Tεράστιο «ΟΧΙ» από τον Ν.Κοτζιά στα Σκόπια – Εληξε η μαραθώνια συνάντηση των δύο Υπουργών Εξωτερικών – Εθεσε τελεσίγραφο στη ΠΓΔΜ και πλέον η Αθήνα ορίζει τις τύχες των Σκοπιανών

Δημοσίευση: 14 Ιουνίου 2017, 5:10 μμ | Ανανέωση: Ιούνιος 15, 2017 στις 10:45 πμ

Απέκλεισε την ένταξη της πΓΔΜ στην Βορειοατλαντική συμμαχία πριν από την επίλυση του ονοματολογικού, ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον υπουργό Εξωτερικών της γειτονικής χώρας, Νίκολα Ντιμιτρόφ. Ο Ελληνας ΥΠΕΞ, δήλωσε νωρίτερα ότι υπάρχουν νέες σκέψεις και προτάσεις, οι οποίες θα διατυπωθούν στο πλαίσιο των υφιστάμενων Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (ΜΟΕ) ανάμεσα στις δύο χώρες.

Πλέον η ΑΘήνα έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων καθώς ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά την ΠΓΔΜ. Ηρθε ο καιρός να θέσουμε εμείς το τελεσίγραφο – πράγμα που ο Ν.Κοτζιάς το έκανε με ξεκάθαρο τρόπο- και να τελειώνουμε με το τεχνητό κρατίδιο. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως ο Ελληνας ΥΠΕΞ, είναι ο μόνος που διασώζεται από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Η συνάντηση των κκ Κοτζιά και Ντιμιτρόφ, που ξεπέρασε τις δύο ώρες, χαρακτηρίστηκε και από τους δύο υπουργούς ως μια πολύ καλή αρχή, μέσα σε καλή ατμόσφαιρα και με καλή διάθεση για την περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων Ελλάδας-πΓΔΜ και την πορεία επίλυσης του δύσκολου ζητήματος του ονοματολογικού.

Ειδικότερα γιαυτό το θέμα, και τη σύνδεσή του με την ένταξη των Σκοπίων στο ευρωατλαντικό σύστημα, ο κ. Κοτζιάς απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, διαμήνυσε ότι «η Ελλάδα θέλει όλη η περιοχή των δυτικών Βαλκανίων να γίνει μέρος -όπως εκείνοι το επιθυμούν, όχι γιατί το θέλουμε εμείς- του ευρωατλαντικού συστήματος. Το θέμα είναι πόσο πολύ το επιθυμούν αυτές οι χώρες. Γιατί δεν μπορούν να απαιτούν να το επιθυμούμε εμείς περισσότερο από τις ίδιες. Να μας καλούν λοιπόν να κάνουμε πίσω στις απόψεις μας, αλλά εκείνες να μη κάνουν πίσω για κάτι που υποτίθεται ότι τους ενδιαφέρει περισσότερο από εμάς».

Και πρόσθεσε:

«Εμείς ενδιαφερόμαστε, αλλά πιστεύουμε ότι ενδιαφέρονται και αυτές οι χώρες. Όταν λοιπόν ενδιαφερόμαστε και οι δύο πλευρές πρέπει να βρούμε το δρόμο της συνεννόησης και των συμβιβασμών».

Ο υπουργός Εξωτερικών αποσαφήνισε ότι η Ελλάδα θέλει να γίνει η πΓΔΜ μέλος -εφόσον κι εκείνη το επιθυμεί βέβαια- και της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, αλλά «αυτό μπορεί να γίνει πολύ απλά με το να βρούμε μία συμβιβαστική λύση στο ονοματολογικό και αμέσως μετά να πάμε στον ΟΗΕ να υπογράψουμε την νέα μας συμφωνία, να πάμε στις Βρυξέλλες και να το ανακοινώσουμε στους διεθνείς οργανισμούς που βρίσκονται εκεί».

Παράλληλα δεσμεύθηκε τόσο προσωπικά όσο και ως ελληνική κυβέρνηση, ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια «να βρεθεί ένας δρόμος ορθού, επωφελούς και για τις δύο πλευρές συμβιβασμού».

«Για αυτό», πρόσθεσε «θεωρώ πολύ σπουδαίο ότι σήμερα ξαναπιάσαμε το νήμα με τον Νίκολα, θα το συνεχίσουμε πιο σχεδιασμένα, την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου στα Σκόπια, και ο διάλογος και η δημοκρατική διάθεση που έχουμε και οι δύο πλευρές είναι η καλύτερη εγγύηση ότι θα βρούμε λύση».

«Από την σημερινή συζήτηση» κατέληξε ο κ. Κοτζιάς «δε λύθηκε κανένα ζήτημα, όσον αφορά αυτό το θέμα, αλλά η καλή ατμόσφαιρα είναι θετική και άρα έχουμε τα καλύτερα δυνατά πλαίσια για να κουβεντιάσουμε το δύσκολο αυτό ζήτημα. Και για αυτή την καλή ατμόσφαιρα και την καλή διάθεση ευχαριστώ και πάλι τον Νίκολα, αν και ξέρετε ότι η καλή διάθεση δεν αρκεί, είναι όμως μια καλή προϋπόθεση για να λυθεί ένα πρόβλημα».

Από την πλευρά του ο υπουργός Εξωτερικών της πΓΔΜ Νίκολα Ντιμιτρόφ δήλωσε μεταξύ άλλων πως: «Θα δουλέψουμε για να γίνουμε ένας καλύτερος γείτονας. Δεν έχουμε αλυτρωτικές διαθέσεις».

Tι δήλωσε νωρίτερα ο ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ

Ο υπουργός Εξωτερικών Νικολά Ντιμιτρόφ παραχώρησε συνέντευξη γνωστοποιώντας την οπτική της νέας κυβέρνησης της πΓΔΜ απέναντι στο θέμα των Σκοπίων.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Ιστορίες» και τον δημοσιογράφο Αλέξη Παπαχελά μίλησε ο Ντιμιτρόφ, παρουσιάστηκε θετικός στην ένταξη της χώρας του στο ΝΑΤΟ με προσωρινή ονομασία.

Ο Νικολά Ντιμιτρόφ σημείωσε ότι έχει κάποιες ιδέες για τους τρόπους και τις διαφορετικές προσεγγίσεις σχετικά με την ονομασία.

O νέος υπουργός Εξωτερικών των Σκοπίων, Νικολά Ντιμιτρόφ δήλωσε πως έχει κάποιες ιδέες για τους τρόπους και τις διαφορετικές προσεγγίσεις σχετικά με την ονομασία της ΠΓΔΜ. .

Ο κύριος Ντιμιτρόφ πάντως πρόσθεσε ότι δεν θα ήταν σοφό από την πλευρά του να ανοίξει τα χαρτιά του πριν τη συνάντησή του με τον Έλληνα ΥΠΕΞ Νίκο Κοτζιά.

Παράλληλα, μιλώντας στον Σκάι, έκανε λόγο για δημιουργία μιας αξιοπρεπούς φιλικής σχέσης μεταξύ Αθήνας και Σκοπίων, προσθέτοντας ότι δεν είναι υπέρ των αγαλμάτων, αναφερόμενος στην τοποθέτηση, από τις κυβερνήσεις Γκρουέφσκι, ανδριάντων ιστορικών προσωπικοτήτων όπως ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Φίλιππος. «Αν έχουμε ένα μέλλον, είναι ένα κοινό, ευρωπαϊκό μέλλον», είπε και πρόσθεσε πως θα ήθελε τα δικά του παιδιά να θεωρούν ότι στην Ελλάδα έχουν φίλους, υπογραμμίζοντας: «Είμαστε στην αίθουσα αναμονής πολλά χρόνια. Το πεπρωμένο μας είναι η Ευρώπη. Θα θέλαμε να είμαστε μέλος της ΕΕ και του ΝΑΤΟ».

  • Αθηνά

    καλα εκανε!

    • Γιώργος fs.

      Βέτο στους Σκοπιανούς μέχρι να βγει ο ήλιος της Βεργίνας από τη Δύση😆😆😆😆😆!!

