Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ΕΡΕΥΝΑ – ΣΟΚ: ΠΩΣ ΤΑ JUMBO ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ «ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟΛΩΝ»!!!

Posted:

«Είναι κακό να ντυθούμε στις Απόκριες;»
«Ενήλικες είμαστε, ό,τι γουστάρουμε θα κάνουμε».

Αυτές και άλλες πολλές είναι οι φράσεις που ακούγονται, όταν κάποιος τολμήσει να επισημάνει την ηθική κατάπτωση, την ακολασία και τελικά ΤΟΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, με το «ντύσιμό» του και τη συμμετοχή του στα διάφορα Καρναβάλια.

Πώς όμως ξεκινά το κακό; Ποιοι είναι αυτοί που ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑ μέσω των «αποκριάτικων στολών»;

Η έρευνά μας εστιάζει στις «στολές» που πουλούν τα Jumbo. Παρόλα αυτά, παρόμοιες συναντούνται πλέον παντού, από πολυκαταστήματα μέχρισυνοικιακά μικρομάγαζα. Επίσης, αναφερόμαστε στις «γυναικείες στολές», μιας και οι «αντρικές» παραμένουν ίδιες με παλιότερα, με τις γνωστές αισχρότητες και βλασφημίες («στολή αρχιμανδρίτη» κλπ).

Τι προτείνουν λοιπόν οι «φωστήρες» του Jumbo στις γυναίκες να ντυθούν;

Αναλυτικά, μετρήσαμε 28 «στολές» εκ των οποίων οι 26 (!!!) αποκαλούνται «sexy»!!!

Δηλαδή: Αστυνομικίνα, Νοσοκόμα, Καμπαρετζού, Χορεύτρια, Μάγισσα, Άγγελος / Διαβολίνα, Πειρατίνα, ακόμα και Κοκκινοσκουφίτσα και Χιονάτη ΠΑΡΟΥΣΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΥΔΑΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!!!

Παραθέτουμε μερικές φωτογραφίες, για του λόγου το αληθές (μπορείτε να τις δείτε όλες, εδώ):

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Οι «υπεύθυνοι» του Jumbo ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ όσες γυναίκες θέλουν να μασκαρευτούν, ΝΑ ΕΚΠΟΡΝΕΥΤΟΥΝ!!!

Ακούγεται υπερβολικό αυτό σε ορισμένους; Αν ναι, μπορούν να μας εξηγήσουν αυτή την απόλυτη χυδαιότητα στο 99% των «στολών» που απευθύνονται στο συγκεκριμένο φύλο;

Αλήθεια, οι «φεμινίστριες» και γενικώς οι λαλίστατες (και λαλίστατοι) για τα δικαιώματα της γυναίκας, την ισότητα κλπ, δεν προσβάλονται από αυτά τα αίσχη;

Εκτός αν θεωρούν ΤΟ ΞΕΓΥΜΝΩΜΑ της γυναίκας ως…πρόοδο!!!

Όχι όμως: Πρόκειται για ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ!!!

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΕ – ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ – ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΡΕΑΣ!!!

Συνεχίζουν λοιπόν να αναρωτιούνται κάποιοι γιατί είμαστε κάθετα εναντίον των Καρναβαλιών και των μασκαρεμάτων;;;

Διότι αυτά εξυψώνουν ΤΗΝ ΑΚΟΛΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟ – ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ως τρόπο ζωής και διασκέδασης!

Ποιοι είναι λοιπόν οι σκοταδιστές; Εκείνοι που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις αισχρότητες ή όσοι τις αποδέχονται ευχαρίστως, πληρώνοντας μάλιστα (!!!) για να τις απολαύσουν;

Θα ακουστούμε κοινότυποι, αλλά το επαναλαμβάνουμε: Η περίφημη κρίση ΔΕΝ είναι οικονομική, αλλά πρωτίστως ΑΞΙΑΚΗ, ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ!

Γι” αυτό και υπάρχουν έμποροι πορνο – στολών που βρίσκουν ανταπόκριση, σε μια πορνοποιημένη κοινωνία…!

πηγή

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε κλικ εδώ

  • Anonymous

    Ξέρω περίπτωση σε μικρή πόλη, που μετά από καρναβαλίστικες εκδηλώσεις, γυναικολόγος αγόραζε ότι έξτρα χρειαζόταν(όπως αγόρασε μονομιάς και τα ηλεκτρικά του σπιτιού που νοίκιαζε) με τα χρήματα των…εκτρώσεων εκείνης της περιόδου μόνο. Αυτό τα λέει όλα και με αποδείξεις.

  • Anonymous

    1.τραβα σε κανενα κωλομπαρο να δει πως ειναι «ντυμενες»
    και αν βρεις διαφορες με τις στολες ….σημειωσε και για μενα.
    2.Εσυ κατερινα να βγαινεις τα βραδυα με τον κωλο φορα παρτιδα εξω, και αμα σε στριμωξουν κανα 2-3 πακιστανοι και σου κανουν το γκροβερ ….ΝΑ… μην πεις γιατι και πως.
    3.Καλα τελευταια βλεπεις ειδησεις, το οτι περπαταει το βιαζουν το πηρες χαμπαρι η κοιμασε με τα τσαρουχια???
    4.Και εμεις ντυνομαστε καποτε(αντρες και γυναικες), αλλα κοσμια, οχι ξεκωλα……τα γδυσιματα πανε με την εκφραση «να εν οικο μη εν δημο».
    «The best name»

  • Anonymous

    γενικα ειναι τσοντα

  • Anonymous

    Alexandros Ammoxostianos ·

    Min pate sta karnavalia eseis… minete stis spilies…
    emeis tha pame…
    Osoi theloun na pistepsoun kai na akolouthisoun tis istories meseona kai sxizofrenikis amathias pou prezvevete, exei kai spilies na pate na zisete!
    emeis eimaste Ellines kai tha giortazoume ta arxaioellinika karnavalia (apo ekei ksekinisan) opos giortazoume kai tis monternes ellinikes xristianikes giortes…
    pantos to artho sas einai I epitomi tou meseona! kala kanete kai to valate sto net! gelasame kai pali…

  • Anonymous

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΧΥΔΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΥΔΑΙΟ ΦΙΛΕ!ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ.

