Φανάρι – Μόσχα και πάλι στα άκρα! Το Άγιο Φως, η επίσκεψη Βαρθολομαίου στην Αίγυπτο και οι εναγκαλισμοί με τον Πάπα

Δημοσίευση: 21 Απριλίου 2017, 4:31 μμ

Του Μάνου Χατζηγιάννη
Η Σύνοδος της Κρήτης το περασμένο καλοκαίρι αποτέλεσε την κορωνίδα της υπόκωφης αλλά συνάμα εκκωφαντικής σύγκρουσης Φαναρίου-Μόσχας. Μιας σύγκρουσης που καλά κρατεί επί χρόνια και επανέρχεται στο προσκήνιο με διάφορες αφορμές.

Μετά, λοιπόν, τα διαδραματιζόμενα στην Κρήτη, με την απουσία της Ρωσικής Εκκλησίας και κατά την άποψη πολλών εκκλησιαστικών παραγόντων των “δορυφόρων” της, η κόντρα Φαναρίου-Μόσχας είχε φαινομενικά ατονήσει.

Όχι όμως για αυτούς που ξέρουν να διαβάζουν την σημειολογία των κινήσεων της εκκηλσιαστικής διπλωματίας….


Η κόντρα είχε περάσει απλώς σε άλλο επίπεδο. Η Μόσχα μη ανεχόμενη την πρωτοκαθεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχη δεν έβλεπε με καλό μάτι τις πολλές και πολυποίκιλες επαφές του κ. Βαρθολομαίου με τον νεωτεριστή Πάπα Φραγκίσκο με την ιδιότητα του πρώτου-έστω και θεωρητικά- της Ορθοδοξίας.

Επομένως, με απαρχή τη συνάντηση της Αβάνας μεταξύ του Ρώσου Πατριάρχη και του ποντίφικα, ξεκίνησε μια στενότερη σχέση της Μόσχας με το Βατικανό, παρά τα σοβαρά θέματα που τους χωρίζουν, όπως η ουνία. Μια σχέση, η οποία ετράφη συστηματικά καθόλη τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς με συχνότατες επισκέψεις του Νο 2 του ρωσικού πατριαρχείου Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα στο Βατικανό.

Όσο δηλαδή ο κ. Βαρθολομαίος εμφανιζόταν ως πρώτος της Ορθοδοξίας που συνδιαλέγεται-και όχι μόνο- με τον Πάπα, τόσο και η Μόσχα προχωρούσε σε μια σύσφιξη σχέσεων με τους Ρ/καθολικούς, αναγνωρίζοντας Αγίους της με συνοδικές αποφάσεις και άλλα τινά.

Βέβαια είναι σαφές πως αυτός ο άκρατος ανταγωνισμός μεταξύ Βαρθολομαίου και Κύριλλου για το ποιος θα είναι πιο αγαπητός στον Πάπα, μόνο την Ορθοδοξία δεν εξυπηρετεί.


Στο βωμό της μη αποδοχής της υπεροχής του κ. Βαρθολομαίου ανάμεσα στις Ορθόδοξες εκκλησίες οι Ρώσοι κάνουν διάφορες κινήσεις οι οποίες δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες.

Και όταν μιλάμε για μη αποδοχή της υπεροχής να υπενθυμίσουμε πως αυτή δεν είναι θεωρητική, αλλά έμπρακτη με συνοδική απόφαση της ρωσικής εκκλησίας από το 2013. Για “υπεροχή της τιμής , όχι της εξουσίας” έκανε λόγο στα συμπεράσματά της η Ιερά Σύνοδος της Ρωσικής Εκκλησίας που συνεδρίασε στις 25-26 Δεκεμβρίου του 2013 και ανέφερε επίσης για τον Οικουμενικό Πατριάρχη πως είναι “πρώτος μεταξύ ίσων των Προκαθημένων των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών”…

Από αυτήν την θέση ξεκινά η αντιπαράθεση και κλιμακωτά βαθαίνει το ρήγμα στις σχέσεις Φαναρίου και Μόσχας.

Νεώτερη αφορμή αποτέλεσε η επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου στο πλευρό του Πάπα Φραγκίσκου στην Αίγυπτο σε λίγες μέρες.
Ιδιαίτερα επικριτικός εμφανίστηκε ο ρωσικός τύπος για τη συνάντηση των δύο εκκλησιαστικών ταγών και του Μεγάλου Μουφτή στην Αίγυπτο χαρακτηρίζοντάς την «οικουμενικού χαρακτήρα». Δείγμα της ενόχλησης του ρωσικού πατριαρχείου.

Σαν να μην έφτανε αυτό πριν από λίγες μέρες είχαμε μια κίνηση εξίσου σοβαρή σε εκκλησιαστικό επίπεδο που όμως πέρασε στα ψιλά…

Το Άγιο Φως παραδόθηκε με την υποστήριξη του ρωσικού ιδρύματος Αγίου Ανδρέα για πρώτη φορά φέτος και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Άγιο Φως πήγε στις ΗΠΑ μετά από πρωτοβουλία των ενοριτών της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της Διασποράς.

Αυτό κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι δεδομένου πως ένα από τα κείμενα της Συνόδου της Κρήτης αφορούσε συγκεκριμένα την Ορθόδοξο Διασπορά! Και στο κείμενο αυτό αναφέρεται: “Διεπιστώθη ωσαύτως ότι κατά την παρούσαν φάσιν δεν είναι εφικτή δι’ ιστορικούς και ποιμαντικούς λόγους η άμεσος μετάβασις εις την αυστηρώς κανονικήν τάξιν της Εκκλησίας ως προς το ζήτημα τούτο, τουτέστιν εις την ύπαρξιν ενός μόνου Επισκόπου εις τον αυτόν τόπον.
Όθεν, αποφασίζεται όπως διατηρηθούν αι θεσμοθετηθείσαι υπό της Δ’ Προσυνοδικής Πανορθόδοξου Διασκέψεως αι Επισκοπικαί Συνελεύσεις, άχρις ου επιστή ο καιρός, κατόπιν ωριμάνσεως των συνθηκών, προς εφαρμογήν της κανονικής ακριβείας.”

Αυτό το τρόπον τινά κενό δύναται να αποτελέσει νέο φυτίλι στις σχέσεις Φαναρίου-Μόσχας…
Σε κάθε περίπτωση το σήριαλ έχει κι άλλα επεισόδια….

  • Spyros Spyropoulos

    1ος! Ο Βοθρολομαιος ξεσαλωνει…..ενα ξυρισματακι θα τον ηρεμουσε!

    • Μάλλον τον ενόχλησε σφόδρα η παρουσία των παπαράτσι που τον έπιασαν στα πράσα παρέα με ΝΑΤΟϊκό ιμάμη.

    • μαριος ανδρεου

      αδερφε αν θες απαντας φυσικα καθε ποτε πας για εξομολογηση-εκκλησιασμο?

      • ΝΙΚΗΤΑΣ

        Σιγά μη σου πει αφού μόνο για χαβαλέ γράφει. Είδες πολλούς εδώ μέσα να ξέρουν τι θα πει Ορθοδοξία;

        • μαριος ανδρεου

          δεν νομιζω να γνωριζουν οντως

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δεν γνωρίζουν κι όμως σχολιάζουν.

          • μαριος ανδρεου

            μια απλη ερωτηση εκανα και πεσαν ναμε φανε,Ορθοδοξια η θανατος που λενε

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Όταν δεν έχουν επιχειρήματα βγάζουν γλώσσα.

          • μαριος ανδρεου

            κατσε γιατι παω για Σταυρωση απο οτι βλεπω

          • @Marios

            Και εσύ πετάγεσαι σαν την τσουτσού

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ορθόδοξος δεν είσαι όταν κρίνεις.

          • @Marios

            Εσύ πιο πάνω τι έκανες, να βλέπεις τον εαυτό σου και μετά τους άλλους

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Αγνοείς την σημασία των λέξεων και φαίνεται από το βάθος των σχολίων σου. Και σένα δεν σε είδα να σχολιάζεις. Αυτό είναι διαπίστωση και όχι κρίση.

          • @Marios

            Αυτά να τα πεις αλλού, μας παρακολουθείς σχολιάζεις και πετάγεσαι όποτε σου συμφέρει για να βγάλεις την χολή σου, για να προκαλέσεις διχασμό

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Είναι αστείο αυτό που γράφεις. Για να φέρεις διχασμό πρέπει να αντιμετωπίζεις κάποιους που να είναι ενωμένοι. Εσείς δεν έχετε κανένα κοινό πιστεύω εκτός του χαβαλέ και του Σφακιανάκη. Το τι θα κάνω δεν είναι δικαίωμά σου να μου πεις εκτός κι αν είσαι δικτάτορας.

          • @Marios

            Έλα συνέχισε να βγάζεις την χολή σου, δείξε μας και άλλο τον »καλό» σου εαυτό

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δικές σου κρίσεις. Αν έχεις τα κότσια βάλε ένα θέμα ουσίας να σχολιάσουμε να δούμε ποιος μιλάει με επιχειρήματα και ποιός μα άναρθρες κραυγές. Τολμάς;

          • @Marios

            Και γυρνάμε στο ίδιο πράγμα, μόνο εμείς ξέρουμε τον εαυτό μας περισσότερο από όλους, δες πόσο καλά περιγράφεις τον εαυτό σου εδω:
            Είναι αστείο αυτό που γράφεις. Για να φέρεις διχασμό πρέπει να αντιμετωπίζεις κάποιους που να είναι ενωμένοι. Εσείς δεν έχετε κανένα κοινό πιστεύω εκτός του χαβαλέ και του Σφακιανάκη. Τι τι θα κάνω δεν είναι δικαίωμά σου να μου πεις εκτός κι αν είσαι δικτάτορας.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Απάντηση μηδέν.

