Επιστήμη

«Ναι, το σύμπαν δημιουργήθηκε από τον Θεό» - Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι υπάρχει απόδειξη

Χιλιάδες επιστήμονες ανά τον κόσμο ισχυρίζονται ότι έχουν πλέον και  επιστημονικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από τον Θεό και όχι τυχαία απλά από την φύση .

Παρά τις ισχυρές αξιώσεις από  άθεους συναδέλφους τους , μια άλλη σημαντικά μεγάλη μερίδα επιστημόνων  αναφέρει ότι υπάρχουν πλέον επιστημονικά στοιχεία που  υποστηρίζουν ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από το Θεό , ενώ για πρώτη φορά χιλιάδες επιστήμονες ισχυρίζονται ότι υπάρχει απόδειξη ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από το μηδέν .

Μπορεί η επιστήμη,  η οποία εγκρίνει το λόγο και τα αποδεικτικά στοιχεία, και να  καταγγέλλει την πίστη και τη θρησκεία, πραγματικά να αποδείξει ή να διαψεύσει την ύπαρξη του Θεού;

Μπορούν  αξιοσέβαστοι  επιστήμονες οι οποίοι είναι «πρωταθλητές του αθεϊσμού να αλλάξουν γνώμη;

Μπορούν τα έργα του  δημιουργού  του σύμπαντος να κινηματογραφούνται  σε βίντεο;

Σύμφωνα με αυτούς τους επιστήμονες , υπάρχουν πλέον  επιστημονικά στοιχεία ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από μια ανώτερη θεϊκή δύναμη  και η επιστήμη έχει την απόδειξη ότι το σύμπαν είναι απόλυτα  έξυπνα σχεδιασμένο.

Ο  Άγγλος φιλόσοφος και ο πιο διάσημος άθεος  Antony Flew ήταν αρκετά γενναίος για να παραδεχτεί ότι είχε κάνει λάθος. Ο ίδιος ανακοίνωσε ότι μετά την εξέταση της πιο πρόσφατης επιστημονικής έρευνας του  ήταν σίγουρος ότι κάποιο είδος ανώτατης νοημοσύνης πρέπει να έχει δημιουργήσει το σύμπαν. Με λίγα λόγια, βάσει επιστημονικών στοιχείων, απέδειξε την ύπαρξη του Θεού. Σε βίντεο με  τίτλο «Ανακαλύφθηκε ο Θεός» , ο ίδιος δήλωσε :

«Σκέφτομαι έναν Θεό πολύ διαφορετικό από το Θεό της χριστιανικής πίστης και μακράν από το Θεό του Ισλάμ, επειδή και οι δύο απεικονίζονται ως παντοδύναμοι  δεσπότεςν. Θα μπορούσε να είναι ένα πρόσωπο με την έννοια ενός όντος που έχει νοημοσύνη και ένα σκοπό, υποθέτω. Έρευνα μου στο DNA μου είχε δείξει,  την σχεδόν απίστευτη πολυπλοκότητα των ρυθμίσεων που απαιτούνται για την παραγωγή της ζωής, υπάρχει και εκεί αυτή η ανώτερη νοημοσύνη η οποία  έχει εμπλακεί».

Ο Ισραηλινός επιστήμονας Gerald Schroeder, από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης  με πάνω από τριάντα χρόνια εμπειρίας στον τομέα της έρευνας και της διδασκαλίας, υποστήριξε η επιστήμη έχει αποδείξει την ύπαρξη του Θεού, όπως περιγράφεται στη Γένεση.

Σε ένα βίντεο διάρκειας πέντε λεπτών, ο Schroeder  απέδειξε ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από το τίποτα με την «δύναμη της φύσης» όπως  περιγράφεται  ακριβώς  στην Γένεση και την  Αγία Γραφή.

Στη συνέχεια, το 2015, μια εικόνα που ελήφθη από ένα ειδικό τηλεσκόπιο της NASA  πυροδότησε εικασίες ότι ο Θεός είχε "ανακαλυφθεί" 17000 χρόνια φωτός μακριά.

Η εφημερίδα  Sunday Express ανέφερε:

« Το   φασματοσκοπικό  τηλεσκόπιο Array του Ευρωπαϊκού  Οργανισμού του Διαστήματος  ή NuSTAR  είχε ως στόχο ένα πάλσαρ (ή αστέρα νετρονίων) που ονομάζονταν  PSR B1509-58 το έχει διαθέτει μια εντυπωσιακή  απόσταση από τη Γη. Αυτό που στάλθηκαν πίσω ήταν ένα φασματικό  όραμα ενός τεντωμένου χεριού, που έχει γίνει γνωστή ως το Χέρι του Θεού. Το «χέρι» πιστεύεται ότι είναι τα απομεινάρια του αστεριού που μετατράπηκε σε σουπερνόβα και απέβαλε  ένα τεράστιο σύννεφο από υλικό δημιουργώντας το  πάλσαρ PSR B1509-58 στο πέρασμά του.

Πρόσφατα, ο Michio Kaku, θεωρητικός φυσικός στο City College της Νέας Υόρκης, γνωστός ως ένας από τους προγραμματιστές της επαναστατικής θεωρίας των χορδών περιγράφει πώς όλα τα σωματίδια είναι πραγματικά δονούμενες χορδές, και πώς αυτές οι χορδές διαδίδονται μέσα στο χώρο και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη της Ανώτατης Ύπαρξης, την οποία περιέγραψε ως την δράση μιας δύναμης «που κυβερνά τα πάντα».

«Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι βρισκόμαστε σε έναν κόσμο που γίνεται από τους κανόνες που δημιουργήθηκε από μια ανώτατη ευφυΐα. Πιστέψτε με, όλα αυτά που ονομάζουμε ευκαιρία σήμερα δεν έχουν  πια νόημα. Για μένα είναι σαφές ότι υπάρχουμε σε ένα σχέδιο το οποίο διέπεται από τους κανόνες που δημιουργήθηκαν, και διαμορφώνεται από μια καθολική νοημοσύνη και όχι τυχαία. Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι ο Θεός είναι ένας μαθηματικός. Το μυαλό του Θεού, πιστεύουμε, είναι κοσμική μουσική, η μουσική των χορδών αντηχούν μέσω 11-διαστάσεων στο υπερδιάστημα».

Υπάρχουν επιστήμονες οι οποίοι πριν ενώ ήταν άθεοι και δεν πίστευαν σε τίποτα τώρα μετατράπηκαν σε πιστούς οπαδούς της ύπαρξης του θεού,  γινόμενοι οι ίδιοι πιο ένθερμοι και από τους πιστούς κοινούς θνητούς εδώ στην γη.