Δήλωση βόμβα από τον αντικαγκελάριο της Γερμανίας, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ: «Βλέπω διάλυση της ΕΕ – Η Μαρί Λε Πεν θα επικρατήσει στη Γαλλία»

Δημοσίευση: 7 Ιανουαρίου 2017, 6:42 μμ

Δήλωση βόμβα από τον Αντικαγκελάριο της Γερμανίας, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, ο οποίος είπε ευθαρσώς ότι βλέπει διάλυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και επικράτησης της Μαρίν Λε Πεν στη Γαλλία! Φαίνεται πως μετά το Brexit, έχει ανοίξει ο ασκός του Αιόλου και έρχεται Frexit, Italexit, με μια Ιταλία που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, και πάει λέγοντας…

«Το ενδεχόμενο διάλυσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν είναι πλέον απίθανο» υποστήριξε ο αντικαγκελάριος της Γερμανίας, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό «Spiegel».

Ο Γκάμπριελ, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο υποψήφιος του σοσιαλδημοκρατικού SPD για τις ομοσπονδιακές εκλογές του φθινοπώρου, παραδέχθηκε ότι «η γερμανική εμμονή στη λιτότητα έχει διαιρέσει περισσότερο από ποτέ, την Ευρώπη».


«Έχω ρωτήσει την Καγκελάριο, τι θα ήταν πιο επιζήμιο για τη Γερμανία: Να επιτρέψει στη Γαλλία να έχει έλλειμμα 0,5% παραπάνω ή η Μαρίν Λε Πεν να γίνει πρόεδρος» έσπευσε να προσθέσει.

Όσον αφορά τις επιπτώσεις από μία ενδεχόμενη διάλυση της Ε.Ε., ο Γκάμπριελ επεσήμανε ότι «εάν συμβεί κάτι τέτοιο, τα παιδιά και τα εγγόνια μας θα μας καταραστούν».

«Η Γερμανία ωφελήθηκε περισσότερο από κάθε άλλη χώρα, από την ευρωπαϊκή κοινότητα, τόσο οικονομικά όσο και πολιτικά» κατέληξε, στο ίδιο πλαίσιο.

 

«Όταν αποχωρήσει η Γαλλία από την Ευρώπη και το ευρώ το ίδιο πρέπει να πράξουν η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ιρλανδία, η Ελλάδα και η Κύπρος. Ιδανικό θα ήταν να αποχωρήσουν την ίδια ημέρα με τη Γαλλία όλες αυτές οι χώρες και θα προσπαθήσω να πείσω προς αυτή την κατεύθυνση» είχε δηλώσει η πρόεδρος του Εθνικού Μετώπου της Γαλλίας Μαρίν Λεπέν η οποία θα είναι υποψήφια στις γαλλικές προεδρικές εκλογές του 2017 με όλες τις δημοσκοπήσεις να την δείχνουν να περνά στον β” γύρο.


«Το Frexit θα είναι μέρος της πολιτικής μου»  είχε τονίσει.

«Ο λαός πρέπει να έχει την ευκαιρία να ψηφίσει για την απελευθέρωσή του από τη δουλεία και τον εκβιασμό που του επιβάλλουν οι τεχνοκράτες των Βρυξελλών και για να επιστρέψει η εθνική κυριαρχία στη χώρα του. Το κατάλαβαν αυτό οι Βρετανοί και ψήφισαν την έξοδό τους από την Ευρωπαϊκή Ένωση ενώ, φυσικά, δεν είχαν ποτέ αντικαταστήσει τη λίρα με το ευρώ»

«Όπου πήγε το ευρώ, επισημαίνει, αυξήθηκαν οι τιμές, οι φόροι και η ανεργία, μειώθηκαν οι μισθοί και οι συντάξεις και οι πολίτες έγιναν φτωχότεροι. Στη Βρετανία, όταν δημιουργήθηκε οικονομική κρίση, προχώρησαν σε μια υποτίμηση της λίρας και σύντομα άρχισε και πάλι η οικονομική ανάπτυξη».

«Μια χαλαρή συνομοσπονδία κρατών με σεβασμό στην εθνική κυριαρχία» επιθυμεί η Λεπέν για την Ευρωπαϊκή Ένωση ενώ για το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο αναφέρει «ότι πρέπει να καταργηθεί. Όπου πήγε το ΔΝΤ ζήτησε μείωση μισθών και συντάξεων, αύξηση φόρων, ιδιωτικοποίηση των ΔΕΚΟ και δημιούργησε εξαθλίωση των πληθυσμών. Το ΔΝΤ εμποδίζει κάθε ανάπτυξη».

Αν γίνει πρόεδρος της Γαλλίας αναφέρει πως η Γαλλία δεν θα παραμείνει στο ΝΑΤΟ διότι το ΝΑΤΟ δεν έχει λόγ0 ύπαρξης.

«Ιδρύθηκε όταν υπήρχε ο κίνδυνος του Συμφώνου της Βαρσοβίας και του επεκτατισμού της κομμουνιστικής Σοβιετικής Ένωσης. Η Σοβιετική Ένωση δεν υπάρχει πλέον, όπως δεν υπάρχει και το Σύμφωνο της Βαρσοβίας. Η Ουάσιγκτον διατηρεί την ύπαρξη του ΝΑΤΟ για να εξυπηρετεί τους στόχους της στην Ευρώπη».


Σχετικά με την Τουρκία δεν θα εγκρίνει την είσοδό της στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ως πλήρες μέλος της αλλά τάσσεται «υπέρ μιας ειδικά ευνοϊκής σχέσης με την Τουρκία».

  • DisqussioneR

    Be the first to comment…

    Yeaahhh its me the 1st!!!

    • BLUEARROW

      Τί γλώσσα είναι αυτή ;

      • DisqussioneR

        βαρβαρική!

      • Lalakis – εν εέλδωρ

        βοϊδινη, νοστιμοτατη!

        • BLUEARROW

          xαχαχαχα

        • DisqussioneR

          Μπλιαχχχχχχχ

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            εσυ σταθερος στα αμελετητα γιαχνι καταλαβαινω.

          • DisqussioneR

            Ούτε αυτά! Είμαι πολύ εκλεκτικός στο φαγητό…και όχι μόνο ;-)

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            εχεις πεσει στην περιπτωση που κερδισε ο ταυρος !

          • DisqussioneR

            Αυτά ήταν παλιά… τώρα κερδίζει ο υδροχόος ;-)

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            Εδω και πολλα χρονια ελεγα οτι ερχεται η μερα που ολα θα ειναι στο φως. Θα βλεπεις στον δρομο καποιον και χωρις να του μιλησεις θα λες «να ενας σκερβελες». Η εποχη του Υδροχοου ειναι η εποχη της αληθειας και του φωτος. Πραγματικα περιμενω με ανυπομονησία την πληρη αναπτυξη αυτου του θαυματος για την ανθρωποτητα.