          • @Marios

            Τι τι θα κάνω δεν είναι δικαίωμά σου να μου πεις εκτός κι αν είσαι δικτάτορας.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Πάλι δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τις έννοιες κρίσις-διαπίστωσις. Λυπάμαι.

          • @Marios

            Έννοια σου και τα βρίσκεις μπροστά σου ότι κανεις

          • ΝΙΚΗΤΑΣ
          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Έτσι μπράβο να ακούς τον αντίχριστο Σφακιανάκη. Θα το εκτιμήσει ο Χριστός.

          • DisqussioneR

            Μάριε θα σε παραδεχόμουν να έβαζες λίγο Σφακιανάκη τώρα!!! ;-)

          • @Marios

            ΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

          • Spyros Spyropoulos

            Μα τσουτσου ειναι…..σιγα μην παρει απαντηση, απο μενα ποτε!!!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Την αδυναμία φιλοτιμίαν ποιούμενος……..

          • @Marios

            Τσουτσού με πολλούς λογαριασμούς

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Όταν κατηγορείς να μπορείς να το αποδεικνύεις. Σε θέτω λοιπόν στη κρίση του Θεού.

          • Spyros Spyropoulos

            Κατι ειχα ψιλιαστει και δεν του απαντουσα ποτε…….

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Βασικά δεν μπορείς να εκφράσεις άποψη.

          • Γιώργος fs.

            Κανένας δεν θα σε φάει.
            Απλώς σου θυμίζουμε κάποια αυτονόητα.

          • μαριος ανδρεου

            δεν χρειαζομαι κατι να μου θυμησετε,εγω εκανα μια ερωτηση στον φιλο που λεει για τον βαρθολομαιο

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Το μόνο αυτονόητο είναι ότι για να θεωρείται κάποιος Ορθόδοξος πρέπει να μετέχει στην Στρατευομένη Εκκλησία. Αν περνά μόνο απ έξω από την εκκλησία δεν δικαιούται να εκφέρει άποψη.

          • Γιώργος fs.

            Πως έκφερεις γνώμη εσύ για τον αδερφό Σπύρο!
            Συγκεντρώσου Νικήτα γιατί έχεις ξεφύγει πολλές φορές!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Αποδεικνύεσαι λίγος και από την ποιότητα των σχολίων σου και από την κενότητά τους. Ένα σχόλιο με ουσία δεν είδα ποτέ. Μόνο επιφωνήματα. Δεν έκρινα αντίθετα εσύ έκρινες.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Τώρα δεν κρίνεις δηλαδή με αυτά που γράφεις; Στην τελική, ο καθένας έχει δικαίωμα να σχολιάσει, να εκφέρει την άποψή του -σοβαρή ή όχι, δεν έχει σημασία- εφόσον δεν προσβάλλει, ούτε ενοχλεί.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Άλλο το σχόλιο κι άλλο τα επιφωνήματα και τα σκίτσα. Δεν έχεις την διάκριση; Που είδες κρίση δική μου;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Για δες πιο πάνω τί μου έγραψες για face control και ξαναδιάβασε το σχόλιό σου περί «επιφωνημάτων και σκίτσων»…

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Αυτό δεν λέγεται κρίσις αλλά διαπίστωσις. Το σκίτσο είναι σκίτσο, δεν κρίνεται σαν σκίτσο. Το αυτό και το επιφώνημα.

          • Γιώργος fs.

            Αν δεν σου αρέσουν τα σχόλια μου μπορείς να κάνεις κάτι πολύ απλό….μην τα διαβάζεις.
            Πραγματικά δεν θα στεναχωρηθώ καθόλου!!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Μα αυτό κάνω, ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ.

          • Γιώργος fs.

            Ούτε να τα σχολιάζεις!!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Μα τι να σχολιάσω, αφού δεν είναι σχ’ολια. Τα σκίτσα να σχολιάσω;

          • DisqussioneR

            Δεν τα διαβάζει αλλά έχει άποψη! Και μάλιστα επικριτική….Πώς γίνεται αυτό?

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα. Ένας καθηγητής μαθηματικών σε Πανεπιστήμιο, αποφασίζει μια μέρα ότι 1+1=5. Δεν έχω δικαίωμα εγώ, που έφτασα μέχρι την προπαίδεια μόνο, να του πω ότι κάνει λάθος γιατί 1+1=2 και τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει αυτή την αλήθεια;

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Το ότι ο Απόστολος Παύλος είπε ότι ο Θεός μας δίνει ηγέτες κατά την καρδιά μας το ξέχασες; Λυπάμαι που κάποτε έγραφες πιο μεστά και καταπληκτικά σχόλια. Τώρα μετέχεις στα γλυκουλινιάσματα.

          • μαριος ανδρεου

            και απο τι εκκλησια περναει απ εξω μετραει…

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Κατάλαβα…καλή φώτιση. Ειδικά σε εσάς που το παίζετε Χριστιανοί και δεν θέλετε να κρίνουμε εμείς τον Βαρθολομαίο αλλά την χολή σας την βγάζετε για όλους τους σχολιαστές που ορθώς κατακρίνουν τις αιρετικές πρακτικές του!

          • μαριος ανδρεου

            ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΚΑΝΑ,εσεις βγαλατε σεναρια μυθιστορηματος μετα

          • Spyros Spyropoulos

            Μαλλον ειναι αιρετικοι ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ μου η τσατσοι του Βοθρολομαιου!

      • Γιώργος fs.

        Εξομολόγος είσαι; ;

        • μαριος ανδρεου

          οχι εχω λογο που ρωταω

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Κουτοπονηριά λέγεται…

          • μαριος ανδρεου

            γνωμη σου

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Αντικειμενική παρατήρηση.

          • μαριος ανδρεου

            εγω λεω γνωμη σου

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Όποιος έχει στοιχειώδη λογική και αντίληψη, καταλαβαίνει.

          • μαριος ανδρεου

            ευτυχως

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Αυτό λέω!

          • Spyros Spyropoulos

            Ακριβως…..και αττος ειναι ο λογος που δεν του απαντω!

          • Γιώργος fs.

            Δεν κάνουν τέτοιες προσωπικές ερωτήσεις μαριε.

          • μαριος ανδρεου

            δεν την εκανα σε σενα,στον φιλο και ειπα αν θελει απανταει,δεν θελει μεχρι στιγμης

          • Γιώργος fs.

            Και πολύ λογικό μου φαίνεται να μην θέλει να απαντήσει ο αδερφός Σπύρος.

      • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

        Δεν σε αφορά, όπως δεν αφορά κι εμάς αντίστοιχα τί κάνεις εσύ…δεν εξετάζουμε τί πράττει κάθε πιστός αλλά σχολιάζουμε τις αιρετικές πρακτικές του Βαρθολομαίου.

        • μαριος ανδρεου

          απαντας για αυτον?

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Ναι αλλά το ξύρισμα που αναφέρεται ο προλαλήσας δεν είναι αρμοδιότητά του.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ο Βαρθολομαίος είναι αιρετικός και δεν έχει θέση στην Εκκλησία. Απλό είναι.

          • μαριος ανδρεου

            και η ζηλωτες αιρεση αλλα δεν τους ξυριζει κανεις

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δεν διαφωνώ ότι είναι αιρετικός αλλά δεν είναι δουλειά του άλλου να τον ξυρίσει ειδικά αν δεν μετέχει στο πλήρωμα της Εκκλησίας. Κι έχει δίκιο ο Μάριος που του έθεσε το ερώτημα. Γιατί αν δεν εκκλησιάζεται πως εκφέρει άποψη; Αν είναι έτσι και οι μουσουλμάνοι θα ζητούν το ξύρισμα. Το δέχεσαι; Ξέρουμε αν ο Σπυρόπουλος είναι Ορθόδοξος και δεν είναι χιλιαστής;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ως Ορθόδοξος Χριστιανός μετέχει στο πλήρωμα της Εκκλησίας και οφείλει (όχι απλά έχει δικαίωμα) να υπερασπίζεται την πίστη του.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Μας έχει δηλώσει ότι μετέχει στη Στρατευομένη Εκκλησία; Αν μετέχει γιατί ντρέπεται να πει ότι εκκλησιάζεται;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Δεν είναι θέμα ντροπής. Καλά κάνει να μην απαντάει σε κουτοπόνηρες ερωτήσεις, που γίνονται με ύφος ιεράς εξέτασης.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Φαίνεται ότι επικροτείς το ύφος του face control που καθιέρωσε ο Καλοπατρίδας.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Αντιθέτως, δεν επικροτώ κανενός είδους face control! Λυπάμαι που δεν αντιλαμβάνεσαι ότι κάνεις κι εσύ κι ο Μάριος Ανδρέου, αυτό ακριβώς που κατακρίνετε.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Τι κάνω εγώ; Το ότι ανασκευάζω ανακρίβειες που γράφουν οι δήθεν σχετικοί; Δέχεσαι εσύ που γνωρίζεις από Ορθοδοξία να γράφουν περί Ορθοδοξίας αυτοί που δεν ανήκουν στην Στρατευομένη Εκκλησία;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Νικήτα, πρώτη εγώ θα παραδεχτώ ότι δεν έχω γνώσεις ουσιαστικές για την Ορθοδοξία. Προσπαθώ να μελετώ, να ψάχνω απαντήσεις στις απορίες μου και συνεχώς προσθέτω στα ελάχιστα που έχω μάθει. Αυτό δεν το λέω με ψεύτικη μετριοφροσύνη αλλά γιατί είναι η αλήθεια. Σε παρακαλώ, μην μου αποδίδεις γνώσεις που δεν έχω.

