Εικόνες που ρεζιλεύουν τη χώρα διεθνώς: Αριστεροί μπαχαλάκηδες χτυπούν τουρίστα στην Ερμού επειδή ψώνιζε Κυριακή! -Δείτε εικόνες & βίντεο

Δημοσίευση: 16 Ιουλίου 2017, 8:46 μμ | Ανανέωση: Ιούλιος 16, 2017 στις 8:56 μμ

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στο κέντρο της Αθήνας.

Όπως καταγγέλλει ένας Ελληνοαυστραλός τουρίστας, έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από κουκουλοφόρους, μετά την έξοδο του από κατάστημα στην οδό Ερμού.

Με αίματα στο πρόσωπο και στο σώμα ζητά τη βοήθεια της αστυνομίας, καταγγέλλοντας πως του επιτέθηκε ομάδα κουκουλοφόρων, επειδή μπήκε σε κατάστημα και ψώνισε.

Όπως λέει στις κάμερες «περπατούσα με την οικογένειά μου, πέρασαν από κοντά μου και με χτύπησαν με γροθιές, χωρίς λόγο. Δεν τους είπα τίποτα, δεν τους ήξερα. Μου είπαν μην ψωνίζετε».

Το πραγματικά απίστευτο περιστατικό συνέβη μετά το τέλος της πορείας συνδικαλιστών και εργαζομένων κατά της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων, μπροστά στα μάτια της συζύγου, της μικρής του κόρης και της πεθεράς του.

«Απλώς περπατούσαμε και οι τέσσερις σαν να μην συμβαίνει τίποτα, όταν ξαφνικά γύρισαν και χτύπησαν τον σύζυγό μου. Παντού αίμα, η κόρη μου έκλαιγε, λιποθύμησε, προσπάθησα να τον τραβήξω μακριά, αλλά δεν τους ενδιέφερε, έσπρωξαν τη μητέρα μου, εμένα, το παιδί. Σοβαρά τώρα; Τι ζώα είναι αυτά; Δεν μπορεί να συνέβη αυτό… Δεν γίνεται να συμβαίνουν αυτά», δηλώνει η σύζυγος του θύματος.

«Είμαστε τουρίστες, επιστρέφουμε αύριο στην Αυστραλία. Ήρθαμε εδώ, ξοδέψαμε τα χρήματά μας για την οικονομία σας. Και να μας χτυπήσουν; Δεν θα έρθω ποτέ ξανά, αυτό είναι σίγουρο», τονίζει.

  • Καλοί μ@λ@κες είμαστε……….

    • Captain Wanted

      Με περικεφαλαία παρακαλώ.

    • Γιώργος fs.

      Άξιος αδερφέ!!

  • Monkeydonia

    η ξεφτίλα στο μεγαλείο της

  • Aριστερά αποβράσματα.

    • DiscussioneR

      Αναμένουμε τη Μέδουσα!

      • Spyros Spyropoulos

        Μεδουσα ακουμε και Μεδουσα δεν βλεπουμε………

        • DiscussioneR

          Έρχεται Σπύρο, από Δυτικά είπε ο αρνιακός

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    αφου τους χαϊδευουνε και δεν τους…………..οταν υπηρετουσα εγω πριν τον επαρατο σημιτη,οποιος επεφτε στα χερια μας εφτυνε το γαλα της μανας του

    • Apollon2012

      Δυστυχώς. Διαταγές και τότε, διαταγές και τώρα. Οσο η διαταγή υπερτερεί του όρκου, χαιρετίσματα!

  • Assurbanibal

    Η γυναίκα του τον έδειρε και την καλύπτει γιατί ντρέπεται ο λούλης…

    • Γιώργος fs.

      Λινκ!!

  • Assurbanibal

    Τα τσοντοκάναλα κυνηγάνε την είδηση… μπορεί κανένας να μας πει πόσοι τουρίστες χάνουν τη ζωή τους απο ναρκωτικά κι απο ατυχήματα κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα? ΚΑΝΕΝΑΣ!

  • Apollon2012

    Και από που συνάδει πως ήταν αριστεροί; Τραγικό συμβάν πέρα από κάθε αμφιβολία αλλά πολύ φοβάμαι πετάμε τη σκούφια μας για εμφίλιο. Εντωμεταξυ δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος, ακόμα και μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ να πιστεύει πραγματικά πως αυτό το μόρφωμα, το μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ έχει καμία σχέση με αριστερά ή πως όλα τα νομοσχέδια που έχει περάσει μέχρι σήμερα αφορούν αριστερή διακυβέρνηση και δεν θα τα περνούσε αμάσητα η ΝΔ.

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Τα κάτωθι είδη βρίσκονται υπό προστασία:

    Αριστερά αποβράσματα
    Γνωστοί-Άγνωστοι κουκουλοφόροι
    Δημόσιοι υπάλληλοι
    Μούσλια φρέσκα & μπαγιάτικα
    Πισωγλέντηδες, γυναικωτοί, conchites, κτηνοβάτες, νεκρόφιλοι
    Μνημόνια νέα & παλαιά

    Ο αγγίζων διώκεται…!

    • Apollon2012

      Εξέλιξη! Γίναμε μοντέρνοι!

  • Να και κάποιοι , που κάνουν ακριβώς το αντίθετο ( δλδ περήφανη την χώρα τους ) στο εξωτερικό.
    Πιλότοι της 338 Μοίρας , στο RIAT 2017.

    https://uploads.disquscdn.com/images/72b64018688139515fd48dfcd193c22619cb525fbffcfb605a5e59b11ff40c45.jpg

    • Ίυγξ Δρυς

      ΆΞΙΟΙ!!!

  • Anno Domini

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΤΟΥΡΙΣΤΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ,ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΞΑΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ,ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΕΙ,ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!

    • Apollon2012

      Δηλαδή οι λίγοι θα επιβάλουν τον «νόμο» τους. Εξαιτίας μερικών που δεν γνωρίζουμε ούτε τα κέντρα των εντολών τους, ούτε αν είναι πραγματικοί Ελληνες, να απομονώσουμε την χώρα! Αντί να ζητήσουμε την επιβολή της τάξης, με τον ίδιο ζήλο που την επιβάλουν στις διαδηλώσεις των συνταξιούχων να την επιβάλουν και σε αυτά τα περιστατικά, εμείς οι πραγματικοί Ελληνες θα ζητήσουμε την απομόνωση της χώρας. Και το γράφω εγώ που είμαι εναντίον του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές. Ομως, όσα καταστήματα το επιθυμούν ας ανοίξουν, κι όσοι καταναλωτές επίσης το επιθυμούν ας καταναλώσουν. Χωρίς βία.

    • Assurbanibal

      Την είπες τη σαχλαμάρα σου.

    • DiscussioneR

      Γεια σου!!!!!

  • Captain Wanted

    Κατάντια..
    Είμαστε στο έλεος των ψυχοπαθών των εξαρχείων..

    • Lalakis o ηέλιος

      στο ελεος του παρακρατους γι αυτο και ηταν μεμονωμενο επισοδειο.

  • Americanos

    Αυτές οι καταστάσεις συμβαίνουν μόνο στην μικρή Ελλάδα που το πολιτιστικό επίπεδο είναι επιπέδου Αφγανιστάν.Ελάτε στις Η.Π.Α.,στην πιο πολιτισμένη χώρα του πλανήτη που ζούμε όλοι πλούσια,ευτυχισμένοι και πάνω από όλα ελεύθεροι.
    God bless America.Land of the free.Home of the brave

    • Captain Wanted
    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Τι γράφεις ρε φραγκόκοτα;
      Πολιτισμένη χώρα η αμερικλανία;
      Από πότε; Σε τηλεφωνικό θάλαμο ζεις;
      Δεν υπάρχει πιό ξεφτυλισμένη κοινωνία στον πλανήτη από σας…
      Βυθισμένοι στους υπονόμους της ακολασίας, στην ζούγκλα των δρόμων, στο χάος των ναρκωτικών & του αλκοόλ, στην ελευθερία της σιωπής & του πόνου, μας γράφεις για πολιτισμό;
      Βρε ουστ μιγάδες των δολοφόνων….

      • Apollon2012

        Δικός μας είναι, απλά προσπαθεί να μας απομακρύνει από τις ΗΠΑ. Και το καταφέρνει μια χαρά οφείλω να ομολογήσω από τον τρόπο που νιώθω κάθε φορά που τον διαβάζω, και αυτόν τον «λογαριασμό» και άλλους 2 αν δεν κάνω λάθος που έχουν αντίστοιχα σχόλια!

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Ναι, το έχουμε ξαναγράψει κι αυτό, αλλά δεν κρατιέμαι !
          Υπάρχει κι η άλλη όψη βέβαια, να μας κατασκοπεύει…

          • Apollon2012

            Πιθανό κι αυτό… αλλά πάλι, μοιάζει τόσο άτεχνη η προπαγάνδα, που πάλι λες… τόσο βλάκες, μα τόσο;

      • Americanos

        Δήλωσε πλήρη υποταγή στο Αμερικάνικο έθνος και η μοίρα σου θα αλλάξει.

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Δήλωσε πλήρη υποταγή στις ρωσίδες που στα μασάνε !

        • DiscussioneR

          Υποτάξου στη Μελάνια!

    • Anno Domini

      Ούτε κουβέντα για το ξύλο που έριξαν στον κοσμάκη οι ασφαλίτες του Ερντογάν μέσα σε Αμερικανικό έδαφος,ε……?
      «Πολιτισμένη χώρα».

