Τρισεκατομμύρια στα πόδια της Κύπρου: Προκαλούν ίλιγγο οι εκτιμήσεις – Είμαστε αφελείς να πιστεύουμε ότι η Τουρκία δεν θα επιτεθεί

Δημοσίευση: 16 Ιουλίου 2017, 9:37 μμ | Ανανέωση: Ιούλιος 17, 2017 στις 6:15 μμ

Αυτές τις ημέρες, η Κύπρος ζει ιστορικές στιγμές. Το γεωτρύπανο “West Capella” των εταιρειών Εni-Total άρχισε ήδη την πρώτη Κυπριακή γεώτρηση “Ονησιφόρος” μέσα στο block 11, έξη σχεδόν χρόνια μετά την γεώτρηση “Αφροδίτη” στο block 12 της Κυπριακής ΑΟΖ που οδήγησε στην ανακάλυψη του πρώτου κοιτάσματος φυσικού αερίου της μεγαλονήσου.

Οι Γάλλοι έχουν στείλει δυνάμεις στην περιοχή και αύριο καταφθάνει εσπευσμένα στη Μεγαλόνησο η Γαλλίδα Υπουργός Άμυνας Φλοράνς Παρλί, προκειμένου να στηρίξει αμέριστα την Κύπρο απέναντι στις ορέξεις του Ερντογάν.

Ο στόχος κοιτάσματος “τύπου Ζορ” “Ονησιφόρος” βρίσκεται 40 χιλιόμετρα απόσταση από το κοίτασμα “Ζορ” και μόλις 6 χιλιόμετρα από τα όρια με το block 10 των εταιρειών ExxonMobil-Qatar Petroleum.

Όπως αναφέρουν και στο άρθρο τους οι Δρ. Ηλία Κονοφάγου (Μέλος της Επιτροπής Ενέργειας της Ακαδημίας Αθηνών) & Τερέζας Φωκιανού (Πρόεδρος & Δ.Σ. FLOW S.A.), αναλύοντας τις χαρτογραφήσεις στόχων κοιτασμάτων (Εικ.1, με κίτρινο χρώμα οι στόχοι ασβεστολίθων “τύπου Ζορ” & με πορτοκαλί χρώμα οι στόχοι ψαμμιτών “τύπου Λεβιάθαν”) που παρουσίασαν πριν μόλις μερικούς μήνες οι γεωφυσικές Εταιρείες PGS και Spectrum στο Λονδίνο, διαπιστώσαμε ότι από επιστημονική άποψη η Total επέλεξε να διατρήσει τη δομή “Ονισηφόρος” διότι βαθύτερα και περιμετρικά περιβάλλεται εξ’ ολοκλήρου από μητρικά πετρώματα (πετρώματα που δημιούργησαν φυσικό αέριο) της καινοζωϊκής εποχής.

Είναι φανερό ότι εάν ανακαλυφθεί φυσικό αέριο στον “Ονησιφόρο” θα αναβαθμίσει πολλαπλά τις προοπτικές ολόκληρης της ΑΟΖ της Κύπρου καθώς και την αξία των παραπλήσιων 3 στόχων του block 10. Επί πλέον η γεωγραφική γειτνίαση τυχόν ομαδικών ανακαλύψεων στα blocks 10 & 11 θα διευκολύνει συνεκμεταλλεύσεις εγκαταστάσεων παραγωγής φυσικού αερίου οδηγώντας ταυτόχρονα στην ελαχιστοποίηση του κόστους αξιοποίησης των κοιτασμάτων.

Υπολογίσαμε τις αναμενόμενες ελάχιστες, μέσες και μέγιστες ποσότητες πόρων αερίων υδρογονανθράκων που θα μπορούσαν να προκύψουν από τα κοιτάσματα των blocks 10 &11.

Στην περίπτωση που η Κύπρος σταθεί τυχερή και υπάρξουν τελικά επαναλαμβανόμενες ανακαλύψεις φυσικού αερίου στους παραπάνω 6 στόχους πιθανών κοιτασμάτων της Κύπρου, οι οποίες συνοδεύονται με αντίστοιχη πληρότητα των δομών σε υδρογονάνθρακες, παρόμοιες με αυτήν του κοιτάσματος “Zor”, η συνολική ποσότητα φυσικού αερίου που θα μπορούσε να προκύψει σε μία ελάχιστη 68 τρισεκατομμυρίων κυβικών ποδών (Tcf), μία μέση 116 Tcf και μία μέγιστη 180 Tcf., (με δεδομένες τις πρόσφατες συμφωνηθήσες συμβατικές τιμές πώλησης φυσικού αερίου από την ΕΝΙ στην Αίγυπτο, μεταξύ $ 4-6/ mbtu), η τοπική ακαθάριστη αξία της συνολικής αναμενόμενης ποσότητας φυσικού αερίου που θα μπορούσε να προκύψει στα blocks 10 & 11, κυμαίνεται μεταξύ μιας ελάχιστης 272 Δισεκατομμυρίων και $1,06 Τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Όσον αφορά τον πιθανό πλούτο που θα μπορούσε να περιέχουν το block 6, το οποίο παραχωρήθηκε στην κοινοπραξία Total-Eni, η χαρτογράφηση των PGS & Spectrum δείχνει παρουσία δύο υπεργιγάντιων στόχων κοιτασμάτων, έναν “τύπου Λεβιάθαν” διπλάσιο σε μέγεθος από το Λεβιάθαν και έναν δεύτερο στόχο “τύπου Ζορ” πενταπλάσιο σε μέγεθος από το “Zoρ”.

Σε περίπτωση ανακάλυψης φυσικού αερίου στους στόχους αυτούς, η αναμενόμενη ελάχιστη, μέση και μέγιστη συνολική ποσότητα πόρων αερίων υδρογονανθράκων των στόχων κοιτασμάτων που βρίσκονται στο block 6 αλλά και μέρους αυτών που βρίσκονται μέσα στο block 7 (Εικ.2) υπολογιζόμενες με ελάχιστες 75 Tcf, μέσες 130 Tcf, και μέγιστες 185 Tcf. Θα μπορούσαν να δώσουν τοπική ακαθάριστη αξία των αναμενομένων ποσοτήτων μεταξύ 300 και $1,09 Τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Με βάση τα παραπάνω είναι φανερό ότι η Τουρκία δεν διεκδικεί τυχαία -με παράνομο μάλιστα τρόπο- τον πλούτο της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ευτυχώς όμως ο αναμενόμενος πιθανός Κυπριακός πλούτος υδρογονανθράκων φαίνεται να είναι πολύ μεγάλος (μη λαμβανομένων υπ’ όψη των βαθύτερων ποσοτήτων στόχων αργού πετρελαίου στην περιοχή) πράγμα που έχει δελεάσει σε υψηλό βαθμό τις Διεθνής Εταιρείες Πετρελαίων (IOC’s).

Πιστεύουμε, ότι αν στο τέλος του 2018 η Κοινοπραξία Τotal-Eni τοποθετήσει γεώτρηση στο block 6, -πιθανότατα στο κέντρο της δομής τύπου ψαμμίτη- όπως αυτό φαίνεται στην Εικ.2. , η Τουρκία μάλλον θα επιδιώξει μέσα στο 2018 να τοποθετήσει και εκείνη ταυτόχρονα γεωτρύπανο (εάν βεβαίως καταφέρει να αποκτήσει κάποιο πλωτό γεωτρύπανο) σε γεωγραφική θέση που βρίσκεται μέσα στην ίδια δομή “τύπου Λεβιάθαν”, επί της οποίας το 1/5 της έκτασης της θεωρεί ότι δικαιωματικά της ανήκει.

Θεωρούμε ότι όταν έρθει αυτή η ώρα της διάτρησης της δομής αυτής από την κοινοπραξία Eni-Total το γεγονός θα αποτελέσει την πιο κρίσιμη στιγμή για την Κυπριακή Δημοκρατία. Καταλήγοντας να προσθέσουμε ότι εάν η γεώτρηση “Ονησιφόρος” οδηγήσει τελικά σε θετικά αποτελέσματα υπάρχει πιθανότητα η Κύπρος να αποτελέσει μεσοπρόθεσμα ένα μεγάλο κέντρο υγροποίησης φυσικού αερίου προς εξαγωγή καθώς και κέντρο εξαγωγής φυσικού αερίου μέσω αγωγών.

  • 1.

  • 2. Τhe Glenti is near !

  • Spyros Spyropoulos

    Χρημα με ουρα, που λενε!!!

    • Γιώργος fs.

      Σωθήκαμε..αδερφέ Σπύρο!!
      Τα χρήματα είναι πολλά!!

      • Spyros Spyropoulos

        Να φανε και οι κοτες!!!

        • paris georgiou

          Ατελείωτο χρήμα Σπύρο

    • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

      ..λες να μας πετάξουν κι εμάς κανένα κοκκαλάκι;;;

      • paris georgiou

        Παίζει και αυτό

        • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

          Χλωμό το κόβω… Πολλές οι χοντροκοιλάρες…

          • paris georgiou

            Μαζεύτηκαν πολλοί, πολλά τα μερτικα

          • Γιώργος fs.

            Ο Ασσούρ …παρήγγειλε σκάφος 50 μέτρο!!

          • paris georgiou

            Πάντως ο ντισκ προβαρει κελεμπιες

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            ..κι εγώ το RAV4!!!

          • paris georgiou

            Να δούμε τώρα πως θα το ονομάζει, το προηγούμενο το έβγαλε Καπετάν Άκης και ναυαγησε

      • Γιώργος fs.
        • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

          Πάντα εύστοχος!!!

      • Spyros Spyropoulos

        Η απαντηση ειναι κατηγορηματικα ΟΧΙ……εχουν οι ιδιοι μεγαλες αναγκες……χαχαχαχα

        • paris georgiou

          Όλοι ανάγκες έχουν Σπύρο

      • Andreas Gavrielides

        Δεν είναι λίγες φορές που η Κύπρος βοήθησε την Ελλάδα στο μέτρο του δυνατού φυσικά δεν θα ήθελα να ονομάσω τις περιπτώσεις. Φυσικά σύντομα θα βγάλετε και το δικό σας αέριο και μάλιστα είναι πιο πολύ.

        • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

          Τι εθνικότητας είσαι, αν ιπιτρέπεται;;;

          • Andreas Gavrielides

            κυπριος

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Από πότε οι Κύπριοι έχουν δικό τους έθος (έθνος;;)

          • Andreas Gavrielides

            Από τότε που απομακρύνθηκε το νησί

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Η συνείδηση δεν απομακρύνεται, όσο κι αν κάποιοι το προσπαθούν. …
            Λυπάμαι….
            Εμείς σας θεωρούμε ομοεθνείς (μέτρα μόνο πόσοι Ελλαδίτες, όπως μας αποκαλείτε, σκοτώθηκαν για σας το ’74)

          • Andreas Gavrielides

            Η συνείδηση είναι προσωπικό θέμα του καθενός. Θα ιασθανθώ και πάλιν Έλληνας όταν πιστέψω ξανά σε εκείνα που μου έλεγαν από μικρό παιδί…

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Έλληνας γεννιέσαι!!! Δεν γίνεσαι…

          • Andreas Gavrielides

            Δηλαδή για σένα είναι ζήτημα γονιδίων; Λες να μας ακούει ο Αντετοκούνμπο;

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            δες λίγο πιο πάνω…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            την ιθαγενεια την δινει η φυση οχι ο ανθρωπος

          • Andreas Gavrielides

            Ιθαγένεια είναι ο τόπος που γενιέσαι. Μιλούμε για το πως αισθάνεται ο καθένας και προς το παρών αισθάνομαι περισσότερο Κύπριος παρά Έλληνας. κάποτε πρέσβευα το αντίθετο. Οι Γεννίτσαροι είναι για σένα Έλληνες που σφάζανε τους Έλληνες;

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Ίσως γι αυτό κι εσύ, πλέον, δεν αισθάνεσαι Έλληνας, από την πολλή πλύση εγκεφάλου.

          • Andreas Gavrielides

            Ή το αντίθετο αφού από μικρό παιδί άρχισε η πλύση του εγκεφάλου…

          • DiscussioneR

            χαχαχαχαχα πές τα!!!

          • Andreas Gavrielides

            δες λιγο πιο κάτω

          • DiscussioneR

            Παντού βλέπω… όσο είμαι εδώ…. Οταν λείπω δε γίνεται

          • Andreas Gavrielides

            ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

          • DiscussioneR

            Μου είπες να δω λίγο πιο κάτω… Ειπα βλεπω παντου (πάνω και κάτω, όσο είμαι εδώ)

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            φυσικα,και η ιθαγενεια δεν αναφερεται σε εδαφικο προσδιορισμο αλλα στο γενος (ιθυς+γενος) Ιθαγένεια είναι ο νομικός, πολιτικός, πολιτιστικός, πολιτισμικός και συναισθηματικός δεσμός που συνδέει το άτομο με την κοινότητα από την οποία κατάγεται, η οποία κοινότητα αποτελείται συνήθως από τα μέλη μιας φυλής και χαρακτηρίζεται από κοινή γλώσσα, χρήση κοινού εδάφους, κοινά ήθη, έθιμα, παραδόσεις και πολιτισμός. Όσο για την απόκτηση, η ιθαγένεια μεταδίδεται από γονιό σε τέκνο. Συνεπώς η όποια ιθαγένεια είναι μια ιδιότητα την οποία απλά έχεις ή δεν έχεις. Δεν χορηγείται και δεν αφαιρείται. Και επειδή μόνο μια ιθαγένεια μπορεί να έχει κάποιος, η εκ των υστέρων αναγνώρισή της γίνεται βάσει του δίκαιου της καταγωγής (ius sanguinis) εφόσον υπάρχουν τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά που συνδέουν το άτομο με την εν λόγω ομάδα.

          • Andreas Gavrielides

            Όπως και νάχει εγώ πήρα κυπριακό διαβατήριο από τους γονείς μου.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            φιλε μου αυτο λεω,εισαι Κυπριος υπηκοος με Ελληνικη καταγωγη,εισαι δηλαδη πολιτης της Κυπρου αλλα Ελληνας,οπως ενας τουρκοκυπριος ειναι πολιτης της Κυπρου αλλα τουρκιης καταγωγης,το καταλαβες ή να το αναλυσω και αλλο?

          • Andreas Gavrielides

            Οι Γεννίτσαροι τι είναι;

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εφοσον ειχαν Ελληνικο αιμα ηταν Ελληνες

          • Andreas Gavrielides

            Και ο μισός πληθυσμός της Ελλάδος που έχουν φάτσες ασιάτικες τι είναι;

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            που τις ειδες ανθρωπολογος εισαι?

          • Andreas Gavrielides

            Έχεις κοντέψει. Τον καιρό των αρχαίων Ελλήνων οι τελευταίοι είχαν τον δικό τους χώρο και το δική τους δεξαμενή γονιδίων με πολύ λίγη αναταραχή. Την σήμερον ημέρα υπάρχει τόση ανάμιξη που ο Έλληνας δεν προσδιορίζεται μόνο από τα γονίδια.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δηλ οι αρχαιοι ηταν ψηλοτεροι?λαθος κανεις κοντυτεροι ηταν και ολες οι μελετες εχουν αποδειξει οτι εχουμε συνεχεια και δεν εχουμε επηρρεαστει παρα σε μικρο βαθμο,επισης να μην μπερδευεις τον φαινοτυπο με τον γονοτυπο

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            ..και όμως έχεις πολύ μεγάλο λάθος. Ψαξτο λίγο να δεις πόσο ανόθευτοι είναι οι Νεοέλληνες, γονιδιακά…

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Αν σε ρωτήσω κάτι θα μου απαντήσεις με ειλικρίνεια;;;
            Ανήκεις στο χώρο της «σκεπτόμενης αριστεράς»;;;;

          • Andreas Gavrielides

            Όχι δεν ανήκω σε κανένα χώρο γιατί «αυτός που συλλογάται ελεύθερα συλλογάται σωστά.»

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Άστο!!! Μου απάντησες…
            Ο Έλληνας δεν είναι θέμα γονιδίων….

          • Andreas Gavrielides

            ΟΚ (Όλα Καλά)

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            το οτι εχεις Ελληνικη καταγωγη δεν αλλαζει γιατι ειναι απο την φυση,τωρα αν εχεις αλλη συνειδηση δικαιωμα σου

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)
          • HaraldHadrada MERCYLESS

            κυρια Ροη μαλλον μπερδευει την πατριδα με το εθνος

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Η κυρία Ρόη ξέρει απόλυτα τι σημαίνει έθνος : Όμαιμον, ομόγλωσσον, ομόθρησκον και άλλα 2 που μου διαφεύγουν αυτήν τη στιγμή.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δεν το λεω γι εσας αλλα για το παιδι απο κυπρο,δεν το εγραψα σωστα συντακτικα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ομοτροπον

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            πες και το 5ο

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            δεν υπαρχει θα βγαλω τον Ηροδοτο να το ψαξω αλλα νομιζω αυτα ειναι

          • DiscussioneR

            ομόδοξον!

          • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

            Ευχαριστώ σας!!!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ειπε ομοθρησκο η κυρια Ροη το ιδιο ειναι

          • DiscussioneR

            “Ἓλληνὲς εἰσι οἱ μετέχοντες τῆς Ἑλληνικῆς παιδείας”

          • Andreas Gavrielides

            Συμφωνήστε μεταξύ σας και ύστερα ελάτε να μου κάνετε μάθημα

          • DiscussioneR

            Αν είχες πραγματικά ασχοληθεί με το αντικείμενο αυτό θα ήξερες ότι το πέταξα περιπαικτικά, αλλά ούτε αυτά πιάνεις:

            Tι λέει πραγματικά ο Ισοκράτης για τους μετέχοντες Ελλ. Παιδείας

            Πουθενὰ δὲν ἀναφέρει ὁ Ἰσοκράτης (οὒτε ἂλλος Ἓλλην συγγραφεὺς) ὃτι “Ἓλληνὲς
            εἰσι οἱ μετέχοντες τῆς Ἑλληνικῆς παιδείας”. Ἡ ρῆσις αὐτὴ, τὴν ὁποίαν κατά κόρον ἐξεμεταλεύθησαν τὰ Μ.Μ.Ε., εἶναι χαλκευμένη, παράφρασις, παρερμηνεία, διαστρεύλωσις τοῦ 50οῦ ἐδαφίου απὸ τὸν “Πανηγυρικὸν” τοῦ Ἰσοκράτους, τὸ ὁποῖον εἰς τὴν πραγματικότητα διατυπώνει, σαφῶς, τελείως αντίθετη ἒννοια. (Γι’ αὐτὸ δὲν ἐπιθυμοῦν κάποιοι νὰ διδάσκωνται τὰ ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ εις τὰ σχολεῖα: γιὰ νὰ μποροῦν διάφοροι ἐπιτήδειοι, νὰ ἐρμηνεύουν τὰ ἀρχαῖα κείμενα ὃπως τοὺς βολεύει).

            Ὁ Ἰσοκράτης, λοιπὸν, πλέκων τὸ ἐγκώμιον τῆς πνευματικῆς αἲγλης τῶν Ἀθηνῶν, γράφει ἐπὶ λέξει:
            “….
            ΤΟΣΟΥΤΟΝ Δ’ ΑΠΟΛΕΛΟΙΠΕΝ Η ΠΟΛΙΣ ΗΜΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟ ΦΡΟΝΕΙΝ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙΝ ΤΟΥΣ
            ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΩΣΘ΄ ΟΙ ΤΑΥΤΗΣ ΜΑΘΗΤΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΓΕΓΟΝΑΣΙΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΝΟΜΑ ΠΕΠΟΙΗΚΕ ΜΗΚΕΤΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΔΟΚΕΙΝ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΛΕΙΣΘΑΙ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ Η ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ.”

