόσο πιο γρήγορα θα γκρεμιστεί η τυραννία των αμερικανοσιωνιστών
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2017/09/blog-post_822.html#more

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

  • Διγενης ακριτας

    Και δωρο οι S 300. Ετσι για το καλο. Και δε στρεφονται κατα της ελλαδας. Μην αγχωνεσται.

    • Γιώργος fs.

      Το τζάμπα πέθανε φίλε Διγενή!!

      • Διγενης ακριτας

        Ασφαλως και πεθανε. Μονο ξερεις …….βοηθαω οποον γουσταρω.

  • Jorge Melissa

    ΠΕΡΙ ELDORADO GOLD κ.λ.π.
    Τα παραδείγματα της Eldorado Gold, των 14 αεροδρομίων, των παραλίων, του Ελληνικού, του νερού κ.λ.π. δείχνουν ένα βασικό πρόβλημα που αν δεν το λύσουμε, η Ελλάδα δεν έχει μέλλον.

    Το πρόβλημα αυτό ακούει στο όνομα «υπερσυγκεντρωτισμός», όπου το κάθε τι
    τίθεται κάτω από τις εξουσίες ενός «πρωθυπουργοκεντρικού» πολιτικού συστήματος. Δηλαδή στην πραγματικότητα δεν υπάρχει στην Ελλάδα ουσιαστική Τοπική Αυτοδιοίκηση. Περί αυτού πρόκειται.

    Δεν μπορεί όλα τα πιο πάνω θέματα να αποτελούν αντικείμενα διαχείρισης της κεντρικής κρατικής εξουσίας. Αντιθέτως, θα έπρεπε να είναι αντικείμενα αποκλειστικής αρμοδιότητας των τοπικών κοινωνιών. Δεν θα έπρεπε δηλαδή η κάθε εταιρία (ελληνική ή ξένη) να συναλλάσσεται με την κεντρική κυβέρνηση αλλά με την αντίστοιχη τοπική κοινωνία, η οποία θα κερδίζει τα οφέλη και θα υφίσταται τις επιβαρύνσεις. Αν θέλουμε φυσικά να μιλάμε για πραγματική Τοπική Αυτοδιοίκηση.

    Η κεντρική κυβέρνηση θα έπρεπε να ασχολείται με το θέμα, μόνο από τις πλευρές της Εθνικής Άμυνας, της εξωτερικής πολιτικής και τις γενικότερες επιπτώσεις στην εθνική οικονομία. Τα υπόλοιπα είναι θέματα αποκλειστικά της Τοπικής Κοινωνίας.

    Και για να προλάβω κάποιους που θα πουν και με το δίκιο τους, ότι η σημερινή Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι, σε αρκετές περιπτώσεις, εκτροφείο σκανδάλων και κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος, εννοώ ότι προηγουμένως θα πρέπει να αλλάξει το πολιτικό σύστημα σε ότι αφορά την ΤΑ. Αφενός με την εκχώρηση αποφασιστικών αρμοδιοτήτων στην ΤΑ, αφετέρου με τον πλήρη εκδημοκρατισμό των τοπικών κοινωνιών με την απόλυτη συμμετοχή των αντίστοιχων πολιτών, όπου κανένας τοπάρχης δεν θα μπορεί να κάνει το παραμικρό αντίθετα με την πλειοψηφία της κάθε τοπικής κοινωνίας.

    Φυσικά κάτι τέτοιο δεν αρέσει και είναι αντίθετο με τα συμφέροντα της εγχώριας ολιγαρχίας, αλλά τι να κάνουμε, θα πρέπει κάποια αυγά να σπάσουν.

    Πέτρος Χασάπης

  • Jorge Melissa

    Η συναρπαστική ποντιακή αποστολή στο ελληνικό φεστιβάλ «Let’s Go Greek» της Αυστραλίας (βίντεο)
    http://www.pontos-news.gr/article/169063/i-synarpastiki-pontiaki-apostoli-sto-elliniko-festival-lets-go-greek-tis-aystralias

    • Γιώργος fs.

      Ο Έλληνας Ορθόδοξος λείπει!!

      • Jorge Melissa

        Μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους ομογενείς εξ Αυστραλίας, Να μην τους ξεχνάμε….

        • Γιώργος fs.

          πχ..ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ!!😆😆😆😆

  • Γιώργος fs.

    Πολύ φιλαράκια έγιναν ο Βλαδίμηρος με τον Ερντογάν!!

  • Jorge Melissa

    Ελληνικά διακυβεύματα στην Αλβανία
    http://www.pontos-news.gr/article/168695/ellinika-diakyveymata-stin-alvania

  • Παλιουρας

    Σιγα μη χυθει το γαλα , Πουτιν.
    Μην στεναχωρησεις το συνεταιρακι σου….

    Πουτιν ο Μεγας, ο διχοτομητης του Αιγαιου…
    Αντε αμα κανεις καλη δουλεια, η Αλεξανδρουπολη δικη σου, ταμαμ.

    • Διγενης ακριτας

      Ταμαμ.

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        ΙΜΑΜ ΜΠΑΪΛΝΤΙ!χαχαχαχααααααα!!!!!!!!!!!!

    • Διαβάζω $$jews247$$

      ρίξε κανα κουβά κρύο νερό πάνω σου να συνέλθεις.

  • Διγενης ακριτας

    Μας το παιζε και αγιος, μαζι μετον ντουγκιν το αρχιλαμογιο.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      κανεις δεν κανει τον αγιο,διπλωματια ειναι,την χωρα τους κοιτανε οχι σαν εμας που περιμενουμε να μας σωσουν αλλοι και εχουμε απαιτησεις ν αλλαξουν την πολιτικη τους για τα δικα μας συμφεροντα

      • Γιώργος fs.

        Κανένας δεν πρόκειται να μας βοηθήσει ….στα δύσκολα θα βρεθούμε μόνοι μας!

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ακριβως φιλε Γιωργο,το λεω για καποιους ρομαντικους που ,παρολο οτι ειναι πανεξυπνοι ανθρωποι ,κινουνται απο ιδεοληψιες

        • GyoR

          Ακριβώς!!!

      • Διγενης ακριτας

        Στο ορος γιατι πηγε για φασες?

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          τι σχεση εχει το ενα με το αλλο?

          • Διγενης ακριτας

            Το ορος? Εκει ηταν μαζι με τον πακι.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            θελω να πω η θρησκεια με την πολιτικη δεν εχει σχεση ασχετα αν μερικοι δεν το καταλαβαινουν

        • δηλαδή εσύ τι περίμενες απο αυτόν; Απο τη Ρωσία γενικά;Στο δυτικό πολιτικό σύστημα δεν ανήκεις; Αυτό που σε έχει πηδήξει (εσένα και όλους μας εννοώ) τα τελευταία χρόνια σωστά; Τι θα ΄’θελες δηλαδή να σου κάνει όταν εσύ έχεις ήδη κάνει τις πολιτικές σου επιλογές;

          • Διγενης ακριτας

            Ασε εμενα. Τους κολητους πεστα.

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    Νέα Πρόκληση από Ράμα: Η Ελλάδα είναι η μοναδική γειτονική χώρα με την οποία έχει προβλήματα η Αλβανία

    Το διαβάσαμε από το: The Secret Real Truth http://thesecretrealtruth.blogspot.com/#ixzz4sSC8t6T1

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      ΘΑ ΣΤΑ ΛΥΣΕΙ Η 8η ΜΕΡΑΡΧΙΑ..

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        δυστυχως φιλε μου πλεον δεν ειναι μεραρχια,την ξεδοντιασαν κι αυτη

    • Γιώργος fs.

      Μιλάει και το λαμόγιο ο Ράμα !!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        ο πρεζεμπορος μιλησε!με τα σκοπια δεν εχουν προβλημα?με την σερβια?με την ιταλια? πλακα μας κανει?απ το χασισι που πινει εχει σαλεψει

        • Διαβάζω $$jews247$$

          Του φταίει μάλλον ότι η Ελλάδα είναι με διαφορά η πρώτη χώρα σε επενδύσεις στην ψωροχώρα του. Ενώ συντηρεί και τη μισή Αλβανία που έχει περάσει εδώ. Μάλλον αυτό είναι το πρόβλημά του.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            τα σκυλια που δαγκωνουν το χερι που τα ταϊζει ΤΑ ΝΤΟΥΦΕΚΑΜΕ!

          • Διαβάζω $$jews247$$

            θα το φάνε και το ντουφέκι τους, πάνω του ξύνονται.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ΑΕΙ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!αντι να βαλουν μυαλο να κανουν φιλια μ αυτους που ειναι γειτονες και τους εδωσαν ψωμι και τρωνε κανουνε τον καμποϋ των βαλκανιων ξεχνανε οτι ειμαστε η μεγαλυτερη δυναμη στα βαλκανια και παιζουμε επι ισοις οροις την τουρκια και οτι αν κλεισουμε τα συνορα και της επιχειρησεις και τις εισαγωγες ΘΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ

          • Διαβάζω $$jews247$$

            Αν είχαμε σοβαρό -και όχι υπόδουλο προδοτικό – δικαστικό σύστημα στη χώρα, οι μισοί αλβανοί θα βρίσκονταν στις φυλακές. Πολύ άτιμη και εγκληματική φάρα. Όσο για αυτά που δήλωσε ο χασισέμπορας Ράμα για την Ελλάδα, να ξέρεις ότι δεν τα λέει από μόνος του, οι καλοί μας φίλοι και σύμμαχοι αμερικάνοι του υπαγορεύουν και αυτός τα εκτελεί κατά γράμμα. Είναι τα βρώμικα παιχνίδια των εβραιοαμερικάνων στα βαλκάνια για δημιουργία της μεγάλες Αλβανίας και απόσπαση εδαφών από Ελλάδα, Σερβία, Κόσσοβο και Σκόπια. Θέλουν να φτιάξουν το νέο μεγάλο προτεκτοράτο τους που θα είναι και η μεγαλύτερη βάση τους την ευρύτερη περιοχή.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            σωστοτατος και διορατικοτατος (και να μην ξεχναμε τους τουρκους βεβαια)

    • RED OR DEAD

      Με την Σερβία δηλαδή έχει άριστες σχέσεις;Άντε με το μογγολόπ…τανο…

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    ΑΠ ΟΣΟ ξερω σπετσναζ ονομαζονται ολες οι ειδικες δυναμεις τις ρωσιας,που περιλαμβανουν διαφορες ειδικοτητες,οσο για το θεμα της κοντρας με την τουρκια,ειχα πει οτι μολις τελειωσει η αγαπη ερχεται το διαζυγιο και συνηθως ειναι επωδυνο,δηλ οταν η τουρκια θα παψει να ειναι χρησιμη και ειναι χρησιμη μονο σε ενα θεμα,τοτε οι ρωσοι θα την καταπιουν,προχθες ξαναρχισε η προσεγγιση των τουρκων απο τους αμερικανους ,που κλαινε γιατι εχασαν τον φιλο τους και κολλητο των τζιχαντιων

    • Jorge Melissa

      Πέστα τους μπας και το καταλάβουν!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        γιωργη μου κανεις μας δεν ειναι τελειος ουτε ξερει τα παντα,εικασιες κανουμε συμφωνα μ αυτα που μας λενε,αλλα να μην κολλαει το μυαλο μας λογω καποιων καταστασεων και συγκυριων,να βλεπουμε την διεθνη σκακιερα περα απο συναισθηματισμους και κολλητηλικια,δεν υπαρχουν αγαπες ,μονο συμφεροντα

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      εργαλειο σοβαρο οι ρωσοι εχουν μπει γερα στο παιχνιδι

  • HaraldHadrada MERCYLESS
  • GrandRus

    Απο το 2019-2020 η Ρωσικη αεροναυτικη εταιρεια Roscosmos θα οργανωνει….ταξίδια στο διαστημα. Ενα – μη επιστροφης – ταξίδι για τον Τσιπρα θα ηταν οτι πρεπει.

    http://tass.com/science/964484

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      κανε κατι γι αυτο γκασπαντιν ταβαριτς να σωθουμε

      • GrandRus

        Σιγουρα? Πισω απο αυτον ερχεται ο Μητσοτακης

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          απο τον αθεο μαρξιστη καλυτερα να το πιουμε το ποτηρι το πικρο να φτασουμε στον πατο μπας και ξυπνησουν και οι υπολοιποι και βγει κανα πατριωτικο κομμα ή τρελλαθει κανας λοχιας και μπει στην βουλη πυροβολωντας σαν τον Τεχερο

          • GrandRus

            χα χα χα. Παντως μεχρι τωρα μονο 7 ατομα εχουν κανει τετοιο ταξιδι με το Ρωσικο Σογιουζ.
            Μακαρι καποτε να αναπτυχθει τετοιος τουριστικος προορισμος αλλα φανταζομαι, θα ειναι (δυστυχως) μονο για τους πολυ πλουσιους.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            σιιιγουρα!!εμεις ουτε μεχρι τα Σουρμενα δεν εχουμε λεφτα να παμε!χαχαχαααα!!!!!!!!!

