EKTAKTO: Η Σερβία πήρε πίσω την αναγνώριση των Σκοπίων ως «Μακεδονία» σε πολυμερές επίπεδο- Ζητάει συστράτευση της Ελλάδας για επαναχάραξη των συνόρων στα Βαλκάνια

Δημοσίευση: 20 Ιανουαρίου 2017, 3:49 μμ | Ανανέωση: Ιανουάριος 20, 2017 στις 3:50 μμ

Φαίνεται ότι τα πράγματα τρέχουν με ταχύτατους ρυθμούς στα Βαλκάνια, καθώς υπάρχει διπλωματικό επεισόδιο Σερβίας-Σκοπίων γιατί εμφανίστηκαν πινακίδες στους αυτοκινητοδρόμους της Σερβίας με το όνομα «FYROM»! Πρόκειται για στροφή 360 μοιρών στην εξωτερική πολιτική της Σερβίας και κίνηση καλής θέλησης προς την Ελλάδα! Στην ουσία παίρνει πίσω την αναγνώριση των Σκοπίων με το «συνταγματικό» -κατ αυτούς- όνομα!

Πρακτικά η Σερβία βάζει στο ίδιο τραπέζι Κόσοβο και Σκόπια και απαιτεί την διάλυση των δύο τεχνητών κρατιδίων!

Το Υπουργείο Εξωτερικών των Σκοπίων έστειλε διάβημα διαμαρτυρίας στην Σερβία για τις πινακίδες που εμφανίστηκαν σαν «μανιτάρια» στους σερβικούς αυτοκινητοδρόμους!

Η αντίδραση προήλθε από την εμφάνιση πινακίδων στους αυτοκινητόδρομους της Σερβίας προς τα Σκόπια που τα αναφέρουν ως “FYROM” δηλαδή στη σερβική γλώσσα ‘БЈРМ’.

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ των Σκοπίων:

Η χρήση αυτού του όρου, και όχι του συνταγματικού ονόματος της «Μακεδονίας», «βρίσκεται σε αντίθεση με τις καθιερωμένες διπλωματικές σχέσεις μεταξύ Σκοπίων και Σερβίας».

«Αυτή η ανακολουθία πρέπει να διορθωθεί αμέσως. Πιστεύουμε ότι μια τέτοια πρόκληση προσβάλλει τα συναισθήματα των πολιτών του νοτιου σλαβικού κράτους και δεν συνάδει με την καλή γειτονία. Η ακατάλληλη και ασεβής ονομασία είναι καταχρηστική μεταξύ των γειτόνων»!

Υπενθυμίζουμε ότι πριν μέρες όπως είχαμε αναφέρει στο άρθρο μας  Η συγγνώμη της Σερβίας προς την Ελλάδα και το κάλεσμα ένταξης στη νέα συμμαχία! ο υπουργός Εξωτερικών της Σερβίας είχε δηλώσει ότι η Σερβία έκανε λάθος που αναγνώρισε τα Σκόπια με το συνταγματικό τους όνομα.

«Η Σερβία έκανε έναν μεγάλο λάθος» τόνισε.

Η Ευρώπη και όλος ο κόσμος χρησιμοποιούν για τα Σκόπια το όνομα FYROM και εμείς χτυπήσαμε χαστούκι στους συνάδελφούς μας Έλληνες και τώρα περιμένουν την Ελλάδα να αναγνωρίσει το Κοσσυφοπέδιο και την FYROM, μια αναγνώριση που προσβάλλει τους Έλληνες και αυτοί (οι Σκοπιανοί) ψηφίζουν πάντα υπέρ του Κοσσυφοπεδίου. Πρέπει να παραδεχθώ ότι είμαστε ανόητοι (будали)», είχε δηλώσει ο Ντάσιτς.

Πρόσθεσε ότι το Βελιγράδι στις διμερείς σχέσεις με τα Σκόπια θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το συνταγματικό όνομα τους, αλλά  θα χρησιμοποιεί το όνομα που χρησιμοποιεί η ΕΕ και τα Ηνωμένα Έθνη, δηλαδή FYROM (БЈРМ).

Να τονίσουμε ότι πρόγραμμα στρατιωτικής συνεργασίας για το 2017 μεταξύ της Ελλάδας και της Σερβίας υπεγράφη στο Βελιγράδι.

Την ελληνική πλευρά εκπροσώπησε ο διευθυντής της Διεύθυνσης Διεθνών Σχέσεων του ΓΕΕΘΑ, ταξίαρχος Μιλτιάδης Γρυλλάκης και τη Σερβία ο επικεφαλής του Τμήματος Διεθνούς Στρατιωτικής Συνεργασίας του υπουργείου Άμυνας της Σερβίας, πλοίαρχος Milan Konjikovac.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις που αφορούν ασκήσεις ειδικών δυνάμεων και συμμετοχή σε εκπαιδεύσεις εκτέλεσης επιχειρήσεων υποστήριξης ειρήνης.

  • DisqussioneR

    1ος!!!!!!!!!!!!
    Αυτη ειναι η αιτία που αργεί ο Ασσουρ…..

    http://image.prntscr.com/image/18b46ef5a17f4e88b9af2a8e106a4d18.png

    • Κωνσταντίνος Κομνηνός

      ..ένσταση !!!!…εγώ είμαι πρώτος…τι δείχνει το φωτο-φινις ;;;;

      • DisqussioneR

        Φ5 και θα δεις ;-)

        • Κωνσταντίνος Κομνηνός

          ….εννοείς ότι ;;; !!!!!! ;;;;;; !!!!!!…..εννοείς ότι ο Δάσκαλος επισκέφτηκε την Καζαμπλάνκα ;;;;

          • Assurbanibal

            Ρε δε ντρέπεσαι καθόλου πια?
            χαχαχαχαχαχαχαχα

    • Assurbanibal

      Έχε χάρη που έλειπα κακομοίρη μου!

      • DisqussioneR

        χαχαχαχαχαχαχαχα σε καθυστέρησε αυτη η ομορφονιά??? χαχαχαχα

  • Κωνσταντίνος Κομνηνός

    ……Φςςςςςςςςς..

    φάτε την σκόνη μου γατάκια…

    http://a.espncdn.com/photo/2011/1222/espn_yirzoom_34.jpg

    • GLOCK 20

      «ΜΠΟΪΝΓΚ»!

      • Κωνσταντίνος Κομνηνός

        ..είσαι καλύτερα ;;

        • GLOCK 20

          ΕΤΣΙ ΛΕΩ!
          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!

    • DisqussioneR

      Ηρθες 2ος… λυπάμαι ;-)

      • Κωνσταντίνος Κομνηνός

        …άστα αυτά τα συμπονιάρικα…τι λέει η επιστήμη ;;; τα χρονόμετρα τι δείχνουν;;;

        • Κωνσταντίνος Κομνηνός

          ,,μιλάμε το ντισκάς θα μας βάλει σε μπελάδες στην απονομή των μεταλλίων..

          • DisqussioneR

            Πάτα Φ5 και δες αυτο που εβαλα κατω για ασσουρ χαχαχα

      • Κωνσταντίνος Κομνηνός

        ..είχα ενημέρωση από τα κεντρικά…ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΟΟΟΟΟΟΟΣ !!!!!!

        https://thumbs.dreamstime.com/z/%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CF%8C-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BF-12026680.jpg

  • Ποση αληθεια αντεχεις;

    Συγχαρητηρια, στους Σερβους!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      σερβοι? ειναι καλεσμα εκ δημοψηφισματος?

      • Ποση αληθεια αντεχεις;

        ειναι καλεσμα απο Ρωσια επι της ουσιας και θα επρεπε να ειμαστε το λιγοτερο παρον σαυτο το καλεσμα.

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ…

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      γιατι οταν η αγνοια μειωνεται , αρχιζει η γνωση!

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    για ποια επαναχαραξη συνορων μιλανε? η πραγματικη ελλαδα(δημοκρατια) αν επιστρεψει δεν θα εχει συνορα ! ειναι θετικοι σε μια ενσωματωση-ενωση λαων που αυτοδιοικουνται(λαοι ελληνογενεις που αυτοδιοικουνται=γενος που αυτοδιοικειται)?