      • Spyros Spyropoulos

        ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Rogue Trooper

      Πήρε εντολές από Μόσχα και Πεκίνο ενόψει του αυριανού Eurogroup στο Λουξεμβούργο.

  • Αθηνά

    Δεν μας συμφέρει εθνικά η ενταξη τους με ονονμασια που εμπεριέχει την λέξη Μακεδονια, πολύ σωστα εκανε και ειπε όχι!

    • Γιώργος fs.

      Άξια Αθηνά!!!

      • Αθηνά

        ευχαριστω!

    • Rogue Trooper

      Ο Νίκος Κοτζιάς ενεργεί για λογαριασμό του Πούτιν.

      Ο κοντός επιδιώκει να διαλύσει το ψευτοκρατίδιο των Αμερικανών για ν’ ανασχέσει τη ΝΑΤΟϊκή επέλαση στα Βαλκάνια.

      • Andreas Gavrielides

        Τα μυαλά σου και μυαλίρα

  • Γιώργος fs.

    2ος κατά των Σκοπίων!!

    • Spyros Spyropoulos

      ΑΞΙΟΣ αδελφε Γιωργο!

      • Γιώργος fs.

        Ευχαριστώ αδερφέ Σπύρο!!!

    • Αθηνά

      πρώτος και άξιος!

  • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

    ορθός συμβιβασμός καί από τίς δύο πλευρές,σημαίνει ότι συμβιβάζεται καί η Ελλάδα.Αυτό όμως μόνο μέ ένα τρόπο γίνεται -μέ παραχώρηση. Καί δέν άκουσα καί προτάσεις γιά τό όνομα.

    • Κώστας

      Πιστεύω πως σύντομα θα ακούσεις …

    • Rogue Trooper

      ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ! ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΚΡΑΤΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΡΗΞΗ ΜΕ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΔΝΤ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

    • © Proud to be Greek

      Ο ελληνικός συβιβασμός θα είναι η συγκατάθεση — το «ναι» για την ενταξη.

  • Κώστας

    Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως ο Ελληνας ΥΠΕΞ, είναι ο μόνος που διασώζεται από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

    Μπραβο Κοντζιά,

    μας κάνεις υπερήφανους ως Έλληνες ..

    • Rogue Trooper

      Ο Νίκος Κοτζιάς παίρνει οδηγίες από Μόσχα και Πεκίνο για να χαλάσει τα σχέδια των ερπετοσιωνιστών.

      • Κώστας

        Καλά κάνει !!! Πλατείες θα φτιάχνουν στο μέλλον στο όνομά του …

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          πως εχεις τετοια σιγουρια οταν ουτε καν γνωριζεις το τι προτεινε στα σκοπια??

          • Κώστας

            Πάντα πέφτω μέσα … Έχω διαίσθηση …

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      καταρχην εχεις καταλλαβει τι προτεινε στα σκοπια???γιατι ουσιαστικα δεν ειπε κατι περα απο γενικολογιες !! συγκεκριμενα πιο ονομα τους προτεινε και με πιον ορο??

      • Κώστας

        Τους παίζει προς το παρόν … Δεν έχει θέσει κάτι στο τραπέζι γιατί περμένει αντιδράσεις …

        Δεν θέλει να αποκαλύψει ανοιχτά τις προθέσεις του ..

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          ουτε αυτο μπορεις να το ξερεις αφου τηρεις παντελη αγνοια επι των λεγομενων του και βαση αυτου εγω διαβεβαιωνω με σιγουρια οτι δεν ξερω τι κανει αυτος αλλα εσυ σιγουρα τον παιζεις βαναυσα!!

          • Κώστας

            Και να έχει σχέδιο, τί νόημα θα έχει να το πει εάν αυτό δεν γίνει ;;

            Δεν έχει η Ελλάδα τον πρώτο λόγο, κι ας το γράφει το πενταπο, όλοι ξέρουμε ποιος έχει τον πρώτο λόγο στην περιοχή ..

            Αλλά επιτέλους αντιδράσαμε ρε φίλε, κι αυτό θα οδηγήσει σε κάτι καλό !

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            πρωτον θα ξερει και ο δικος μας λαος αλλα και των σκοπιων τα ακριβη τι και πως!!! δευτερον θα εκτιμηθουν αισθηματα και αντιδρασεις λαων αμφοτερως οποτε μια συνφωνια την οποια θελουν και οι λαοι αμφοτερα θα ειναι πιο κραταια και πιο διαχρονικη!!μπορω να σου πω και αλλα το θεμα ειναι να τα αντιλαμβανοσουν απο μονος σου καθοτι ουτε αυτα που ηδη σου ανεφερα θα επρεπε να στα λεω αλλα θα επρεπε απο μονος σου να τα αντιλαμβανοσουν!!

          • Κώστας

            Αυτοί μέχρι χθες μας έκλεβαν την ιστορία λέγοντας πως ο Μεγαλέξανδρος ήταν Σκοπιανός !!
            Τί να εκτιμηθεί και από ποιούς ;;

            Αυτοί πάνε για διάλυση ..

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            διαλυση σημαινει ασταθεια!! και περαν του οτι δεν μας εξυπηρετει δεν εξυπηρετει και τους ιδιους!!! γενεαλογικα ο λαος των σκοπιων ειναι αιμομηξια ελληνων με σλαβους και λιγο αλβανους και θελουν και αυτοι να αποκτησουν μια ταυτοτητα και αν δεν τους επιτρεπεται να ειναι ελληνικη θα στραφουν στους σλαβους και αν και κει βρουν πορτα θα πανε στους αλβανους!!! αλλα τις εκατερωθεν αξιωσεις των διαπραγματευσεων τις ξερεις? ή πανηγυριζεις διχως να ξερεις τιποτα???

    • Γιώργος fs.

      Όλοι θα κριθούν από το τελικό αποτέλεσμα των διαπραγμάτευσεων.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        διαπραγματευσεων των οποιων τα διαταυτα δεν λενε για να τα γνωριζουμε !!!

        • BABIS

          Δεν νομιζω να προτεινε κατι.
          Τραβαει τον χρονο για να επωφελουνται αλλοι.

        • Γιώργος fs.

          Συμφωνώ μαζί σου Σπάρτακε!!!!

    • © Proud to be Greek

      Πρόσεχε τι λες — θα γίνεις αντιπαθητικός.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        το θεμα ειναι να μην παρασυρεται ευκολα και να μην τον πιανουν κοτσο ευκολα !! εγω με αυτα εκνευριζομαι!!

  • Rogue Trooper

    Η άρνηση Κοτζιά ν’ αποδεχτεί το τρομοτελεσίγραφο των ΗΠΑ ήταν η απάντηση της Μόσχας στους εκβιασμούς του ΔΝΤ για άμεση απέλαση της ρωσικής διπλωματικής αποστολής από την Ελλάδα.

  • Κώστας

    Ποια είναι η χειρότερη μεταφορική courrier κατά τη γνώμη σας ;;

    • ΤΟΥΙΤΗΣ

      acs

  • Γιώργος fs.

    Καμία υποχώρηση στο θέμα του ονόματος!! https://uploads.disquscdn.com/images/74eeba9c737c726308c9a7bc8595b706bc50813ec394fdda82fb94b47564b986.gif

    • Rogue Trooper

      Καμία υποχώρηση στα ενεργειακά και τις σχέσεις μας με Ρωσία και Κίνα!

  • Ίυγξ Δρυς

    τι έγινε παίδες; στο προ είμαστε;

    • © Proud to be Greek

      H αντικειμενικότητα και η αμερολήψια πάντα ενοχλεί, όπως και η περιγραφή των ελληνικών επιτυχιων

      • Ίυγξ Δρυς

        πια είναι η επιτυχία εδώ;

        • © Proud to be Greek

          Ξαναδίαβασε το αρθρο χωρίς παρωπίδες και θα την ακνακαλύψεις.