          • χαχαχαχαχαχαχαχα κάνε αστρική προβολή βάρβαρε!
            πας ακόμα και στην άκρη του σύμπαντος τζάμπαααααα (όλα τα καλά πράγματα είναι τζάμπα)

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            καθε βραδυ οταν πεφτω στο κρεβατι αυτο κανω παω ταξιδια!το πρωϊ αναρωτιεμαι γιατι δεν ξυπναω στο πολυτελες ξενοδοχειο που κοιμηθηκα και γιατι λειπει απο διπλα μου η σαλμα χαγιεκ

          • χαχαχαχαχαχαχαχαχα πονηρέ!

          • μαντροσκυλο

            τι πατριωτικο κομα θες , αφου οι περισοτεροι ειμαστε πουλημενοι

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ολοι εχουμε ονειρα κι ελπιδες,οι πολιτισμοι εχουν διακυμανσεις πιστευω οτι μετα τα χστουκια που τρωμε απανωτα θα ξυπνησουν κι αλλοι,οχι ολοι βεβαια,αλλως τε ποτε δεν ημασταν τελειοι,και παντα τσακωνομασταν

        • ο πλέον χειρότερος όλων θα αποδειχτεί…

  • © Proud to be Greek

    Το ρωσικό αρθρο είναι fake news.
    ΔEN γίνονται αυτά τα πράγματα.

  • μαντροσκυλο

    μολις ειπαν στης ειδησεις , οτι οι τουρκοι εδωσαν προκαταβολη , για τους σ400

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ…

    • © Proud to be Greek

      Aσε τι λενε οι παντελώς αναξιόπιστοι τούρκοι.
      Δεν συμφέρει την ρωσία να πουλήσει τους S400 στην τουρκιά απο τον φόβο διαρροής της τεχνολογίας της στην Δύση.

      • μαντροσκυλο

        δεν ξερω τι να πω , απο τι βλεπω και ρωσοι και αμερικανα , εχουν συμπαθεια για τους τουρκους , η συμφεροντα ,πειτε το οπως θελεται , για εμενα ειναι εχθροι της ελλαδος ολοι τους

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          εμεις περιμενουμε,προχθες το λεγα οτι προς το παρον η θεση της τουρκιας ειναι κρισιμη και για τις δυο υπερδυναμεις και γι αυτο τσακωνονται στην ποδια της ειδικα για τους αμερικανους,τωρα που το Ιραν εχει παρει δυναμη οι Ρωσσοι σε λιγο θα γραφουν στα παπουτσια τους τους τουρκους

          • μαντροσκυλο

            τα ιδια ,σκ,$τα ειναι και οι ρωσοι, ετσι οπως δειχνει το πραμα

          • GrandRus

            Γιατι ειναι σκ$τα ρε, επειδη δεν υποστηριζουν την χωρα σου?

            Πρεπει να καταλαβεις πως ΟΛΕΣ οι χωρες δρουν ετσι, μαζι και η Ελλαδα. Καμια χωρα δεν θα κανει συμμαχια μονο απο αγαπη και συμπαθιο. Παλι, το ιδιο ισχυει και για την Ελλαδα.

          • μαντροσκυλο

            συμφωνο και επαυξανω , για μερικους προφητειολαγνους τα λεω , οσο για σενα τι σε νιαζει τι λεω εγω

          • GrandRus

            Παντα με ενοχλει οταν βριζουν την Ρωσια ή την Ελλαδα. Απλα δεν το δειχνω.
            Και οσο για τους προφητειολαγνους, συμφωνω και επαυξανω, εχουμε γεμισει απο τετοιους.

          • μαντροσκυλο

            θα μου επιτρεψεις ομως να μην συμπαθω , τους φιλους των εχθρων μου ,

          • μα αυτό είναι το ζητούμενο ξέρεις, φίλοι και εχθροί αλλάζουν στην πολιτική με διαστημικές ταχύτητες…έτσι παν αυτ’α…

          • μαντροσκυλο

            πιο παλια μισουσα τα αμερικανα , γιατα φ35 , τωρα τους ρωσους , και εγω αλαζω δεν μενω στασιμος, αν οι ρωσοι αποφασισουν να ριξουν μια πυρηνικη στην αγκυρα , θα γινω ρωσολαγνος

          • το ζήτημα είναι να μη γίνεις τίποτα και να ελιχθείς ανάμεσα κι απο τους δυο και ότι αρπάξεις και απο τους δυο…

          • είναι οι εποχές μην δίνεις σημασία!

          • μαντροσκυλο

            τα ιδια λεω και για τα αμερικανα , αλλα τοτε συμφωνεις μαζι μου

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            το παιδι ειναι ρωσος νομιζω,εχει δικαιωμα να υποστηριξει την πατριδα του

          • μαντροσκυλο

            ναι μωρε λες και εξαρτατε απο αυτον τιποτα ,η απο εμενα , την αποψη μας λεμε ,στο κατω κατω στο ελληνικο 5νταποσταγμα μπηκε

          • GrandRus

            Οχι Ελλην ειμαι, απλα καταγομαι απο Ρωσια, απο Ρωσους γονεις.
            Πάντως αποφεύγω να υποστηριζω χωρες, αν και παντα τεινω να υποστηριζω την Ρωσια και την Ελλαδα στα πολιτικα και διπλωματικα «παιχνιδια» της εποχης

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            πώς γίνεται ρέ φίλε νά είσαι Έλλην από Ρώσσους γονείς;

          • μαντροσκυλο

            χαχαχα

          • GrandRus

            Εννοω πως εχω παρει Ελληνικη ταυτοτητα. Αλλωστε, εδω μεγαλωσα, εδω πηγα σχολειο κλπ

          • μαντροσκυλο

            μην τα παιρνεις πρωσοπικα , αναλογα με το θεμα παει, περιμενε το επομενο θεμα με τα φ35 να κραζουμε μαζι τα αμερικανα , τωρα ειναι η σειρα σας

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            άρα είσαι έλλην πολίτης.

          • και όπως διαπιστώνω είσαι και πολύ αντικειμενικός φίλε μου, ωραίος!
            (και ήρεμος σε σχέση με πόλλούς…»σχολιαστές»)

          • chrispap

            γιατι ρε φιλε ειναι τι να κανουμε η δεν ειναι;

            σιγα να μην εχουμε αναγκη απο τα βλαχαδερα που νομιζουν οτι ξαφνικα εγιναν σουπερμαν να μας υποστηριξουν.

          • εντάξει περίμενε εσύ τον αμερικάνο μαζί με τον άγγλο να σε υποστηρίξουν στα δίκαια σου, το 1974 ήταν μόλις χθες..

          • μαντροσκυλο

            μηπως να τους γραφαμε στα μεζεα μας ολους μαζι??

          • εντάξει να τους γράψεις όλους δεν γίνεται…πρέπει αναγκαστικά να…»παίξεις» σ΄αρέσει δε σ΄αρέσει…

          • μαντροσκυλο

            θα τον παιζει η κυβερνηση που κατεχει το αθλημα , για εμας εδω μιλαω

          • εμείς εδώ προσπαθούμε να δούμε αν το μπορούμε πίσω και μέσα στα γεγονότα…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εμεις να ξτπνησουμε και να μην βλεπουμε σωτηρες και αγαπουλες και οτιδηποτε αλλα να ψαχνουμε συμμαχους με βαση μακροπνοα σχεδια

          • GrandRus

            Η Ελληνικη κυβερνηση παντως δεν κανει σχεδια με βαση τις προφητειες.
            Ο λαος κανει. (ενα τμημα του)

          • η καθοδηγείται εντέχνως από εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες προς αυτή την κατεύθυνση, επειδή οι Έλληνες είναι ενθουσιώδεις ως λαός, ευκολόπιστοι σε πολλά….

          • για όλους υπάρχει θέση παίκτη στο τραπέζι του παιχνιδιού, ας γίνουμε καλοί παίκτες…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            το προβατο που φευγει απο το κοπαδι το τρωει ο λυκος,χωρις συμμαχους χαθηκαμε

          • GrandRus

            Οταν ομως γραψεις καποιον στα μεζεα σου, το ιδιο θα κανει και αυτος.
            Το θεμα ειναι ποιος θα αντεξει περισσοτερο το κοστος αυτης της κινησης

          • μαντροσκυλο

            γραμενους μας εχουν ολοι εδω και καιρο

          • αυτό που λες είναι λογική καφενείου, δεν σου φταίει κανένας αν δεν έχεις εξωτερική πολιτική σωστή, σύμφωνη με τα συμφέροντα σου….αν δεν έχεις να φτιάξεις!

          • GrandRus

            Η Ελλαδα εχει εξωτερικη πολιτικη. Τα σκοπια τα εχει κρατησει τοσα χρονια εκτος ΕΕ/ΝΑΤΟ και τωρα τα σκοπια ειναι απελπισμενοι.

            Και με την ΑΟΖ κατι παει να γινει.
            Επισης Τους Τουρκους τους εχετε αντιμετωπισει πολυ αποτελεσματικα σε συγκριση με μια χωρα (πχ Σουηδια) που δεν εχει εμπειριες απο επιθετικους γειτονες.

            Απο εκει και περα η Ελληνικη εξωτερικη πολιτικη ειναι και περιορισμενη λογω της γεωγραφιας της Ελλαδος αλλα και λογω του μικρου γεωπολιτικου και στρατιωτικου ρολου που παιζει η Ελλαδα.

          • πάνω κάτω δε διαφωνώ σ΄αυτά που λες, θα μπορούσαν βέβαια να είχαν γίνει όλα αυτά με μεγαλύτερη επιτυχία, αλλά οκ…πάλι καλά να λέμε!

          • μαντροσκυλο

            εσυ τι θεμα εχεις,δεν εξαρτατε απο μενα τιποτα , ουτε απο εσενα ,δεν ειμαι υπουργος καρδια μου ,

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ειδικα οι δευτεροι μαζι με τους γερμανους ηταν και ειναι οι χειροτεροι «συμμαχοι»

          • δεν ξέρω πάνω σε ποιον απ΄όλους αυτούς να κάνω εμετό, αν τυχόν και βρεθώ δίπλα τους…με αγάπη φυσικά!

          • chrispap

            φιλε μου χρονε αμα δεν εχεις νυχια να ξυθεις μην περιμενεις απο τους αλλους.

            οι εποχες εχουν αλλαξει και το φιλοτιμο εχει εξελιχτει σε συμφερον, το δικιο μεταλλάσσεται σαν χαμαιλεοντας και παρε το αυγο και κουρευτο.

            ακομη και ο αδελφος σου σε πουλαει εαν υπαρχουν αντιθετα συμφεροντα.

          • εντάξει, αλλά αυτό δεν πάει να πει πως θα παραδοθείς και θα αφεθείς στην τύχη σου!
            θα ελιχθείς κι εσύ όσο μπορείς και περιθώρια υπάρχουν πάντα, αλλά είναι θέμα ηγεσίας φυσικά και η σημερινή όσο κι αυτή που προαλείφεται είναι για τα μπάζα…!

          • chrispap

            μετα φταιει ο μπουταρης για τα γκει παρειντ. οι πολλοι ελιγμοι χρονε κανουν την μεση ευλιγιστη.

          • εντάξει, ας προσκυνησουμε τους δυτικούς τότε, ώστε να αποφύγουμε τους ελιγμούς…
            γιατί όχι και τους τουρκους κατόπιν;
            οι ελιγμοί λοιπόν κρις είναι τρόπος να πολεμά κανείς…

          • μαντροσκυλο

            πρωτιμο κιμ καλυτερος και απο τους 2

          • χαχαχαχαχαχαχαχαχα χαλάρωσε!

          • chrispap

            οι ελιγμοι εγιναν για να αποφευγονται οι πολεμοι ειναι η χλιαρη σουπα που σε κανει να ξερνας οταν την τρως.
            δεν προσκυναμε κανενα, σεβομαστε τους παντες που και αυτοι μας σεβονται και δεν ασχολουμαστε με τυπους που το πρωι ειναι παοκ το μεσημερι παο το απογευμα αεκ και το βραδυ θρυλος.