    • ΙΩΝ 1942

      ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΕΧΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΑ …ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΡΑτοσ των αριστων θα φερει την ειρηνη και την δικαιοσυνη επι τησ γησ και οχι το κρατοσ του δημου …ΕΣΥ ΑΓΡΟΝ ΗΓΟΡΑΖΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ …ΞΕΚΟΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ…???
      ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ … Η ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΝΑ ΚΙΒΕΡΝΗΣΟΥΝ Η ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΣΟΥΝ …!!!…Ο ΠΛΑΤΩΝ ΑΥΤΑ …ΟΧΙ ΕΓΩ …!!!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        θρονους ονειρευεσαι , με ενθρονισμενους που αλλαζουν ονομασιες, περιφερεσαι-στριφογυρνας γυρω απο την αυτοπλανη σου! καθοτι και αυτο που ζουμε σημερα δεν διαφερει σε τιποτα απο αυτο που ποθεις και λες!

        • ΙΩΝ 1942

          …ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΕΗΛΑΣΙΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ …!!!
          ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ…!!!

  • skeptomenosellin

    Μάλλον στην ***»μετά»*** Ομπάμα εποχή όλα θα τρέχουν γρήγορα.
    Πάρα πολύ γρήγορα….

  • Κωνσταντίνος Κομνηνός

    ..διάλειμμα 15 λεπτών και τα λέμε από Δευτέρα…..

  • skeptomenosellin

    Ο προγραμματισμός του ανθρώπινου εγκεφάλου δεν αλλάζει άπαξ και οι νευρώνες συνδεθούν…
    http://www.pentapostagma.gr/2017/01/%ce%be%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b2%ce%af%ce%b1%cf%83%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%cf%8c%cf%81%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%8c%ce%bb%ce%b9%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%86%cf%85%ce%bb%ce%b1%ce%ba.html

  • Steve Nichols

    Καλα δεν ειναι η πρωτη φορα που το ζηταει… αλλα σε ποια Ελλαδα το ζηταει;; Στο μασονικο ψευτο-ρωμεικο;;

    • Ποση αληθεια αντεχεις;

      Σωστοοος!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      απλα ζητανε συμμαχια καθεστωτων και οχι συμμαχια λαων!

  • Aναξ

    Τούρκος αρθρογράφος προειδοποιεί για προβοκάτσια των Τούρκων στην Κύπρο
    Γιουσούφ Κανλί
    yusuf.kanli@hurriyet.com.tr
    https://pbs.twimg.com/profile_images/530473600449781762/munf0V9u.jpeg
    Προμελετημενη Συγκρουση

    Σε αντίθεση με Rod Nordland των The New York Times ή Δίον Nissenbaum της Wall Street Journal, των οποίων έχει πρόσφατα απαγορεύτει η είσοδος στην Τουρκία, ορισμένοι ξένοι δημοσιογράφοι εξακολουθούν να αναφέρουν από εδώ (απο την Τουρκια). Τις προάλλες, ήμουν ένας από εκείνους που ρωτηθηκα από ξένους συναδέλφους πώς είδα τις γενικές συνθήκες στη χώρα. Είπα σε αυτον Ότι ήμασταν σαν να ταξιδεύουμε σε ένα λεωφορείο, και τα φρένα δεν λειτουργούσαν. Το λεωφορείο επιταχύνει στην κατηφόρα και μπροστά υπάρχει ένα τσιμεντένιος τοίχος. Ο οδηγός δεν έχει καμία πρόθεση να κάνει κάτι για να το επιβραδύνει. Η σύγκρουση είναι επικείμενη και αναπόφευκτη. «Αυτό είναι το πώς βλέπω την τρέχουσα κατάσταση στη χώρα αυτή, είμαι σαφής;» του απαντησα.

    Ένας Έλληνας φίλος, την αλλη ημερα, μου εστειλε ενα αρθρο για μια εμπιστευτική έκθεση της ΕΕ. Το περιεχόμενό του ήταν τρομακτικό. Πώς θα μπορούσε μια «εμπιστευτική έκθεση» ισχυρίστηκε πως γράφτηκε από μονάδα πληροφοριών της ΕΕ, έρχομενη σε αντιθεση με τον ισχυρισμό που η τουρκική κυβέρνηση έχει πει, δηλ πως το αποτυχημένο χτύπημα της 15ης Ιουλίου δεν διατάχθηκε από τον εξόριστο κληρικό Fethullah Gülen. Το υποτιθέμενο εγγραφο προχωρα περαιτέρω, ισχυριζόμενο πως η μετα το πραξικόπημα εκκαθάριση των υποτιθέμενων Gülenists/Γκιουλενιστων κατευθυνομενη απο τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν «σχεδιάστηκε για να εμβαθύνει τη προσκοληση του στην εξουσία.» Εξίσου συγκλονιστική ήταν η εκτίμηση στο υποτιθεμενο έγγραφο ότι «είναι πιθανό ότι μια ομάδα υποτιθέμενων αξιωματικων περιλαμβάνωντας Gülenists/Γκιουλενιστων , κεμαλιστων, πολέμιων του ΑΚΡ και οπορτουνιστές ήταν πίσω από το χτύπημα. Είναι απίθανο ότι ο ίδιος ο Γκιουλέν να έπαιξε ρόλο », ανέφερε το έγγραφο.

    Εάν η έκθεση Intcen γράφτηκε από κατασκόπους της ΕΕ που δραστηριοποιούνται στην Τουρκία, πιθανώς να γνωριζουν πώς εξελίχθηκαν καλύτερα τα πράγματα, από τους απλους Τούρκους. Ωστόσο, η έκθεση ήταν προφανώς γραμμένη με σκοπό και την πρόθεση να βρουν δικαιολογίες του γιατί η Ευρώπη ενήργησε τόσο αργά προς τους διαμαρτυρομενους για την απόπειρα πραξικοπήματος και δείχνοντας αλληλεγγύη προς την εκλεγμένη κυβέρνηση της χώρας.

    Σε μια ελεύθερη χώρα, τετοιες εκθέσεις, συνομωσιακου περιεχομενου θεωρίες , καταγγελίες και αντιπαραγωγική ισχυρισμοί μπορεί να θεωρηθουν φυσιολογικες. Όταν ομως τετοια εκθεση δημόσια φθανει στους Τουρκικης κυβερνησεως υπαλλήλους, εγω σοβαρα ανησυχώ για την πορεία των σχέσεων μεταξυ της Τουρκίας και της ΕΕ σε μια ήδη ταραγμένη κατάσταση.

    Ο Έλλην φίλος μου, ο οποίος μου έστειλε το άρθρο, προσπαθούσε φυσικά να μου πει ότι αύριο στην Κύπρο κάποιοι άνθρωποι μπορεί να πυρπολήσουν ένα τζαμί, να βάλουν βόμβα σε ένα σημαντικό μέρος ή σε ένα μνημείο του Ατατούρκ και να ρίξουν την ευθύνη σε στις Ελληνοκυπριακές φασιστικές ορδές του ΕΛΑΜ. Προσπαθούσε να μου πει ότι δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα γίνουν αυτές οι ενέργειες από το τουρκικό βαθύ κράτος ή όπως είπε «το βαθύ ΑΚΡ».

    Φυσικά, εκτός και αν υπάρχουν πολύ ισχυρές και συγκεκριμένες αποδείξεις, ιδιαίτερα μετά-απο ολα αυτα εγιναν μέσα σε αυτή τη χώρα από το 2007, δεν θα πειθομουν απο καμμια κατηγορία ή αντι-κατηγορία. Ορισμένοι Αξιωματούχοι στην Τουρκία, για διάφορους λόγους, εχουν αναπτυξει αριστα τη διαμόρφωση και τη μαζική κατασκευή στοιχείων τα οποια θα μπορούσαν να στείλετε οποιοδήποτε αθώο άτομο στην αγχόνη. Η Εργκένεκον, Βαριοπούλα και άλλες θρίλερ δικαστικές υποθέσεις, ζωές εξαφανισμενες στα δωμάτια τηε φυλακής επειδή τέτοιες κατασκευασμένες περιπτώσεις ήταν όλα τα προϊόντα της Fetullah Γκιουλέν μολυσμένα αστυνομίας και των μυστικών του δικτύου της χώρας αυτής. Η παρουσα κυβέρνηση, φυσικά, δεν μπορούμε να νιψει τα χέρια της και να δοσει όλο το φταίξιμο στους Gülenists/Γκιουλενιστες. Ό, τι έγινε έγινε μέσω «εκδικητικής» και «ευσεβους» τους συνεργασία παίρνοντας εκδίκηση από τους κοσμικούς. Ο καιρος εχει αλλάξει και τώρα Gülenists/Γκιουλενιστες-έχουν γεμίσει τις φυλακές. Φυσικά, κανείς δεν πρέπει να ενεργεί εκδικητικά και αντίθετα από ό, τι έκαναν αυτοί στο παρελθόν, η δημοκρατική κοινωνία της Τουρκίας πρέπει να απαιτήσει να επικρατήσει η δικαιοσύνη.