    • DiscussioneR

      Σαν το σαλιγκάρι στη βροχή βγαίνεις
      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Ίυγξ Δρυς

        γυμνοσάλιαγκας

    • Tapantaolare

      Αφου θα το μιλας το αγγλοσαξωνικο θα το διαβαζεις κιολας
      10 reasons the U.S. is no longer the land of the free
      https://www.washingtonpost.com/opinions/is-the-united-states-still-the-land-of-the-free/2012/01/04/gIQAvcD1wP_story.html?utm_term=.5e45ed76ab49

  • nikos(1)

    επιτέλους! το .παρα-Κράτος …λειτουργεί!

  • Γιώργος fs.

    Τόσκα λαμόγιο παραιτήσου!!
    Αρκετά προστάτεψες τους αριστερούς συντρόφους σου !!

  • Captain Wanted

    Τραγουδάκι………………………

    • DiscussioneR

      Από τώρα?

      • Captain Wanted

        Παιδιά του Πλάτωνα & του Αριστοτέλη.

        • DiscussioneR

          Σε ΠάΟ!

          • Spyros Spyropoulos

            Ελα, δεν θελω αηδιες………

          • DiscussioneR

            ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

    Oὔτε νά ἐργαζώμεθα καί νά πραγματευώμεθα τήν Κυριακήν.

    Ἐκεῖνο τό κέρδος ὁπού γίνεται τήν Κυριακήν εἶνε ἀφωρισμένο καί κατηραμένο, καί βάνετε φωτιά καί κατάρα εἰς τό σπίτι σας καί ὄχι εὐλογίαν καί ἤ σέ θανατώνει ὁ Θεός παράκαιρα, ἤ τήν γυναίκα σου, ἤ τό παιδί σου, ἤ τό ζῶον σου ψοφᾷ, ἤ ἄλλον κακόν σου κάμνει.1
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2013/08/blog-post_3738.html

  • paylos

    αυτος ειναι ο σκοπος τους να μην εχουμε εσοδα απο τον τουρισμο.

    • nikos(1)

      και τι να τα κάνουμε!

    • Captain Wanted

      Κάτι παρόμοιο δεν έκανε το ΚΚΕ ;;
      Όπου πήγαινε Κρουαζιερόπλοιο πήγαινε & έκανε κατάληψη το λιμάνι
      Να μην μιλήσουμε για τις επιχειρήσεις θα χάσουμε την μπάλα..

      • Anno Domini

        Ναι,αλλά εκείνοι δεν ρίχνανε ξύλο…..!!!
        Άλλο το αποκλείσεις κάτι για διαμαρτυρία,κι άλλο να σακατέψεις κάποιον γιατί δεν σου κάνει η φάτσα του….!!!

        • Captain Wanted

          Έκλειναν τα σπίτια όμως των εργαζόμενων.
          Αυτό είναι το χειρότερο ξύλο..

    • Ίυγξ Δρυς

      μηδέν τουρισμό θέλω να έχει η Ελλάδα…να γονατίσουν όλοι στα χωράφια….

      • DiscussioneR

        Κακέ!

        • Ίυγξ Δρυς

          μου βγαίνει μία κακία τώρα τελευταία…το παρατήρησα…

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Πρέπει καί ἡμεῖς, ἀδελφοί μου, νά χαιρώμεθα πάντοτε, μά περισσότερον τήν Κυριακήν, ὁπού εἶνε ἡ Ἀνάστασις τοῦ Χριστοῦ μας.

    Διότι Κυριακήν ἡμέραν ἔγινεν ὁ Εὐαγγελισμός τῆς Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καί Ἀειπαρθένου Μαρίας.

    Κυριακήν ἡμέραν μέλλει ὁ Κύριος νά ἀναστήση ὅλον τόν κόσμον.

    Πρέπει καί ἡμεῖς νά ἐργαζώμεθα τάς ἕξ ἡμέρας διά ταῦτα τά μάταια, γήϊνα καί ψεύτικα πράγματα, καί τήν Κυριακήν νά πηγαίνωμεν εἰς τήν ἐκκλησίαν καί νά στοχαζώμεθα τάς ἁμαρτίας μας, τόν θάνατον, τήν κόλασιν, τόν παράδεισον, τήν ψυχήν μας ὁπού εἶνε τιμιωτέρα ἀπό ὅλον τόν κόσμον, καί ὄχι νά πολυτρώγωμεν, νά πολυπίνωμεν καί νά κάμνωμεν ἁμαρτίας.

    Oὔτε νά ἐργαζώμεθα καί νά πραγματευώμεθα τήν Κυριακήν.

  • Κων. Συνέσιος

    Ἡ λογικὴ τῶν μπαχαλάκηδων εἶναι ἡ μπαχαλοποίηση τῆς λογικῆς . Ψυχικὰ καὶ νοητικὰ ἄρρωστοι , ἀκόλουθοι μιᾶς προπαγάνδας ποὺ μεταπολιτευτικὰ ἔγινε θηριώδης γίνονται τὸ χειρότερο παράδειγμα γιὰ τὴν νέα γενιὰ καὶ γιὰ τὴν εἰκόνα τῆς Ἑλλάδας.
    https://i0.wp.com/www.xryshaygh.com/assets/images/news/anarxikoi-rethimn_(1).jpg

    • Anno Domini

      ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ?????
      ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!

      • Apollon2012

        Τον εμφύλιο τον αναζητά είτε αγανακτισμένος πραγματικός Ελληνας που όμως ΔΕΝ γνωρίζει τι σημαίνει εμφύλιος, τι σημαίνει αδερφός να χτυπάει αδερφό, τι σημαίνει Ελληνας να καταστρέφει τον Ελληνικό πολιτισμό, είτε πράκτορας για να αποκομίσει οφέλη.

        • brοukios

          ΕΓΩ ΔΕ ΘΕΩΡΩ ΙΔΙΑ ΦΥΛΗ ΜΕ. ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ
          ΟΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΕΜΦΥΛΙΟΑ ΔΕΝ ΘΑ ΝΑΙ

          • DiscussioneR

            Άψογος! ;-)))

          • Apollon2012

            Κοίτα, αν μετράς στους αριστερούς τον ΣΥΡΙΖΑ, ένα μόρφωμα γεμάτο ΠΑΣΟΚ, γεμάτο κάθε λογής μικρό κόμμα για να καταφέρει να βγει την πρώτη φορά, τότε μάλλον δεν γνωρίζεις τι σημαίνει αριστερά. Ολα τα νομοσχέδια που έχουν περάσει θα τα πέρναγε αμάσητα η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, οι ΑΝΕΛ ενδεχομένως κ.λπ. Καθαρή Αριστερά στην Ελλάδα είναι το ΚΚΕ, το οποίο απέχει να ηγηθεί, και εκεί θα συμφωνήσω, για το καλό της χώρας. Αλλά μην κάνετε το λάθος να μετράτε τον ΣΥΡΙΖΑ στους αριστερούς.

          • brοukios

            ΑΚΟΥ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ. ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
            ΤΟ 90% ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΚΙΑΟΥΡΗΔΕΣ.
            ΔΕΝ ΕΧΟΥΒ ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΟΥΤΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ.
            ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΜΕ. ΒΑΣΗ ΤΟ. ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΣΟΥ Κ ΟΧΙ ΜΕ. ΒΑΣΗ ΤΟ. ΑΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΑ ΧΩΡΑΣ ΤΟΤΕ. ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ.
            ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ
            ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Κ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΠΑΤΩΡΕΣ ΜΑΣ

          • Apollon2012

            Συμφωνώ στις 4 πρώτες γραμμές 100%. Οι Αρχαίοι Ελληνες δεν ήταν εθνικιστές. Δεν μπορεί να υπάρξει εθνικισμός και φιλοσοφία ή εμπόριο. Χρησιμοποιούσαν ακόμα και Ελληνες ως δούλους. Μάλιστα τον Πλάτωνα τον είχαν πουλήσει δούλο στην Σικελία και επέστρεψε. Το πρόβλημα των Ελλήνων ξέρεις ποιο είναι; Το γεγονός πως είμαστε όλοι διευθυντές, προπονητές, πρωθυπουργοί, πρόεδροι κ.λπ. και όταν έρχετε η ώρα να επιλέξουμε το πιο απλό, τι θα φάμε, ποιον θα ψηφίσουμε πράττουμε όπως περιγράφεις στις 4 πρώτες γραμμές γιατί ακριβώς δεν έχουμε και πολύ μεγάλη σχέση με τους αρχαίους Ελληνες.

          • Kostas Brozos

            Ηταν παρα πολυ εθνικιστες, αλλα επασχαν απο το μεγα προβλημα της φυλης μας-περισσοτερο ισως απο οτι ενεις σημερα: την εμφυλια ζηλια και ανταγωνιστικοτητα.

            Οπως και ναχει, κανεις λαθος στο οτι οι αρχαιοι δεν ηταν εθνικιστες-και ειδικα οι φιλοσοφοι…
            Πιο ρατσιστης απο τον αριστοτελη και τον πυθαγορα κανεις!
            Ο δε ισοκρατης, μεγας εθνικιστης…
            Κτλ κτλ

          • Apollon2012

            Αλλο εθνικιστής, άλλο ρατσιστής. Ο εθνικιστής τα βάζει με τους ξένους. Εκτός κι αν μετράμε στους ξένους τους Μακεδώνες και τους Σπαρτιάτες.