            Από’κει και πέρα, αν διαβάσω κάτι σωστό δεν θα το απορρίψω επειδή δεν ξέρω ή δεν είμαι σίγουρη αν αυτός που το εξέφρασε, ανήκει στην Εκκλησία ενεργά ή όχι. Το σωστό είναι σωστό και το λάθος είναι λάθος. Επίσης, υπάρχει κάτι που ονομάζεται Συλλογικότητα στην Ορθοδοξία. Θες να μου πεις ότι οι απλοί πιστοί που ανά τους αιώνες συμμετέχουν πέρα από την προσευχή, με τον λόγο και την αντίδρασή τους, έχουν όλοι θεολογική κατάρτιση;

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Κανείς δεν το παίζει γνώστης αφού μόνος Εκείνος είναι ο Παντογνώστης. Αλλά υπάρχουν κι αυτοί που ψάχνουν την Αλήθεια (όπως εσύ) και μελετούν και ανταλάσσουν απόψεις με άλλους επίσης μελετώντες, υπάρχουν κι αυτοί που μιλούν και δεν ξέρουν τίποτα περί Πίστεως. Διαφωνείς ότι οι πλείστοι που σχολιάζουν ανήκουν στους δεύτερους; Ονομάτισέ μου κάποιους που να ξέρουν τα στοιχειώδη και να μπορούν να εκφέρουν άποψη.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Δεν θα παίξω αυτό το παιχνίδι γιατί δεν είμαι εδώ να αστυνομεύσω κανέναν, ούτε να προσβάλλω-εφόσον δεν με προσβάλλουν-ειδικά άτομα που δηλώνουν Χ.Ο. Το τί γνώσεις έχει καθένας από εμάς δεν θα έπρεπε να αποτελεί θέμα συναγωνισμού. Κάνεις διάλογο με αυτούς που θες και με όσους πιστεύεις ότι έχεις κάτι κοινό. Θα ήταν πολύ καλύτερο το να μοιραστείς τα όσα έχεις αποκομήσει αντί να επιτίθεσαι και να απαξιώνεις τον συνομιλητή σου.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δεν απαξιώνω κανέναν που αυτοαπαξιώνεται μιλώντας για θέματα άγνωστα και τα οποία δεν φροντίζει να μάθει. Είναι αδιανόητο να αυτοονοματίζεται κάποιος ΧΟ όταν δεν εφαρμόζει αυτό που ο Χριστός είπε : Μελετάτε τας γραφάς. Όποιος δεν το κάνει μόνος του τίθεται εκτός Εκκλησίας. Και επειδή μιλώ σε σένα θα σε ρωτήσω : Με ποιο θράσος αύριο θα ζητούν την βοήθεια της Παναγιάς, όταν σχολίαζαν εν ώρα Χαιρετισμών ή Αναστάσιμης Λειτουργίας; Σαν τις μωρές παρθένες θα μείνουν εκτός νυμφώνος. Να μάθουν να ακούν τα κελεύσματα κάποιων που μιλούν έστω στοιχειωδώς την Ορθοδοξία και να βάλουν στην άκρη τον εγωισμό που τους προκαλεί η ασχετοσύνη τους.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ο Χριστός δεν είπε απλώς «ερευνάτε τας Γραφάς». Τόνισε «ερευνάτε τας γραφάς, ότι υμείς δοκείτε εν αυταίς ζωήν αιώνιον έχειν· και εκείναί εισιν αι μαρτυρούσαι περί εμού· και ου θέλετε ελθείν προς με ίνα ζωήν έχητε». Αν δεν ζούμε σύμφωνα με το πνεύμα της Ορθοδοξίας, δεν έχει κανένα νόημα η μελέτη…απλή νοητική άσκηση είναι. Πάνω απ’όλα, η πίστη μας είναι βίωμα.

            Όσο για το αν εκκλησιάζονται τακτικά, ή αν απουσίαζαν από τους Χαιρετισμούς…αυτό άσε να το κρίνει ο Θεός. Εκείνος γνωρίζει καλύτερα. Και μας δίδει κάθε στιγμή την δυνατότητα να μετανοήσουμε και να στραφούμε προς Αυτόν. Έχεις εν μέρει δίκαιο σε αυτό που γράφεις αλλά δεν θα καταδικάσουμε κανέναν.

            Εδώ μιλάμε για τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Αν λοιπόν, για τον απλό πιστό που δεν πηγαίνει τακτικά στην εκκλησία έχεις να πεις τόσα…για τον Βαρθολομαίο που προσεύεχεται με αιρετικούς, που χαρακτηρίζει ‘άγιο’ το Κοράνι και διακυρήσει ότι όλες οι θρησκείες οδηγούν στον Θεό και στην Σωτηρία, τί έχεις να πεις;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Κάτι ακόμα. Το έχω γράψει παλαιότερα και θα το ξαναπώ. Δεν ξέρεις τί αγώνα δίνει μέσα του ο κάθε άνθρωπος. Δεν ξέρεις τί σκέφτεται, τί αισθάνεται, αν νιώθει απελπισία ή χαμένος…δεν ξέρεις τί μπορεί να απομακρύνει κάποιον από τον Πατέρα (δεν μιλάω μόνο για τον σατανά αλλά και για τις συνθήκες που αντιμετωπίζει κανείς στην ζωή του), τί δυσκολίες μπορεί να έχουμε στην καθημερινότητά μας. Επειδή λοιπόν το έχω περάσει αυτό και το περνάω κατά περιόδους, πρώτη εγώ θα σταθώ με συμπάθεια σε κάποιον που αμφιταλαντεύεται ή δεν είναι καθ’όλα σωστός. Επίσης, να τονίσω ότι ο ρόλος του ιεράρχη δεν είναι απλά να τελεί τα Μυστήρια αλλά και να καθοδηγεί! Να βοηθάει πνευματικά και ψυχικά. Η απομάκρυνση από την Εκκλησία, δεν χαρακτηρίζει μόνο τους πιστούς αλλά και τους ιερείς! Γι’αυτό μην είσαι τόσο αυστηρός με τους συνανθρώπους σου.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Άρχισες να γράφεις σαν την παλιά Ευαγγελία. Επιτέλους!

          • DisqussioneR

            Σλουρπ???

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ειδικότητά σου.

          • DisqussioneR

            Για τις ειδικότητές μου με ζηλεύεις?

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Καθόλου, πως σου πέρασε από το μυαλό; Χαίρομαι που εγώ μπορώ να αρθρώσω λόγο, γιατί να σε ζηλεύω.

          • chrispap

            πολυ ευκολα καταδικαζεις καποιον. που να εβλεπες τον γεροντα Αγιο πλεον Πορφυριο να εμπαινε σε μπορντελο τι θα ελεγες;

          • μαριος ανδρεου

            εκει εμπαινε να εξομολογηση τις κοπελες να τα λεμε για αυτους που δεν γνωριζουν

          • chrispap

            αν θυμαμε καλα μαλλον τα φωτα ηταν και αφου μπηκε με τον αγιασμο του ειπαν τα κοριτσια που βρισκονταν αλλα αυτος εκανε το εργο του Θεου χωρις κανενα ενδοιασμο.

          • μαριος ανδρεου

            επειδη ηταν στην ομονοια ο Αγιος εκει κοντα ειχε κοπελες σε «σπιτια»και πηγαινε συχνα και τις εξομολογουσε και τον ειχαν σαν πατερα τους ολες

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ατυχές και πολύ επιφανειακό το παράδειγμα.

          • chrispap

            αμα γνωριζεις καθολου αλλα μαλλον δεν γνωριζεις

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Είπαμε, οι μόνοι που γνωρίζετε είστε εσείς…και επειδή έχετε το θράσσος να μιλάτε για Χριστιανισμό, κάνετε λίγο αυτοκριτική πρώτα…ξέρεις, κάτι για υπερηφάνεια, κατάκριση κλπ που καταλογίζετε στους υπόλοιπους!

          • chrispap

            αυτη ειναι η αποψη σου αλλα δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη.
            Οταν ο Ορθοδοξος Χριστιανος εχει ενωπιον του δια παντος τα ανομηματα του και γνωριζει τις αμαρτιες του και επιθυμει την συγχωρεση τοτε μονο συγχωρει γιατι βιωνει την αμαρτολοτητα του και αυτη ειναι μεγαλυτερη απο την οποιαδηποτε αλλου.

            εμεις ποιοι;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Είναι σωστή γιατί περιγράφει αυτό που συμβαίνει. Είσαι ελεύθερος να ασπαστείς κάθε αιρετική πράξη του Βαρθολομαίου. Εγώ ως Ορθόδοξη, θα κατακρίνω και θα το φωνάξω.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Να το διαπιστώσεις, όχι να το κατακρίνεις. Είπαμε όχι κατάκριση.

          • μαριος ανδρεου

            ο Χριστος λεει μην κρινεται να μην κριθειτε,εσυ εχεις δικο σου δογμα?

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Πας καλά;«Τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως» ~ Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.

            http://pneumatoskoinwnia.blogspot.gr/2014/01/blog-post_63.html

          • μαριος ανδρεου

            ξερω εσυ πας κατα γραμμα με τον Χρυσοστομο,ελα ρε ευαγγελια ηρεμησε λιγο

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ήρεμη είμαι, η απάντησή μου και ο τόνος μου είναι σε απόλυτη συνάρτηση του δικού σου.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Τώρα μην τσιγκάς εσύ, σου είπα για την Ευαγγελία.

          • georgekaps

            Μπράβο Ευαγγελία.

          • chrispap

            μονο τον Κυριο ασπαζομαι αλλα επειδη δεν ειμαι ο βαρθολομαιος και δεν ξερω την προαιρεση του αφηνω την κριση στον ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΡΙΤΗ και προσευχομαι να φωτιζει τον εκαστοτε Οικουμενικο Πατριαρχη να εκτελει το εργο του.