          • Η πολιτική είναι η συνέχιση του πολέμου με άλλα μέσα, δεν θυμάμαι ποιος το είπε αλλά είναι απόλυτα σωστό, κανείς δεν πολεμάει μια ζωή αλλά μόνο όταν πρέπει, επίσης αναλόγως των συγκυριών διαμορφώνει και την εξωτερική του πολιτική, ελίσσεται δηλαδή. Είναι πασιφανέστατη η λογική του πράγματος.

          • chrispap

            τι σημαινει » μονο οταν πρεπει » και πως το πρεπει αποκτα ορια;
            ολοι εχουμε το ιδιο «πρεπει» η και εαν δεν το εχουμε θα μας επιβληθει η θα συμβιβαστουμε με το κοινο πρεπει;

            οποιος δεν βλεπει την πασιφανεστατη λογικη θα πρεπει να ανησυχει;

          • Ως «πρέπει» να εννοούμε πάντα το εθνικό συμφέρον, αυτό όμως να αντανακλάται στην ατομική ευτυχία των πολιτων τελικά, ενός εκάστου, αλλιώς δεν είναι ούτε συμφέρον, ούτε εθνικό…

          • chrispap

            μαλιστα, κρυπτοχριστιανος και εσυ.

          • τις απόψεις μου…ναι τις εκφράζω ξεκάθαρα, δεν έχουν τίποτε το…»κρυφό»!

          • μαντροσκυλο

            εχουν παραδοση στης τουμπες ,

          • μαντροσκυλο

            σωστος

          • GrandRus

            Συγνωμη αλλα εσυ ζητησες/ζητας/ελπίζεις υποστηριξη απο αυτους, οχι αυτοι απο σενα.

          • chrispap

            μονο στην φαντασια σου. εγω φιλε κανω το σ….. μου παξιμαδι και δεν εχω αναγκη απο ουγκανους που το μονο που επιζητουν ειναι να σφετεριστουν οτι δεν τους ανηκει.

          • οι ούγκανοι ποιοι είναι ακριβώς;

          • chrispap

            αυτοι που βλεπεις στα βιντεο στο γιουτιουμπ.

          • για τους σπέντνατζ μιλάς;

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            άρα καλά κάνουν οι βορειοκορεάτες πού είναι έτοιμοι νά φάνε γρασίδι γιά νά διατηρήσουν τήν αξιοπρέπεια καί τήν ακεραιότητα τής χώρας τους.

          • φυσικά και πράττουν ΑΡΙΣΤΑ!!!

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            α γειά σου! γιατί μάς έχουν πεθάνει μέ τόν παράφρονα κίμ.Όποιος δέν κάθεται σούζα,είναι αυτόματα παράφρων.Όπως όποιος αγαπάει τήν χώρα του,είναι αυτόματα ναζιστής.Έχουμε παραφρονήσει ομαδικώς καί διεθνώς.

          • GrandRus

            Και εχουν διατηρησει οι ΒορειοΚορεατες την αξιοπρεπεια τους? Ενας λαος που κλαιει στους δρομους επειδη τους αναγκαζει το καθεστως? Και οποιος πει κατι αντιθετο απο την κυβερνητικη πολιτικη χανουν τα κεφαλια τους?

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            a) αυτό είναι εσωτερικό τους θέμα,δέν έχει δικαίωμα κανείς νά επέμβει
            β) βάστα μικρό καλάθι,διότι δέν γνωρίζουμε τήν κουλτούρα τους κι από ψεύτικες ειδήσεις καί προπαγάνδα,τρώμε κάθε μέρα μέ τήν οκά.

          • αυτά είναι εσωτερικά τους όμως, αν δεν τους αρέσουν ας εξεγερθούν να τ΄αλλάξουν, αυτό ισχύει για κάθε λαό, εμείς εδώ εξετάζουμε την εξωτερική τους πολιτική, τη διεθνή τους παρουσία…

          • GrandRus

            Μα η αξιοπρεπεια δεν ειναι μονο κρατικη, ειναι και προσωπικη.

            Ο Αντινοος αναφερεται σε κρατικη αξιοπρεπεια, αλλα ο λαος της Β.Κορεας μονο αξιοπρεπεια δεν εχει με ολα αυτα που ζει.
            Επισης: Η τηλεοραση της Β.Κορεας ειναι πιο προπαγανδιστικη και απο τους χειροτερους δημοσιογραφους του BBC και του Σπουτνικ μαζι.

            Επίσης: Ποια ειναι η διεθνη τους παρουσια? Που απειλουν με πολεμους? Αυτο δεν ειναι παρουσια, αυτο ειναι ντορος και σαματας.

            Που ειναι η επιστημονικη και τεχνολογικη τους παρουσια?
            Που ειναι η δημοκρατικη τους παρουσια (ελευθερια λογου κλπ).
            Αυτα ειναι που μετρανε

          • Θεωρείς δηλαδή πως πίσω απο αυτούς….δεν υπάρχει κανένας άλλος παίκτης που ενδιαφέρεται να δημιουργήσει θέματα και καυτές ζώνες στον πλανήτη; Αν το θεωρείς αυτό κάνεις μέγα λάθος…

          • GrandRus

            Το αν υπαρχει αλλος πισω απο την Β.Κορεα ειναι ενα αλλο θεμα.

            Εγω απλα σου λεω πως δεν μπορει να εχει αξιοπρεπεια μια χωρα που, η μονη της παρουσια ειναι οι απειλες υρηνικου πολεμου και ολεθρου. Και ο μπουλης ο τραμπουκος του σχολειου που εκφοβιζε μικρα κοριτσακια, και αυτος εκανε την παρουσια του αισθητη..αυτο δεν σημαινει οτι εχει αξιοπρεπεια.

            Για μενα ειναι ενα εθνος – κλοουν που συντομα (μπορει να) εξαφανιστουν απο τις πυρηνικες που θα πεσουν στο κεφαλι τους αν συνεχισουν ετσι..

          • οπότε εάν υπάρχει άλλος, αυτός ο άλλος (τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια δηλαδή) δεν απειλεί επίσης την ανθρωπότητα;

          • GrandRus

            Αυτος ο αλλος τραμπουκος δολοφονος εχει ονομα και λεγεται «Ηνωμενες πολιτειες Αμερικης».

            Η διαφορα ομως ειναι πως οι ΗΠΑ, δεν εχουν μονο στρατιωτικη παρουσια στον πλανητη. Εχουν και επιστημονικη, και τεχνολογικη, και ιατρική, και αθλητικη!. Δλδ παιζουν εναν ρολο σε ολες τις εκφανσεις της ζωης.
            Δεν κανουν την παρουσια τους γνωστη ΜΟΝΟ με τραμπουκισμους περι πυρινηκων πολεμων, οπως ο χοντροπετσος Κορεατης.

          • ε; πίσω απο τη Βόρεια Κορέα οι Ηνωμένες Πολιτείες; Κάτι λάθος κάνεις..

          • GrandRus

            Δε γνωριζω ποιος ειναι πισω απο την Β.Κορεα. Μιλαγα γενικευμενα για τον νουμερο 1 τραμπουκο του κοσμου.
            Ποιος ειναι πισω απο την Β.Κορεα? Αν υπηρχαν οι Σοβιετικοι, θα σου ελεγα πως ειναι αυτοι. Τωρα φανταζομαι ειναι η….Κινα?

          • είσαι Ρώσος και θεωρείς τη Βόρεια Κορέα τραμπούκο;
            τον αμερικάνο γιατί δεν τον θεωρείς τραμπούκο που θεωρεί ιδιοκτησία του την πυρηνική ενέργεια σε κάθε της μορφή δηλαδή;
            φίλε, παιχνίδι παίζεται χοντρό, οι αμερικάνοι όσο κι αν δεν τους αρέσει εν τέλει θα αποδεχτούν στο πυρηνικό κλαμπ τη Βόρεια Κορέα, επειδή δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά πια και τίποτε δεν θα συμβεί, ούτε ο Κιμ θα πατήσει οποιοδήποτε κουμπί ούτε και οι αμερικάνοι θα επιτεθούν, εκτός κι αν είναι προετοιμασμένοι για πολλά και άγρια…

          • GrandRus

            1: Οι «Ρωσοι» δεν ειναι μια ενιαια οντοτητα. Υπαρχουν διαφορετικοι Ρωσοι, με διαφορετικες θρησκειες, ράτσα, πεποιθησεις και πολιτικες αποψεις.
            2: Τον Αμερικανο δεν τον θεωρω τραμπουκο? Ποιον αποκαλεσα, στο τελευταιο μου σχόλιο, ως τον «νουμερο 1 τραμπουκο του κοσμου»?

          • υπάρχει όμως και μια κυρίαρχη πολιτική στη Ρωσία αυτή τη στιγμή και αυτό είναι το καλό της όλης ιστορίας, η επανάκτηση του ρόλου της ως υπερδύναμης, αυτό υποθέτω πως το θέλει κάθε Ρώσος…κι αυτή η πολιτική εκφράζεται από τον Πούτιν ξεκάθαρα.

          • chrispap

            εαν το κανουν με την θεληση τους και οχι υποχρεωτικα εξυπηρετωντας κρυφους σκοπους ειναι παραδειγμα προς μιμηση.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            συμφωνώ.Αλλά θεωρείς ότι μετά τίς εμπειρίες τους μέ τήν αμερική,θά ήθελαν νά τούς δεχθούν ως κατακτητές;

          • chrispap

            φιλε πολλες φορες τρως σε ενα πανακριβο εστιατοριο και σου αρεσει το φαι επειδη το τρως εκει. καπου αλλου το ιδιο φαι μπορει να το εφτυνες. επομενως το σερβιρισμα και το πως πουλας αυτο που πουλας μπορει να σε αποδεχτουν ακομη και ως απελευθερωτη.

          • GrandRus

            Τοσοι και τοσοι εχουμε γελασει με τα ψευτικα δακρυα συγκινησης και αγαπης προς τον κιμ απο τον λαο της Β.Κορεας που εβγαινε στου δρομους. Ολοι τα θυμομαστε αυτα νομιζω χα χα χα

            Μονο αξιοπρεπης δεν ειναι..

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            απάντηση έδωσα παρακάτω.Σού θυμίζω τά παιδιά πού φωτογραφίες τους πλημμύρισαν τόν κόσμο.Τό ίδιο παιδί στήν λιβύη έκλαιγε από τούς βομβαρδισμούς,τό ίδιο παιδί στόν ιράκ,τό ίδιο παιδί στήν αίγυπτο.Άσε φίλε,όλα φτιαγμένα είναι1

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δεν ειναι ετσι δεν μας εχουν και υποχρεωση,εξ αλλου και μεις ανηκουμε αλλου ,προς το παρον,να καταστραφουν αυτοι για να καμαρωνουμε εμεις?το βλεπεις λογικο?για να παρεις πρεπει να δωσεις

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Οσο και να κλαψουν τα μεμετια ΒyΖΙ δεν βλεπουν, ποσο μαλλον S 400 η F 35 …..

            https://uploads.disquscdn.com/images/beff09d42549d9debe9861eecf9ce346a87c3e70f9eaaf0fa4367a863d6a4c27.jpg

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            χαχαχαααααα!!!!!!!!!!!!!θα δουμε αλλα πιστευω τα ιδια

          • μαντροσκυλο

            χαχαχα σωστος ο τυπος

        • makis2105 .

          H Eλλάδα βάσει πράξων και δηλώσεων έχει πλήρως ευθυγραμμιστεί στα πάντα από το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης μέχρι τα ελληνοτουρκικά, μέχρι το συριακό και το ουκρανικό θέμα με τις επιλογές Ισραηλ-Αμερικής. Δεν αναγνωρίζει τον Ασσαντ. Δεν αναγνωρίζει το δημοψήφισμα της Κριμαίας. Δεν αναγνωρίζει ότι οι Ρώσοι επεμβαίνουν στη Συρία ως προσκεκλημένοι της επίσημης εκλεγμενης με εκλογές κυβέρνησης. Σε μια τέτοια χώρα αν εσύ ήσουν Πούτιν τι θα έκανες? Εγώ αν ήμουν Πούτιν θα
          χα βάλει την FSB να καθαρίσει τους μισούς στην ελληνική βουλή. Το ότι δεν το χει κάνει ακόμα ενώ έχει δολοφονηθεί προσφάτως διπλωμάτης Ρώσος στην Ελλάδα δείχνει ότι ο άνθρωπος είναι Χριστιανος Ορθόδοξος και δεν θέλει να δείξει στα κουτσαβάκια που το παίζουνε κυβέρνηση στην Ελλάδα τι εστί Σπέτσνας και FSB.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      οι τουρκοι ειναι αναξιοπιστοι αλλα ακομα και αν παραδωσουν τις δυο πρωτες πυροβολαρχιες οι ρωσοι κωδικους δεν δινουν με τιποτα

      • όσο δουν F-35 άλλο τόσο θα δουν και S-400…

        • μαντροσκυλο

          θα δειξει, εγω παντος κραταω μικρο καλαθι , δεν εμπιστευομε κανενα τους

      • makis2105 .

