Πανικός στη Ρωσία: Τηλεοπτική σειρά αφιερωμένη στη ζωή της Ελληνίδας αυτοκράτειρας της Ρωσίας Σοφίας Παλαιολόγου σπάει κάθε ρεκόρ – Στο Βυζάντιο «βλέπουν» τον εαυτό τους οι Ρώσοι (Βίντεο)

Δημοσίευση: 2 Δεκεμβρίου 2016, 1:10 μμ | Ανανέωση: Δεκεμβρίου 2, 2016 στις 1:22 μμ

Για πρώτη φορά στην ιστορία του ρωσικού κινηματογράφου  και της τηλεοπτικής βιομηχανίας αφιερώνεται μια ολόκληρη ιστορική σειρά για την Ελληνίδα αυτοκράτειρα  Σόφια Παλαιολόγου,ανιψιά του τελευταίου αυτοκράτορα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας του Κωνσταντίνου ΙΑ και  γιαγιά ενός πραγματικά στυγνού Ρώσου Τσάρου του περιβόητου Ιβάν του Τρομερού. Αξίζει να δείτε το βίντεο παρακάτω.

Η αντίδραση που προκάλεσε στους τηλεθεατές  είναι ποικίλες , όπως  υπερηφάνεια, κάποιοι το είδαν σαν μια επιτυχημένη προσπάθεια να αναδημιουργηθεί μια σειρά ανάλογη του «Βοργία», πάντως η πλειοψηφία των Ρώσων έχει καθηλωθεί από την παρουσία μια τόσο σπουδαίας για την ρωσική ιστορία γυναίκας η καλύτερα βυζαντινής πριγκίπισσας  .

Το πρόβλημα είναι ότι τον XV αιώνα, δεν υπάρχουν  ιδιαίτερα πολλά  στοιχεία για ιδιωτική ζωή της Σοφίας Παλαιολόγου. Ως εκ τούτου, ακόμη και ο καλύτερος σκηνοθέτης θα έπρεπε να ανακαλύψει και κυριολεκτικά να «ακουμπήσει» όλες τις ιστορικές λεπτομέρειες.


Ο διευθυντής παραγωγής Alexei Andrianov είπε ότι το πρόβλημα της αναπαραγωγής  όλων των γεγονότων όπως ήταν στην πραγματικότητα, δεν ήταν εύκολο πράγμα. «Επιπλέον, κανείς δεν ξέρει στα σίγουρα, και δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το τι συνέβη στο XV αιώνα, και εξακολουθεί να υπάρχει ένα μικρό κενό για την περίοδο εκείνη», τόνισε ο Andrianov.

Οι πρώτες εντυπώσεις πάντως είναι πολύ θετικές αναφέρει ο συγγραφέας, ιστορικός, και αρχισυντάκτης των προγραμμάτων του καναλιού Ορθόδοξη TV «Κωνσταντινούπολη» Michael Tyurenkov.

«Το γεγονός ότι το κανάλι « Ρωσία -1 » στην prime time διαθέτει μια ιστορική τηλεοπτική σειρά, η οποία αποτελεί  ένα από τα βασικά γεγονότα της εθνικής μας  ιστορίας, δεν μπορεί παρά να μας κεντρίζει το ενδιαφέρον . Είμαι βέβαιος ότι, την εποχή της απαρχής της δημιουργίας του ρωσικού κράτους-πολιτισμού, κληρονομήσαμε την χριστιανική αυτοκρατορία των Ρωμαίων (Βυζάντιο), και την θεωρία της γέννησης της Τρίτης Ρώμης, κάτι που θα πρέπει να έχει την ευρύτερη δυνατή κάλυψη, όχι μόνο στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, αλλά και στον κινηματογράφο.Έτσι ενθαρρύνουμε και τους Ρώσους πολίτες για την περαιτέρω μελέτη αυτής της ενδιαφέρουσας περιόδου στην ιστορία της πατρίδας μας»,  κατέληξε ο  Tyurenkov.

Μετά το θάνατο του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου, Θωμά Παλαιολόγου (πατέρας της Σόφιας,  η οικογένειά του κατέφυγε στην Κέρκυρα και από εκεί μετακόμισε στη Ρώμη και εντάχθηκε στην Καθολική πίστη.


Στη Ρώμη, άμεσος κηδεμόνας της  Σοφίας Παλαιολογίνας διορίστηκε ο  Καρδινάλιος Βησσαρίων της Νίκαιας από τον  Πάπας Σίξτος IV.  Ο εν λόγω Καρδινάλιος ήταν υποστηρικτής της «ένωσης», δηλαδή των Καθολικών και των Ορθοδόξων Χριστιανών κάτω από την εξουσία του Πάπα.

Η Σοφία Παλαιολογίνα  ανατράφηκε  μέσα στο πνεύμα της Ουνίας..αλλά παρόλα αυτά αμέσως μετά τη διέλευση των συνόρων της ρωσικής επικράτειας ανακοίνωσε την δέσμευσή της στην αληθινή  Ορθοδοξία, στην οποία βαφτίστηκε και βοήθησε και τον άντρα της  να πάει προς τη σωστή κατεύθυνση, και να μην είναι  επιρρεπής στην  Εκκλησία των Ουνιτών.

Η σειρά εμφανίζει  επίσης την «γνήσια» αγανάκτηση  των πιστών πολιτών  στην προσπάθεια να μείνει η Μόσχα ενωμένη θρησκευτικά .

Αλλά η σκηνή στην οποία το πλήθος μπλοκάρει το δρόμο στον ερχομό της Σόφιας στη Μόσχα, για μια ακόμη φορά δείχνει πως αυτοί οι  άγριοι άνθρωποι ήταν απλά  ηθικά  άφθαρτοι και πιστοί Ορθόδοξοι.

Επιπλέον, οι Ρώσοι ιστορικοί σημειώνουν ότι αυτή η κίνηση αυτή  δεν ήταν μια επίθεση στην πριγκίπισσα Σοφία, αλλά ανάγκασε την ίδια να εκφράσει αμέσως  στην πόλη την δέσμευση της στην Ορθόδοξη πίστη.

Αν και δεν υπάρχει βιβλιογραφία για την ακριβή ημερομηνία γεννήσεώς της, οι μετέπειτα ημερομηνίες των διαφόρων φάσεων της ζωής της την ορίζουν στα 1455. Θυγατέρα του Θωμά Παλαιολόγου (ο νεωτέρος από τα έξι τέκνα του αυτοκράτορα Μανουήλ Β΄ Παλαιολόγου) και της Αικατερίνης Ζακκαρία (κόρη του πρίγκιπα Κεντυρίωνα Ζακκαρία της Αχαΐας), βαφτίσθηκε στο Μυστρά και πήρε το όνομα Ζωή.


Ο πρόωρος θάνατος των γονέων της, του Θωμά στην Ιταλία και της Αικατερίνης στην Κέρκυρα, την άφησαν ορφανή με αποτέλεσμα να αναλάβει την κηδεμονία της ίδιας και των δύο αδελφών της, Ανδρέα Παλαιολόγου και Μανουήλ Παλαιολόγου, ο Ρωμαιοκαθολικός καρδινάλιος Βησσαρίων.

Ο Βησσαρίων υπήρξε φίλος του πατέρα της και στενός συνεργάτης του Πάπα Πίου Β´ και των μετέπειτα Ποντίφικων. Φρόντισε ώστε τα παιδιά του Θωμά να ασπασθούν το ρωμαιοκαθολικό δόγμα, όπως το είχε ασπασθεί και ο πατέρας τους σε ένδειξη ευγνωμοσύνης προς τον Ποντίφικα, ο οποίος είχε αναλάβει τη συντήρησή του χορηγώντας του 4.000 δουκάτα ετησίως.

Ο Πάπας Παύλος Β”, θέλοντας να προσεταιρισθεί τους Ορθόδοξους Ρώσους στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, μετά από επίπονες και σκληρές διαπραγματεύσεις δύο και πλέον ετών, πέτυχε να ευοδωθεί το συνοικέσιο της Ζωής με τον μεγάλο πρίγκιπα της Μόσχας, τον Ιβάν Γ΄, ο οποίος ήταν στην πραγματικότητα ηγεμόνας της Μοσχοβίας.

Έτσι η Ζωή αναχώρησε για το μεγάλο ταξίδι προς τη Μόσχα, που διαρκούσε την εποχή εκείνη περί τους έξη μήνες, και με την άφιξή της στην πρώτη ρωσική πόλη, το Πσκοφ, διακήρυξε ότι επανέρχεται στην Ορθοδοξία και «μεταβαφτίσθηκε» σε Σοφία, που θύμιζε περισσότερο Βυζάντιο.