            Τὸ ρῆμα “πεποίηκε” καὶ τὸ τὸ ἀπαρὲμφατον “δοκεῖν”, τὰ ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ὁ Ἰσοκράτης, δὲν ἒχουν τεθῆ τυχαίως. Ὃπως παρατηρεῖ καὶ ὁ σχολιογράφος τῶν Κωδίκων, ὁ Ἰσοκράτης πάντοτε “σαφεῖ τῇ λέξει κέχρηται” (vita 1.10).
            Σημειωτέον δὲ, ὃτι συνεπλήρωνε καὶ ἐτελειοποιοῦσε τὸν “Πανηγυρικὸ” περισσότερο ἀπὸ δέκα ἒτη, προκειμένου νὰ τὸν ἀπαγγείλη κατὰ τὴν ἑκατοστὴν Ὀλυμπιάδα – τὸ 380 π.ν.χ.-, ὃπου, ὡς γνωστὸν, συμμετεῖχον ΜΟΝΟΝ Ἓλληνες.

            Τὸ ρῆμα “ποιῶ” σημαίνει κατασκευάζω, φτιάχνω, δημιουργῶ. Τό μέσον (μέση φωνὴ) “ποιούμαι” σημαίνει ὑπολαμβάνω, νομίζω: “συμφορὰν ποιοῦμαι” = θεωρῶ ὡς συμφορὰν (ἀνάλογες σημερινὲς ἐκφράσεις: “περιποιημένη συμπεριφορὰ”, “κατασκευασμεύνη ὑπόθεσις”, “φτιαχτὸ ζήτημα”.
            Τὸ δὲ ρῆμα “δοκῶ” σημαίνει ὑποθέτω, νομίζω, φαντάζομαι: δοκεῖ = φαίνεται, ἐν ἀντιθέσει πρὸς τὴν πραγματικότητα. “Τά δοκούντα –μόνον – τῷ δοκοῦντι εἶναι ἀληθῆ” τονίζει ὁ Πλάτων εἰς τὸν διάλογον “Θεαίτητος” (158 Ε).

            Ὁ Ἰσοκράτης λοιπὸν ἁπλῶς διαπιστώνει:
            “Ἡ πόλις μας (δηλαδή αἱ Ἀθῆναι, ἡ Ἑλλὰς Ἑλλάδος κατὰ τὸν Θυκυδίδη), τόσον ἒχει ἀφήσει πίσω της (“ἀπολέλοιπε”, “ἐξεπέρασε”) ὡς πρὸς τὴν φρόνησιν τοὺς ἂλλους ἂνθρώπους, ὣστε οἱ μαθηταὶ αύτῆς ἒγιναν διδάσκαλοι ἂλλων καὶ τὸ ὂνομα τῶν Ἑλλήνων πεποίηκε ( = ἐδημιούργησε τὴν πεποιημένην, πλαστὴν ὲντύπωσιν) δοκεῖν εἶναι ( =νὰ φαίνεται ὃτι εἶναι –δίχως ὃμως νὰ εἶναι) χαρακτηριστικὸν ὂχι πιὰ τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας καὶ νὰ ἀποκαλοῦνται Ἓλληνες (δὲν τοὺς ἀποκαλοῦμε ἐμεῖς) μᾶλλον οἱ μετέχοντες τής ἡμετέρας
            ἐκπαιδεύσεως παρὰ (οἱ μετέχοντες) τῆς κοινῆς φύσεως ( =γεννήσεως, καταγωγῆς).

            Δηλαδὴ, κάτι παρόμοιο μὲ αὐτὸ ποὺ γίνεται σήμερα μὲ τοὺς καθηγητὲς ξένων γλωσσῶν. Οἱ μαθηταὶ λένε: “ἡ γαλλίδα”, “ἡ γερμανίδα”, “ὁ ἂγγλος”, κ.ο.κ., ἐννοώντας τοὺς -Ἓλληνες- καθηγητὰς, οἱ ὁποῖοι διδάσκουν αὐτὲς τὶς γλῶσσες.

            Γι’αὐτὸ ἀκριβῶς ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα ἐτακτοποίησε τὸ ἀνεφυὲν πρόβλημα, καθορίζοντας ὡς “ἑλληνίζοντας” (καὶ ὂχι “Ἓλληνας”) τοὺς ξένους τοὺς διδάσκοντας ἑλληνικὰ. Ἒτσι ἒχομε
            τοὺς “ἑλληνίζοντας” Ἰουδαίους, δηλαδὴ τοὺς ὁμιλοῦντας τὴν Ἑλληνικὴν, καὶ γενικῶς τοὺς συγγραφεῖς, οἱ ὁποῖοι εἰς τὰ κράτη τῆς Ἀνατολῆς, ἀλλὰ καὶ τῆς Δύσεως, ὡμιλοῦσαν, ἒγγραφον καὶ ἐδίδασκον τὰ Ἑλληνικὰ.

            “Ἑλληνιστὴς” μέχρι σήμερα, εἶναι ὁ ἑλληνόγλωσσος ἀλλοδαπὸς, ὁ καθηγητὴς τῶν Ἑλληνικῶν. Λόγου χάριν, ἡ Γαλλίδα ἑλληνίστρια Ζακλὶν ντὲ Ρομιγὺ, ὁ Ἱσπανὸς ἑλληνιστὴς Φεδερίκο Σαγρέδο, ὁ Ἱσπανὸς ἑλληνιστὴς Χουὰν Κοντὲρχ, καθηγητὴς εἰς τὸ πανεπισήμιο st. Andrews τῆς Σκωτίας, ὁ οποῖος ἀναγράφει εἰδήσεις στὴν ἀρχαία Ἑλληνικὴ γλῶσσα, στὸν ἱστοχῶρο του http://www.akwn.net/ κ.ἂ.

            Καὶ γιὰ νὰ μὴν ὑπάρξη τυχὸν παρεξήγησις γύρω ἀπὸ τὴν λέξι “μαθηταὶ” (οἱ ταύτης μαθηταὶ γεγόνασι διδάσκαλοι τῶν ἂλλων) διευκρινίζομε ὃτι οἱ μαθηταὶ οἱ ὁποίοι συνέρρεον εἰς τὶς Σχολὲς τῶν Ἀθηνῶν δὲν ἦσαν μόνον Ἓλληνες, ἀλλὰ καὶ ξένοι ἀπὸ Ἀνατολὴ καὶ Δύσι. Αὐτοὶ, γυρίζοντας στὶς πατρίδες των, ἐδίδασκον ἑλληνικὰ ὡς “Ἓλληνες διδάσκαλοι” καὶ μετέπειτα “ἑλληνοδιδάσκαλοι”.

            (Απόσπασμα
            επιστολής τής εξαιρέτου φιλολόγου Άννας Τζιροπούλου – Ευσταθίου, πρός
            τόν πρόεδρον τής Δημοκρατίας κ. Κων. Στεφανόπουλο, τήν 6η Νοεμβρίου τού
            2000, η οποία εδημοσιεύθη σέ τεύχος τού περιοδικού “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ”)

          • Andreas Gavrielides

            Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια δεν πρόκειται να διαβάσω τις φλυαρίες σου ΄και τα μπλα μπλα σου.

          • DiscussioneR

            Τότε θα παραμείνεις ένας απαίδευτος παρίας που δεν αξίζει να κάνει διάλογο κάποιος μαζί σου! Τελεία και παύλα.-

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            και οι γυφτοι μετεχουν της Ελληνικης παιδειας 1700 χρονια κι ακομα γυφτοι ειναι

          • Andreas Gavrielides

            Και εσύ μιλάς για Ελληνικά γονίδια αλλά εγώ δεν βλέπω Έλληνική συμπεριφορά κάθε άλλο θάλεγε κανείς ότι οι Τούρκοι και οι Αλβανοί συμπεριφέρονται πιο Ελληνικά από τους κάτοικους της σημερινής Ελλάδας. Μα πιστεύεις σταλήθεια ότι είσαι απόγονος των Ελλήνων ηρώων; σαν αστείο μου φαίνεται.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            που ειδες κατι κακο στην συμπεριφορα μου?εσυ εισαι κομματακι επιθετικος κι οσο περναει η ωρα εκνευριζεσαι τωρα εσενα μπορει να σου φαινονται πολλα πραγματα αστεια ,αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει και γω να γελαω μ αυτα,αν εσυ που δεν εχεις (οπως ειπες) Ελληνικη συνειδηση νομιζεις οτι οι τουρκοι και αλβανοι συμπεριφερονται περισσοτερο σαν Ελληνες ,πως ξερεις πως συμπεριφερονται οι Ελληνες για να κρινεις?