          • brοukios

            ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ Ο ΞΕΝΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ.
            Κ ΗΤΑΝ Κ ΦΥΛΕΤΙΣΤΕΣ Κ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΟΛΕΣ. ΤΟΥ ΙΣΟΚΡΆΤΗΣ Η ΑΤΟ ΦΙΛΙΠΠΟ Κ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΝΑ ΔΕΙΣ

          • Apollon2012

            Μα τότε όταν επισκέφθηκε ο Αλέξανδρος τους Αθηναίους να τους ενημερώσει για τους Πέρσες γιατί τους είπε «Είμαι ο Αλέξανδρος, Ελληνας κι εγώ όπως κι εσείς;» Αν μεταξύ των πόλεων-κρατών υπήρχε εθνικισμός, τότε δεν θα είχε δείξει ενδιαφέρον.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            μην μπερδευουμε με τον τοπικισμο,και σημερα ενας πχ πυργιωτης θα προσεξει περισσοτερο τον πατριωτη του απ οτι τους αλλους

          • Ίυγξ Δρυς

            γιατί να το κάνει αυτό; δεν το καταλαβαίνω

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            θιγω την διαφορα ,ειναι το ιδιο με το παρελθον πχ ρωτας τον αλλον απο που εισαι σου λεει ενα μμερος ασχετο με την ιδιαιτερη πατριδασου ,ενταξει πιανεις κουβεντα,αν σου πει οτι ειναι απο τον τοπο καταγωγης σου θα χαρεις περισσοτερο ,δεν σου χει τυχει?

          • Ίυγξ Δρυς

            μεταξύ Ελλήνων ναι και εντός Ελλάδος

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            γι αυτο μιλαω αν δεις και πιο πανω επεξηγω

          • Apollon2012

            Ακριβώς, άλλο τοπικιστής κι άλλο Εθνικιστής!

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            οχι δεν ακυρωνει τον εθνικισμο,απλα αισθανεσαι πιο οικεια με ανθρωπους απο τον ιδιαιτερο τοπο καταγωγης

          • Kostas Brozos

            Ο εθνικιστης μπορει να «πασχει» και απο τοπικισμο ομως. Το ενα δεν αναιρει το αλλο!
            Αθηναιοι και σπαρτιατες ηταν εθνικιστες και τοπικιστες ταυτοχρονα. Οταν χρειαστηκε, ο εθνικισμος υπερισχυσε του τοπικισμου τους.
            Να σου θυμισω την απαντηση των αθηναιων προς τους σπαρτιατες, οταν οι τελευταιοι υπονοησαν οτι δεν ειναι σιγουροι για τον εθνικισμο των αθηναιων;!!!

          • Apollon2012

            Αρα, συμφωνούμε ΚΑΙ οι τρεις οτι ήταν τοπικιστές για πολλούς και διάφορους λόγους και ενδεχομένως αυτό να τους έφθειρε και ενδυναμώθηκε αργότερα η Ρώμη.

          • brοukios

            ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΡΑΤΣΑ ΜΑΖΙ.
            ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ
            ΣΟΥ ΕΞΗΓΩ. Ο. ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΜΕΤΕΔΩΑΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ. ΕΘΝΙΚΙΣΜΌΥ ΣΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟ Κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ

          • Apollon2012

            Μα, έθνος δεν σημαίνει Ελλάδα, Ελληνες; Εθνος σημαίνει Αθήνα; Ακόμα και τότε…

          • brοukios

            ΟΧΙ ΡΕ ΑΓΟΡΙΝΑ. ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ. ΑΙΜΑ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ Κ Η ΦΥΛΗ
            ΤΟ. ΕΘΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΡΑ.

          • Apollon2012

            Σε αυτό συμφωνώ. Απλά το βρίσκω σωστό να το συνδέω με την Ελλάδα ειδικά στην Αρχαία Ελλάδα που είχαν όλες οι πολεις-κράτη, ίδιο αίμα, ίδιες παραδόσεις, ίδια γλώσσα, ίδια θρησκεία. Σήμερα χαιρετίσματα. Γίναμε μοντέρνοι.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αλλο κρατος αλλο εθνος και στην αυστραλια και παντου υπαρχουν ελληνες ανηκουν στο εθνος μας,παραδειγμα η κυπρος ,ειμαστε δυο κρατη που εχουν ελληνες το εθνος ειναι ιδιο αλλα σε δυο κρατη

          • Apollon2012

            Σωστός. Ομως όσον αφορά την Κύπρο αν το δούμε αγνά, μας χώρισαν αλλιώς θα ήταν ένα χωριό μας, και αν το δούμε πονηρά, τα ήθελε ο κω..ς τους, μιας και λόγω γεωγραφικής θέσης, αναζητούσαν μια ζωή προστάτες. Πότε τους Αγγλους, πότε εμάς.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ας μην το πιασουμε το θεμα θα ξημερωσουμε και σε γενικες γραμμες εχεις δικιο,ομως οταν εκαναν το δημοψηφισμα και μαζεψαν 470.000 υπογραφες οι δικοι μας το εβαλαν στο συρταρι

          • Apollon2012

            Αρα, ξεκινάμε από τις οικογένειες που κυβέρνησαν αυτόν τον τόπο και οι περισσότερες δεν έχουν καμία σχέση με Ελλάδα και Ελληνισμό, συνεχίζουμε με Βουλευτές, πάμε σε έχοντες, και βλέπουμε. Κάθε δημοψήφισμα που μπαίνει σε συρτάρι συνιστά συνταγματική εκτροπή και εσχάτη προδοσία.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            παρε τι γινεται με τον φακελο κυπρου,λειπουν 11 φακελοι με μαρτυρικες καταθεσεις( μιλαμε για υπεξαιρεση δημοσιων εγγραφων απορρητων μαλιστα) πραξη κακουργηματικου χαρακτηρα και σιγουρα ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ! ποιους προστατευουν?για ποιους δεν θελουμε να μαθουμε τον ρολο που επαιξαν?

          • Apollon2012

            Μια ζωή τα ίδια. Ειλικρινά, στη σημερινή εποχή είναι τόσο μπλεγμένα τα πράγματα και τόσο καλά ενορχηστρομένα, που κυριολεκτικά ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ Μπορεί να τα ξεδιαλύνει και να αποδώσει δικαιοσύνη!

          • Kostas Brozos

            Ετσι!

          • Kostas Brozos

            Δεν υπαρχει εθνικισμος «μεταξυ πολεων κρατων», αλλα απο το ατομο προς το εθνος του

          • Kostas Brozos

            Φανταζομαι δεν θα θυμασαι τον λογο που εβγαλε ο Μεγιστος μετα την μαχη της Χαιρωνιας, απευθυνομενος στα πνευματα των νεκρων θηβαιων…

          • Kostas Brozos

            Αν δεν εισαι φυλετιστης, δεν γινεται να εισαι εθνικιστης.
            Γιατι το εθνος βασιζεται στην φυλη.
            Εκτος αν πιστευεις το αγγλοσαξωνικο παραμυθι οτι το εθνος και η φυλη ειναι ασχετα μεταξυ τους. Βλεπε αμερικη…

          • Kostas Brozos

            Ο εθνικιστης δεν χρειαζεται απαραιτητα να τα βαζει με καποιον. Ουτε ειναι «προαπαιτουμενο» να ειναι σωβινιστης.
            Ο εθνικιστης πανω απο ολα αγαπαει το εθνος του.
            Οι αρχαιοι Ελληνες ηταν ρατσιστες και εθνικιστες απλως -για οσο τους επαιρνε- ηταν και τοπικιστες…
            Μολις εβλεπαν ομως πραγματικη απειλη, ο τοπικισμος πηγαινε περιπατο…να μην το ξεχνας αυτο

          • Apollon2012

            Μα, έθνος δεν σημαίνει Ελλάδα, Ελληνες; Εθνος σημαίνει Αθήνα; Ακόμα και τότε…

          • brοukios

            ΑΚΡΙΒΩΣ
            ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΕΤΡΕΦΕ. ΤΡΟΜΕΡΟ. ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕ Κ ΟΝΟΜΑΖΕ ΤΟ. ΠΡΩΤΟ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΛΗ

          • Apollon2012

            Μα η Σπάρτη δεν ήταν πόλη-κράτος. Ηταν το σύνολο διάσπαρτων στρατοπαίδων. Εξού και το όνομα «Σπάρτη».

          • brοukios

            ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΚΡΑΤΟΣ. ΗΤΑΝ ΜΕ. ΑΠΕΛΛΑ Κ 2 ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ Κ ΟΛΑ.
            ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
            Κ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΟΠΩΣ Κ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ Η ΣΠΑΡΤΗ ΗΤΑΝ. ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

          • Apollon2012

            Μα στην Σπάρτη ακριβώς για να μην υπήρχαν ανισότητες και πλούτιζε ο άνδρας και απομακρυνόταν από το στράτευμα τα νομίσματά τους ήταν τόσο μεγάλα που σχεδόν δεν μπορούσαν να τα μεταφέρουν. Το δε τραπέζι τους ήταν το πιο φτωχικό!

          • brοukios

            ΣΩΣΤΑ. Η ΠΡΩΤΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
            ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΙΗΤΕΣ ΜΕ 600 ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ. ΚΑΝΕΙΣ.
            ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ. ΠΙΟ ΣΕΜΝΟ. ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΊΑ

          • Kostas Brozos

            Ε και;

          • brοukios

            ΟΧΙ ΤΙΡΓΗ. ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΑΠΟΛΟΥΣ.
            ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΕ. ΜΙΑ. ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ. Κ. ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

          • Apollon2012

            Βλέπεις τι λες λοιπόν; Αρα, ήταν όλες οι πολεις-κράτη Ελληνες ή μόνο μια;

          • Kostas Brozos

            Ολες φυσικα…απλως ειχαν ανταγωνισμο μεταξυ τους. Αυτο δεν τους κανει λιγοτερο εθνικιστες…
            Και φυσικα απεδειξαν τον εθνισμο τους οταν ηρθε η ωρα…

          • brοukios

            ΟΛΕΣ
            ΑΛΛΑ. ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ.
            ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΝΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΝΙΩΘΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΔΕΝ. ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΚΑΝ Η ΔΙΑΜΟΝΗ

          • Apollon2012

            Μα έκαναν εμπόριο και μάλιστα με τους Πέρσες.