Παντρεύτηκε τον Ιβάν Γ΄ στις 12 Νοεμβρίου 1472 στο Κρεμλίνο. Στο μακρινό αυτό ταξίδι της την ακολούθησε πλήθος εκπεσόντων αρχόντων της άλλοτε κραταιάς Ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, οι οποίοι εκρωσίσθηκαν και κατέλαβαν υψηλά αξιώματα στη ρωσική διοίκηση.

Απέκτησε ένδεκα παιδιά, εκ των οποίων μόνο τα επτά επέζησαν. Ο πρωτότοκος Βασίλι Γ΄ έμελλε να γίνει ο διάδοχος του Ιβάν μετά από σκληρό αγώνα της μητέρας του Σοφίας, προκειμένου να αποκλείσει από το θρόνο τον εγγονό του συζύγου της από προηγούμενο γάμο του, τον Ντμίτρι.

Η Σοφία εισήγαγε το βυζαντινό τυπικό στο ρωσικό θρόνο, φρόντισε να καλέσει Ιταλούς αρχιτέκτονες να κτίσουν ναούς και τα τείχη του Κρεμλίνου, όπως υπάρχουν και σήμερα, και κυρίως να ανοικοδομήσουν το πολυεδρικό ανάκτορο (Грановитая палата), το οποίο και σήμερα υποδέχεται τους ξένους ηγέτες, που επισκέπτονται τη Μόσχα.

 

%d1%81%d0%be%d1%84

%d1%84%d0%b8%d0%bb%d0%b8%d0%bf

 

  • dl506218

    ωχχχ

    • Lalakis – εν εέλδωρ

      οργασμος ή παγωμενο πλακακι;

      • dl506218

        χα χα χαχαχαχα

      • dl506218

        τους τσακισα με το πετρελαιο εχθες

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          εβγαλες μηνιατικο;

          • dl506218

            μηνιατικα

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            χαιρομαι!

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            καλα… με φυστικια ζεις τον μηνα; :-)

          • dl506218

            ναιιιι

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            πολυ θρεπτικα! κι εγω τρελλαινομαι για φυστικοβουτηρο.

          • dl506218

            ταχινι με μελι

          • dl506218

            ανεμομαζωματα……………….

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ…
    ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ.

    • dl506218

      οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν προσκυνανε ουτε θεους ουτε ανθρωπους

      • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

        ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ…

        • dl506218

          Προσκυνείν ώσπερ έν τοίς βαρβάροις

        • dl506218

          Ούποτε… υπό ζυγόν δύσλοφον αυχνένα θήσω, ούδ’εί μοι Τμώλος έπεστι κάρη

        • Πατερ Αθανασιος

          ΓΙ” αυτό εφτασαν να προσκυνουν τα ζωα.

  • Proud to be Greek

    Και ΑΥΤΟ το ντοκυμαντέρ θα είχε δημιουργήσει «πανικό» στην Ρωσία, αλλα απαγορεύτηκε για να μην διαταραχθούν οι σχέσεις Ρωσίας – Τουρκίας (η οποία έπειτα τους έριξε αεροσκάφος για παραβιάση 17» και λίντζαραν τον πιλότο)
    «Τουρκία – η κατάρα του κόσμου»

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    Der Stürmer – Μεγάλη Ελλάς…
    ΑΥΤΟΣ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ…

    • Ίυγξ Δρυς

      έχει και από την άλλη μεριά :P

      • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

        ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΛΑΚΑΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΡΑ??…

        • Aναξ

          Στο βορρα ? πες σε ποια περιοχη σε ενδιαφερει να το ψαξουμε.

          Στους κοντινους μας χωρους, το Βυζαντιο επανεποικιστικε με Λακεδαιμονιους αποικους , που μετεφερε ο στρατηγος Παυσανιας, μετα τη μαχη των Πλαταιων.
          Ο Κωνσταντινος Πορφυρογεννητος τον 10ο αιωνα, στο Περι θεματων, σημειωνει δε τη Σελγη, πολη ανατολικα της Ατταλειας, ως αποικια Λακεδαιμονιων.(https://el.wikipedia.org/wiki/Σέλγη

          ( Ασχετο η μανα του Καζατζιδη καταγωταν από την Αλάγια https://el.wikipedia.org/wiki/Αλάγια
          μας αδικει ο παραπανω χαρτης)

        • Ίυγξ Δρυς

          οι αποικίες δεν λένε και πολλά εγώ μιλάω για αυτόχθονες

    • dl506218

      μικρος παλι

      • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

        ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ…

        • dl506218

          ναι

    • Μανος Ελλανιος

      Παγκοσμιος πολιτισμος ειναι αδελφε, το οτι δεν εχει επισημοποιηθει ακομα ειναι αλλοι οι λογοι και οταν θα ερθει η ωρα αυτη μην αποδειχθει οτι ειναι και Συμπαντικος!!!

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Για να μην ξεχνιόμαστε…

    Ρωμανός Διογένης – Πορφύρα και Αίμα –
    ΥΕΝΕΔ 1977-1978

    Αίσχος!
    Ντροπή στα γραικύλικα σκυλιά που διέγραψαν αυτό το εθνικό έπος.
    ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ!
    ΚΑΝΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ.

    • dl506218

      ΥΕΝΕΔ ΑΘΑΝΑΤΗ

    • Πητ Ωγειρος

      τα πασόκια την έσβησαν

  • Sanelikos Extremistis

    Εκτός απο youtube την σειρά μπορούμε να την βρούμε πουθενά αλλού;

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    Ο κρυμμένος θησαυρός των Αντικυθήρων στην αποθήκη του Μουσείου. 24 αγάλματα αρχαίων θεών και του Οδυσσέα. Βρέθηκαν στο ναυάγιο και δεν εκτέθηκαν ποτέ (φωτογραφίες)

    Ποιος είπε ότι για να βρούμε τον θησαυρό που κρύβεται σε βάθος 55 μ. στον βυθό της θάλασσας στην ανατολική ακτή των Αντικυθήρων είναι απαραίτητος ο εξοπλισμός (μάσκα, βατραχοπέδιλα και μπουκάλες οξυγόνου) ή ακόμη καλύτερα το υπερσύγχρονο Εxosuit που έφθασε από την αντίπερα…

    Το διαβάσαμε από το: The Secret Real Truth http://thesecretrealtruth.blogspot.com/#ixzz4RgKXOi3y

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    Οι ήττες της Τουρκίας στην Τελαφάρ, το Σιντζάρ και την Αλ Μπαμπ και οι «λεονταρισμοί» της εναντίον Κύπρου και Ελλάδας – Η ανάγκη αποτροπής (Βίντεο)…
    http://www.eleysis-ellinwn.gr/el/stratiotika/oi-ittes-tis-tourkias-stin-telafar-to-sintzar-kai-tin-al-mpamp-kai-oi-leontarismoi-tis-enantion-kuprou-kai-elladas-i-anagki-apotropis-binteo.html

  • ΔΙΩΞΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΙΟΥ – ΛΙΣΤΑ ΜΑΣΟΝΩΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

    http://unitedgreeknation.blogspot.nl/2016/11/blog-post_30.html

    • Lalakis – εν εέλδωρ

      δεν ειναι αλητης και ρουφιανος αυτος ο δημοσιογραφος δηλαδη;

      • DisqussioneR

        εέλδωρ εέλδορος εέλδορι?

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          ελδομαι = ελαω+διδωμι

  • DisqussioneR

    Σιεστάρετε όλοι?

    • dl506218

      ποτεεεεεεεεεεεεε

      • DisqussioneR

        πρέπει να ξεκουράζεις το μυαλό σου

        • dl506218

          μετα θανατον

          • DisqussioneR

            Αν δεν το ξεκουραζεις τωρα εισαι ζωντανος νεκρος

          • dl506218

            ο εγκεφαλος παντα δουλευει δεν ξεκουραζεται

          • DisqussioneR

            Χρειάζεται όμως ύπνος για να ξεσκαρταρει…

          • dl506218

            πανταααα

          • dl506218

            αν και…..

          • dl506218

            το πειραμα της αυπνιας……

          • DisqussioneR

            κοτοπουλίαση

          • dl506218

            δλδ?

          • DisqussioneR

            ε αυτο λεω

  • Ελληνας Ορθοδοξος

    Οτι και να λεμε η αληθεια ειναι μια,
    ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ …
    Ολα τα αλλα εινα ναχαμε να λεγαμε !!!