            εχεις σκεφτει ποσες φορες τα φαινομενα απατουν;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Για εξήγησέ μου λοιπόν τα συλλείτουργα με τους αιρετικούς που κάνει και το κήρυγμα περί «σωτηρίας» του ανθρώπου μέσα από οποιαδήποτε θρησκεία και όχι από την Ορθοδοξία! Ή μήπως δεν γνωρίζεις ότι οι Χριστιανοί οφείλουμε να ελέγχουμε σε θέματα πίστεως;

          • chrispap

            το να βρισκετε σε χωρους οπου βρισκονται και αλλοι δεν ειναι συλλειτουργο. ποτέ απο οσο γνωριζω δεν το εχει κανει εκτος εαν γνωριζεις διαφορετικα.
            Γνωριζω οτι ο Χριστος ηρθε για να σωσει τους αμαρτωλους μεσω της αγαπης. Αυτο μου αρκει. Η πιστη στον Θεο δεν περικλειεται ουτε χωραει σε κανονες και ο μονος που μπορει να την πιστοποιηση ειναι ο ιδιος ο Χριστος. οι φαρισαιοι καταδικασαν τον Χριστο γιατι παραβιασε τον νομο.
            Ειναι ο μονος ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΡΙΤΗΣ

    • Γιώργος fs.
  • Ουάσιγκτον, Μόσχα και Πεκίνο και πάλι στα άκρα! Το Άγιο Φως, η επίσκεψη Βαρθολομαίου στην Αίγυπτο και οι εναγκαλισμοί με τον Πάπα!

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

    Ακρως επικαιρο, της ημερας, ερωτημα: Γιατι δεν χαιρεται ο κοσμος και δεν χαμογελα πατερα;;;
    Για τους γιγνωσκοντας ιστοριαν.

  • @Marios

    Ξύρισμα στον τραγοπαπα

    • μαριος ανδρεου

      να κοιταμε εμεις αν ειμαστε σωστοι και ας μην κρινουμε τι κανει ο βαρθολομαιος,ο Θεος τον εβαλε εκει αν θελει τον βγαζει

      • @Marios

        Ξεφεύγεις Μάριε, και στο λέω 100% φιλικά

        • μαριος ανδρεου

          σε τι ξεφευγω?δεν τον εχει βαλει ο Θεος εκει που ειναι?ποιος τον εβαλε?πειτε να ξερω

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Θες να πεις ότι ο Θεός εγκρίνει τα συλλείτουργα με τους αιρετικούς και την Πανθρησκεία που προωθούν;

          • chrispap

            οχι μαλλον οτι ολα γινονται επειδη ο ΘΕΟΣ τα επιτρεπει , οπως γινονταν ανεκαθεν

          • Εδώ μας τα χαλάς, αγαπητέ.

            Λυπάμαι πολύ που θα σε στεναχωρήσω αλλά νοιώθω υποχρεωμένος να σε αποκλείσω από το disqus.

          • μαριος ανδρεου

            οτι σε φωτισει ο Θεος αδελφε

        • Αποκλείστηκε, μη πιάνεις άλλο κουβέντα μαζί του.

      • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

        Μπερδεύεις Παπισμό με Ορθοδοξία. Εμείς έχουμε κέντρο της Πίστης μας τον Χριστό, όχι έναν άνθρωπο που νομίζει ότι κατέχει το αλάθητο. Επίσης, ως πιστοί αποτελούμε μέρος της Εκκλησίας με υποχρέωση να διατηρούμε ανόθευτη την πίστη μας. Πολύ σωστά κάνει και κατακρίνει τον Βαρθολομαίο.

        • μαριος ανδρεου

          σε μια ερωτηση μπορεις να μου απαντησεις μονο μια?

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Για να την ακούσω…

          • μαριος ανδρεου

            εισαι με τους ζηλωτες ?

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Για σένα όποιος θέλει να διατηρήσει την Ορθοδοξία όπως την παραλάβαμε, είναι ζηλωτής;

          • μαριος ανδρεου

            δεν απαντας ομως,καταρχην πας στην εκκλησια η ξερεις μονο να λες θεωριες και να κρινεις ποιος κανει τι?αν θες απαντας ,η αν μπορεις μαλλον

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Σου απαντάω, ότι είσαι πολύ διαφανής στις προθέσεις σου και πολύ λιγότερο έξυπνος απ’όσο νομίζεις. Ως Χριστιανοί, στο ξαναγράφω, έχουμε υποχρέωση σε θέματα πίστεως να φωνάζουμε, όχι απλά να μιλάμε.

          • Κρίμα που μας χαλάει τη διάθεση τελευταία στιγμή.

            Νόμιζα στην αρχή πως ήταν έντιμος…..

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Σιγά που θα μας χαλάσει την διάθεση…μην δίνεις αξία εκεί που δεν πρέπει.

          • Αυτή τη φορά ξέφυγε εντελώς.

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Κατάκριση; Όχι βέβαια. Να διαπιστώνει τα λάθη του μόνον.

    • Για κακή του τύχη τον έπιασαν στα πράσα να συλειτουργεί με ΝΑΤΟϊκό ιμάμη ανήμερα της Ανάστασης.

      • @Marios

        Δεν πείθει!

        • Εντελώς τυχαία ο ΝΑΤΟϊκός μισθοφόρος ήταν παρών στον εναγκαλισμό των δύο αιρετικών. Λέγεται μάλιστα πως υποκινούσε τους λευκούς κρανιοφόρους που έστησαν τη προβοκάτσια στη Γαλλία λίγο πριν ανοίξουν επισήμως οι κάλπες!

  • bad

    Η εκκλησια και η θρησκεια ειναι ενα πολυτιμο γεωπολιτικο εργαλειο με σφαιρες επιρροης και υπακουους ακολουθους, το ρωσικο πατριαρχειο σαν μεγαλυτερη ορθοδοξη χωρα διεκδικει ενα μερος της παραδοσιακης εξουσιας του πατριαρχειου της κωνσταντινουπολης ,το οποιο ειναι υπο την κηδεμονια των ΗΠΑ

    • μαριος ανδρεου

      οτι να ναι..

      • @Marios

        Την άποψη του είπε, όπως όλοι μας

    • chrispap

      οχι ενα μερος, επιθυμει να γινει η 3 ρωμη

      • bad

        Οσον αφορα τις σχεσεις με τους καθολικους δεν γνωριζω το θεμα ,νομιζω εκει ειναι ποιο πολυ θεολογικο

  • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

    Μια ημέρα από τις καλοκαιρινές διακοπές μου.
    https://thechive.files.wordpress.com/2017/04/smooth-move-26.gif?w=504

    • chrispap

      Χριστος Ανεστη παικταρα ανατολιε

      • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

        Αληθώς ανέστη ο Κύριος, Chris!

        • chrispap

          ανεβασμενο σε βλεπω και ακομη εχει κρυο

  • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ
  • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ
  • μαριος ανδρεου

    ακουστε λιγο γιατι μπερδευεστε,ειτε θελετε ειτε οχι ο βαρθολομαιος ειναι στη θεση που ειναι και ολη η ελλαδα και η παγκοσμια Ορθοδοξια αυτον εχει ειτε μας αρεσουν αυτα που κανει ειτε οχι,υπαρχει επισημη ελληνικη εκκλησια που την ασπαζονται ολοι οι ελληνες και σ αυτην εκκλησιαζονται και αυτης τα μυστηρια ακολουθουν ,αν θελει καποιος να ειναι ζηλωτης εσφιγμενιτης να βριζει τους Ιερεις και τον βαρθολομαιο και να μιλαει για Χριστιανικη αγαπη και να νομιζει οτι αυτο τον κανει καλυτερο Χριστιανο τοτε ειναι πλανεμενος και ελπιζουμε την μετανοια του

    • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

      Δηλαδή, επειδή είναι στην θέση που είναι ο Βαρθολομαίος πρέπει ως Ορθόδοξοι να δεχτούμε ότι το Κοράνι είναι «άγιο», να κάνουμε συμπροσευχές με αιρετικούς, να απορρίψουμε τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων και την Πατερική Παράδοση…ωραία λογική!

  • Μετά το Κορεατικό και το Συριακό οι τρεις υπερδυνάμεις βρήκαν νέο πεδίο αντιπαράθεσης στα θρησκευτικά και τις γαλλικές προεδρικές εκλογές!

  • μαριος ανδρεου

    οταν καταλαβετε οτι δεν εχετε το δικαιωμα να κρινετε κανεναν ουτε καν τον εαυτο σας τοτε ελατε να ξαναμιλησουμε,εχω μια απορια οταν εξομολογειστε λετε στον εξομολογο σας οτι βριζεται τον βαρθολομαιο?και εχω απορια τι σας λεει ?καλα κανεις τεκνον μου συνεχισε?ταρακουνιστε λιγο τα κεφαλια σας γιατι δεν πατε καλα μου φαινεται,με αγαπη σας το λεω

    • bad

      Επειδη εχω μιλησει με ιερεις για το θεμα ο σεβασμος τους προς τον πατριαρχη δεν ταυτιζεται με το προσωπο αλλα με αυτο που συμβολιζει δηλαδη την οικουμενικοτητα του πατριαρχειου, για οποιαδηποτε λογο δεν θα δεχοντουσαν να παρει τα ηνια της ορθοδοξιας το ρωσικο

      • μαριος ανδρεου

        οτι και να ειναι ο βαρθολομαιος ο χειροτερος να ειναι αν δεν ηθελε ο Θεος να ειναι σ αυτην την θεση θα τον εβγαζε,η μηπως ειναι δυσκολο να το κανει?αν καποιοι βριζοντας τον νομιζουν οτι θα φανουν αυτοι καλυτεροι Χριστιανοι και δεν βλαπτουν την ψυχη τους ετσι αυτοι ξερουν

        • bad

          Δεν νομιζω να ασχολειται ο Θεος (εγω προσωπικα δεν πιστευω) ποιος θα εκλεγει παπας η πατριαρχης

          • μαριος ανδρεου

            και με τι ασχολειται?