          • DisqussioneR

            Κάπου στο ίδιο μήκος κύματος είμαι κι εγώ. Και σε θεωρώ πολύ έξυπνο ώστε να το έχεις καταλάβει με ένα δύο ποστ που έχουμε ανταλλάξει πάνω σ αυτό. Πολύ όμως φοβάμαι ότι ακόμα αυτό καθυστερεί… Είναι σα να δούλευε μια μηχανή για 2 χιλ χρόνια στις ίδιες στροφές και ξαφνικά να πρέπει να πάρει ανάποδες… Δε γίνεται απότομα η αλλαγή, θέλει το χρόνο της, φυσικοί νόμοι…
            Μακάρι το φως να μας δείξει την γνωστή ταχύτητα του και να τα τουμπάρει όλα με μιας! Να προλάβουμε κι εμείς να το ζήσουμε ;-)

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            θα γινει σαν το sonic boom.

          • Γιώργος fs.
          • DisqussioneR

            χαχαχα καλό!

          • Γιώργος fs.

            Πολύ στο φαγητό το ρίξαμε απόψε !!!

          • DisqussioneR

            Και αργότερα θα έχει και ποτάκι ;-)

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Που εισαι εσυ Γιωρικα ?
            Για δες το μεηλ σου !

          • Spyros Spyropoulos

            Γιαννη μου Χρονια Πολλα με υγεια! Απο το πρωι σε ψαχνω και σε βρισκω τωρα…..παλι καλα!!!

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            ΝΑ εισαι καλα αδερφε μου Σπυρο !
            Πως μπορω να βρω το τηλ σου να μιλησουμε ?
            Το εχει κανενα απο τα παιδια που ξερω ?

          • Spyros Spyropoulos

            Οχι, δεν το εχει κανενας! Μονο οταν με το καλο συναντηθουμε!

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            ΟΚ αδερφε !

          • Γιώργος fs.

            Να ευχηθώ χρόνια πολλά τώρα είναι να περιμένω;;

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Γατε μου εσυ με πιανεις παντου και δεν σου ξεφευγω πουθενα !
            Σε 13 σαν γνησιος Εσφιγμενιτης !

          • Γιώργος fs.

            Έγινε.
            Τώρα μόλις μίλησα με το λυκόπουλο!

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            χαχχαχχαχαχαχχαχα παλι με εδωσε στεγνα το λυκοπουλο ?
            Ρε τον καταδοτη που τον αγαπω πολυ !!!

          • Γιώργος fs.

            Όχι!
            Το κατάλαβα καλά το πρωί που δεν σε «είδα» στα σχόλια.

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Επρεπε να παω στο χωριο να παρω τους γονεις μου!

          • Γιώργος fs.

            Να με υπολογίσετε στη συνάντηση.

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Ρε συ λειπει ο Μαρτης απο την Σαρακοστη ?
            Αν ολα πανε καλα μπορει να κατεβω αρχες Φεβρουαριου οποτε θα πεσει συρμα για μαζωξη συμμοριας !

          • Spyros Spyropoulos

            Αυτο εννοειται Γιωργο…αν και υπαρχει πιθανοτητα να βρεθουμε νωριτερα εμεις!

          • Γιώργος fs.

            Περιμένω Σπύρο!

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Ωραιοτατα κανονισε τοτε να με παρετε τηλ να τα πουμε ολοι μαζι !

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Γιαννε -χρονια πολλα και καλα παιδα.Να ζης αμον τα ψηλα ρασια.

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Ευχαριστω πουλοπομ, α περωσε τηλ αυριο για να λεματα !

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Εντονε ,θ’αναμενω.

          • Γιώργος fs.

            Γειά σου λεβέντη Γιάννη.
            Τώρα το είδα .

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        ενταξει ρε μαστορα , δεν γραφει και βιβλιο να του τραβηξεις το αυτι!

        • DisqussioneR

          Ασε, εδώ μέσα μας …τραβάνε το αυτί (μερικοί μίζεροι, όχι όλοι) γιατί έχουμε μια πιο …»κοντινή» και αγαστή σχέση με κάποιο άτομο… Στη γλώσσα κολάμε? χαχαχαχα

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            ελα ντε !!!χαχαχαχα

  • Proud to be Greek

    Μα ΤΙ λεει ο άνθρωπος?? Ο-Ο
    Τι έχει πιεί??
    Μήπως ναρκωτικά μυστικών υπηρεσιών που κελαϊδάς σαν πουλάκι???

    «Ο λαός πρέπει να έχει την ευκαιρία να ψηφίσει για την απελευθέρωσή του από τη δουλεία και τον εκβιασμό που του επιβάλλουν οι τεχνοκράτες των Βρυξελλών και για να επιστρέψει η εθνική κυριαρχία στη χώρα του».
    ———————
    «Όπου πήγε το ΔΝΤ ζήτησε μείωση μισθών και συντάξεων, αύξηση φόρων, ιδιωτικοποίηση των ΔΕΚΟ και δημιούργησε εξαθλίωση των πληθυσμών.
    Το ΔΝΤ εμποδίζει κάθε ανάπτυξη»

  • Aναξ

    Θα επρεπε απο τωρα να θεσουμε θεμα δημιουργιας ΤΩΡΑ ενος πλαισιου στρατιωτικης συμμαχιας, με αξονα Γαλλια, Ιταλια, Ελλαδα, Κυπρο, Ισπανια Πορτογαλια,κλπ ωστε αν γινει καμμια διαλυση της ΕΕ, να εχουμε και αλλους αξονες συμμαχιων.
    Και εκτος αυτων θα μπορουσαμε να εχουμε και θρησκευτικους αξονες ορθοδοξων κρατων κλπ (θρησκεια) Ρωσια, Λευκορωσια, Σερβιακλπ , μεσογειακων κρατων (ισραηλ, αιγυπτος> ηδη υπαρχει καποια σχεση)> αλλα και αλλα κρατη κλπ
    Και να προωθησουμε την Ελληνικη γλωσσα.> νομιζω οτι οι Κινεζοι με ευχαριστηση, θα προτιμουσαν να διεθνοποιησουν την ελληνικη εναντι των αγγλικων, ενω -και οι Ρωσοι αν γινοταν κατι τετοιο δεν θα ηταν αντιθετοι.
    Αυτα βεβαια προυποθετουν Ελληνες πατριωτες στην εξουσια, με οραμα και οργανωτικοτητα.

    ————————————————

    • DisqussioneR

      Η τελευταια πρόταση τα είπε όλα!

    • Θαλασσόλυκος

      Σε όλα συμφωνώ πλην της διεθνοποίησης γλώσσας.. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αλλάξουν τα αγγλικά τόσο εύκολα..

      • DisqussioneR

        Τεχνικά αδύνατο… Πόσους δασκάλους να στείλουμε να μάθουν τους κινέζους ελληνικά? Πού να τους βρούμε? χαχαχαχα

        • Θαλασσόλυκος

          Google Trans-Late.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            «η μεταφραση αργησε μιά μερα»

        • Aναξ

          Δεν χρειαζεται να στειλεις υπαρχουν μοντερνες μεθοδοι, 1 δασκαλος μεσω μονιτορ μπορει να διδασκει σε 1 δισεκατομμυριο κοσμο.

          Αλλα υπαρχει και κατι που ηδη λειτουργει αλλα ειναι στα σπαργανα, και για αυτο δεν θα το αναφερω, μεταδοση γνωσεως μεσω ηλεκτρικων σηματων μεσω ηλεκτροδιων/ νευροδιαβιβαστων> Δύο ανθρώπινοι εγκέφαλοι συνδέθηκαν μέσω Ίντερνετ
          .http://www.washington.edu/news/2015/09/23/uw-team-links-two-human-brains-for-question-and-answer-experiment/

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Τον Σημίτη έναν !