    • BAS … is back

      Και οι γερμανοι πηραν αλλα τα εκαναν αχταρμα.

      • Lalakis – εν εέλδωρ

        στους γερμανους δωσαμε και οτι καταφεραν, εμαθαν.

        • BAS … is back

          Το περιεργο ειναι την κτηνοβασια απο που την εμαθαν. Στο χουι τους ειναι; Στο DNA?

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            εντελως γονιδιακο!

          • GLOCK 20

            «ΧΟΥΙ» ΣΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!

          • BAS … is back

            Να μαθουμε αν επιτρεπεται;

    • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

      Και την κυριλλικη γραφη.Απο τον Κυριλλο και Μεθοδιο. Οπως και ολοι οι Σλαβοι.

      • Ελληνας Ορθοδοξος

        Πεστα τεμετερε !
        Απο τους Ποντιους να δεις ποσα πηραν σε ολο τον Ευξεινο Ποντο !!!

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Στο χθεσινο το αρθρο ειχε τον χαρτη της Κριμαιας και εκτος των αλλων Ελληνικων πολεων υπαρχει και η Ευπατορια που ειναι απο τον 3ο βασιλια των Ποντιων τον Μιθριδατη τον Ευπατορα εξ και το ονομα της .Ειχε καταλαβει ολα τα παραλια του Ευξεινου Ποντου .Αν δεν τα εβαζε με τους Ρωμαιους θα ειμασθε πολυ μεγαλο κρατος. Ειχε πολλες ικανοτητες και ηκμασεν ο Ποντος μας αδελφε μου.

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Και να ηταν μονο αυτα αδερεφ, στα σεμηναρια Ποντιακης Ιστοριας που μας εκανε ο καθηγητης Κωστας Φωτιαδης τονιζε παντα ποσος ηταν πληθυσμιακα ο Ποντος πριν την καταστροφη, συνολικα πανω απο 4 εκατομυρια την στιγμη που ολο το Ελληνικο κρατος ηταν στα 3.2 εκατομυρια.
            Καταλαβε κανεις σημερα ΓΙΑΤΙ εγινε η Ποντιακη Γενοκτονια και ΠΟΥ ειναι σημερα αυτοι οι Ποντιοι ???
            Πολλοι θα παθουν πλακα απο αυτα που ερχονται, αλλωστε και ο ΠατροΚοσμας τι ειχε πει ?
            Το ενα τριτο θα χαθει, το αλλο τριτο θα φυγει για την κοκκινη μηλια και το αλλο τριτο ΘΑ ΒΑΦΤΙΣΤΕΙ ………

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Εγω Γιαννη μου γνωρισα στην γεφυρα της Κωνσταντινουπολης αξιωματικο της αστυνομιας μαλλον ηταν γιατι τον πηγα να με σφραγισγ το χαρτι διελευσης και μολις ειδε οτι ημουν Ελληνας ελαμψαν τα ματια του Ηταν ενας πολιτης μαλλον και εγω τον κοιταξα με τροπο για να μην τον εκθεσω και τον εδωσα να καταλαβη οτι κι εγω καταλαβα.

        • BAS … is back

          Ειδε ο τεμετερος τον τεμετερο κι αναγαλιασε η ψυχη του.

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            Ζηλεψες ρε καθαρμα ???
            ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ …..

          • BAS … is back

            Temeterians strike again!

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            χαχχαχαχχαχαχχαχαχχ ρε τομαρι που τα βρισκεις !!!

  • Κων. Νεμέσιος

    Καλησπέρα . Ἡ πνευματική προσφορὰ τοῦ Μάξιμου τοῦ Γραικοῦ στὸν ῥωσσικὸ λαὸ εἶναι ἀνυπέρβλητη ….Ἴσως ἡ μετέπειτα ὀρθόδοξη άκτινοβολία τῆς Ῥωσσίας ( 17ος αἰ. καὶ μετὰ ) ὀφείλεται στὸ ἔργο καὶ τὴν δράση τοῦ Ἁγίου Μαξίμου ποὺ καταγόταν ἀπό τὴν Ἄρτα….
    http://www.saint.gr/957/saint.aspx

    • BAS … is back

      Το θεμα ειναι οτι πολυ συντομα θα δηλωσουν υποταγη στον Ιωαννη μας!

      • — ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ?

        • BAS … is back

          Αυτο μονο ο Θεος κι ο ιδιος το γνωριζουν.

          • — ΕΜΕΙΣ ΕΑΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
            ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ —

          • BAS … is back

            Σωστοτατο σε βρισκω!!!!

          • — Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΔΕΝ
            ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ —

            — Ο ΘΕΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ !!!

          • BAS … is back

            Και το γνωριζει και θα το αποδωσει και να εισαι σιγουρος γι αυτο.

          • — ΕΜΕΙΣ, ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ
            ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΩΦΕΛΗΜΕΝΟΙ —

          • dl506218

            στα τεσερα εσεις….

          • — ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟ —

            ——— ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ———

          • dl506218

            ο αγιος ειναι Θεος ??????????????

          • — Ο ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΥΡΙΟΥ —

          • dl506218

            ειναι Θεος ??????

          • — ΕΙΝΑΙ ΟΣΙΟΣ —

            — ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ —

          • dl506218

            Αληθινή Δημοκρατία • 6 λεπτά πριν
            — ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟ —

          • dl506218

            ο αγιος ειναι Θεος ?

          • — Ο ΟΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ —

            — ΓΟΝΑΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
            ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ —

          • dl506218

            ολοι ειναι ανθρωποι Κυριου

  • BAS … is back

    Για να σχολιασω λιγο πιο χαλαρα, οι Ελληνες γουσταρουν ρωσιδες κι οι ρωσοι Ελληνιδες (πριγκηπισες).

    • Αθηνά

      Έχουμε Έλληνες «πρίγκιπες»να ασχοληθούμε!

      • dl506218

        ετσιιιιιιιιιιιιιι

      • BAS … is back

        Μας θιγετε…. χεχεχεχεχε

        • Ελληνας Ορθοδοξος

          χαχχαχαχαχχαχαχχα εισαι πολυ τομαρι αδερφακι μου …..

          • BAS … is back

            Μεραρχε κανω οτι μπορω για να τιμησω το σωμα σου.

          • Ελληνας Ορθοδοξος

            χαχχαχαχαχχαχα εισαι ωραιος και μετρας !

          • BAS … is back

            Κοντα στον μεραρχο μαθαινεις πολλα.

        • Αθηνά

          Αντιθέτως!

          • BAS … is back

            Παντως ομολογω οτι διαβασα λαθος το σχολιο σου, νομιζα το αντιθετο απο οτι ειχες γραψει, οποτε καταλογισε μου λαθος κι ευχαριστω για την αποψη σου!

          • Αθηνά

            Είχα την εντύπωση ότι αστειευόσουν,δεν κατάλαβα ότι δεν το είχες διαβάσει σωστά!Παρακαλώ!

          • BAS … is back

            Διαβαζοντας το βιαστικα νομιζα οτι ηταν με ερωτηματικο το σχολιο σου και προεκυψε το τι σου εγραψα.

    • » οι Ελληνες γουσταρουν ρωσιδες » ?

      Αν εννοείς τα πεινασμένα……τότε +φωνώ.

      Οι σώφρονες ὀχι.

      Διατήρησις του DNA πρέπει να συνεχισθεί.

  • Eμείς ακόμα βλέπουμε το 90ό DVD της σουπερυπερπαραγωγής Εζέλ Μπενί Τουρκογλουλάγνων

    • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

      Εσεις καλα το λες.

      • Eσύ είσαι εκτός Γης ?

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          Οχι αλλα αποτελω εξαιρεση ως προς την τηλεθεασιν οποτε το εμεις δεν με εκφραζει ,τι να κανουμε;

          • …..είτε το θέλουμε , είτε όχι…….ΟΛΟΙ βλέπουμε , ότι πολλοί έλληνες βλέπουν τα
            χαζαρο-παίχνιδα , υποβοηθούμενα εκ της Σιών και υπογείων αφεντικών τους…

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Τιποτε απ’ολα αυτα ουτε παιγνιδια κλπ. Η τβ ειναι ενα χαζοκουτι που που προκαλει εκλυση ηθων και αλλα πολλα . Το ειχε προφητευσει ο Αγιος Κοσμας οτι θα κανη μεγαλο κακο στους ανθρωπους γιατι πολυ απλα ειναι ο εξω απ’εδω με τα κερατα του στην ταρατσα.

          • Καλά……..αυτά είναι γνωστά.