          • bad

            Που να ξερω ,εχεις εσυ πληροφορηση απο πρωτο χερι?

          • μαριος ανδρεου

            αφου δεν ξερεις γιατι λες δεν ασχολειται?

          • bad

            Αποδειξε μου εσυ οτι ασχολειται πρωτα

          • μαριος ανδρεου

            με ολα ασχολειται αφου αυτος τα επλασε

          • bad

            Οκ τωρα θα κοιμηθω ησυχος

          • μαριος ανδρεου

            δεν πιστευεις οτι τα επλασε ο Θεος ολα?

          • bad

            Ε αφου το ειπα

        • μαριος ανδρεου

          να βαλουμε στην θεση του τον εσφιγμενιτη ηγουμενο που ειρωνευεται τον Αγιο Παισιο και τον Αγιο Πορφυριο,τετοιον θελουν?

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Αυτό καταλαβαίνεις εσύ; Ότι δεν δέχονται την Πανθρησκεία και την αίρεση που προωθεί ο Βαρθολομαίος γιατί θέλουν να φανούν καλύτεροί του; Από σπάσιμο δηλαδή, και όχι διότι είναι το σωστό;

          Με την λογική σου λοιπόν, να αδιαφορούμε για τις πράξεις του που αποτελούν ύβρη κατά του Θεού και του Αγ. Πνεύματος, να μην δίνουμε σημασία στις ψυχές που καταστρέφει με το να τις παρασύρει στην αίρεση και ό,τι άλλο πράξει απλά να το θεωρούμε καλώς καμωμένο…για να μην «βλάψουμε» την ψυχή μας;!

          Είσαι ελεύθερος να ακολουθήσεις τον Βαρθολομαίο σε ό,τι αντιΟρθόδοξο πράξει αφού το επιθυμείς…δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βρίζεις όσους προσπαθούν να διαφυλάξουν την πίστη μας (το ‘μας’ δεν σε περιλαμβάνει…το έχεις ξεκαθαρίσει).

        • ΝΙΚΗΤΑΣ

          Όπως γράφω και στην Ευαγγελία παρακάτω, ο Απόστολος Παύλος είπε ότι ο Θεός δίνει άρχοντες κατά την καρδία μας. Αυτός μας άξιζε, για να φύγει πρέπει εμείς να βελτιωθούμε κι αυτό δεν το καταλαβαίνουν αυτοί που δεν μετέχουν στην Εκκλησία.

          • μαριος ανδρεου

            πολυ σωστα αυτοι μας αξιζουν και χειροτεροι

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ο Απόστολος Παύλος είπε και τα εξής:

            – διδαχαίς ποικίλαις και ξέναις μη παραφέρεσθε (Εβρ. 13, 9).
            – μη ουν γίνεσθε συμμέτοχοι αυτών (Εφ. 5, 7 )
            – μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μαλλον δε και έλέγχετε (Εφ. 5, 11).

            Ό,τι λοιπόν δεν συμφωνεί με την Αγία Γραφή και την Ιερή Παράδοση, ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ, όποιος κι αν μας το λέει!

            Δεν αντιλέγω ότι έχουμε απομακρυνθεί από τον Χριστό και ότι υπάρχει αποστασία σήμερα. Είναι όμως λάθος να κατηγορείς τους πιστούς, την στιγμή που ο ποιμένας φέρει την ευθύνη για σωστή καθοδήγηση! Οι ιερείς που μαζί με εμάς είναι θεματοφύλακες της Πίστεως, έχουν γίνει ασεβέστεροι των ασεβών και προσβάλλουν την Ορθοδοξία με τις επιλογές τους, την καταστροφική για την ψυχή μας αιρετική διδασκαλία τους, όπως ακριβώς κάνει ο Βαρθολομαίος.

            Και μπορεί να έχουμε ‘κατά την καρδιά μας’ όμως δεν είναι όλες οι καρδιές ίδιες και αυτές που αντιδρούν στην διαστρέβλωση της Ορθοδόξου Πίστεώς μας, δεν θα έπρεπε να τις κατακρίνετε αλλά να τις επικροτείτε!

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ο Άγιος Νείλος ο Αγιορείτης : «Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία… Οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, μη γνωρίζοντες παντελώς την δεξιάν οδόν από την αριστεράν… Αι εκκλησίαι δε του Θεού θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών Ποιμένων και αλλοίμονον τότε εις τους εν τω κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστιν, διότι δεν θα βλέπουναπό κανένα φως επιγνώσεως…» από Προφητεία Αγίου Νείλου. Πιστόν αντίγραφον από το Βιβλίον «Ευαγγελικός Κήπος», της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου Κύπρου.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Σου είπα από την αρχή ότι συμφωνώ ότι ο Βαρθολομαίος απομακρύνεται επικίνδυνα από το Ορθόδοξο δόγμα. Αλλά όχι να κρίνουν αυτοί που δεν ξέρουν τι είναι Ορθοδοξία. Γιατί αυτοί μίλησαν για ξύρισμα.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Η θετική, για το πρώτο σκέλος της απάντησής σου. Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι έχει δικαίωμα κάθε πιστός -ασχέτως θεολογικών γνώσεων- να αντιδράσει σε κάτι αιρετικό και λανθασμένο. Δεν υπάρχει περιορισμός από τους Πατέρες ως προς τον βαθμό της προσωπικής γνώσης για να απορρίψει καθένας μας αυτό που είναι αντίθετο προς την Ορθοδοξία!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Υπάρχει όμως περιορισμός από την Ελληνική φιλοσοφία. Αν είναι Έλληνεςας το αποδείξουν υπακούοντας αυτήν.

          • georgekaps

            Οχι απλά δικαίωμα αδελφή, αν μου επιτρέπεις να συπληρώσω, αλλά καθήκον.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ακριβώς αγαπητέ Γιώργο, οφείλουμε να προσταστέψουμε την Πίστη μας από κάθε κίνδυνο. Το λένε ξεκάθαρα οι Άγιοι Πατέρες και οι Κανόνες της Εκκλησίας μας.

  • DisqussioneR

    Ρε σεις μην τρώγεστε!!!

    http://luben.tv/wp-content/uploads/2014/12/filoi1.gif

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    «Γιὰ τὸν συνήγορο τοῦ ψεύδους ποιός κλῆρος, ποιά μερίδα, ποιά γνησιότητα
    ὡς πρὸς τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ὑπάρχει ;
    Τὴν Ἐκκλησία ποὺ κατὰ τὸν Παῦλον, εἶναι «στύλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας»,
    ἡ ὁποία καὶ μένει, μὲ τὴ χάρι τοῦ Χριστοῦ, διαρκῶς ἀσφαλὴς καὶ ἀκράδαντη,
    παγίως ἐστηριγμένη σὲ ἐκεῖνα, ἐπάνω στὰ ὁποῖα ἔχει στηριχθῆ ἡ ἀλήθεια ;

    Διότι πράγματι, ὅσοι εἶναι τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, εἶναι τῆς ἀληθείας·
    καὶ ὅσοι δὲν εἶναι τῆς ἀληθείας, δὲν εἶναι οὔτε τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας,
    καὶ τόσο περισσότερον, ὅσον αὐτοὶ ψεύδονται στὸν ἴδιον τὸν ἑαυτό τους,
    ἀποκαλώντας τοὺς ἑαυτούς τους καὶ ὁ ἕνας τὸν ἄλλον
    ποιμένες καὶ ἀρχιποίμενες ἱερούς ·
    ἔχομε διδαχθῆ ὅμως ὅτι ὁ χριστιανισμὸς
    δὲν χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὰ πρόσωπα,
    ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἀλήθεια καὶ τὴν ἀκρίβεια τῆς Πίστεως»

    †Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς

    Υ.Γ.«Ὁρίσθηκε ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες,
    ὅτι πρέπει καὶ μετὰ θάνατον νὰ ἀναθεματίζωνται
    ὅσοι ἁμάρτησαν εἴτε στὴν Πίστι εἴτε στοὺς Κανόνες»

    • chrispap

      ΟΛΟΙ θα κριθουν απο τον Κυριο και τοτε θα καταδικαστουν η θα δικαιωθουν

  • nikos(1)
  • @Marios

    • DisqussioneR

      Ολεεεεεεεεεεε!!!

      • DisqussioneR

        (Ουπςςςς ….σκίτσα και τα επιφωνήματα χαχαχαχα)

        • @Marios

          Χαχαχαχαχαχαχα

        • Spyros Spyropoulos

          Ελα ρε….ουτε ο Γιωργος να ησουνα…..χαχαχαχα

          • DisqussioneR

            Ο Γιώργος δεν πιάνεται!!

          • Spyros Spyropoulos

            Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ποιο απο τα δυο νουμερα την ειπε στον Γιγαντα Γιωργο?

          • DisqussioneR

            Είναι κάποιο τραγούδι που λέει: δεν αξίζει τον κόπο…

      • @Marios

        Εντομοκτόνο για μερικά έντομα που μαζεύτηκαν!

  • @Marios

    • DisqussioneR

      Ωραίο τραγούδι!!!

      • @Marios

        ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙ

  • @Marios

    • μαριος ανδρεου

      το ξερεις οτι βριζει τους Ορθοδοξους ο νοτης

  • @Marios

    • μαριος ανδρεου

      δωδεκαθειστης και βλασφημος εναντιον του Χριστου ο νοταρας

    • DisqussioneR

      Άρχοντας!!