    Η Δικαιοσύνης, ένα από τα φρένα του λεωφορείου που κατεύθυνεται προς τον τοίχο, ειναι, εδώ και καιρό προβληματική σε αυτή τη χώρα. Πιθανώς το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι στη Τουρκία θα έπρεπε να ειναι η υποβολη σε μια τεράστια μεταρρύθμιση του δικαστικού συστήματος και καθιερωση της δικαστικής ανεξαρτησίας.

    Είναι ότι αυτό που θελουμε τώρα; Δυστυχώς, η συνταγματική «μεταρρύθμιση» πακέτο στο κοινοβούλιο πραγματευεται ζητωντας την αύξηση του προεδρικου ελέγχου επί του των Δικαστών και Εισαγγελέων Συμβουλίου – το οποιο δεν θα είναι πλεον ένα Ανωτατο Συμβούλιο, οταν η μεταρρύθμιση ολοκληρωθεί.

    Έλεγχοι και ισορροπίες αποτελούν άλλο ένα από τα φρένα του λεωφορείου. Στο νέο σύστημα, ο Ερντογάν θέλει να εξαλείψει τη θέση για ελέγχους και ισορροπίες, επισης. Ο πρόεδρος θα είναι κατά τον ιδιο χρόνο ο ηγέτης του κυβερνώντος κόμματος. Αυτός θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος. Αυτός μπορεί , ακόμη να διαλύσει το κοινοβούλιο. Πώς θα μπορούσε ένα κοινοβούλιο να επιθεωρεί αυτον; Θα είναι ο παντοδύναμος πρόεδρος που θα κάνει τις λίστες υποψηφίων για τις βουλευτικές ή περιφερειακές εκλογές. Έτσι, μετά από 66 χρόνια, η Τουρκία θα κινηθεί πίσω σε ένα μονοκομματικό κανονα που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν ήθελε να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ.

    Ο ίδιος και το κοινοβούλιο, το οποίο θα είναι υπό τον έλεγχό του, θα διορίζει όλα τα μέλη των Δικαστών και Εισαγγελέων του Συμβουλίου, καθώς και του Συνταγματικό Δικαστηριου και των άλλα ανωτάτων δικαστήριων. Το δικαστικό σύστημα θα είναι επίσης υπό τον έλεγχό του. Και αυτός θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος. Έτσι, ο διαχωρισμός των εξουσιών, θα εξαφανιστει και οι εξουσίες θα μονοπωληθουν.

    Μπορούμε ακόμα να περιγράψουμε ένα τέτοιο μοντέλο διακυβέρνησης, ως δημοκρατική διακυβέρνηση; Πως αποκαλουμε καθεστώτα που έχουν ένα ισχυρό ηγέτη ο οποίος ελέγχει την κυβέρνηση, τη νομοθεσία και το δικαστικό σώμα;

    Μήπως δεν μοιάζει με την Τουρκία να οδεύει προς μια προμελετημένη σύγκρουση;

    —————————————————-

    πηγη http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2017/01/blog-post_755.html μεταφραση (εκτος απο μια παραγραφο) απο τα αγγλικα εκανα εγω οσο μπορουσα καλυτερα.

    ————————

    • skeptomenosellin

      Άνακτα (και συγνώμη που σκότωνα το όνομά σου μέχρι να με επαναφέρει στην σωστή σύνταξη ο Ασούρ), θεωρώ ότι όταν οι καταστάσεις δυσκολέψουν, οι άνθρωποι στρέφονται προς τα έσω και ψάχνουν να βρουν τις δυνάμεις που χρειάζονται για να αντεπεξέλθουν.
      Νομίζω πως όσο ο Ερντογάν θα θεωρεί ότι η χώρα του κινδυνεύει άμεσα με καταστροφές, τόσο και θα αποστασιοποιείται από αυτό που αποκαλείται επικοινωνία και συνδιαλλαγή με τον γύρω κόσμο…
      Νομίζω ότι είναι ανθρώπινη αντίδραση που μανιπουλάρεται με επιτήδειο τρόπο από κάθε κατεύθυνση…Προσοχή δεν λέω αυτό για να δικαιολογήσω τον Ερντογάν, αλλά καμιά φορά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα…

      • Aναξ

        Δεν αξιολογω ενα αρθρο παρουσιαζοντας το.

        Φωτογραφιζουμε-μια εικονα που περιγραφει ενας δημοσιογραφος, για να αντιληφθουμε το κλιμα στη κοινωνια (εαν και εφοσον η περιγραφη ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα).

        Μονο οταν ελεγχεις το συστημα μπορεις να εισαι ανεξαρτητος, και αυτο θελει ο Ερντογαν. Για μας οτι και να γινει καλο δε θα ειναι, παρα μονο αν εκαναν εμφυλιο. (ΟΧΙ διοτι τους επιβουλευομαστε, αλλα διοτι καθημερηνα μας επιβουλευονται)

        Διοτι αμφοτεροι μας εχουν στο στοχαστρο.

        ————————————————————–

        • skeptomenosellin

          Ποτέ δεν υπονόησα αξιολόγηση, απλά συμπλήρωσα άποψη (σωστή ή εσφαλμένη)…
          Σαφώς και είναι σωστό το πόστ σου…

          • Aναξ

            Υπαρχουν φορες που διευκρινιζω καποια πραγματα και για τον οποιοδηποτε παρα για τον συνομιλιτη μου.

  • Κων. Νεμέσιος

    Mὲ ΣυριζανΑΛΗΤΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠΟΎΣΚΟΥΛΑ θὰ κάνουμε διαπραγματεύσεις γιὰ ἐπαναχάραξη συνόρων; Αὐτοὶ οὔτε θαλάσσια σύνορα ἀναγνωρίζουν , ἀκόμη καὶ σὲ ἐπίσημες ἀνακοινώσεις τῶν Συριζαίων ἀναφέρουν τὰ Σκόπια ὡς <> καὶ ὡς διεθνιστικὲς καρικατοῦρες βγάζουν ἐξανθήματα στὴν θέα ἀκόμη καὶ τῆς Ἑλληνικῆς Σημαίας ….. Τὸ τανγκὸ χορεύεται μὲ δὐο , οἱ δικοὶ μας ἀσκοῦνται μὲ ἀσκήσεις «καροτοθεραπείας » καὶ τὰ ὑπόλοιπα τὰ θεωροῦν ἀσκήσεις παλαιοντολογικῆς ἐποχῆς , τὴν στιγμὴ ποὺ τὰ ἄπαντα τοῦ Λένιν καὶ τοῦ Στάλιν καὶ τῶν ἄλλων θεωρητικῶν τῆς μαρξιστικῆς σχολῆς τὰ ἔχουν ἀγιάσματα τὰ καημένα τὰ ὀρφανὰ τοῦ Μάρξ….

    • Fuck the NWO

      Σε καμία περίπτωση!

      Μόνο με πατριωτικά κινήματα (όπως ο Λαϊκός Σύνδεσμος) που διατηρούν στενές επαφές με τον κοντό μπορεί να υπάρξει επαναχάραξη των συνόρων!

  • ΚΩΝΚΑΡ

    Ο Χριστός απομακρύνθηκε από την Ευρώπη, όπως κάποτε απομακρύνθηκε από την χώρα των Γαδαρηνών, επειδή το ζήτησαν οι Γαδαρηνοί. Όμως μόλις απομακρύνθηκε, ήρθε ο πόλεμος, η φτώχεια, η φρίκη, η καταστροφή. Ξανά γύρισε στην Ευρώπη ο προχριστιανικός βαρβαρισμός των Αβάρων, των Ούννων, των Λογγοβάρδων, αλλά σε μέγιστη φρίκη. Τον Σταυρό Του και την ευλογία Του πήρε ο Χριστός και απομακρύνθηκε. Έμεινε το σκοτάδι και η βρωμιά. Εσείς τώρα αποφασίστε με ποιον θα πάτε. Με την σκοτεινή και βρώμικη Ευρώπη ή με τον Χριστό;

    – Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς( γεννήθηκε Σερβία)

  • Apollon2012

    Μισό λεπτό να καλέσω ηγέτη Αλέξη… Α! Μιλάει με πρεσβεία Η.Π.Α. και τον έχουν στην αναμονή με ηχογραφημένο «Εισπνοή… Εκπνοή»… όσο συνεννοούνται με ηγέτες GAP, Σαμαρά και Σημίτη! Λίγο υπομονή στην Σερβία και ο παλαιών πατρών Σόιμπλε θα εγκρίνει το κονδύλι στον Νέων Αθηνών Καμμένο για συστράτευση με τα ορθόδοξα αδέρφια μας!