            Η αδράνεια εγκεφάλου με φοβίζει. (σχεδόν)

  • Lalakis – εν εέλδωρ

    γραφτε εσεις … εγω κανω προετοιμασια για τα μεμετια.

    • BAS … is back

      Γυαλιζεις το γιαταγανι;

      • Lalakis – εν εέλδωρ

        εβαλα τσιλι στην φασολαδα που εχω μπροστα μου

        • BAS … is back

          Περιμενε να παραμερισω…..χεχεχεχεχε

    • Αθηνά

      Εγώ έχω ήδη αρχίσει τον πόλεμο!

      • BAS … is back

        Ποσες μεριδες κολλυβα εχεις ετοιμες;

        • Αθηνά

          Έχω παραγγελία ανοιχτή για να είμαστε μέσα στις μερίδες!

          • BAS … is back

            Φοβαμαι οτι η ζητηση θα ειναι εκρηκτικη οποτε πολυ καλα το σκεφθηκες.

      • dl506218

        πως ????

        • Αθηνά

          Έχουμε τον τρόπο μας!

          • dl506218

            θελω και εγω

  • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

    Και κλάμα οι αρχαιολατρες και οι συκοφαντες του Βυζαντιου….!!!

    • BAS … is back

      Ναι μεν αλλα να μην ξεχναμε οτι και το αρχαιο ελληνικο καλλος υπηρξε λογω του Αγιου Πνευματος.

      • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

        Για καν” το πιο λιανο αυτο…;;;
        Πως ακριβώς λειτουργουσε Το Αγιο Πνεύμα στους αρχαιολατρες 12 θειστες;;;
        Εκτός και δεν μιλάμε για το ιδιο

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          «εν αρχη ην ο Λογος» κατι δισεκατομμυρια χρονια πριν.
          παρε και μετρα μετα…

          • Ευαγόρας

            Ο Λόγος είναι άναρχος, άχρονος….

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Πως ακριβώς γνωρίζεις ότι ήταν πριν δισεκατομμύρια χρόνια….???

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            εγω; εσυ δεν εκανες φυσικη ιστορια στο δημοτικο; Ξαφνικα φυτρωσαμε προσφατα και δεν υπηρχε θεος πριν πχ 15.000 χρονια; Ποιος εφτιαξε την πλαση;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Τα δισεκατομμύρια γιναν μερικές χιλιάδες χρόνια τώρα;;;

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            ασε τα χαζα! ουτε τα 15000 δεν σου αρεσουν ουτως η αλλως. Ποση ηλικια εχει η γη ή οι κοντινοι μας πλανητες; Ποιος τα εφτιαξε αυτα;
            Ξεπερασε την πλανη. Ο Δημιουργος ειναι παντα, οχι τωρα.

          • Πατερ Αθανασιος

            Μ ε βαση την Πλαια Διαθηκη η δημιουργια του κοσμου είναι 5508 χρονια προ Χριστου . Συν 2016 εχουμε 7526 χρονια από την δημιουργια .Μην λετε αυθαιρετα ότι θελει ο καθενας.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            μην πινεται πολυ ναμα πατερ! χαλαει το σηκωτι.

          • Πατερ Αθανασιος

            Εάν εννοεις την Θεια Κοινωνια εισαι βλάσφημος και δεν μιλαω άλλο μαζι σου , αλλα εάν εννοεις σε ελευθερο χρονο σου λεω ότι δεν εχω τετοια διαθεση.
            Αποδειξε μου ότι δεν ισχυει αυτό που σου ειπα προηγουμένως.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            φυσικη εκανες στο σχολειο; δεν χρειαζεται περισσοτερο. Ειδικα αν εκανες και φυσικη ιστορια, λιγο χημεια πχ για τους υδατανθρακες;;;;

          • Πατερ Αθανασιος

            Τι θελεις να πεις , μηπως για τον ανθρακα 14.

        • BAS … is back

          Ειδες να μιλησω για 12θεϊστες; Για το αρχαιο ελληνικο καλλος μιλησα. Αν το αποδιδεις σε αυτους παω πασο.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Εσύ κόλλησες δίπλα στους αρχαίους Ελληνες Το Αγιο Πνευμα…..εμένα κατηγορείς….;;;

          • — ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ —
            — ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟ —

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Το καλό είναι ότι δεν έχουμε έλλειψη σε εγκεφαλικά κύτταρα

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Τα κατασκευάσματα των γνωστικών του 3-4 αιώνα έγιναν «ιστορικά γεγονότα»…;;;

          • Πατερ Αθανασιος

            Ισως να είναι και αυτό που λες.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            η αληθεια ειναι πατερ…..αν θελετε να σας δωσω συνδεσμο να τα διαβασετε

          • Πατερ Αθανασιος

            Ναι καλα θα κανεις πρεπει να μαθαίνουμε οπου υστερούμε.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            http://tinyurl.com/zh7ghgw

            την ευχη σας, καλα Χριστουγεννα

          • Πατερ Αθανασιος

            Επισης

          • BAS … is back

            Μπερδεμενος εισαι. Μου αποδιδεις κουβεντες που δεν ειπα. Εσυ μιλησες για 12θεϊστες, οχι εγω. Οι 12θεϊστες ειναι καραγκιοζηδες αφου η λεξη 12θεο κατασκευαστηκε στη δυση τον 17ο αιωνα ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ. Αρα ειναι οργανακια των σιωνιστων.

        • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

          https://uploads.disquscdn.com/images/01a9faf045c12b80d2d0f075b365c17745f19fafd20a3277341447fdcb65c987.jpg Ετσι λειτουργουσε το Αγιον Πνευμα και φωτιζε ολους τους μεγαλους της αρχαιοτητος και πιστευαν στον Εναν Θεον Αγεννητον, Αχρονον και Αναρχον.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Αυτοί έζησαν το 15.000 π.Χ….;;;
            Ή ήταν κατά πολύ μεταγενέστεροι του Μωυση….;;;

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Ακου να σε πω τα χρονια ψαξε εσυ να τα βρεις ο Χριστιανισμος δεν απερριψε το αρχαιο καλλος και σε δινω και παραδειγμα .Οταν ο αββας Σισωης ειδε τα οστα του Μ.Αλεξανδρου στην Αιγυπτο εκλαυσεν πικρα.Απο την στιγμη που μιλαμε για Θεον Αχρονον ητοι ΩΝ και ΗΝ ΤΙ λες λοιπον εν προκειμενω ; Μηπως εχεις μπερδεψει καποια πραγματα;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Ο Θεος είναι αχρονος…..αλλά αυτοί που μου εβαλες να δω στην φωτο εκ του Αγίου Όρους τοιχογραφημενοι…..Έλληνες «προφήτες»…..ειναι ενχρονοι….!!!
            Εκτός και τους τοποθετείς όπου σε βόλευε.
            Τα μπερδέματα….βαστά τα για τον εαυτό σου

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Τελικα παλι το μετανοιωσα που απευθυνθηκα σε εναν ασχετο. ΑΥΤΟΙ ΕΝΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΠΡΟΝΑΟΥΣ ΜΟΝΩΝΚΛΠ Αλλα αυτο ποιυλές που κολλαει μας λες η τρολλαρεις. Ειπαμε επειδη πιστευαν στον Ενα Θεον με ολες τις ιδιοτητες Του γι’αυτο και η Εκκλησια μας τους τιμα αγιογραφωντας τους.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Και εγώ λυπάμαι που μου απευθύνθηκε ένας άσχετος….μην το ξανάκανεις

          • Πατερ Αθανασιος

            Εκτος δυο τριων περιπτώσεων δεν υπαρχουν αλλοι ναοι που να κοσμούνται με του ς προ Χριστου <>.Αυτό πρεπει να το ψαξουμε γιατι να υπαρχουν μονο σε δυο τρεις περιπτώσεις.Μπορει να μιλησαν για ψηγματα <> , αλλα αυτό δεν τους καθιστα προς αγιογραφηση εντος των ναων .Εκει μονο πραγματικοι αγιοι που μιλησαν, μαρτυρησαν πιστεψαν στον Χριστο κοσμούνται.Εαν καποιος που εκανε ένα ναο και κοσμησε με τετοιου είδους απεικονισεις δεν σημαινει ότι ταυτόχρονα αγιοποιούνται , οι κατά τα αλλα μονοθειστες και σοφοι της αρχαιας Ελλαδας.