          • DisqussioneR

            λολ

      • Aναξ

        Αμα θελουν οι Κινεζοι, μπορουν να το πετυχουν, για πολλους λογους.

        • Θαλασσόλυκος

          Τα Κινέζικα θα έβαζαν πρώτα θεωρώ φίλε..

          • Aναξ

            Αποκλειεται λογο αλφαβητου, αλλα και δομης γλωσσων του δυτικου κοσμου. (περιεχουν ελληνικες λεξεις και εννοιες, αρα η Ελληνικη ειναι περισσοτερο διεισδητικη απο την κινεζικη, ενω ειναι και ενα χαστουκι στην Αγγλικη=δυτικος κοσμος, απο κατι απου οι ιδιοι θεωρουν παλαιο=ελληνικη γλωσσα και πολιτισμο, οπως και το δικο τους)

            σημ ολοι οι κινεζοι στρατηγοι μαιθαινουν αρχαια Ελληνικα σε ειδικο σχολειο.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            ΣΙ ΛΑ οπως μας αποκαλουν

          • DisqussioneR

            Που σημαίνει «ο άλλος (μεγάλος) πολιτισμός»??

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            ΝΑΙ

          • DisqussioneR

            ;-)

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            Μανδαρινικα για την ακριβεια

          • Aναξ

            Δεν μπορουν να προωθησουν ευκολα μια γλωσσα (κινεζικα) που το αλφαβητο και η δομη της ειναι ξενη απο Ευρωπη, βορεια και νοτια Αμερικη και Αυστραλια και Ρωσια

            Ποιο εξυπνο για αυτους να καθιερωσουν την Ελληνικη.
            Ειναι καρφι για τους Αμερικανους αυτο, και υπαρχουν πολλοι που ταυτιζουν τα Αγγλικα, με την κακη επιρροη που εχουν εξασκησει οι Ηπα και η Βρετανια ανα τον κοσμο.(και την ιδια την Κινα)

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Συμφωνω για την ελληνικη γιατι αποδιδει το 100% της εννοιας των λεξεων γι’αυτο χρονια τωρα το δουλευαν στα υπογεια οι CIAνοι .Αλλα αν θελεις απο τις προσωπικες μου εμπειριες ,ενω ολοι οι ξενοι οσο καλα και να τα μιλανε τα ελληνικα το καταλαβαινεις γιατι ειναι σπαστα.Αν θα σε μιλησει ο Ιαπωνας θα τον καταλαβεις οχι απο την γλωσσα αλλα φυσιογνωμικα. Σε πληροφορω επειδη αυτοι εχουν 2 ΑΒητες μιλανε απταιστως τα ελληνικα που εκπλησσεσαι.Οταν με μιλησε η γκεισα στα ελληνικα εμεινα αφωνος.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      μαστορα για να ενωσουν κρατη προυποθετει να υπαρχουν κρατη ! και αυτοι με την ευρωπαικη ενωση δεν ενωσαν κρατη ,,,αλλα απλα ενωσαν ηγεμονικες φαμιλιες!αυτο ειναι η περιβοητη ευρωπαικη ενωση και τιποτα παραπανω και γιαυτο το συγκεκριμενο εκτρωμα ειναι και αναξιον λογου!

      • Aναξ

        για το μετα αναφερομαστε

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ANTE NTE…

    • Spyros Spyropoulos

      Ειναι θεμα χρονου η διαλυση της Ευρωπαικης Ενωσης!

      • Lalakis – εν εέλδωρ

        οχι για κανεναν αλλον λογο, αλλα για να δικαιωθω που λεω εδω και 2 χρονια οτι το 2017 η ΕΕ τελος.

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          μα μεχρι το 2020 θα υπαρχουν και πραγματικα κρατη!

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Πρωτα θα δικαιωθη ο Αγιος Λαλακη και μετα εμεις.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            εγω ειπα ημερομηνια, δεν ειμαι αγιος :-)
            οπως και ειπα οτι τον Μαρτιο του 2017 θα εχουν κλεισει και τα περιπτερα.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Αστο για τον Μαρτιο μηπως θυμασαι τι λεγαμε; Και ο Χριστος μας δεν ειπε ημερομηνιες μιλησε για σημεια των καιρων οπως και ο Αγιος τωρα μην κανεις οπως εκανα εγω και τον λεω γεροντα θα γινη Δευτερα Παρουσια το 2000 ; Αχ παιδακι μου με λεει δεν την καταλαβαινεις την Αποκαλυψη μην την διαβαζεις ,οπερ και εγενετο.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            εγω ειδα τους φιλους μου με τα μπλοκακια και πολλα μαγαζια.
            Μαρτιο το πολυ δεν θα μεινει επαγγελματιας ανοικτος.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Κοιταξε ποσο καιρο τωρα λεω παμε για πιστωτικο γεγονος.;Αφου κοβουνε απο τις συνταξεις μας για να δωσουν αλλου η να προσλαβουν και αλλο κομματικο στρατο. Λεφτα απο πουθενα δεν ερχονται αυτοι ουτε ευρω κοψιμο απο τους παχυλους μισθους οποτε γινονται οι συνειρμοι.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            educated guess το λεμε στην δουλεια μου.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Το ιδιο πραγμα λεμε ναι αυτο ειναι.Μονο του παει ειτε εικαζεις ειτε οχι εκει παει η δουλεια.

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    για να ενωσουν κρατη προυποθετει να υπαρχουν κρατη ! και αυτοι με την
    ευρωπαικη ενωση δεν ενωσαν κρατη ,,,αλλα απλα ενωσαν ηγεμονικες
    φαμιλιες!αυτο ειναι η περιβοητη ευρωπαικη ενωση και τιποτα παραπανω και
    γιαυτο το συγκεκριμενο εκτρωμα ειναι και αναξιον λογου!

  • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

    Δεν θα γινει τιποτα.Τουλαχιστον απο οσα λεει η ΛεΠεν.Θα την προλαβουν και αυτην τα γεγονοτα….

    • Lalakis – εν εέλδωρ

      ας διαλυθει η ΕΕ και για τα αλλα εχει ο Θεος.

      • Assurbanibal

        Στο τέλος θα μείνουν μόνο δύο χώρες μέσα στην ένωση… ΕΛΛΑΣ και ΓΕΡΜΑΝΙΑ…

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          εμεις με διπλο νομισμα για να πληρωνουμε αξια €υρω.

        • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

          Για την Γερμανια δεν ειμαι και τοσο σιγουρος….χαχαχαχαχα

          • Assurbanibal

            Οι Γερμανοί είναι ικανοί να πείσουν τα ζώα που μας κυβερνούν οτι πρέπει να τους ξεχρεώνουμε μέχρι το 2070, κι ας έχει διαλυθεί το σύμπαν…

          • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

            Δεν χρειαζεται οι Γερμανοι να πεισουν τα ζωα που μας κυβερνουν.Θα βαλουν τον Χριστοφορακο να τους πεισει…..