          • Ίυγξ Δρυς

            καληνύχτα

          • © Proud to be Greek

            Στο καλό-διο

  • Jorge Melissa

    Ύφεση και χρέη στο διηνεκές
    Η Δύση συμπεριφέρεται όπως οι Αρχαίοι Ρωμαίοι, οι οποίοι διαφοροποιούσαν την (ακριβή) κατανάλωση από τη (φθηνή) παραγωγή – με αποτέλεσμα η οικονομική ελίτ να γίνεται όλο και πιο πλούσια, ενώ οι χώρες και οι Πολίτες τους να φτωχαίνουν συνεχώς, με οδυνηρές προοπτικές για το μέλλον.

    http://www.analyst.gr/2017/06/13/ifesi-kai-xrei-sto-diinekes/

  • © Proud to be Greek

    γκουχ – γκουχ – γκουχ
    (με επιασε ενας ρημάδης e-ξερόβηχας…….)

  • mariossahamis

    ΔΩΣΤΟΥΣ ΟΒΕΛΙΙΞ

  • Spyros Spyropoulos

    Τα αστεια τελειωσαν!!! Πρωτα μονιμο ονομα και μετα βλεπουμε……………

    • BABIS

      ΕΤΣΙ.

    • Rogue Trooper

      Κανένα από τα δύο!

      Διάλυση του ψευτοκρατιδίου των ΗΠΑ και άμεση ρήξη με τους δανειστές στα ενεργειακά.

      • Alketas

        Δε νομίζω ότι θα κρατήσει πολύ το «όχι «που είπε ο Κοτζιάς. Κι ο Καραμανλής είπε «όχι «και μετά έπεσε. Αν κάποιοι θέλουν τα Σκόπια στο Νατο και είναι εμπόδιο η Ελλάδα, κάποιο τρόπο θα έχουν να βάλουν την Ελλάδα στην άκρη.

        • Rogue Trooper

          Με σεισμό και πυρηνικά!

          • Alketas

            Τη πήγες μακριά τη δουλειά. Είπαμε. . .όχι κι έτσι.

          • Rogue Trooper

            Και όμως είναι η ωμή πραγματικότητα.

          • Alketas

            Άντε να δούμε τι θα γίνει. Κανά χοντρό δούλεμα θα πέσει πάλι.

    • Γιώργος fs.

      Και μετά ΚΣΥΛΟ!!!!

      • Spyros Spyropoulos

        ΜΑΜΗΣΙ ΚΑΙ ΚΣΥΛΟ!!!

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΙ…

    • Γιώργος fs.

      Ξέχασες και την ανάλογη ευχή ΠΕΥΚΕΣΤΑ!!!

  • Rogue Trooper

    Η επόμενη πράξη θα παιχτεί αύριο στο Λουξεμβούργο, ή τώρα ή ποτέ!

  • Ίυγξ Δρυς

    θα μας πει κανένας που το είπε το ΟΧΙ και σε τι;

    • Rogue Trooper

      Σημασία έχει πως τον υποκίνησαν οι Ρώσοι για να πετάξει το τρομοτελεσίγραφο της Ουάσιγκτον στα σκουπίδια.

      • Ίυγξ Δρυς

        μα δεν είπε όχι, ίσα ίσα που είπε ότι η Ελλάδα θα συμβιβαστεί ενώ είναι σε θέση ισχύος

        • Rogue Trooper

          Υπάρχουν ψύχραιμες φωνές στη κυβέρνηση που τον παρότρυναν να μην οδηγήσει τη σύγκρουση στα άκρα.

          • Ίυγξ Δρυς

            κερδίζει χρόνο, τώρα για καλό ή κακό θα δείξει….σε καμία περίπτωση δεν είπε όχι στον όρο Μακεδονία, το οποίο είναι και αυτό που μας νοιάζει

        • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

          α γειά σου! μετράμε ήδη ένα βήμα πίσω.

          • Alketas

            Να ρωτήσουμε τι έχουν να πουν για το θέμα και οι αγνοί πατριώτες που τα ακουμπάνε κανονικότατα σε κάτι καζίνα (και όχι μόνο ).

    • Γιώργος fs.

      Ο υπουργός Εξωτερικών αποσαφήνισε ότι η Ελλάδα θέλει να γίνει η πΓΔΜ μέλος -εφόσον κι εκείνη το επιθυμεί βέβαια- και της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, αλλά «αυτό μπορεί να γίνει πολύ απλά με το να βρούμε μία συμβιβαστική λύση στο ονοματολογικό και αμέσως μετά να πάμε στον ΟΗΕ να υπογράψουμε την νέα μας συμφωνία, να πάμε στις Βρυξέλλες και να το ανακοινώσουμε στους διεθνείς οργανισμούς που βρίσκονται εκεί».

      Παράλληλα δεσμεύθηκε τόσο προσωπικά όσο και ως ελληνική κυβέρνηση, ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια «να βρεθεί ένας δρόμος ορθού, επωφελούς και για τις δύο πλευρές συμβιβασμού».

      Αυτος ο συμβιβασμός από τις δύο πλευρές….δεν ακούγεται καλά!

      • Ίυγξ Δρυς

        αυτό λέω αδερφέ Γεώργιε!!!

        • Γιώργος fs.

          Επιτυχία αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει..οπότε οι πανηγυρισμοί είναι ασκοποι !!
          Πάντως αυτή είναι τεράστια ευκαιρία, γιατί οι Σκοπιανοί βρίσκονται σε δύσκολη θέση και επομένως είναι ευαλωτοι να κάνουν υποχωρησεις!!!
          Δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία!!

      • Jorge Melissa

        Ή Ίσως είναι ροκάνισμα χρόνου μέχρι να επέλθει το μοιραίο που είναι η διάλυση και το μοίρασμα μεταξύ Αλβανίας – Βουλγαρίας

    • ΤΟΥΙΤΗΣ

      Απο οτι καταλαβα,ειπε οχι στην προσωρινη ονομασια,αν οντως εγινε αυτο
      τοτε ναι ειναι επιτυχια

      • Ίυγξ Δρυς

        γιατί είναι επιτυχία; θα αλλάξει κάτι αν συμφωνήσουν σε μόνιμο άμεσα με τον όρο Μακεδονία μέσα στην ονομασία μιας και είπε ο Γκοτζιάς ότι θα συμβιβαστούμε ;

        • ΤΟΥΙΤΗΣ

          Εννοειται οτι δε θα υπαρχει η λεξη μακεδονια πουθενα,αν υπαρχει τοτε εχεις δικιο οχι μονο επιτυχια δεν ειναι αλλά ΗΤΤΑ.

    • ΑΝΤΙΝΟΟΣ

      στά σοκολατάκια τού πρέσβυ.Πήρε κάτι κιλάκια τελευταία καί αγωνίζεται νά τά χάσει.

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Όλοι Μεταξάδες είναι;

      • Ίυγξ Δρυς

        άμα είναι αριστερός το όχι το λέει ο πρωθυπουργός, άμα είναι ο Μεταξάς το ΌΧΙ το λέει ο λαός

  • Jorge Melissa

    Η στημένη θριαμβολογία της κυβέρνησης
    Κανένας δεν συμβιβάζεται με τη λεηλασία της Ελλάδας για να μη χάσει το ευρώ – ούτε με τη μετατροπή όλων των επομένων γενεών σε σκλάβους χρέους, καθώς επίσης σε φθηνούς εργαζόμενους της γερμανικής βιομηχανίας, με μνημόνια στο διηνεκές.

    http://www.analyst.gr/2017/06/14/i-stimeni-thriamvologia-tis-kivernisis/

  • Genesis

    Oσοι εχουν στην πλατη τους τη δικαιοσυνη της ιστοριας αυτοι θα νικουν παντα.Τωρα εχασαν τα Σκοπια,σειρα εχουν κι αλλες χωρες.Θα ερθει η μερα που θα πληρωσει και η Αλβανια και η Τουρκια.Μπορει σε 10 χρονια σε 20,σε 100.Η μερα ομως θα ερθει

  • Giorgos Markou

    ποια ονόματα βρε κορόιδα και ιστορίες; Τα μισά σκοπια ειναι ελληνικά εδάφη υπο ξενη κατοχή! Μας ανήκουν και η κυβέρνηση αυτη των ανωμάλων πρέπει να τα διεκδικήσει τωρα! Τιποτα δεν ανηκει στους τουρκογυφτους αυτους.