    • ΙΩΝ 1942

      Ο ΑΛΕΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΗ ΤΕ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ …!!!…(ΧΙΛΑΡΙ ΚΤΛ…)

  • Κων. Νεμέσιος

    Θέλω νὰ εἶμαι δίκαιος , δὲν ψήφισα ΑΝΕΛ καὶ κρίμα ποὺ οἱ ΑΝΕΛ ξεφτιλίστηκαν , ἀλλὰ φαντάζεστε ὑπουργὸ Ἐθνικῆς Ἀμύνης τὸν Φίλη ;;;; Ὁ Πανάρας εἶναι ψωνισμένος καὶ ξετρελαμένος ποὺ ἔχει τὴν θέση τοῦ ὑπουργοῦ , ἀλλὰ σὲ αὐτὴν τὴν θέση ἄν ἦταν κάποιος συριζαῖος σήμερα θὰ μᾶς κρέμαγαν κουδούνια ἀκόμα καὶ χῶρες τῆς ὑποσαχάριας Ἀφρικῆς ( ἄν δὲν τὸ ἔχουν κάνει ἤδη …)

    • Assurbanibal

      Κωνσταντίνε έχεις πάρει τα πάνω σου και χώνεις αβέρτα σήμερα βλέπω…

      • Κων. Νεμέσιος

        Ἀδελφὲ καὶ λίγα γράφω , ἀλλὰ νομίζω στὴν καυστικότητα δὲν μπορῶ νὰ σὲ φτάσω , ἐκτὸς ἐαν σὲ πιάνει ὁ …οἶστρος καὶ τότε γίνεσαι πιὸ χαμηλῶν τόνων….

        • Assurbanibal

          χαχαχαχα Συνέχισε έτσι, απολαμβάνω!

    • skeptomenosellin

      Ενώ εγώ που τους ψήφισα ας πούμε για τον λόγο ακριβώς που προανέφερες, αισθάνομαι ευτυχισμένος… :-))

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    ζητανε απο το ψευτοελληνικο καθεστως επαναχαραξη συνορων (οριων) επιρροης των εκατερωθεν θρονων???

  • Steve Nichols

    «Οι καλαμαράδες θα μας φάνε το κεφάλι»…
    H Ελλάδα δυστυχώς δεν διοικείται από ‘Ελληνες!
    Οι Μεγάλες Δυνάμεις, με επικεφαλής την Αγγλία, για τα γεωπολιτικά τους συμφέροντα εισηγούνται στους Τέκτονες πολιτικούς της Ελλάδος την υπογραφή της Συνθήκης Υποτέλειας (Act of Submission) στη Βασίλισσα, ώστε να σώσουν την Ελλάδα…
    Οι πολιτικοί και ορισμένοι οπλαρχηγοί υπογράφουν στις 24 Ιουλίου του 1825 αυτή τη Συνθήκη της ντροπής όπου η χώρα βαφτίζεται αγγλικό προτεκτοράτο, πουλώντας την ελευθερία της, για την ανεξαρτησία της. Επιβάλλονται τα πρώτα αγγλικά δάνεια για την ανάπτυξη της χώρας και η σκόπιμη κα κοδιαχείριση τους, για να θεμελιωθεί η χιονοστιβάδα του σημερινού χρέους.

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    ζητανε και συμμαχια(ενωση) θρονων?εγω σαν ελλην πολιτης συστηνω κολλα durostic που κολλαει και θρονους!

    • Assurbanibal

      Τι φαϊ είχατε σήμερα αδερφέ?

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        γιατι ρωτας? με καλεις σε τραπεζωμα?

        • Assurbanibal

          Απο περιέργεια ρωτάω. Θέλω να καταλάβω τι καταναλώνεις καθημερινά και κρατιέσαι έτσι…

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            εκφραζεις περιεργεια διχως ποθο(σκοπο)?τι σοι περιεργεια ειναι αυτη? ειναι περιεργεια του κενου?

          • Assurbanibal

            Θέλω να μου αναφέρεις κάθε Δευτέρα το διαιτολόγιο της εβδομάδος λοιπόν.

    • Ελληνας

      εγω ΑΖΑΧ τα κανει αορατα

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        ακομη ωφελημοτερο ! αλλα αν το προτεινα θα ειναι σαν να ασκω την τεχνη τους(πλανη)!

  • Κωνσταντινος Χατζης

    Αξιολογει φιλικη κινηση,παρα το λαθος του παρελθοντος.

  • LuckyLuke

    Eκτακτο ! Ο ξαδελφος του Ασσουρ ξυπναει με λιγουρες ..

    • Assurbanibal

      Ωραίο το οικόσιτο…!

      • LuckyLuke

        Αγαπαω ολα τα ζωακια λορδε μου !

        • Assurbanibal

          Και ΄γω το ίδιο Λούκη.

    • DisqussioneR

      χαχαχαχαχαχαχα

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    παντως κυριοι το αιτημα τους δεν ειναι παραδοξο καθοτι ζηταν συστρατευση και οχι συνεπιστρατευση!αρα ειναι καλεσμα εις υπηκους!

  • AthanRules

    ΣΕΡΒΙΑ-ΡΩΣΙΑ-ΗΠΑ-ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

  • Fuck the NWO

    Θα υπάρξουν αντίποινα από τους ερπετοσιωνιστές!

  • AthanRules

    /watch?v=qhb48LMXS-Q&feature=youtu.be Ολοι εδώ για να δούμε έναν κανονικό πρόεδρο των ΗΠΑ επιτέλους

  • Aναξ

    Περί Κύπρου και πολιτικής
    Σάββας Καλεντερίδης 20 Ιανουαρίου 2017, 14:22

    http://www.imerodromos.gr/wp-content/uploads/2014/06/%CE%A7%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%A0%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%85.jpg

    Κότσγκιρι, μια επανάσταση των Κούρδων που βοήθησε την Ελλάδα

    Στην Ελλάδα –στις δομές του κράτους, στις δομές και τους φορείς της ενημέρωσης, αλλά και στην ίδια την κοινωνία– υπάρχει εμπεδωμένη μια προκατάληψη, την οποία την βρίσκει κανείς μπροστά του νομοτελειακά, όποτε επιχειρεί να θίξει δημοσίως με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το Κουρδικό.

    Η προκατάληψη αυτή δεν προβάλλει μόνο τον ισχυρισμό ότι «οι Κούρδοι μάς έσφαξαν, άρα δεν επιτρέπεται να συζητάμε για ενδεχόμενο συνεργασίας και συμμαχίας μαζί τους», αλλά προχωρά ακόμα πιο πέρα, δίνοντας «γραμμή» να είμαστε υπέρ της ενότητας και της ακεραιότητας της Τουρκίας, γιατί «ό,τι χάσει η Τουρκία στα ανατολικά της, θα το κερδίσει στα δυτικά της».

    Όσον αφορά το πρώτο επιχείρημα, είναι ιστορικά ανακριβές αφού οι Κούρδοι δεν ήταν σύνοικοι ούτε καν γειτονικοί πληθυσμοί με τους Έλληνες της Μικράς Ασίας, με εξαίρεση ορισμένους ελληνικούς οικισμούς του Πόντου, που γειτνίαζαν με κουρδικούς.

    Το σωστό είναι ότι ορισμένες φατρίες των Κούρδων, από την εποχή του Αβδούλ Χαμίτ και των Συνταγμάτων Χαμιδιέ, συνεργάστηκαν με το οθωμανικό κράτος και σε ορισμένες περιπτώσεις στράφηκαν εναντίον Αρμενίων, Ασσυρίων και φυλών Κούρδων που δεν συνεργάζονταν με το οθωμανικό κράτος.