        H Almaz Antey είναι εταιρεία και όποιος πλερώνει αγοράζει. Η McDonnell Douglas είναι εταιρεία και όποιος έχει παράδες αγοράζει. Τεχνογνωσία για να δώσουν χρειάζεται απόφαση από τους προέδρους των χωρών.

        • οι εταιρίες αυτές εκφράζουν κρατικές πολιτικές, δεν είναι απλά εταιρίες, δεν πουλάνε τηλεοράσεις…

          • makis2105 .

            Kάνεις μέγα λάθος. Ο,τιδήποτε πουλιέται αγοράζεται. Το μόνο που δεν δίδεται είναι πυρηνικό υλικό ή πυρηνικές βόμβες και γενικότερα όπλα μαζικής εξόντωσης. Επίσης δεν δίδεται τεχνογνωσία και σχέδια μηχανολογικά χωρίς έγκριση του κογκρέσου και του υπουργού άμυνας των ΗΠΑ ή της Ρωσίας. Οταν ο Πούτιν ήρθε στο Αγιο Ορος είπε του Καμμένου ότι η ρωσική ομοσπονδία είναι διατεθειμένη να παρέχει στους παντες και στην Ελλάδα οποιοδήποτε μη πυρηνικό όπλο και μάλιστα του πρότεινε να αγοράσει Ισκαντέρ, ένα όπλο που αποτελεί την αιχμή του δόρατος στα συμβατικά θερμοβαρικά όπλα.

          • ακριβώς ο Πούτιν, όχι η εταιρία που τους κατασκευάζει τους Ισκαντέρ, ότι πωλείται απο ένα σημείο κι έπειτα είναι θέμα άσκησης εξωτερικής και αμυντικής πολιτικής για τη χώρα που κατασκευάζει και πωλεί όπλα, δεν είναι θέμα χρημάτων και μόνο, άρα εσύ κάνεις το μέγα λάθος…

          • makis2105 .

            Δεν είναι. Οι Αμερικάνοι βάσει του καταστατικού του ΝΑΤΟ είναι υποχρεωμένοι να παραδώσουν οποιοδήποτε όπλο διατίθεται προς πώληση σε οποιαδήποτε χώρα μέλος το ζητήσει. Το Φ-22 πχ δεν διατίθεται προς πώληση οπότε δεν παραδίδεται. Δεν μπορεί βάσει του καταστατικού του ΝΑΤΟ η Τουρκία που είναι χώρα μέλος και από τις πρώτες που μπήκαν στην συμπαραγωγή του Φ-35 να μην παραλάβει αεροσκάφη όταν θα είναι έτοιμα βάσει των συμβολαίων. Αν μάλιστα τα αεροπλάνα αργήσουν να παραδωθούν πρέπει η εταιρεία και όχι το αμερικάνικο δημοσιο να πληρώσει διότι δεν τηρήθηκε το συμβόλαιο.

            Οι ρωσικές εταιρείες συμβατικών όπλων είναι ακόμα πιο ελεύθερες σε ποιους πουλάνε και τι πουλάνε. Πουλάνε ότιδήποτε στον οποιοδήποτε έχει παράδες. Εδώ κυκλοφορουν Μιγ και Σουκχόι σε πόσες χώρες και έχουν όλα κάλυψη σε κάθε ανταλλακτικό. Ακομα παράγονται ανταλλακτικά για το Μιγ-21.

          • το τι και αν θα παραλάβει η Τουρκία ας φυλάξουμε την όρεξη μας για την ώρα που θα το παραλάβει, με καθεστώς Ερντογάν δεν πρόκειται να παραλάβει τίποτα, όσο χρήμα κι αν δώσει…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εμεις εχουμε κωδικους?οχι!εχουμε κωδικους στα πατριοτ και τα φ16?οχι! ουτε οι τουρκοι θαχουνε ,θελουν να μας κρατανε στο χερι,ακομα και για μεταπωληση του υλικου χρειαζεται η συγκαταθεση της χωρας παραγωγης

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      ποιός είναι ο δεξιός;

      • ο Ερικ Χόνεκερ, ο ηγέτης της πρώην Ανατολικής Γερμανίας…

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          πώ ρέεεε! κάτι μού ήρθε τώρα )))

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ετσι φιλιοντουσαν οι συντροφοι ,δεν το ξερεις?ο χονεκερ βεβαι το παει για γλωσσοφιλο απ οτι βλεπω……

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            αυτό λέω…νά τόν φιλήσεις,αλλά όχι καί νά τόν φάς!

    • ποτέ δεν κατάλαβα το νόημα αυτής της φωτό ρε παιδιά…

      • Δωριεύς

        Δὲν ὑπάρχει νόημα νὰ καταλάβεις ὅταν βλέπεις δύο π@@@@ες νὰ φιλιῶνται…

    • Doctor

      Αδερφε πληροφοριακα σου αναφερω οτι το φιλι στο στομα στην Ρωσια ειναι διαδεδομενο,θεωρειται φυσιολογικο να φιλαει η μανα το παιδι,αδερφια μεταξυ τους και ειναι γενικα μια εκφραση καρδιακης αγαπης ας το πουμε

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        κι εδώ ήταν έτσι μέχρι τό τριάντα,αλλά η φωτο έχει πολύ ρέ παιδί μου.

      • χμμ δεν το ΄ξερα…

        • Doctor

          Ενταξει μην νομιζεις καθε τρεις και λιγο φιλουνται στο στομα ,σε στιγμες συναισθηματικης φορτισης ας πουμε

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αχα!εγω νομιζα οτι ηταν κομμουνιστικο εθιμο!

        • Doctor

          Καλα τα κομμουνια ευκαιρια ψαχνανε

        • Γιώργος fs.

          Ευτυχώς που δεν είμαι κομμουνιστής!!!😆😆😁😁😀

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            χαχα!σε χαλαγε να σε «ασπαζοταν» καμια κουκλαρα συντροφισα?

          • κανάς σύντροφος όμως;;;; εκεί;;;;

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εκει το χουμε ολοι νομιζω,θακανα πως με ποναει το δοντι,η δευτερη επιλογη να χτυπησω τα τακουνια και να χεραιτισω ναζιστικα (με κινδυνο να με ντουφεκισουν βεβαια,αλλα καλυτερα απο ρουφηχτο φιλι με μουστακαλη κοζακο)

          • πφφφφφφφ αηδία τέτοιο ενδεχόμενο!

          • Γιώργος fs.

            Απο συντρόφισσα δεν είχα κανένα πρόβλημα!!!

        • το τερμάτισες!
          (κι εγώ αυτό νόμιζα ως τώρα!!)

    • Γιώργος fs.

      Φρουρααασσσσααααααααααααααααααααα Μπαλαούραςςςςςςςεεεςςςςςςςςςςςςεεεε!!

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        έμεινες παυλόπουλος έεεε;;;;;;; )))

        • Γιώργος fs.

          Μιλάμε για μεγάλο αριστερό και συντροφσυντροφικό πάθος!

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            εμείς εδώ ως γνήσιοι Έλληνες,προτιμούμε τήν απάθεια )))

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            να δω τον τσιπρα να ρουφιεται με τον τσακαλωτο!!!!!!!

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            άντε ρέ,άντε ρέ…καί μόλις σκεφτόμουν τί θά φάω

          • HaraldHadrada MERCYLESS
          • μαντροσκυλο

            τουμπανακι

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            αυτό μάλιστα! μέχρι ψίχουλο ))))

    • Δωριεύς

      Μπλιαχχχχ….Κῦττα πάθος τὰ γερόντια. Κῦττα πάθος οἱ γεροπ@@@@@ες….

      • και να ΄χεις και σάπιο σφράγισμα ντοκ! χαχαχαχαχαχαχα

        • Δωριεύς

          …ἤ νὰ βρωμᾶει τὸ στὸμα του….Χαχαχαχαχαχα !!!

  • conan
  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    • Γιώργος fs.

      Ωχ! αυτό πόνεσε!!!

  • Δωριεύς

    Οἱ Ρῶσσοι, μέσα στὴν Τουρκία, νὰ ἐξοντώσουν τὸν ISIS ὁ ὁποῖος εἶναι ἀγαπητός στοὺς Τούρκους ὄχι μόνον λόγω θρησκειας ἀλλὰ καὶ γιατὶ βοηθοῦσε τὸν λαθρέμπορα σουλτανίσκο. Ὅμως οἱ Ρῶσσοι ἀγαποῦν τὰ μογγολικὰ ἰσλάμια, ἄλλωστε πῆραν προκαταβολὴ γιὰ τοὺς S-400. Πῶς λοιπόν θὰ ἐξοντώσουν τὸν ISIS χωρὶς τουρκική βοήθεια ; Ἀπό τὴν ἄλλη, θὰ πάρουν F 35 ἀπὸ τὰ ἀμερικανάκια, ποὺ δημιούργησαν τὸν ISIS, αὐτὸν πού θέλουν νὰ ξεπαστρέψουν τὰ ρωσσάκια. Πῶς, στὴν ὀργή, τὰ καταφέρνουν οἱ που@@@@@@@ες νὰ δουλεύουν ψιλό γαζί καὶ τοὺς δύο ;

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      νομιζουν οτι τους δουλευουν ,για μακακες τους εχεις τους ρωσους ή τους αμερικανους?και οι δυο εχουν προσωρινα ή διαχρονικα αναγκη την τουρκια,οποτε ετσι παιζεται το παιχνιδι

    • © Proud to be Greek

      Το παρήγορο είναι οτι ξέρουν και οι δύο οτι προσπαθεί να τους δουλεψει ψιλό γαζί ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΕΙ ο Ανθυποσουλτανίσκος και τον εχουν στην τσίλια για κλωτσιές με την πρώτη ευκαιρία..

      • Δωριεύς

        Γιώργη, ἀδελφέ καλημέρα. Μήπως ἔτσι θὰ θέλαμε ; Ἡ ἴδια ἐρώτηση στόν ἀδελφο MERCYLESS…

        • © Proud to be Greek

          Εγώ προσωπικά θέλω να δω τις κλωτσιές.

          • Δωριεύς

            Μωρὲ καὶ οἱ σφαλιᾶρες, εἶναι καλές….

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ετσι θελουμε ,σιγουρα ,αλλα δεν γινεται δυο καρπουζια στην ιδια μασχαλη,καποιο θα σπασει τελικα ειναι νομος

    • μαντροσκυλο

      σφαζονται ολοι για τα μεμετια

      • Δωριεύς

        Ναὶ, νὰ πάρει ὁ ἐξαποδῶ…

    • Genesis

      Kατ’ εμε δε θα παρει S400 ουτε F35.Ο Ερντογαν προσπαθει να αντιγραψει τον Κεμαλ με τις ντριπλες και τα πισωγυρισματα,ομως δε εχει το ιδιο τελος αυτο το παιχνιδι

      • Δωριεύς

        Ἄμα πῶ ἀπὸ τὸ στόμα σου καὶ στοῦ Θεοῦ τ’ αὐτί ;

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          νομιζω οτι καταληγουμε ολοι στο ιδιο συμπερασμα ,τουλαχιστον οι περισσοτεροι που βλεπουμε αντικειμενικα τα πραγματα

    • Γιώργος fs.

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • BABIS

    Καλησπερα σας.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      καλως τον λεβεντη Μπαμπη!

      • BABIS

        Γεια σου φιλε .

  • BABIS

    Τελικα θα παρουμε S-500 KAI F-45 ?

    • μαντροσκυλο

      δεν παμε στον κιμ να μας δωσει κανενα πυραυλο να τελιωνουμε

      • BABIS

        Σωστο και αυτο.

    • Γιώργος fs.

      Ωραίος όπως πάντα ο αδερφός και συγγαυρος Μπάμπης!!!
      Το τζάμπα πέθανε και θα πάρουμε…..τα….μας.