    • Rogue Trooper

      Να διαλυθεί το ψευτοκρατίδιο των ΗΠΑ και να μας επιστραφεί όλη η περιοχή που κατέχουν παράνομα οι Αμερικανοί!

      • Giorgos Markou

        ακριβως ετσι ειναι, και πιστεύω οτι και οι κατοικοι της χωρας αυτης το θέλουνε, να ενωθούνε με την Ελλαδα! Και στο Νατο θα ειναι και στην ΕΕ θα ειναι και ονομα θα εχουν! Αλλα αλλα ποιος θα το κανει αυτο; Η κυβερνηση αυτη; Αυτοι βλεπουν ελληνικη σημαια και την καίνε!

  • Jorge Melissa

    Ξεκίνησε η τιμωρία της Μ. Βρετανίας..
    Μετά τις απρόσμενες εξελίξεις στις αμερικανικές εκλογές, όπου κέρδισε ο κ. Trump ενάντια σε όλες τις προβλέψεις, καθώς επίσης στο βρετανικό δημοψήφισμα που κανένας δεν περίμενε την επικράτηση του BREXIT, φαίνεται πως το σύστημα έχει πάρει ξανά τα ηνία στα χέρια του – ενδεχομένως με τη βοήθεια των τρομοκρατικών επιθέσεων.

    http://www.analyst.gr/2017/06/14/xekinise-i-timoria-tis-m-vretanias/

  • Κώστας

    Πήρα μια απάντηση από τον Τουίτη, acs

    Για μένα η χειρότερη μεταφορική είναι η speedex !

  • Κώστας

    ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΧΘΕΣ !!! ΟΧΙ ΤΩΡΑ !!

    • Γιώργος fs.

      Το θέλει αυτό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ;;

      • Κώστας

        ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ !! ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ !

      • Rogue Trooper

        Το θέλουν Ρωσία και Κίνα για οικονομικογεωπολιτικούς λόγους!

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Τους ρώτησες αν θέλουν; Εμάς μας ρώτησες;

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        Τι να ρωτησει αφου ουτε καν ξερει τι λεγεται στις διαπραγματευσεις!!απλα θελει να πανηγηρησει για το συριζα διχως γιατι και πως!!

        • Όποιος πανηγυρίζει εντός ή εκτός εισαγωγικών κάτι θεωρητικά καλό στα εθνικά θέματα θεωρείται για σένα συριζαιος;

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            φιλε να πανηγυρισεις αν κατι υπαρχει !! και γω μαζι σου τοτε !! αλλα για το τιποτα , απλα εκτιθεσαι !!! οι πολιτικοι παιζουν μαζι μας καθοτι αυτη τη δουλεια ασκουν ,, αλλα εμεις οι πολιτες οφειλουμε να βελτιωνομαστε ωστε ολο και πιο δυσκολο να ειναι για αυτους τους απατεωνες να μας εξαπατουν!!! οκ??

          • Στην παρούσα φάση φαίνεται πως ο Κοτζιάς το παλεύει γερά το πραγμα πάντως, γι’ αυτό γίνεται λόγος, όχι για το οποιο αποτέλεσμα, είναι πολύ νωρίς ακόμα.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            «φαινεται» ,,, εσενα μπορει να σε ικανοποιει το «φαινεται» !!! εμενα ομως με ικανοποιει μονο το «ειναι»!!οκ??

          • Aναξ

            Σε αυτο συμφωνουμε πληρως, το αποτελεσμα μετραει.

        • Κώστας

          ΔΑΣΚΑΛΕ ΗΡΕΜΑ

        • Κώστας

          ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΝΤΕΦΙ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ;;;

          ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΚΟ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΛΟ;;;

          • Και να ‘ταν ο μόνος που το θεωρεί κακό το να χαιρόμαστε μια ενδεχόμενη επιτυχία έστω του ιδεολογικού αντιπάλου ρε Κώστα; Ελληνικό διαχρονικό φαινόμενο αυτό το πράγμα…

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            οταν τα ενδεομενα γινονται βεβαιοτητα τοτε να χαιρεστε ,,, ειδαλως ταυτιζεστε με τους μασκαραδες!!

          • Aναξ

            Στηριζουμε Ελλαδα, εμεις θα ειμαστε και αυρἶο εδω, ο Τσιπρας οχι.

          • Ίυγξ Δρυς

            δεν ξέρω αν εννοείς εμένα, αλλά έχω αποδείξει κι εδώ αλλά και στο άλλο ότι είμαι ακομμάτιστος και άνευ ιδεολογίας (πολιτικής)….

          • Κώστας

            Οι πιο πολλοί πλέον ανήκουμε στην ίδια συνωμοταξία με αυτούς που μπλέξαμε ..

    • Aναξ

      Συνομοσπονδια με Ελλαδα με αλλαγη επισιμης γλωσσας και ονομασιας, θα μας συμφερε να γινει, αλλα δεν θα το δεχθει η Βουλγαρια.

      Τελικα μονο η διαλυση θα ηταν αποδεκτη απο ολους τους γυρω γυρω διοτι ειναι συνοθυλευμα κατασταση.

  • Jorge Melissa

    Βασικά πρέπει να χρησιμοποιηθεί μία ουδέτερη ονομασία απο τα συνιστώντα μέρη που θα είναι »Μακεδόνες» και Αλβανοί

    • Ναι βέβαια, θα μπορούσαν να ονομαστούν για παράδειγμα….»βαλκανικά παιδιά των λουλουδιών»!!!!
      Και μόνο το γεγονός πως δεν μπορούν να βρουν μια όνο.ασια της προκοπής αποδεικνύει πόσο κατασκευασμένο είναι αυτό το πράγμα που λέγεται FYROM…

    • Aναξ

      Μη ξεχναμε (εμεις) και τουςΕλληνες της περιοχης που δεν ειναι καταγεγραμμενοι επισημα ως μειονοτητα.

      Δεν ειναι ετσι απλο, τωρα που μπορουμε πρεπει να δοσουμε ενα ονομα και μια συνταγματικη καταγραφη τους, ωστε να προστατευονται και αυτοι και τα εθνικα μας συμφεροντα.

  • Steve Nichols

    Αν υπαρχη μια ονομασια που θα μπορουσε να εχει αυτο το κρατος ειναι το »Βαρντασκα» …..αλλα εδω προκύπτει θεμα για εναξη του στο ΝΑΤΟ, θα το επιτρεψει η Ρωσια;; θα το διαλύσουν το κρατιδιο…..

    • Aναξ

      Δεν μας συμφερει να ονομαζονται με σλαβικο, η τουρκικο η αλβανικο ονομα, διοτι περιεχονται και Ελληνικες περιοχες της Πελαγονιας και οι κατοικοι τους που εχουν Ελληνικη συνειδηση.

  • Πάντως είναι μια πρώτη νίκη και μάλιστα στο να πειστούν οι πάντες στο εξωτερικό πως πλέον και οι ίδιοι οι Σκοπιανοί εφόσον δέχονται την συζήτηση πάνω στην εξεύρεση ενός νέου ονόματος προσδιοριστικού της εθνικής τους ταυτότητας, ουσιαστικά ομολογούν οι ίδιοι πως όλο αυτό ήταν ένα κακότεχνο ψέμα, ομολογούν την κατάρευση του ιδεολογήματος της «μακεδονικής εθνότητας» στρεφόμενοι κατά τα φαινόμενα μάλλον προς την ξεκάθαρα σλαβική τους καταγωγή. Τελικά οι τσαμπουκάδες και όλη η ένταση των Αλβανών στα Σκόπια ωφέλησαν μόνο εμάς! Έσπρωξαν τα πράγματα – άθελά τους εννοείται – προς τη σωστή κατεύθυνση!