          • paris georgiou

            Όντως το έχουνε αυτό

        • paris georgiou

          Όπως το ειπες έτσι είναι

      • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

        Οταν αρχισουν να πεφτουν σαν το χαλαζι οι Bulava,oi Sarmat και οι υπολοιποι ICBM,θα διαλυθουν ολα απο μονα τους…..

        • Ελληνας Ορθοδοξος

          χαχχαχαχαχχαχα τα κοβω τα γερμανα να τα σερβιρουμε σαν ΣΑΡΜΑΔΑΚΙΑ …..

          • Assurbanibal

            Εσύ θα κεράσεις τίποτα ή θα την βγάλεις τζάμπα σήμερα?

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Κοπιασε λορδε εχει ολα τα καλα !
            Για σενα μλκ θα σφαξω και γλαρο !!!

          • Assurbanibal

            Ω ρε φίλε! Σπεσιαλιτέ!

          • Anna cy
          • Ελληνας Ορθοδοξος

            χαχχαχαχχαχαχαχχα Αννουλα δεν παιζεται ο λορδος !
            Μακραν ο πιο καλοζωισμενος χοιρος !!!

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          χαχαχαχα, αυτα που λες ειναι γελοιοτητες ! κανεις χειριστης τετοιων συστηματων δεν θα καταστρεψει την γη κανοντας τετοια βλακεια!

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            μπορεις να εκφραζεσαι ευπρεπως απεναντι στους συνολιμητες σου σε παρακαλω;
            στο ειπα και το μεσημερι.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            και συ ειδες τις δικες μου επισημανσεις ολο ζουμι και ουσια αλλα απειχες να ανταπαντησεις!Σε παρακαλω στασου στο υψος των περιστασεων και του ποστου που εχεις!

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            κρατα αντιστοιχα το επιπεδο στην γλωσσα των σχολιων σου, τιποτε αλλο δεν ειπα.

          • DisqussioneR

            Οπα αδερφέ, εδώ ξεφεύγεις λιγάκι ή μάλλον βιαστικά κρίνεις. Ο εν λόγω μέχρι τώρα έχει αποδείξει πρασγματικά ότι ξέρει να στέκεται και στεκεται στο υψος των περιστάσεων και γι αυτό άλλωστε του δόθηκε το πόστο από το σάιτ. Δίκαια 1000%
            Και δεν το λέω για να του χαιδέψω τα αυτιά, ειναι γνωστό το ύφος μου εδώ μέσα πως ό,τι λέω το πιστευω και το υποστηρίζω μετά βδεληγμίας, αδιαφορώντας αν μου μείνουν πολλοί ή λίγοι φίλοι ή αν είμαι συμπαθής ή όχι!

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            ενδεχομενως πολλες φορες να παρασυρεται! παντως εγω μια φορα του τα ειπα και δεν θελω να επανελθω στα προηγουμενα! αλλα φαινεται του κοστησε η αληθεια και ψαχνετε για ρεβανς τωρα?ΗΜΑΡΤΟΝ δεν ειμαστε πιτσιρικια του δημοτικου να μην καταλλαβαινομαστε!!!

          • DisqussioneR

            Ούτε και παρασύρεται. Οπως ειπες δεν είμαστε πιτσιρίκια του δημοτικού. Ούτε και εκείνος είναι! (Από όσα εχω καταλάβει, όσο μπαινω εδω…)

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            δεν γνωριζω σε τι αναφερεσαι! γνωριζω οτι δεν εχουμε συμφωνες αποψεις.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            δεκτον και ευχαριστον οτι θελεις να πεσουν οι τονοι προχωροντας μπροστα ! ευγε !

  • Assurbanibal

    Τζάμπα λιτότητα κάνουμε τόσα χρόνια για το κwloευρώ…

    Αριστερή Κουφαλότσιπρω έπρεπε να μας βγάλεις όξω αμέσως μετά το δημοψήφισμα!

    • Lalakis – εν εέλδωρ

      εριξε τοσο κλαμμα με το αποτελεσμα του δημοψηφισματος που δεν ειχε ματια για την κοινωνια.
      (το εκανα αστειο, αλλα πραγματι πλανταξε)

    • paris georgiou

      Βάλε επιτέλους μια ταξη

      • Assurbanibal

        Ρε Πάρη εσένα έψαχνα τέτοιες ώρες… να βάλουμε μια τάξη αδερφέ!

        • paris georgiou

          Πρέπει να γίνει και αυτό χαχαχα

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Ενισχυσεις απ’εξω ψαχνεις φιλε μου; Μην εμπιστευεσαι ετσι ευκολα μαλλον κοιτανε το κορμι μας .χαχαχα!!!!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      επιτελους ξεκινας δειλα – δειλα να μιλας!!!

      • Assurbanibal

        Ζήτω ο Σώρας και τα 600δις!

        Καλά το πάω?

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          οχι ! εξαλου δεν ανηκω σε κανεναν ! καθοτι και αυτουνου που ανεφερες τα στραβα που παιφτουν στην αντιληψη μου τα επισημαινω!

          • Assurbanibal

            Έχει αντιπαθητικό ξύρισμα. Να το αναφέρεις κι αυτό…

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            εχει κι άλλα που δεν γραφονται δημοσιως.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            αναρτησα παλιο σχολιο μου για να μαθαινεις και να μην τον διαφιμιζεις οπως κανεις τωρα!

        • paris georgiou

          Χαρτί ατελείωτο Σωρας

          • Assurbanibal

            Μαρουλοπαραγωγός με ούμπαλα!

          • Γιώργος fs.
          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Γιατι Γιωργο και ο Κοσκωτας δεν ειχε; Εδω ενα δις εδωσε και σας εφερε τον Ρουμανο τοτε .Ποσο γρηγορα ξεχναει ο Ελληνας Γιωργο.

          • Γιώργος fs.

            Ο Ντέταρι Νάκη ήταν Ουγγαρέζος.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Ναι γι’αυτον Γιωργο δεν πειραζει η προελευση .Εγω το γεγονος ανεδειξα που τον πληρωσε 1 δις .

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Κατσε ντε μολις εφαγα τι με κανεις τωρα ; Θα με σκασεις χοχοχ!!!

          • Θαλασσόλυκος

            Για βράδυ ή για μεσημέρι Νάκη;

          • Assurbanibal

            Πρωϊνό μάλλον…

          • Θαλασσόλυκος

            Σάββατο σήμερα, οπότε δικαιολογείται.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Ουτε ξερω για να πω την αληθεια . Μη βαζεις και συ ιδεες τωρα. Ασσουρ που εισαι ;μας την πεσανε οι φιλοι.

    • Θαλασσόλυκος

      Θα είχε οδυνηρές συνέπειες γκούρουνε.. Καλύτερο θα ήταν να μην είχαμε μπει ποτέ…

    • Γιώργος fs.
      • Aναξ

        Η Καλαμιτυ τζειν δεν υποσχεθηκε φραγκα παντως.

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    Επ… !

    • Θαλασσόλυκος

      Χαλλόου Makis Northener (Βορίδης)!

    • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

      Καλως τον .Δωσε τα τοπικα νεα .

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Πολύ δύσκολο /STOP/ γράφω από Tablet που τώρα μαθαίνω /STOP/ Σούδα με βροχή και παγωνιά /STOP/
        Με κόλλησε κι γιός μου την γρίπη την τρομερή κι άντε να δουλέψεις στης θάλασσας τήν προσταγή ….!