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Λοιπον απο οτι βλεπω δεν παρακολουθεις τι συμβαινει .Ειδες πουθενα φωτοστεφανα; 2ον μηπως τους ειδες εντος του κυριως ναου; Ειναι στους ναρθηκες και στους προναους.Και αυτο διοτι ομολογησαν τον Εναν Θεον ,ως Αναρχον, ως Αχρονον και ως Αγεννητον.

          • 🎅 MyFairiesGift 🎅

            μου ελειψες..

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Τι να κανω ; Ανωτερα βια.

          • 🎅 MyFairiesGift 🎅

            ετσι το λενε τωρα; χαχαχχαχαχαχ

          • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

            Αι τολντ γιου. Χουατ το ντου;

    • 339……εσύ είσαι ?

      • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

        Ναι εγώ….!!!

        • ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ?
          Που είσαι ΑΡ ?

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Μία χαρά Δοξα Τω Θεώ….!!!

    • — Η ΕΛΛΑΣ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2.000 π.Χ —

      ** ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
      ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ **

      • Ευαγόρας

        ποιοί;;;

        • — ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ —

          • Ευαγόρας

            οι δαίμονες κρύβουν την ιστορία λες ε;;
            Οταν λες δαίμονες τι εννοείς;;;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Αυτα που κατοικούν στην κεφαλή του

          • — Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΟΝΑΡΧΕΣ
            ΚΑΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ —

          • Ευαγόρας

            μάλιστα…
            Καί τι ακριβώς μας κρύβει;;;

          • — ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ —

          • Ευαγόρας

            πού είναι ποιά;;;

          • ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ?
            ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΩΣ ? ΤΟΥ ΙΑΣΩΝΑ ? ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
            ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΩΝ ? ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ?

          • Ευαγόρας

            κατάλαβα…..
            Δεν μού λες κάτι..
            Πρώτα θα έρθει ο δίκαιος Βασιλέας καί μετά η περίοδος της πείνας;;;

          • — ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ —

            — Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΛΑ — ΠΡΩΤΑ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΑΓΙΟΣ —

            — ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ —

            — ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΟΥΘΕΣΙΕΣ —

          • Ευαγόρας

            Κι εσύ λοιπόν σαν κίνημα πού λες ότι είσαι,
            θα λειτουργείς στη περίοδο της πείνας καί μόλις παρουσιαστεί
            ο άγιος Βασιλέας θα τον προσκυνήσεις……

          • ΝΑΙ

          • Ευαγόρας

            θα κυβερνάς κιόλας;;;…:)

          • — ΟΧΙ — ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ —

          • Ευαγόρας

            σε ποιόν;;;
            Στην Πείνα;;;

          • — ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ —

          • Ευαγόρας

            ότι νάναι αδερφέ…

          • — ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΑΔΕΡΦΕ —

          • dl506218

            ακριβως

          • Jean G

            Ξέρεις ότι θα ζήσεις τότε;
            Μόνον ο Θεός γνωρίζει ποιοί είναι αυτοί που θα ζήσουν.

          • — ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΜΕ —

          • Jean G

            Μόνον ο ΘΕΟΣ γνωρίζει το σχέδιο που έχει για τον καθένα από μας, ένα τίποτα είμαστε.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            Εγω γνωριζω! Μονον οι αξιοι.

          • BAS … is back

            Οι πιστευοντες.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            προτιμω την ορολογια «αξιοι», ειναι ευρυτερη σε ιδιοτητες ενος πιστου.

          • BAS … is back

            Η ορολογια «αξιοι» απαιτει και κριτηρια αξιωσυνης. Δωσε μου τα κριτηρια να συμφωνησω. Η ορολογια «πιστευοντες» ειναι αυτη που ειναι και δεν απαιτει τιποτα.

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            δεν απαιτει τιποτα και δεν λεει τιποτα, ειναι κενο γραμμα.
            χρειαζεται και κατανοηση αλλιως βαζει μεσα και κοινους υποκριτες που απο τον φοβο τους αποδεχονται χωρις να εμπεδωσουν. Αδικο για τους πραγματικα πιστους (εδω ταιριαζει η εκφραση)

          • BAS … is back

            Μα οταν γραφω πιστευοντες εννοω τους πραγματικα πιστευοντες. Ο αλλοι ειναι σαν τους ισλαμιστες φανατικοι κι ας κουβαλανε το Χ.Ο. στο ονομα τους (και μιλω συγκεκριμενα).

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            οκ

      • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

        Από το 400.000 π.Χ. μην σου πω…..έχω προίκα κάτι σωβρακα εποχης του προπάππου μου

  • BAS … is back

    Εχει αναγκη ο Ελληνισμος τοσα πολλα χρονια παρελθοντος για να φανει ποσο σπουδαιος ειναι; Τα προϊοντα του Ελληνικου πολιτισμου δεν φθανουν; Το οτι ο Χριστος επελεξε την Ελληνικη γλωσσα δεν φθανει. Και για να την επιλεξει την εξελιξε προηγουμενως στο μεγιστο δυνατον, οπως επελεξε και καθε τι ανθρωπινο, που συμμετειχε στην Παρουσια Του στην γη.

  • BAS … is back

    Οποιος εχει αμφιβολιες περι Ελληνισμου ας διαβασει το αρθρο https://ellaniapili.blogspot.gr/2015/05/blog-post_572.html και αφου σοκαριστει (θετικα) ας μην ψαχνει σε ποσα χρονια εγιναν αλλα το που εφθασαν οι Ελληνες. ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ.

    • Αθηνά

      Δεν θέλουν να το αντιληφθουν οι περισσότεροι αυτό,είναι η σκέψη τους κλειδωμένη

      • Lalakis – εν εέλδωρ

        υπαρχει πλανη, μεγαλη και θα χασουν την ψυχη τους ενω πιστευουν οτι κανουν καλο. Αυτο ειναι δεδομενο.

        • Αθηνά

          Αυτό είναι μεγάλο λάθος κι αμαρτία,παρασύρουν κι άλλους

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            «ο διαβολος (δια-βαλλω, διαβολη) εχει πολλα ποδαρια»

          • Αθηνά

            Ακριβώς!Δία-βάλλω,σωστά το έγραψες!

          • Αθηνά

            σωστά το έγραψες!

          • dl506218

            οΔιας-Βαλλει

          • Αθηνά

            Οχι Δια-βάλλω

          • dl506218

            δλδ ο Διας ριχνει?

          • Αθηνά

            Μην κανεις τον χαζο

          • dl506218

            να ηξερες ποσο μου αρεσει να με διορθωνεις

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            παλι λειπει η κυρα και εξωκυλεις;

          • dl506218

            εδω ειναι

        • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

          Ότι έπαθαν βέβαια και όλοι οι ορθόδοξοι Άγιοι…..ετσι και εμείς θα χάσουμε τις ψυχές μας….!!!

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            στο ειπε κι αλλος οτι τα εχεις αχταρμα! η να πω απο αυτην σου την απαντηση οτι παραγεις σοφιστειες για να διαβαλεις τον Λογο.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Μα και ο άλλος τις ίδιες πλάνες με σένα λέει…..δεν περίμενα να πει κάτι αλλο

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            και σκεφθηκες να αρχισεις την στρεβλωση των λογων του αλλου μπας και βγεις λαδι. Αυτα στο τσαντηρι σε παρακαλω ή σε καποιο αλλο μερος που ο μεσος ορος ειναι πραγματι κατω του μεσου.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Εσύ στρεβλώνεις των λόγο των αγίων, διχως τσίπα….και μας την λες….;;;
            Γιατί δικό σου είναι το μαγαζί….;;;
            Στο μικρό σου το κεφαλι χωρεσες μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου λαλακη….αν πιστεύεις πως είσαι πάνω του μέσου ορου

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            το τι πιστευω για εμενα ειναι ασχετο.
            το τι πιστευουν οι αλλοι για εσενα να προσεχεις εσυ.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Μόνο στην περιπτωση που με ενδιαφέρει ή γνώμη τους και έχω εκτίμηση στην άποψη τους

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            ορισες και το επιπεδο των φιλοσοφουντων …. χαχαχαχαχαχα
            μαθε να εισαι ταπεινος οταν πρεπει και ταυρος οταν πρεπει επισης.

      • BAS … is back

        Αν σκεφθεις οτι στοχος των σιωνιστων ειναι να φερουν σε αντιπαραθεση Ελληνισμο και Ορθοδοξια (Χριστιανισμο) καταλαβαινεις οτι αθελα τους παιζουν το παιχνιδι των σιωνιστων οποιοι αγνοουν οτι ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΑΝΕ ΠΑΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ!!!!

        • Αθηνά

          Ελληνορθοδοξία κι ας με λένε αιρετική οι εβραϊστές!