          • Kostas Brozos

            Σωστος

          • Kostas Brozos

            Ετσι ακριβως

        • Anno Domini

          Συμφωνώ πάραυτα…..!!!
          Εμφύλιος μπορεί να μην γνωρίζω τι σημαίνει,αλλά θα ήθελα να μου απαντήσεις σε κάτι:

          Όταν βλέπεις ότι συγγενικό σου πρόσωπο,ψηφίζει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ το ίδιο κόμμα,πιστεύοντας στα ψέματα που του πουλάνε κάθε φορά……..πως αντιδράς στο τέλος?
          Περιμένω την απάντησή σου,και ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ…….δεν πιστεύω στους σκοτωμούς.

          • brοukios

            ΤΟΥ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΙΑ ΜΠΑΛΩΘΙΑ ΣΤΟ. ΠΑΡΑΘΥΡΙ Κ ΑΝ ΔΕ ΒΑΛΕΙ. ΜΥΑΛΟ ΤΟΤΕ ΠΑΙΞΤΟΥ Κ ΕΚΙΑΝΟΥ

          • Anno Domini

            Χαχαχαχα……..!!!
            Γειά σου Βρούκιε…..

          • Apollon2012

            Σε αυτό έχεις δίκιο απόλυτο. Αλλά, τόσα χρόνια μας κράτησαν δίχως παιδεία, που να την βρει; Στα καπιταλιστικά συστήματα βασιλεύει η ανισότητα για να υπάρχει ο ανταγωνισμός. Τραγικό το λάθος του, τραγικό το λάθος πολλών που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ ειδικά μετά το «οχι» που έγινε «ναι» στο δημοψήφισμα αλλά ο εχθρός είναι ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτα από όλα και βλέπουμε στο μεταξύ μας!

        • Kostas Brozos

          Ε τωρα το «αδερφος να χτυπαει αδερφο»… Μην ορκιζεσαι κιολας φιλε.
          Οι μισοι «αναρχικοι» ειναι ανθελληνες-αρα δεν ειναι αδερφια μας- και οι αλλοι μισοι ειναι αλβανοι και πρακτορες…ο «εμφυλιος» σε αυτη την περιπτωση παλι συμμοριτοπολεμος θα ηταν

          • Apollon2012

            Σε κάθε περίπτωση, [αν και έχεις δίκιο] κάτι τέτοιο θα έκανε κάθε ξένο να τρίβει τα χέρια του. Από Κίσινγκερ, Σόιμπλε, μέχρι κάθε πικραμένο, Τούρκο, Βούλγαρο, Αλβανό, κ.λπ.

      • Κων. Συνέσιος

        Φίλε , ὅταν ἔχουμε πονοκέφαλο δὲν κόβουμε τὸ κεφάλι….Ἀνέφερα γιὰ παθογένεια , ἀπαιτεῖται ἴαση . Ποιὰ μπορεῖ νὰ εἶναι αὐτὴ ; Ἡ ἀντεπίθεση στὴν προπαγάνδα τῆς ἀριστεράντζας , ἡ ἀπομυθοποίηση τους , ἡ ἀποκαθήλωση τους , τὸ ξεγύμνωμα τους ….

        • Lalakis o ηέλιος

          τα στοιχεια υπαρχουν αλλα τα κρυβουν επιμελως.

        • Kostas Brozos

          Σωστο

      • brοukios

        ΑΜΗΝ Κ ΠΟΤΕ

      • Spyros Spyropoulos

        Φανταζομαι δεν θα σοβαρολογεις! Εμφυλιος? Βουτυρο στο ψωμι των ανθελληνων…..δεν θα μεινει τιποτα ορθιο, θα βρουν ευκαιρια και θα μας διαλυσουν!

        • brοukios

          ΣΕ 5 ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΣ

        • Kostas Brozos

          Ενω τωρα που μας γεννοκτονουν αργα και σταθερα, ειναι πολυ καλυτερα…😒

        • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

          Περιορισμένης έκτασης Σπύρο. Κάτι σαν τα πογκρόμ του Στάλιν αλλά στο αντίθετο

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Αφηστε τους εβραιους να δουλευουν την κυριακη….

  • Ίυγξ Δρυς

    ναι, να μην ξανά έρθεις….

    • DiscussioneR

      Μα κι αυτός, τελευταία μέρα σκέφτηκε τα ψώνια?

      • Ίυγξ Δρυς

        και τελευταία μέρα και είχε και τον λόγο έτοιμο να τον βγάλει μετά το σκηνικό…

        • DiscussioneR

          Σως Τοστ!!!!!

        • Spyros Spyropoulos

          Πραγματι αυτο μου εκανε κι’εμενα εντυπωση……

        • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

          Σου εύχομαι να μην βρεθείς στη θέση του γιατί όχι λόγο θα βγάλεις μόνο αλλά και κουμπούρι αν έχεις.

      • Kostas Brozos

        Που ειναι το περιεργο; Εσυ οταν πας καπου ταξιδι, ψωνιζεις την πρωτη μερα; Και μετα ξεμενεις απο φραγγα;…
        Ελπιζω να τρολλαρετε με τον Δρυ…
        Αυτα τα αριστεροσκυλα θελουν σακατεμα και ευνουχισμο, οπως γραφει απο κατω ο broukios

        • Assurbanibal

          Ξύλο και μετά χοντρό αλάτι στις πληγές.

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Αρέσεις

          • Assurbanibal

            lol

          • Kostas Brozos

            Ξυλο, δεσιμο πισω απο τον κοτσαδορο και αργη περιφορα σε ολη την πολη για 2 μερες. Και μετα πεταμα στον καιαδα

          • Spyros Spyropoulos

            Θα εχουν ψοφησει εντος 12 ωρων!

          • Kostas Brozos

            Αχ τι κριμααα

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Συνήθως περνάνε τις διακοπές στα χωριά τους ή στα νησιά και έρχονται Αθήνα μια μέρα πριν την αναχώρηση. Ελπίζω να μην τους κατηγορήσει κάποιος και γι αυτό 😂

        • DiscussioneR

          Ελα, πλάκα του έκανα, πώς και δεν το έπιασες εσύ?… (χαχαχα)

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Δεν απαντώ σ’ εσένα φίλε. Για να τ’ ακούσει η νύφη τα λέω στην πεθερά 😜

          • DiscussioneR

            Κακιά πεθερά ο Δρυς! ;-)

          • Ίυγξ Δρυς

            ναι!!!

          • DiscussioneR

            Αααααααααα ηρέμησε ορε!

    • Kostas Brozos

      Φιλε εδω εισαι λαθος-εκτος αν κανεις χαβαλε…
      Κανονικα πρεπει να εξορισουμε τους αριστερους και να μην ξαναρθουν. Οι τουριστες δεν μας φταινε σε τιποτα

  • nikos(1)

    είπαμε θα κάνουμε αργκία τη …Παρασκευή και …όλα καλά!!
    φύλλο δε θα …κουνιέται!

  • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

    Ενδιαφέρθηκαν οι μπαχαλάκηδες για την Κυριακή και την σημασία της;;;; Θα τρελλαθούμε τελείως…..

    • Γιώργος fs.

      Το μοναδικό τους μέλημα είναι η καταστροφή της Ελλάδας!!

  • brοukios

    ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο. ΘΕΟΣ.
    ΘΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΩΡΑ.
    Κ. ΜΗ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ Κ. ΑΥΤΟΝ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ

    • Assurbanibal

      Δώσε μια περιγραφή για το πως ακριβώς θα κάνεις τους ευνουχισμούς.

      • brοukios

        ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.
        ΕΧΩ ΕΝΑ 40ΑΡΙ
        ΜΠΑΜ Κ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΜΑΡΑΦΕΤΙ ΣΟΥ ΜΕΤΑ.
        ΤΑΧΥΤΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          δυσκολα πυρομαχικα

    • DiscussioneR

      Έτσι κι αλλιώς άχρηστο τους είναι….

    • Ίυγξ Δρυς

      δώσε τόπο στην οργή και άφεση αμαρτιών :)

      • DiscussioneR

        Να γυρίσει και το άλλο μάγουλο?…

      • brοukios

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
        ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΑΛΕΙΣ ΑΥΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ?

  • Γιώργος fs.
    • Captain Wanted

      Ετσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
      Γιώργοοοοοοοοοοοοοοοοο
      Δώσε Πόνο_Μοίρασε Πόνο

    • paris georgiou

      Άψογος Γιωργαρα

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ερχετε ο τουριστας τρωει κρεας ολανδιας πτατες αιγυπτου πινει κολα και μπυρες

    ολα εισα

    Γωμενα

    • Ίυγξ Δρυς

      έτσι!!!!

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      αφου κατεστρεψαν την κτηνοτροφια και την αγροτια και ο καθε ταβερνιαρης αγοραζει οτι πιο φτηνουρα εισαι σιγουρος οτι ο πιτογυρος που τρως εχει κρεας ελληνικο?ξερεις πως ερχονται κατεψυγμενοι?

      • Assurbanibal

        Δεν υπάρχει Ελληνικό κρέας στην αγορά. Όλα είναι απο Ολλανδία, Δανία, Γερμανία, Γαλλία.

      • Ίυγξ Δρυς

        οι γύροι είναι εισαγόμενοι ΟΛΟΙ

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ετσι ,δεν ξερω για ολους παντως οπου εχω ρωτησει μου κλεινουν το ματι

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Με τον πόλεμο των κουκουλοφόρων & της Μέδουσας την βγάλαμε απόψε…
    Αίθχοζ

    • nikos(1)

      αφτά τα SKAT ..μόνο σκατό και χέσιμο!
      ούτε ένα σάλτο!