      • μαριος ανδρεου

        αυτος ειναι αρχοντας που βριζει τον Χριστο ε?

      • DisqussioneR

        Με κεφαλαίο το Α!

        • μαριος ανδρεου

          καλος κυριος πανω απο ολα

      • @Marios

        ΕΤΣΙΙΙΙΙ

  • @Marios

    Αφιερωμένο εξαιρετικά σε κάποιο ενοχλητικό έντομο του σάιτ

    • Spyros Spyropoulos

      Πολυ ευγλωτο και γλαφυρο…..χαχαχαχα

      • @Marios

        Εμείς δεν γονατίζουμε ακομα και αν μας κόψουν τα πόδια!

  • nikos(1)
  • @Marios

  • @Marios
  • DisqussioneR

    Για να δούμε λοιπόν πόσο αντίχριστος είναι ο Σφακιανάκης και πόσο Χριστιανοί είστε εσείς που το μόνο που ξέρετε είναι να κρίνετε τους άλλους.
    Για διαβάστε λίγο τους στίχους και αν δεν τους καταλάβετε (το πιο σίγουρο), να τους ερμηνεύσω…
    Άιντε γιατί πολύ μας τα πρήξατε με τη χριστιανοσύνη του Σφακιανάκη. Αναρρωτηθήκατε ποτέ αν αυτός πικάρει και τρολλάρει με τα τραγούδια του εσάς τους ταλιμπαν-κριτές των άλλων???

    Νότης Σφακιανάκης – Τα πάθη

    Μουσική: Κώστας Χορλιαφάκης
    Στίχοι: Στράτος Κουμπάς

    Στίχοι – Lyrics

    Κουτσά στραβά, περνούν τα χρόνια
    μαύρα μαλλιά γίνανε χιόνια
    και εσύ Χριστέ μου να επιμένουν
    να ανεβαίνεις τον Γολγοθά

    ίδιο στεφάνι, τα ίδια πάθη
    κεριά και τάματα να σβήνεις λάθη
    και εσύ Χριστέ μου, αιώνες τώρα
    να επιμένεις να συγχωράς

    Με παράπονο κοιτώ που είσαι πάνω στον σταυρό
    και πετρώσαν οι αιώνες το κορμί σου
    μα του ανθρώπου η ψυχή με αμαρτία έχει βαφτεί
    και είναι δύσκολο να βρω την διαδρομή σου

    Άδειες ψυχές φεύγουν και πάνε
    πλούτοι εδώ μα εκεί χρωστάνε
    και εσύ Χριστέ μου την καλοσύνη
    σε όλους του άδικους να σπαταλάς

    ίδια καρδιά, βαρύ το ξύδι
    και έχεις στα στήθια σου
    όλους στολίδι, να σε σταυρώνουνε
    και εσύ Χριστέ μου μονάχα αγάπη
    να τους σκορπάς.

    Με παράπονο κοιτώ που είσαι πάνω στον σταυρό
    και πετρώσαν οι αιώνες το κορμί σου
    μα του ανθρώπου η ψυχή με αμαρτία έχει βαφτεί
    και είναι δύσκολο να βρω την διαδρομή σου

    Στο παγκάρι το μυαλό, λίγο άρτο στο κιλό
    μοσχοπούλα τα κεριά και σβήσε τα άλλα
    με τον δράμι τον Χριστό τον πουλάς ζωγραφιστό
    και τιμή για διαγραφή έχεις βγάλει στο σφυρί
    την συγχώρεση για εγκλήματα μεγάλα

    Με παράπονο κοιτώ που είσαι πάνω στον σταυρό
    και πετρώσαν οι αιώνες το κορμί σου
    μα του ανθρώπου η ψυχή με αμαρτία έχει βαφτεί
    και είναι δύσκολο να βρω την διαδρομή σου

    • @Marios

      1000000000000000+

      • DisqussioneR

        Δεν αντέχονται μερικοί ρε φίλε!

        • μαριος ανδρεου

          γιατι ρε φιλε επειδη δεν λενε ναι σε οτι λες εσυ και οι αλλοι?

        • @Marios

          Δεν μπορούσα να μην μιλήσω σήμερα

          • μαριος ανδρεου

            δεν ειμαι εδω να μαλωσω με κανεναν αλλα δεν μπορω να διαβαζω και οτι να ναι,δεν μπορει καποιος να βριζει τον οποιονδηποτε και να τον κρινει και να αυτοαποκαλειται Χριστιανος ,απλα πραγματα λεμε αν δεν τα καταλαβαινει καποιος εκεινος εχει το προβλημα

          • @Marios

            Δεν λέω μόνο για σένα, αλλά για τον άλλον που το παίζει Χριστιανός και λέει ότι λέει με τόση ευκολία, μέχρι και το γυναικείο φύλο πρόσβαλε την άλλη φορα. Εσύ είσαι πολύ νέος εδώ και πρέπει να συγκρατηθείς λίγο μέχρι να μας μάθεις

          • μαριος ανδρεου

            δεν ξερω τι εκανε ο αλλος ουτε εγω ειμαι αλανθαστος και Αγιος ,το θεμα ειναι οτι δεν μπορουμε να κρινουμε κανεναν αυτο ειπα και εσεις λεγατε να ξυρισουμε τον βαρθολομαιο και ιστοριες,θαρρεις και αν τον ξυρισουμε θα γινουμε εμεις καλυτεροι

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Σε απέδειξα ψευταρά την άλλη φορά και το συνεχίζεις προφανώς από δόλο.

          • μαριος ανδρεου

            εχουν μια ταση να πεσουν να σε φανε παντως γενικως εδω,δεν ξερω τι παιζει

          • @Marios

            Έχει νέο θέμα, μην ασχολείσαι με ανύπαρκτους

          • μαριος ανδρεου

            αυτο τωρα που λες ειναι σωστο ρε φιλε μου?

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Όποιον δεν μπορεί να τον αντιμετωπίσει τον λέει ανύπαρκτο. χαχααχαχ

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Είπα σε κάποια σχολιάστρια ότι δεν μπορώ να ξέρω αν όντως είναι γυναίκα κι αυτός ο ελαφρύς έρχεται να λέει ότι έθιξα το άλλο φύλο. Απλά για δημιουργία εντυπώσεων αφού δεν μπορεί να αρθρώσει λόγο πέναντί μου.

          • μαριος ανδρεου

            ειναι μια κοπελα κατω τωρα και λεει συνεχως στους αλλους τις διδαχες του Αποστολου Παυλου,ηθελα να ηξερα αν κανει κατι απ αυτα που λεει στους αλλους να κανουν

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Αν μιλάς για την Ευαγγελία, επειδή την έχω παρακολουθήσει από παλιά, είναι διαβασμένη. Απορώ μόνο με αυτούς που κάνει παρέα εδώ μέσα γιατί κανένας άλλος δεν ξέρει ούτε το 1% εκείνης.

          • μαριος ανδρεου

            αλλο τι ξερει και αλλο τι κανει στην ζωη τις,απο πνευματικης πλευρας εννοω

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ναι αλλά σου εξηγώ ότι ξεχωρίζει από τους άλλους, έχει τεράστια διαφορά.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις. Μην απαξιώνεις σε παρακαλώ και μην επαινείς.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Πες μου τον Ψαλμό 69! χαχαχααχ Όσο για απαξίωση δες τους άλλους τι κάνουν. Απαξιώνω μόνο στα γραφόμενά τους.

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Η κρίσις ήταν καθαρά στο τι σχόλια με θεολογικό περιεχόμενο έχεις γράψει και τι οι άλλοι. Επιεικής ήμουν αφού με 0 στον αριθμητή για τους άλλους θα έβγαζε 0%.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Μα κανείς δεν είναι γνώστης όλων των θεμάτων. Ανάλογα τί ελκύει καθέναν…άλλος ασχολείται με την φυσική, τα μαθηματικά, τις τέχνες…

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Τα είπαμε αυτά. Ο Σωκράτης λέει ότι ο μόνος επαϊων είναι ο Θεός. Οι άνθρωποι έχουν πολύ μερική και υποκειμενική γνώση.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Αν έχεις κάτι να μου πεις, να έχεις το θάρρος να μου απευθύνεις τον λόγο όπως ακριβώς κάνω κι εγώ! Και καλό θα είναι -για την δική σου ψυχή, αφού η δική μου είναι κατ’εσέ ‘χαμένη’- να παρουσιάζεις ορθώς το τί διαβάζεις και το τί γράφει ένας συσχολιαστής σου. Δεν λέω «συνεχώς στους άλλους τις διδαχές του Αποστόλου Παύλου», απάντησα στον Νικήτα πάνω σε σχολιασμό του. Αυτός που αστυνομεύει και προσπαθεί να πει στους υπόλοιπους πώς θα σκεφτούν και τί θα πράξουν, είσαι εσύ!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Συμφωνώ σε αυτό αλλά δες και τους άλλους πως μου μιλούν. Επειδή δεν έχουν λόγο να αντικρούσουν και έχουν ένδεια επιχειρημάτων προσπαθούν ανοήτως να με απαξιώσουν. Πολύ «ελληνική» συμπεριφορά στη χώρα που γέννησε την διαλεκτική.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Εν μέρει, έχεις δίκιο. Γιατί όμως δεν προβληματίζεσαι…μήπως φταίει ο επιθετικός σχολιασμός;

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Και γιατί να μην φταίει ο προϋπάρχων ανόητος σχολιασμός: Πως είναι δυνατόν οι διαμαρτυρόμενοι στο γιατί ψηφίζει ο άσχετος στην δημοκρατία και του δεσμεύει τη ζωή του, να κάνουν το ίδιο στην Ορθοδοξία; Έχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά;

          • @Marios

            Ψεύδεσαι, μέχρι και λιγκ σου στείλαμε, και συνεχίζεις, ότι πεις

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Το ποιος ψεύδεται αποδείχτηκε και δεν ήμουν εγώ τώρα εσύ που το θυμάσαι μετά τόσους μήνες δείχνεις γυναικεία ιδιοσυγκρασία.