    Όμως, με εξαίρεση ορισμένες μεμονωμένες περιπτώσεις, οι Κούρδοι όχι μόνο δεν μας έσφαξαν, αλλά στην ουσία ήταν σύμμαχοί μας στη διάρκεια της Μικρασιατικής Εκστρατείας.

    Το πώς, το βλέπουμε παρακάτω.

    Ο Μουσταφά Κεμάλ, αφού αποβιβάστηκε στην Αμισό τις 19 Μαΐου 1919, διοργάνωσε δυο συνέδρια – ένα στη Θεοδοσιούπολη (Erzurum) από 23 Ιουλίου μέχρι 7 Αυγούστου, και ένα στη Σεβάστεια (Sivas), από τις 4 μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους.

    Στα συνέδρια αυτά ο Κεμάλ προσπάθησε να κερδίσει την υποστήριξη των τοπικών αρχόντων της Ανατολίας –μεταξύ αυτών και οι Κούρδοι– για να οργανώσει την λεγόμενη Τουρκική Εθνοσυνέλευση στην Άγκυρα και τον νέο τακτικό στρατό, με σκοπό να εκδιώξει από τα εδάφη της Μικράς Ασίας τα ξένα στρατεύματα «κατοχής», όπως τα ονόμαζε (αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά και ελληνικά).

    Ορισμένοι Κούρδοι φύλαρχοι πείσθηκαν από τις υποσχέσεις για παραχώρηση αυτονομίας που τους έδωσε ο Κεμάλ.

    Εκείνοι που ήταν δύσπιστοι ήταν οι Κούρδοι αλεβίτες των νομών Ντέρσιμ, Μαλάτειας, Ερζινγκιάν και Σεβάστειας – νομοί που γειτνιάζουν με τον Πόντο. Οι ηγέτες των φυλών αυτών από τον Μάρτιο του 1918 είχαν αρχίσει να οργανώνονται για να απαιτήσουν αυτονομία και έβλεπαν με καχυποψία τις κινήσεις του Κεμάλ.

    Στις 6 Μαρτίου 1921, και ενώ ήταν σε εξέλιξη η προέλαση του ελληνικού στρατού στο μικρασιατικό μέτωπο –στις 27 Μαρτίου έγινε η ατυχής μάχη του Ινονού με τον κεμαλικό στρατό–, επαναστάτησε η φατρία των Κότσγκιρι (Κούρδοι αλεβίτες που αποτελούνταν από 16 μεγάλες πατριαρχικές οικογένειες, συνολικού πληθυσμού 40.000 ανθρώπων, που κατοικούσαν σε 135 χωριά και κωμοπόλεις, σε επαρχίες των νομών Σεβάστειας, Ερζινγιάν και Ντέρσιμ).

    Οι επαναστάτες, που διέθεταν μια δύναμη ενόπλων που ξεπερνούσε τους 6.000 έφιππους άνδρες, πολιόρκησαν και συνέλαβαν τη δύναμη ενός συντάγματος που κινήθηκε εναντίον τους, κρέμασαν τον συνταγματάρχη και είτε συνέλαβαν είτε εκδίωξαν οποιονδήποτε εκπρόσωπο του υπό δημιουργία τότε νέου τουρκικού κράτους από τις περιοχές τους.

    Ο Μουσταφά Κεμάλ, που ήταν απασχολημένος με την αντιμετώπιση του ελληνικού στρατού στο μικρασιατικό μέτωπο, έστειλε εκπροσώπους του στους επαναστατημένους Κούρδους για να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση, και όταν εκείνοι απέρριψαν τις συμβιβαστικές προτάσεις του, έστειλε ένα σώμα στρατού δυνάμεως 6.000 ανδρών εναντίον τους.

    Όταν το σώμα στρατού απέτυχε, ο Κεμάλ έδωσε διαταγή στον Τοπάλ Οσμάν, τον σφαγέα των Ελλήνων του Πόντου, να κινηθεί εναντίον των επαναστατημένων Κούρδων, με τα 42ο και 47ο Συντάγματα Εθελοντών, που είχε συγκροτήσει στην μαρτυρική Κερασούντα.

    Στα τέλη Απριλίου ο Τοπάλ Οσμάν κατάφερε να κάμψει την αντίσταση των επαναστατών, οι οποίοι διασκορπίστηκαν σε μικρές ομάδες στα βουνά, για να ακολουθήσουν εκκαθαριστικές επιχειρήσεις που ολοκληρώθηκαν στις 17 Ιουνίου 1921.

    Μάλιστα, ο ίδιος ο Τοπάλ Οσμάν, σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Vakit στις 19/2/1922, είχε δηλώσει: «Κινηθήκαμε εναντίον των επαναστατών του Κότσγκιρι με 2.700 άνδρες».

    Γιατί τα γράψαμε αυτά; Γιατί οι εξελίξεις ίσως μας φέρουν να συνεργαστούμε με τους Κούρδους το επόμενο διάστημα, για να αντιμετωπίσουμε δυσάρεστες καταστάσεις.

    Και πρέπει να ξέρουμε την πραγματική ιστορία, να διδασκόμαστε απ’ αυτήν και όχι να αποπροσανατολιζόμαστε, «αλείφοντας βούτυρο στο ψωμί των Τούρκων», όπως λέει και η παροιμία!

    πηγη http://www.pontos-news.gr/article/159105/kotsgkiri-mia-epanastasi-ton-koyrdon-poy-voithise-tin-ellada

    ———————-

  • Ταξίαρχος

    Έχει θάλασσα η Σερβία; πλοίαρχος Milan Konjikovac;

    • Assurbanibal

      Για ποτάμια θα είναι…

    • Aναξ

      ισως > Πριν αποσχισθει το Μαυροβουνιο, ο κοινος στολος να ηταν Γιουγκοσλαυικος , παντος ο τιτλος των αξιωματικων που υπηρετουσαν δεν χανεται. (ισχυει και για τον στολο σε ποταμια)

    • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

      Γιατι ρωτας με το Μοντε-Νεγκρο δεν ηταν μια Γιουγκοσλαβια και με τα υπολοιπα που διαιρεσαν οι ουσαιοι;

  • Ελληνας

    ευγε ,μια πολυ καλη κινηση

  • Ταξίαρχος

    καλα παλι τα ιδια το disqus, τα λεμε :(

    • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

      Ταξιαρχε τα εχουν αυτα τα μονοπωλια.

  • Ελληνας Ορθοδοξος

    ΕΚΤΑΚΤΟ ! ! !
    Εξαλλος ο Ασσουρ με τα καμωματα της συμβιας του ……..

    https://pageslap.files.wordpress.com/2009/10/spameladesignandpuppet.jpeg

    • skeptomenosellin

      Κόμματος…
      Μπουκιά και συχώριο…!!!

      • Ελληνας Ορθοδοξος

        χαχχαχαχχαχαχχαχαχχαχ τυχαια γκομενα θα διναμε στον λορδο ???

    • Assurbanibal

      Αδερφέ ωραίο το γκομενάκι έτσι?

      • Ελληνας Ορθοδοξος

        Τεφαρικι λορδε μου, ανταξιο σου !!!

        • Assurbanibal

          Ο Λάλαξ απαγορεύει τα σεξιστικά και θα στο σπαμάρει…

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            ΜΗΝ μασας αδερφε οικογενειακη σου υποθεση ……..θα κανει τον γαλλο !

          • GuessWTF

            ειναι κουμπαροι..εχει μεσον..:Ρ

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            χαχχαχαχχαχαχχαχαχχαχαχχαχ το γραφω πιο κατω !

          • Assurbanibal

            Αυτά είναι… αλίμονο στον λαουτζίκο Γκεσάκι…

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            με σπιλωνεις και θα με κατηορησουν αναιτιως.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Εχει τα κοννεξια ε; Κοινως βυσματα.χαχαχα!!!!!!!!!

    • Ευτυχία a.k.a. Shaffie

      Χαχχααχαχχαα
      Πολύ σέξυ πάντως η γουρουνίτσα..ο ασσουρ πέτυχε κελεπούρι!!
      Καλησπέρα Γιάννη! !

      • Ελληνας Ορθοδοξος

        Καλησπερα Εφη, ειναι δυνατον ενας λορδος να αξιζε κατι λιγοτερο ?