    • Γιώργος fs.

      Χαααρπ….στους κουκουλοφορους !!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Το μονο κερδος που μενει απο τους τουριστες ειναι το σκατο τους…

    Ο ρουβας θα το κανει βιοκαυσιμο

    • Assurbanibal

      Να τους διώξουμε και να γίνουμε Βόρεια Κορέα.

      • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

        Θα πεσουν οι τιμες 2/3 κατω

        • Assurbanibal

          Όσο και να πέσουν εμείς λεφτά δεν θα χουμε…

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Χάνεις τα λόγια σου φίλε. Εδώ το Άγιο όρος άνοιξε την πόρτα στον τουρισμό κι εμείς θέλουμε να χαθεί το μόνο έσοδο που έχει η χώρα. Γ.Τ.Π.Κ Έλληνες

  • Theodoros Koutsimanis

    Υποπτεύομαι ότι ο λόγος που τον χτύπησαν είναι ο Σταυρός που φορούσε… Έυχομαι ο Χριστός να τον ανταμείψει για τη μικρή ταλαιπωρία που υπέστη τόσο άδικα. Είναι αξιαίπενος και αξιοπρεπέστατος Έλληνας του εξωτερικού…

    • Ίυγξ Δρυς

      αξιοπρεπέστατος Έλληνας που λέει «την οικονομία σας»……

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Αυτό σε χάλασε ; Αφού δεν ζει στην Ελλάδα τι ήθελες να πει; Αν είχε ακόμη καύσωνα , θα ήξερα τι φταίει. Εκτός κι αν κάποιους σας πειράζει και η βροχή.

        • Ίυγξ Δρυς

          δεν μίλησε σαν Έλληνας, αν δεν το κατάλαβες ξανασκέψου το

          • Ίυγξ Δρυς

            δεν μίλησε**

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Εσύ ξανασκέψου τι έχεις γράψει απόψε. Αν ψάχνεσαι, απλά πες το. Σε τελική ανάλυση μήπως εσύ, που ζεις κιόλας στην πατρίδα, μιλάς σαν Έλληνας ;

          • Ίυγξ Δρυς

            τι να ψαχτώ ρε φίλε μη μου θολώνεις το μυαλό βραδιάτικα

      • DiscussioneR

        Έλα, ξεφεύγεις τώρα…. Ηρέμησε

        • Ίυγξ Δρυς

          μπα καθόλου δεν ξεφεύγω αδερφέ…οι αλήθειες πονάνε

      • Kostas Brozos

        Νομιζω η γυναικα του το ειπε αυτο

    • τριβέλι Ρόη (Πάνου)

      Καλώς ήρθες!!! καλοστερέωτος…

  • Anno Domini

    ΩΡΕ ΚΡΗΤΙΚΑΡΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ……!!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΜΕΤΕ ΕΝΑ»ΝΤΟΥ»ΩΡΕ 1-2 ΜΕΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ…..?????
    ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΩΡΕ!!!!!!!!!!!!!!

    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕ»ΚΟΝΤΑΜΕ»ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΦΑΛΑΓΓΙ………

    ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΨΥΧΙΚΟ ΩΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ίυγξ Δρυς

      μισό λεπτό αδερφέ…εμείς που δεν είμαστε από Κρήτη δεν είμαστε λεβέντες δήλα δη;

      • Anno Domini

        Μεγαλύτεροι λεβέντες από τους Κρητικούς…..για εμένα……δεν υπάρχουν.
        Είτε σας αρέσει,είτε όχι……..άντρες με μεγαλύτερα»μπαλάκια»από κάτω τους,η υπόλοιπη Ελλάδα δεν έχει.
        Όποιος τους έχει ζήσει από κοντά……ξέρει πολύ καλά τι εννοώ.

        Λυπάμαι πολύ,αδερφέ.

        • Assurbanibal

          Για τα μπαλάκια πως το ξέρεις? Τα έχεις δει?

          • Anno Domini

            Αστείο…..
            Πρέπει να γράψω»θάρρος»για να καταλάβεις,δηλαδή……?
            Θέλεις να παίξουμε με τις λέξεις…..?

        • brοukios

          ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΙΣΩΣ Κ ΚΑΠΟΤΕ.
          Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΟΓΩ ΑΓΡΟΤΙΑΣ Κ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.
          ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

          • Assurbanibal

            Για τους Αλβανούς μιλάς?

        • Ίυγξ Δρυς

          όταν μιλάς για Κρητίκαρο πόσα μέτρα ύψος εννοείς;

        • Στενεύεις πολύ τον ελληνισμό ξέρεις με αυτά που λες, κάνε και λίγο κράτει, αυτοί οι τοπικισμοί και τα μονοπώλια…»λεβεντιάς» είναι που μας έφαγαν…

        • Kostas Brozos

          Δεν ισχυει. Χωρις φυσικα να θελω να τους μειωσω ή να τους προσβαλω.
          Ολοι εχουν καλα και κακα φιλε. Μη το συνεχιζεις…

          Να σου θυμισω τον «λεβεντη» τον γύπαρη πως εκτελεσε εν ψυχρω τον Ιων Δραγουμη, ο οποιος τον ειχε βοηθησει κατα τον Μακεδονικο Αγωνα;
          Αστο σου λεω, μην γενικευεις

          • Anno Domini

            Για τον»λεβέντη»τον Γύπαρη,,δεν έχω ακουστά.Αν μπορείς,σε λίγες μόνο σειρές εξήγησέ μου για ποιόν ακριβώς λόγο εκτέλεσε τον Δραγούμη.
            Πέραν αυτού,εγώ δεν αναφέρθηκα στον Μακεδονικό Αγώνα στις αρχές του 20ου αιώνα,αλλά στην Γερμανική Κατοχή του Β`Π.Π.,πολύ μεταγενέστερα.
            Άλλες οι συνθήκες στη μία εποχή,άλλες στην άλλη.
            Διαφορετικά τα όπλα και οι τακτικές μάχης.
            Καλύτερα,ας μην τα συγκρίνουμε.
            Τέλος πάντων……θα το σεβαστώ,δεν το γενικεύω,και θα κρατήσω την άποψή μου για εμένα.

          • Κωστας Μπροζος

            ο γυπαρης υπηρξε μακεδονομαχος.
            οι μακεδονομαχοι εκεινοι την εποχη δεν ειχαν και πολλα «στηριγματα». περα απο μικρες οικονομικες βοηθειες που ελαμβαναν (οχι ολοι) απο το Ελληνικο κρατος για τον σιτισμο τους, βασιζοντουσαν εξ ολοκληρου στους Ελληνες της μακεδονιας και στους 2 προξενους της Ελλαδας στην περιοχη. τον Δραγουμη που ηταν βασιλικος και τον κορομηλα που ηταν βενιζελικος
            ο γυπαρης ειχε βοηθηθει απο τον Δραγουμη και μαλιστα τον ειχε καλεσει στην Κρητη μετα τον Αγωνα για να κανουν και κουμπαρια…

            αργοτερα, οταν εγινε η αποπειρα δολογονιας του Βενιζελου, οι βενιζελικοι αξιωματικοι εδωσαν εντολη να γινει στην αθηνα «πογκρομ» κατα των βασιλικων.
            Τον Δραγουμη τον βρηκαν να περπαταει σε εναν δρομο της αθηνας και τον συνελαβαν ως δηθεν υπαιτιο της αποπειρας κατα του βενιζελου. αρχηγος του αποσπασματος που τον συνελαβε ηταν ο Γυπαρης. διεταξε τους στρατιωτες του να τον δεσουν σε μια κολωνα και να τον εκτελεσουν.
            εκεινη την στιγμη, λιγο πριν την εκτελεση, περασε απο μπροστα τους το αυτοκινητο του βενιζελικου υπουργου μπενακη-ο οποιος ηταν πατερας της πηνελοπης δελτα που ηταν ερωτευμενη με τον Δραγουμη και επιδιωκε να τον παντρευτει.
            ο μπενακης δεν εκανε την παραμικρη προσπαθεια να σταματησει την αδικη εκτελεση και ο λεβενταρος ο Γυπαρης εκτελεσε τον πιο γνησιο Ελληνα πατριωτη απλα επειδη ηταν βασιλικος…

            λιγο μετα το πληροφορηθηκε ο βενιζελος στο παρισι οπου βρισκοταν και αναφωνησε «φρικτο φρικτο φρικτο».χωρις φυσικα να κανει και αυτος τιποτα.
            σημειωτεον οτι οι βασιλοφρονες οικογενειες Δραγουμη και Μελα, εστελναν οικονομικη βοηθεια και οπλα-απο την τσεπη τους- στους κρητικους επαναστατες και στον βενιζελο, λιγα χρονια πριν…

            ωραιες λεβεντιες ετσι?

    • brοukios

      ΓΙΑΤΙ Κ ΚΑΤΩ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ. ΣΠΟΡΑ ΠΑΤΑΤΑΣ Κ ΜΑΣ. ΠΟΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΤΑΕΠΗ ΜΑΣ ΧΛΙΜΙΝΤΡΙΖΟΥΜΕ.
      ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΉΞΕΡΕΣ. ΕΡΙΞΕ ΤΟΣΟ. ΣΑΝΟ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΤΩ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙΩΘΗΚΕ Η ΡΑΤΣΑ ΜΑΣ

      • Anno Domini

        Όχι ρε φίλε……!!!
        Με απογοητεύεις……

        • brοukios

          ΙΝΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΜΩ?
          ΨΟΜΑΤΑ ΘΕΣ ΝΑ ΓΡΟΙΚΑΣ?
          ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ. Η ΚΡΗΤΗ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΠΡΩΤΗ ΘΑ ΠΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

          ΚΑΤΕΧΕΙΣ. ΠΟΣΑ ΔΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΑΥΤΗ?