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Δοξα Τω Θεω καρντασι ειμαι λιγο καλυτερα και πιστευω αν θελει ο Θεος να παω στην εκκλησια αυριο. Δεν μπορεσα να παω αυτες τις 3 ημερες τι να κανουμε;

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Γριππη -γριππη αλλα την ριμα με την πεταξες παλι ε;

  • Anna cy

    Τέτοιο συμβόλαιο δεν ξανα είδετε Άσχετο με το άρθρο αλλά σχετικό με Ελλάδα.Πριν λίγο διάβασα σε άλλο σάιτ Ελληνικό την πιο κάτω είδηση και γελούσα
    .ΜΕ ΤΙΤΛΟ
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ

    Ο δήμος Τροιζηνίας είχε υπογράψει με τον- Αρτέμη Σώρρα πληρεξούσιο για επενδύσεις 2.3 δις ευρώ
    Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμφωνία είχε και μεταθανάτια ισχύ ενώ επισφραγίστηκε με δαχτυλικά αποτυπώματα και σημάδια προσώπου. Όπως αναφέρεται Το έγγραφο βγήκε στην δημοσιότητα από το Ελληνικό κανάλι ( το ανέφερει).
    Οι υπογράφοντες αποδέχονται ότι απαιτείται μόνο θεματοφύλακας -Αρτέμης Σώρρας να υποβάλει το παρόν αυθεντικό έγγραφο σε οποιαδήποτε νόμιμη Ελληνική Αρχή ή σε οποιαδήποτε διπλωματική υπηρεσία των Ηνωμένων εθνών συνδεόμενο με ένα αντίγραφο του πιστοποιητικού γέννησης του ,το διαβατήριο του σε ισχύ και να παρουσιάσει τα εκ ΓΕΝΕΤΗΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΕΛΙΑ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ 6-7 ΧΙΛ.ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΜΑΓΟΥΛΟ,ΤΗΝ ΑΞΙΟΣΗΜΕΊΩΤΗ ΣΚΙΑ ΣΕ ΣΧΉΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΔΑΧΤΥΛΟΥ ΣΤΟ ΔΕΞΙ TOY ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ -ΑΓΚΥΛΩΣΗ (δεν κάμπτεται) ΛΌΓΩ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΤΟΥ ΗΛΙΚΙΑ

  • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

    μαγκες πρεπει να επιστρεψει η δημοκρατια(σαφως νοειται αμεση) γιατι
    το μπορδελο που βιωνουμε ειναι εμφανες!οι θεσμοι-νομοι-πολιτκοι-απαντες
    δημοσιοι φορεις-κληρικοι-δικαιοσυνη-σωματα ασφαλειας-φορολογικο-
    οικονομικο συστημα αξιων κλπκλπ ,,,, ολα μα ολα εχουν ξεφτηληστει και
    δεν νομιζω ο σωρρας να ειναι ο σωτηρας , που μιλα μεν για
    πολιτεια(δημοκρατια) αλλα την εχει τοσο ασαφη και θολη ως προς τις
    προεκτασεις της(αυτα που προανεφερα οτι εχουν ξεφτηληστει) που ειναι σαν
    να λεει μισολογα απλα και μονο για να προσελκησει κοσμακι στα γραφεια
    του!

    ο σωρρας απο την μια για τις αξιες των μετοχων(125 χρυσες
    λυρες μπορει να κανουν 600 δισ με την καθεστωτικη νοοτροπια τοκισμου και
    ανατοκισμου που ναι μεν ειδεχθης και αντιδεοντολογικη αλλα την
    επικαλειται ως νομιμη και αξια) επισημοποιει την καθεστωτικη
    δεοντολογια(αντιδεοντολογια) με το να επικαλειται νομιμοτητα των
    στοιχειων του που παραχθηκαν απο το καθεστως(δικαιοπρακτικα απο
    θεσμικους και εξωθεσμικους φορεις) και απο την αλλη αμφισβητει το ιδιο
    το καθεστως μεσω των λεγομενων του για την πολιτεια! δηλαδη ειναι οπως
    καποιοι φρονουν σωτηρας ή εκρεμες που ταλαντευεται? και αν ειναι εκρεμες
    ,,,,καποιος που να ειναι σταθερος στην δεοντολογια του και αντιθετος με
    το πειραμιδικκο μοντελο(ηγεμονικο μοντελο) δεν υπαρχει?

    και σχετικα με το θεμα της τραπεζας ανατολης αυτος εχει καπου 5-10 μετοχες οπως λεει και λεει
    οτι τις δωριζει στον λαο γιατι του ανηκουν(σωρρα) αντι να πει οτι τις
    επιστρεφει στον ελληνικο λαο γιατι ολες οι μετοχες της τραπεζας ανατολης
    ειναι ιδιοκτητος πλουτος του λαου!γιατι δεν εκανε το δευτερο οπου θα μπορουσε
    να αξιωσει και τις 280.000 μετοχες για τον ελληνικο λαο ,οπου και αν
    βρισκονται αυτες? ……αλλα προφανως δεν το εκανε(δεν εκανε το ορθο και πατριωτικο) γιατι περαν των αλλων
    δεν θα μπορουσε να το παιξει σωτηρας ?

    οσο για τα χαρτια που δειχνει ,,τα χαρτια που γενικα ειδα οτι φερει να εχει μια χαρα ειναι αλλα, ολα μα
    ολα βασιζονται σε νομολογια και δεοντολογια τοκισμου και ανατοκισμου
    που υπεκφευγει απο την φυσικοτητα(ανωμαλια μαθηματικη-λογικης) και το
    θεμα ειναι οτι ενω την συγκεκριμενη ανωμαλια την αποδεχεται(αποδεχεται
    το ιδιο το καθεστως στην ουσια) απο την αλλη μας μιλα για πολιτεια που
    δεν ειναι πολιτευμα ανωμαλιας! αρα τελικα τι επικροτει? την ανωμαλια ή
    την
    φυσικοτητα?μη ξεχνατε πως και τα μνημονια που υπογραψαν οι 300 και μετα
    το δημοψηφισμα , χαρτια καθεστωτικα ειναι και αυτα αλλα εχουν αξια
    φυσικοτητας ή αξια ανωμαλιας?

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      ετσι κυριοι σχολιαζω εγω για σωρρα ! ετσι εγω κυριοι δεν διαφημιζω σωρρα!

  • Αθηνά

    Είναι αναμενόμενη η διάλυση της Ε.Ε. από τότε που επήλθε η διεύρυνση της.Τα κράτη είναι έθνη και οι λαοί των εθνών θα απαιτήσουν την εθνική τους κυριαρχία.Η Γερμανία ανάλαβε τον ηγεμονικό ρόλο της Ε.Ε. κι αυτό ενοχλεί όλες τις χώρες,τους πολιτικούς και τους πολίτες των κρατών μελών.Η προσπάθεια της να κάνει τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου γερμανικές αποικίες μέσω του οικονομικού πολέμου θα είναι η αιτία να καταρρεύσει η ηγεμονία της και να διαλυθεί η ευρωπαϊκή ένωση.Είναι θέμα χρόνου.