  • eT-
  • Aναξ

    Υπεγράφη Ελληνορωσική Συμφωνία

    http://cdn-pentapostagma.pressidium.com/wp-content/uploads/2017/01/trenolamia-thumb-large.jpg

    Μνημόνιο κατανόησης μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και του Διεθνούς Τμήματος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZDI), το οποίο αποσκοπεί στην ανάληψη από κοινού έργων, τόσο σε Ελλάδα και Ρωσία, όσο και σε τρίτες χώρες όπου ήδη δραστηριοποιούνται ή μπορούν να δραστηριοποιηθούν οι δύο εταιρείες, υπεγράφη στη Μόσχα, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.

    Ο Έλληνας υπουργός πραγματοποίησε επίσκεψη εργασίας στη Μόσχα, μετά από πρόσκληση του Ρώσου ομολόγου του, Μαξίμ Σοκόλοφ και σε συνέχεια της συνάντησης που είχαν στην Αθήνα, στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου.

    Ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος συνοδευόταν από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, Αθανάσιο Βούρδα, είχε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τον κ. Σοκόλοφ, καθώς και με τον αντιπρόεδρο των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Αλεξάντερ Μισάριν.

    Επίσης, πραγματοποιήθηκε συνάντηση των δύο αντιπροσωπειών, κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε επισκόπηση των διμερών σχέσεων στον τομέα των μεταφορών. Οι δύο υπουργοί διαπίστωσαν την ομαλή πορεία των σχέσεων στις οδικές, σιδηροδρομικές και αεροπορικές μεταφορές, ενώ δόθηκε έμφαση στον σιδηροδρομικό τομέα υπό το πρίσμα της προοπτικής ενδιαφέροντος επενδύσεων. Συμφώνησαν ότι η στενή και συστηματική συνεργασία των δύο πλευρών σε όλα τα επίπεδα αποδίδει καρπούς προς αμοιβαίο όφελος.

    Το μνημόνιο κατανόησης μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και του Διεθνούς Τμήματος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων αποσκοπεί στην ανάληψη δράσεων για την ανάπτυξη και διεύρυνση των σχέσεων και της οικονομικής συνεργασίας στον τομέα των μεταφορών, συγκεκριμένα στους τομείς διαχείρισης έργων, κατασκευής σιδηροδρομικών υποδομών, παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και παροχής υπηρεσιών εμπορευματικών κέντρων, τόσο σε διμερές, όσο και σε διεθνές επίπεδο.

    Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο κ. Σπίρτζης είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στο Κέντρο Λειτουργίας, Υποδομών και Συντήρησης, καθώς και στο Κέντρο Επιστημονικών και Τεχνικών Πληροφοριών των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, όπου ενημερώθηκε για τις καινοτόμες τεχνολογίες της Ρωσίας στον τομέα. Τέλος, επισκέφθηκε και επιβιβάσθηκε σε συρμούς υψηλών ταχυτήτων και του μετρό της Μόσχας.

    πηγη https://hellasforce.com/2017/01/20/επισημο-υπεγράφη-ελληνορωσική-συμφω/

    • ROUA

      ΔΗΛΑΔΗ;

      • Aναξ

        Οτι γραφει ……αποσκοπεί στην ανάληψη δράσεων για την ανάπτυξη και διεύρυνση των σχέσεων και της οικονομικής συνεργασίας στον τομέα των μεταφορών, συγκεκριμένα στους τομείς διαχείρισης έργων, κατασκευής σιδηροδρομικών υποδομών, παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και παροχής υπηρεσιών εμπορευματικών κέντρων, τόσο σε διμερές, όσο και σε διεθνές επίπεδο……

        μη ξεχνας υπαρχει επισημα εμπαργκο.
        —————————————————-

  • eT-

    ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ

    ΕΜΠΑΤΕ ΣΕ ALEX JONES KAI RT H RUPTLY

  • eT-

    NA BAΛΩ ΛΙΝΚ;

    • Assurbanibal

      Εννοείται.

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    τι γινεται ρε μαστορια και δεν μιλατε? σας γαληνεψα τα ταραγμενα σας νερα?

    • Assurbanibal

      Ζεις μόνος ή μαζί με άλλους τροφίμους φίλε?

      • ROUA

        ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΞΑΠΑΣΤΗΛΕ ΤΟΝ…..

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        τροφιμους?δηλαδη?

        • Assurbanibal

          Φιλαράκια απο τα διπλανά κρεβάτια του θαλάμου…

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            καμμια σχεση!δηλαδη η ερωτηση σου ηταν λαθος λογω προσδιορισμου περιβαλλοντος!

          • Assurbanibal

            Σε τι περιβάλλον ζεις, πες μου για να καταλάβω και τα λοιπά λεγόμενα σε παρακαλώ.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            γιατι θες να μαθεις τι τρωω , αν ειμαι μονος ,που ζω κλπ προσωποπαγη γνωρισματα μου ? αξιωνεις τι ?με τα σημερινα που με ρωτησες για τον προσωπικο μου βιο ειναι σαν να αξιωνεις γαμους , συνικεσια , κουμπαριες κλπ ομοια!

          • Assurbanibal

            Έχω μια ξαδέλφη, πλούσια τα ελέη, που θα μείνει στο ράφι όπως πάει. Θέλεις να στη γνωρίσω να τα βρείτε φίλε μου?

          • GuessWTF

            θελει να σε αποκαταστησει..ειναι γραμματεας του Σεφερλη στο Ραντεβου στα Τυφλά!

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            ε τοτε αστοχησε ! καθοτι δεν ειμαι λατρης(ποθητης) του απροοπτου!

          • GuessWTF

            μα εχεις 3 επιλογες δεν θα παρεις γουρουνι στο σακί..!!

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            μα οποιος μετεχει σε τετοια ,φρονει τον εαυτο του γουρουνι στο σακι!

          • PatmosI

            21 3204 6000

          • Assurbanibal

            λολ

      • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

        Φιλε μου αγαπημενε ,εισαι ολα τα λεφτα. Δεν φοβαμαι τιποτε οταν εχω τετοιους φιλους.

        • Spyros Spyropoulos

          Συμφωνω απολυτα!!!

      • Γιώργος fs.
        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          ευστοχο και πετυχημενο!

    • Ελληνας

      δεν μπορουμε να σε πιασουμε εισαι πολυ μπροστα

  • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

    Τωρα ειναι η ωρα να βαλουμε το γκολ.
    Λεμε σε Σερβια »αν θελετε ουσιαστικη βοηθεια απο εμας(οπως το κλεισιμο των συνορων Ελλαδος-Αλβανιας και Ελλαδος-Σκοπιων,οικονομικο εμπαργκο κλπ) στον πολεμο που ξεκινατε με τους αλβανους,ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΩΡΑ την αναγνωριση ακομα και με το ονομα FYROM και να τους κλεισετε και τα συνορα σας.Φυσικα την επομενη ημερα θα το κανουμε και εμεις.
    Σε 5 μερες θα εχουνε κρεμασει τον Γκρουεφσκι απο το αγαλμα του Μ.Αλεξανδρου και θα φωναζουνε »Ειμαστε Σλαβοι,ειμαστε Σλαβοι»……

    • Ελληνας

      κολοκυθια τουμπανα,οχι για αυτα που γραφεις γενικως μιλαω,οσο καθομαστε και δεχομαστε ολα αυτα καλα να παθουμε

    • skeptomenosellin

      Ακούγεται λογικό αλλά……..

      • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

        Λογικη ηταν και η προταση του Μιλοσεβιτς αλλα ειδες τι εγινε . Μηπως αλλαξε κατι απο τοτε και δεν το καταλαβα φιλε μου; Εχουμε στην κυβερνηση κανεναν Ελληνα και με διεφυγε;

        • skeptomenosellin

          Νάκη μου παρ ότι φαίνεται ότι έχεις δίκιο, θα σου πω ότι την συγκεκριμένη στιγμή νομίζω (όσο και αν φαίνεται περίεργο) ότι κάνουμε το σωστό…

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Ως προς τους Σερβους η και την προεκτασιν της συνισταμενης, βλεπε Ρωσσους;

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Καλημερα φιλε μου .Δεν χρειαζεται να σε πω οτι συμφωνω στα περισσοτερα των οσων αναφερεις .Εχω 2-3 παρατηρησεις .1ον οταν ξεραμε προς τα που θα γειρη η νικη και λαβαμε μερος μετα την νικη χασαμε και εδαφη ,δεν χρειαζεται νομιζω να αναφερθω σε ΑΝΤΑΝΤ και μεταγενεστερα ετσι ; Οσο για την οικονομια που ανεφερθης εχε υπ’οψιν σου οτι το χρημα θα εξαφανισθη ,γι’αυτο και ο Πουτιν ο οποιος καθ’ομολογιαν ειναι μπροστα παντα απο τις εξελιξεις ολο το ’15 αγοραζε χρυσο παρ’ολο το εμπαρκο που του επεβληθη. Νομιζω χρυσο εχουμε σε Χαλκιδικη και Κιλκις . Δεν νομιζω να θελεις να τον παρει ο Ροτσιλδ κλπ ετσι; Ειπες οτι δεν παιρνουμε θεσιν ,και τι ηταν αυτο που δεν ανεφοδιασε τα ρωσσικα πλοια και απεπεμψε διπλωματικους υπαλληλους; Θα μπορουσε για να σε προλαβω να κανη αυτο που εκανε οταν εδωσε αγκυροβολιο στην Συμη στα πλοια που ηλθαν απο το Γιβραλταρ κοκ. Τωρα οσο για την αναφορα σου στον Αγιο Παϊσιο ειπε οτι δεν θα λαβουμε μερος σ’αυτον τον πολεμο .Ομως αυτο το οποιο επραξαν αυτοι οι ανεκδιηγητοι δεν νομιζεις οτι ητο μονομερες ; Δεν εκτελεσαν επιταγη των δυτικων τους;

          • skeptomenosellin

            Όλα όσα λες Νάκη μου είναι σωστά…
            Αλλά το θέμα δεν είναι μόνο οι πράξεις αλλά και το κατά πόσο θα μπορούσαν να αποφευχθούν όντας μέλη της δυτικής συμμαχίας…
            Υπάρχουν συγκεκριμένες κινήσεις τις οποίες οι Ρώσοι είχαν προβλέψει ότι θα συνέβαιναν και ουσιαστικά δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν.
            Αλλά είναι άλλο να μην ανεφοδιάσεις ένα πλοίο ενός αντίθετου συνασπισμού ή να διώξεις έναν πρέσβη μιας χώρας πο ούτως ή άλλως δεν έχεις να χωρίσεις κάτι και εν ολίγοις έχεις φιλικές σχέσεις και τελείως διαφορετικό το να κινητοποιήσεις στρατό ή δυνάμεις εναντίον μιας χώρας… Δεν έχει την ίδια βαρύτητα…
            Όσο για την Ρωσία συμφωνώ ότι θα παίξει σημαίνοντα ρόλο και ότι ισχυροποιείται συνεχώς…
            Αν ο Τραμπ είναι έξυπνος (που πιστεύω ότι είναι), θα μοιράσει την πίτα και θα κοιτάξει να αποκομίσει περισσότερα οφέλη από αυτά που θα αποκόμιζε με έναν πόλεμο… Νομίζω ότι και διορατικός είναι για να δει που πάνε τα πράγματα και είναι έτοιμος να συζητήσει εφ όλης της ύλης με τον Πούτιν… Υπάρχει και το άλλο. Η Κίνα ανεβαίνει συνέχεια με γεωμετρικούς ρυθμούς… Γιατί να χτυπήσει και Ρωσία και Κίνα και να μην προσπαθήσει να προσεταιριστεί την Ρωσία όπως θα έκανε με την Κίνα, αν έβαζε την Ρωσία απέναντι? Δεν βγάζει νόημα… Στους τρεις πόλους που και οι δύο είναι ανερχόμενοι, γιατί να εμπλακεί σε πόλεμο φθοράς με τον ένα, αν κύριος αντίπαλος θα αποβεί ο άλλος?
            Νομίζω ότι με τον Τραμπ είμαστε σε αχαρτογράφητα νερά πλέον, αλλά όπως και να έχει θα φανεί στην πορεία γιατί αυτά είναι μόνο προβληματισμοί και όχι γεγονότα…
            Για τον χρυσό τώρα και γενικότερα το υπέδαφος.
            Νομίζω ότι κανένας δεν θα πάρει τίποτα. Είτε η κατάσταση εξελιχθεί με τον ένα, είτε εξελιχθεί με τον άλλο τρόπο, το πατιρντί που θα γίνει εικάζω ότι θα αφαιρέσει από τις οιεσδήποτε ξένες δυνάμεις την δυνατότητα επιβολής αποφάσεων στην Ελλάδα τουλάχιστον στο βαθμό που τις ξέραμε να υπάρχουν και θα μας δώσει την δυνατότητα της διαπραγμάτευσης. Το ίδιο και με το χρέος που το βλέπω να σβήνει…
            Αλλά όπως είπα θα δούμε… Σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω ότι μια εμπλοκή μας θα βοηθήσει εκτός αν δεχθούμε επίθεση…

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Χαιρετω σε φιλε μου η αναλυση σου αξιζει προσοχης διοτι ειναι μεν εμπεριστατωμενη ,αλλα δεν περιεχει τον παραγοντα της αποφασης των 5 αδελφων που θελουν τον πλανητη να απωλεση το 90% του πληθυσμου του.Δεν πιστευω να μην το θυμασαι μεχρι προσφατα εκεινος ο σκ…ψυχος ο Κισσινγκερ το διετρανωνε εις το φως της ημερας. Βλεπουμε πλεον οτι οι κινησεις τους δεν γινονται εν κρυπτω και απαραβυστω αλλα εμπροσθεν του αρτι κοιμωμενου ποπολου.Δυστυχως φιλε μου αυτος ειναι ο καταλυτικος παραγων που λαμβανω σοβαρα υπ’οψιν μου δανειζομενος και την φρασιν του Αγιου Παϊσιου που λεει με λεει ο λογισμος μου οτι 5 ανθρωποι κανουν κουμαντο τον πλανητη. Βεβαια ο καιρος εγγυς και αν ειναι θελημα Θεου μπορει να ειμεθα αυτοπτες μαρτυρες των οσων μελλει να συμβουν.

          • skeptomenosellin

            Όπως και εσύ θυμάσαι έχω ήδη μιλήσει και εγώ για τις πλάκες στην Τζώρτζια αλλά και για το μεγάλο ξεφόρτωμα…
            Απλά ο Θεός κρίνει και όταν θέλει δίνει χάρη και περιθώρια για περίσκεψη και μετάνοια και συγχωρεί…
            Αλλά η γνώμη σου πάντα σεβαστή και σωστή… :-)

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Ως ειθισται και η δικη σου γνωμη τυγχανει να ειναι σωστη και βαρυνουσα.

  • skeptomenosellin

    Μοιάζει σαν η Ούσα προσπαθεί να σταματήσει τον καλπασμό της Κίνας προσεγγίζοντας την Ρωσία…
    Λογικό αν υποθέσουμε ότι η USA πιθανό να θεωρεί την κίτρινη φυλή πιο επικίνδυνη στο μέλλον από την Ρωσία για τα συμφέροντά της…
    Αυτό όμως φέρνει στο νου άλλους συνειρμούς…………………………………………
    https://www.rt.com/business/374391-markets-reaction-trump-inauguration/
    Προσέξτε την δήλωση του Κινέζου αξιωματούχου στο τέλος του άρθρου για «προθυμία για συνεργασία με την νέα κυβέρνηση».
    Ας θυμηθούμε και την Κόσκο που «επετράπη» από το USA (περίεργο), ενώ όλως περιέργως η Ρωσία «κυνηγήθηκε» από κάθε πιθανή συμφωνία με το Ελλαδιστάν…

    Πρίγκιπα είσαι ασύλληπτος…

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      εκανες ευστοχη αλληλοσυνδεση!

      • skeptomenosellin

        Δεν γνωρίζω αν έχω δίκιο αλλά έχω την ταπεινή άποψη ότι ο Τραμπ δεν είναι πλέον ο μόνος που πρέπει να έχουν το νου τους για να μην πάθει κακό.
        Όποιος θα ήθελε να κάνει ζημιά ίσως να μπορούσε να την μεγιστοποιήσει, αν στόχευε αλλού…

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          ουτε και γω δυναμαι να ξερω αν εχεις δικιο γιατι οι συγκεκριμενοι που ανεφερες δεν ειναι οι μοναδικοι παραμετροι που επιδρουν ,,,, αλλα ως προς τον στοχασμο και διασυνδεση των συγκεκριμενων παραμετρων ησουν πολυ καλος, και οφειλα να στο αναγνωρισω οπως και επραξα!

