Τεράστια νίκη της Ελλάδας και του Κ.Καραμανλή με το ιστορικό «ΟΧΙ» στο Βουκουρέστι: Τα Σκόπια διαλύονται, επί τάπητος αλλαγή ονόματος, σημαίας, εμβλήματος! (βίντεο)

Δημοσίευση: 15 Μαρτίου 2017, 3:33 μμ | Ανανέωση: Μάρτιος 15, 2017 στις 7:27 μμ

 του Βασίλη Καπούλα

Σκόπια, τέλος με μια τεράστια νίκη του Κώστα Καραμανλή! Kαι λέμε τέλος γιατί οι Αλβανοί Κοσόβου-Αλβανίας-Σκοπίων είναι αποφασισμένοι και τα πράγματα θα φτάσουν πλέον στα άκρα. Όπως αποφασισμένοι είναι οι Βούλγαροι και οι Σέρβοι. Σύμφωνα με πληροφορίες ο στόχος των Αλβανών αλλά και των ΗΠΑ-Γερμανίας είναι ο  επαναπροσδιορισμός του κράτους, η αλλαγή ονομασίας του και η ταυτότητα των πολιτών της προκειμένου να εισέλθει στο ΝΑΤΟ!

Η αλλαγή του ονόματος είναι ο κύριος και απώτερος στόχος που κρύβεται από την προσπάθεια αποδυνάμωσης του κράτους και της εκμηδένισής του. Απώτερος στόχος είναι η αλλαγή του ονόματος μέσα από την προηγουμένως αλλαγής της σημαίας, του ύμνου, του εμβλήματος και την καθιέρωση της διγλωσσίας (Σλαβικά- Αλβανικά) στη χώρα. 


«Είναι σαφές ότι οι πολιτικοί έχουν συμφωνήσει στην αλλαγή του ονόματος, που σημαίνει απώλεια όλης της ταυτότητας  που δεν θα πρέπει να υφίσταται. Εάν αλλάξει το όνομα, είναι εύκολο να αλλαχθούν και τα άλλα σύμβολα. Γνωρίζουμε ότι τα αλβανικά πολιτικά κόμματα κλήθηκαν από τον Έντι Ράμα για συνομιλίες και γνωρίζουμε επίσης ότι ο Έντι Ράμα ήρθε στην εξουσία με την υποστήριξη του Τζορτζ Σόρος. Ο τελικός στόχος είναι να καταστρέψουν το VMRO-DPMNE, επειδή δεν συναινεί σε αλλαγή του ονόματος», τονίζουν πηγές των Σκοπίων.

«Η αλβανική πλατφόρμα έχει μια διαφορετική σημασία. Να ασκήσει πίεση στο σλαβικό κράτος για να λυθούν μεγάλα προβλήματα- με την επίλυση του ονόματος θα ενταχθούμε στη Συμμαχία του ΝΑΤΟ», προσθέτουν.

Μάλιστα αλβανικό κόμμα στα Σκόπια προτείνει:

«Το κράτος χαρακτηρίζεται από τέσσερα βασικά στοιχεία: τους ανθρώπους, τη γλώσσα, την επικράτεια και την κυριαρχία επί του εδάφους.


Αυτά τα βασικά στοιχεία δεν απειλήθηκαν ούτε από το εσωτερικό, ούτε από το εξωτερικό. Όσον αφορά τα σύμβολα του κράτους, για την αλλαγή τους απαιτείται η συναίνεση, τουλάχιστον, 81 βουλευτών ή 50% της βούλησης των πολιτών μέσω ενός δημοψηφίσματος.

Η Δημοκρατική Συμμαχία προτείνει αντί των αποφάσεων του Κοινοβουλίου, για τα εθνικά και δημοσίου συμφέροντος θέματα να αποφασίζουν οι πολίτες, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στα σύμβολα του κράτους.

Έντι Ράμα: Η πλατφόρμα δεν περιέχει όρους, αλλά ένα όραμα

Ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα σε συνέντευξή του στο Βερολίνο, όπου ήταν φιλοξενούμενος από το ίδρυμα «Friedrich Ebert» απέρριψε τους ισχυρισμούς ότι η πλατφόρμα των αλβανικών κομμάτων έγινε στα Τίρανα.

«Εγώ μεσολάβησα μεταξύ των αλβανικών κομμάτων των Σκοπίων, επειδή στο παρελθόν δεν μιλούσαν μεταξύ τους. Το θέμα είναι ένα- αυτός που θα συνεργασθεί με τα αλβανικά κόμματα πρέπει να αποδεχθεί πλήρως τις αρχές της Συμφωνίας της Οχρίδας και να φέρει τα θέματα της συμφωνίας στην κυβέρνηση», είπε ο Αλβανός πρωθυπουργός.

Σύμφωνα με τον Ράμα, σημειώνει η γερμανική εφημερίδα, τα Σκόπια δεν πρέπει να κάνουν τα στραβά μάτια. Οι Αλβανοί στα Σκόπια αποτελούν συστατικό στοιχείο του κράτους, μια οντότητα, δεν είναι μια μειονότητα. Η χώρα πρέπει να σχηματισθεί από δύο ίσες οντότητες, Σλάβους και Αλβανούς. Η μη εφαρμογή της Συμφωνίας της Οχρίδας, αποτελεί μια βόμβα που μπορεί να εκραγεί οποτεδήποτε. Το θέμα είναι πως θα αποτραπεί ένας τέτοιος κίνδυνος», είπε ο Ράμα.

Πώς όμως φτάνουμε στο σημείο αυτό

Το ημερολόγιο έγραφε 3 Απριλίου 2008 όταν ο κ. Κώστας Καραμανλής ξεκαθάρισε ότι δεν επρόκειτο να δεχθεί την παραμικρή κουβέντα για το θέμα των Σκοπίων σ’ εκείνη τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι. H πόρτα του ΝΑΤΟ έμεινε και θα μείνει κλειστή για τα Σκόπια όσο συνεχίζουν την παρελκυστική και επικίνδυνη πολιτική τους έναντι της Ελλάδος και της σταθερότητας στην Νοτιοανατολική Ευρώπη περιγράφει ο Χ.Κ.Λαζαρόπουλος σε έγκυρο δημοσίευμα.

Στις 21 Φεβρουαρίου η κατάσταση είχε φθάσει σε οριακό σημείο. Ο κ. Νίμιτς παρουσίαζε ονομασίες ενώ η αντιπολίτευση είχε βρει αφορμή να ασκήσει κριτική. Την απάντηση έδωσε ο κ. Καραμανλής προσωπικώς από το βήμα της Βουλής στέλνοντας σαφές μήνυμα προς όσους ήθελαν να παίξουν με τα εθνικά θέματα.

«Δεν χαιρόμαστε με τις εξελίξεις. Δεν χαιρόμαστε με το ανεμίζουν αμερικανικές σημαίες στο Κοσσυφοπέδιο ή ρωσικές στη Σερβία».

«Ονομασία που περιγράφει το ισχύον πολίτευμα της γειτονικής χώρας δεν είναι σύνθετη», αντέτεινε.

Αξίζει να θυμηθούμε ότι ο Αμερικανός ειδικός διαμεσολαβητής είχε καταφέρει να πείσει τον πρώην πρωθυπουργό κ. Κώστα Σημίτη, τον υπουργό Εξωτερικών της περιόδου 1996 – 1999 κ. Θεόδωρο Πάγκαλο και τον διάδοχό του κ. Γιώργο Παπανδρέου ότι η ονομασία «Δημοκρατίας της Μακεδονίας – Σκόπια» έπρεπε να αποτελεί βάση διαλόγου.

Η εξέλιξη των πραγμάτων στο Σκοπιανό προβλημάτιζε τον κ. Καραμανλή. Δεν ήθελε να βρεθεί προ τετελεσμένων γι’ αυτό κι άρχισε να προετοιμάζει το έδαφος για τη σύνοδο κορυφής του Βουκουρεστίου. Στις 4 Μαρτίου 2008 δέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου τον γ.γ. του ΝΑΤΟ κ. Γιαπ ντε Χοπ Σέφερ για την προετοιμασία της Συνόδου.

Ο πρωθυπουργός ήταν ξεκάθαρος και απόλυτα σαφής. Η θέση της ελληνικής πλευράς για την ονομασία της πΓΔΜ και την πιθανότητα να συμμετάσχει ποτέ στο ΝΑΤΟ είχε εκφραστεί στη Βουλή. Η συνάντηση του κ. Καραμανλή με τον κ. Σέφερ ήταν τόσο έντονη, ώστε μετά το τέλος της δεν έγινε η παραμικρή δήλωση.

Την στάση της ελληνικής κυβέρνησης θέλησε να επαινέσει δέκα ημέρες αργότερα στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της Ε.Ε. ο πρόεδρος της Γαλλίας κ. Νικολά Σαρκοζί. Υποστήριξε τις ελληνικές θέσεις στο Σκοπιανό και θέλησε να συναντηθεί με τον κ. Καραμανλή.

Τέτοιες συναντήσεις δεν είχαν πάντα το χαρακτήρα της αβρότητας αλλά δεν μπορούσε να την απορρίψει εν όψει της Συνόδου στο Βουκουρέστι. Ο πρώην πρωθυπουργός θυμόταν ότι όταν παρέθεσε γεύμα προς την καγκελάριο κ. Άνγκελα Μέρκελ στο σπίτι του στη Ραφήνα το καλοκαίρι του 2007, εκείνη ξεπέρασε κάθε πρωτόκολλο και έθεσε κατ’ ευθείαν το ζήτημα που την απασχολούσε. Η καγκελάριος είχε πει τότε ότι εφ’ όσον το 2006 ακυρώθηκε η παραγγελία των αμερικανικών F-16, ήταν επιτακτική ανάγκη «να αντιμετωπίσει η Ελλάδα τις προκλήσεις» αγοράζοντας μαχητικά Eurofighter.

Με αυτήν την ανάμνηση προσήλθε προετοιμασμένος στη συνάντηση με τον κ. Σαρκοζί ο πρώην πρωθυπουργός. Μετά τις απαραίτητες αβρότητες ο πρόεδρος της Γαλλίας μπήκε στο θέμα.

«Η ελληνική Πολεμική Αεροπορία πρέπει να προμηθευτεί μαχητικά Rafale» ήταν η κεντρική ιδέα της συνάντησης. Ο προετοιμασμένος κ. Καραμανλής απάντησε ότι θα ήταν καλύτερα να επιστραφούν στη Γαλλία τα 40 πεπαλαιωμένα Mirage 2000 του ΓΕΑ και στο πλαίσιο της απόσυρσης να γίνει προμήθεια Rafale με μειωμένη τιμή. Εξεπλάγη ο κ. Σαρκοζί, σκέφθηκε για λίγο και τελικά απάντησε: «Κώστα, μου αρέσει η ιδέα!».

Εκτός εαυτού η Μέρκελ εναντίον Καραμανλή

«Είναι αλήθεια;» ήταν το ψυχρό ερώτημα που δέχθηκε ο τότε πρωθυπουργός από την καγκελάριο της Γερμανίας, σύμφωνα με όσα γράφει ο κ. Μανώλης Κοττάκης στο βιβλίο του «Off the record». Η κ. Άνγκελα Μέρκελ είχε ενοχληθεί από την κίνηση του κ. Καραμανλή και φαίνεται πως δεν πείσθηκε από την απάντησή του.

Τρεις ημέρες πριν από τη σύνοδο του Βουκουρεστίου, η κ. Μέρκελ έδειξε τις πραγματικές προθέσεις της όχι εναντίον του κ. Καραμανλή μόνο, αλλά εναντίον του Ελληνισμού. Απαίτησε να μην χρησιμοποιήσει η Αθήνα το δικαίωμα της αναβλητικής αρνησικυρίας (σ.σ. βέτο) στην ένταξη των Σκοπίων.

«Χρησιμοποιείτε τα αντίθετα επιχειρήματα απ’ αυτά που επικαλεστήκατε για να ενταχθεί η Κύπρος στην Ε.Ε. Η μη λύση δεν εμπόδισε την ένταξη στην Κύπρο, ενώ τώρα λέτε «μη λύση – μη ένταξη» για τα Σκόπια», δήλωσε η καγκελάριος.

«Ανακρίβειες» απάντησε ο κ. Καραμανλής, ο οποίος είχε ζητήσει τόσο από τον κ. Πέτρο Μολυβιάτη, όσο και από την κ. Ντόρα Μπακογιάννη να ενημερωθεί περί του θέματος καιρό πριν τού τηλεφωνήσει η κ. Μέρκελ.

Μετά το φραστικό επεισόδιο ο τότε πρωθυπουργός κάλεσε στο Μέγαρο Μαξίμου την τότε υπουργό Εξωτερικών και την ενημέρωσε για όλα όσα συνέβησαν.