    • Αθηνά

      Καλησπέρα!

      • DisqussioneR

        Καλησπέρα Αθηνά!

        • Αθηνά

          Καλησπέρα!!!!

    • DisqussioneR

      Λιτό και απέριττο, πλην άκρως εμπεριστατωμένο σχόλιο. Εύγε!

      • Αθηνά

        Ευχαριστώ!

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          μονο που αθηνα ουτε η γερμανια ειναι κρατος!απο οσο ακουγεται ως εταιρια χαρακτηριζεται και αυτη!παντως σε γενικες γραμμες ησουν αρκετα σωστα τοποθετημενη!

    • ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ

      Τελικα ειχε δικιο ο Αγιος Παισιος που οταν τον ρωτουσαν για την Ε.Ε. ελεγε οτι θα διαλυθει γιατι το αιμα απο τον β’παγκοσμιο ειναι ακομα νωπο….

      • DisqussioneR

        Είχε απόλυτο δίκιο, όχι μόνο γιατί όσα έλεγε ήταν θεόπνευστα, αλλά και γιατί έτσι ακριβώς είναι τα πράματα. Η Αθηνά είπε με μια απλή, κατανοητή και εμπεριστατωμένη προσέγγιση το ίδιο πράγμα. Τόσο απλά!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

        επειδη ειναι νωπο το αιμα θα διαλυθει? μα το να εχετε και λιγη σοβαροτητα δε βλαπτει!

        • Θαλασσόλυκος

          Όχι για αυτό τον λόγο, αλλά γιατί δε μπορεί να στεριωθεί πραγματική φιλία όταν έχεις αλληλοσκοτωθεί και είναι νωπές οι μνήμες φίλε.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            εννοεις να στερεωθει φιλια μεταξυ λαων υπηκοων σε ηγεμονιες?

  • Θαλασσόλυκος

    Ωραίος καιρός πάντως για τσιπουράκι. :)

    • DisqussioneR

      Ένα ίσον κανένα… Από δύο και πάνω ;-)

      • Θαλασσόλυκος

        Δύο πόδια έχουμε ως γνωστόν.

        • Θαλασσόλυκος

          Άλλοι είμαστε και τρίποδες (εσχωζ).

          • DisqussioneR

            Αυτοσαρκασμόζζζζ? χαχαχαχα
            Το «και πάνω» αναφερόταν ξεκάθαρα εκει ;-)

          • Spyros Spyropoulos

            Χα,χα,χα…..τοσο προσοντουχος………….

      • Αθηνά

        θα το αρχίσουμε λόγω καιρού?

        • Θαλασσόλυκος

          Ένα ποτηράκι είναι πολύ ωραίο. Όχι παραπάνω βεβαίως.

          • Spyros Spyropoulos

            Δυο ποτηρακια ειναι ο,τι πρεπει…………

        • DisqussioneR

          Οι κλιματολογικές συνθήκες είναι ο ρυθμιστής διαφόρων δραστηριοτήτων και οργανικών διεργασιών…. ;-)

          • Αθηνά

            Συμφωνώ,ξέρεις ότι δεν πίνω!

          • DisqussioneR

            Ξέρω πολύ καλά! Η «μέθη» δεν προέρχεται πάντα από το οινόπνευμα και μόνο ;-)

          • Θαλασσόλυκος

            Το γυροφέρνεις ωραία πάντως.

          • DisqussioneR

            Είναι θέμα χειρισμού φίλε ;-)

          • Θαλασσόλυκος

            Σωραίος!

          • Αθηνά

            Το έχει «πιάσει» το νόημα εδώ και πολύ καιρό!

          • Θαλασσόλυκος

            «και οργανικών διεργασιών»
            Όλο εκεί πάει ο νους σου!

          • DisqussioneR

            Μιλησα καθαρά για την υγεία (σωματική και ψυχική) μέσα από τις χημικές διεργασίες του οργανισμού (και όχι οργασμού που σκέφτηκες αειθαλές μυαλό). Σύμφωνα με τους αρχαίους σοφούς «οίνος ευφραίνει» καρδίαν! ;-)

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            οχι ακρατος ομως!

          • DisqussioneR

            Φυσικά, γι αυτό συμπλήρωναν το ένα ρητό με κάποιο άλλο: «παν μέτρον άριστον» ;-)

          • Αθηνά

            αχαχαχαχα

          • Αθηνά

            Εγω πως θα ευφράνω την καρδιά μου χωρίς αλκοολ?

          • DisqussioneR

            Εσύ, σαν άνθρωπος του πνεύματος, δεν έχεις χρείαν οινοπνεύματος !

          • paris georgiou

            Σοφο

          • paris georgiou

            Με τραγούδια Αθηνα

          • DisqussioneR

            Με χορό και με τραγούδια θα το ξημερώσουμε! ;-)

          • Θαλασσόλυκος

            Δεν πείθεις Πανάγο! P

          • DisqussioneR

            δώσε λινκ

          • Θαλασσόλυκος
          • DisqussioneR
          • Αθηνά

            “Ερχομαι να σε σωσω!

          • Αθηνά

            Ερχομαι*

          • DisqussioneR

            παρά τις ..τρικλοποδιές του ντισκάς (χαχαχα), έχω άλλο τρόπο να σου απαντησω ;-)

            http://image.prntscr.com/image/bb65e50848334bcfaffaf99536eeb1ad.png

          • Αθηνά

            Έχεις τον τρόπο να νικάς κάθε εμπόδιο:)

          • DisqussioneR

            Το τραγουδάκι μου θύμισες τωρα… Έχεις τον τρόπο…. ;-)

      • Spyros Spyropoulos

        Αυτο ειναι αυτονοητο……..

      • Γιώργος fs.
        • DisqussioneR

          χαχαχαχαχαχα

    • Spyros Spyropoulos

      Με καλο μεζεδακι, βεβαιως,βεβαιως!!! Μ’αρεσει πολυ ο καπνιστος τσιρος!

      • Θαλασσόλυκος

        Τσίρος;
        Το μεσημερι είχα γαύρο.

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          εγω πριν λιγο εφαγα τον μεζε ξεροσφυρι.

          • Θαλασσόλυκος

            εσχωζ! Χωρίς κάτι;

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            να το πιω τωρα λες;

          • DisqussioneR

            οχι εν ωρα υπηρεσίας!

          • DisqussioneR

            Χάθηκε και ο dl με τα σύντομα παραγγέλματα του εθνοφύλακα χαχαχα

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            δεν τον ειδα στους μπαναρισμενους παντως.

          • Θαλασσόλυκος

            Υπάρχουν μπαναρισμένοι στο 5γμα;

          • DisqussioneR

            Οχι, απότομα χάθηκε! Από μόνος του μάλλον θα σταμάτησε…

          • Αθηνά

            Εκτός αν έχει αλλάξει νικ

          • DisqussioneR

            Ναι, δεν αποκλείεται, αλλά δεν έχει φανεί κάνα τέτοιο νικ τόσο ανορθόγραφο χαχαχα
            Εκτός αν η …ανορθογραφια του ήταν «στοχευμενη»… τι να πω?

          • Αθηνά

            Στοχευμένη ήταν!

          • Θαλασσόλυκος

            Σωστός!