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            ψιτ… ο Θεος, μιλα Ελληνικα

          • Αθηνά

            Από καταβολής κόσμου!Η γλώσσα του Σύμπαντος,ή των Συμπάντων!

          • dl506218

            τον Κοσμο

          • 🎅 MyFairiesGift 🎅

            νομιζω ολες τις γλώσσες..

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            intro to creation 101.
            να γραφτεις να το παρακολουθησεις.

    • Ευαγόρας

      Πότε γίναν όλα αυτά;;;;

      • BAS … is back

        Αμα σε ενδιαφερει ψαξε να το βρεις. Δεν ειμαι εδω να δωσω μαθηματα. Το θεμα ειναι οτι εγιναν και απλα σχολιαζω οτι δεν διαβασες το τι εγραψα

        • Ευαγόρας

          Μαθήματα δεν δίνεις παραπάνω;;
          Τι δίνεις;;
          Πες μας λοιπόν καί πότε γίνανε αυτά πού γράφεις
          να μάθουμε κι εμείς…..

          • BAS … is back

            Ή βαλτος εισαι ή βλακας. Αποφασισε.

          • Ευαγόρας

            βλέπεις πού κολώνεις;;;

          • BAS … is back

            Αντιθετως ακολουθω τον Αποστολο Παυλο που ειπε μετα πρωτης και δευτερας νουθεσιας παραιτου. Ακουσες Δον Κιχοτακο; Μεινε καρμοιρης.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Δεν κολωνει αυτος….ή ιστορία του χωλαινει

          • Ευαγόρας

            Ελληναράδες ρε…

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Απόγονοι των ΕΛ

          • BAS … is back

            Χωλε υποδειξε που ειπα κατι που χωλαινει. ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κι οχι να βαζεις τις δικες σου σαλτσες οπως παρακατω. ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΟΓΙΑ. Να δω «κωλωνεις» που λεει ο αλλος ταλαιπωριξ;

          • Ευαγόρας

            Απάντα σε αυτά πού σερωτάνε καί θα δείς πού χωλαίνεις….

          • BAS … is back

            Εσυ τελειωσες. Για το Πανθεον πας διαβολιστη.

          • Ευαγόρας

            εξακολουθείς να μην απαντάς καί να βρίζεις απρόκλητα….
            Μετά εγώ είμαι αυτός πού βρίζει …

  • — ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΑΣ
    ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΟΥ, ΕΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ —

    — ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ —

    • BAS … is back

      Ειπαμε πανε πακετο και σκοπος του Ελληνισμου ειναι να διαδωσει την Ορθοδοξια ΠΑΝΤΟΥ.

      • Lalakis – εν εέλδωρ

        βαλτο σε εντονη γραμματοσειρα πια…!!! να φαινεται!

      • Αθηνά

        Ο λόγος που δεν με συμπαθούν κάποιοι είναι γιατί υποστήριξα σε ένα θέμα αυτό
        »Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου.» (Το παρακάτω λείπει από όλα τα βιβλία της Καινής Διαθήκης) «Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν Ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον. Λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.»
        Καινή Διαθήκη Ιωάννου ΙΒ” 20-23
        με πηγή το σαιτ που μας φιλοξενεί και είναι θρησκευτικό σαιτ
        http://www.pentapostagma.gr/2012/01/blog-post_04.html

        • BAS … is back

          Δεν πειραζει «πριγκηπισσα».

          • Αθηνά

            Τους συγχωρώ!

        • Πατερ Αθανασιος

          Αυτό είναι από ψευδευαγγελιο και η εκκλησια στην Α Οικ.Συν.τα αναθεματισε όλα αυτά και τα εκηρυξε ψευδη.Ο λογος που δεν γραφεται αγαπητη μου είναι αυτος.Γιατι είναι ένα ψεμα.

      • ΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

        μονοθεϊσμός των αρχαίων Ελλήνων που προηγείται της πολλαπλότητας αναγνωρίζεται στον

        Πλάτωνα
        «Πίσω από κάθε καθορισμένη ύπαρξη και δευτερεύουσα Αιτία ,πίσω από κάθε
        νόμο, ιδέα και αρχή υπάρχει μια Διάνοια ή Νους η πρώτη αρχή όλων των
        αρχών, η υπέρτατη ιδέα στην οποία βασίζονται όλες οι άλλες ιδέες.

        Ο
        μονάρχης και νομοθέτης του σύμπαντος, η υπέρτατη ουσία από την οποία τα
        πάντα αντλούν την ύπαρξη και την ουσία τους, η πρώτη και αποτελεσματική
        αιτία κάθε τάξης, αρμονίας, ομορφιάς, τελειότητας και καλοσύνης που
        διακατέχει τι σύμπαν», τον Θαλή «Το παλαιότερο από τα όντα είναι ο Θεός, διότι είναι αγέννητος», τον Εμπεδοκλή » Διπλή ιστορία θα σου πω. Κάποτε από τα πολλά βγήκε το ένα και από το ΕΝΑ τα πολλά», τον Ηράκλειτο «Εκ των πάντων εν και εξ ενός τα πάντα», τον
        Πλούταρχο «Ένας είναι ο Λόγος που διευθύνει το Σύμπαν και μία η Πρόνοια
        η οποία το κυβερνά.»,»δεν υποστηρίζουμε ότι υπάρχουν άλλοι θεοί σ”
        άλλους λαούς και διαφορετικοί σ” άλλους ούτε βαρβάρους ούτε Έλληνες
        θεούς, ούτε νότιους ούτε βόρειους.

        Αλλ”
        όπως ο ήλιος, και η σελήνη, ο ουρανός και η γη και η θάλασσα είναι
        κοινά σε όλους τους ανθρώπους, αλλά ονομάζονται αλλιώς από άλλους και
        διαφορετικά από άλλους, έτσι ένας είναι ο Λόγος που διευθύνει το σύμπαν
        και μια η Πρόνοια, η οποία το κυβερνά….», τον
        Επίκουρο «Οι Θεοί δεν είναι πολλοί , όπως πολλοί νομίζουν, και δεν
        είναι ασεβής όποιος αμφισβητεί αυτά που οι πολλοί πιστεύουν για τους
        θεούς. Ασεβής είναι αντίθετα, αυτός που πιστεύει για τους θεούς ό,τι και
        οι πολλοί , γιατί δεν έχουν αληθινές γνώσεις αλλά εντυπώσεις». Και τις προαλλες ηθελε να κανη επιδειξη στον Χρησταρα και αναγκασθηκα να παρεμβω.

        • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

          ο Μωυσης τα γνωριζε αυτα 1000 χρονια πριν τον Πλατωνα…….σου περναει απο το μυαλο σου μηπως ειχε διαβασει η” ειχε ερθει σε «επαφη» ο Πλατωνας με την Παλαια Διαθηκη….και οντως φωτιστηκε απο την αληθεια της….;;;;
          Καθως και ολοι οι αρχαιοι Ελληνες λογιοι-ιστορικοι που αναφερεις…επειδη αναζητουσαν την αληθεια….;;;;
          οι οποιοι και ειναι μεταγενεστεροι του Μωυσεως αλλα και του Πλατωνα…..;;;;;

          ο Χρησταρας ειναι στην πλανη του Λιακοπουλου κοινωνος…..το οτι παρεμβαινεις και συστρατευεσαι μαζι του…..να το εκλαβω ως κοινη αιρετικη δογματικη αποψη…..!!!

    • Αθηνά

      Ο Θεός προετοίμασε τον ερχομό του στην γη δίνοντας στους Έλληνες τις επιστήμες,τις τέχνες και την φιλοσοφία!

      • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

        Και βέβαια….είναι γνωστό πως ο Αιγυπτιακός πολιτισμός…..είναι μεταγενέστερος του ελληνικού….!!!
        Τι πινεις πες μου να πάρω λίγο κι εγώ;;;

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          διαβαζει λιγο παραπανω απο εσενα ισως;

          • Ευαγόρας

            Λαλάκη πες μας γιά τον Γιαχβέ ….

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Τι διαβάζει όμως….;;;
            Απολλώνιο Τυανεα….;;;
            Ερμη Τρισμεγιστο
            Και όλα όσα δημιουργήθηκαν τον 3-4 αιώνα ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            Απο εσενα που εχεις περιορισμενες προσλαμβανουσες, ειναι προτιμοτερο. Η μορφωση πρεπει να ειναι ευρεια. Οταν μενεις σε μια πηγη δεν ειναι μορφωση, αποβλακωση ειναι.