Έπειτα από 48 ώρες, ο κ. Καραμανλής κάλεσε στο Μαξίμου τόσο τον υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Βαγγέλη Μεϊμαράκη, όσο και την επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας κ. Ντόρα Μπακογιάννη. Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν ύστερα από εκείνη τη σύσκεψη, ο τότε πρωθυπουργός έκανε συνολική επισκόπηση της κατάστασης.

Οι πρώτες ώρες της ελληνικής αντιπροσωπείας στο Βουκουρέστι χαρακτηρίσθηκε από ένα ακόμα επεισόδιο. Έξαλλη η καγκελάριος της Γερμανίας αναζητούσε τον πρωθυπουργό. Είχε ενοχληθεί επειδή ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε την κ. Μπακογιάννη κι εκείνη τον Γερμανό τότε ομόλογό της κ. Φρανκ Βάλτερ Σταϊνμάυερ, ο οποίος ανήκε στους αντιπάλους (αλλά κυβερνητικούς εταίρους) σοσιαλιστές του SPD.

Από τότε σημειώθηκε οριστικό ρήγμα στις σχέσεις Καραμανλή – Μέρκελ. Τυπική ήταν όμως και η χειραψία που αντάλλαξε ο τότε πρωθυπουργός με τον Αμερικανό Πρόεδρο κ. Τζωρτζ Μπους.

Το φιλοσκοπιανό ντελίριο του υφυπουργού κ. Ντάνιελ Φρηντ δεν διαμόρφωνε και τις καλύτερες συνθήκες για αβρότητες σε δεξιώσεις…

Η κρίσιμη Σύνοδος

Η ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ εθεωρείτο «λίαν σημαντικό» ζήτημα για την πολιτική παρακαταθήκη του κ. Μπους Τζούνιορ. Την επισήμανση αυτή έκανε ο πρέσβυς της Ελλάδος στις ΗΠΑ κ. Αλέξανδρος Μαλλιάς σε εκτενές τηλεγράφημά του προς το ΥΠΕΞ. Ο έμπειρος διπλωμάτης δέχθηκε μάλιστα «συμβουλές» από την αναπληρώτρια σύμβουλο Εθνικής Ασφαλείας κ. Τζούντυ Άσλεϋ. Ελληνική αρνησικυρία «θα σήμαινε ατυχή επιλογή με συνέπειες», υποστήριξε η κ. Άσλεϋ και προανήγγειλε την αναβολή κάθε εξέλιξης στο πρόγραμμα Visa Waiver.

Μιλώντας στο βήμα της Συνόδου, ο κ. Μπους έκανε λόγο για ιστορική απόφαση για την ένταξη της Αλβανίας, της Κροατίας και της «Μακεδονίας» στη Συμμαχία. Μόλις το άκουσε αυτό ο κ. Καραμανλής ζήτησε να παρέμβει. «Αυτό δεν θα συμβεί επ’ ουδενί λόγω» επισήμανε, εξήγησε τους λόγους που χρησιμοποιούσε η Ελλάδα το αναφαίρετο κι αδιαπραγμάτευτο δικαίωμά της σε βέτο και εξήγησε πως τα Σκόπια «δεν πληρούν το κριτήριο της καλής γειτονίας» απέναντι σε ένα κράτος – μέλος της Συμμαχίας από τις 18 Φεβρουαρίου 1952.

Όταν κάθισε ο πρώην πρωθυπουργός, ο Τούρκος πρόεδρος κ. Αμπντουλάχ Γκιουλ έσπευσε να υποστηρίξει όσα ισχυρίσθηκε ο κ. Μπους και να ταχθεί θετικά στην ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ.

Αμέσως ανασηκώθηκε ο πρόεδρος της Γαλλίας. Γύρισε το πρόσωπό του προς τον κ. Καραμανλή, ο οποίος τον κοίταξε. Με το δείκτη του δεξιού χεριού του στον κρόταφο φάνηκε να λέει: «το περίμενα». Ο κ. Σαρκοζί είχε εκφράσει αντιρρήσεις στην υποστήριξη που παρέχει η Ελλάδα στην ενταξιακή πορεία της Τουρκίας στην Ε.Ε., δεν το έκρυβε και ζητούσε μεγαλύτερη υποστήριξη στην ανάδειξη της Γενοκτονίας εναντίον των Αρμενίων.

Η αποφασιστικότητα του κ. Καραμανλή είχε αποτέλεσμα. Γαλλία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ισπανία, Ιρλανδία υποστήριξαν τις ελληνικές θέσεις. Υπέρ των Σκοπίων τάχθηκαν Τουρκία, Σλοβενία, Βουλγαρία, Δανία, Τσεχία, Εσθονία, Λιθουανία και Νορβηγία. «Κατανόηση» επέδειξαν Γερμανία, Ουγγαρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Πορτογαλία και Σλοβακία.

 

  • Κωνσταντίνος Κομνηνός
  • Ελληνας Ορθοδοξος

    2ος !!!
    Αντε ξαναπαινεψτε τον κουρασμενο μπας και τον ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ «πρωθυπουργο» …..

    • Κωνσταντίνος Κομνηνός

      ..η θετική ήταν για το ασημένιο..

    • Γιώργος fs.

      Άξιος αδερφέ!!

    • Θεσσαλονικιός

      Δεν κάνει … καλός είναι αλλά » ολιγον τι » χέστης … και μάλλον μερικοί ξέχασαν ποιός έβαλε την φιφοφωλιά στο ΝΑΤΟ !!

      • brοukios

        ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ? ΜΑΓΕΙΡΑΣ? ΠΛΑΚΑΤΖΗΣ? ΤΙ ΚΑΛΟΣ?

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΜΕ?

          • brοukios

            ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ. Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΤΟΥ «Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ»

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ ΟΜΩΣ!
            ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ

          • brοukios

            ΑΠΟ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΟΤΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΧΕΧΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ

  • Γιώργος fs.

    3ος

    • Ελληνας Ορθοδοξος

      Και καλυτερος Γιωρικα !!!

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

  • brοukios

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΔΙΑΒΑΣΑ Κ ΓΕΛΑΣΑ.
    ΗΓΕΤΑΡΟΣ….ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ pro evolution ΟΠΩΣ ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΝΕΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ Κ ΤΗΝ Μ.ΑΣΙΑΣ

    • Κωνσταντίνος Κομνηνός

      ..μην είσαι άδικος…και για τις Κορέες (!) ενδιαφέρεται…

      • brοukios

        ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΡΕ ΜΕ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΙΣΩΣ

    • Θεσσαλονικιός

      Σε Τάμπλετ φυσικά …

      • brοukios

        ΦΑΜΠΛΕΤ. ΕΧΕΙ ΟΘΟΝΗ 6″

  • nikos(1)

    εμείς κανα ενδιαφέρον ?? δεν έχουμε!!??

  • Δωριεύς

    » …Σκόπια, τέλος με μια τεράστια νίκη του Κώστα Καραμανλή!
    Δὲν εἴμαστε καλἀ, δὲν ἔχουμε μυαλὸ…https://www.youtube.com/watch?v=4N3nvxI5py0

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΦΙΛΕ
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • brοukios

      ΑΔΕΡΦΟΥΛΗ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ

      • Δωριεύς

        Λεβέντη μου ἀδελφέ, ΕΛΛΗΝΑΡΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…

        • brοukios

          Ο ΑΓΩΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΩΤΕΙΝΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΝ Κ ΣΕΝΑ

    • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

      Δεν ξέρω γιατί περιμένει έγκριση το σχόλιό μου…

      https://uploads.disquscdn.com/images/7afbb222e22a27d0efed70e7e98b176c9dd1499609b553daa182514e9d3b6b21.jpg

      • brοukios

        ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          ;;;;;

          • brοukios

            ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΩΡΙΕΥΣ. ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΟΠΩΣ Κ ΚΑΘΕΤΙ ΑΡΧΑΙΟ.
            Κ ΜΕΤΑ ΛΕΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ.
            ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΧΟΥΝΤΙΚΙΑ

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Χαχαχαχαχα…τα έχω ξαναγράψει, δεν είχα θέμα!

          • brοukios

            ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΟΛΟ Κ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ.. ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΙΑ

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Εντάξει, θα γίνω ‘προοδευτικιά’!

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΤΟ ΓΕΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Είμαι χουντικιά!

          • brοukios

            Κ ΕΓΩ

          • Θεσσαλονικιός

            Και εγώ βεβαίως βεβαίως …

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Η καλύτερη!!!!

          • Θεσσαλονικιός
          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Εύγε! Μαζί με την μητέρα μου, συναντήσαμε χτες μια παλιά της φίλη και σε κάποια στιγμή -ως συνήθως- άρχισαν να μιλάνε για όταν πρωτογνωρίστηκαν και για κοινούς φίλους. Λέει η μητέρα μου «νομίζω το ’67 ξεκίνησα να κρατάω τα παιδιά…όχι, πιο πριν…το ’67 είχαμε την Επανάσταση». Και απαντάει η φίλη μας «ναι, η Επανάσταση το ’67 έγινε». Εγώ χαμογελούσα και απολάμβανα την κουβέντα :)))

          • Θεσσαλονικιός

            Να έιναι καλά οι γυναίκες …

      • Ελληνας Ορθοδοξος

        Δεν εισαι η μονη Βαγγελιω, απειρες φορες το εχει κανει και σε μενα ….πολυ σωστα ομως τα λες !

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΑΥΝΑΝ

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΤΣΕΚ

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Μα έτσι είναι το σωστό!

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Το έκανα Αϋνάν αλλά τζίφος…

          • Μανος Ελλανιος

            Διεκεκομενα;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Μια λέξη: Αϋνάν

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Εδώ το παίρνει!

          • Μανος Ελλανιος

            Για ξαναδωσε μια..

      • Μανος Ελλανιος

        4οις οι λογοι..

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Για βοήθα την κατάσταση…

          • Μανος Ελλανιος

            Στο μετρημα;

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Στους λόγους που δεν περνάει το σχόλιο

          • Μανος Ελλανιος

            Ο μοντ θα βοηθουσε μονο…το εχω παθει και εγω αλλα εγω το βλεπω αλλιως, ειναι να μην παει…δεν καθομε πανω απο 3οις προσπαθειες…αντε γεια.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Το βρήκε ο Πανίκος! Το Α υ ναν

          • Μανος Ελλανιος

            Οποτε μονο διεκεκομενα..

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ
          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΑΥΝΑΝ

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
            ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ!!!!
            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
            ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΟΝΟ, ΤΕΛΟΣ.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Χαχαχαχαχαχαχα!!!!

          • Μανος Ελλανιος

            Στειλε του μια μπυρα με την ιδια την πρωινη γκαρσονα..;)

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        Δωριεύ μου, 3 πράγματα μόνο του αναγνωρίζω τα οποία όμως δεν αρκούν για
        να ισοσκελίσουν τα λάθη αλλά κυρίως το ότι έφερε στην εξουσία τον ΓΑΠ:
        το βέτο, την στήριξη στον αείμνηστο Παπαδόπουλο για το σχέδιο Ανάν
        και την συμφωνία με τους Ρώσσους.

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Είσαι θεός! Ή έχεις μέσον…

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΑΒΝΑΝ ΣΕ ΑΝΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ.

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ
      • Time Traveller

        Σε εσας παρακρατούν σχόλιο; Ε τότε τρελάθηκαν οι Αντμίνς χαχαχ

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          :)))

  • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΚΩΣΤΑΚΗ ΣΩΣΕ ΜΑΣ!

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΜΟΛΙΣ ΕΛΑΒΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΩΣΕΙ.

    • brοukios

      ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ Κ ΜΕ ΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ Κ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ?

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΕΛΑ, ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΟΝΑΖΙΣΤΑΣ ΤΩΡΑ.

      • Ελληνας Ορθοδοξος

        Γιατι εχει καμμια διαφορα απο τους αλλους ???
        ΟΛΟΙ τους τα ισια σκ@τα ειναι !!!

    • Δωριεύς

      Is Your Life Jacket Safe?

      • Θεσσαλονικιός

        Ποντιακό είναι, αντί για αέρα έχει μολύβι …

  • Κωνσταντίνος Κομνηνός

    ..ένα δίκιο το ‘χει !!!

    «Όσα γειτονικά κράτη επιβουλεύτηκαν την Ελλάδα, είναι στα πρόθυρα εμφυλίου»…

    http://hggiken.pblogs.gr/2017/03/osa-geitonika-krath-epiboyleythkan-thn-ellada-einai-sta-prothyra.html

  • POYTARNAKI

    Μπεεεεεεεεεεεεεε!!!!Καλησπέρα αδέλφια!

  • VLAD the impaler

    Μη χαιρεστε αδικα….
    Η πελοπονησο θα τα πουν, η κολωκοτρωνιτσι!

  • sefismel

    Μήπως ο Κώτσιος θα ξαναγινει πρωθυπουργός???την Αθήνα την έκαψαν όμως

    • VLAD the impaler

      πρωθυπουργος θα ξαναγινει..ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΟΥΠΑ ΣΤΟ P.E.S

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    λοιπον καλη συνεχεια και αν εχετε παιδια που βλεπουν τηλεοραση , η ερτ2
    εχει «το μικρο σπιτι στο λιβαδι» , μια εξαιρετικη σε νοηματα
    διαπαιδαγωγικη αμερικανικη σειρα(κατεμε ειναι οτι καλυτερο εχει παραξει ο
    αμερικανικος κινηματογραφος) !!!!