          • paris georgiou

            Δεν κάνει

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            ναυτικο τετοια εποχη μας εδιναν κονιακακι αλλα οι σφαιρες δεν ηταν στο οπλο ! χαχαχα

          • DisqussioneR

            χαχαχαχαχαχαχα ε τί!
            Βρε βύσμα κι εσυ σα τον τσιπρα…. Καλά λέει ο πατριώτης σου ότι πασοκίζεις χαχαχα

          • paris georgiou

            Άστο καλύτερα

          • Θαλασσόλυκος

            Εγώ όπλισα ήδη.

          • ΙΩΝ 1942

            TO KΡΑΣΙ …ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΙΝΕΤΕ ΞΕΡΟΣΦΥΡΙ (ΧΩΡΙΣ ΜΕΖΕ)…ΟΧΙ Ο ΜΕΖΕΣ …!!!
            ΑΝ ΟΜΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΖΕ…ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΩ…!!!

            ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ …ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ…!!!
            ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΗ …!!!

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            Χρονια πολλα Ιων, αστειευομαι!

      • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

        Γιατι ο κολιος στο λαδοξυδο δεν σε κανει; Με παστουρμα και χταποδι στο λαδοξυδο με τουρσι απο τα χερακια μου; Λιγο κεφαλισιο ελιτσες κλπ. Τα λεω τωρα που λιγο -λιγο υπαρχουν σε λιγο θα φανταζουν σαν απιαστο ονειρο.Ιδωμεν Μεγας ο Θεος των Χριστιανων.

        • Spyros Spyropoulos

          Ελεος Νακη……ελεος!!! Μας τρεχουν τα σαλια!!!

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            δεν ηθελα να πω κατι …

        • Assurbanibal

          Ο συνάδελφος Νάκης εβρίσκεται σε μαγειρικό οίστρο!

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Ωχ-ωχ δεν μπορω προεδρε θα πεσω κατω .Αχ πολυ γελαμε κατσε να μη μα βγει ξυνο.

    • Γιώργος fs.
  • Γιώργος fs.
  • Θαλασσόλυκος

    Σκεπτόμενε Έλληνα εμφανίσου!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

      δεν ξερω ποιον περιμενεις αλλα εγω παντως σε λιγο θα σας καληνυχτησω!

      • Θαλασσόλυκος

        Κάτσε πού πας;

        • DisqussioneR

          Μάνα θα παω στα καράβιααααααα

        • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

          δεν βλεπω εδω να μπορω να κανω και αλληλοεπικοδομητικο διαλογο και επειδη στα σαιτ γενικα(οπου υπαρχει diskus) υπαρχει αυτο το προβλημα με καποιους που σκοπιμα σχολιαζουν ασημαντα(τρολαρουν) ενδεχομενως να παω αλλου και να αρθρογραφω(οπου να ειναι βεβαιοι καποιοι πως δεν υπαρχει περιπτωση να μας την λενε για ανορθογραφια και ελειψη συντακτικου) !!!

          • DisqussioneR

            εχει και δικό της σάιτ η ρεπούση? Δεν το γνώριζα…

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            δεν με ενδιαφερουν τα ερωτικα σου ή οτι αλλο σου ειναι η συγκεκριμενη! και πρωτιστως παροτι ξεκαρφωτος εισαι και εκτος θεματος!

          • DisqussioneR

            Αυτό τώρα πως σου ήρθε? Μάλλον δεν κατάλαβες το υπαινικτικό μου σχόλιο για την ανορθογραφία που είπες ότι δε σε ενδιαφέρει… Τα ίδια γράμματα θα ξερεις με αυτήν φαίνεται ;-)
            Ενιγουέιζζζ που λέμε κι εμείς στο χωριό μου, όλα οκ!

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παραγοντας Χ

            μα αυτο ειναι το θεμα , ακατανοητο αυτο που υπενισσεσαι και δεν το λες με απλα λογια !λες και θα πρεπει να ξερουμε ποια ειναι η ρεπουση , τα της ρεπουσης και τι θες να πεις με αυτο που προειπες !

  • Θαλασσόλυκος

    Νεο θεμα και δεν μιλατε;;

  • Lalakis – εν εέλδωρ
    • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

      Νεβερ μαιν.

  • Anna cy

    Τον δρόμο του Exit τον έδειξε ο Σόιμπλε απειλώντας την Ελλάδα για να εκβιάσει.Άνοιγε λάκκο αλλά ήτανε τον δικό του. Αφού όταν του κάνει κέφι του Σόιμπλε θα δείχνει στις χώρες την πόρτα διαλέγουν μόνες τους την εθελούσια έξοδο αξιοπρεπώς.

    • Lalakis – εν εέλδωρ

      για να εκβιασει τους Ελληνες πολιτες ηταν αυτο το show, οχι τους πολιτικους.
      αυτους τους λεει λεξη προς λεξη τι να κανουν.

      • DisqussioneR

        +10000000000000

      • Anna cy

        Διάβασα σήμερα άρθρογράφο μας από Αμερική ότι στο παιχνίδι για την λύση του Κυπριακού τώρα μπήκε και η Μέρκελ-Σόιμπλε .Η υπερκινητικότητα στο κυπριακό ενόψει μάλιστα της συνάντησης στη Γενεύη τείνει να εξελιχθεί σε ζωντανό εφιάλτη της Αθήνας και της Λευκωσίας .Ακριβώς επειδή η ανάμειξη του Βερολίνου γίνεται με την μονοσήμαντη διάσταση εξυπηρέτησης της Άγκυρας .Και επειδή οι Γερμανοί δυνάστες της Ενωμένης Ευρώπης είναι σε θέση να εκβιάσουν την γονατισμένη Ελλάδα προκειμένου να εκχωρήσει εθνική επιρροή και να πολεμήσει κόκκινες γραμμές δεκαετιών, να συναινέσει στην κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας οδηγώντας τον Ελληνικό λαό σε ένα μέλλον αβέβαιο και επικίνδυνο. Επίσης σε συνέντευξη του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Ευρωβουλευτή του Σύριζα Στέλιος Κούλογλου είπε ότι το πιο μεγάλο και σημαντικό μας χαρτί είναι το Κυπριακό .Η Ελλάδα έχει λόγο και είναι παίκτης.Αν λυθεί το Κυπριακό θα αποφορτίσει τη σχέση μας με την Τουρκία γιατί θα της δώσει την ευκαιρία να παίξει ένα Ευρωπαϊκό ρόλο και να μπει κατά κάποιο τρόπο στην Ευρώπη από την πίσω πόρτα.Επιπλέον μια τέτοια εξέλιξη θα δώσει θετικά σημάδια στους Ευρωπαίους και είμαι πεπεισμένος ότι θα συμβάλει σε μια πιο θετική στάση του Βερολίνου απέναντι στα οικονομικά μας όπως η διαδικασία της αξιολόγησης .Ο Ευρωβουλευτής αυτός πουλά και πουλιέται για μια ελπίδα να μαλακώσει η Μέρκελ και Σόιμπλε

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Σε ειπα Αννουλα μου μη δινεις σημασια .Ολα θα γινουν κατα την προρρησιν του Αγιου Παϊσιου.