    • Ίυγξ Δρυς

      Παράλληλα δεσμεύθηκε τόσο προσωπικά όσο και ως ελληνική κυβέρνηση, ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια «να βρεθεί ένας δρόμος ορθού, επωφελούς και για τις δύο πλευρές συμβιβασμού»

      αυτό δεν το λες και νίκη

      • ΝΙΚΗΤΑΣ

        Όταν λέει ορθό μήπως εννοεί το εντεράκι τους;…;-)

      • Καλά αυτά μπορεί να είναι και διπλωματικές γαλυφιές, στην ουσία εδω ο χαμένος πρέπει και μπορει και θέλω να πιστεύω πως θα είναι τα Σκόπια…εκείνοι είναι που ζοριζονται και έρχονται ως ικέτες στην ουσία για το θέμα της ένταξης τους στο νατο και τη δύση γενικότερα…

        • Ίυγξ Δρυς

          συμφωνούμε, αλλά αν ήσουν εσύ στην θέση του Γκοτζιά θα μίλαγες για συμβιβαστική λύση από θέση ισχύος…είναι σα να του λέει : «Κοίτα να δεις εμένα στα @@ μου η ονομασία, βρείτε κάτι που να μην προκαλεί τον ελληνικό λαό και ας τελειώνουμε με το θέμα, θα γίνουμε ήρωες στο τέλος»

          • Jorge Melissa

            Στην Διπλωματική γλώσσα άλλα λέμε και άλλα εννοούμε όμως…

          • Μπορεί να μην θέλει να φανεί κάτι τέτοιο για τον συνομιλητή του εσωτερικά, δηλαδή για να τον διευκολύνει στις αποφάσεις του, μην ξεχνάς πως και ο Σκοπιανός υπουργός έχει να αντιμετωπίσει τη δική του κοινή γνώμη έτσι; Τερτίπια διπλωματικά όλα αυτά, το παιχνιδι παίζεται γερά όμως και να δούμε τι εξέλιξη θα ‘χει…

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Εδώ έχει εφαρμογή αυτό που είπε ο γ.Παίσιος : όλοι κάνουν τα σχέδιά τους αλλά άθελά τους προωθούν το σχέδιο του Θεού. Κι αυτό είναι όπως έχουν πει οι γεροντάδες ότι θα πλακωθούν όλοι μεταξύ τους και θα μείνουμε μόνοι αλώβητοι ΑΛΛΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ.

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    Kαλα αυτοι του υπουργειου εξωτερικων ακομη διαπραγματευονται τα των
    σκοπιων?? ενω με δυο κουβεντες τελειωνε το πανηγηρι!!! ΑΝΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    αλλα τα ελληνικα κυρια επισημη γλωσσα των σκοπιων!! γιατι αν θελουνε να
    ξαναθυμηθουνε τις ριζες τους διχως την γλωσσα και μονο με αγαλματα πως
    θα το καταφερουν ??

    ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ , ΟΤΙ ΟΙ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΣΥΝΦΩΝΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΑΜΦΟΤΕΡΩΣ ΤΟ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΙΚΑΣΙΕΣ(ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΦΩΝΗΘΗΚΑΝ) ΠΕΡΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ!!

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Αν επικρατήσει το Άνω Μακεδονία αύριο θα έχουμε Άνω Θρόνο και Κάτω Θρόνο και μπλέξαμε άσχημα.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        μα τα ελληνικα πανε πακετο!!! ειδαλως αν θελουν σλαβικα να μιλουν να παρουν και σλαβικη ονομασια!! τα πραγματα ειναι απλα και ειναι τραγελαφικο και καλαμπουρι που δεν εχει λυθει ενα τοσο απλο ζητημα σαν και αυτο και ανταυτου κραταει δεκαετιες συζητησεων επι συζητησεων !! και επειδη το θεωρω τοσο γελοιο να μην εχει επιλυθει μεχρι σημερα ενα ζητημα της πλακας μαλλον δεν διαπραγματευονται αλλα κανουν-διοργανωνουν τσιμπουσια-ταξιδακια εκατερωθεν !!

        • Aναξ

          Δεν ειναι τι θελουν πλεον. (εφοσον θελουν ΕΕ και Νατο)

    • Aναξ

      φιλε τα Ελληνικα να τα δωσουμε πακετο, χωρις το Μακεδονια, εχω προτεινει τον ορο Μυσοι, Μυσία που υπαρχει στο μεσαιωνα, και το Γραικομυσια, επειδη υπαρχουν και τα Ελληνικα εδαφη της Πελαγονιας κλπ και Ελληνικης συνειδησεως στον νοτο.

      ——————————> ξαναγραφω :

      Το κρατος αυτο θα επρεπε να λεγεται ΓραικοΜυσία.
      Ουτε Δαρδανια ουτε Βαρδαρσκα κλπ

      Γραικομυσια – Grecomoesia.

      Greek + Moesia

      Διοτι μεγαλο μερος της χωρας αντιστοιχει στη Μυσια, ενω παραλληλα υπαρχουν 200000 με Ελληνικη συνειδηση στις νοτιες περιοχες, και επισης διοτι καποιες νοτιες περιοχες οπως της Πελαγονιας ηταν ανεκαθεν Ελληνικα εδαφη. Αρα εχομε συστατικα Ελληνικα και τον ορο Μυσια.

      Ο ορος GRECOMOESIA αυτος ανταποκρινεται στα εθνικα μας συμφεροντα, εφοσον δεχθουν τον ορο στο Συνταγμα τους, και οχι απλα ως ονομασια εισδοχης στο Νατο, και εφοσον αναγνωρισουν και την Ελληνικη μειονοτητα.

      Παραλληλα τα αγαλματα κλπ που αναπαριστουν τον Μ. Αλεξανδρο, κτηρια με αρχαιοελληνικη αρχιτεκτονικη κλπ θα μπορουσαν να παραμεινουν, αφου πλεον θα ειναι κομματι πολιτισμικο της αναγνωρισμενης Ελληνικης μειονοτητας.

      ————————

      Δειτε οσο αφορα την Μυσια – Moesia
      In ancient geographical sources, Moesia was bounded to the south by the Haemus (Balkans) and Scardus (Šar) mountains, to the west by the Drinus (Drina) river, on the north by the Donaris (Danube) and on the east by the Euxine (Black Sea).
      The region was inhabited chiefly by Thracians, Dacians (Thraco-Dacians), Illyrian and Thraco-Illyrian peoples. The name of the region comes from Moesi, Thraco-Dacian peoples who lived there before the Roman conquest.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Moesia

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Moesia_Superior_SPQR.png
      Moesia Superior (highlighted). (χαρτης)

      —————

      Περι των Σλαυοφωνων κατοικων, καταγωγη και συμπεριφορα.

      Ο Νικηφορος Γρηγορας γυρω στα 1326, αποτελει μελος διπλωματικης αποστολης του κρατους μας, ο οποιος κατευθυνεται απο τις Σερρες προς την πολη των Σκοπιων (η οποια ειναι υπο Σερβικη κυριαρχια αυτη την εποχη). Η διπλωματικη αποστολη περνα μεσα απο την κοιλαδα του Στρυμονος, αλλα την βρισκει καταιγιδα και την νυκτα συναντουν καποιους, αρχικα τους νομιζουν για ληστες, αλλα ειναι Σλαυοφωνοι φυλακες των δρομων, οι οποιοι τελικα τους οδηγουν στην πολη τους τη Στρουμνιτζα. Το ενδιαφερων εχει οτι περιγραφει την καταγωγη τους, οτι ζουν απο παλαια αναμικτοι με τους δικους μας πληθυσμους.

      Ο Νικηφορος Γρηγορας περιγραφει τους κατοικους ως απογονους Μυσων (με τον ορο Μυσοι την περιοδο αυτοι αποκαλουνται γενικα οι Σλαβογενεις, και καποτε και οι Βουλγαροι, ομως δεδομενου οτι σε αλλα σημεια του κειμενου οι Βουλγαροι αποκαλουνται ξεκαθαρα Βουλγαροι, ο ορος Μυσοι μας δινει μια διαφοροποιηση απο τους βουλγαρους, ενω στο κειμενο 1. οριζει οτι αυτοι οι απογονοι μυσων ειναι φιλικοι προς εμας, οι »Μυσοι» δηλαδη οι Σλαβοφωνοι, και 2. ξεκαθαριζει οτι ειναι μικτοι φυλετικα ανακτευομενοι ανεκαθεν με εμας.