          • Andreas Gavrielides

            Δεν μίλησα για τη δική σου συμπεριφορά μίλησα γενικά. Όσο για το πως ξέρω μαθαίνω και ακούω και κρίνω…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ο.κ. mea culpa λαθος καταλαβα,υπηρχε ενα πολυ παλιο βιβλιο ενος πανεπιστημιακου δεν θυμαμαι ονομα,«εμεις οι Ελληνες» και απαντουσε στην υποθεση Φλμεραϋερ,κοιτα φιλε την ιδια συμπεριφορα,τις ιδιες βλακειες,τους ιδιους ηρωϊσμους τα ιδια χαλια με τοτε,αν διαβασεις λεπτομερειες της καθημερινης ζωης των αρχαιων θα δεις οτι τα ιδια σκ.. ηταν και τοτε,απ ολα ειχε ο ντορβας,ας μην τους ανεβαζουμε πιο πανω απ οσο πρεπει,απλα τοτε υπηρχαν φωτεινα μυαλα,που ομως οπως ξερεις δεν ειχαν και την καλυτερη καταληξη.τωρα αν αισθανομαι απογονος ηρωων,σιγουρα,οι δυο παππουδες μου ηταν παρασημοφορημενοι,ο πατερας μου το ιδιο και γω εχω τεσσερα στον τοιχο μου

          • Andreas Gavrielides

            Το βιβλίο που αναφέρεσε δηλαδή τουλάχιστο κάποιο άρθρο ή κάτι παρόμοιο ήταν μια μελέτη με τίτλο να χαρακτηρίσετε ένα λαό της εκλογής σας και ο ποιητής διάλεξε να χαρακτηρίσει τους Έλληνες. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι ο επίλογος ήταν «αυτοί είναι οι Έλληνες θαυμάστε τους οικτίρετε τους, ταξινομήστε τους αν μπορείται…Σίγουρα αγαπητέ μου δεν πρέπει να τους υπερτιμούμαι ούτε και να τους υποτιμούμε …

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            συμφωνω στην τελευταια φραση,για τα πρωτα,δεν νομιζω οτι μιλαμε για το ιδιο βιβλιο,ειναι πολυ παλιο του 1950κατι και μιλαει για τα χαρακτηριστικα των Ελληνων τοτε και τα συγκρινει με το σημερα.Αυτο βεβαια; εχει αλλαξει καπως με την επιδραση αλλων πολιτισμων ομως η ιδιοσυγκρασια ειναι η ιδια,τελος μπορει το κρατος μας και οι κυβερνησεις μας ναεινα και να ηταν για τα μπαζα ,μπρει οι συμπατριωτες μας να αγονται και να φερονται απο τους πολιτικαντηδες (Γκουσταβ Λεμπον «Ψυχολογια των μαζων») αυτο δεν σημαινει ομως οτι δεν ειναι Ελληνες ή οτι θα πρεπει να κατηγορουμε συλληβην τον λαο μας ή να απαρνουμαστε την καταγωγη μας εξ αιτιας καποιων αλητηριων

          • Andreas Gavrielides

            Δεν είμαι καθόλου επιθετικός απλά κατηγορηματικός.Αναφορικά με την λέξη συμπεριφορά την χρησιμοποίησα σε πολή πλατιά της έννοια δεν μιλώ για καλούς τ6ρόπους και ευγένειες μιλώ για τρόπο ζωής…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            απαντησα πιο κατω

          • DiscussioneR

            Σιγά μην πήγαν οι γύφτοι ποτέ σχολείο! Και αυτό που τους έφτιαξαν στο ζεφύρι, ποτέ δε λειτούργησε σα σχολείο. Τεκέ το έκαναν και κέντρο διακίνησης…
            Άλλωστε δεν είναι μόνο η παιδεία που χαρακτηρίζει το έθνος. Είκαι τα 4 άλλα που είπατε πιο πριν ;-)

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            σωστα απλα το ανεφερα ως απαντηση στην χαλκευμενη φραση του Ισοκρατους

          • DiscussioneR

            Ναι, την χάλκευσαν κατά το δοκούν!
            Ο Ισοκράτης δεν είπε «είναι», αλλά «καλούνται» Έλληνες οι μετέχοντες της Ελληνικής παιδείας..
            Ο ΠτΔ Στεφανόπουλος τον είχε παραποιήσει δολίως όταν επρόκειτο να δοθεί η σημαία στον Αλβανό Τσενάϊ, τασσόμενος υπέρ του….

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            και ειδαμε ποσο «ελληνας» ηταν!!αν μπεις στην βικιπαιδεια και διαβασεις για την ιθαγενεια τι γραφουν θα φριξεις

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            να πανε στο πολεμικο μουσειο να δουνε τις βερες και τα δαχτυλιδια που εστειλαν οι κυπριοι να ενισχυσουν την μητερα πατριδα,δυστυχως ειναι μερικοι που σπερνουν διχονοια,και οι κυπριοι εχουν τα δικια τους που μας κατηγορουν γιατι γι αυτο το καταντημα οι δικοι μας αλητες φταινε (οχι ο λαος βεβαια)

      • Kostas Brozos

        Μην ειναι κοτσι απο βοδι μονο και το φαμε κατακουτελα😂😜😜

  • Monkeydonia

    Πουτινιαρισμένοι ξυπνήστε!!!!!!!
    http://jewishracism.blogspot.de/2017/07/more-proof-emerges-that-putin-controls.html

  • Κανέλη προς Κασιδιάρη (προ σφαλιάρας ) : »Εμείς κάναμε έρευνες στο Αιγαίο για πετρέλαιο. Δεν υπάρχει τἰποτα»

    To Aιγαίο , στον χάρτη του ΚΚΕ πέφτει κάπου εδώ μάλλον :
    https://uploads.disquscdn.com/images/724e0b9424e40ea1334a818c29aac9587d02c1df39144cb162807ddd1a0e2fb7.jpg

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      χαχαχαααααααααααα!!!!!!!!!!εγραψες

    • Γιάννης ο Sniper

      Μετά τη σφαλιάρα κατάλαβε ότι τελικά υπάρχει πετρέλαιο ή θέλει κιάλλη;

  • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

    Είναι πολλά τα τρις Άρη

  • ASVOS

    Εγω πρακαλω να κανει ο Ερντογαν το λαθος

    • ASVOS

      Και τοτε θα πεσουν οι τιτλοι τελους για το δολοφονικο κρατος των Μογγολων

  • Εν τω μεταξύ , αυτές τις μέρες , στην 130 ΣΜ στην Λήμνο…κάποιοι , αντί για πετρέλαιο περιμένουν άτακτα μογγόλια….
    https://uploads.disquscdn.com/images/9db734e048f2378c6217847924acd7a4589fe58a9e61cba6a30be2548abad7dd.jpg

    • ASVOS

      Ας ελπιζουμε να τα στειλουν με φερετρα πισω τσην τουρκια

  • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

    Εισαστε αφελεις αν νομιζετε οτι η Τουρκια θα επιτεθει….

    • Γιώργος fs.

      Οι ψευτοτσαμπουκαδες των Τούρκων τελείωσαν!!

    • Spyros Spyropoulos

      Συμφωνω απολυτως!

    • Εγώ ξέρω ότι θα την επιτεθούν οι Ρώσοι.

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Δεν περνάει από το χέρι της Τουρκίας.

  • Spock

    Αν δει ενας φτωχος πεινασμενος στο δρομο 2 σκυλια να τσακωνονται για ενα κοκκαλο θα προσπερασει και θα τα αφησει να φαγωθουν μεχρι καποιο απ αυτα κερδισει το κοκκαλο
    Αν ομως αντι για κοκκαλο υπαρχει σακουλα με φρεσκα λουκανικα τοτε το πιθανοτερο ειναι να διωξει τα σκυλια για να παρει αυτος το θειο δωρο.Το πολυ πολυ να τους πεταξει απο ενα για να τα ηρεμησει…..

    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Αν ομως το ενα σκυλι του γαβγιζει και απειλει να του επιτεθει θα το πυροβολησει και θ αφησει το αλλο εστω και με 1 λουκανικο.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ενω οι ρωσοι θα κατσουν να κοιτανε τους εβραιους να μας γλεντανε…

    Εις βαρος μας.

    • Σε λάθος χώρα προεδρεύεις πρόεδρε.

  • ΝΙΚΗΤΑΣ

    Αρχαίο Πνεύμ’ αθάνατον, αγνέ πατέρα
    του ωραίου, του μεγάλου και τ’ αληθινού,
    κατέβα, φανερώσου κι άστραψ’ εδώ πέρα
    στη δόξα της δικής σου γης και τ’ ουρανού.

    Στο δρόμο και στο πάλεμα και στο λιθάρι,
    στων ευγενών Αγώνων λάμψε την ορμή,
    και με τ’ αμάραντο στεφάνωσε κλωνάρι
    και σιδερένιο πλάσε κι άξιο το κορμί.

    Κάμποι, βουνά και πέλαγα φέγγουν μαζί σου
    σαν ένας λευκοπόρφυρος μέγας ναός,
    και τρέχει στο ναό εδώ προσκυνητής σου,
    Αρχαίο Πνεύμ’ αθάνατο, κάθε λαός.

    υγ—Εδώ έχουμε χάσει το αρχαίο πνεύμα (που το είχαμε). Πως τότε να αποβλέπουμε στο Άγιο Πνεύμα;

  • #jesuisahmet

    Γιατί ακυρώθηκε η περιοδεία του Προέδρου της Δημοκρατίας στο Αιγαίο;οεο;

    • Γιώργος fs.

      Θα στείλουμε πρώτα τον Πανάρα να καθαρίσει και στη συνέχεια θα πάει ο ΠτΔ!!😆😆😃

      • #jesuisahmet

        Ο πανάρας πέφτει από απατσι ελικόπτερο μοναχα με ενα στιλέτο στο στόμα και διώχνει τους κακούς.

    • Spyros Spyropoulos

      Λογω καιρου…..ειπαν!

      • DiscussioneR

        Φοβήθηκε τη Μέδουσα ο ποκοπικοπάκις?

      • #jesuisahmet

        Ύποπτο,πολύ υποπτο.

  • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

    Πώς αλλιώς θα επαληθεύονταν οι γέροντες;;;; «Θα έρθει εποχή που θα τρώνε με χρυσά κουτάλια»

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Προς το παρόν θα χρησιμοποιούμε τσίγκινα σωβρακάκια….

      • Με το παρόν , αναδημοσιεύονται οι μπούρδες.
        Π.χ……….»Οι Ρώσοι είναι προδότες»…….(ενώ εσύ ψηφίζεις αριστερά)……κ.α…..
        ==================================================================
        Το μέλλον άλλα λέει όμως , χωρίς αναδημοσιεύσεις.

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Μάλλον αλλού πήγαινε το σχόλιό σου. Αν διάβασες καλά δεν είχε πολιτική χροιά αυτό που έγραψα αλλά κωμικοτραγική για την κατάστασή μας.