      • BABIS

        Φοβαμαι φιλε Γιωργο.
        Θα βρεθουμε ξεβρακωτοι και δεν θα αξιζει να αντιδρασουμε γιατι η αποτροπη μας θα ειναι γελοια στο μελλον.

    • Bmw m6

      Ναι

      • NARC

        Το σίγουρο είναι πως ΔΕΝ θα γλυτώσουμε τα ΝΑΤΟϊκά αντίποινα του ΔΝΤ και των ΗΠΑ!

        • Bmw m6

          Ήδη δεν τα γλυτώνουμε

          • NARC

            Η απόκτηση των F-35 σώζει την κατάσταση.

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      S 200
      high-explosive or nuclear warhead, range 400 km (250 mi),

      Versions

      S-200D «Dubna» (SA-5c), with the 5V25V, V-880M/5V28M or V-880MN/5V28MN² missile, introduced in 1976, high-explosive or nuclear warhead, range 400 km (250 mi), ceiling 0,3-40 km (25 mi). The probability of hitting the target 0,72-0,99.[

    • NARC

      Η Ελλάδα καλείται να εξισορροπήσει τις σχέσεις της με το ΝΑΤΟ και το CSTO.

      Οι ΗΠΑ καλοβλέπουν την απόκτηση των F-35 αλλά εκφράζουν τη δυσφορία τους για τους S-500.

      • Genesis

        δεν υπαρχει f45

        • NARC

          Λάθος του Μπάμπη ήταν.

          • BABIS

            Πλακα εκανα.

          • Genesis

            Eιρωνικα το ειπε

          • Bmw m6

            Γατονι

          • Genesis

            Νιαρ

          • NARC

            Τα F-35 και οι S-500 δεν μπορούν να συνυπάρξουν, ας το πάρει απόφαση η κυβέρνηση. Ή με το ΝΑΤΟ ή με το CSTO.

      • F-35 ρε Γιάννη!

  • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

    Αν το άρθρο έχει το παραμικρή δόση αλήθειας, ο Βλαδίμηρος είναι διχασμένη προσωπικότητα για να μην πω τριχασμένη. Από την μια κάνει όχι μόνο μπίζνες αλλά «επίθεση» φιλίας στον Έρντο και από την άλλη πάει να του χαλάσει τις δουλειές. Άρα ή περί αρρώστου πρόκειται ή είναι παθολογικά ζηλιάρης και θέλει αποκλειστικότητα. Οι ειδικοί περί τον Πούτιν καλούνται να βοηθήσουν.

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      ή τρώμε σανό

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Που μας τον σερβίρουν ζεστό ζεστό οι αγαπημένοι μας αρθρογράφοι. Είναι ακόμη πολύ φρέσκο το χθεσινό άρθρο για τα ψέματα του τύπου και τις συνέπειες που θα έχουν αλλά μάλλον αυτοί που το ανέβασαν δεν μπήκαν καν στον κόπο να το διαβάσουν.

    • Bmw m6

      Όλα πάνε ρολόι για τον βλαντι

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Μάλλον κινέζικο και φθηνό είναι το ρολογάκι σύντροφε

        • Bmw m6

          Κινέζικο ξεκινεζικο μπερεκετι δουλεύει, χρόνο θέλει ο βλαντι, και το κερδίζει φένεται

    • © Proud to be Greek
      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Το οποίο κατά 99% το ξέρουν κι αυτοί που το ανέβασαν ή τουλάχιστον θα πρέπει να το υποψιάζονται. Το ερώτημα είναι γιατί δημοσιεύονται τέτοια άρθρα.

    • «δόση αλήθειας…» χμμμ σαν να τα είπες όλα τώρα…

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Ούτε ρίνισμα δεν έχει αδελφέ αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.

        • πάνω απ΄ όλα …καλή καρδιά ρε πατρίδα:))

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Εννοείται.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αυτο διαβαζουμε κριτικα ,σε πολλες μεριες και βγαζουμε προσωπικο συμπερασμα

          • Χάραλαντ….:)
            τα έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου…απο καιρό γενικώς, ιδιως όταν διαβάζω κάτι τέτοια!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            μερικα κανουν μπαμ οτι ειναι παρελκυστικα και ελεγχομενα για διαφορους λογους,τρολλαρθρα

    • μαντροσκυλο

      ο πουτιν στην κο λοτουμπα ειναι μανουλα

      • Bmw m6

        Νομίζεις

      • Δωριεύς

        Μοῦ θυμίζει Γεωργιάδη….

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          αυτος δεν πιανεται με τιποτα ειναι πρωταθλητης και ειναι μονο βουλευτης,φαντασου να γινει παλι κατι?

        • μαντροσκυλο

          θυμαμε τοτε με το αεροπλανο τι ελεγε, θαθαθαθαθα μεχρι και πυρινικο χτυπημα , τελικα αποφασισε να κανει σεχ με τον ερντογανακο

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            κουτι του ηρθε το αεροπλανο,ολα ηταν θεατρο μετα

    • Δωριεύς

      «…ο Βλαδίμηρος είναι διχασμένη προσωπικότητα για να μην πω τριχασμένη…»
      «…Άρα ή περί αρρώστου πρόκειται ή είναι παθολογικά ζηλιάρης και θέλει αποκλειστικότητα…»
      ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ;
      Καλημέρα, ἀδελφέ.

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Καλημέρα γίγαντα γιατρέ μου. Εγώ λέω μήπως μας έχουν περάσει για τόοοοοσο μλάκες ;

        • Δωριεύς

          Ἄντε μπράβο. Εἶπες τὴν σωστὴ λέξη….Χαχαχαχαχαχαχα !!! Ἀπὸ πολλῶν ἐτῶν , ἔτσι ;

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          δέν παίζει νά είμαστε όντως έεεε;;;;;

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Ότι έχουμε δώσει δικαιώματα είναι γεγονός. Τώρα αν είμαστε κιόλας, δεν είμαι ειδικός.

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        γνωριζετε οτι δεν ειμαι κανενος-λαγνος ,αλλα δεν ειναι ουτε τρελλος ουτε το ενα οτε το αλλο παιζει σκακι σε τρια επιπεδα

        • Bmw m6

          Κάπως έτσι

        • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

          Αδελφέ αν είναι ο Πούτιν μάστερ στο σκάκι τότε πώς πρέπει να αποκαλέσουμε τον κίσινγκερ και την παρέα του που επί μισό αιώνα χαράζουν το μέλλον του κόσμου ; Μην θεωρηθεί ότι τους θαυμάζω αλλά και οι εχθροί τους το παραδέχονται.

          • Bmw m6

            Γατακια μπροστά στον βλαντι, ΕΝΑΣ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΌΛΩΝ, ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΚΕΡΔΊΖΕΙ ΈΔΑΦΟΣ, Γεωργία, ταυριδα, Συρία.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            σε καταλαβαινω τγι θες να πεις ,κατι αναλογο εγραψα προηγουμενως αλλου,απλα αυτη την στιγμη η ρωσια εχει παρει τα πανω της εχει ισχυρους συμμαχους,και εχει κανει ανατροπες που οι αμερικανοι δεν περιμεναν (αν περιμεναν επεμβαση σε ουκρανια και συρια θα ειχαν προετοιμαστει διαφορετικα) τους εχει κανει δυο ρουα χωρις καν να κινησει βασιλισσα

  • BABIS

    Εδω στην Πειραικη μυριζει πετρελαιο απο την Σαλαμινα.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      οι αλητες!!!!!!!

    • Δωριεύς

      Τὸν ΑΥΓΕΑ ΓΡΗΓΟΡΑ….

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        χαχαχαχαααααααααα!!!!!!!++++++++++++++++++++++++++++++

    • NARC

      Δεν μπορείς να κάνεις ομελέτα δίχως να σπάσεις αυγά.

      Μπίζνα χωρίς οικολογικά εγκλήματα δεν μπορεί να γίνει.

  • Καπετάν Γαρέφης

    Μολις ειπαν στον αντ1 οτι ο ερντογαν αλλα και ο ρωσσος υπουργος αμυνας μολις δηλωσαν οτι μπηκαν οι υπογραφες για τους s400 καθως και δοθηκε η πρωτη δοση των χρηματων

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      απόδειξη έδειξαν; τό γνήσιο τής υπογραφής τό πήραν;

      • Καπετάν Γαρέφης

        Πραγματι ορισμενοι εδω μεσα αυτο θα πουν😂

    • αν αληθεύει το πράγμα σοβαρεύει, καλησπέρα που χάθηκες;

      • NARC

        Αργά ή γρήγορα οι λυκοφιλίες θα λάβουν τέλος.

        • Bmw m6

          Ακριβώς

        • Καπετάν Γαρέφης

          Το θεμα ομως ειναι να λαβουν τελος οταν μας συμφερει. Ουτε νωριτερα ουτε αργοτερα…

      • Δωριεύς

        Ἀληθεύει καὶ ἔχει δίκιο ὁ ἀδελφός…

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ας μην βιαζομαστε ουτε να πανικοβαλλομαστε,το παιχνιδι ακομα δεν ξεκινησε

      • Καπετάν Γαρέφης

        Καλησπερα φιλε!
        Δεν εχω ιντερνετ στο κινητο κ σπιτι ειμαι σπανια οποτε χαθηκα λιγο…ολα καλα;

    • BABIS

      ΑΝΤ1 ?
      Αααα….καλα…..ΟΚ

      • Καπετάν Γαρέφης

        Μπορει να ειναι βοθροκαναλα κατευθυνομενα, αλλα τοσο σοβαρη ειδηση δεν μπορουν να την πουν αν ειναι εντελως μουφα.

        Εμεις οι Σαρακατσαναιοι εχουμε μια παροιμια φιλε:
        «Τον λύκο τον βλέπεις, τον ντορό χαλεύεις;;;»

        Αυτο μου θυμισες τωρα εσυ και 1-2 αλλοι πριν λιγο καιρο…
        Δηλαδη βλεπουμε τον λυκο (πουτιν-ερντογαν) και καθομαστε και ψαχνουμε τα ιχνη του γεγονοτος που θα μας οδηγησουν στο γεγονος (λυκο);;;
        Αφου βλεπουμε μπροστα μας το ιδιο το γεγονος!!!

        Οχι ελεγε ενας αλλος, αποκλειεται… Δεν θα τους παρουν. Δεν το ειπαν οι προφητες.

        Ρε φιλε το ειπαν οι 2 αρχηγοι κρατων…

        Οοοχι οοχι θα δεις, δεν θα τους παρουν…

        Ε σηκωνω τα χερια ψηλα

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          καποιοι πιστευουν οτι γκαστρωνεσαι με κρινο,οποτε μην ξενιζεσαι

          • Bmw m6

            Πρωσεχεεεεε μην βρίζεις μανεεεςςς

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            οχι ρε δεν εβρισα κανεναν!δεν εχεις ακουσει που το λενε?«με ποιον το κανε το παιδι?(για καμια ανυπαντρη) μυρισε τον κρινο!»

          • Bmw m6

            Όταν κάτι το αμφισβήτης ΕΊΝΑΙ ΒΛΆΣΦΗΜΟ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΠΝΕΎΜΑΤΟΣ, εμ βέβαια αυτοί που το λένε ΟΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΈΦΑΓΑΝ ΠΟΥ… Α ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΆΛΟΥΝ, ΕΝΏ ΣΕ «ΑΥΤΗΝ» ΜΕ ΈΝΑ ΘΑΎΜΑ.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εχω δικαιωμα ν αμφισβητω τα παντα ,να εκφραζομαι ελευθερα (εφ οσον δεν βλαστημω) χωρις να μου επιβαλλει κανεις τι θα πιστεψω αν εσυ πιστευεις σ αυτα ειναι θεμα σου δεν στο απαγορευσα ουτε ζητησα ν αλλαξεις πιστη,με την ιδια λογικη πρεπει ενας δωδεκαθεϊστης να τσαντιζεται που λενε μερικοι τα σκυλια τους αρη,δια,ερμη κλπ

          • Bmw m6

            Δεν έχεις ΚΑΘΌΛΟΥ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣ ΚΑΙ ΛΌΓΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΌ ΝΌΜΟΥ, και δεν είναι καθόλου το ίδιο με τα 12αθειστικα σκυλιά, αμφισβήτησης ίσον ΒΛΑΣΦΗΜΊΑ

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αυτο το λες εσυ και μου θυμιζεις ταλιμπαν ,δεν σ εχω για ετσι,δεν υπαρχει νομος που να μου υπαγορευει την πιστη μου και κανεις δεν μπορει ναμου αποδειξει οτι ειναι θεος,αποδειξετο και θα πιστεψω

          • Bmw m6

            Δεν είμαι ταλιμπαν, απλώς θληβωμε όταν ομιλούν για την Παναγία έτσι, ο νόμος λέει ότι απαγορεύεται η βλασφημία, να σου αποδείξω ότι υπάρχει θεός δεν μπωρό ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΘΈΛΕΙΣ

          • η αιτία του όλου σαματά ξέρεις ποια είναι Χάραλντ; Το ότι νομίζουν πολλοί πως μπορούν να εκφραστούν γράφοντας…δυστυχώς,..δεν το μπορούν και εκεί τα κάνουν μαντάρα!
            Αλλά σ΄ ένα αντικειμενικό μάτι τα πάντα είναι ξεκάθαρα, οπότε μη χαλιέσαι!