    • POYTARNAKI

      Μπεεεεεεε!!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        αν δεν την ειχες δει οταν ησουν μικρος , εχασες την καλυτερη !!!

        • POYTARNAKI
          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
            ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ
            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΤΕ.
      ΚΙΝΔΥΝΟΣ/ΘΑΝΑΤΟΣ

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        δεν ειναι ολα σκαρτα στην τηλεοραση !! και αυτη η σειρα ειναι αποδειξη εξαιρεσεων!!

        • Ο Σύντεκνος

          Γουστάρεις την λορα ε?

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            εγω μιλησα για τηλεοπτικες σειρες που δεν ειναι τηλεοπτικα σκουπιδια αλλα συνχρονως μπορει να την δουνε και παιδια !! γιατι απο συνχρονες παραγωγες εξαιρετικη ειναι και του σπαρτακου αλλα ειναι ωριμες ηλικιες και οχι για παιδια!!

          • Time Traveller

            Ο Μαγος του ΟΖ μου αρεσε περισσοτερο

          • Ο Σύντεκνος

            Έχει πολύ φικι φικι η συγκεκριμένη σειρα…καλά σε καταλαβα λιχουδη

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            εχει πολυ ακαταλληλα σκηνικα(πολυ βια και γυμνα) για παιδια που ειναι απλαστα ακομη !! βεβαια μιλαω για τα βαθυτερα νοηματα-μυνηματα που περνανε οι σειρες και οχι για τον σκηνικο τροπο παρουσιασης αυτων(πχ την βιαιοτητα ή γυμνα των σκηνικων αυτης)!!

          • Ο Σύντεκνος

            Μα στα βαθύτερα εστιάζεις κ συ άρα συμφωνούμε!

        • Δωριεύς

          Προφανῶς δὲν διάβασες τὰ νεώτερα γιὰ τὴν σειρὰ αύτή…

          «Η αληθινή ιστορία πίσω από το τηλεοπτικό «Μικρό σπίτι στο λιβάδι». Ο αλκοολικός γείτονας, οι εραστές της Λόρας και οι απατεωνιές του πατέρα. Πώς είναι και τι κάνουν σήμερα οι πρωταγωνιστές… »

          http://www.mixanitouxronou.gr/i-alithini-istoria-piso-apo-to-tileoptiko-mikro-spiti-sto-livadi-o-alkoolikos-gitonas-i-erastes-tis-loras-ke-i-apateonies-tou-patera-pos-ine-ke-ti-kanoun-simera-i-protagonistes/

          • DisqussioneR

            Επππππ σε τσάκωσα!!! Εδώ είσαι λυκόπουλο???
            ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟΣ ΠΛΕΟΝ!!!! ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Δωριεύς

            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, disqus…R…ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ, ΟΛΟΥΣ…

          • DisqussioneR

            ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!! Ό,τι κι αν έκανες, δεν ξέρω, δε θέλω να μου πεις ;-)

    • Ο Σύντεκνος

      Έχει γκομενακια?

  • Time Traveller

    Αυτο το αρθρο αποτελει ‘λιβανιστηρι και ευχελαιο’ στον διασημο πελατη των ταβέρνων
    και των ψησταριών της ελληνικής επικράτειας και σε αυτόν που άνοιξε την κερκόπορτα
    των μνημονίων με τα 23 δις ευρώ που εδωσε στον Τρισέ

    Κοινώς, είναι σκόπιμο και απευθύνεται σε πρόβατα που ακολουθούν ψευτό-μεσσίες

    • POYTARNAKI

      Μπεε!!

      • Time Traveller

        Μπεεε και σε σενα αδερφε χαχαχα

        • POYTARNAKI

          Χα χα χα χα!!

    • Ταξίαρχος

      Λιβανιστήρι στον Καμμένο είναι γιατι τον Καραμανλή τον πρόδωσε η Ντόρα που είναι τώρα στην ΝΔ αρχηγός με τον αδερφό της, αρα τι μένει; Καμμένος,.,,

      • Time Traveller

        Εμμεσα ναι .. σωστά ..

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΕΤΣΙ

  • POYTARNAKI

    Αν θέλετε να γράψετε την λέξη Aυνάν γίνεται και είναι πανεύκολο!

  • Ταξίαρχος

    ΒΑΡΑΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΑΛΗ

    • POYTARNAKI

      Μπεεε!!!!!

      • Ταξίαρχος

        μπε @all

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΩΠΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΒΛΕΠΩ.

  • DisqussioneR

    Εναλλακτική λύση ;-)

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
      ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΛΙΣ

      • DisqussioneR

        Δε θέλει κόπο… τρόπο θέλει λολ

  • Κωνσταντίνος Κομνηνός

    .. ο Καραμαν.-Αλής είναι μασώνος όπως και οι περισσότεροι του αθλήματος…

  • Ελληνας Ορθοδοξος

    χαχααχχαχαχχαχχαχαχχαχ την «ψηφο» ???
    Γιατι καποιες παραξενες φημες υπαρχουν για τον πρωην …..

    • VLAD the impaler

      το τι ακριβως…θα το «διαπραγματευτουμε».
      ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΠΡΩΤΑ ΣΑ ΒΟΑΣ

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        Ο ΚΑΛΟΣ Ο ΚΟΚΚΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΔΥΝΑΤΟΣ

        • VLAD the impaler

          κι εγω στεγνος ειμαι…
          Γι αυτο θελω να φαω πρωτα!!

  • Time Traveller

    Λες για πριν .. ναι .. σπάταλοι ήταν οι νουδούλιδες …

    • Κωνσταντίνος Κομνηνός

      ..λέω για το 2004-2009

  • DisqussioneR

    Ήρθε η ώρα του Καραμαναλή?

    • POYTARNAKI

      Πάλι;

      • DisqussioneR

        Η ιστορία επαναλαμβάνεται με πολυ΄κωμικοτραγικό τρόπο…;-)

        • POYTARNAKI

          Χα χα χα χα!!!!!

  • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΡΑ

    • DisqussioneR

      Και ο Σουγλάκος?

      • POYTARNAKI

        Τον σουγλισανε!

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΚΑΙ Η ΓΚΕΡΕΚΟΥ?

        • DisqussioneR

          Τόληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

  • Ελληνας Ορθοδοξος

    Μπαλαούρας (βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ): Δούλεψα ως σπερματεγχύτης για να πάρω μηχανάκι
    https://hellas-now.com/balaouras-vouleftis-syriza-doulepsa-os-spermategchytis-gia-na-paro-michanaki/

    • Δωριεύς

      Ὤχ ὤχ ὤχ…Θὰ μοῦ φύγει τὸ τσερβέλο…Δὲν μᾶς φτάνουν τὰ σκ@@@τα ποὺ ἔχουμε θὰ μᾶς ἔλθουν καὶ χῦμα…

  • brοukios

    ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΘΗΣΑ Κ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
    ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΗ ΩΣ ΗΔΗ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Κ ΤΟΥ ΝΑΤΟ Κ ΜΕ 10 ΕΚΑΤ ΠΛΗΘΥΣΜΟ Κ ΜΕ ΑΕΠ 50 ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ Κ ΜΕ 8000 ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Κ ΜΕ 50 ΤΟΝΟΥΣ ΑΡΧΙΑΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΑ ΙΣΧΥΡΑ ΣΚΟΠΙΑ Κ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΒΕΤΟ,

    ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΘΑ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Κ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΠΟ ΔΩ Κ ΣΤΟ ΕΞΗΣ.

    ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ

    • POYTARNAKI

      Ναι!

      • brοukios

        ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΧΙ?

        • POYTARNAKI

          Σημαίνει;

          • brοukios

            ??

          • POYTARNAKI

            Με αυτούς δεν μπορείς να πιστεύεις τι λενε

          • DisqussioneR

            Σώπα όπου ναναι θα «σημάνουν» οι καμπάνες…

          • POYTARNAKI

            Χα χα χα!

    • DisqussioneR

      Φοβερή προσέγγιση τίγρη!

      • brοukios

        ΚΑΘΗΣΑ Κ ΖΥΓΙΣΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
        ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΜΕ 11 ΠΑΙΧΤΕΣ Κ ΕΜΕΙΣ ΜΕ 3 ΚΟΚΚΙΝΕΣ.
        ΑΝΙΣΟΣ ΑΓΩΝΑΣ Κ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ. ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ.
        ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΝΒΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Η ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ

        • DisqussioneR

          χαχαχαχαχα

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΤΟ ΒΕΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΛΗ Η ΕΘΝΑΡΧΙΣΑ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΤΟ ΣΦΥΡΙΞΕ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΕΘΗΚΕ ΚΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    • Βραδύνους ψηφοφόρος

      Χα χα χαααα!!…

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    …«Θἄρθη πρῶτα ἕνα ψευτορωμαίϊκο·
    νὰ μὴ τὸ πιστέψετε· θὰ φύγῃ πίσω»…

    ΟΥΥΥΣΤ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ
    ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ
    »ΜΕΝΟΥΜΕΥΡΩΠΑΙΟΙ»

    ΝΑΙΝΑΙΚΗΔΕΣ

    • POYTARNAKI

      Μπεεεεεεεε!!

      • VLAD the impaler

        λοξιγκα εχεις αδερφε;

        • POYTARNAKI

          Όχι απλά συμφωνώ μαζί σας!

          • VLAD the impaler

            εμ…τωρα το ξεκαθαρισες.
            Νοομιζα οτι ηθελες νερο.

        • Θεσσαλονικιός

          Δεν με λες .. τελικώς θηλυκό πρόβατο είσαι, αρσενικό, ή τύπου Ρουβά;;
          Με μπερδεύεις …

  • Genesis

    Για να διαβασουμε ενα αρθρο της προκοπης πρεπει να το γραψει ο Καπουλας?

    Μπαινω στο θεμα.Περιληπτικα διαβαζουμε ενα αρθρο που παραπεμπει σε ενα Game of Thrones η καλυτερα game of weapons εντος Ευρωπης.Απο τη μια εχουμε τη Γαλλια να μας πουλαει στηριξη με ανταλλαγμα Rafale και η Γερμανια αντιστοιχα με ανταλλαγμα να αγορασουμε Eurofιghter με τις προβλεπομενες μιζες φυσικα αφου οι καιροι ηταν ευνοικοι.Ο Καραμανλης επαιζε κι αυτος το δικο του παιχνιδι και επαιξε καλο παιχνιδι μπορω να πω οχι μονο με Ευρωπαικες χωρες αλλα και με τριτες.(Ρωσια).Καταλαβαινουμε οτι το πουλημα του Καραμανλη στη Μερκελ επαιξε και αυτο το ρολο του στην καθαιρεση του.Δεν εριξαν μονο οι Αμερικανοι τον Καραμανλη.Υπηρξε και Γερμανικος δακτυλος

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΡΙΞΑΝ, ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΣΕ Ο ΜΠΟΥΛΗΖ

      • DisqussioneR

        χαχαχαχαχαχαχαχα Ναι και η ρήξη χιαστών

      • Μανος Ελλανιος

        Δεν επεσε, παρεδωσε…

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΣΩΣΤΟΣ

    • Μανος Ελλανιος

      Επρεπε να μην ειχε φαει τον εκβιασμο αλλαζοντας υπ.εξ. βαζοντας ντορα, εκει ηταν η αρχη του τελους του…οπου στην επισκεψη στην Ρωσσια ο Πουτιν χαιρετισε ολη την αποστολη εκτος την ντορα, κατι γνωριζε…μπορει να εκανε κατι αλλα επι της ουσιας κοτεψε παραδινοντας την χωρα γιατι δεν της ελεγες εκλογες αυτες τοτε εξ ου και το τρελο ποσοστο του τζεφρυ, αρχηγος κρατους εισαι ρε μπαγασα σκεφτηκες την οικογενεια σου και δεν σκεφτηκες την χωρα σου; συγνωμη αλλα σε κανενα κρατος δεν αξιζει κατι τετοιο.

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΕΤΣΙ

      • Genesis

        Eγω αλλο δε μπορω να καταλαβω.Αν πραγματικα τον απειλουσαν γιατι δεν εκανε ενα δημοσιο διαγγελμα και να τα πει ολα με στοιχεια να παρει 96% στις εκλογες και να γινοταν εθνικος ηρωας.Και αν του συνεβαινε κατι ολος ο λαος θα ηξερε τι εγινε και θα ξεσηκωνοταν

        • Μανος Ελλανιος

          Εμ εκει ξεχωριζουν οι ηγετες…στις δυσκολες στιγμες.