    • Γιώργος fs.

      Ρόη …γνωρίζεις την δίαιτα του υπουργού;

    • makis2105 .

      Mε χρυσά κουταλια θα τρώνε ή θα βρεθούνε στην προσφυγιά για άλλη μια φορά μετά το 74 με τους καραγκιόζηδες που το παίζουνε κυβέρνηση στην Κύπρο και στην Ελλάδα? Δύσκολο ερώτημα..

      Οι Γέροντες ουδέποτε είπανε ότι θα τρώει ο κόσμος με χρυσά κουτάλια. Είπανε ότι μετά τον μεγάλο πολεμο, θα επελθη τέτοια ειρήνη, γαλήνη και αγάπη που θα κοιμούνται μαζί ο λύκος και το αρνί. Για μεγάλη πείνα μιλήσανε οι Γέροντες και όχι για χρυσά κουτάλια.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ο πλουτος αυτος ανοικη στο βυζαντιο

    Και οχι στους αφορολογιτους τοκογλυφους κατσαπλιαδες

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Όμως μην χρησιμοποιείς τη λέξη Βυζάντιο, γιατί αυτό μας το κόλλησαν οι δυτικοί. Το σωστό είναι Ρωμανία.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        ρωμανια , ρουμανια ή ελλας???

    • ASVOS

      …………Που μας δινουν με τοκο αυτα που μας κλεψανε

      • ΝΙΚΗΤΑΣ

        Το δραματικό είναι ότι μας δανείζουν τα κλεμμένα και με αυτά τα κλεμμένα πάνε και να μας υποδουλώσουν.

        • ASVOS

          Τραγικες καταστασεις

  • Captain Wanted
    • paris georgiou

      Εγραψες πάλι

      • Captain Wanted

        Πάρι σε βλέπω να μας γράφεις μια καλησπέρα,
        απο πληκτρολόγιο φτιαγμένο απο το υλικό της εικόνας..

        • paris georgiou

          Αυτό θα ήταν τέλειο

    • ΝΙΚΗΤΑΣ
      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αστο παιδακι μου ,μην το πειραζεις!!!!!

    • Γιώργος fs.

      Καπετάνιε..στείλε καμία ράβδο χρυσού!!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
    • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

      Περασμένα μεγαλεία που θυμώντας τα να κλαις..

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    ΑΝΕΚΔΟΤΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

    Είχαμε την ευλογία να γνωρίσουμε έναν άνθρωπο που γνώριζε τον γέροντα Παΐσιο για δεκαπέντε χρόνια και είχε ιδιαίτερες σχέσεις μαζί του

    Μόλις ήρθε μέσα του λέω «γέροντα, έχω έναν λογισμό. Τι θα γίνει με την Ελλάδα; Πες μου αν είναι ευλογημένο».

    Μου λέει ο γέροντας «θα σου πω… Εγώ μου λέει δεν θα το δω, εσύ θα το δεις. Θα γίνει επί των ημερών σου! Εσύ θα το ζήσεις το γεγονός αυτό… Το πρόβλημα θα αρχίσει από την Θράκη. Θα είναι ένα διπλωματικό επεισόδιο το οποίο δεν θα μπορεί να λυθεί. Τότε όμως οι δήθεν «φίλοι» μας θα βοηθήσουν την Ελλάδα μας αλλά στην ουσία αυτοί θα έχουν το μυαλό τους στα Δαρδανέλια και στην Ευρωπαϊκή Τουρκία.

    Από εκεί θα αρχίσει, από την Θράκη!».

    Τον ρωτάω «εμείς θα λάβουμε μέρος σε ό,τι γίνει;»

    «Όχι!», μου λέει. «Εμείς θα φτάσουμε μέχρι το σημείο της γενικής επιστράτευσης. Χάρην των μικρών των παιδιών, των μοναχών και άλλων που προσεύχονται ο Θεός θα μας λυπηθεί και δεν θα μας αφήσει να λάβουμε μέρος στον πόλεμο που θα γίνει. Θα την πατήσουν αυτοί οι δήθεν «φίλοι» μας και οι άλλοι…»»

    http://hggiken.pblogs.gr/2012/08/anekdoth-martyria-apo-ton-geronta-pa-sio-gia-ta-ellhnotoyrkika.html

  • Spock

    ναι απο αυριο η Κυπρος μετονομαζεται σε εμιρατο του Σιχτιρ.Ο
    προεδρος σε Αλ Σαουντ Αναστασιαντ

  • 1821

    ετσι λοιπον η τουρκια θα προσφερει γη και υδωρ στους σιωνιστες και θα καμει μυστικες συμφωνιες αρκει να την αφησουνε να επιτεθει και φυσικα αλλο που δε θελουνε οι πρωτοι

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Το 1821 ξεκινήσαμε την Επανάσταση.
      Το 1921 είμασταν ανάξιοι να την ολοκληρώσουμε απελευθερώνοντας αλύτρωτες πατρίδες.
      Το 2021 θα έχουμε αποδειχθεί ικανοί να σουλατσάρουμε στις φρεσκοκατασκευασμένες προβλήτες της Πόλης; Εεεε;

      • 1821

        Ολα γινονται απο το θεο ,εμεις απλα ακολουθουμε ,ασχετα αν εχουμε απο τους καλυτερους ποιοτικα στρατους στο κσομο αυτο δεν ειναι πλεον αρκετο ,εχουμε ολο μα ολο τον κοσμο εχθρο και αυτο πρεπει να το κατανοησουμε

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Μόνο που τον Θεό γράφε τον με κεφαλαίο.

          • 1821

            ναι εστω χαρην ταχυτητας

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Με τον Θεό θα έχεις ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.

        • ASVOS

          Εχθροι λογω ζηλιας

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Αφιερομα στον οσιο παισιο

    https://peradio.com/

  • 1821

    Και φυσικα η ταπεινη ελλας θα δεχτει επιθεση αλλα θα σωθει με παρεμβαση θεου και οταν αυτη ανεβαινει οι αλλοι θα κατεβαινουν αλλα η ταπεινη πλην ηλιθια ελλας θα προσφερει με πολυ μεγαλη χαρα χειρα βοηθειας εις τους πρωην δημιους της

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    «Απαύγασμα εκ των Προφητειών των Ιερών γραφών»

    «Ακούσατε Έθνη και λαοί της Οικουμένης πάσης και σύ αναγνώστα πρόσεχε σ’ αυτά που θα διαβάσης

    Η ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΙ έληξε του τρομερού Πολέμου τόσα δεινά πέντε μηνών δεν επαρκούν Θεέ μου, και πάλιν νέος Πόλεμος θ’ αρχήση να ξεσπάση αλοίμονον στον άνθρωπο τι έχει να περάση!..

    http://hggiken.pblogs.gr/2012/06/to-poihma-profhteia-to-apodidomeno-ston-g-iwshf-se-biblio-toy-19.html

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    «Ο ελληνικός στρατός θα είναι θεατής. Γήπεδο θα΄ναι η Παλαιστίνη, τάφος τους η
    Η Νεκρά Θάλασσα («Dead Sea») στα σύνορα Ισραήλ – Ιορδανίας

    Δημήτριος : Γέροντα, θα διαρκέσει πολύ αυτό το κακό;

    Γέροντας : Μπόρες, μπόρες θα΄ναι! Θα δώσουμε όμως εξετάσεις.

    Δημήτριος : Γέροντα, θα υπάρχουν ηγέτες κατάλληλοι;

    Γέροντας : Θα οικονομήσει ο Θεός. Σε αυτόν τον πόλεμο όλοι θα γυρίσουν νικημένοι. Ο ελληνικός στρατός θα είναι θεατής. Γήπεδο θα΄ναι η Παλαιστίνη, τάφος τους η Νεκρά Θάλασσα.

    Αυτό θα είναι το πρώτο ημίχρονο. Αλλά, υπάρχει και δεύτερο ημίχρονο.

    http://hggiken.pblogs.gr/2011/08/o-ellhnikos-stratos-tha-einai-theaths-ghpedo-tha-nai-h-palaistin.html

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Θεατές θα είμαστε αλλά με αυτά που συμβαίνουν φοβάμαι μή μας βάλουν να πληρώσουμε εισιτήριο…;-)

  • Αντύπα

    Είναι πολλά τα λεφτά Αρη.

  • DiscussioneR

    Πω πωωωω θα γίνει χαμόςςςςς!!! Θα πλέξει το 3χρονο δαμάλι!

    • Γιώργος fs.

      Μέσα στο χρήμα…φαντάζομαι!!!😆😆😆

      • DiscussioneR

        Γιώργο πήγα το πρωί στην αγορά να ψάξω για κελεμπίες… Εκτός του ότι ήταν πολύ μεγάλα τα μεγέθη για μένα, ήταν φτηνιάρικες, της πλάκας. Με τίποτα δεν τις φοράει ένας σεΐχης σαν εμένα αυτές!
        Φεύγω σύντομα για Ντουμπάϊ, εκεί θα βρω αυθεντικές. Και όλα τα μεγέθη!…

        • paris georgiou

          Το έγραψα πιο κάτω, για τις κελεμπιες που προβαρεις, άστα τα μάθαμε

          • DiscussioneR

            Πάρη, ακόμα δεν έγινε εισαγωγή, κάτι φτηνιάρικα κουρέλια μόνο…

          • paris georgiou

            Ασε το παραμύθι ήδη έχεις 30 κελεμπιες

          • Γιώργος fs.
          • paris georgiou

            Κάτι ακούστηκε Γιώργο

          • Γιώργος fs.

            Κάνε αποκαλύψεις… Πάρη!

          • paris georgiou

            Εδω τους είδαν σε ιδιωτικό Jet

          • DiscussioneR

            Ο γκουγκλ είσαι ρε Πάρη?…

          • paris georgiou

            Χαχαχα

          • DiscussioneR

            Θα μου την πέφτουν όλες, πρόβλημα!!