          • Ευαγόρας

            Ποιές γραφές πρέπει να ερευνούμε λαλάκη;;;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Το ψέμα δεν είναι μόρφωση

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            Ελληνικα μιλας;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Εσύ τα καταλαβαίνεις…..να τα διαβάσεις ξέρεις;;

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            βλεπω οτι εχεις μια αδυναμια στην κατανοηση του γραπτου λογου και αναρωτηθηκα.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Αν τα μιλάω με ρωτήσες έξυπνες….εγώ το έχω το πρόβλημα;;;
            Αχχαχαχχαχαα

          • BAS … is back

            Αυτα ειναι φτιαχτα.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Ολα

          • BAS … is back

            Αοριστο αυτο που γραφεις ενω εγω μιλησα για τα συγκεκριμενα που ανεφερες. Ονοματισε ποια ειναι αυτα τα ολα.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜
          • BAS … is back

            Δεκτα αυτα, συμφωνω. Το ολα ομως που ειπες ακομα ειναι αοριστο.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Πες μου τι φοβάσαι πως εννοω, για να σε διαφωτισω για την άποψη μου

          • BAS … is back

            Σου ειπε κανεις οτι φοβαμαι; Απλα οταν λες ολα πρεπει να προσδιοριζεις. Ας πουμε τη Σιββυλα την δεχεσαι;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Ναι και οχι….!!! Αλλά είναι μεταγενεστερες της Παλαιάς Διαθηκης….τα Μαντεία ήταν σαν τις καφετζουδες ένα πράγμα….!!!
            Όσα είπαν και αφορούσαν Τον Ενα Θεό….έχουν να κάνουν με την φώτιση ή οποία υπηρξε, για λογαριασμο όλων των εθνών για την έλευση Του Χριστου.

            Έγραψε στο youtube

            ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ Ή ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ

            είναι βιβλίο…..αν θες το αγοράζεις αν θες το ακούς στο youtube.

          • BAS … is back

            Το να μπερδευεις τις Σιββυλες με τα Μαντεια ειναι ατοπημα. Η Πυθια ηταν καφετζου. Η Σίββυλα δεν εδινε απαντησεις κατα παραγγελια.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Ιέρειες ήταν όλες….σε «θεούς» δαίμονες…!!

          • BAS … is back

            Μαλλον δεν ειχε ενημερωσει γι αυτο την Αγια Αικατερινη το Αγιο Πνευμα……

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Ετσι μπράβο….κορόιδευε Το Αγιο Πνεύμα….!!!
            Αυτό καταλάβες από αυτό που σου έγραψα…;;;
            Ή Αγία Αικατερινη είχε μελετήσει τους αρχαίους Έλληνες λόγιους…..οποτε είχε διαβάσει και «προφητειες» της Σιβυλλες…..με τις οποίες προσπαθούσε να δείξει στους εθνικούς την αλήθεια…!!!
            Αφού δεν ασχολεισε να διαβάσεις τα όσα σου έδωσα….μην μπαίνει στον κόπο να σχολιάζεις….και πίστευε ότι θες….!!!

          • BAS … is back

            Επειδη εισαι χαμηλης αντιληψεως αυτο καταλαβες. Το ασχολεισαι γραφεται με αι στο τελος. Με τετοια ανορθογραφια πας να το παιξεις διαβασμενος;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            https://youtu.be/SYRbWpGAv7o

            μετα το 24΄οι απαντησεις σου

          • BAS … is back

            Στα γραφεια της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ειναι;

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Δεν γνωρίζω….!!!

          • BAS … is back

            Ο π.Βολουδακης εχει ιδιαιτερη σχεση με την ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Ο γιος του ηταν ο πρωτος προεδρος του κομματος.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Δεν το γνώριζα σε ευχαριστώ για την ενημέρωση….το κόμμα «κοινωνία» το γνωρίζω….!!!

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Εκτός και πιστεύεις κι εσύ πως ή Αγία Αικατερινη είναι ή Υπατια….για να πέσουμε κάτω απ τα γέλια τώρα….!!!

          • BAS … is back

            Καλα εισαι σοβαρος; Το παιζεις Ορθοδοξος; Με ποιο θρασος βαζεις κουβεντες στο στομα μου; Τραβα διαβασε τα περι Αγιας Αικατερινης γιατι εισαι αδιαβαστος και δεν επιτρεπεται σε σωστο Ορθοδοξο αυτο. Τραβα διαβασε τα συναξαρια.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Ρωτάς εσύ εμένα αν είμαι Ορθόδοξος…;;;
            Όλο αστεία είσαι φίλε μου…μπράβο….τους χαρακτηρισμούς στο άλλο σου σχόλιο…τους εκλαμβανω ως αδυναμία επιχειρημάτων.

          • BAS … is back

            Την ελλειψη επιχειρηματων την εδειξες οταν προκατελαβες οτι θα παρουσιασω την Υπατια γιαΑγια Αικατερινη. Οσο για το Ορθοδοξος αν εισαι θα ξερεις να μου πεις τι ειναι Ορθοδοξια. Εμπρος λοιπον, ιδου η Ροδος, ιδου και το πηδημα.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Αν και δυσκολευομαι να το περιορισω σε μία λέξη…..θα έλεγα πως είναι ή ΖΩΗ…..ή εν Χριστο Ζωή…..κατά την παράδοση των αγίων πατέρων….με οτι αυτό συνεπάγεται….!!!

          • BAS … is back

            Ορθοδοξια ειναι η Πιστις της υπαρξεως του Ενος και Μοναδικου Θεου (εννοειται με τις ιδιοτητες που του αποδιδουν τα ιερα βιβλια κι οι θεοφοροι πατερες) κι η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, που ιδρυσε ο Ενσαρκωθεις κι Αναστας Μονογενης του Υιος Ιησους Χριστος. Δεν ειναι δικο μου, η Ορθοδοξια ετσι προσδιοριζεται.

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Συμφωνώ απόλυτα…..άλλο κατάλαβα στην ερώτηση σου….όπως είπες προφανώς θα φταίει ή μειωμένη αντίληψη….(δεν το λέω με πικρία…πλάκα κανω)….!!!
            Νόμιζα πως ορίζεται ή Ορθοδοξία ως βίωμα….!!!

          • Αίαντας ✜☧ ΙC XC NIKA ☧✜

            Και το ότι με ρωτάς για τις Σιβυλλες…..μου δίνει να καταλάβω πως το λινκ που σου έδωσα….το πέρασες στο ντουκου….ή δεν το ειδες καν

          • BAS … is back

            Το λινκ που μου εδωσες το ξερω απο πολυ καιρο και σου ειπα οτι το αποδεχομαι πληρως. Το προβλημα το εχεις εσυ, που επεσες στην παγιδα με την Σίββυλα κι αρνεισαι το το ειπε η ΑγιαΑικατερινη πριν το μαρτυριο της. Εγω δεν ερχομαι σε αντιπαραθεση με κανεναν αγιο η θεοφορο πατερα. Εσυ ομως διαπραττεις αυτο το ατοπημα. Μα, την Αγια Αικατερινη; παπαπα….

          • dl506218

            χχαχαχχαχαχαχααχαχαχαχαχαχ
            πολυ γελιο σημερα

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            ειναι ευκολακι το σημερινο. :-)

          • dl506218

            χαχαχαχαχααχχα

    • Ευαγόρας

      ποιός δεν τιμά τούς προγόνους του;;;

  • BAS … is back

    Οποιος τρωγεται ας ακουσει τον γ.Ιωσηφ Βατοπεδινο http://www.youtube.com/watch?v=Inrd7XyLbfM
    π. Ιωσήφ Βατοπεδινός – Βαρειά η κληρονομιά των Ελλήνων

  • Ευαγόρας

    Ο Χριστός, κατά σάρκα, ήταν Ελληνας;;;

    • BAS … is back

      Ηταν δεν ηταν παιζει ρολο; Θεος ηταν, οτι ηθελε εκανε. Ρε πως ψαχνεστε για να δημιουργειτε εριδες. Διαβολιστες εισαστε.

      • Ευαγόρας

        Ηταν ή δεν ήταν;;;
        Πάλι κολώνεις….

        • BAS … is back

          Εχεις προβλημα με τον κωλo. Απευθυνσου σε γιατρο.