          • skeptomenosellin

            Απλά να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας, ότι όλοι είναι αναλώσιμοι…

    • Evan Chaldas

      πολύ σωστή σκέψη. Ο Ν.Τραμπ έχει αποφασίσει να κάνει 2 πολέμους, ένα με Ιράν και ένα με Κίνα αν αναγκαστεί. Θέλει καλές σχέσεις με τη Ρωσία. Να δούμε αν θα τον αφήσουν.

      • skeptomenosellin

        Πριν ένα μήνα ανέβασα ένα πόστ που εκδηλώνω προβληματισμό ως προς το αν τελικά ήταν ο Τούρκος αστυνομικός αυτός που θα έπρεπε να κατηγορηθεί για την δολοφονία του Ρώσου πρέσβη στην Τουρκία και εξέθεσα κάποια σκέψη που φυσικά μπορεί να είναι και λάθος…
        Τα σχόλιά μου είναι ανοικτά…

  • Ταξίαρχος

  • ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

    Απλα οι σερβοι σουταραν τους αβαπτιστους τους κουλιδες και τους λεβεντηδες

    Και ψηφησαν πατριωτες για κυβερνηση..

    Τι δεν καταλαβαινεις…………..

    • — ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΙΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΩΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ?

      • Ελληνας

        απο οτι φαινεται μονο η ΧΑ αξιζει

  • DisqussioneR

    Καλησπέρα! Τί έγινε, ακόμα στο ίδιο θέμα είμαστε? Δε μπήκε νέο?

  • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

    Οι Σκοπιανοι γιατι κοπτονται; Οταν πεθανε ο Τιτο ημουν εν ενεργεια και παω να φορτωσω απο το Tito veles και βλεπω σκετο το Veles το οποιο το ειδα και στις πινακιδες των οχηματων.Μια σου και μια μου ηλθε και η σειρα σου παλιογυφτια.

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    παντως η ανθρωπινη ιστορια που διδασκεται στα δημοσια σχολια ειναι απλα ενα μπαλαουρο(αταλαντο ποδοσφαιρο) μεταξυ θρονων!

  • DisqussioneR

    Ορκίστηκε ο Τρομπέτας ή ακόμα?

    • Γιώργος fs.

      Δεν δολοφονήθηκε ακόμα; ;;😆😉😆

      • Ελληνας

        γιατι?τι εκανε?

        • Γιώργος fs.

          Ετσι έγραψε ένας φίλος το μεσημέρι!!

          • Spyros Spyropoulos

            Χα,χα,χα…..μυθομανης θα ηταν…..

  • Ελληνας

    ωραιο μιλφ η μελανια

  • Ελληνας

    συγνωμη για να καταλαβω,τα αμερικανα μερα νυχτα για την δημοκρατια δεν μιλανε?ο μπαμιας την εχει πει αυτην την λεξη εκατομμυρια φορες ,ο τραμπ με δημοκρατικες διαδικασιες δεν βγηκε προεδρος συμφωνα με τους νομους τις αμερικης?οι διαδηλωσεις εναντιον του με ποια λογικη θα γινουν?του φασισμου? τις αναρχιας?

    • Lalakis – εν εέλδωρ

      Της ΝτΠ

      • Ελληνας

        τοτε για ποια δημοκρατια μιλανε?

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          κι ο αμιν νταντα, δημοκρατια ελεγε οτι ειχε στην χωρα.

    • – ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ –
      – ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΥΣΣΤΗΜΑΤΙΚΑ –

      http://unitedgreeknation.blogspot.gr/2016/07/blog-post_17.html

      • Ελληνας

        να ρωτησψ κατι γιατι εγω γραμματα δεν ξερω πολλα,ειμαστε δεκα ατομα και απ τους 10 η 6 αρεσκονται να ειναι παιδεραστες αυτο ειναι δημοκρατια?

        • – ΟΧΙ ΑΣΦΑΛΩΣ –

          – ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ
          ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΚΟΒΕΣΑΙ ….

          – ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ?

          • Ελληνας

            και ποιος εχει αποφασισει για τα κριτηρια αυτα?

          • ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ (Ο ΣΟΛΩΝ, Ο ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ,
            Ο ΑΡΧΕΣΤΡΑΤΟΣ, Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ .. ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ )

          • Ελληνας

            και πρεπει να συμφωνουμε σε οσα ειπαν ?μπορει να διαφωνουμε σε κατι

          • — ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ….
            – ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ …

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            φιλε το επιζητουμενο σε καθε ερωτημα ειναι το γιατι !!!εγω θα μπορω να σου πω ποιοι πρεπει να ειναι πολιτες και ποιοι οχι , αλλα θα το πω αιτιολογημενα!το γιατι σε καθε τι δινει λυσεις!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        μαστορα , αν διαβασεις προσεκτικα αυτα που λετε για το πως λειτουργει η δημοκρατια , περιγραφετε και εσεις θρονους, δηλαδη εχετε εκτραπει και εσεις! αυτα που λεει στο βιντεο-συνεντευξη ο χ.ρηγγα για δημοκρατια του εφιαλτη θα σας βοηθησουν να μην εκτρεπεστε , εκτος και αν αλλους σκοπους υπηρετειτε!

    • ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

      350 εκατομυρια προβατα

      • Ελληνας

        δεν μιλαω για αμερικη,για τους κανονες τις δημοκρατιας μιλαω

        • ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

          Στην ελλαδα ειχαμε πριν 2000 χρωνια

    • ΖΩΓΡΑΦΑΚΟς

      οι διαδηλωσεις εναντιον του με ποια λογικη θα γινουν?

      ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ , ΠΟΥ ΤΟ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ …….ΔΕΝ ΚΡΥΩΝΕΙ ! ! !

  • AthanRules
    • Ελληνας

      το εχει κα στη τβ και δεν χρειαζεται και μεταφραση

  • Assurbanibal
  • dio

    οι μπουληδες εδω οι δικοι μας τι θα κανουν;;οι κλασομπανιερες

  • Stofon
  • Anna cy

    Οι Σκοπιανοί αξιωματούχοι έχουν κατασκευάσει ψεύτικους ισχυρισμούς και επιχειρήματα να στηρίξουν τις προσπάθειες τους να επιβάλουν τη χρήση του ονόματος Μακεδονία και των παραγώγων της.Η απαίτηση αυτή δεν αντιπροσωπεύει ούτε εθνική ούτε πολιτική πραγματικότητα δεδομένου ότι τα ονόματα αυτά είναι καθαρά Ελληνικά αναφορικά με την προέλευση τους.Η χρήση των ονομάτων αυτών στην αρχαία Ελλάδα ακόμα σε προσδιορισμό όπως » Βασίλειο της Μακεδονίας του Φίλιππου του Β ή του Μ.Αλεξάνδρου » έδειχνε γεωγραφική περιοχή όχι εθνότητα.Οι μακεδόνες,όπως οι Αθηναίοι, οι Σπαρτιάτες, οι Θηβαίοι,οι Κύπριοι κ.τ.λ. ήταν όλοι Έλληνες Δεν είναι σωστό μια χώρα η οποία είναι τμήμα μιας γεωγραφικής περιοχής να ορίζεται αυθαίρετα από μόνη της με επίσημο τρόπο εκπρόσωπος της όλης περιοχής.

  • George Lemikis

    προς τον αρθρογραφο : στροφη 360 σημαινει συνεχιζω την πορεια μου. Αν θες να πας αναποδα κανεις στροφη 180 μοιρων !

    • Agnostimus

      Στις στροφές 360 μοιρών αλλά κατακόρυφα είναι ειδικοί οι Έλληνες πολιτικοί. (Κατακόρυφη στροφή 360 μοιρών = κωλοτούμπα) …..

  • FrendiePappas

    Κάλιο αργά παρά ποτέ… λέει η παροιμία… αλλά αγαπητοί Σέρβοι όταν χρειαζόμασταν τη συμπαράσταση σας σε μία πεντακάθαρη αλήθεια, εσείς μας πουλήσατε και η ζημιά που μας κάνατε, δεν διορθώνεται απλώς με μία αναγνώριση λάθους!!! Φυσικά και σας ευχαριστούμε για τη δημόσια αναγνώριση του λάθους σας, αλλά… δικαιολογημένη και η συγκρατημένη ικανοποίηση μας!!!

  • Basil

    Να στείλουμε τον τσίπρα, να …διαπραγματευτεί το όνομα.