          • paris georgiou

            Αλλά ξέρουμε εσύ θέλεις το αστέρι της φώτο, που ανεβαζε ο Γιώργος αλλά αυτή δεν πέφτει με τίποτα

          • DiscussioneR

            Την έβαλα από το επόμενο πρωί σε πρόγραμμα φιτνεςςςς! Ο Ασσούρ την είδε… στυλάκι την έκανα

          • paris georgiou

            Εγινε και αυτό; άμα έχεις χρήμα όλα γίνονται

          • DiscussioneR

            Ευτυχώς το e-bay!…. Αν περίμενα να βρω στο μοναστηράκι, άστα να πάνε!

          • paris georgiou

            Χαχαχα χαχαχα

          • paris georgiou

            Κάτι είπε ο Γιώργος

          • paris georgiou

            Που να σε δει o BMW με κελεμπιες θα έχουμε σοκ

        • Γιώργος fs.

          Φέρε και σε μένα μια !!

          • paris georgiou

            Γιώργο για νέο μας το είπε λες και δεν τα μάθαμε

    • Mercury

      α, μπα, το έκλεψα κι αυτό

      • DiscussioneR

        Κι εγώ κλεμμένο το έχω (χαχαχα), από τον Προφήτη! Και κατάλαβα ότι είχε δίκιο. Όλοι θα τρέξουν να πάρουν από κάτι, η Ελλάδα θα μείνει αμέτοχη στον πόλεμο που θα γίνει. Και ξέρεις γιατί?… Γιατί πολύ απλά η Ελλάδα δεν πρόκειται να πάρει τίποτα, τα έχουν δώσει όλα οι γκουβερνάντες

        • Mercury

          Και γιατί έχει άλλη ιδεολογία πλέον. Και άλλης κοπής ανθρώπους. Ή εντελώς βόϊδια θα είμαστε ή γκέυ. Ή και τα δύο. Που θα πάμε οι Καραμήτροι

          • DiscussioneR

            Έχει κι απ’ αυτό που λες, αλλά δεν ξέρουμε τελικά ποιοί είναι οι ‘Ελληνες γύρω μας…. Έχει μπει πολύ πράμα στην Ελλάδα και ΔΕΝ εννοώ τα τελευταία χρόνια, τους λαθρο… Κυκλοφορούν ανάμεσά μας αιώνες, συγκεκαλυμμένοι, με ελληνικά ονόματα και άντε να βρεις άκρη!…

          • Mercury

            Ναι

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Θα τους φέρει εκεί μέσα τώρα η δικαιοσύνη του Θεού και δεν θα γυρίσει ένας πίσω να πει τι έπαθαν.
    Θα τους φέρει εκεί μέσα τώρα η δικαιοσύνη του Θεού και δεν θα γυρίσει ένας πίσω να πει τι έπαθαν.
    Θα τους φέρει εκεί μέσα τώρα η δικαιοσύνη του Θεού και δεν θα γυρίσει ένας πίσω να πει τι έπαθαν.

    μετά θα έρθει το ΝΑΤΟ, ποιό είναι το ΝΑΤΟ; Οι επέσχυντοι απόγονοι του Βατικανού που κατέστρεψαν το Βυζαντινό Πολιτισμό.

    Σε δύο ολιγοχρόνιες συνάξεις κατά τη γνώμην των πατέρων, θα έχει περί τα 220.000.000 νεκρούς.

    http://oimos-athina.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4137.html

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Αἰσχύνης πλήρωσον ἐχθρῶν τὰ πρόσωπα,
    καὶ πολλῆς ἀτιμίας καὶ ἐντροπῆς,
    καὶ ἀποστραφήτωσαν εἰς τὰ ὀπίσω
    ψαλμικῶς κενοί, Δέσποινα καὶ ἄπρακτοι.

    Σὺ εἶ, Παρθένε, Ἑλλάδος σκέπη.

    Παντοῦ καὶ πάντα,,,ΠΑΝΑΓΙΑ,,,
    Ἡ ἀπάντησή μας στοὺς ἀντίχριστους.

    Kαλὰ …σαράντα,,,προσωρινοὶ γείτονες.

    Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση…συνεχίζεται…
    ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

  • Captain Wanted

    (ΑΣΧΕΤΟ)
    Για οσους ενδιαφέρονται & δεν το γνωρίζουν.
    22-30
    ΕΡΤ3 Πόλο Γυναικων ΕΛΛΑΔΑ-ΡΩΣΙΑ ,Για το παγκόσμιο πρωτάθλημα υγρού στίβου

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Θα έχει ωραίες κοπέλες φάσεις.

      • Captain Wanted

        Αμέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέ
        Ειδικά τα πλάνα κάτω απο το νερό,που δείχνουν τις μονομαχίες.
        Είναι το κάτι άλλο.

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Αυτά τα πλάνα είναι και για plan B & plan C και λέγε…;-)

          • Captain Wanted

            Πάνω από όλα ..Πρέπει να είναι σε ρυθμό αργό..
            Ω΄στε να βλέπουμε τις λεπτομέρειες..
            Δηλαδή που κρίνονται οι μονομαχίες.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ξέρεις γιατί σου βάζω αυτά τα συγκεκριμένα gif

          • Captain Wanted

            Ναι.
            ΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧα

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ήμουν σίγουρος

          • Captain Wanted

            Ωρε Μάγκα Μου.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Εμένα λες;

      • Apollon2012

        Υγρές φάσεις… με πολύ υγρασία…

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Μη μου μιλάς για υγρασία και ξεθεώθηκα στο κολύμπι 3 μέρες.

  • Mercury

    προσπαθώ να σκεφτώ την δικαιολογία για την επίθεση » τους την πέφτουμε λόγω απληστίας » αλλά δεν μου βγαίνει

    • © Proud to be Greek

      Μα σύμφωνα με την ΑΟΖ που εχουν στο μυαλό τους τα πάντα τους ανήκουν και δεν ανήκει τίποτα σε εμάς, ασε που το οικόπεδο 11 θεωρούν οτι ανήκει…..στην Αίγυπτο……………..

      • Mercury

        Αυτοί έχουν φτιάξει έναν κόσμο όπως γουστάρουν στο μυαλό τους, το ζήτημα είναι γιατί δεν τρώνε δυο φάπες από τους υπόλοιπους να ηρεμήσουν. Όσο για μας, αποτύχαμε πλήρως σε μια κορυφαία συγκυρία να πάρουμε μερικά πόιντς στην διεθνή διπλωματική σκηνή. Δυστυχώς

        • © Proud to be Greek

          Τα πόιντς τα εχουμε πάρει και απο την Αμερική., και απο την Αίγυπτο, και σιγά σιγά θα παίρνουμε και αλλα.
          Το «αποτύχαμε πλήρως» είναι αυθαίρετο και αναληθές.

          Η σφαλιάρα θα ερθει στην ωρα της…………και πλησιάζει.

          • DiscussioneR

            Γεια σου Γιώργη αισιόδοξε!!!

          • © Proud to be Greek

            Ρεαλιστής είμαι και βλέπω χωρίς να είμαι προκατηλημένος.

          • DiscussioneR

            Είσαι και λιγάκι φιλοσυριζαίος όμως

          • © Proud to be Greek

            Οχι.
            Αν τα ιδια έβλεπα και επι Σαμαροβενιζέλων να είσαι σίγουρος οτι θα τα ελεγα.

          • © Proud to be Greek

            Συγκρίνω με αυτούς που εχουν περάσει ηδη απο την εξουσία, και οχι με το ιδεατό που εχω πλάσει στο μυαλό μου
            ………..και ΘΑ ήθελα ΝΑ……

          • DiscussioneR

            Αφού όλοι ίδιοι είναι…

          • © Proud to be Greek

            Πανω – κάτω / μέσες – άκρες ναι αλλα
            Πρέπει να το διαπιστώσω ή να διαπιστώσω οτι κάποιος διαφέρει.,
            Το να ισιπεδώνω και να προδικάζω, το θεωρό κακό λαϊκισμο.

          • DiscussioneR

            Είπαμε, με την ιστορία οδηγό προχωράμε!…

          • © Proud to be Greek

            (και την Σερβία που παραδέχτηκε το λαθος της να αναγνωρίασει τα Σκόπια
            και απο τα Σκόπια που δέχονται να αλλάξουν όνομα
            και δημιουργείται βαλκανικός Ορθόδοξος αξονας με Ελλάδα – Σερβία – Βουλγαρία)

        • ASVOS

          Εμεις αποτυχαμε γιατι δεν κανουμε αρκετα παιδια

          • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

            Αδρεας παπανδρεου

          • DiscussioneR

            Πολύτεκνος!!!

      • ASVOS

        Ναι στην Αιγυπτο η οποια νομιζουν οτι τους ανηκει …………

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Αυτα ειναι…

    Ο νταβατζης κερδιζει παγκοσμια κυριαρχια…

  • #jesuisahmet

    Μόνο μην την πατήσουμε σαν το κοίτασμα Αφροδίτη που περιμέναμε περιμέναμε και στο τέλος γεμίσαμε δεν γεμίσαμε έναν αναπτήρα με το αέριο που πετάχτηκε

  • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

    Διαβάστε πιο χαμηλά και λάβετε θέσεις στον διάλογο Ελλάδας- Κύπρου. Έχει ενδιαφέρον νομίζω…

  • Apollon2012

    Τελικά αρχίζω να υποπτεύομαι πως όλα τα δημοσιεύματα που γράφουν για τρισεκατομμύρια από την εξόρυξη της Κύπρου είναι κόλπο για να προκαλέσουν τον μέγιστο Σώρρα να φανερωθεί και να αγοράσει όλα τα οικόπεδα μόνο με τα ψηλά του!

    • DiscussioneR

      Καλό ρε Άρη!!! χαχα

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Οι νεοελληνες που πανε ορκιζονται σε δαυτον και ξεβαφτιζονται

      • Apollon2012

        Σώρρας, Σαρβάιβορ και ΣΥΡΙΖΑ τα τρία Σσσ της σύγχρονης Ελλάδας… Ησυχία, η χώρα κοιμάται…

    • Γιώργος fs.