          • Καπετάν Γαρέφης

            Τι λες ρε σουρωμενε; Οτι θελουμε θα αμφισβητουμε!

            Ο νομος που λες αφορουσε το να βλασφημας τα θεια. Οχι το να μην τα πιστευεις…

            Γεμισε το σαιτ ημιμαθεις παπατζηδες. Πηγαινε διαβασε τιποτα στην ζωη σου που ολο βλακειες γραφεις 5 μηνες

          • Bmw m6

            Μαρι κιουσπα η ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣ του Αγίου πνεύματος δεν είναι βλασφημία???? Όταν Τον αμφισβήτης δεν κάνεις τα θελήματος Του γιατί δεν πιστεύεις, άρα?? Ενώ εσύ κιουσπα πια διαβάζεις??

          • Καπετάν Γαρέφης

            Μιλας σαν κουτςομπολα γυναικα παρεπιπτοντως «μαρη»…

            Παμε παρα κατω.

            Αν εγω πω «δεν πιστευω στον θεο» ή αν πω «πιστευω στον θεο αλλα δεν πιστευω στον Χριστο», αυτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ βλασφημια.

            Βλασφημια ειναι να πει καποιος πχ «μαμω τον Χ..ο σου». Κατι που εσεις οι δηθεν πιστοι λετε καθημερινα, ενω εγω προσωπικα δεν εχω πει ΠΟΤΕ στην ζωη μου!

            Ναι διαβαζω ακομα. Εσυ δεν διαβασες ποτε.
            Ξεκινα διαβαζοντας τον νομο περι βλασφημιας των θειων για αρχη.

            Καλο διαβασμα

          • Bmw m6

            Χάχα, βλασφημία δεν ειναι μόνο αυτό που έγραψες, βλασφημία είναι π. χ αυτό που πιστεύουν και οι καθολικοί το φιλικό ε, βλασφημία είναι επίσης το ότι όταν κάποιος δεν δέχεται τον τρόπο της σύλληψη του Κυρίου, ΓΚΕΓΚΕ??? Αυτά τα λίγα που διάβασα ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΩΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΩΣΟ ΕΣΎ «ΑΥΤΑ» ΤΑ ΒΙΒΛΊΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΆΖΕΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΆΔΙ

          • Καπετάν Γαρέφης

            Ρε ανθρωπε αντιλαμβανεσαι οτι αυτο που αποκαλεις βλασφημια ειναι στην πραγματικοτητα η ανεξιθρησκεια;;;

            Βλασφημια σημαινει βρισια.
            Το να πει καποιος οτι δεν πιστευει στον Χριστο δεν σημαινει οτι τον βριζει κιολας!!!
            Πας καλα;

            Τετοιες μπαρουφες μονο οι τζιχαντιστες λενε…

            Ξαναλεω, διαβασε λιγο. Σκεψου κιολας…
            Καλο θα σου κανει

          • Bmw m6

            Το ότι δεν πιστεύεις στον Χριστό είναι μια από της μεγαλύτερες βλασφημία, εννοείτε η ανεξιθρησκεια είναι ΜΕΓΆΛΗ ΒΛΑΣΦΗΜΊΑ ΌΤΑΝ ΛΕΙ ΚΑΠΙΟΣ ΌΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΌΤΙ ΉΡΘΕ ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΜΌΝΟ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΌΤΙ ΕΊΧΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΣΧΈΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΠΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΌΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΠΕΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ ΑΡΜΈΝΙΟΙ, αυτό και εάν δεν είναι ΦΛΑΣΦΙΜΙΑ.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Αρα δηλαδη θα μου επιβαλεις εσυ τι θα πιστευω;😂😂😂😂

            Ρε πηρες τα φαρμακα σου σημερα ή τα ξεχασες στο τζαμί;😂😂😂

            Η μη πιστη ειναι απλα μη πιστη.
            Η βλασφημια ειναι βρισια.

            Ξεμπερδεψου. Αν μπορεις…

            Για αρχη σταματα να εισπνεεις καυσαερια απο την εξατμιση του bmw😂😂😂

            Λοιπον ιντερνετ τελος. Χαιρετω

          • Bmw m6

            Δεν πρόκειται ποτέ να σου επιβαλω(όσοι θέλουν ας έλθουν ΕΊΠΕ), ΒΡΙΣΙΆ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΨΕΙΣ ΤΟ ΦΙΛΙΟΚΒΕ(ΈΤΣΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΆΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ) γ@μωτο εγώ φταίω για την ποιότητα του σανο, στο καλο

          • Καπετάν Γαρέφης

            Φασκεις κ αντιφασκεις. Δεν θα επιβαλεις αλλα αν δεν πιστεψω ειμαι βλασφημος και καλα…

            Το φιλιοκβε εχεις ιδεα τι ειναι;
            Νομιζεις οτι εχετε διαφορα με τους καθολικους;
            Απλοι σχισματικοι ειναι. Ιδιο δογμα. Απλως επρεπε να βρεθει μια διαφωνια σε κατι ως δικαιολογια για να αποσχιστουν απτην επιροη του πατριαρχη και δημιουργησαν το φιλιοκβε…
            Αν το αγιο πνευμα εκπορευεται και εκ του ιου ή μονο εκ του πατρος…😂

            Οι περισσοτεροι ουτε καν καταλαβαινετε τι σημαινουν ολα αυτα.

            Πριν απο 1000 χρονια δε, ησασταν το 20%. Το αλλο 80% ηταν …αιρετικοι αρειανιστες, τους οποιους εξαφανισατε😄

          • μαντροσκυλο

            μην ξαναπεις την λεξη π###α ειναι σλαβικη λεγε πεος

          • Bmw m6

            Ψωλι???

          • μαντροσκυλο

            οπως βολευεσαι

          • Bmw m6

            Λοιπόν, ψωλες που τρώνε.

          • μαντροσκυλο

            τωρα την εβαψες παρακαλα να μην το δουν

          • Bmw m6

            Τη θέλεις εσύ κάρντασ??

          • Καπετάν Γαρέφης

            Εγω παρακαλαω να το δουν για να γελασουμε. Ειχα καιρι να ριξω καλο γελιο

          • μαντροσκυλο

            επρεπε να σε ειχα χτες με τον νικητα

          • Καπετάν Γαρέφης

            Ο νικητας ειναι ο αγαπημενος μου μπερδεμενος ρωμιος.
            Οι αλλοι καπως δικαιολογουνται λογο ασχετοσυνης. Ο νικητας ομως που το παιζει και διαβασμενος, δεν δικαιολογειται να πεταει τετοιες ανιστορητες μπαρουφες…
            Δεν εννοω για τις θρησκευτικες μας διαφωνιες. Εννοω για τις ιστορικες και φιλοσοφικες

          • Κι εγώ διαφωνώ μαζί σου, πάει να πει πως πετάω ,.,»μπαρούφες»;
            Και μην ξεχνάς πως αυτά που εκφράζεις, αμφισβητούνται έντονα από πολλούς στην τελική, εννοώ τα ιστορικά-φιλοσοφικά…

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν καταλαβες.
            Αν και το εγραψα πριν.

            Μπαρουφες δεν αποκαλεσα την πιστη του. Μπαρουφες αποκαλεσα τις θεσεις του περι ιστοριας.
            Αν πχ βγω και πω «ειμαι χριστιανος», αυτο δεν ειναι μπαρουφα. Ειναι δηλωση πιστης.
            Αν ομως βγω και πω οτι πχ «ο ιουστινιανος ηταν Ελλην» ή «ο αλαριχος δεν εσφαξε κανεναν 12θειστη», τοτε πεταξα μπαρουφες. Ο νικητας λοιπον εχει πεταξει τετοιες μπαρουφες.

            Γιαυτο και ξαναλεω, δεν αναφερομουν στις θρησκευτικες μας διαφωνιες αλλα σε αυτες περι ιστορικων θεμετων.

            Και να συνπληρωσω και κατι ακομα.

            Εγω δεν εβαλα ΠΟΤΕ λογια στο στομα κανενος.
            Ο νικητας ομως πολλες φορες με κατηγορησε για πραγματα που δηθεν ειπα, αλλα ποτε δεν ειπα.
            Ευτυχως τα γραπτα μενουν

          • το θρησκευτικό κομμάτι το αφήνω εντελώς απέξω πάντως….και πρέπει να το αφήνουμε δηλαδή.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Συνφωνψ!

          • Bmw m6

            Δεν μου φένεται ότι ΘΑ ΓΕΛΆΣΕΙΣ

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν βλεπεις καλα λογο ηλικιας. Να πας για καινουργια γυαλια

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εγινε προχθες και χθες λιγο….χαμος με τον ιμπεριουμ,με στηριξε ο νεμετωρ,πιασαμε παλι τα θρησκευτικα

        • Bmw m6

          Λυκοφυλιες

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εγω το λεω διπλωματια ,σημερα μου κανεις παμε βολτα για ουζα,αυριο δεν μου κανεις ,παρε μια κλωτσια

          • Bmw m6

            Άρα λυκοφυλιες.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Σωστα. Αυτο λεω κ εγω. ΣΗΜΕΡΑ τους δινουν πυραυλους. Μεθαυριο μπορει να τα τσουγκρισουν. Πολυ πιθανον! Σημερα ομως, φαινεται οτι παιρνουν s400.
            Ενω καποιοι το αμφισβητουν, οχι με βαση το τι βλεπουν αλλα με βαση το τι θα ηθελαν να συμβαινει. Αυτο λεγεται βλακωδης στρουθοκαμηλισμος.
            Και το αστειο ειναι οτι αυτοι μας αποκαλεσαν και σανοφαγους.
            Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα δηλαδη…😒

          • Bmw m6

            Μόνο σου το είπες ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΌΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΟΎΝ (ΆΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΣ ΣΦΎΡΑ) ρεεεεεεε σανοςςςςςςς που πέφτει

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δεν ξερω να κανω σναπσοτ πως το λενε ,αλλα κραταω ημερομηνια να ξαναβρω το σχολιο σου και να το ανεβασω την μερα που θα παραλαμβανουν τα μεμετια τους πυραυλους,εκτος και υπαρξει ανατροπη ,για καμποσο ακομα ειναι συμμαχοι και εχουν συμφεροντα,και οι πωλησεις οπλων ειναι συμφερον

          • πας εδώ, https://app.prntscr.com/en/index.html
            κατεβάζεις το προγραμματάκι στον υπολογιστή σου (έχει ως σύμβολο ένα φτερό) https://uploads.disquscdn.com/images/afc8506421c59597c4a568770ed52fde66fbea130a9f32bcfd2ec6e36e199fbc.jpg
            και μετά τραβάς όσο πριντσκριν θες! είναι εύκολο, πειραματίσου και θα καταλάβεις πως δουλεύει…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ευχαριστω χρονε εισαι δυναμη

          • Καπετάν Γαρέφης

            Κανεις δεν ξερει τι θα γινει σιγουρα στο μελλον. Μπορει να τους παρουν μπορει οχι…
            Δεν υπαρχουν αποδειξεις. Μονο ενδειξεις…
            Εγω λοιπον προτιμω να πιστεψω περισσοτερο τον πουτιν και τον ερντογαν, παρα τον ελ φαντομα και εσενα.
            Μη το παρεις προσωπικα, απλα θεωρω οτι εσυ και ο ελ φαντομας δεν μπορειτε να εχετε τοσο καλη πληροφορηση οσο ο πουτιν και ο ερντογαν…

            Το λεω ξανα και με επιφυλαξεις. Τιποτα δεν ειναι σιγουρο. Απλως ο καθενας κρινει ποιες ενδειξεις θεωρει πιο σοβαρες…

            Τον σανο κρατησε τον για σενα. Θα σου χρειαστει. Μπορει μα σου ζητησει κ ο φαντομας μετα. Να εχεις να του δωσεις

          • Bmw m6

            Τώρα γράφεις μπωρει και όχι, ενώ πριν εισουν κατηγορηματικος, ΡΩΣΣΟΣ ΜΕ ΤΟΎΡΚΟ ΦΙΛΛΟΣ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΠΎΘΜΕΝΟ ΜΙΣΟΣ, δεν γίνεται σε έναν τρελο(ερντογαν) να του πώληση ένα τόσο μεγάλο όπλο στρατηγικής σημασίας, σαν έχω μπόλικο θέλεις??