      Υπηρχαν στην διπλωματικη αποστολη που γνωριζαν καποια στοιχεια της γλωσσας των »Μυσων» αυτων), η πορεια της διπλωματικης αποστολη που μετειχε ο Γρηγορας κατευθυνοταν απο τις Σερρες προς τα Σκοπια, περνοντας απο τον Στρυμονα ποταμο, η δε πρωτη πολη των ‘Μυσων’ αυτων ηταν η Στρούμμιτζα. https://el.wikipedia.org/wiki/Στρώμνιτσα

      »… Οὐκοῦν ἀλλ’ ἐν τούτοις ὄντων ἡμῶν ἐξαίφνης ἀνίστανταί τινες ἄνδρες τῶν ἐκεῖσε πετρῶν καὶ φαράγγων μελαίνας ἐσθῆτάς τινας περικείμενοι, αἵ εἰσιν ἐξ ἐρίων καὶ κωδίων, ἅττα ποτὲ ζώων ἀπεδύσαντο οἷς δήπου γ’ ἐχρῆν·… Μυσῶν γὰρ ἄποικοι τῶν ἐκεῖσε προσοικούντων εἰσὶν ἀρχῆθεν οἱ πλείους καὶ τοῖς ἡμῖν ὁμοφύλοις ἀναμὶξ τὴν δίαιταν ἔχοντες…ἠσπάζοντο γὰρ ἡμᾶς ἐκεῖνοι τῇ σφῶν διαλέκτῳ προσηνές τι καὶ ἱλαρόν· καὶ οὐδὲν οὐδαμῆ λῃστρικὸν ἐπεδείκνυντο· …ὅμως μέντοι τὴν ὁμοίαν ἐξ ἡμῶν καὶ αὐτοὶ πρόσρησιν ἀντειληφότες (ἦσαν γὰρ οἳ καὶ τῶν ἡμετέρων τῆς ἐκείνων γλώττης οὐ πάνυ τοι ἀδαεῖς ἦσαν)’….Τῇ δ’ οὖν ὑστεραίᾳ πανημέριον ἀνύσαντες πορείαν ἔς τι γιγνόμεθα πολίχνιον, ὡς εἰπεῖν, ὑπερνέφελον, Στρούμμιτζαν οὕτω πως ἐγχωρίως καλούμενον, ὑψηλῷ τῷ ὄρει ἀπειλημμένον, ὥστε τοὺς ἐπὶ τῶν ἐπάλξεων καθημένους ἀνθρώπους ὀρνίθων τισὶν ἐοικέναι, εἴ τις κάτωθεν ἐκ τῆς πεδιάδος ὁρῴη.….

      ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (σελ 134,135,136 του pdf ) http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Migne/Nicephorus%20Gregoras_PG%20148-149/Historia%20Romana.pdf

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        μονο που ειμαστε ελληνες και οχι γραικοι!!!και οταν λεγονται ανω σημαινει πως διαφοροποιουνται απο την κατω!!αλλα να λεγονται μακεδονια και να μιλανε σλαβικα ή οτιδηποτε αλλο πλην ελληνικων ειναι καλαμπουρι και σαφως ειναι σαν να κοροιδευουν εμας και τους εαυτους τους συναμα!!

        • Aναξ

          Ρε φιλε, το ονομα για δηλωση στους ξενους το θες, το ανω μακεδονια σημερα θα λενε ετσι αυριο ακομη και με ελληνικη γνωσσα θα μας λενε οτι δεν ειμαστε εμεις Μακεδονες και Ελληνες, αλλα αυτοι.

          ΓραικοΜυσια, σημαινει Γραικικο τμημα της Μυσιας.

          Το Γραικος τι σε φοβιζει, φοβασαι μηπως σε πει Γραικο? η μηπως διεκδικισει την Γραικοτητα για την νοποια δεν ενδιαφερεσαι?

          Μας συμφερει διπλα διοτι το Γραικος για τους ξενους σημαινει Ελληνας, ενω εμεις αν θελουμε δεν το λαμβανουμε υποψιν, οπως γουσταρουμε, αυτοι θα εχουν προβλημα.

          ==================================

  • @Marios

    Εμείς έχουμε ηγέτες τον αβάπτιστο και τον συγκαμένο, δεν φοβόμαστε τίποτα

  • chris makis

    οπως εχω ξαναγραψει στο παρελθον ο κ κοτζιας ειναι ο μονος σοβαρος ανθρωπος μεσα σε αυτο το τσιρκο που μας κυβερνα.
    δε ξερω αν θα τα κατεφερει στο τελος γιατι ειναι μονος του.

    • ΝΙΚΗΤΑΣ

      Θες να πεις ότι ο Τσίπρας δεν είναι σοβαρός; ΦΡΟΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  • @Marios

    Εθεάθει το ζώο που βάζει αρνητικές στα σχόλια που είναι κατά της προδοτικής κυβέρνησης του ψύριζα
    https://uploads.disquscdn.com/images/e96d1d8cfff9ac648245296d2804876e91485c1a32174b8b3310b8eeb2128664.jpg

    • Ίυγξ Δρυς

      χεχε!

    • BABIS

      Αριστερα ο δευτερος ειναι ο προεδρος των Πακιστανων.

      • @Marios

        ΕΜΕΤΟΣ

        • BABIS

          Σε μια συνεντευξη του σχετικα προσφατα, ελεγε οτι υπαρχουν χωροι για να κατασκευαστουν και αλλα τζαμια.

          • @Marios

            Την απάντηση του την έδωσε ο Καραισκάκης εδώ και καιρό!!!!

          • BABIS

            Το τζαμι στον Βοτανικο ειναι προκατ.
            Καταλαβαινεις οτι ευκολα γκρεμιζεται και θα πεσει σαν χαρτινος πυργος.
            χεχεχε…..mothufacka…………..

          • @Marios

            ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙ

      • Ίυγξ Δρυς

        άμα τον λένε και Αχμέντ έχουμε ολοκληρωμένο σκηνικό

        • @Marios

          Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Γιώργος fs.

        Και οι Πακιστανοι στηρίζουν Τσίπρα!!!

      • Γιώργος fs.
        • Jorge Melissa

          Τα γκλομπς είναι από μπαμπού ( Ινδική Αστυνομία)

    • chris makis

      τον μαρινακη μου θυμιζει…

      • BABIS

        Ο Μαρινακης απο την Καμπουλ.

      • @Marios

        Λολ!!!!

    • Agnostimus

      Η ΒΛΑΚΕΙΑ είναι διαχρονική και ανίκητη …….
      https://uploads.disquscdn.com/images/67c2f5756fed0b333cd4f87152f512a956bd86f54bd599c7ede287edfe4b07ad.jpg

  • Κώστας

    ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΞΑΝΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙ ΟΠΑΔΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΘΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ !!!

    ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ !!

  • Υδροχόος

    Η Αλήθεια είναι άν κοιτάξεις το ωροσκόπιο αυτής της χώρας με ΄τον Ποσειδώνα στον 10ο της οίκο φαίνεται πως είναι ψευδεπίγραφο κράτος. Πάντως το μέλλον της είναι προδιαγεγραμμένο θα προσαρτηθεί σε κάποια γειτονική χώρα, τώρα αν θα είναι η βουλγαρία ή κάποια άλλη δεν έχει σημασία.

    • Κώστας

      ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ !!!

      ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΗ ΧΘΕΣ !!

      ΦΡΟΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        λεγε «υγιη προσαρτηση» , να παιρνεις θετικες απο ολους!!!ειδαλως πρεπει να αναλυεις το τι και πως!!

        • Κώστας

          Υγιής προσάρτηση σημαίνει αναίμακτη;; Αν κατάλαβα καλά ;;

          Κι αν σημαίνει κάτι τέτοιο ποιος θα το δεχθεί έτσι αβίαστα ;;;

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            το αν ειναι αναιμακτη εννοειται οταν μιλαμε περι διαπραγματευσεων , ειδαλως θα μιλαμε για πολεμικες διεργασιες !!

          • Κώστας

            Και θα δεχτούν από Μακεδόνες να γίνουν απλά μια προσαρτημένη περιφέρεια μιας άλλης χώρας;;

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            το θεμα ειναι πως διχως ελληνικα ως επισημη γλωσσα τους μπορεις να κινησεις διαδικασιες υγειιους προσαρτησης??