  • μαριος ανδρεου

    • DisqussioneR

      «…Ορθές δόξες ή καθολικές δόξες τέτοιου τύπου θρησκευτικές δεν υπάρχουν. Είμαι λέει ο ένας καθολικός, ο άλλος λέει ξέρω την ορθή δόξα. Αυτοί από μόνοι τους έχουν γίνει 420 κομμάτια. Οι άνθρωποι οι περισσότεροι που ανήκουν σε κάποιες θρησκείες λένε πρώτα ΠΙΣΤΕΥΩ… και το ΓΝΩΡΙΖΩ το έχουν ξεχάσει….»

      • μαριος ανδρεου

        επισης λει οτι δεν ειναι χριστιανος

        • DisqussioneR

          Καλά το λέει. Εννοεί τέτοιου τύπου χριστιανός!!! Δεν έχει άδικο

          • μαριος ανδρεου

            τι τετοιου τυπου ?για ορθη δοξα μιλαει

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Δες αυτοί που κατακρίνουν τον Βαρθολομαίο (που συμφωνώ ότι έχει πάρει στραβό δρόμο) κάνουν σφακιανική θεολογία. Θα τα ακούσει ο Βαρθολομαίος και θα νοιώσει πολύ μειονεκτικά που υστερεί, χαχαχααχαχ

          • μαριος ανδρεου

            εγω ξερω ο Χριστος ειπε μηνκρινεις να μη κριθεις τωρα τι λενε εδω μερικοι δεν εχουν σχεση μ αυτα που ειπε ο Χριστος

          • DisqussioneR

            Με παράπονο κοιτώ που είσαι πάνω στον σταυρό
            και πετρώσαν οι αιώνες το κορμί σου
            μα του ανθρώπου η ψυχή με αμαρτία έχει βαφτεί
            και είναι δύσκολο να βρω την διαδρομή σου

          • μαριος ανδρεου

            ακομη δεν ειμαι στον Σταυρο τον γολγοθα ανεβαινω

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Πήγαινε στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας να τον παρακαλέσεις και να τον ευχαριστήσεις και θα βρεις τη διαδρομή σου,

          • DisqussioneR

            Σουτ εσυ! Κοίτα την πάρτη σου!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Πολύ δημοκρατική η άποψή σου. Μα όλοι στερείστε επιχειρημάτων; Τόσο κομπλάρετε σε όποιον έχει λόγο που δεν μπορείτε να αντικρούσετε;

          • DisqussioneR

            Και δες πιο κάτω τί τραγουδάει, που μάλλον τον εκφράζει, γιατί έιναι ο μόνος που επιλέγει ποια τραγούδια θα πει γιατί τα πιστευει…
            Αυτούς τους στίχους διάβασε προσεκτικά, αν θες να καταλάβεις και τι πρεσβεύει. Και άλλη φορά θα σου αναρτήσω και άλλη συνέντευξη που μιλάει περί Χριστού.
            Μην απομονώνεις λοιπόν μια πρόταση και την κάνεις σημαία, αν θες να κρίνεις. Να κρίνεις τον άλλο στο συλλογικό σκεπτικό του….

          • μαριος ανδρεου

            σε μαι εκπομπη ειπε οτι ειναι και εωσφοριστης

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Άρα τρύπιος!

          • μαριος ανδρεου

            μα το λεει ο ιδιος εγω τι να κανω?

          • DisqussioneR

            Μάγκας είναι και λέει ό,τι γουστάρει! Το ίδιο δεν κάνεις κι εσύ κι εγώ?

      • ΝΙΚΗΤΑΣ

        Εσύ πιστεύεις στον υδροχόο;

        • @Marios

          Έγινες και η Πατέρα τώρα λολ

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Μόνος του τα γράφει, εγώ απορρίπτω τα ζώδια. Αλλά εσύ γιατί πετάγεσαι σαν ….. χαχααχαχαχαχαχαχ

          • @Marios

            Κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια :)))))))))))

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Την πάτησες πάλι.

          • @Marios

            Μην λες για τον εαυτό σου

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Μόνο τέτοιες ανοησιούλες μπορείς. Σε προκάλεσα για συζήτηση αλλά την έκανες σαν τον American chicken.

          • @Marios

            Και εγώ σου απάντησα με τον δικό μου τρόπο, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Καλά chicken.

          • @Marios

            Το ότι έχεις πρόβλημα νοημοσύνης είναι προφανές

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ναι, είναι πολύ υψηλή μπροστά σου.

  • IP

    το να μην κρινουμε εχει και συνεχεια,για να μην κριθουμε αναλογως, οταν ερθει εκεινη η ωρα!και ισχυει οταν δεν υπαρχει λογος να κρινουμε.Οταν καποιος ειναι ρυθμιστης της πορειας της ζωης μας δεν ειναι δυνατον να μην τον κρινουμε ,εαν ειναι φως φαναρι η επιλογη, μονον δικη του, χωρις να εχουμε καμια εξηγηση.Ολα τα δεδομενα μας σαυτην την ζωη εδω και μια 10ετια εχουν ανατραπει,βρισκομαστε σε παρακρουση και συγχιση,την οποια μας δημιουργουν οι εξελιξεις που ερχονται με καταιγιστικο ρυθμο, χωρις την συμμετοχη μας η εστω την ενημερωση μας.Παμε ως τουρλουμπουκι σπρωχνοντας καπου που δεν ξερουμε.Η θρησκεια μας εχει καποια δογματα,καποια στανταρς καποια πατροπαραδoτα καθιερωμενα αιωνες τωρα, το λιγοτερο δεν πρεπει ο πατριαρχης να ενημερωσει;;;Ειναι εντελως φυσιολογικο να ζητας ως ελευθερος Ελληνας πολιτης να ξερεις που πας!!η να διαφωνεις,κοσμια.Φυσικα οχι μονο στην θρησκεια αλλα και στην πολιτικη,και στην οικονομια παντου.Ξερουμε οχι πως δεν ξερουμε,πανθρησκεια κλπ. αυτο ομως ειναι ενα νεφελωμα που τριγυριζει στο μυαλο μας απο κουβεντουλες, δωθε, κειθε,επισημα δεν θα βγει καποιος εστω εκπροσωπος να μας εξηγησει τι γινεται;;Αυτη η σιωπη μηπως εχει να κανει με το οτι υπαρχουν παρα πολλες αντιρρησεις ,αντιθετες αποψεις,κοκ.;;;και φοβονται την αναστατωση;

    • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

      Ούτε για την ΕΟΚ και κατόπιν την ΕΕ σου εξήγησε κανείς φίλε μου, τι να σου πουν άλλωστε-ότι προετοιμάζουν την υποδούλωση του έθνους και τώρα τα βλέπεις μπροστά σου και δεν μπορείς να αντιδράσεις γιατί είναι αργά. Αυτό προσπαθούν οι άλλοι συνομιλητές να κάνουν. Να εντοπίσουν το πρόβλημα και να αντιδράσουν πριν είναι πολύ αργά

      • IP

        Εχεις απολυτο δικιο,Πατριδα,για αυτο που λες σε οτι αφορα την ΕΟΚ που μπηκαμε γουρουνια στο σακι και τωρα ΕΕ
        με μας ζητιανους.Τοτε ομως ηταν πολυ πιο ανωριμος αυτος ο λαος,και οι κομματαρχες απολαμβαναν, με κυριαρχο τον παππου Καραμανλη,τρομερη δημοτικοτητα και εμπειστοσυνη απο τον λαο!Σημερα ομως η σχεση κομματων και λαου δεν ειναι το ιδιο,δεν υπαρχει καμια εμπιστοσυνη,ουτε στους ευρωπαιους απλα παμε γενικα οπου μας πανε αδιαμαρτυρητα!!αυτο προσπαθω να δειξω και να εκφρασω την ελλειψη ενημερωσης απο τους υπευθυνους.Ειμαστε πολιτες η προβατα;;;

  • @Marios
    • DisqussioneR

      Λέει τίποτα για τον υδροχόο?

      • @Marios

        Θέλουμε θέμα με τον Νικήτα να λέει τα ζώδια :))))))))))))))))

        • DisqussioneR

          Λίτσα Πατέρα?

          • @Marios

            Μπορεί και να είναι αυτή, αφού δεν ξέρουμε αν είναι άντρας ή γυναίκα. Για να προσβάλει το γυναικείο φύλο σαν την άλλη φορά, τοιούτος είναι :))))))))))))))))

          • DisqussioneR

            Δεν με απασχολεί ποιός/ποιά είναι!! Εχει απορριφθεί προ πολλού από εμένα τύπος που βάζει 10 διαφορετικά νικ και κρίνει-βρίζει τους συνομιλητές του… Τελεία.!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Αν έχεις ανδρισμό να βγείς και να πεις τα 10 νικ που έβριζαν με στοιχεία.

          • DisqussioneR

            Είπαμε εσύ σουτ!!! Μίλα με άλλους ομοίους σου, όχι με μένα ;-)

          • DisqussioneR

            Αντε μην αρχίσω πάλι τα σκίτσα και τα γλυκουλινιάσματα!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ειδικότητά σου;

          • DisqussioneR

            Δικό μου θέμα, όχι δικό σου!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Πως κάνεις έτσι; Δεν αντέχεις διάλογο με επιχειρήματα; Μόνο δικτατορικές απόψεις του «σιωπή!»; Επίπεδο!!!