          • Genesis

            Η αυτο ή τα περι απαγωγης της οικογενειας κτλπ ειναι μυθοπλασιες

          • Μανος Ελλανιος

            Μπαα, εκ του αποτελεσματος της χωρας παιξαν ολα…απλα ετυχε σε αυτα τα δυσκολα χρονια για την πατριδα να εχει λαθος ‘ελληνες’ με λαθος ηγετες…ειχαμε οτι ειμασταν.

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΚΑΤΙ ΒΡΟΜΙΚΟ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΖΑΝ

          • Genesis

            Κρεατοφαγος κι αυτος λες?

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ?

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Πιάσε κόκκινο!

          • Θεσσαλονικιός

            Καλέ εκείνη την «σκασμένη» την Πατρινιά την ξέρεις;;
            Έχει τα «χούγια» του «Εθνάρχη», με αυτό τον εκβίαζαν, για αυτό «έχασε» και τις εκλογές του 2000.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Ποιά λες;

          • Θεσσαλονικιός

            Καλε την Σπηλιωτοπούλου

        • Θεσσαλονικιός

          Δεν ήθελε … όταν μιλούσε προεκλογικώς έλεγε εμμέσως μην με ψηφίζετε.

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Προφανώς τον κρατούσαν από κάτι…αυτό πιστεύω, όχι απειλές για ζωή αλλά για δημοσιοποίηση προσωπικών στοιχείων/στιγμών(;) που θα τον εξέθεταν.

          • Μανος Ελλανιος

            Ηρεμη σε βρισκω στα σχολια για μπουλη…

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Χαχαχαχα…μου την είχες στημένη; Είμαι κάπως ήρεμη γιατί δεν βλέπω ‘ζήτω’…πάντως το είχα γράψει αρκετά παλιά και δεν θα το έχεις δει: είναι για μένα χειρότερος από τους άλλους διότι εν γνώσει του έφερε τον πεθαμένο ΓΑΠ (με ό,τι συνεπάγεται αυτό) στην εξουσία.

          • Μανος Ελλανιος

            μακραν ο χειροτερος βρισκοντας ευκολα τους υπολοιπους στις αλλες θεσεις μεχρι τον τελευταιο… δρακουμελ.

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Διαφωνώ ως προς το χειρότερος

          • Μανος Ελλανιος

            Ε ναιι…θα το τερματιζες καποια στιγμη και το τερματισες… δεν θα σε πεισω…παω για νανι. :p

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε…καλή ξεκούραση :)

          • Μανος Ελλανιος

            πιασε κοκκινο.. :p

  • Κωνσταντίνος Κομνηνός

    …ώρα για κατάδυση….ευχαριστώ για την παρέα…Χαιρετίζω την επιστροφή του Δωριέα και εύχομαι ταχεία ανάρρωση…

    Κατάδυση στα 100μ, …πορεία Ανατολική… _________________________________

    http://ameriforce.net/wp-content/uploads/2017/01/17fmogdxbbe0gjpg.jpg

    • DisqussioneR

      Πού ναι το λυκόπουλο??

      • Κωνσταντίνος Κομνηνός

        ..επαέ ήντονε μα δεν τον θωρώ μπλιο..

        • Ο Σύντεκνος

          Ποιος τονε πιάνει εδα

          • Κωνσταντίνος Κομνηνός

            ..η «αποκλειστική»…

          • Ο Σύντεκνος

            Α έχει κ τετοια?ε τα αξίζει έπειτα από τέτοιο στραπάτσο που περασε

          • Δωριεύς

            …καὶ ἦταν Κωνσταντῖνε 30-31 ἐτῶν, ξανθομαλλοῦσα καὶ ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Τὶ νὰ κάνω ποὺ εἶμαι παντρεμμένος..

          • Μανος Ελλανιος

            Με τα ισια ξανθια μαλια; ο τσολιας; (καλως ηρθες)

        • DisqussioneR

          Είναι παρακάτω, αργεί ν’ ανέβει τα σκαλιά εγχειρισμένος άνθρωπος ;-)

      • Μανος Ελλανιος

        Κατω… Στα μισα.

        • DisqussioneR

          Πήγα και τον τσάκωσα, θενξ Μάνο ;-)

    • Time Traveller

      Ρίξε μια καλή τορπίλη στην Γιαβρουζ

    • brοukios

      ΑΦΗΣΕΣ Κ ΤΗ Ν ΚΑΤΑΠΑΚΤΗ ΑΝΟΙΧΤΗ Κ ΜΟΥΣΚΕΨΑΜΕ ΡΕ ΤΙΓΡΗ

  • Κων. Νεμέσιος

    Πενταπόσταγμα , τὸν σουβλακοφονιὰ εὐλογεῖτε ;;;;;; Δὲν ξέρω ἄν ἔπαιζε Πόκεμον ἀλλὰ εἶναι βέβαιο πὼς στὸ Γραφεῖο του ὁ μονίμως κουρασμένος καὶ ἀπείρως πειναλέος ἐπήγαινε στὶς 09: 30 καὶ ἔφευγε ΚΑΤΑΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ στὶς 2 ….ὁ «Σωτήρας» μας !

  • brοukios

    ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ.
    ΑΝ ΚΗΡΥΧΘΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΦΥΡΙΞΤΕ

    • DisqussioneR

      Εχε και συ το νου σου όμως… Καλή ξεκούραση ;-)

    • POYTARNAKI

      Καλό απόγευμα!

  • brοukios

    ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ. ΓΙΓΑΝΤΑΣ

    • POYTARNAKI

      Καλή όρεξη!

  • PatmosI

    Αναφερόμενοι στο βούδαρο της Ραφήνας μην ξεχνάτε…

    Αυτός και η ΝΔουλάρα εκτόξευσαν το ήδη τεράστιο χρέος.
    Επέβαλαν το αυτοεμπάργκο που άφησε εδώ και 12 σχεδόν χρόνια τη χώρα άοπλη ….
    Έστρωσε το χαλί στο ΓΑΠ για μην χαλάσει χατήρι των επιβήτορων των ΝούΔουλων
    Άνοιξε την πόρτα στη συμμορία ανθελλήνων και προδοτώ που κυβερνά…..και έκανε το μεγαλύτερο κακό σε αυτό τον τόπο όταν έφερε το Σαμαρά στην εξουσία.

    • Βραδύνους ψηφοφόρος

      Πέστα γιατί αυτοί εδώ μέσα προσπαθώντας να στρώσουν το δρόμο στη ΝουΔου κάνουν το μαύρο – άσπρο!
      Κάποιοι έχουν ξυπνήσει όμως κύριοι… εδώ μέσα!…

      • Δωριεύς

        …καὶ ΑΡΚΕΤΟΙ μάλιστα ἀδελφέ…

      • Θεσσαλονικιός

        Σε βρίσαμε ποτέ ρε ραν ταν πλαν;;
        Εσύ γιατί μας λες Νεοδημοκράτες;;;

        • Βραδύνους ψηφοφόρος

          Χαίρομαι που κάνω λαθος. Συγγνώμη…

    • Δωριεύς

      Καλησπέρα, ἀδελφέ…

      • ΘΗΣΕΑΣ

        καλως ηρθες πισω στα …λυμερια σου και στα αδερφια σου, αδερφε!!!!

        • Δωριεύς

          Ἀδελφέ μου…ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Καλώς όρισες πίσω αδελφέ μας. ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ.

    • DisqussioneR

      Αδερφέ, να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη όμως…. Η αλήθεια είναι ότι παρέλαβε κράτος που την προηγούμενη 25ετία λυμαινόταν από τα γνωστά πασοκικά τρωκτικά, αυτούς τους λιμασμένους ζιβαγκοφόρους τρυπιοπαντελονάκηδες με τα αμπέχωνα και τις χλαίνες, που σε χρόνο ντε τε έγιναν κουστουμαρισμένοι γραβατάκηδες, μεγάλα τζάκια με βίλες και κότερα, τότε που η μίζα και η λαμογιά έδινε και έπαιρνε ασύστολα… Που το «σύστημα εξουσίας» που είχε φτιάξει αυτή η λαίλαπα του πασοκ ήταν τόσο στιβαρό και σχεδόν άτρωτο αφού κυριαρχούσε σε κάθε τομέα του Κράτους.. Και πριν καλά καλά εξαντλήσει τη θητεία του τον έστειλαν στις κάλπες εν μέσω μιας καιόμενης Ελλάδας… Που με τη σχεδόν «οριακή» πλειοψηφία των 152 εδρών τόλμησε προσέγγιση με Ρωσία και Κίνα, πράγμα για το οποίο και τελικά σε 2 χρόνια τον αποτελείωσαν με ένα … σκάνδαλο για το βατοπαίδι, που τελικά αποδείχτηκε μούφα…
      Για να μην αναφερθώ και στα συνωμοσιολογικά σενάρια για την ίδια τη ζωή του, θα του καταλογίσω λοιπόν κάποια ελαφρυντικά…. Αν οι πιο πολλοί σήμερα και με τα δεδομένα του «τώρα» θα εύχονταν προσέγγιση στη ρωσία, μήπως ο βούδαρος έπρεπε να είχε στηριχτεί περισσότερο τότε από τον ίδιο το λαό που τον καθαίρεσε και που τώρα τον κράζει?…

      • Δωριεύς

        Ὁ λαὸς, ἀδελφὲ, ἔχει ὑποστεῖ πλύση ἐγκεφάλου. Ἀναπολεῖ τὴν ἐπίπλαστη εὐδαιμονία τοῦ πορνόγερου κλέφτη, Ἀνδρέα. Συνεπῶς μὴν περιμένουμε τίποτε ἀπὸ αὐτὸν…
        Ὁ Καραμανλῆς δὲν μποροῦσε νὰ ἐπιλέξει συνεργάτες σωστοὺς καὶ εἶχε ἐπικοινωνιακὰ προβλήματα. Μὴν ἀναφέρω ἄλλα…Μὲ μία κουβέντα ΗΤΑΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΛΙΓΟΣ (ΠΑΝΙΚΟΣ…)…

        • DisqussioneR

          Λίγος στο να καθαρίσει μια καλά ριζωμένη 25ετή γάγραινα? Όταν μέσα στο ίδιο το κόμμα του είχε και πολλά φίδια εξωνημένα? Με κίνδυνο ζωής και τα ΜΜΕ να πιπιλίζουν το σανό καθημερινά? Όπως πρόσφατα με τη ΧΑ?…. Δεν είναι και εύκολο φίλτατε Δωριέα… Επιμένω να του αναγνωρίζω ελαφρυντικά….

    • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

      Φοβάμαι ότι η προσέγγιση σου αδελφέ είναι και επιδερμική και άδικη. Το θέμα του χρέους είναι πλέον σίγουρο ότι δεν είναι όπως το λες. Ο «δημιουργικός» (για ποιους άραγε) υπολογισμός του χρέους από τον σύντροφο Γεωργίου πρόσθεσε πάνω από 40 δις χρέος στη κυβέρνηση Καραμανλή που δεν της ανήκε. Το «αυτοεμπάργκο» όπως το αποκαλείς , μόνο τέτοιο δεν ήταν. Ευτυχώς το άρθρο δίνει κάποια στοιχεία για το θέμα, ικανά για να φωτίσουν λίγο τις συνθήκες της εποχής. Την πόρτα στον ΓΑΠ δεν την άνοιξε ο Καραμανλής αλλά η απληστία και η τεμπελιά του νέο έλληνα που δεν δέχτηκε την πρόταση του Κωστάκη για συμμάζεμα της οικονομίας για να αποφύγουμε τα χειρότερα αλλά βιάστηκε να υιοθετήσει το λεφτά υπάρχουν του καθυστερημένου. Δυστυχώς σ’ αυτή τη χώρα οι κομιστές κακών ειδήσεων δεν ήταν ποτέ συμπαθείς σε αντίθεση με τους λαϊκιστές που πάντα ήταν στον αφρό. Ο Καραμανλής σε εφτά χρόνια έκανε περισσότερα από ότι η μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις συνολικά και μάλιστα χωρίς υποστήριξη ούτε από το ίδιο του το κόμμα. Κάποια στιγμή η ιστορία θα ειπωθεί όπως πραγματικά είναι και τότε θέλω να δω αντιδράσεις. Προφανώς για τους περισσότερους από εμάς πατριώτης είναι αυτός που κραυγάζει αλλά δεν κάνει τίποτα και όχι αυτός που κάνει αλλά δεν το διατυμπανίζει.

      • Θεσσαλονικιός

        Δεν έβαλες και τα «κάτω από το χαλί» χρέη των εξοπλιστικών του ΠΑΣΟΚ τα οποία προσετέθησαν επί πρωθυπουργίας του ..

        • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

          Είναι πάρα μα πάρα πολλά που δεν έβαλα αδελφέ και το θέμα είναι τεράστιο. Κάποιοι θα πέσουν από τα σύννεφα όταν αποκαλυφθεί έστω και μικρό μέρος της αλήθειας. Το πρόβλημα του νεοέλληνα είναι η απουσία κριτικής σκέψης όχι γιατί δεν έχει την ικανότητα να το κάνει αλλά γιατί είναι κακομοίρης , άπληστος και κοντόφθαλμος.