          • Κώστας

            Όχι, και δεν νομίζω να μπούμε σε διαδικασίες εξελληνισμού όπως έκαναν τότε οι Ιταλοί στα Δωδεκάνησα κατά τα 1908 ..

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            ε τοτε αγαπητε ειναι σαν να προσαρτηζαμε την κινα!!! σκετη ανωμαλια αποκαλειται και οχι υγιης προσαρτηση!!!!

      • ΝΙΚΗΤΑΣ

        Αν τους προσαρτήσουμε οι βορειοελλαδίτες θα ψάχνουν αλλού για καζίνο; Δεν γίνεται αυτό ΄-)

        • Κώστας

          Θα είναι πραγματικοί Μακεδόνες βρε πια !!! Δεν θα χρειάζονται διαβατήριο !!!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ναι αλλά γουστάρουν αμαρτία εκτός Ελλάδος.

      • Jorge Melissa

        Σλαύοι είναι ας πάνε με τους βουλγάρους ή τους σέρβους! Ή θέλεις να αποκτήσουμε άλλη μία μειονότητα;;;

        • Aναξ

          Εχουμε και εμεις περιοχες και πληθυσμους εκει.

  • ΝΙΚΗΤΑΣ

    Πριν 24 χρόνια ο Μητσοτάκουλας είχε πει τη διαβολική φράση : Σε 10 χρόνια κανείς δεν θα μιλάει για το όνομα της Μακεδονίας. Έχουν περάσει 24 χρόνια και όλοι συζητούν το όνομα. Καταλάβατε λοιπόν γιατί ψόφησε. Απλά δεν το άντεξε.

  • Αθηνά

    Υποθέτω ότι κάποιοι σκοπιανοί διαφώνησαν μαζί μου και μου έβαλαν αρνητικές.όπως κι εχθές κάποιοι που δεν ειναι Χριστιανοι έβαλαν αρνητικές στο ΙΧΝ!
    Απαντώ με την ρύση «τὸ σφάλλειν ἀνθρώπινον,τὸ ἐμμένειν δαιμονικόν καὶ τὸ συγχωρεῖν θεῖον»
    Σας συγχωρώ!

    • @Marios

      Και εμένα το ίδιο πιο κάτω, και τους απάντησα με τον τρόπο μου!

    • nikos(1)

      πως βλέπουμε τις αρνητικές και τα φλάγκ μπάν!!??
      αν και προσωπικά …..δε με ενδιαφέρει!!

      • @Marios

        Με αυτή την επέκταση Disqus Downvote Exposer στο χρομ !!!!

        • nikos(1)

          δεν δουλεύω το χρόμ!!
          ευχαριστώ πάντως!

          • @Marios

            :-)

          • nikos(1)

            το …μοτζίλα …γκοτζίλα!

          • @Marios

            Χαχαχαχαχαχαχα

          • Αθηνά

            Εχει κι ο firefox downvote

          • nikos(1)

            ευχαριστώ Αθηνά!!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Είσαι α-χρομ-ος!

          • nikos(1)

            και α-θρονος!!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Υποκλίνομαι αν κι είσαι α-θρονος!

      • Αθηνά

        έβαλα το downvvote

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Μα τι το ήθελες κι εσύ;

          • Αθηνά

            Μου είπε μια συγγενής ότι είχα πολλές αρνητικές χθες και το εβαλα,θα το απεγκαταστήσω γιατί ειναι σκριπτακι.Αυτή είναι αρμόδια για πολλά σχετικά με τα σαιτ

    • Γιώργος fs.

      Μην ασχολείσαι Αθηνά με άρρωστα άτομα!!

      • Αθηνά

        Είδα το θεμα πριν πάω για να ξεκουραστω κι εγραψα και τωρα ειναι κύριο και αξίζει σοβαρό σχολιασμό

  • @Marios

    Κώστας, Νικήτας, Αθηνά και εγώ, οι τυχεροί των αρνητικών σήμερα

    • Αθηνά

      και ο επώνυμος!

      • @Marios

        Μου διέφυγε!!!!

    • Γιώργος fs.

      Θα σας βάζουμε εμείς θετικές….μην ανησυχείς αδεφέ Μάριε!!

      • @Marios

        Άρρωστα και κοινωνικά αποκλεισμένα άτομα, δυστυχώς γι αυτούς

        • Γιώργος fs.

          Αν γνωρίζεις πες μου σε παρακαλώ…ποιο πρόγραμμα πρέπει να βάλω στο τάμπλετ για να βλέπω τις θετικές ψήφους;;

          • @Marios

            Αυτό σαν επέκταση Disqus Downvote Exposer!

          • Γιώργος fs.

            Ευχαριστώ πολύ αδερφέ!!!

          • @Marios

            Χαρά μου!!!!

    • ellinas magas

      Γιατι που βλεπουμε τις αρνητικες?

      • @Marios

        Υπάρχει επέκταση

      • @Marios

        Disqus Downvote Exposer

    • Θεσσαλονικιός

      Ποιός θέλει αρνητκές ;;; Κερνάω !!!

      • @Marios

        Κάποιοι που λερώνουν το σάιτ με πακιστανήλα

        • Θεσσαλονικιός

          Που είναι ρε ερωτοχτυπημένε ;;;

          • @Marios

            Εδώ και μας παρακολουθούν!

      • Αθηνά

        ΔΕΝ ΘΕΛΩ!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      εγω ουτε καν εχω ενεργοποιησει οπως λετε την υπηρεσια προβολης αυτων ,,, γιατι ουτε καν με απασχολει να δω σε ποιους ειμαι συμπαθης ή οχι καθοτι δεν ειναι κατι απο το οποιο εξαρταται το αν συνεχησω να ειμαι αντικειμενικος γιατι δεν προκειται να παυσω να ειμαι!!

      • @Marios

        Καλά κάνεις αδερφέ!

      • Γιώργος fs.

        Μεγάλε δάσκαλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!

        • Ίυγξ Δρυς

          καλός είναι, σιγά σιγά προσεγγίζει και την αλήθεια

          • Γιώργος fs.

            Στο σημερινό θέμα είναι πολύ σωστός ο μεγάλος δάσκαλος!!

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            γιωργο και στα αλλα ειμαι γιατι γενικα σε οτι λεω θελω να ειμαι σιγουρος αρα διερευνω σχολαστικα πρωτου τοποθετηθω!! απλα πολλα απο αυτα που λεω για την γενια μας ακουγονται σχετικα πρωτοπωριακα (για τις παλαιοτερες γενιες ουτοπικα) αλλα στο μελλον θα τα βλεπουν ως φυσιολογικοτητα!!! το θεμα ομως ειναι να τα χαρουμε και εμεις!!

  • nikos(1)

    αρνητικές στο …γκουβέρνο μπορώ να βάζω??

    • Αθηνά

      βάλτου όσες θέλεις!

    • Γιώργος fs.

      Αμέτρητες!!!

    • Αθηνά

      την εφαγες μια σκοπιανη αρνητικη!

    • Αθηνά

      nikos(1) • ένα λεπτό πριν
      αρνητικές στο …γκουβέρνο μπορώ να βάζω??4 1

      Reply

      Share ›

      • Αθηνά

        4θετικές και 1 σκοπιανη αρνητικη

        • nikos(1)

          αφεριμ …Αθηνά!!

  • nikos(1)

    επι του θέματος ..κρατάμε μικρό ..καλάθι!
    τη Δευτέρα σκάει και του τουρκάκι!!
    αφτό που με ανησυχεί είναι οτι οι …αριστιροί εναι νεοταξίτες και γκερμανοτσολιάδες!….φανατικοί!

    • Γιώργος fs.

      Το μογγολακι τι θέλει;

      • nikos(1)

        να κάνει …ραμαντάν στη …Κομοτηνή το βράδυ …αφού μιλήσει με το Αξελ το πρωί!!! ….η επίσημη εκδοχή!!

  • Θεσσαλονικιός

    Καμμία δήλωση επί του θέματος από τους «Η Μακεδονία κείται μακράν» υπάρχει ;;;

    • nikos(1)

      μια ωρα …με το ταξί απο …Σαλονίκη!!

  • BABIS

    Γιατι δεν δουλευει το downvote στον Firefox ?
    Τωρα το κατεβασα.