          • DisqussioneR

            Ερχομαι (αναγκαστικά) στο επίπεδο σου, γι αυτό μιλαω έτσι, μην απορείς λοιπόν…

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Ακόμα περιμένω τεκμηρίωση των κατηγοριών σου.

          • Αθηνά

            Τι γίνεται εδώ?Ασχολείσαι με άτομα που δεν αξίζουν ούτε ένα γράμμα να πληκτρολογήσεις?

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Αυτό είναι διαπιστωμένη κατάκρισις κατά την Ορθοδοξία.

          • @Marios

            Πιο κάτω να δεις φίλη μου τι μας λέει

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Φιλος της είσαι; χαχαχαχα

          • @Marios

            Μυαλό ραδικιού έχεις, τσουτσού

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Συνέχισε να αποδεικνύεσαι λίγος.

          • DisqussioneR

            Ασχολούνται μαζί μου, δεν ασχολούμαι εγώ! Ανάλαβε τον εσύ τώρα χαχαχαχα

          • Αθηνά

            εχω όλα τα λινκ από τα προηγούμενα αλλά δεν έχω την διάθεση να ασχοληθώ με ανούσιες καταστάσεις

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Να τα βγάλεις να τα βγάλεις.

          • Αθηνά

            δεν θελω να βγάλω τίποτα,ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΩ ΚΙ ΕΓΩ κι όχι να κατέλθω σε χαμηλό πνευματικό επίπεδο

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Υπεκφυγές.

          • DisqussioneR

            Λήξτο!

          • Αθηνά

            εληξε!

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Έδωσε ο Μαρινάκης εντολή!

          • DisqussioneR

            Η ζήλεια σκοτώνει

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Άσχετο. Γάτα είσαι και το λες;

          • DisqussioneR

            Αστον τότε!… Απλά δεν του έχει μείνει κανείς να συνομιλεί μαζί του και νιώθει αφόρητη μοναξιά… Για λύπηση είναι!

          • Αθηνά

            Και δεν τα εχω στο πισι ειναι σε φλασάκι για λόγους ασφαλείας!

          • DisqussioneR

            Δε χρειάζονται τα λινκ. Όλοι έχουν άποψη για τον λεγάμενο και δε χρειάζονται και απόδειξη…
            Η απομόνωσή του είναι ο αδιάψευστος μάρτυρας! Τέλος με το θέμα αυτό, μην χρειαστεί να επανέλθω!

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Θυμάσαι που μου είχες πει κάποτε χαρά στην υπομονή σου ; είναι κάποια πράγματα που δεν μπορείς να τα αφήσεις έτσι όσο και να θες

          • DisqussioneR

            Το θυμάμαι και πάρα πολύ καλά μάλιστα! Και σε θαυμάζω αρκετές φορές όταν συμβαίνει να το κάνεις ;-)

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Προχθές κάποιοι φίλοι δεν με πίστεψαν όταν ξεμπρόστιασα τον άλλο «χριστιανό» που μας ήρθε ουρανοκατέβατος. Δεν κρατήθηκε και σε δύο μέρες αποκαλύφθηκε και μάλιστα χωρίς πίεση.

          • DisqussioneR

            χαχα έτσι είναι αυτοί! Θέλει η πτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει (που λέει και η παροιμία) ;-)

          • DisqussioneR

            Μαρτυράνε και χωρίς ξύλο (που λέει ένας φίλος χαχαχα)

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Πρέπει να έχει πέσει πολύ φτώχεια στην αγορά για να στέλνουν τους χειρότερους εδώ. Γ@μώ την κρίση και τη λιτότητα

          • ΝΙΚΗΤΑΣ

            Πολύ δημοκρατική η άποψή σου. Μα όλοι στερείστε επιχειρημάτων; Τόσο κομπλάρετε σε όποιον έχει λόγο που δεν μπορείτε να αντικρούσετε;;

          • @Marios

            Γι αυτό η χώρα δεν πάει μπροστά

          • μαριος ανδρεου

            η χωρα δεν παει μπροστα επειδη δεν το αξιζουμε

Τελευταία άρθρα

Το ελληνικό ΥΠΕΞ επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον για την κατασκευή αγωγού φυσικού αερίου Turk Stream-Ποιος αγωγός ;

5:58 μμ


"Τα μαζεύει" ο Αμερικανός ΥΠΑΜ: «Δεν θα βγούμε εκτός ελέγχου με την Συρία ερχόμενοι σε πόλεμο με τη Ρωσία»

5:58 μμ


"Gazprom": H Ελλάδα αύξησε τις εισαγωγές φυσικού αερίου από τη Ρωσία κατά 20,6% " - Στα σκαριά είναι ξανά ο αγωγός South Stream

5:58 μμ


62
Χιλιάδες Κινέζοι Ουιγούροι στην Συρία ελέω Ερντογάν εγείρουν το Πεκίνο που ετοιμάζεται για δράση – Δυναμιτίζονται οι σχέσεις Κίνας-Τουρκίας (βίντεο)

5:58 μμ


Ο Κυβερνήτης της Κριμαίας ζήτησε η Ρωσία να έχει Ορθόδοξη μοναρχία: "Έχουμε το δικό μας παραδοσιακό ρωσικό σύστημα διακυβέρνησης αυτό των ορθόδοξων πνευματικών αξιών"

5:58 μμ


Η Μάχη των Οχυρών ήταν η πρώτη μάχη της Γερμανικής εισβολής στην Ελλάδα-«Τα οχυρά δεν παραδίνονται αλλά καταλαμβάνονται»

5:58 μμ


1
Ιρανικός τύπος : Η Τουρκία θα εποικίσει και θα προσαρτήσει την βόρεια Συρία όπως έχει κάνει με την «Βόρεια Κύπρο»

5:58 μμ


180
Nέες πολεμικές δηλώσεις Ερντογάν για Κύπρο, Αιγαίο και Συρία: «Η κατάκτηση είναι επικείμενη με την βοήθεια του Αλλάχ»

5:58 μμ


1
N.Τραμπ: «Ο Κιμ Γιονγκ-Ουν είναι παμπόνηρος»

5:58 μμ


2
Χριστοδουλάκης: «Η κυβέρνηση μπορούσε να είχε αποφύγει την πώληση μονάδων της ΔΕΗ»

5:58 μμ


Δημοφιλή άρθρα

323
Τα άκρως απόρρητα αρχεία του Μακαριστού Πατριάρχη της Σερβίας, Παύλου: Τι αναφέρει για την τελική αναμέτρηση και την κατανομή των εδαφών - Ο Βαλκανικός πόλεμος και ο ερχομός του "Μόσκοβου"

Πολλοί κληρικοί και μοναχοί είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για την ζωή του μακαριστού  Σέρβου Πατριάρχη Παύλου. Ωστόσο, λίγοι άνθρωποι


303
Yποβρύχιες μάχες Ρωσίας-Τουρκίας στη Μαύρη Θάλασσα: Θρίλερ με το ρωσικό πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου που βύθισαν οι Τούρκοι... Δεν είναι αιτία της σύγκρουσης η ομίχλη λένε οι Ρώσοι - Τι μετέφερε και τι είχε καταγράψει

«Δουλειά» έπιασαν με διπλοβάρδιες οι Τούρκοι της ΜΙΤ στο ρωσικό πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου που φέρεται να έπεσε «θύμα» "απροσεξίας" του


391
Σφοδρές συγκρούσεις σε Σερβία και Σκόπια: Μαίνεται ανελέητος πόλεμος MI6, CIA, BND, Aλβανών, Κροατών, Σέρβων και Ρώσων!

Πάντα πίσω από τέτοιες ανώμαλες και επικίνδυνες καταστάσεις, όπως οι  αλυτρωτικού χαρακτήρα κινήσεις των Αλβανών στα Βαλκάνια με την προσπάθεια


Πιο σχολιασμένα άρθρα

391
EKTAKTO: Παραστρατιωτικές δυνάμεις του περιβόητου Σέρβου «Αρκάν» μπήκαν στα Σκόπια – Απίστευτη εξέλιξη, ο φόβος και ο τρόμος των Αλβανών UCKάδων δήλωσε παρών – Περιμένουμε ενισχύσεις από Ρωσία και Ελλάδα λένε οι Σέρβοι!

Του Βασίλη Καπούλα Πάμε για πολύ σοβαρές άκρως πολεμικές εξελίξεις τις επόμενες 48 ώρες καθώς αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν  την μετακίνηση

30 Απριλίου 2017 12:05 πμ


391
Ηχούν οι σειρήνες πολέμου στη Κίνα – Εγκαταστάθηκε το THAAD και απέπλευσε το USS Michigan – Σε θέσεις μάχης η αμερικανική αρμάδα – Προειδοποιεί πρέσβης των ΗΠΑ: «Μια πυραυλική επίθεση στην Β.Κορέα θα εξαφάνιζε τα πάντα από προσώπου γης» – Δείτε βίντεο

Του Βασίλη Καπούλα Ηχούν οι σειρήνες αεροπορικής επιδρομής στην κινεζική πόλη Shenyang η οποία συνορεύει με την Βόρεια Κορέα δείχνοντας

30 Απριλίου 2017 4:19 μμ


391
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ: Βγήκαν σερβικά άρματα μάχης, τεθωρακισμένα και ειδικές δυνάμεις με κατεύθυνση Κοσσυφοπέδιο και Σκόπια- Έρχεται μεγάλο μακελειό – Σερβία: «Oι Αλβανοί πιστεύουν πως κάποιος φιλεύσπλαχνος άγγελος θα τους προστατεύσει»

Του Βασίλη Καπούλα Η Σερβία μεταφέρει άρματα μάχης, τεθωρακισμένα και ειδικές δυνάμεις στα σύνορα με το Κοσσυφοπέδιο και τα Σκόπια

29 Απριλίου 2017 9:44 μμ