      • DisqussioneR

        Συμφωνώ μέχρι κεραίας, παρά το μικρό χώρο που σου δίνει ένα ποστ να αναφερθείς συνολικά σε ένα τόσο τεράστιο θέμα!

        • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

          Για μένα αδελφέ το θέμα περισσότερο από κάθε τι άλλο , είναι ηθικό. Θα πρέπει κάποια στιγμή όλοι μας να παραδεχτούμε ότι κυβερνήτες τύπου ΓΑΠ μας αρμόζουν και όχι άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά που πρέπει και κρατάνε χαμηλό προφίλ.

  • DisqussioneR

    Μεγάλη μέρα σήμερα… 15 Μαρτίου !!!!
    Καλώς ήρθες πίσω λυκόπουλο Δωριεύ!!!!! Και μην το ξανακάνεις!

    • Αθηνά

      Να είναι πάντα υγιής ο Δωριέας και να εχει μονο χαρα στην ζωη του!

      • DisqussioneR

        Πιο κάτω είναι, πες τα στον ίδιο ;-)

      • Δωριεύς

        Ἀθηνοῦλα, βλέπεις γιατὶ ἀμέσως στὸ ξένο μπλόγκ σέ θεώρησα αἷμα μου ;

        • Αθηνά

          ναι το θυμάμαι!

    • Δωριεύς

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΔΕΛΦΕ…

      • Genesis

        Aρρωστησες ρε Δωριεα?Και εγω 4 μερες χαλια ειμαι τωρα

        • Δωριεύς

          ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ, ΑΔΕΛΦΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ;

  • POYTARNAKI

    Φεύγω αδέλφια!Μπεεεεεεε!!!Δωριέα καλωσήρθες πίσω!Να είσαι πάντα υγιής!
    Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      NA ΡΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΣΧΑ ΠΑΡΕΑ

      • POYTARNAKI

        Μπεεε!!Αλλά μόνο για μαγειρίτσα είμαι!Ζαλίζομαι στα γυρίσματα;)

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΜΗ ΜΑΣΑΣ, ΘΑ ΦΑΜΕ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΤΟ ΣΒΗΝΩ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙ Ο ΑΣΣΟΥΡ

          • POYTARNAKI

            Σβήσε!;)

          • POYTARNAKI

            Οκ έρχομαι!

          • Θεσσαλονικιός

            Σε κοροϊδεύει ο φασίστας, έβαλε καζάνι …

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

          • Θεσσαλονικιός

            Φίλος φίλος, αλλά δεν θα μας φας τον μεζέ Πανίκα …

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΕΛΑ ΤΩΡΑ, ΤΑ ΠΟΥΤΑΡΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • Θεσσαλονικιός

      Περίμενε βρεεεεεεεεεεεεεεε !!!
      Ακόμη γυαλίζω την σούβλα … άδικος θα πάει ο κόπος μου;;;

      • POYTARNAKI

        Μαγειρίτσα κύριε!

        • Θεσσαλονικιός

          Αυτό το είπαμε, αλλά επειδή λες σε πολλούς να σε κάνουν μαγειρίτσα, αποφάσισα να σε σουβλίσω για να μαθεις …

  • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    CNN ΔΥΝΑΜΗ!

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        BEBAIA TO ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΝΥ ΣΑΝΤΕΡΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ CNN FAKE NEWS KAI EΦΑΓΕ ΜΑΥΡΟ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ!

    • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

      Αξιοπιστία! Κατά τ’άλλα τους ενόχλησε όταν ο Τραμπ τους την είπε. Αν προσέξεις στο δεύτερο περιστατικό, ο παρουσιαστής είπε το ‘ωχ’ πριν κόψουν τον καλεσμένο!!!

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  • Κων. Νεμέσιος

    Γιὰ νὰ ἐλαφρύνω λίγο τὴν κατάσταση , κατὰ τὴν νοσηλεία τοῦ φίλου μας Δωριέως ὁ φίλος Ἀσσούρ δημοσίευσε τὴν φωτογραφία δύο νοσοκόμων ποὺ περιέθαλπαν τὸν φίλο μας Δωριέα , νομίζω ἡ μία ἀπό αὐτὲς ἦταν ἡ παρακάτω :
    http://3.bp.blogspot.com/_tc9oo6_F30g/TM6EI0OI15I/AAAAAAAAEEs/w7DA-h-sRao/s400/sexy-nurse.jpg

    • Δωριεύς

      Χαχαχαχαχαχαχαχα !!! Δὲν λὲς εὐτυχῶς ποὺ δὲν τὶς εἴδα καὶ γλύτωσα τὸ ἐγκεφαλικὸ…

      • Κων. Νεμέσιος

        Καὶ μάλιστα τὶς παρουσίασε σὰν …τσέχες ! ( ὁ ξενομανὴς ! )

    • DisqussioneR

      Κι εδώ υπογράφει το «εξιτήριο» του Δωριέα?

      • Αθηνά

        η πρωτη που του ευχηθηκα είμαι!

        • DisqussioneR

          Δε νομίζω… δεν κατάλαβα τί εννοείς… Είσαι η κοπέλα στη φωτό?

          • Αθηνά

            μου ειπες να ευχηθω στον Δωριεα και σου απαντω ειμαι η πρωτη που του ευχηθηκα!

          • DisqussioneR

            Σου είπα να του ευχηθείς απ’ ευθείας στον ίδιο, ότι είναι μέσα και βλέπει, γιατί είχες πει σε μένα τις ευχες σου…

          • Αθηνά

            το εκανα πρωτη απο όλους σας,με ολη μου την ψυχη

          • DisqussioneR

            Εντάξει, δεν είπαμε τίποτα. Αν και είδα και άλλους πιο πριν από εσένα και μένα να του εύχονται… Δε γεννάται θέμα τώρα…

        • Ο Σύντεκνος

          Ωχ

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

    Μετα απο αυτο το αρθρο αποχωρω απο τον πακη και ψηφιζω για προεδρο της δημοκρατιας τον συνονοματο.

  • ΘΗΣΕΑΣ

    καταρχας δεν χωρει καμια αμφιβολια οτι ο καραμανλης με την λαθος οικονομικη πολιτικη του και πολυ περισοτερο δεν εκανε αυτα που επρεπε να περιορισει γραφιοκρατια και τα περιφημα ….πασοκικα οφιτσια που λυμαινονταν το δημοσιο, ουτε ειχε τον ελεγχο του κρατους, ετσι οπως θα επρεπε να ειχε μια σοβαρη ηγεσια σε ενα σοβαρο κρατος. αποδειξη βεβαιως οτι αφησε τους διαφορους πρακτορισκους, πρεσβιες και αλλους που ειχαν σκοπιμοτητες να καψουν ολη την ΕΛΛΑΔΑ απ ακρη σε ακρη, επισης δεχτηκε μια αφοριτη πιεση τοσο απο το εξωτερικο οσο και απο το εσωτερικο, να παραδωσει αυτος την χωρα στα μνημονια, κατι που ο καραμανλης δεν εκανε.
    η διακυβερνηση του κωστα του καραμανλη ηταν βεβαιως κατω του μετριου και με ευθηνες ….
    οστοσο θα πρεπει να αναφερουμε μια σειρα απο δραστηριοτητες του που στην σημερινη εποχη τον δικαιωνουν πληρως, και δεν ειναι μονο η συμφωνια του βουκουρεστιου, οπως πολυ σωστα εγραψε ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ο αγαπητος κ. Καπουλας, αλλα προχωρησε σε επαφες με την μοσχα, υπεγραψε τον αγωγο μπουργκας-αλεξανδρουπολη, εδωσε σε καθε πληγεντα απο τις φωτιες 3000 ευρω.(και οχι μονο), και ηταν υποστηρικτης της ενοιας του κρατους εθνους.
    δεν θα μου ηταν καθολου μα καθολου εκπληξη εαν ξαναγυριζε στα πραγματα ο καραμανλης, διοτι εαν θελει το σημερινο κατεστημενο να επιβιωσει στο μελλον, ο καραμανλης βεβαιως θα ηταν μια λυση για αυτους. το εχω γραψει πολλες φορες οτι στην παρουσα συγκυρια ο καραμανλης ειναι απολυτα αυτος που δικαιωνετε καθημερινα πλεον, επισης εχει πολυ καλες σχεσεις με τον πουτιν, και οπωσδηποτε θα εχει μια ….Α καλη επαφη με τον τραμπ, και επισης υποστηριζει αυτο που επιδιοκουν ο πουτιν και ο τραμπ για την ευρωπη , αλλα και αλλου. νομιζω οτι θα επανενεργοποιηθει καποια στιγμη απο την ναφθαλινη που βρισκεται….και βεβαιως η …μοδα του πλειστεισον εχει περασει, τωρα εχουμε τα παιχνιδια εικονικης πραγματηκοτητας, επλιζω μονο να μην …εγκλοβιστει σε αυτον τον ομορφο κοσμο αγγελικα πλασμενο….

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΗΤΑΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΛΙΓΟΣ ΦΙΛΕ.

      • ΘΗΣΕΑΣ

        συμφωνω

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΝΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ.

          • Aναξ

            Ποιος ειναι Πανικο ικανος και αποφασισμενος να κυβερνησει ;

            Ειναι ο ενας χειροτερος απο τον αλλο !!!!

            Και μεσα στη νδ, ντορα. κυριακος, βαρβιτσιωτης , κικιλιας, γεωγιαδης, βοριδης, σαμαρας, κλπ το 90% θενε σκοτωμα με συνοπτικες διαδικασιες, στη χα αστα να πανε, να ναι ενας που ξερει τι του γινεται, αλλα παρασυρεται και φωναζει και αυτος, χωρις να εξετασω την ιδεολογικη αγνοια που τους δερνει, οσα γνωριζουν βασιζονται σε ξενους συγγραφεις, η σε ελληνες που εχουν αντιγραψει ξενους.

            Τους νεοφιλελευθερους επρεπε να τους εκτελεσουν ολους, χειροτεροι και απο ληστο συμμοριτες.
            Δεν υπαρχει κανεις δυστυχως. Και να υπαρχειδηλαδη, κρυβεται μην τον φανε τα σκυλια και οι ρουφιανοι της πρεσβειας, της siemens και των νεοφιλελεδων.

  • nikos(1)

    ρε σύντροφοι!! αφτές οι «ολλανδέζες» είμαι …γκάου!!
    πσηφίζουν σε ….σκουπιδοτενεκέδες!!
    η μαντήλα είναι ….must!
    και στο …βάθος ..τουρκικές …σημαίες!! εκτος αν νομίζουν ότι είναι η ….δικιά τους!!!!

    http://pictures.reuters.com/Doc/RTR/Media/TR3_UNWATERMARKED/5/6/9/b/RTX314M5.jpg

    • Δωριεύς

      Πρόσεξε ὅμως φρῦδι καὶ μανικιούρ… στὸν ἀντίχειρα…

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΦΡΥΔΙ ΚΑΙ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ?
        ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΑΣ(ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΥΣ) ΓΙΑ ΤΑΤΤΟΥΑΖ ΚΑΙ ΖΑΡΤΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΙΓΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΕ ΚΛΕΙΤΟΡ…..

        • Ο Σύντεκνος

          Σε κλειτορ?δεν καταλαβα

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΕΙΔΕΣ?

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΠΟΥ ΔΕ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ?

          • Ο Σύντεκνος

            Ηθικιες γυναίκες…υπακουν την σαρία

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Κατάλαβε, κατάλαβε…

          • Θεσσαλονικιός

            Α πάενε ….

          • Δωριεύς

            ΞΕΡΕΙ. ΞΕΡΕΙ….

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

    Συμφωνω να επιστρεψει ο αραχτος, για να μας πει που πηγαν τα 120δις επι πρωθυπουργιας του, με πραγματικους αριθμους και οχι αυτα που παρουσιαζουν καποιοι αστειοι, αν βεβαια ολο αυτο ειναι απατη τοτε τι εκανε ο πρωθυπουργος και η κυβερνηση του για να την αποκαλυψει; ξερουμε τι εκανε, την κοπανησε και μας παρεδωσε στον τζεφρυ ο οποιος με την σειρα του μας παρεδωσε στους τοκογλυφους. Δεν εχουν ιδεα τι θα παθουν ολοι μαζι οταν γυρισει ο τροχος.

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ

      • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

        Μα αφου το φωναζε πριν φυγει οτι το χρεος ειναι ανεξελεγκτο.

        • DisqussioneR

          Ετσι του είχε σφυρίξει στο αυτάκι ο Προβόπουλος… Ο τραπεζικός…
          Άλλοι είχαν τα γένεια και τα χτένια…. ;-)

    • Θεσσαλονικιός

      Δεν ήταν τόσα, τόσα τα έκανε ο Τζέφρυ για να μας βάλει στο ΔΝΤ, αλλά τον βολεύει η ξάπλα και δεν μιλάει, εάν έλεγαν ότι θα παραπεμφθούν όσοι ανέβασαν το χρέος θα τα ξερνούσε ..

      • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

        Τωρα το τον βολευει η ξαπλα δεν ειναι επιχειρημα.

        • Θεσσαλονικιός

          Εντάξει, ας μην παίζουμε με τις λέξεις, τον βολεύει να είναι στο απυρόβλητο και να απολαμβάνει την ζωούλα του με πρωθυπουργική σύνταξη και το κεφαλάκι του ήσυχο ..

    • starfarmer

      τι εννοεις την κοπανησε,2,500000 ελληνες ψηφισανε γαπ,ας ψηφιζανε νδ να μην τη κοπανησει

      • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ

        Σαρωσες.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ο γέροντας Παΐσιος προφητεύει για το Άγιον Όρος

    «Θα δείτε, αυτές οι μεγάλες οικοδομές που κτίζουν μερικοί, αργότερα θα ερημώσουν. Και να πληρώνουν κάποιον δεν θα πηγαίνει να καθήση εκεί. Μόνο θα παίρνουν υλικά για να φτειάχνουν άλλα Καλυβάκια».

    : «Πάλι θα επιστρέψουν στην παράδοση. Θα δείτε πολυτελή αυτοκίνητα να γίνωνται σαν κοτέτσια και νέους μοναχούς να ζουν σε σπηλιές». 

    Σελ. 682-683, Βιβλίο «ΒΙΟC ΓΕΡΟΝΤΟC ΠΑΪCΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ») http://hggiken.pblogs.gr/2011/08/o-gerontas-pa-sios-profhteyei-gia-to-agion-oros.html

  • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ
    Ή
    Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙ ΚΙΟΛΑΣ?

    • DisqussioneR

      Πανίκο δεν είναι άσπρο-μαύρο… Η απονομή δικαιοσύνης παίρνει πολλές παραμέτρους υπόψη της…

      • Δωριεύς

        ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ…

        • DisqussioneR

          Να δεις που στο τέλος με την πρόοδο της συζήτησης θα χαρακτηριστώ καραμανλικός χαχαχαχα
          Εγώ απλά προσπαθώ να μιλήσω κάπως (όσο μπορώ) αντικειμενικά…

          • Δωριεύς

            Ξέρεις. Μερικὰ πράγματα, ὅταν εἶναι ἀλήθεια, πρέπει νὰ λέγονται…

          • DisqussioneR

            Αυτό προσπαθώ κι εγώ να κάνω, παραθέτοντας όσα λίγα μπορώ να θυμάμαι…. Γιατί τα γεγονότα των τελευταίων ετών είναι πάαααρα πολλά και ραγδαία που στο σκληρό μας δίσκο έχουν μπουκώσει… ;-)

          • Θεσσαλονικιός

            Ααααααα … δεν είσαι δηλαδή;;;

          • DisqussioneR

            Το απόλυτο είναι πολύ σχετικό. Το ότι προσπαθώ σημαίνει ότι προς τα εκεί πάω ;-)

        • Ο Σύντεκνος

          Welcome back!!!

          • Δωριεύς

            ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΔΕΛΦΕ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ…

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΝΑ ΤΟ ΡΩΤΗΣΩ ΑΛΛΙΩΣ.
        ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΝΩ ΟΣΟ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΜΑΣ ΠΡΟΔΙΔΑΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ
        Ή
        Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΟΙ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΙΑ ¨ΘΟΔΩΡΑΚΗ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΑΜΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΦΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ¨ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΤΟΥ ΠΕ ¨ΤΙ ΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ?ΝΤΡΟΠΗ¨.

        • DisqussioneR

          Ο Κολοκοτρώνης («κυρίαρχος λαός» εν προκειμένω) όμως Πανίκο δεν του έδωσε το δικαίωμα να πει αυτό… Εγώ προσωπικά θυμάμαι αφρίζοντες …»ψηφοφόρους» να φωνάζουν σε καφετέριες που έβλεπαν τιβι: «Ετσι!! Να πέσει ο π@υστης» και ζητωκραύγαζαν την ώρα που η Ελλάδα καιγόταν από τις πυρκαϊές…. Να καεί δηλαδή η Πατρίδα για να πέσει ο Καραμανλής… Μην τα ξεχνάμε αυτά. Γι αυτο και δικαιώνονται όσοι λένε ότι «του κάθε λαού του αξίζουν οι ανάλογοι ηγέτες του»….
          Ο Κολοκοτρώνης ο Θόδωρας τότε είχε πάρει ΕΠΑΞΙΑ την ηγεμονία και είχε το ανάλογο κύρος μετά από επανάσταση και σφαγές …και ως τέτοιος μίλαγε… ΆΛλο εκτόπισμα…
          Είναι λίγο διαφορετικά τα πράματα του τότε και του τώρα ώστε να μπορούμε να κάνουμε τέτοια σύγκριση..

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΔΕ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ Σ ΑΥΤΟ, ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΗ ¨ΜΑΖΑ¨.
            Σ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.
            ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ.

          • DisqussioneR

            χαχαχα ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ Σ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!

          • Δωριεύς

            Ποτὲ δὲν πίστευα ὅτι θὰ ΕΒΡΙΖΕΣ τὸν ἑαυτὸ σου, ἀριστερὸ…

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΧΕΧΕΧΕΧΧΕΧΕΧΕΧΕΕ

          • DisqussioneR

            Ενα μικρό κομμάτι του, εκεί στα αριστερά της καρδιάς είναι αριστερό χαχαχαχα

    • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

      Πάλι πιάσε κόκκινο! Δες τί έγραψα πιο κάτω στον Μάνο «είναι για μένα χειρότερος από τους άλλους διότι εν γνώσει του έφερε τον πεθαμένο ΓΑΠ (με ό,τι συνεπάγεται αυτό) στην εξουσία». Οφείλω όμως να αναγνωρίσω τις 3 ενέργειες που έκανε και έχω ήδη αναφέρει, όπως και τα ελαφρυντικά που πολύ σωστά έγραψε ο Ντισκάσιονερ.

      • DisqussioneR

        Δεν τον «έφερε» αυτός και το ξέρουμε όλοι ποιοί τον έφεραν τον ΓΑΠ… Ας τολμήσουμε κάποια φορά να πούμε και κάποια πράματα με το όνομα τους… Ενιγουέιζζζ που λεν οι γραμματιζούμενοι ;-)

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Όταν λέω τον ‘έφερε’ εννοώ ότι με την πολιτική που άσκησε, έδωσε πάτημα και ουσιαστικά προσέφερε την εξουσία χωρίς πρόβλημα! Ξέρω ποιοί είναι από πίσω, όμως δεν δυσκόλεψε καθόλου την κατάσταση για τον ΓΑΠ.

          • DisqussioneR

            Υπάρχουν τα ελαφρυντικά που τον αθωώνουν για αυτό όμως… Πώς θα μπορούσε να αποτρέψει την έλευση του ΓΑΠ όταν ο ίδιος ο λαός τον αποκαθήλωνε με πρωτεργάτες τα ΜΜΕ? Που κανείς δεν αρνείται ότι επηρέαζαν κόσμο… Πιο πολύ τότε παρά τώρα, αλλά η δουλειά έγινε!…

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Τον ΓΑΠ αγαπητή Ευαγγελία τον έφερε ο «κυρίαρχος» ελληνικός λαός που επ’ ουδενί δεν ήθελε να του χαλάσει κάποιος το πάρτυ των ολυμπιακών αγώνων και να περιορίσει τα αίσχη του σιμήτη και της γιάννας. Μην φορτώνεις κι άλλες ευθύνες σε ξένες πλάτες. Είναι βολικό για όλους μας πάντα να φταίει κάποιος άλλος γι αυτό και οι τσίπρες ξεφυτρώνουν από το πουθενά στη χώρα μας.

        • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

          Το εξηγώ ακριβώς από κάτω στον Ντισκ. Ένας ηγέτης έχει το θάρρος να βγει και να μιλήσει για το τί συμβαίνει, αν εκβιάζεται ή αν του ζητάνε παρασκηνιακά να αθετήσει τα όσα υποσχέθηκε ότι θα κάνει. Δεν κρύβεται και δεν αφήνει την διακυβέρνηση σε ανίκανους ή μη! Ήταν πολύ λίγος και κιότεψε.

          • starfarmer

            λιγους μηνες πριν τις εκλογες ειχε πει οτι για 2 χρονια πρεπει να παρουμε μετρα,αλλα αυτο δεν αρεσε

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΑΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ¨ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ¨ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Και μετά να του φορτώνατε ακόμη και το προπατορικό αμάρτημα. Είσαι άδικος φίλε.

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΟΧΙ, ΝΑ ΤΟ ΛΕΓΕ.

          • DisqussioneR

            Μα το είπε, ο λαός δεν το «άκουσε»…. Ή μάλλον άκουσε τον «λεφτά υπάρχουν»…

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΑΥΤΟ ΛΕΩ, ΝΑ ΤΟ ΛΕΓΕ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
            ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.

          • DisqussioneR

            και την άλλη μέρα να βρισκόταν παρέα με τους προγόνους του.. Και πολλές άλλες ψυχές ;-)

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΜΠΑ, ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ.

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Καλή μου μίλησε και μίλησε πολύ συγκεκριμένα μάλιστα. Το ότι οι Έλληνες επέλεξαν να κλείσουν τα αυτιά τους στα λόγια του αλλά να τα ανοίξουν διάπλατα στο λεφτά υπάρχουν, δεν μπορεί να βαρύνει τον Καραμανλή. Εδώ σαν λαός σκοτώσαμε τον Καποδίστρια , στον Κωστάκη θα κωλόσουμε ;

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΚΟΙΤΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
            ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
            Ή ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ Ή ΤΟΥ ΛΕΣ ¨ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ G.I.JOE¨.

          • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

            Για να εφαρμόσεις πειθαρχία σ’ ένα κράτος μετά από ένα πάρτυ διαρκείας εφτά – οχτώ χρόνων θέλεις και τη βοήθεια του λαού σου. Ο ελληνικος λαός όμως δεν φημίζεται για την εγκράτεια του ούτε και για την ικανότητα του να βλέπει μακροπρόθεσμα. Το «ες αύριον τα σπουδαία» δικό μας είναι Πανίκο.

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.
            ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΑΘΙΕΣ ΤΟΜΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ.

          • starfarmer

            ειχαν πεσει ολοι πανω του,εδω τον παρακολουθουσαν οι αμερικανοι και τα καναλια λεγανε για σκανδαλο της νδ

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Δεν διαφωνώ Καλοπατρίδη μου, δεν ήταν ο χειρότερος που πέρασε αλλά λίγος…πολύ λίγος.

          • starfarmer

            σε σχεση με ποιον?σιμητη?τσιπρα?γαπ?

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Επρεπε να καταργησει την μονιμοτητα στο δημοσιο
      Και να απολυση 800.000 κοπριτες

      Να του καναμε αγαλμα τωρα

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΤΙ ΑΓΑΛΜΑ?
        ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΑΖΑ.
        ΑΛΛΑ ΠΟΥ!

      • starfarmer

        αν εκοβε 5% απο το μισθο των δημοσιων θα ειχαμε εμφυλιο
        τωρα ο τσιπρας εκοψε το 50% και τον ψηφισαν 3 φορες

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΕΜΦΥΛΙΟ?
          ΜΑΤ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΒΡΟΜΟΞΥΛΟ.

          • starfarmer

            δημοσιοι ειναι και αυτοι,μολις τους δωσει ενα επιδομα θα κανουν τους κινεζους

        • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

          Αρα ποιος κυβερνα …..,,οι αχαμνοξυστες καθηγηταδες

          • starfarmer

            ουτε να τα ξυσουν δεν εχουν ορεξη

      • DisqussioneR

        Α καλά τώρα. πες μας κι εσύ ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι έπλασαν ΟΛΟ αυτό το χρέος… Να μου θυμίζεις τον ασοίτη που και που χαχαχαχα
        Και μετά από αυτό, εγώ να κλείσω σα δημόσιος σχολιαστής ;-)

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ο γέροντας Πορφύριος διαβεβαίωσε ότι τον πλούτο του Αιγαίου θα το εκμεταλλευτεί η Ελλάδα!

    . Έλεγε με τον γνωστό του τρόπο ο γέροντας Παΐσιος για τον γέροντα Πορφύριο «εγώ έχω ασπρόμαυρη τηλεόραση, αυτός έχει έγχρωμη!»..

    http://hggiken.pblogs.gr/2011/07/o-gerontas-porfyrios-diabebaiwse-oti-ton-ployto-toy-aigaioy-tha-.html

  • VLAD the impaler

    Ρε Ποιος ΚΩΣΤΑΚΗΣ κ ποια σκοπια;
    ΕΙΠΑΜΕ….ΠΑΣΟΚ κ https://uploads.disquscdn.com/images/43652e2e3400683ad5fe66a5a83d45221d835bd31ed1bb8f793e030bbb3d8bf5.jpg ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ!

  • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ (ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ) ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΡΥΒΑΝ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥΣ?
    Ή
    Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ?

    • Μανος Ελλανιος

      Δεν ειχε τσαρτερ τοτε για σιβηρια;

      • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

        ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΛΕΜΕ

        • Μανος Ελλανιος

          Δυσκολα πραγματα σε δυσκολες στιγμες, κατανοητη η αγανακτιση σου παντως εδω που φτασαμε..

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ.
            ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΛΕΝ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ¨ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ¨.
            ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΔΩΣΕ.
            ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΙΔΙ ΤΟΝ ΔΙΝΕΙΣ?
            ΠΕΣ ¨ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΖΗΤΩ Η ΕΣΣΔ¨.

          • Μανος Ελλανιος

            Χαχαχααα….

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ?

          • Μανος Ελλανιος

            Γενικα οχι…

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΥΓ. ΠΑΣΟΚ ΣΩΣΕ ΜΑΣ

          • starfarmer

            η πρωην ειχε δυο γονεις στο δημοσιο με τα καλα χρονια του πασοκ
            τωρα εχουν μισο εκατομμυριο στην αγγλια, 7 διαμερισματα και ενα σεβαστο ποσο σε θυριδες

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΠΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
            ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΦΩΝ!

          • DisqussioneR

            Πρώην είπες? Εχασες και συ καημένε το κελεπούρι, τι να σου πω!!
            Τράβα στο χωράφι τώρα να ποτίσεις την αφριάδα με τις λασπωμένες γαλότσες…

          • starfarmer

            στα να πανε,εκλαψα με μαυρο δακρυ

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΤΟ 81 ΝΑ ΤΑΝ ΞΑΝΑ!
            ΚΛΑΨ!
            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

          • starfarmer

            τα δωσε ολα ο ατιμος πραγματικα,ενα ζευγαρι επαιρνε τα χριστουγεννα 8 χιλιαρικα

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.
            Ο ΑΛΛΟΣ, ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.
            ΦΑΝΤΑΣΟΥ.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Δεν πειραζει τα σοβαρα κρατοι χρεοκοπουν παρασκευη…..

    Εμεις θα χρεοκοπισουμε δευτερα η τριτη….

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • DisqussioneR

      Πάνε τα τριήμερα? Να το κάνουμε 4ήμερο λες?

    • Δωριεύς

      Πρόσεξε, γιατὶ ἡ $υριζαία κλέφτρα ὑπουργὸς (δὲν ἐνθυμοῦμαι τὸ ὄνομὰ της…), σήκωσε τὰ χρήματα Παρασκευὴ, πρὶν τὴν ἀνακοίνωση τῶν capital controls…

      • DisqussioneR

        Βαλα…. βάνηηηηΗ!!!!!!!!!!

        • Δωριεύς

          Ποῦ νὰ θυμηθῶ λεβέντη μου ; Τόσους κλέφτες ἔχει τὸ κόμμα αὐτὸ…Καὶ ΟΧΙ μόνον αὐτό…

          • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

            ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ…

      • starfarmer

        ειχε μεγαλη εμπιστοσυνη στην κυβερνηση και στους χειρισμους της για αυτο

        • Δωριεύς

          Ἄααααα…Τὴν καϋμένη. Δὲν ἤξερε τίποτε γιὰ τὸν φόνο, ἔ ;

        • DisqussioneR

          Οχι ότι ήξερε ε?…

  • Αθηνά
    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΠΑΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ?

      • Αθηνά

        ναι αργοτερα

        • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

          ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ

    • DisqussioneR

      Καλό απόγευμα Αθηνά!

  • DisqussioneR

    Αντί να ακούσω ένα επιχείρημα της προκοπής, ακούω ό,τι ακριβώς λένε τα παπαγαλλάκια της τιβι… Από ό,τι φαίνεται κάνουν ακόμα δουλειά…
    Αντί να πούμε ότι επί σαμαρά είπε σε όλα ναι, επί τσιπρα είπε σε όλα ΝΑΙ… λέμε για τη διακυβέρνηση του που αντικειμενικά δεν είχε καμία σχέση με τη λαίλαπα των πασοκοκούμουνων…
    Μες τίς υγείες μας λοιπόν!

    • ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΣΩΣΤΟΖ.

      • DisqussioneR

        Ε μα τί λέμε τόση ώρα!. Είπαμε μιλάμε αντικειμενικά, να μη μπουν ταμπέλες…
        Ο χώρος της δεξιάς είναι ο τελευταίος χώρος που έχει απομείνει από τη νικήτρια (ευτυχώς) γενιά του 45-49… Μέσα σε αυτό το χώρο κατάφεραν οι επικυρίαρχοι να σπείρουν και κάποια ζιζάνια…
        Καλό θα είναι να μην ρίχνουμε νερό στο μύλο τους και να συνεχίζουμε τον κατακερματισμό αυτής της μεριάς που πάντα σαν στόχο είχε την πατρίδα, τη θρησκεία και την οικογένεια. Τους 3 πυλώνες ενός υγιούς, έννομου και ευϋπόληπτου κράτους…

    • starfarmer

      αυτος ηταν η ντροπη της νδ,κριμα που δεν πιασαν οι καταρες του μεγαλου
      παντως απορω πως του εκατσε η μεγαλοτραγουδιαρα

      • DisqussioneR

        ΑΝ είναι να το γυρίσουμε σε κους κους πες μου να το ξέρω… Να ξέρω κι εγώ πως να μιλάω απο δω και πέρα…
        Φίλε μου δεν ενημερώνομαι από την εσπρέσσο και το βογκ

        • starfarmer

          λυπαμαι δεν θα ξαναγινει

          • DisqussioneR

            Χαίρομαι που σε επανέφερα στην τάξη χαχαχαχα
            Αντε να ποτίσεις τώρα τα μπαμπάκια (πλάκα κάνω ε? μην αρχίσουμε νέα διελκυστίνδα)

          • starfarmer

            θα ρεπαρω κανα μηνα ακομη μετα αρχιζει η σεζον

          • DisqussioneR

            Και μεις οι 3 στον καφενέ.. τσιγάρο πρέφα και καφέ… βρε δε βαριέ… βρε δε βαριέσαι αδερφέ?? χαχαχα

  • διαβαζω, ξαναδιαβαζω, (οχι τα αρθρα, τα σχόλια)ακόμα νοσουμε..αρα ποια ελπιδα, ποια αφύπνιση;καλυτερα οι καλημεροκαλησπερες και να ξερεις που πατας παρα οι φανφαρες..και στο τελος το προσκύνημα..εχει Νεο θεμα..

  • DisqussioneR

    Πού σαι ρε Διγενή???? Μπαίνεις κάτι ώρες άσχετες και τώρα που πρέπει χάθηκες χαχαχαχα

    • Διγενης ακριτας

      Εδω ειμαι.

      • DisqussioneR

        Τώρα??? Σκουπίσαμε….

  • KTHPIO7

    Μα μην προσπαθείτε να μας κάνετε να πάρουμε στα σοβαρά το ροζ κωστάκι. Δεν γίνεται ούτε γι’ αστείο.

    • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

      Ξυδι κουμμουνι…

      • KTHPIO7

        Όποιος λέει ότι ο μπούλης με τη σαλώμη του είναι για κλάματα και μια ντροπή για την Ελλάδα είναι κομουνιστής;! Χαχα Το να υπερασπίζεται κανείς τον «κουρασμένο» ακόμη και σήμερα καταντά γραφικό αδελφέ.

        • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

          Παντως ηταν πολυ καλυτερος απο Παπανδρεου (ολο το σκυλοσογο),Σημιτη,Μητσοτακη,Σαμαρα,και φυσικα τον αβαπτιστο.
          Το αν ηταν ντροπη για την Ελλαδα μπορεις να το καταλαβεις απο αυτα που λεει το αρθρο.Του κραταγε μουτρακια η Μερκελ,τον παρακαλαγε ο Σαρκοζι,ειχε ψυχραθει με τον Μπους,εκανε μπιζνες με τον Πουτιν και σκουζανε υστερικα οι Τουρκοι επειδη ο Γραψας τους ελεγε οτι οποιο πλοιο παραβιασει εθνικα υδατα θα βυθιστει.
          Μακαρι να ειχαμε και αλλες τετοιες ντροπες σαν τον Καραμανλη στην Ελλαδα.

          • KTHPIO7

            Ο καθένας με τη γνώμη του αδελφέ. Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ ντροπή ένας άνδρας να κοιμάται με άλλον άντρα.

          • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

            Αυτο το ειπε ο ζαχοπουλος στο βιντεο που του εκανε στοματικο η αλβανιδα.Ο ζαχοπουλος που τον πεταξαν απο το μπαλκονι.
            Ο ζαχοπουλος που στο ιδιο βιντεο ελεγε οτι εχει σεξουαλικες επαφες και με την Νατασα…
            Ασε μας ρε φιλε με τον μπυροκοιλια εραστη ουρακοταγκο….

          • KTHPIO7

            Αν νομίζεις ότι το είπε μόνο ο Ζαχαρόπουλος (που τον θυμήθηκες!), τότε ίσως πρέπει να αναθεωρήσεις της πηγές πληροφόρησής σου. Να σαι καλά.

          • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

            Γιατι,ποιος αλλος το ειπε?
            Μηπως η Ντορα?Που οταν ηταν υπουργος εξωτερικων του Καραμανλη πηγαινε στην πρεσβεια και ελεγε στον Μπερνς »αυτος (ο καραμανλης) πρεπει να φυγει γιατι ειναι επικυνδηνος»
            Για πες μας….

          • KTHPIO7

            Το όνομα Σαλώμη σου λέει τίποτα; Τα λουλούδια του Λαλιώτη το 2000; Αδελφέ, υπάρχουν δικόγραφα και προσωπικές μαρτυρίες για τον ίδιο και για τη Νατάσα του. Μη τρως το χόρτο. Δεν είμαστε αντίπαλοι. Αν έχεις ανάγκη να πιστεύεις ότι ο Καραμανλής είναι άντρας, κανένα πρόβλημα. Δεν έχω λόγο να συνεχίσω την κουβέντα. Να είσαι καλά.

  • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

    Νομιζω οτι γινεται μια απελπιδα προσπαθεια για ηρωποιηση του κουμπαρου του Ερντογαν. Λες και αυτος ειναι διαφορετικος απο τους υπολοιπους. Λες και αυτος δεν εκλεισε την βουλη σε αγαστη συνεργασια με τον ΓΑΠ για να παραγραφουν τα εγκληματα τους.

    • IP

      Τον κρατάνε για εφεδρεία ίσως όταν θα την έχουν κοπανισει όλοι και δεν θα έχουμε πολιτικό ούτε για δείγμα να κυβερνήσει!

      • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

        Εδω βγαλανε απο την ναφθαλινη τον Λεβεντη για να κανουν οικουμενικη. Θυμασαι τι ειπε στην αρχη κιολας που μπηκε; Αν χρειασθει για το καλο των Ελληνων θα παω και με τον Τσιπρα . Ειναι να τους συχαινεται κανεις τους γλειωδεις.

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Ειναι 300 μασωνοι εγω απο το ’89 τους καταλαβα και δεν ξανα ψηφισα.

  • Milky

    Δεν πρέπει να είμαστε προσωπολάτρες. Όλοι οι πολιτικοί και, φυσικά μαζί τους, όλοι οι πρωθυπουργοί, υπηρετούν την Ελλάδα. Μάλιστα θα πρέπει να υπάρχει κοινή εξωτερική πολιτική η οποία θα πρέπει να ακολουθείται απαρέγκλιτα.
    Θεωρώ λοιπόν ότι το Βετο, που βασικά ήταν η απόφαση όλων των Ελλήνων, θα έρπεπε να το αποφάσιζε ο κάθε Έλληνας πρωθυπουργός.
    Επίσης θεωρώ ότι δεν είναι νίκη του Καραμανλή αλλά νίκη της Ελλάδας.
    Και σαν παράδειγμα αναφέρω: ακριβώς όπως υποστηρίζουμε και για το ΟΧΙ που είπαν οι Έλληνες επί πρωθυπουργίας Μεταξά. Το ίδιο βροντερό ΟΧΙ θα (έπρεπε να ) έλεγε τότε ο κάθε πρωθυπουργός στους Ιταλούς το ΄40.
    Αυτό σημαίνει ότι:
    καλή και σωστή η απόφαση για το Βετο.
    Δεν μπορεί όμως να θεωρηθεί εξαγνισμός και συγχώρεση των αμαρτιών της κυβερνήσεως Καραμανλή

    • you & me, always & forever

      σκασε πουτανακι…;-).