          • Καπετάν Γαρέφης

            Εχω πολλους τονους σανο. Οσους δεν θα δεις ποτε στην ζωη σου.

            Ελα να σου δωσω οσο θες τζαμπα να σκασεις στο φαι.

            Δεν ειπα ποτε οτι οι ρωσσοι με τους τουρκους ειναι φιλοι.
            Ειπα οτι οι ρωσσοι και οι τουρκοι μαζι ειπαν οτι επεσαν οι υπογραφες και η προκαταβολη για τους πυραυλους.
            Αρα, ειπα, υπαρχουν σοβαρες ενδειξεις οτι θα γινει η αγορα.

            Εσυ σανοφαγε τι ενδειξεις εχεις οτι δεν θα γινει η αγορα; Που βασιζεις την αποψη σου; Στο οτι δεν αναφερεται το ονομα s400 στις προφητειες του Κοσνα του Αιτωλου;;;

            Καταπληξε με τωρα και πες αλλη μια κοτσανα

          • Bmw m6

            Όσο σανο εχεις Νικολάκι εγώ στον πούλησα όταν ειμουν μέσα στης στοες (ανάθεμα την ώρα). Μόνος σου το λες (είπαν ότι έπεσαν οι υπογραφές, αχαχαχαχα εδώ γελάμε αυτός και εάν δεν είναι ΣΑΝΟΣ). ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΜΕ ΤΗΣ ΠΡΟΦΕΙΤΙΕΣ ΕΊΜΑΙ ΠΑΡΡΑΑΑΑΑ ΠΟΛΎ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ, κατά 90% της απορρίπτω και δέχομαι μόνο της αποκάλυψης και μόνο 10% από της σημερινές.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Ξανα…δεν με λενε νικο λεμεεεε. Μπεεεεεε

            Ξανα, εγω σου λεω οτι υπαρχουν σοβαρες ενδειξεις για την αγορα. Τιποτα δεν ειναι σιγουρο. Υπαρχουν σοβαρες ενδειξεις ομως.

            Εσυ εχεις σοβαρες ενδειξεις που να συνηγορουν υπερ της αποψης σου οτι δεν θα γινει η αγορα;
            Αν ναι, ποιες ειναι αυτες; Αυτο ρωταω μιση ωρα και απαντας οτι ναναι

          • Bmw m6

            Σε εξηγώ ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο, σκέψου λίγο, ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΏΛΗΣΗ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΓΆΛΟ ΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΊΑΣ ΌΠΛΟ ΠΟΥ ΞΈΡΕΙ ΌΤΙ ΚΆΠΟΤΕ ΑΠΌ ΈΝΑΝ ΘΕΌΤΡΕΛΗ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΗ ΜΠΟΎΜΕΡΑΝΓΚ???

          • Καπετάν Γαρέφης

            Αντιαεροπορικο ειναι ρε σανοφαγε δεν ειναι διηπειρωτικος με πυρηνικες κεφαλες. Συνελθετε

          • Bmw m6

            Αντιαεροπορικο ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΏΝΕΤΑΙ ΟΎΤΕ ΜΎΓΑ ΝΙΚΟΛΆΚΙ, και χωρίς αεροπορία ΤΟΝ ΉΠΙΕΣ ΝΙΚΟΛΆΚΙ

          • Καπετάν Γαρέφης

            Χαιρω πολυ μπουμπουνα. Παρολα αυτα, αντιεροπορικο…
            Οι δε ρωσσοι εχουν ηδη τα s500.
            Προφανως και θα πουλησουν τα s400 σε οποιον τους πληρωσει καλα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ετσι αυτο λεμε μερικοι και μας λενε αλλα αντι αλλων ,ν ανοιξουν λιγο το μυαλο,αν δεις παρακατω τι εχω γραψει θα καταλαβεις ειμαστε στο ιδιο πνευμα

          • Καπετάν Γαρέφης

            Λυκοφιλιες μεν, αληθινες δε…
            Τους πυραυλους θα τους παρουν οι μογγολοι.
            Δεν ειπε κανεις οτι θα ειναι «φιλοι» με τους τουρκους εις την αιωνιοτητα…τους πυραυλους απλα θα τους παρουν. Ειναι μια πραγματικοτητα οσο κ αν μας ποναει

          • εγω θα διατηρώ τις αμφιβολίες μου εάν τελικά τους πάρουν πάντως, παρά τις ανακοινώσεις….

          • Καπετάν Γαρέφης

            Και γω τις διατηρω. Απλα το θεωρω πλεον πιο πιθανο να τους παρουν, παρα να μην τους παρουν

          • θα δούμε…

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      καλως τον φιλο!χαθηκες!στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο

      • Καπετάν Γαρέφης

        Σε εψαχνα πριν 10 μερες. Ειχες χαθει. Εφυγε και η ερμου ε; Τουλαχιστον τοτε εφυγε, τωρα δεν ξερω αν ξαναγυρισε

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ελειψα δυο τρεις μερες λογω τρεχαματων και αλλα,η ερμου μπηκε λιγο προχθες ηταν ακεφη ,ειπε λιγα,χτες εμαθα οτι εφυγε ,δεν καταλαβαινω γιατι,κριμα πολυ διαβασμενη και εξυπνη

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Συμπέρασμα : το παρόν σάιτ δεν είναι για διαβασμένους και έξυπνους 😝 Πλάκα κάνω φυσικά. Σε όλους μας θα λείψει.

          • Bmw m6

            Εάν δεν μπεις σε στοά δεν θέωρισε διαβασμένος, ειδάλλως σανοταισμενος κάρντασ

          • Καπετάν Γαρέφης

            Το μυαλο το εδωσε ο θεος για να σκεφτομαστε. Οχι για να παπαγαλιζουμε βλακειες αλλων ή να ανοιγοκλεινουμε απλως το στομα μας μη λεγοντας επι της ουσιας τιποτα…

            Εκτος αν πιστευεις οτι οποιος σκεφτεται απο μονος του και δεν ακολουθει σαν προβατο τις ερμηνιες προφητειων αλλων, ειναι «μασωνος».
            Το ακουσαμε κ αυτο…

          • Bmw m6

            Άλλο λέω Νικολάκι, εάν δεν μπεις σε στοά δεν πρόκειται εύκολα να καταλάβεις το τι σανος ταΐζουν στον κόσμο, δεν σου λέω για προφειτιες γιατί και εγώ τις απορρίπτω κατά 90% και ιδιαίτερα της τελευταίες

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν με λενε νικο.

          • Bmw m6

            Άκου που σε λέω.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Ο γιατρος ειπε να σου λεμε παντα ναι.
            Ειμαι τιμιος ομως και θα σου λεω αληθειες.
            Εχεις θεματα😂

          • Bmw m6

            Νταξ ΝΙΚΟΛΆΚΙ, κάθε χωριό έχει και έναν ΝΙΚΟΛΆΚΙ, εδώ στο πεντα ΤΟΝ ΚΈΡΔΙΣΕ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ

          • makis2105 .

            Το πες ωραία. Ταίζουν παραμύθια και σανό τον κοσμάκη που πάει εκεί που νομίζει οτι επειδή πάει εκεί θα πλουτίσει και θα γίνει Ρώτσηλντ. Αλλά εδώ ισχύει το τραγούδι του Διονυσίου.. Θέλω το παραμύθι μου γιατί η αλήθεια καίει.. Δεν με χωρά το σπίτι μου η μοναξιά με καίει.

            Δεν αντέχει ο κόσμος την αλήθεια και τη μοναξια και νομίζει ότι πηγαινοντας εκεί θα τονε κάνουνε μάγκα και πλούσιο.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Ειχε γινει ενας καυγας με την τριβελη ροη. Μετα θιχτηκε και μαζι μου γιατι της ειπα οτι δεν θελω να συνεχισει τον καυγα με τον αντινοο κατω απο το ονομα μου, γιατι χωρις να το κατανοει μου δημιουργει ενα προβλημα.
            Ε μετα απο 2-3 μερες που νομιζα οτι ειχε ηρεμησει, ξαφνικα τσατιστηκε με πολλους κ αποχωρησε. Ουτε γεια δεν μου ειπε… Τεσπα κριμα

          • εδώ μέσα δεν υπάρχουν φιλίες και δεν χρειάζονται κιόλας…σημασία έχει να γράφει κανείς τη γνώμη του, απο ΄κει και πέρα…οκ!
            διαφορετική η ιντερνετική ζωή απο την real…

          • Καπετάν Γαρέφης

            Εν μερη διαφορετικη εν μερη ιδια…
            Πισω απο τα προφιλ μας, καποιοι ανθρωποι πληκτρολογουν… Που εχουν μυαλο, χαρακτηρα, γνωσεις, πιστη κτλ

          • θα ήσαν, θα ήμασταν, όλοι πιο…συγκρατημένοι σε έναν τετ-α-τετ διάλογο πάντως, εδώ μέσα…απελευθερώνονται πολλά…δαιμόνια!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

          • Καπετάν Γαρέφης

            Σε αυτο συμφωνω. Γιαυτο και εγραψα πριν «εν μερη ιδια»😊

          • εντάξει, εδώ στο νετ γενικά, διαφαίνονται τάσεις και συμπάθειες…ως ένα σημείο, αλλά όχι φιλίες πάντως (για να μην τα ισοπεδώνω κι όλα) επίσης εκφράζεται με άγριο τρόπο η οργή που νοιώθει ο καθένας για τους δικούς του λόγους, άντε βγάλε άκρη δηλαδή..
            διαφορετικές προσλαμβάνουσες έχει ο καθένας…κουβάρι!

          • Καπετάν Γαρέφης

            Εφυγα. Τελος για σημερα. Αυριο παλι καυγας φιλε😂
            Καλο απογευμα σε ολους!

            Υγ: bmw θα σου στειλω και 2 λιτρα σουρωτη να χωνεψεις τον σανο που θα σου στειλω. 500 τονοι ειναι αυτοι…😂

            Γεια σας γεια σας

          • Bmw m6

            Τον σανο που έχεις είναι καλός, χε χε πουλισα καλό πράγμα ΚΑΙ ΦΈΝΕΤΑΙ ΧΕΧΕΧΕ

          • Καπετάν Γαρέφης

            Δεν τρωω το εμπορευμα ποτε. Ειμαι καλος επιχειρηματιας.
            Το κραταω για σενα.
            Καλο απογευμα

          • Bmw m6

            Άστα τα σάπια, μπαμ κάνει, μοναχοφαι, όλος για την πάρτη σου??? Πρέπει να σπρώξω και άλλο πράμα στην αγορά, όχι όμως πλέον δεν το κάνω.

          • Καπετάν Γαρέφης

            Bmw απο ολους τους χαζους εδω μεσα, εσυ εισαι ο πιο χαζος. Οποτε μη μιλας για σανο εσυ ειδικα.
            Εδω καλα καλα να γραψεις σωστα δεν μπορεις. Και δεν εννοω τα ορθογραφικα, αλλα τα συντακτικα…
            Φαινεται οταν ησουν μικρος επεσες στην χυτρα με τον σανο και εκει επαθες την ζημια ρε μπεμβεδιξ…😂

            Εισαι ακροδεξιος τουλαχιστον. Αυτο σε σωζει, να ξερεις

          • Καπετάν Γαρέφης

            Υγ:

            Για να μην παρεξηγηθουν ορισμενοι που ψαχνουν αφορμη, δεν εννοουσα οτι ολοι εδω μεσα ειναι χαζοι. Φυσικα και οχι!

            Εννοουσα συγκεκριμενα ατομα

  • Γιώργος fs.

    Το μόνο που θέλω να πάρουμε από τη Ρωσία!!
    Τζόνη ζητάω ταπεινά συγγνώμη…γνωρίζω πως παρασύρομαι εύκολα ….. https://uploads.disquscdn.com/images/4d6453819fd2d77091e2b7eaab006138beebc153131c87075951cbdf6cb51457.jpg

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      σίγουρα τό κύπελλο εννοείς…δέν βλέπω κάτι άλλο άξιο λόγου )))

      • Δωριεύς

        Τὰ τακούνια, ἴσως ;

    • NARC

      Ντυμένο είναι το κορίτσι, no worries.