          • Anna cy

            Θα γίνουν όλα αυτά αλλά μέχρι εκεί θα βιώσουμε πολλές άσχημες καταστάσεις.Η Ελλάδα δεν θα δεχθεί νομίζω να μας πουλήσει για 30 αργύρια.Εγώ έχω πίστη στον θεό ο οποίος ποτέ δεν με απογοήτευσε.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Η Ελλαδα αυτη καθ’εαυτη οχι Αννουλα μου πως μπορει η μαννα να προδωση το παιδι της; .Αλλα οι μασωνοι πολιτικοι της ειναι επιφοβοι για ολα ,αλλα εκει παρεμβαινει Το Στιβαρο Χερι — Η Κραταια -Χειρ Του Κυριου και ανατρεπει ολους τους φαυλους σχεδιασμους των Εβραιομασονωσιωνιστων παναθεμα τους.

          • Anna cy

            Ει ο θεός μεθ΄ημών ουδείς καθ΄ημών

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Ετσι ακριβως ,πουλακι μου.

          • Anna cy

            Τι κάνετε εκεί παγώσετε ; Ο βαρύς Χειμώνας συνήθως μας έρχεται πάντοτε από Ελλάδα.Βροχές και χιόνια πολλά.Είναι ευλογημένες διότι εμάς στέρεψαν οι φράκτες.Αγοράζουμε Ελληνικό εμφιαλωμένο για πόσιμο

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Τωρα εχει εναν πολυ ωραιο ηλιο με -1 βαθμο. Καταλαβαινεις τι εχει να γινη αποψε

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            https://uploads.disquscdn.com/images/bcc6d7dd4a5a68a3c02b302bee458deac1374d496510d16aad42a3495319ee4e.jpg Δεν ξερω αν απεδωσε η μικρουλα η ΝΙΚΟΝ που με επεσε και 2 φορες κατω ,αλλα τελος παντων προσπαθησα.

  • ROUA

    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΕΛΙΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ……

  • ARCO ARCO

    H EE ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ-ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΝΩ ΤΑ ΜΕΛΗ ΕΙΝΑΙ 27 ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΝΑΙ 12 ΤΡΙΛΑΜΠΕΣ-ΑΠΛΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ EURABIA ΜΕ ΝΕΑ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΣΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΜΕΝΟ ΛΟΓΩ ΧΡΕΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΙΟ ΠΛΛΛΑ ΑΤΟΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΣΤΗΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟ….ΠΛΗΘΩΡΙΖΟΥΜΕ

  • FrendiePappas

    Καλά βρε άθλια πατσαβούρια… τώρα γίνατε ξαφνικά όλοι σας προφήτες!!! Τόσο καιρό εξαθλιώνετε την Ευρώπη με τις πολιτικές λιτότητας που επιβάλλατε με σκοπό τη πλήρη υποταγή της στα δικά σας συμφέροντα… τι περιμένατε λοιπόν;;;!!! να μείνουν με σκυμμένο κεφάλι οι μη Γερμανοί Ευρωπαίοι πολίτες;;;!!! Όχι μόνο θα διαλύσει η Ε.Ε. αλλά θα πληρώσετε πολύ άσχημα την αλαζονεία σας!!! Θα πληρώσετε πολύ περισσότερα από ότι αρπάξατε αυτά τα χρόνια, για να μπορέσετε να εξαγοράσετε μελλοντικούς συμμάχους!!! Για φίλους δε… δεν το συζητάμε!!! Τους χάσατε οριστικά εξαιτίας του ότι αποδείξατε περίτρανα ότι η γερμανική νοοτροπία των δύο παγκοσμίων πολέμων ουδέποτε έφυγε από το άρρωστο μυαλό σας!!!

  • Κωνσταντινος Χατζης

    Αφου η ΕΕ εγινε για την Γερμανια και την Εβραιοαμερικανογερμανικη Μασονια να διαλυθει να παει στον αγυριστο χωρις επιστροφη για ν γλυτωσουμε εμεις.Κατα διαβολου αυτοι και οι δικοι μας που μας οδηγησαν με μαθηματικη ακριβεια στην καταστροφη,

Δημοφιλή άρθρα

105
Έρχεται μεγάλη σφαγή- Ταξιδιωτική οδηγία ΗΠΑ, Ισραήλ, Ρωσίας: «Εγκαταλείψτε αμέσως την Τουρκία» - Πλήγμα λίγο πριν την επίσκεψη Ρεξ Τίλερσον

Ταξιδιωτική οδηγία για την Τουρκία εξέδωσαν οι Αρχές των ΗΠΑ, του Ισραήλ ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα εκδώσει και η


38
ΕΚΤΑΚΤΟ: Βρέθηκε οπλισμός κρυμμένος σε τέμενος σε χωριό της Ξάνθης - Στον εισαγγελέα ο ιμάμης - Επιβεβαιώνεται η δράση της ΜΙΤ

Άρχισαν τα όργανα όπως έγραφε εδώ και καιρό το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ, καθώς εντοπίστηκε οπλισμός σε τέμενος του μειονοτικού οικισμού της Ηλιόπτερας Ξάνθης


242
EKTAKTO: Ο Β.Πούτιν "πάγωσε" την πώληση των S-400 στη Τουρκία - "Μας εξαπάτησε η Ρωσία" λένε οι Τούρκοι - Βγάζουν το στόλο τους οι Τούρκοι ταυτόχρονα σε Αιγαίο και Μαύρη θάλασσα - Προεόρτια «πολεμικών επιχειρήσεων»;

Aπό το κακό στο χειρότερο οι ρωσοτουρκικές σχέσεις: Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, το Κρεμλίνο "πάγωσε" την πώληση στην Τουρκία των


Πιο σχολιασμένα άρθρα

242
EKTAKTO: Ο Β.Πούτιν «πάγωσε» την πώληση των S-400 στη Τουρκία – «Μας εξαπάτησε η Ρωσία» λένε οι Τούρκοι – Βγάζουν το στόλο τους οι Τούρκοι ταυτόχρονα σε Αιγαίο και Μαύρη θάλασσα – Προεόρτια «πολεμικών επιχειρήσεων»;

Aπό το κακό στο χειρότερο οι ρωσοτουρκικές σχέσεις: Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, το Κρεμλίνο «πάγωσε» την πώληση στην Τουρκία των

27 Μαρτίου 2017 8:39 μμ


242
Ρωσική ασπίδα προστασίας στην Τεχεράνη – Το Ιράν δίνει βάσεις στη Μόσχα – O B. Πούτιν στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα σε Τουρκία και Ισραήλ: «Οι κανόνες του παιχνιδιού αλλάζουν»

 του Ανδρέα Μουντζουρούλια Ανοίγει τα αεροδρόμια και τις στρατιωτικές βάσεις της χώρας του για τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις ο Ρουχανί

28 Μαρτίου 2017 8:12 μμ


242
Η Αρμενία στοχοποίησε με Iskander Αζερμπαϊτζάν και Τουρκία – Ραγδαία επιδείνωση των ρωσοτουρκικών σχέσεων σε όλα τα μέτωπα

Απειλή πολέμου από την Αρμενία στο φως της ραγδαίας επιδείνωσης των ρωσοτουρκικών σχέσεων που υπάρχει σε όλα τα επίπεδα: Ο

27 Μαρτίου 2017 6:33 μμ