    • nikos(1)

      who cares!! αδελφέ!

  • Κώστας

    Αλήθεια τί θέλουμε σαν λαός ;;;

    Λέμε η Μακεδονία είναι ελληνική, η Κωνσταντινούπολη και όλη η Τουρκία είναι ελληνική,

    η άλλη μισή Κύπρος είναι Ελληνική ,

    Πώς τα θέλουμε όμως;;; Χωρίς πόλεμο και χωρίς να ζοριστούμε;;

    Θέλουμε δηλαδή να εξαφανιστούν όλοι αυτοί με ένα μαγικό τρόπο αβίαστα και να πάμε να κατοικήσουμε εκεί;;;

    Κι αν ας πούμε προσαρτήσουμε Σκόπια, Τουρκία κλπ κλπ με Σκοπιανούς, Αλβανούς, Τούρκους κι εγώ δεν ξέρω τι μέσα, δεν θα αυξήσουμε τις μειονότητες έτσι ;;;

    ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ;;;

    • nikos(1)
    • Θεσσαλονικιός

      Ξύλο ….

    • Εὐάγγελος Χ.Ο.

      ΜΕΤΑΝΟΙΑ…ΜΕΤΑΝΟΙΑ…ΜΕΤΑΝΟΙΑ._

      • Κώστας

        Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, αλλά θα πιάσουμε μεγάλη κουβέντα … Έχουμε ή δεν έχουμε χρόνο με τα σημάδια των καιρών να διαφαίνονται ήδη ;;

        • Εὐάγγελος Χ.Ο.

          ὁ δὲ εἶπε·
          τὰ ἀδύνατα παρὰ ἀνθρώποις
          δυνατὰ παρὰ τῷ Θεῷ ἐστιν.

          †Λουκ. 18,27

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    – Γέροντα, στὴν Πάτρα πρὶν ἀπὸ 2 μῆνες ἔκανε σεισμό!
    Δυνατὸ σεισμό, ράγισαν καὶ οἱ ἐκκλησίες!
    – Σᾶς κούνησε γερὰ δηλαδή! Σᾶς ξύπνησε ὅμως;
    – Μᾶς ξύπνησε, μᾶς ξύπνησε γέροντα!
    – Ὅμως πάλι θὰ κοιμηθεῖτε.
    – Ναί, ναί, γέροντα.
    – Καὶ ΄δῶ βλέπει κανεὶς τὴν εὐσπλαχνία τοῦ Θεοῦ.
    Γυρίζει τὸ κουμπὶ μέχρι τὸ πέντε, δὲν τὸ γυρίζει παρὰ πάνω,
    θὰ μποροῦσε νὰ πάει μέχρι τὸ δώδεκα καὶ δὲν θά ἔμενε τίποτα ὄρθιο.
    Γυρίζει τὸ κουμπί, μέχρι ἐκεῖ ποὺ θὰ ὠφελήσει.

    Ὁ Θεὸς θὰ μποροῦσε νὰ κάνει ὅλους τούς ἀνθρώπους μέσα σὲ τρία λεπτὰ νὰ μετανοήσουν,
    ἂν γύριζε ἂς ποῦμε τὸ κουμπὶ καὶ ἔκανε σεισμὸ σὲ ὅλη τὴν γῆ.
    Ἀμέσως θὰ φώναζαν ὅλοι «ἥμαρτον, ἥμαρτον» καὶ θὰ ΄καναν προσευχὲς καὶ τάματα.
    Μετὰ ἀπὸ μία βδομάδα ὅμως… θὰ ‘τρεχαν πάλι στὰ μπουζούκια.

    †Ἅγιε τοῦ Θεοῦ πρέσβευε ὑπὲρ ἡμῶν.

    ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΞΕΙΣ ΕΠΤΑΛΟΦΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,,,

  • Jorge Melissa
    • ellinas magas

      Φοβερος ο Μαζης..

    • nikos(1)

      έχει ..άποψη!

  • Θεσσαλονικιός

    Ρε άρχισα να χαζεύω μου φαίνεται …
    «ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ» τι διάολο σημαίνει ;

    • nikos(1)

      η ετυμολογία των ονομάτων??

    • Γιώργος fs.

      Απλά να αλλάξεις ομάδα!!!😆😆😆😆😆😆

      • Θεσσαλονικιός

        Εάν ήξερες πόσους γαύρους έκανα να αλλάξουν ομάδα δεν θα μου μιλούσες Γιωρίκα…

        • Αθηνά

          Οι γαυροι δεν αλλάζουν!Τον Ολυμπιακο τον βλέπουν σαν λατρεία!

          • Θεσσαλονικιός

            Μέχρι να συνειδητοποιήσουν ότι Ολυμπιακός υπήρχε μέχρι την Εποχή του Κοσκωτά …

  • conan

    το βελακι προς τα κατω δεν ειναι η θετικη?

    • Αθηνά

      αχαχαχαχα

    • Κώστας

      Δεν μπορώ να σου απαντήσω, έχω αλτσχάιμερ …

      Δεν μπορώ να σου απαντήσω, έχω αλτσχάιμερ …

      Δεν μπορώ να σου απαντήσω, έχω αλτσχάιμερ ..

      Τί έχω;;;

      Δεν θυμάμαι …

      • conan

        να μου απαντησεις σε τι ? -)

        • Κώστας

          Αν είναι προς τα κάτω θετική ή αρνητική ντε ..

          • conan

            οοκκκ…

  • nikos(1)
  • Διγενης ακριτας

    Τωρα συζηταμε.

  • conan

    ασχετο με το θεμα.περνουν μετρα για το μενιδι .κοιμηθητε ησυχοι,

    • Αθηνά

      το διάβασα

    • Γιώργος fs.

      Για λέγε!!!

      • Θεσσαλονικιός

        Θα στείλουν τον Κούλη όπως έμαθα … επειδή όμως είναι λίγο πιό δύσκολα
        από τα Εξάρχεια, εκεί θα κάνει 5 ημέρες για να «καθαρίσει» …

      • conan

        να τα ριξω κοπι πειστ θα ειναι σαν να μπηκε νεο θεμα..

    • BABIS

      Φουστα-μπλουζα ή Κοστουμι ?

    • conan

      δημιουργία στο Δήμο Αχαρνών οργανωτικής δομής σχεδιασμού, συντονισμού και εποπτείας επιχειρήσεων στη Δυτική Αττική, με Απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας,

      – ενίσχυση της αστυνομικής δύναμης του τοπικού Αστυνομικού Τμήματος και του Τμήματος Ασφαλείας,

      – σταθερή παρουσία Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) και Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.), σε 24ωρη βάση, στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Αχαρνών,

      – περαιτέρω ενεργοποίηση Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) σε σταθερή βάση και

      – επαύξηση της αστυνομικής παρουσίας και δράσης, με στοχευμένες παρεμβάσεις σε επιμέρους τομείς του Δήμου Αχαρνών.

      • nikos(1)

        τίποτα! …φερετζές!

    • Κώστας

      Ναι, δεν θα πέφτει πιστολίδι, αλλά μπουνίδι στο Μενίδι …

      Αναβάθμιση ..

      • conan

        θα πεφτει με σιγαστηρες να μην ταραζετε ο κοσμος.

  • Γιώργος fs.

    Ο Πριντεζης έμεινε για πάντα στον Ολυμπιακό!!

    • DisqussioneR

      Ωραία! Πάλι κούπα μέσα στο ΣΕΦ θα σηκώσουμε! 😂😂😂😂😂😂

      • Κώστας

        ΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑ πάλι ξύλο θα φάνε ;;

        • DisqussioneR

          Θα καθαρίσει ο σοϊλέδης…

  • Αθηνά

    Εμένα προσωπικά δεν με επηρεάζει σαν Ελληνίδα ποιο θα είναι το άτομο που θα πετύχει να μην έχουν τα σκόπια τον όρο Μακεδονία στην ονομασία τους!ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΝΗΚΕΙ!

    • 404

      Στην παρέλαση των υπερήφανων πήγες;

  • Αθηνά
  • Jorge Melissa

    Σκόπια: Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια
    http://www.analyst.gr/2017/06/06/skopia-to-psema-exei-konta-podaria/