          • Apollon2012

            Και ήταν ΟΛΗ Ροζ!!!

          • Anno Domini

            Και δεν είσαι ο μόνος αδερφέ…..!!!

      • Apollon2012

        Πόσο δίκιο έχεις… μα πόσο! Μιλάμε για σχεδόν ολοκληρωτική αλλοτρίωση!

        • Μη χαλιέσαι, παντού οι πολιτικάντηδες «έπαιξαν» με τα χειρότερα κουσούρια των ανθρώπων, κυρίως με ενα δηλαδή, το ότι πεινούσαν επί δεκαετίες, οπότε ήρθε η εποχή του ’80 και το πασοκ κι έδεσε το γλυκό…μετά χάθηκαν τ’ αυγά και τα καλάθια!

          • Apollon2012

            Ετσι είναι. Φτωχοποίησαν για να πείσουν με καθρεφτάκια.

          • Φτωχοποίησαν εκ νέουωτώρα, αφού οροηγουμένως δημιούργησαν μθα επίπλαστη ευμάρεια που στηρίζονταν σε δανεικά και στα πιο τα πεινά ενστικτα των νεο-ελλήνων…είναι σαν να βάζεις πεινασμένα παιδάκια μέσα σε ενα τραπέζι φορτωμένο με σοκολάτες! Πριν το ’80 θα μου πεις υπήρχε πείνα; Οχι ακριβώς, αλλά υπήρχε στέρηση σε πολλά πράγματα σε μεγάκες ομάδες πληθυσμού όπως και να το δούμε…

          • Apollon2012

            Και πριν το 80 υπήρχε παιδεία. Αν δεις τηλεπαιχνίδια της εποχής του 70 θα δεις φοιτητές με ήθος, με παιδεία, να μιλάνε τόσο ώριμα, τόσο όμορφα. Σήμερα;

          • Σημερα φίλε Απόλλωνα…πολυπολιτισμική σούπα μόνο και… survivor…

          • Apollon2012

            Και Survivor!!! Ολη η Ελλάδα, από εκεί που έβραζε για την διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, τα μνημόνια κ.λπ. έβλεπε Survivor μέχρι το τελευταίο χωριό! Λυπηρό!

          • Kostas Brozos

            Τα τουρκοσηριαλ ηταν ακομα πιο λυπηρα παντως-για να μην ξεχνιωμαστε…

          • Apollon2012

            Θα συμφωνήσω κάθετα! Και πάλι όμως τα έβλεπαν όλοι σαν μαγεμένοι! Και το Survivor; Τουρκική παραγωγή!!!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        μου τα λεγε και ο μανωλης στο προ και δεν τα πιστευα

      • Ίυγξ Δρυς

        είστε διαφορετική ράτσα από τους υπόλοιπους Έλληνες;

        • Anno Domini

          Έγραψα λάθος απάντηση,αδερφέ.
          Σε άλλο απευθυνόμουν και ξεχάστηκα.

          • Ίυγξ Δρυς

            τι να απαντήσω ορέ; είσαστε άξιοι της μοίρας σας αν λέτε τέτοια εν καιρώ κρίσης

          • Anno Domini

            Αδερφέ,χίλια συγνώμη αλλά η απάντηση ήταν για άλλον.
            Δεν ήταν για εσένα.

          • Anno Domini

            Και εν καιρώ πολέμου,οι Κρητικοί έδειξαν το μεγαλύτερο θάρρος από όλους.
            Ξεχνάμε το Μάλεμε……?

            Καμιά αντίρρηση….?

          • Assurbanibal

            Πάρτο αλλιώς. Εξαιρετικοί οι Κρητικοί αλλά έχει κι άλλους Έλληνες που δώσανε ψυχή.

          • Anno Domini

            Δεν αντιλέγω.Και οι Πελοποννήσιοι υπήρξαν καθοριστικοί μαχητές και ανέδειξαν τους ήρωες της Επανάστασης του 1821.

            Αν γράψω όμως,ότι εννοώ για σύγχρονους θαρραλέους Έλληνες,και όχι για ήρωες πριν από 3 αιώνες……?
            Θα είναι καλύτερα?

          • Ίυγξ Δρυς

            ρε φίλε δεν έχουν τίποτα ξεχωριστό οι Κρητικοί από τους υπόλοιπους Έλληνες, σας φούσκωσαν τα μυαλά οι οβριοί για να δεχθείτε την απόσχιση….

          • Anno Domini

            Αν έχεις πάει στην Κρήτη,καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.
            Αν όχι…..άσ`το,μην το παλεύεις.

          • Ίυγξ Δρυς

            καλά τώρα….

          • Η ιστορία είναι γνωστή και γεμάτη δόξα για όσους την δημιούργησαν τοτε.. Εγώ αναρωτιέμαι σε αναλογη σημερινή περίσταση πως θα ανταποκριθούν/με, όλοι οι νεο-έλληνες, ας κρατάμε λοιπόν μέχρι τότε μικρό καλάθι…

          • Apollon2012

            Ακριβώς!

          • Apollon2012

            Καμία. Αλλά σε άλλους καιρούς! Σήμερα η αλλοτρίωση περιβάλει τα πάντα.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ΕΠΙΣΗς ΕΙΧΑΝ ΤΟΥς ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥς ΝΕΚΡΟΥς ΣΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ,ΠΕΡΙ ΤΟΥ 700

          • Kostas Brozos

            Τους περισσοτερους εθελοντες ειχαν, μετα τους ντοπιους φυσικα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εννοειτε

          • Kostas Brozos

            Για μενα-αν και δεν εχω σταγονα μακεδονικου αιματος στις φλεβες μου- πολλοι σλαβοφωνοι μακεδονομαχοι ηταν απο τις ηρωικοτερες και τραγικοτερες φυσιογνωμιες του εθνους μας!

            Παρε για παραδειγμα τους Κωττα, γκογκολακη και γκόνο…

            Ο ενας εκτελεστηκε φωναζοντας «ντα ζιβε γκρετσκι. Σλομποντνα ιλι σμιρτ». Ο αλλος κυνηγηθηκε απο την Ελληνικη χωροφυλακη!!! Γιατι δεν δεχοταν να παυσει τον αγωνα. Και ο αλλος αυτοκτονησε για να εχει την ευκαιρια να εκτελεσει εναν ουννο πρωτα…
            Καθολου «ηρεμη δυναμη » οι μακεδονες. Απλως δεν αυτοπροβαλονταν τοσο…
            Οταν ο Παυλος Μελας και ο καπεταν Καραβιτης ανεβηκαν στην Μακεδονια και γνωρισαν τον Κωττα, εκαναν λογο για αγριμι…

            Ωραια συζητηση ανοιξαμε βραδυατικα…ενδοξη εποχη. Καμια σχεση με την σημερινη

            Υγ: ξεχασα τον Μίγγα..και την απαντηση που εδωσε στους κομιτατζηδες

          • Kostas Brozos

            Ναι εγω εχω αντιρρηση. Εν καιρο πολεμου αλλα και ειρηνης, ολοι οι Ελληνες εδειξαν ψυχη.
            Μηπως θυμασαι τις Ηπειρωτισσες το 40 που μετετρεψαν τους εαυτους τους σε «μουλαρια»;
            Θες να σου θυμισω σουλιωτισες και ναουσαιες;…
            Και τωρα που ειπα ναουσαιες…(καλα, αυτες να δεις τι ειχαν τραβηξει απτους ουνους), ξερεις γιατι οι κρητικοι ηρθαν τοσοι πολλοι εθελοντες στον μακεδονικο αγωνα;
            Στην κρητικη επανασταση του 1860, κατεβηκαν εθοντες ναουσαιοι στην κρητη να βοηθησουν. Οι κρητες ανταπεδωσαν το 1904…
            Ειχε και μανιατες πολλους ομως το 1904. Ακομα και κυπριους!!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        οι κρητικοι παιρνουν ευκολα «φωτια», αυτο!και αλλου στην ελλαδα εχει παλληκαρια ,αλλαζει λιγο ο τροπος αντιμετωπισης των πραγματων και η ιδιοσυγκρασια,οι μακεδονες πχ ειναι πιο ηρεμη δυναμη

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      ασε φιλε,αυτοι βγαζανε πασοκ και συριζα,οσοι απ αυτους ειναι καλοι βριζουν τους υπολοιπους

  • ΙΩΝ 1942

    ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΕΘΑ…ΕΜΜΙΣΘΑ ΟΡΓΑΝΑ (ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ) ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ…ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΕΤΕΡΟΝ …!!!
    Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ 5η ΦΑΛΛΑΓΓΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ …!!!

    • nikos(1)

      του ..Σόρος ..υπάλληλοι ..είναι!

      • ΙΩΝ 1942

        ΑΝ Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΟΡΟΣ …ΙΣΩΣ…!!!

        • nikos(1)

          για του συγκεκριμένους ..λέω!

          • ΙΩΝ 1942

            ΚΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΕΝΝΔΡΟΥ …!!!

            ΟΚ

          • Anno Domini

            Το δέντρο γράφεται με ένα»Ν».
            Εκτός και αν το εννοείς πιο……ποιητικά.

          • ΙΩΝ 1942

            ΝΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΑ …ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ …!!!

      • ΝΙΚΗΤΑΣ

        Τουλάχιστον να ήταν του Σώρρα……

    • Αυτό να λέγεται!

      • ΙΩΝ 1942

        ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ …!!!