      Ακόμα να συλλάβουν αυτό το παλικάρι;;

      • Apollon2012

        Ναι… και ξέρεις κάτι Γιώργο; Οσο καθυστερούν τόσο χαίρεται το Μόγγολο πως έκανε το τέλειο έγκλημα!

  • Apollon2012

    Απευθύνομαι στους γνώστες ανατομίας συν-σχολιαστές, είναι ποτέ δυνατόν να γίνει αυτό που κάνει στο 1:30 https://www.youtube.com/watch?v=c0lnMCU8woA&t=90s ;;; Παρακαλώ μόνο με οπτικές αποδείξεις!!!

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    ε αφου ολοι σας με το οτι εχει η ελλαδα και κυπρος κοιτασματα πετρελαιου-φυσικου αεριου κανετε λες και σας κληρωσε λαχειο ,,, πειτε μας ποσο θα την πληρωνουν οι πολιτες στα ενχωρια βενζιναδικα ????

    • DiscussioneR

      Βρε καλώς τον!! Σαν την πανσέληνο εμφανίζεσαι μια στο τόσο!

  • ASVOS

    Το γνωμικο της ημερας Η θΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΗΝΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΟΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Οι αρχαίοι το έλεγαν : Έστι δίκης οφθαλμός ος τα πανθ’ορά

  • Spock

    Αν ισχυουν εστω τα μισα το διακυβευμα ειναι πολυ μεγαλο για να αφησουν τον τουρκο να κανει τα δικα του. αλλα ταυτοχρονα ειναι και αδυνατο να τον αγνοησουν

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    ε αφου ολοι σας με το οτι εχει η ελλαδα και κυπρος κοιτασματα
    πετρελαιου-φυσικου αεριου κανετε λες και σας κληρωσε λαχειο ,,, πειτε
    μας ποσο θα την πληρωνουν οι πολιτες στα ενχωρια βενζιναδικα με το που
    ξεκινησει η εξορυξη τους!!!!θα μας πειτε ποσο φτηνα θα φουλαρουμε απο τα βενζιναδικα να χαρουμε μαζι σας??

    • DiscussioneR

      Άλλη μια! δεν το είδαμε πιο κάτω…

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        ουτε και γω ειδα να λετε τιμη λιτρου!!

        • DiscussioneR

          Μη βιάζεσαι! Θα πέσει η τιμή χαμηλά… Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε?

          • paris georgiou

            Μέσα στα πράγματα είσαι αλλά ο δάσκαλος δεν το ξέρει

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            απλα φρονω πως χαιρεστε για το τιποτα!!! ψαχνετε να πανηγηρησετε για αλλωνων τα συνφεροντα και οχι για των πολιτων που δεν θα δουν ουτε ψιχουλα απο την ολη υποθεση των κοιτασματων!!

          • DiscussioneR

            Θα σε πάω βόλτα με το νέο μου σκάφος…. 114 μέτρα παρήγγειλα, να είναι μεγαλύτερο από του σεΐχη αχμαντινετζανταζιζ

          • Mercury

            αν είναι έτσι έρχομαι κι εγώ στο σκάφος :P

          • paris georgiou

            Μην κάνει αποκαλύψεις από τώρα

          • DiscussioneR

            Πάρη όλοι οι καλοί χωράνε! Και ο δάσκαλος είναι απαραίτητος. Όταν εμείς θα λιαζόμαστε στην πισίνα, ο δάσκαλος θα μας νανουρίζει πάνω από το βατήρα. θα του βάλω και ειδικό χρυσό Θρόνο να κάθεται!

          • paris georgiou

            Μετράς φίλε μου, δεν ξεχνάμε τον δάσκαλο

          • Mercury

            Να από που σε ξέρω ! Από την καντίνα στα φεστιβαλ της ΚΝΕ παλιά…

    • Mercury

      Από τις εξορύξεις θα βγαίνουν λάστιχα όχι στα βενζινάδικα αλλά έξω από τα σπίτχια μας. Θα έχουμε ατομική παροχή, δεν το ξερες?

    • paris georgiou

      Καλησπέρα και καλώς ήρθες Σπαρτακε

    • Γιώργος fs.

      Καλώς τον Σπάρτακο!!!
      Έλειψες μεγάλε δασκαλε.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        και θα ξαναλειψω !!!! εξαλου οσο πιο μανταρα γινονται τα εσωτερικα δρωμενα των ελληνων απο τους εξωτερικους παραγοντες εξουσιας (με την συνβολη των εσωτερικων)τοσο πιο λαμπρο διαφαινεται πως θα ειναι το μελλον των ελληνων πολιτων!!

        • DiscussioneR

          Τώρα που θα κονομήσουμε και θα έχεις απεριοριστα δωρεάν ΜΒ??…

    • Apollon2012

      Θα πιστώνεται στον Τραπεζικό μας λογαριασμό κάθε μήνα κάνα 2χίλιαρο στον κάθε έναν από εμάς.

    • Spock

      +10% φορος γεωτρυπανου

      • Mercury

        χαχαχα, έχεις πάει σε ούμπερ λέβελ τον κυνισμό φίλε μου, υποκλίνομαι

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    » Αλλά σας λέω ό,τι και να δείτε να μην απελπίζεσθε (…) Το έθνος θα μεγαλώσει»

    + ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ (1924-1994)

    Αλλά σας λέω ό,τι και να δείτε να μην απελπίζεσθε.

    Θα δείτε να εφαρμόζονται διατάξεις αλλά μην απελπίζεσθε μετά θα αποσύρονται. Άλλες πάλι δεν θα προλάβουν να βγουν.
    Το έθνος θα μεγαλώσει. Η Τουρκία θα καταστραφεί. Η θρησκεία τους είναι όλη μια αμαρτία.

    Την Ελλάδα θέλουν να την εξαφανίσουν. Οι «φίλοι» της θέλουν να την τσαλακώσουν

    http://hggiken.pblogs.gr/2011/07/alla-sas-lew-o-ti-kai-na-deite-na-mhn-apelpizesthe-to-ethnos-tha.html

  • Apollon2012

    Αλήθεια, στην περίπτωση του Σώρρα [που έπαιξε ως ξάδερφος του Τσίπρα με έναν λαό] δεν υπάρχει υπερ-κοριός να εντοπίσουν κλήσεις και να τον συλλάβουν;

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Μπορεί ο κοριός να συλλάβει φώκια; Μικρός δεν είναι;…;-)

    • ASVOS

      Ευραιος κι ο Σωρρας?

  • Γεωργιος Φουντας

    πιστευω να ξερετε τι θα παρει ο κυπριος πολιτης απ τα κερδη ε?

    • DiscussioneR

      Θα μας πει σε λίγο το αμερικανοπούλι που ξέρει «από μέσα»….

      • Γιώργος fs.

        Πήγε στην Κύπρο και προσέχει το γεωτρυπανο!!

        • DiscussioneR

          Έλεγε κάτι για μερικά γαλόνια που θα πάρουν οι αδερφοί Κύπριοι, να γεμίσουν τον καυστήρα τους…

          • Mercury

            Δεν ήταν σεξουαλικό υπονοούμενο? Κυριολεκτικά το έλεγε?

          • paris georgiou

            Τελικά έχει μεγάλη ψυχή το πουλι

          • ASVOS

            Τι πουλι? Πεος?

    • Mercury

      τον επόμενο νικητή του Survivor γιατί με τον Μάριο έπεσαν έξω

    • © Proud to be Greek

      Περίπου οτι πήρε και ο ξυπόλυτος και άξεστος κουβετιανός / καταριανός και έγινε άνθρωπος.
      Τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα.

    • ASVOS

      ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Θα δουλευουν για να βγουν

  • ΝΙΚΗΤΑΣ

    Πριν 3-4 χρόνια κάποιος περίμενε τον Μαρκεζίνη για σωτήρα. Ακόμα γελάω με τη φάση που είχε.

    • ΙΩΝ 1942

      ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ…!!!

      • ΙΩΝ 1942

        ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ

      • ΝΙΚΗΤΑΣ

        Για τον sir γιο του μιλώ,

        • ΙΩΝ 1942

          ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΚ.

  • ΙΩΝ 1942

    ΘΑ ΒΑΛΛΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΡΥΠΑΝΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΟΖ…ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ…ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ…???

    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΤΟΙΚΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΕΝΝΟΩ…!!!

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Τῇ ΙΖ’ τοῦ αὐτοῦ μηνός,
    Μνήμη τῆς Ἁγίας Μεγαλομάρτυρος Μαρίνης.

    ,,,Χεὶρ δημίου τέμνει σε Μαρῖνα ξίφει,
    Χεὶρ Κυρίου χάριτι θείᾳ δὲ στέφει.
    Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ Μαρῖνα δειροτομήθη,,,

    Ταῖς αὐτῆς ἁγίαις πρεσβείαις, ὁ Θεός,
    ἐλέησον καὶ σῶσον ἡμᾶς. Ἀμήν.

    †…Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ

    Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση…συνεχίζεται…
    ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

  • ASVOS

    Καλυνυχτες
    Τα λεμε αυριο παλι

    • Captain Wanted

      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

    • Γιώργος fs.

      Καληνύχτα φίλε!!

    • Spyros Spyropoulos

      Καληνυχτα φιλε Ασβε και καλο ξημερωμα!

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

    όπως έλεγα σέ προηγούμενο άρθρο,δέν είναι μικρά ή μεσαία τά κοιτάσματα,αλλά ό,τι μεγαλύτερο υπάρχει παγκοσμίως.Καί στήν Κύπρο καί στήν Ελλάδα. Ίσως αυτό νά είναι τό μυστικό.