          • Ευαγόρας

            Οπως βλέπεις εγώ δεν απαντώ στις ύβρεις σου..
            Περιμένω απαντήσεις…

    • dl506218

      οχι δεν ηταν

    • Πατερ Αθανασιος

      Καλα μεσα στην γραφη δεν γραφει εκ γενεας Δαυιδ.Μηπως ηταν Ελληνας ο Δαυιδ; και δεν το ξερω;

  • — Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ
    ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΑΝΤΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ —

    — ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ/ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ vs ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ – ΔΙΑΒΟΛΟΥ —

    • BAS … is back

      Αντιπαλο δεος του διαβολου οχι αγαπητε. Ο Χριστος ειναι ΘΕΟΣ, ο διαβολος κτιστος.

  • BAS … is back

    Προσεξτε αυτον τον Ευαγορα γιατι προσπαθει να δημιουργει εριδες οταν θελουμε ομοψυχια. Γεια σας για σημερα. ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΟΥΝ.

    • Αθηνά

      Έχουμε γνώση και προσέχουμε!Καλό απόγευμα!

  • Jean G

    Κάποιοι έχουν γίνει και πνευματικοί και γνωρίζουν ποιός θα σωθεί και ποιός όχι και ποιός γνωρίζει την αλήθεια και ποιός είναι σε πλάνη.
    ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ.

    • Lalakis – εν εέλδωρ

      το ποιοι θα σωθουν εχει προρρηθει απο τους γεροντες, φυσικα δεν ειναι ονομαστικο αλλα περιγραφικο. Διαβασε τα κι εσυ. Υπαρχουν και στο διαδικτυο.

      • Αθηνά

        Δεν είπες να μην τα ταίζουμε?

        • Lalakis – εν εέλδωρ

          εχεις δικιο…

          • Αθηνά

            Χθες τρέλανε τον Βας

          • Lalakis – εν εέλδωρ

            που λεει παντα «μετα δευτερας παραινεσεως, παραιτου» :-))

          • Αθηνά

            Στο τέλος τα «είπε»με τον δικό του μοναδικό τρόπο:)

      • Jean G

        Φιλική συμβουλή δίνεις ή υπονοείς κάτι; Γιατί φάνηκε λίγο αυταρχικό το σχόλιο σου.

      • Ευαγόρας

        Αυτοί πού δεν θα σωθούν σίγουρα, αν δεν μετανοήσουν, είναι οι αιρετικοί λαλάκη….

    • kraser

      Ειδες πουθενα να κρινει καποιος καποιον αλλον

    • Ευαγόρας

      Τον Διόνυσο ξέχασες….
      Ποτε έκανε την εκστρατεία του φίλε μου ο Διόνυσος;;;

      • dl506218

        χαχαχαχαχαχαχαχαχααχχαχααχαχαχαχα

      • Agnostimus

        Οταν έβαλε φόρο ο Τσίπρας στα ελληνικά κρασιά …..

  • Ευαγόρας

    Πάλι κόκκινα αυτάκια βλέπω….

  • Lalakis – εν εέλδωρ
  • Νικόλαος

    Ἐκεῖνο τὸ ὁποῖον δὲν ἀναφέρεται εἰς τὸ ἄρθρον εἶναιο ὅτι ἡ Σοφία παρέδωσε τὰ αὐτοκρατορικά της διάσημα – τὸν δικέφαλον ἀετὸν, τὸ στέμμα, τὸ ξῖφος, καὶ τὴν σφαῖραν τῆς ἐξουσίας μὲ τὸν σταυρὸν – εἰς τὸν σύζυγόν της Ἰβάν μὲ τὴν προοπτικὴν νὰ γίνῆ αὐτὸς καῖσαρ (τσάρ) πασῶν τῶν Ρωσιῶν ἀλλὰ τὸ σχέδιον τοῦτο δὲν εὐωδόθη. Οὔτε ὁ υἱός τῶν Βασίλειος ὅστις τοὺς διεδέχθη τὸ ἐκατάφερε. Τέλος, ὁ ἐγγονός των Ἰβάν Δ΄ ὁ ἐπωνομασθείς Τρομερὸς κατόρθωσε νὰ ὑποτάξη ὅλα τὰ Ρωσικὰ δουκᾶτα ὑπὸ τὴν ἐξουσίαν του ἐξοντώνων ἅπαντας τοὺ Βογιάρους.. Κατὰ τὰ ἄλλα ὁ Ἰβὰν ὁ Τρομερὸς ὑπῆρξε, ἐκτὸς ἀπὸ ἄξιος ἡγεμών, συνετὸς ὡς ἄνθρωπο

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Θα χτυπήσουν οι Τούρκοι τώρα, εμάς ειδικά κατ’ εντολήν των Εβραιοαμερικάνων το κάνουν αυτό. Γιατί θέλουν να εφαρμόσουν τη συνθήκη Σέγκεν. Και οι μόνοι που αντιδρούν είναι ο Ελληνικός Λαός. Ο λαός όχι η ηγεσία. Η ηγεσία, υπέγραψε. Ο λαός αντιδρά. Τώρα για να μην τους εμποδίσουμε γιατί πιστεύουν οτι έρχεται ο Αντίχριστος, τον περιμένουν είναι ο μεσίας τους, γελάστηκαν εις τον κύβον

    http://oimos-athina.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4137.html

Δημοφιλή άρθρα

242
EKTAKTO: Ο Β.Πούτιν "πάγωσε" την πώληση των S-400 στη Τουρκία - "Μας εξαπάτησε η Ρωσία" λένε οι Τούρκοι - Βγάζουν το στόλο τους οι Τούρκοι ταυτόχρονα σε Αιγαίο και Μαύρη θάλασσα - Προεόρτια «πολεμικών επιχειρήσεων»;

Aπό το κακό στο χειρότερο οι ρωσοτουρκικές σχέσεις: Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, το Κρεμλίνο "πάγωσε" την πώληση στην Τουρκία των


181
ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι Στρατηγοί ενημέρωσαν τον Β.Πούτιν για νέο "Κριμαϊκό Πόλεμο" - Κατέρρευσαν οι ρωσοτουρκικές συνομιλίες - Νέες δραματικές εξελίξεις στον Εύξεινο Πόντο

Συγκλονιστικές εξελίξεις στις σχέσεις Ρωσίας-Τουρκίας καθώς έγινε έκτακτη ενημέρωση του προέδρου της Ρωσίας, Β.Πούτιν, για όλο το φάσμα των


138
Ξεκίνησε η σύγκρουση Ρωσίας-ΗΠΑ μετά τις χτεσινές διαδηλώσεις: H ρωσική αστυνομία μεταπίπτει σε εμπόλεμη κατάσταση και διοικείται πλέον από τις ένοπλες δυνάμεις - Eνεργοποιήθηκαν 350.000 εθνοφύλακες

Πρωτοφανείς και αιφνιδιαστικές εξελίξεις είχαμε στην ρωσική πρωτεύουσα και σε άλλες πόλεις από την δυναμική παρουσία της αντιπολίτευσης η οποία


Πιο σχολιασμένα άρθρα

138
Ρωσική κυριαρχία με χρήση τεχνητής νοημοσύνης: Παραλαμβάνουν τα πρώτα 6 Τ-50 (PAK-FA) οι Ρωσικές Αεροδιαστημικές Δυνάμεις – Προχωράει και το νέο υπερβομβαρδιστικό PAK DA

Οι Ρωσικές Αεροδιαστημικές Δυνάμεις παραλαμβάνουν τα πρώτα έξι υπερμαχητικά T-50 (PAK FA) σύμφωνα με ανακοίνωση. Φαίνεται ότι μετά από την

26 Μαρτίου 2017 11:42 μμ


138
Αυτή είναι η «Λευκή Βίβλος» της Τουρκίας: Kρίσιμα τα έτη 2017-2021 για την ακεραιότητα της Ελλάδας – «Παγκόσμιος παίκτης» η τουρκική αμυντική βιομηχανία

Γ. Μοτσάκος Ειδικός σε Θέματα Άμυνας και Ασφάλειας Πληροφοριών (Βαλκανίων  και χωρών Κ.Α.Κ ) Η Άγκυρα και προσωπικά

26 Μαρτίου 2017 8:54 μμ


138
EKTAKTO: Ο Β.Πούτιν «πάγωσε» την πώληση των S-400 στη Τουρκία – «Μας εξαπάτησε η Ρωσία» λένε οι Τούρκοι – Βγάζουν το στόλο τους οι Τούρκοι ταυτόχρονα σε Αιγαίο και Μαύρη θάλασσα – Προεόρτια «πολεμικών επιχειρήσεων»;

Aπό το κακό στο χειρότερο οι ρωσοτουρκικές σχέσεις: Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, το Κρεμλίνο «πάγωσε» την πώληση στην Τουρκία των

27 Μαρτίου 2017 8:39 μμ