    • Kostas Brozos

      Οταν ο Εθναρχης Μεταξας ειπε οχι στους Ιταλους, ο Ελληνικος λαος κοιμοταν. Και εφοσον ηταν «δικτακτορας»-οπως υποστηριζετε οι αριστεροι- αν ελεγε «ναι», ο λαος θα του εκλανε…

      • Milky

        Από την αντίδραση του λαού πάντως δεν φάνηκε ότι οι Έλληνες κοιμόντουσαν. Αντιθέτως…
        Πιστεύω (ή τουλάχιστον θέλω να πιστεύω) ότι είτε δεξιός, είτε αριστερός, είτε σοσιαλιστής, είτε φιλελεύθερος, όποιος και αν ήταν στη θέση του Μεταξά , θα έπαιρνε την ίδια απόφαση.

        Δεν είμαι αριστερός, όπως δεν είμαι και δεξιός με την μονοκόμματη έννοια που δίνεται στους «όρους».

        • Kostas Brozos

          Μα φιλε μου, οταν ειπα οτι κοιμοντουσαν δεν το ειπα ειρωνικα. Κυριολεκτουσα…οντως κοιμοντουσαν.
          Ηταν νυχτα.
          Ο Μεταξας πηρε την αποφαση μονος του και ΥΣΤΕΡΑ ο λαος τον στηριξε.
          Κανεις δεν λεει οτι ο Μεταξας πολεμησε μονος του τους ιταλους εισβολεις. Αλλα μην τρελαθουμε τελειως οτι δηθεν δεν ειπε το οχι αυτος!!!
          Οι ηγετες αποφασιζουν και το εθνος τους στηριζει και τους ακολουθει η οχι…
          Αν ο Μεταξας ελεγε «περαστε» στους ιταλους, ο Ελληνικος λαος θα ξυπνουσε το πρωι και θα βρισκοταν προ τετελεσμενων γεγονοτων. Και υστερα θα ειχε 2 επιλογες: 1)να στηριξει την αποφαση του Μεταξα ή 2) να κανει αντισταση. Ομως δεν εγινε κατι τετοιο. Αυτο που εγινε ειναι οτι ο Μεταξας αποφασισε μονος του και ο λαος ΥΣΤΕΡΑ στηριξε την αποφαση του…

          Οπως ο Μεγας Αλεξανδρος, ο Κωνσταντινος Παλαιολογος ή ο οποιοσδηποτε αλλος ηγετης στην Ελληνικη ιστορια, ετσι και ο Μεταξας, οδηγησε το εθνος με τις αποφασεις του.

          Και μην υποθετεις οτι «οποιος και αν ηταν στην διακυβερνηση τγς χωρας, αριστερος , δεξιος ή κεντρωος, το ιδιο θα εκανε». Δεν ισχυει αυτο φιλε μου.
          Πρωτον, ενας εθνικιστης βαζει πανω απο ολα το εθνος και την εθνικη ανεξαρτησια. Ακομα και οταν εκβιαζεται απο ξενους με τους οποιους «συγγενευει» ιδεολογικα ή φυλετικα ή και τα 2…
          Ενας διεθνιστης, δεν θα εκανε το ιδιο.
          Με απλα λογια, αν αντι του Μεταξα ηταν κυβερνητης ο ζαχαριαδης πχ και μας εκβιαζε με εισβολη η σοβιετικη ενωση, θα ανοιγε την πορτα της χωρας. Και το ιδιο μπορει να εκανε και ενας φιλελες κεντρωος διεθνιστης.

          • Milky

            Νόμισα πως το είπες ειρωνικά όταν είπες ότι οι Έλληνες κοιμόντουσαν.
            Δεν μειώνω το ρόλο του Μεταξά, σε καμία περίπτωση. Και συμφωνώ σε όσα γράφεις σχετικά με τις αποφάσεις των ηγετών. Δεν διαφωνούμε κάπου.
            Τι θα έκανε ο Ζαχαριάδης, δεν ξέρω. Ίσως, επειδή είμαι ρομαντικός, θέλω να πιστεύω ότι και ο Ζαχαριάδης θα λάμβανε την ίδια απόφαση. Μπροστά στη πατρίδα δεν μετράνε διεθνισμοί και κουραφέξαλα. Μπορεί να κάνω και λάθος. Δεν ξέρω, δεν ξέρουμε.
            Αν η ιστορία έπαιρνε τελικά διαφορετική τροπή και σήμερα συζητούσαμε πως θα αντιδρούσε ο Μεταξάς σε τέτοια περίπτωση, νομίζω ότι θα υπήρχαν πολλοί οι οποίοι θα πιθανολογούσαν πως ο Μεταξάς θα έλεγε «ναι» στο Μουσολίνι, ίσως ως ένας από τους κρυφούς θαυμαστές του.
            Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Έλληνες την εποχή εκείνη δεν θα σήκωναν διαφορετική απάντηση από αυτή που τελικά έδωσε ο Μεταξάς. Και το κλίμα αυτό διαφαινόταν στον πολιτικό ορίζοντα. Δεν πιστεύω ότι θα υπήρχε ηγέτης που θα το παράβλεπε…
            Γι΄αυτό λέω: η απόφαση ήταν του Μεταξά αλλά, όπως αποδείχτηκε περίτρανα, ήταν και απόφαση όλων των Ελλήνων.
            Διότι εάν είχαν διαφορετική γνώμη οι Έλληνες και δε συμφωνούσαν με το «οχι» του Μεταξά, η ιστορία θα γραφόταν εντελώς διαφορετικά

        • Kostas Brozos

          Και κατι ακομα. Επειδη ειπες για τους ορους δεξιος κ αριστερος κατι…
          Οι οροι αυτοι εχουν παραποιηθει παρα πολυ τα 20 τελευταια χρονια.
          Πλεον με τον ορο δεξιο εννοουν τον φιλελε και με τον ορο αριστερο τον «προοδευτικο» και τον ριζοσπαστικο.
          Αυτο ομως ειναι λαθος.
          Οι οροι δεξιος και αριστερος αφορουν στις 2 κοσμοθεωρειες. Τον εθνικισμο και τον διεθνισμο.
          Σε καμια περιπτωση δεν ειναι δεξιος ενας φιλελες ή δεξιο κομμα η ΝΔ.
          Τωρα εσυ προσωπικα δεν εχω ιδεα τι εισαι

  • Andreas Demetriu

    Nα μην χαιρομαστε που διαλυονται τα Σκοπια….γιατι στην θεση τους θα εχουμε την μεγαλη Αλβανια και η μεγαλη Βουλγαρια !!!

    • IONAS DIMOU

      Προτιμότερο από το να φθείρεται και να φτύνεται η Ιστορία μας. Αυτό το κρατιδιάκι Σκόπια το έκαναν για γινάτι, με πρόθεση εναντίον μας η Σοβιετική ένωση να αρπάξει και τη Θεσσαλονίκη. Και επειδή η δουλειά τους δεν πέτυχε μια το χρησιμοποιούσαν εναντίον μας η Αμερική να μας πιέζει να λέμε ναι σ αυτά που θέλει, και μιά η Ευρώπη. Είναι βαριά η Ιστορία της Ελλάδας δεν μπορούν να αντέξουν το μεγαλείο της, έναν Μέγα Αλέξανδρο τους κάθισε βαριά στο στομάχι. Και σου λέει η Αμερική τσογλάνια Ελληνες δεν υπακούτε και θέλετε Ρωσίες , ζήτω η δημοκρατία της μακεδονίας. Τώρα φυσικά αυτό δεν υφίσταται η Ελλάδα είναι στην αγκάλη της αστερόεσας, και κάνει όλα τα χατήρια της Αμερικής. Και δεν υπάρχει ανάγκη για να υπάρχει, οι Αμερικανοί έχουν βάσεις και Κόσοβο και Αλβανία την δουλειά τους την κάνουν καλά. Μόνο η Τουρκία την στηρίζει λόγω συμφερόντων να απειλεί εμάς και για να δημιουργήσει το ισλαμικό τόξο. Αλλά έσονται σπουδαία γεγονότα η τράπουλα ξαναμοιράζεται.

  • isonymoi

    Ο Εντι (πιασε) Τοραμα (ρε Αλβανε) μιλαει για την Αλβανικη μειονοτητα αλλα κανει γαργαρα για την Ελληνικη μειονοτητα και οπως παντα οι Γραικικες κυβρνησεις τους Ψευτορωμεικου πουλανε τα δικαιωματα του Γραικικου λαου (Greek)

Τελευταία άρθρα

1
Αλβανία: Έρευνα για γκιουλενιστές που κρύβονται μετά το πραξικόπημα στην Τουρκία

10:38 μμ


2
Τερέζα Μέι: Φοβάμαι νέα επίθεση - Ο στρατός θα φρουρεί δημόσιες εκδηλώσεις (βίντεο)

10:38 μμ


Η Μάχη της Μοσούλης όπως φαίνεται από ένα επιθετικό ελικόπτερο - Δείτε το πανοραμικό βίντεο

10:38 μμ


Το προφίλ του «καμικάζι» του Μάντσεστερ - Από τις συμμορίες στο Ισλάμ

10:38 μμ


Σοκ στη Φωκίδα : Αυτοκτόνησε αστυνομικός

10:38 μμ


Βενεζουέλα: Ο Μαδούρο ξεκίνησε τις διαδικασίες για την αναθεώρηση του Συντάγματος

10:38 μμ


Πως είναι το δοχείο λαδιού ενός αυτοκινήτου στην πρώτη αλλαγή λαδιών μετά από 500.000 χλμ! (βίντεο)

10:38 μμ


3
Αυτοί που ονειρεύονται τη Μεγάλη Αλβανία καλά θα κάνουν να δούνε τι τους περιμένει! (βίντεο)

10:38 μμ


Μάντσεστερ: Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται η μητέρα της 8χρονης - Δεν γνωρίζει ότι η κόρη της είναι νεκρή

10:38 μμ


1
Χτύπησαν με πύραυλο οι Τούρκοι το φάντομ του Ηλιάκη;

10:38 μμ


Δημοφιλή άρθρα

180
Υπουλο σχέδιο των ΗΠΑ για δημιουργία στρατιωτικής βάσης στη Β.Ελλάδα: Η Αλβανία ενημέρωσε ΕΕ για την εμπόλεμη κατάσταση με Σερβία - Βελιγράδι: "Δείτε τι σας περιμένει"

Ξαναστήνεται σκηνικό πολέμου στα Βαλκάνια και από ότι φαίνεται έχουμε ένα νέο "συριακό μέτωπο" από το σχέδιο δημιουργίας της Μεγάλης


120
Άνθρακες τα περί 75 τουρκικών πλοίων στο Αιγαίο - Τα μισά συμμετείχαν στη «Θαλασσόλυκος» - Ο Ερντογάν δεν ελέγχει τις Ένοπλες Δυνάμεις του

Τα μισά από τα πλοία που διέρρεαν οι Τούρκοι ότι βγήκαν στο Αιγαίο ήταν τελικά αυτά που συμμετείχαν στην άσκηση


293
Τρόμος, πανικός και ανικανότητα: Χτες η Βρετανία εξέδωσε ταξιδιωτική οδηγία για Ελλάδα, σήμερα μετρά 22 νεκρούς και 79 τραυματίες - Ορδές παιδιών πηδούσαν καθίσματα και σκάλες για να σωθούν (βίντεο, εικόνες)

Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες ανθρώπων, που έζησαν τη φρίκη στην τρομοκρατική επίθεση στο Μάντσεστερ κι είδαν απίστευτες σκηνές να εκτυλίσσονται μπροστά


Πιο σχολιασμένα άρθρα

293
Θρίλερ με την εξαφάνιση του Ρ.Τ.Ερντογάν: Οργιάζουν οι φήμες για σοβαρό πρόβλημα υγείας… (βίντεο)

Φουντώνουν οι φήμες για τον λόγο της εξαφάνισης του Ρ.Τ.Ερντογάν . Επικρατεί πανδαιμόνιο στα τουρκικά ΜΜΕ και αναφέρουν από

22 Μαΐου 2017 9:41 μμ


293
Ρωσία εναντίον ΝΑΤΟ στη Ν.Συρία: Νορβηγικές δυνάμεις εισέβαλαν και ενώθηκαν με Αμερικανικές-Βρετανικές- Τελεσίγραφα από τις 2 υπερδυνάμεις και σφήνα από την Τουρκία – Όλα κρέμονται από μια κλωστή (βίντεο, εικόνες)

Toυ Βασίλη Καπούλα Πολύ κρίσιμες είναι οι ημέρες στην Ν.Συρία καθώς για πρώτη φορά ότι δεν έγινε τα προηγούμενα

22 Μαΐου 2017 11:32 μμ


293
Συναγερμός: Ο Ερντογάν ακύρωσε ξαφνικά όλες(!) τις συναντήσεις με ξένους ηγέτες – Eμπλοκή σε Συρία ή Αιγαίο; Επεισόδιο σε εξέλιξη με ΗΠΑ – Το τελευταίο βίντεο πριν την…εξαφάνιση του

Συναγερμός έχει σημάνει σε Τουρκία αλλά και σε ευρωπαϊκές και μη πρωτεύουσες καθως ο Τούρκος Πρόεδρος ακύρωσε αιφνιδιαστικά όλα τα ραντεβού του

22 Μαΐου 2017 5:20 μμ