    • Mercury

      γμτ :(

  • ΝΙΚΗΤΑΣ

    Υπάρχει κάποιος ανήθικος που νομίζει ότι για να με προσβάλει εμένα έχει το δικαίωμα να ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΙ ΤΑ ΕΝΔΟΞΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΝΔΟΞΑ ΣΥΜΒΟΛΑ. Κάτι σαν τους LGBT που βάφουν την σημαία της Ελλάδος με φούστικα χρώματα. Απλά ο ίδιος αποκαλύπτεται πόσο λίγος είναι

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Στον αγιο χριστοφορο πικερμη ειναι ενας ( ιερεας)

    Ηξερε τον αγιο προρφυριο….

    Δεν μπορει να γονατιση βαζει μαξιλαρι κατω τα εχει σακατεψει τα γονατα απο τις μετανιες

    Οποιος επιασεν επιασεν

  • Mercury

    a propos, έχετε δει αυτήν την ταινία? ( όχι Μέρκιουρι, δεν βλέπουμε Β μούβις)
    Τέλος πάντων, δείτε την, τα λέει ΟΛΑ

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    παντως ειμαι υπερ του να εξορηξουν τα πετρελαιοφορα-φυσικου αεριου κοιτασματα ελλαδος-κυπρου παροτι οι πολιτες δεν θα επωφεληθουν το παραμικρο βαση των συνφωνηθεντων ξεπουληματος,,, και ειμαι θετικος οχι γιατι δεν θα επωφεληθουν οι πολιτες αλλα γιατι η εξορυξη τους θα καταργησει ενα αλλωθι που ισχυριζονταν καποιοι και θα δρομολογησει εσωτερικες ανακαταταξεις-αναταραχες!!!

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Οι θρόνοι εδώ που παίζουν ρόλο;

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        ????

    • Mercury

      εγώ θέλω ‘ολο αυτό να έχει το τέλος της ταινίας που προτείνω παρακάτω

  • skeptomenosellin

    Για πόλεμο δεν ξέρω.
    Αλλά κάτι δέκατα πλέον κάποιοι τα έχουν…

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Ας αρχίσουν να τρώνε δεκατιανό…..

      • skeptomenosellin

        Πάντως εγώ έφαγα τσιπουρίτσα… ;-)

        • Mercury

          εγώ ψάχτηκα για μελομακάρονα ελέω καιρού αλλά έφαγα πόρτα

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      καί ένας τυφλός βλέπει τό τί θά γίνει από εδώ καί πέρα φίλε.

      • skeptomenosellin

        Ας μην προλέγουμε Αντίνοε…

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          Αντίνοος

          • skeptomenosellin

            Αλλάζετε άβαταρ συχνότερα και από πουκάμισα… :-))

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            τό έχω από τόν μάιο.

          • skeptomenosellin

            Και εγώ μια ζαλάδα από τον κράσο…. :-))

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Άκρατος ήταν;

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            ήπιε ακράτητα__))))

          • skeptomenosellin

            Άκρατος άκρατος….

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

    μόλις είδα τήν ταινία αντιρρησίας συνείδησης.Άσχετα μέ τήν υπόθεση τής ταινίας,οι πολεμικές σκηνές ήταν εξαιρετικά ρεαλιστικές.Φοβερό πράγμα ο πόλεμος!

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Σκέψου και να το ζήσεις.

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        πόλεμο δέν θα ζήσουμε,αλλά μάχες πόλεων θά έχουμε.

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Έχεις σκεφτεί γιατί στην Εκκλησία μια από τις πιο συχνές φράσεις είναι το ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ;

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            ξέρεις εσύ;

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Γιατί ακριβώς χωρίς Θεό μόνο πόλεμος υπάρχει.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            σωστό

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δεν συμφωνείς;

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            τί θέλει νά πεί ο ποιητής;

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δες τι γράφω.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            τό είδα,αλλά δέν καταλαβαίνω πρός τί ο αλληλοσπαραγμός.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Μην ρωτάς εμένα, δεν το προκαλώ.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            τότε μήν τό συνεχίζεις.

    • christos10.1

      στειλε κανα λινκ

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        ταινίες ον λάιν,βάζεις τόν τίτλο καί στό βγάζει

        • christos10.1

          οκ

  • christos10.1

    δηλαδη πρεπει να χαρουμε τωρα για το κοιτασμα????
    ρε δε μαμιεστε νυχτιατικα…

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      έτσι,έτσι

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Εμείς θα αρκεστούμε σε ΚΟΙΤΑΓΜΑ του ΚΟΙΤΑΣΜΑτος.

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        οφθαλμοκοιτασματόλουτρο

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Μέχρι την πλήρη ανατροπή!

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            πότε ρέ φίλε; πότε;

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Προσωπικά πιστεύω άμεσα, ίσως μέσα στο μήνα.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            όχι,θέλει χρόνια ακόμη,δυστυχώς.Πρέπει νά γονατίσουν τά πάντα όλα.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δεν διαφωνώ στο θέμα και την πίεση του γονατίσματος. Αλλά νομίζω ότι θα γίνουν πολύ γρήγορα. Θα φάει η μούρη του Έλληνα χώμα, πολύ άσχημα. Ταχύρρυθμο σεμινάριο.

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            ό,τι πεί ο Θεός

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Πάνω από όλα!

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    επειδη οι πολιτες δεν θα επωφεληθουν το παραμικρο απο τα κοιτασματα προτεινω και τα ελληνικα κοιτασματα να ξεκινησουν μετα τα κυπριακα, και μετα ……… μετα ……. οχι μονο ολα θα πανε στους ελληνες πολιτες αλλα θα γελασει και το παρδαλο κατσικι!!!!!!

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      δέν χρειάζεται νά προτείνεις,γι΄αυτό ακριβώς βυθιστήκαμε στά χρέη.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        οσοι τρωγανε ξενα μοχθηκα χρωστανε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και οχι φαινομενικα ,,, βεβαια το αξιοσημειωτο του μελη γενεσθαι θα ειναι οτι ουσιαστικα θα καταργηθει το μεγαλο «αλλωθι» ΚΑΠΟΙΩΝ και θα δρομολογηθουν κοσμογονικες εξελιξεις!!

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          εξελίξεις όπως;

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            μα αμα αποκαλυψω δεν θα τα βγαλουν και θα χαλασει η μαγια!!

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            ααα…από σένα εξαρτώνται λοιπόν οι εξελίξεις

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            βασικα εξαρτωνται απο την παραμετρο που καλειται «νωον πολιτης» και ειδικα ελλην!!!

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            τότε πές

  • ΝΙΚΗΤΑΣ

    Αυτά που έρχονται μόνο με Πίστη στον Θεό θα μπορέσουμε να τα ξεπεράσουμε. Και όταν λέω Πίστη, δεν εννοώ μπαρμπούτσαλα αλλά πραγματική Πίστη.

  • Spock

    τωρα που γινεται η βενζινα τζαμπα βρηκα να πουλησω ο μακακας το γκραντ τσεροκι το 4λιτρο για 500e

    • skeptomenosellin

      χαχαχαχαχαχαχ…

  • skeptomenosellin

    Καληνύχτα. Καλή βδομάδα να ‘χουμε. Και με πολλούς υδατα εεεε υδρογονάνθρακες……………

    • Spyros Spyropoulos

      Καληνυχτα Χαρη και καλο ξημερωμα!

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      μέ τήν προσήκουσα κρασοκατάνυξη.

      • skeptomenosellin

        Άντε εσύ. Μην ακούσεις τίποτα……
        Καλό βράδυ….

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          σέ καμαρώνω ρέ…άντε όνειρα γλυκά)))

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Προς το παρόν αρκέσου σε υδατάνθρακες και πρωτεϊνες.

      • skeptomenosellin

        χαχαχαχαχαχ

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

    καταγγελία αστυνομικού
    χωρίς βενζινη τά περιπολικά στήν μυτιλήνη.

    • skeptomenosellin

      Κυνηγάνε τους εγκληματίες σπρώχνοντας….
      χαχαχαχαχα

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        κρύβονται καί τούς παρακολουθούν τώρα,δέν τούς κυνηγάνε.Είναι νέα μόδα.Αλλά εσύ θά κοιμόσουν υποτίθεται.Κάθεσαι καί κρυφοκοιτάς ρέ άτιμο;

        • skeptomenosellin

          Έφυγα… :-)

          • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

            ψηλά τά λάβαρα,περιμένει η σύζυγος.Κοίτα νά μάς βγάλεις ασπροπρόσωπους.

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Δεν πειράζει, σε λίγο θα έχουμε άφθονους υδρογονάνθρακες.

      • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

        όχι εμείς.Ο μακρόν,ο τράμπ,ο…ο…ο… αλλά όχι εμείς.

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

    αυτόν πού δείρανε τόν ελληνοαυστραλό,τόν δείρανε επειδή είχε τατουάζ μέ μαιάνδρους,λένε.

  • DiscussioneR
  • HaraldHadrada MERCYLESS

    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ!!!!!ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ!!!!!!!

  • DiscussioneR
  • Spock

    φοβαμαι να παω για υπνο τωρα, θα κοιμηθω πλουσιος και θα ξυπνησω φτωχος

  • JamesTzenos

    I do not see any Italian ships or planes around Cyprus!!!!

  • Koutroulis

    Ναι αληθεια λεει το αρθρο στο τελος του τιτλου
    Ειστε αφελεις

  • Βραδύνους ψηφοφόρος

    Θα μας τα φάνε τόσο στεγνά και άγρια που θα αποδειχτεί ότι με τους Τούρκους η συνεκμετάλλευση θα ήταν πολύ τιμιοτερη και προσοδοφόρα οικονομικά και πολιτικά.

    • Βραδύνους ψηφοφόρος

      Αλλά είναι κι αυτοί τόσο μαλ©κες!…

  • ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    Ιδιαίτερα ενδιαφέρον άρθρο-προειδοποίηση προς στους λήπτες σχετικών αποφάσεων.

    Επίσης βλέπε: Blood & Oil: Greco – Turkish War (Youtube)