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
        υπάρχει καί κορίτσι στήν φωτό;; τώρα τό είδα!

        • Δωριεύς

          Ἄστα αὐτὰ, θιασῶτη τῆς ΜΕΛΑΝΙΑ….

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            δηλώνω φανατικός θαυμαστής της )))
            αμετανόητος!

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Να φυλάγεσαι μόνο γιατί ο Ντόναλντ είναι ζηλιάρης

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          εγω εχω σπασει τα γυαλια και νομιζα οτι ειναι Σ-300!!!!!!!!

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            αυτό θά φταίει

          • Δωριεύς

            Δεν πέφεις ἔξω…Πύραυλος, ἔτσι ;

    • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

      Γιώργο το Μαράκι είναι γιατί δεν έχω τα γυαλιά μου

      • Γιώργος fs.

        Σαραποβα !!

    • μαντροσκυλο

      και τετοια πουλισαν οι ρωσοι στην τουρκια , 300χιλ ρωσιδες εχουν παντρευτει τουρκους,

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        μουφα θαναι τετοι νουμερο ειναι υπερβολικο

        • μαντροσκυλο

          στης ειδησεις το ειχα ακουσει , μολις ειχε ληξει το εμπαργκο

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            τι να πω,οι ειδησεις λενε πολλα ,αλλα να μην ξεχναμε οτι υπαρχουν και αλλες εθνοτητες εντος ρωσιας,αν και παλι ειναι υπερβολικο

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ο ερντογαν δινει λοκο στον κοντο….

  • Genesis

    Προχθες το κογκρεσο ειπε οτι ειναι αδυνατο η Τουρκια να παραλαβει S400.Θα κοπουν σε λιγο τα οθωμανικα ονειρα

    • δεν επιλέγει την εξωτερική πολιτική των Τούρκων η αμερικα…εμείς το πιστεύουμε αυτό κρίνοντας απο την εδώ πουλημένη μας εδώ και δεκαετίες εξωτερική πολιτική και τους άλλους….δεν πάει έτσι όμως το πράγμα…

      • Genesis

        Το επομενο πραξικοπημα θα ειναι αληθινο

        • με τι ; τους ξεδόντιασε τους κεμαλικούς, τους μόνους φιλοδυτικούς όπως δείχνουν τα πράγματα…

          • Genesis

            Μη το παιρνεις κυριολεκτικα.Μπορει το πραξικοπημα να ειναι και Ταξιμ και εμφυλιακες αναταραχες

          • για την ώρα δείχνει κυρίαρχος της κατάστασης εσωτερικά, οπότε δεν το θεωρώ πιθανό.

          • Genesis

            Με οσους Τουρκους μιλησα το καλοκαιρι ειπαν οτι οι περισσοτεροι δεν τον θελουν.Ειδικα στην Πολη στη Σμυρνη .Οσο πιο δυτικες οι πολεις τοσο πιο αντιθετοι στον Ερντογαν

          • μόνο που η…μάζα δεν βρίσκεται στις δυτικές πόλεις της τουρκίας ξέρεις, αλλά στο εσωτερικό της, το οποίο δεν μιλά σε κανένα…ίντερνέτι!

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Αν μπει ευρασιατικη ενωση φευγη απο την δυση

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ο ερντογαν ξοφλισε γιατους δυτικους

    Και που δεν εχει παει για πιλαφι με τον κανταφι θαυμα ειναι.

    • Bmw m6

      Κοντά είναι

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ο ερντογαν και τα παιδια του. Θα εχουν την τυχη του κανταφι..

    Κερδιζη χρονο.

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ
    • έτσι, επιστημονικά να μας τα ερμηνεύεις!

    • BABIS

      Ελα….που εισαι μαρη τρελα ?

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        σεμνά μπάμπις,θά μάς παρεξηγήσουν.

        • BABIS

          Στην κοπελα μιλαγα χαχα

        • Γιώργος fs.

          Ωχ!ΩΧ! ΩΧ!

    • Doctor

      ναι,ναι μ ενα προχειρο υπολογισμο τα τοποθετω στον μεσοζωικο αιωνα

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        πιθανόν.Ωραιότατα χρώματα όμως!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Η οικογενια ερντογαν εκανε λαθρεμποριο και ειναι υπευθινη για εγγληματα πολεμου στην συρια

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      είμεθα ενήμεροι.Κοίτα τά πετρώματα τώρα.

  • konstantinos

    Τ Ρ Έ Λ Α ! ! !

    ΠΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΑΡΘΡΑ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ; ; ;

    ΤΟ ΠΑΡΟΝ (Η ΡΩΣΙΑ ΣΤΕΛΝΕΙ… ΚΤΛ ) ;

    ή
    «ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ, ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ S- 400 ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ; ; ;
    ( http://www.tovima.gr/world/article/?aid=900338 )

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Θα παρουμε προκαταβολη απο τα γερμανα και θα αγορασουμε και εμεις s400

      • konstantinos

        Αγαπητέ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ, αν αληθεύει η είδηση δεν είανι ώρα γιά αστεία .
        Όπως ίσως να είχες προσέξει, ήμουν γιά πολλούς λόγους ένθερμος υποστηριχτής του Βλάντ και της Ρωσίας μέχρι τέλους του 2016 .
        ‘Ομως η ξαφνική, δικαιολογημένη (εν μέρει μόνο) στροφή 180 μοιρών, λίγους μήνες μετά την θριαμβευτική θα έλεγα και πολλά υποσχόμενη επίσκεψη του Πούτιν στο Άγιον Όρος, μας άφησε όλους άναυδους .
        Ειληκρινά ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω.
        Η απόφαση του εξοπλισμού της Τουρκίας με S-400 μας εκμηδενίζει
        και μας υποδουλώνει ακόμη περισσότερο στην ΝΤΠ ή ΝΠΤ που μάχεται… ο ίδιος !
        Καλή συνέχεια.

  • ΙΩΝ 1942

    ΑΝ ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ …ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΕΡΤΟΓΑΝ…ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΩΝ (ΤΟΥ ΝΑΤΟ)…ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΡΤΟΓΑΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ …ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ…ΠΑΡΑ ΘΥΛΑΚΩΝ ΤΖΙΑΝΤΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΙΣΣΙΣ…!!!
    ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ …ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΤΑ ΕΡΤΟΓΑΝ (ΙΣΣΙΣ)ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΛΟΓΙΚΑ …ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΗΛΟΣΚΟΤΩΜΟΥΣ ΕΚΑΤΕΡΟΘΕΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ …!!!

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Κανει την παλαβη οπως εκαναν οι αμερικλανοι με το isis

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      οι σπέτνατζ μπορεί νά είναι ήδη μέσα,οργανώνοντας δολιοφθορές.Άσε πού υπάρχουν κάτι οφειλόμενα μέ αεροπλάνα καί ελικόπτερα.Αλλά μπορεί καί νά είναι εντελώς ψευδής η είδηση.

      • ΙΩΝ 1942

        ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΕΡΤΟΓΑΝ…!!!

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      δεν υπαρχει περιπτωση ν αφησει ο ερντογαν τετοιες επιχειρησεις στο εδαφος του,ειναι υπεροπτης και δεν θελει να δειξει αδυναμια,το αρθρο ριναι μουφα

      • ΙΩΝ 1942

        ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΩ …!!!

    • makis2105 .

      Aπλώς ο Ερντογάν και διάφοροι καθεστωτικοί θένε να πληρώσουνε για να χουνε την κεφαλή τους ήσυχη. Οι υποδομές του τουρκικού κράτους, οι οικογένειες τους θα έχουν για φρουρά κάποιους πρώην Σπετσνας μισθοφόρους. Εταιρεία είναι δεν είναι ρωσικός στρατός.

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        οι σπετσναζ ειναι στρατος ,αλλο αν στειλουν εταιρειες,αυτο ειναι πιθανο το πρωτο το βλεπω περισσοτερο απιθανο

      • ΙΩΝ 1942

        ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΩ …!!!

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

    αυτήν τήν παραλία νά τήν αποφεύγετε,έχει πολλά φύκια.

    http://www.in2life.gr/media/inlinepics/%CE%9D%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CF%82/2016/pap7.jpg

    • Γιώργος fs.

      Που βρισκεται αυτή η παραλία;
      Δεν έχω πρόβλημα με τα φύκια!!😆😆😆

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      και «φιδια»

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Ακολη ας ειναι καλα η σιλικονη

      • μαντροσκυλο

        ειναι μπροστοκηνιτη δεν βλεπεις

        • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

          Αμα βγαλεις την σιλικονη θα ειναι σαν γατι

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            νά τήν ταίσεις νά γίνει αίλουρος

          • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

            Κορτιζονη

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            κανα πιττόγυρο κάνει καλύτερη δουλειά

      • Καπετάν Γαρέφης

        Μια χαρα ειναι ο κωλος της. Εκτος αν σαρεσουν οι εξ αφρικης αγελαδες

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    Αποκάλυψη: Εγγραφα δείχνουν ότι η Σαουδική Αραβία βοήθησε στη διοργάνωση των επιθέσεων της 11/9

    Το διαβάσαμε από το: The Secret Real Truth http://thesecretrealtruth.blogspot.com/#ixzz4sSbuComb

    • Γιώργος fs.

      Δεν πέφτω από τα σύννεφα για την Σαουδική Αραβία!!

  • skeptomenosellin

    Και κάτι ασήμαντο. Σαν σήμερα το 2003 έφυγε ο Τζώνυ Κας… Ένας άνθρωπος που είχε σαν πυξίδα του την προσφορά και τον Χριστό….

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      μαθηματικός ήταν αυτός;

      • skeptomenosellin

        Μουσικός…

      • Γιώργος fs.
        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          δέν τόν ξέρω γιώργο.

          • Γιώργος fs.

            Ο Τζόνι Κας ήταν Αμερικανός τραγουδιστής, τραγουδοποιός, ηθοποιός και συγγραφέας. Θεωρείται ένας από τους πιο επιδραστικούς μουσικούς του 20ού αιώνα.

          • skeptomenosellin

            Είσαι αστέρι… :-)

          • Γιώργος fs.

            Πάντα στη διάθεσή των καλών μου φίλων!

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Πάρε να μαθαίνεις βλάχαρε απολίτιστε 😂

        https://youtu.be/FywSzjRq0e4

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          δροσιστικό λουτρό πολιτισμού )))))))))

  • Jorge Melissa

    ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2017/09/blog-post_277.html#more

    • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

      Όλη την ημέρα αυτό προπαγανδίζει ένας καραγκιόζης που έχει ραδιοφωνικό σταθμό στο Σύδνευ. Έδωσαν λέει 1100 επιταγές των 44 ευρώ. Καταξοδεύτηκε η Αρχιεπισκοπή. Ούτε ένα τετραγωνικό από τα «φιλέτα» της δεν χάλασε αλλά πρόλαβε να το προπαγανδίσει σε όλο τον κόσμο. Χριστιανικότατο θα έλεγα.

      • Jorge Melissa

        Η συναρπαστική ποντιακή αποστολή στο ελληνικό φεστιβάλ «Let’s Go Greek» της Αυστραλίας (βίντεο)
        http://www.pontos-news.gr/article/169063/i-synarpastiki-pontiaki-apostoli-sto-elliniko-festival-lets-go-greek-tis-aystralias

        • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

          Ήμουν εκεί. Την Κυριακή που μας πέρασε. Το Parramatta είναι κάτι σαν το Περιστέρι της Αθήνας. Ο δεύτερος μεγαλύτερος Δήμος τους Σύδνευ και ταχύτατα αναπτυσσόμενος.

  • Γιώργος fs.

    BMW…ο Ασσουρ και ο Πάρης έχουν εξαφανιστεί…και μάλλον κλείνουν μεγάλες δουλειές!!

    • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

      Ή ξεκοκαλίζουν τα κέρδη από την προηγούμενη 😝

      • Γιώργος fs.

        Καθόλου απίθανο….και έχουν βγάλει τον BMW απ έξω !!!

  • Γιώργος fs.

    Τσίπρας: Υλοποιούνται μεταρρυθμίσεις για την υγεία – Πολλά πρέπει να γίνουν ακόμη https://uploads.disquscdn.com/images/c59dd88f66a7b174b11dad9eaa4082b3fece61b0de931dab36290186b32dc8e5.jpg

  • καινούργιο θέμα δεν έχει μπεί;

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

    νέο θέμα μέ κίμ

  • BABIS