  • Κων. Συνέσιος

    Ἡ λέξη κλειδὶ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ καὶ βέβαια τῶν μπαχαλάκηδων εἶναι ἡ λέξη : ΑΝΟΜΙΑ ….Παρακἀτω παρέθεσα φωτογραφία μὲ βρωμερὰ τοιχογραφήματα τῶν μπαχαλάκηδων καὶ περιλαμβάνεται ἡ λέξη αὐτὴ….Καὶ βέβαια οἱ σφυριζαίοι ἔχουν γίνει μάστορες στὴν ἀποθέωση τῆς ΑΝΟΜΙΑΣ….

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Α = ΑΝΑΡΧΙΑ=ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Ναι μεν αλλά ο κόσμος έχει πάθει ΑΝΟΣΙΑ (και ΑΝΟΗΣΙΑ) …;-)

      • Εντάξει κι ο κόσμος χωρίς ηγεσία πατριωτική σάστισε, τι περιμένει κανείς…

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Κανείς δεν θέλει να ακούσει, πόσο μάλλον να διαβάσει.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: «Η Επερχόμενη Αναρχία». Φυλετικές συγκρούσεις, διάβρωση συνόρων και χάος, το μέλλον το κόσμου, σύμφωνα με κορυφαίο γεωπολιτικό αναλυτή του Stratfor.
    redskywarning.blogspot.com/2015/05/stratfor.html
    19 Μαΐ 2015 – Αυτά τα αποσπάσματα, εξηγεί ο Thompson, είναι από το «The Coming Anarchy» («Η Επερχόμενη Αναρχία» στα ελληνικά) ένα δοκίμιο από τον αναλυτή εξωτερικών υποθέσεων και συγγραφέα Robert

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Την κάνω… το θέμα βρωμάει μπαρούτι… Καλύτερα κρατείστε το για τους πραγματικούς οχτρούς.
    Είμαστε περικυκλωμένοι, αλλά να θυμάστε ότι ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΈΣΩΝΑΝ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ !
    Καλό ξημέρωμα Αδέρφια…!

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Λ.μ.Ε.Α.

    Λ αός
    μ ε
    Ε ιδικές
    Α νάγκες

    Ένα από τα αξιωματικά καθάρματα ,της μαφιόζικης,
    της μεγαλύτερης τρομοκρατικής οργάνωσης στον κόσμο, της Ευρωπαϊκής»Ένωσης»
    τίμησε ο «πνευματικός» κόσμος της χώρας,
    Επιδεικνύοντας ταυτόχρονα η »αριστερή» δωσιλογική νεοφιλελεύθερη »κυβέρνηση»
    των μπαχαλάκηδων κατσαπλιάδων λακέδων,την ισχύ του κατασταλτικού της μηχανισμού.
    Την βούλησή της να τον εξαπολύσει εναντίον του λαού
    Προκειμένου να προστατεύσει, στο πρόσωπο του «επίτιμου» προέδρου πασών
    των ευρωπαϊκών «εταίρων»
    Ιωάννη Κλαύδιου Γιούνκερ

    το σύστημα, τα μνημόνια, την προδοσία,
    τον δωσιλογισμό,τον φασισμό,τον ναζισμό.

    Εμάς όμως δεν μας αφορούν όλα αυτά,
    Αφού έχουμε ξεχυθεί στις παραλίες
    Για τον θεσμό… των «μπάνιων του λαού».

  • Κων. Συνέσιος

    Διαβάζω ἀγαπητοὺς φίλους σχολιαστὲς ποὺ εὔκολα γράφουν γιὰ ἐμφύλιο ….Ἄς μὴν γράφουμε ἐν θερμῷ , καταλαβαίνω τὸ σκεπτικὸ , ἀλλὰ τὶ ἔγινε στὸν συμμοριτοπόλεμο 1944-1949 μᾶλλον τὰ ξεχάσαμε…Ὁλοκληρώθηκε ἡ καταστροφὴ τοῦ πολέμου 1940-1944 καὶ βέβαια τὶ ἔγινε μετὰ ;;;;; Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ !!!!!! Οἱ νικητὲς τοῦ συμμοριτοπολέμου , ἡ Ἐθνικὴ Κυβέρνηση καὶ ὅλες οἱ μετέπειτα κυβερνήσεις λόγω ἀνόητων ἐνοχῶν ἄφησαν τὴν ἀριστερὴ τρομοκρατία καὶ προπαγάνδα νὰ διαβουκολοῦν τὶς ψυχὲς τῶν Ἑλλήνων , νὰ τοὺς πυρπολοῦν συνειδησιακῶς καὶ τὰ ἀποτελέσματα τὰ ζοῦμε μέχρις σήμερα,,,,,

    • nikos(1)

      καλά λέγεις αλλά ……20000 χρόνια Ιστορίας …διδάσκουν…

      εν Αρχή ην ο Εμφύλιος!

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι αυτή είναι η αγαθιάρικη άποψη του «εμφυλίου». Υπάρχει και η άποψη ότι δεξιά και αριστερά (για τις κεφαλές λέω) ήταν σε αγαστή συνεργασία για να φέρουν την Ελλάδα εκεί που προσδιόρισαν τα αφεντικά του Κίσσιγκερ (αφού έχουν τα ίδια αφεντικά). Και βλέπεις σήμερα τον νεοφιλελευθερισμό (ΝΤΠ) να εφαρμόζει καθαρά κομμουνιστικές πρακτικές.

  • Assurbanibal

    Εμφύλιος εδώ και τώρα!

    • nikos(1)

      να ξεχωρίσει η …αθερίνα απο το ..γαύρο!

    • DiscussioneR

      Κάτω τα χέρια απ’ τη δικιά μου!!!

    • Κων. Συνέσιος

      Αδελφὲ , εἶσαι ὁ καλύτερος καὶ μεγαλύτερος προβοκάτωρ τοῦ ἱστολογίου….Καταλαβαίνω πὸσο εὐχερῶς περιπαίζεις πρόσωπα καὶ καταστάσεις , ἀλλὰ νομίζω αὐτὸ τὸ θέμα δὲν εἶναι γιὰ ἀστεία ….Πάντα μὲ σεβασμὸ !

      • DiscussioneR

        χαχαχαχαχαχαχαχαχα Ωραίος ο Κωσταντής!!!

      • Assurbanibal

        Αδερφέ μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πάνω απ΄ όλα. Στον εμφύλιο θα σε θυμηθώ και δε θα σου πάρω τη ζωή.

        • Ίυγξ Δρυς

          χαχαχα!!

  • ypovalkanios_katimas

    εξοντωση στους αναρχοκομμουνιστες διχως ιχνος ελεους.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
  • DiscussioneR

    Εσείς πιο κάτω που ανοίξατε την ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ μεγάλη συζήτηση για τους αρχαίους Έλληνες, μην ξεχνάτε και αυτό:
    Από τότε στην Ελλάδα είχαν παρεισφρύσει πράκτορες από την ανατολία, συγκεκριμένα από την ανατολική Μεσόγειο, ιδίως στα ιερατεία/μαντεία με την ιδιότητα του μυημένου, του σοφού… Με ό,τι αυτό σημαίνει στις «υποδείξεις» των μαντείων πολλές φορές…. Ο νοών νοείτω!
    Και όποιος τα αμφισβητεί αυτά, ή είναι αδιάβαστος και άψαχτος ή επιεικώς όχι Έλληνας!
    Ψάξτε πώς μια ολόκληρη Πόλη για μία και μοναδική φορά στην Ιστορία ξεκληρίστηκε απάνθρωπα από δηλητηριασμό του υδραγωγείου… Κοντά στους Δελφούς, παραλιακά…

    • Anno Domini

      Παρ`ότι είμαι άψαχτος,δεν το αμφισβητώ γιατί πλέον,εδώ που φτάσαμε,φτάσαμε για λόγους οι οποίοι δεν μου προκαλούν πια εντύπωση.

      • DiscussioneR

        Υπάρχει και στο ίντερνετ…

      • DiscussioneR

        H αρχαιότερη καταγεγραμμένη σε γραπτές πηγές περίπτωση αναφέρεται από τον Θέσσαλο (5ος π.X. αιώνας) και τον Παυσανία (2ος μ.X. αιώνας) και αφορά την πολιορκία της Κίρρας, στον A´ Ιερό Πόλεμο (595 – 585 π.X.).

        Οι πολιορκητές δηλητηρίασαν τα πηγάδια της πόλης με λευκό ελλέβορο, εξαιρετικά δραστικό δηλητήριο το οποίο εξολόθρευσε ολοσχερώς τον πληθυσμό της Κίρρας.

        H αφήγηση αυτού του περιστατικού εθεωρείτο παλαιότερα ότι ανήκε στη σφαίρα του μύθου.

        Οι ιστορικοί πείστηκαν όμως ότι ήταν αληθινή όταν την ανακάλυψαν σε κείμενα του Αισχίνη (4ος π.X. αιώνας) και ορισμένων άλλων Ελλήνων συγγραφέων.

        «Εξίσου εντυπωσιακό όμως είναι το ότι, κατ’ ουσία ή στις βασικές αρχές, οι αρχαίοι έχουν αναπτύξει πρώτοι όλους σχεδόν τους βασικούς τύπους βιολογικών και χημικών όπλων που γνωρίζουμε σήμερα».

        Τότε, όπως και τώρα, οι κοινωνίες δεν ενέκριναν τη χρήση φωτιάς, επιδημικών και άλλων ανάλογων όπλων τα οποία σκορπούσαν τον τρόμο και τον θάνατο.

        Για τους Έλληνες η έντιμη και δίκαιη ένοπλη σύγκρουση γινόταν πρόσωπο με πρόσωπο, σε τακτές σειρές, επί πεδίου, με ξίφη και δόρατα.
        Μόνον έτσι πέθαινες σαν ήρωας.

        • DiscussioneR

          Ας μην συνεχίσω με υπόδειξη ποίου έγινε η δηλητηρίαση και την καταγωγή του…

          • Ίυγξ Δρυς

            ναι δεν το κατάλαβε κανένας !!!!

    • Αυτα όλα στην αρχαία Ελλάδα δηλαδή συνέβησαν;

      • DiscussioneR

        Για το Τζιμπουτί ήθελα να γράψω, αλλά σαν Έλληνας δεν ήθελα να κατηγορήσω έναν κακόμοιρο λαό…

  • Anno Domini

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΟ ΘΕΜΑ…….????

  • ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΠΕΡΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ «ΛΕΒΕΝΤΙΑΣ» ΚΛΠ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΕΘΝΙΥΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ…ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΝΟ ΑΠΟ ΨΗΛΑ, ΕΝΩΜΕΝΟ ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ!

    • Anno Domini

      Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η αισιοδοξία σου,στην πλέον δυσβάσταχτη οικονομική και κοινωνική καθημερινότητά μας.

      • Σιγά μη βάλω κάτω το κεφάλι! Πιστευω στην ιστορία…και στους δρόμους που εκείνη ακολουθεί…

        • Anno Domini

          Μόνο που η Ιστορία ακολουθεί εντελώς λάθος δρόμους τελευταία…..

    • DiscussioneR

      Όσο υπάρχουν πίσω από την κουρτίνα εκείνοι που υποδαυλίζουν κάποια πράματα, τόσο οι αδαείς Έλληνες θα έχουν το πρόβλημα….

    • Apollon2012

      Αυτό είναι η λύση. Αν αύριο πρώτα ο Στρατός, τα σώματα αλλά και οι πολίτες, νοιαζόντουσαν για το συμφέρον της Ελλάδας πάνω από όλα, πάνω από διαταγές, πάνω από πολιτικούς, η χώρα θα ήταν ισχυρή! Οσο η διαταγή υπερισχύει του όρκου που έχουν δώσει, τόσο η χώρα θα διαλύεται χαλαρά!

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        απολλωνα εχεις σκεφτει και εσυ και οι αλλοι φιλοι τι ορκιζομαστε?ουε εθνος ουτε πατριδα,ΝΑ ΦΥΛΑΤΤΟΥΜΕ ΤΟ Κ2ΛΟΣΥΝΤΑΓΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Apollon2012

          Στάσου! Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη εις την πατρίδα! Αυτό φώναξα πρώτο. Και τουλάχιστον όλοι οι άντρες εδώ μέσα, αν υπηρέτησαν αυτό ορκίστηκαν. Οχι «Ορκίζομαι να φυλάττω την τσέπη και την παράταξη που πρόσχωμε»

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ….υπακοη εις τους νομους και το συνταγμα του κρατους.τι θα γινει τωρα λοιπον που αυτοι εμηνευουν και εφαρμοζουν το συνταγμα κατα το δοκουν?τι θα γινει αν στραφει (που ηδη στρεφετε)κατα του Εθνους?αυτο εννοω,και τις τρεις φορες που ορκιστηκα αυτο σκεφτομουν ,πιστεψε με (ειμαι απο πολυ παλια αντιδημοκρατης)

  • Γιάννης ο Sniper

    Είπαμε είμαστε αριστεροί. Όχι δουλειά την Κυριακή λέμε. Να μη βγάλει κάνα φράγκο ο έμπορος που του πίνετε το αίμα με τόσους φόρους.

    ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ.

    • Anno Domini

      Αυτό το»σκουπίδια»είναι για τους τουρίστες….?

      • Γιάννης ο Sniper

        Αυτό κατάλαβες; Κοψοχέρης;

    • Γιάννης ο Sniper

      Μην τρως το παραμύθι Ναυτάκι. Τα μαγαζιά έχουν τζίρο. Όχι πολύ, αλλά έχουν, αλλιώς τα έξοδα είναι τόσα πολλά που κλείνουν.
      Η Κυριακή βολεύει τους καταναλωτές για ψώνια. Ας κλείσουν άλλη μέρα, π.χ. Δευτέρα.

  • YannisWar

    Συγκρατώ μόνο το »Δεν θα ξανάρθουμε ποτέ στη Ελλάδα» που είπε ο άτυχος Ελληνοαυστραλός.
    50-100 Αλβανικής καταγωγής (καλόπαιδα) κι άλλα τόσα ελληνόφωνα πρεζόνια και τέκνα διαλυμένων οικογενειών, έχουν μετατρέψει την χώρα σε οίκο ανοχής.
    Με ακέραια την ευθύνη του υπουργείου προστασίας αλλά και των Ελλήνων πολιτών, συνεχίζουν ακάθεκτοι να μας φωνάζουν το πόσο μισούν την Ελλάδα και τους Έλληνες με όλους εμάς απλούς θεατές.
    Τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας και μας αξίζει χειρότερη κατρακύλα από αυτή που «πήραμε» διότι όπως βλέπω, δεν συνήλθαμε καθόλου.

    • Anno Domini

      Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν ακόμη,και πόσα βάσανα πρέπει να υποστούμε,για να καταλάβουμε επιτέλους πως μαθήματα δεν πήραμε ποτέ……?

      • YannisWar

        Πιστεύω πως πήραμε αρκετά μαθήματα. Σε μερικά μάλιστα «αριστεύσαμε» και σε άλλα τα πήγαμε αρκετά καλά.
        Δυστυχώς όπως όπως αποδεικνύετε έχουμε μικρή έως ελάχιστη μνήμη και ξεχνάμε πολύ γρήγορα το μάθημα που μας δίδαξαν οι δάσκαλοι μας.

    • YannisWar

      Αναρωτιέμαι φίλε μου
      Αν ήσουν εσύ στην θέση του καταστηματάρχη ή του εύζωνα……..
      θα έριχνες στο ψαχνό ?
      Εγώ ομολογώ πως αν και γενικά είμαι ευέξαπτος χαρακτήρας και συμμερίζομαι τα όσα λες, δεν θα ήθελα να βάλω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου σε μια τέτοια ψυχοφθόρα κι οικονομικά δύσκολη διαδικασία με την πράξη μου.

      • Δημητρης Πριοβολος.

        Εχεις απολυτο δικιο και γι’αυτο παθαινουμε ολα αυτα. Αυτο που με ρωτας… δεν ξερω. Δεν ειμαι καθολου ευεξαπτος αλλα αν βρεθω σε μια τετοια κατασταση να μου καταστρεφουν την περιουσια την δικια μου και ολων των γειτονων μια χουφτα αληταραδες….δεν ξερω αλλα νομιζω πως θα την εκανα την ζημια.

        • YannisWar

          Είμαστε πάνω απ’ όλα νομοταγείς κι οικογενειάρχες άνθρωποι με αρχές – αξίες και πίστη στη δημοκρατία.
          Αυτό εκμεταλλεύονται τα παράσιτα, πάνω σε αυτό «πατούν» κι επιβιώνουν. Αυτή (δυστυχώς ή ευτυχώς) είναι η φύση.
          Στο καθαρό χώμα βγαίνουν τ’ αγριόχορτα με μοναδικό σκοπό να πνίξουν τα ωφέλιμα φυτά.
          Στα καθαρά χέρια «κολλάν» τα μικρόβια με στόχο την μόλυνση του οργανισμού όπως επίσης κι οι ψείρες.

  • Apollon2012

    Ετσι που καθόμαστε όλοι εδώ, μια ευτυχισμένη παρέα δεν ξεκινάμε έναν εμφύλιο μέσα στο 5σταγμα να δούμε πόσοι επισκέπτες θα μείνουν; Ετσι να κάνουμε μια εξωμείωση… Αφού μετράμε τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ, που διοργανώνουν γκέι παρελάσεις στους αριστερούς, άντε… πάμε…

  • πετρος

    Καρκινο να βγαλετε ρε μπ@στ@ρδοι, π@υτ@ν@ς γιοι, γ@μ@ τη π@υτ@ν@ που σας γεννησε και γ@μ@ το σπιτι και την οικογενεια σας ρε τσογλανια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bmw m5

    Την κυριακη ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ , ΤΕΣΠΑ.

  • 1ον Καλημέρα.
    2ον Στον ύπνο μου σήμερα έβλεπα μπαχαλάκηδες και τους ρωτούσα εαν είναι κανείς τους Έλληνας
    3ον Ο άτυχος φίλος τουρίστας φορούσε Τίμιο Σταυρό, πράγμα που δαιμονίζει τα αριστεροάθεα άτομα
    4ον Ό φασισμός έχει μόνο ένα εχθρό στην χώρα μας και αυτό είναι ή Ελλάς και οί Έλληνες.

  • Alexander the Greatest

    Μας αξίζει ότ,ι χειρότερο, και καλώς μας έρχεται, και μάλιστα επί 100.

  • πετρος

    Τι εγινε »δημοκρατες» του site, παλι αρχισαμε τη ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ? Τοσο πολυ τσουζουν τα σχολια μου ? Και αφηστε σε μενα τα ΣΑΠΙΑ περι κοσμιοτητας και αλλες τετοιες μ@λ@κιες, γιατι σε μενα δε πιανουν. Η μηπως νομιζετε οτι με τα σχολιακια της πλακας των αλλων οτι και καλα γινεται κατι ? Σιγουρα θα γελανε, διαβαζοντας τα οι πρωταγωνιστες των επεισοδειων στα αρθρα σας, σε αντιθεση με τα δικα μου

  • lliben

    Τόσα χρόνια στο Μοναστηράκι γίνεται το «εβραϊκό παζάρι», αλλά αυτό δεν επηρρεάζει τις αριστεράντζες του κερατά.