  • Anonymous

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ…

  • Anonymous

    συμφωνω απολυτα μαζι σου κατερινα πρεβεζανου
    φαινεται οτι κατι κομπλεξαρες τα εχουν μπερδεψει
    και ισως για αυτους να ειναι προτιμοτερο η ανθρωπινη σεξουαλικοτητα να εκτονωνεται μεσω διαστροφων η μεσω ομοφυλοφυλλικων σχεσεων(που κυριαρχει σε παπαδιστικους κοσμους-και αλλων χωρων με αυστηρη ηθικη)
    απο τις υγειης σεξουαλικες σχεσεις μεταξυ των αντιθετων φυλλων!
    αν τους ενοχλουν τα ρουχα που ειν αι προκλητικα ας ντυθουν τοτε σαρανταποδαρουσα και μετα να προσπαθησουν να βρουν ελξη με αλλο φυλλο ,τοτε θα ειναι ηθικοτεροι!!

    Σακης βασιλικακης

  • Anonymous

    ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΟ,ΚΑΙ ΟΙΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΤΕΡΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΝΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΣΟΝΤΑ?!ΑΝ ΕΧΕΙΣ ή ΕΙΧΕΣ ΚΟΡΗ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΝΕΣ?!ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ 12-13 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΑΡΘΕΝΙΑΣΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ!!ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΣΑΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗ ΡΟΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΕΣΑΙΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΑ…ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΟΦΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΤΟΤΕ ΛΑΜΠΡΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟΤΕ ΣΕΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΜΕ ΦΟΒΟ ΚΆΙ ΣΕΒΑΣΜΟ…ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΕΒΡΕΞΕ ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ…ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΚΑΜΙΑ ΟΜΠΡΕΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ…ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ (ΗΘΙΚΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ) ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΕΙΕΣ (=ΑΠΟ ΚΡΕΑΣ=>ΑΡΧΗ ΝΗΣΤΕΙΑΣ )ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ,ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ!!!ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΑΡΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    κ.Κατερίνα, το αρχαίο ελληνικό πνεύμα είναι κάτι το αξιοθαύμαστο, κάτι το οποίο μας κάνει υπερήφανους για τους προγόνους μας, τον πολιτισμό μας και όλα τα ιδεώδη μας αλλά…φτάνει μέχρι ενός σημείου.

    Ο λόγος που κάτι τόσο υψηλό σε αξίες δεν κατάφερε να διασωθεί στο πέρασμα των χρόνων, ήταν ότι δεν υπήρχε μέσα σε αυτό η αντίληψη του αληθινού Θεού.

    Αν και οι περισσότεροι φιλόσοφοι, είχαν καταλάβει την αξία των ηθικών αξιών τις οποίες εξυμνούσαν και απεχθάνονταν την κάθε μορφής χυδαιότητα και την υποδούλωση στα πάθη.

    Κάποιοι από αυτούς όπως ο Πλάτωνας και ο Σωκράτης μάλιστα, μίλησαν για τον «Ένα και Άγνωστο Θεό», σε ένα κατεστημένο που πίστευε και λάτρευε το δωδεκάθεο.

    Όταν ήρθε ο Χριστός στη γη, με τη διδασκαλία του τοποθέτησε το κάθε πράγμα στη θέση του, μέσα σε αυτά και τα όρια του έρωτα, του πάθους, του γλεντιού κτλ. αφού δεν καταδίκασε τίποτα από αυτά, απλά τα τοποθέτησε μέσα σε κάποια όρια προς ώφελος και μόνο του ανθρώπου.

    Ευτυχώς για εμάς, πολλοί από τους Έλληνες τότε, «φωτίστηκαν» από την διδασκαλία Του και ασπάστηκαν το Ευαγγέλιο το οποίο παραμένει ζωντανό μέσω των Μυστηρίων και της Ορθοδοξίας μέχρι σήμερα.

    Αλλιώς θα λατρεύαμε ακόμα το Δία, την Αφροδίτη και το υπόλοιπο δωδεκάθεο και μαζί με αυτό και τα θεοποιημένα πάθη τους.

    Στο θέμα μας τώρα…Όλα θα ήταν καλά με το καρναβάλι, αν ήταν απλώς μια διασκέδαση.

    Αλλά δυστυχώς εδώ έρχονται αδιάσειστα στοιχεία που έχουν να κάνουν με ναρκωτικά, μέθη, βιαιότητες, πλιάτσικο, ασέλγειες, ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες, εκτρώσεις κτλ.

    Πρέπει δηλ. να συμβεί κάτι τέτοιο στο δικό μας παιδί για να ευαισθητοποιηθούμε, δεν μας αγγίζει που συμβαίνει στον διπλανό μας;

    Πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτή η συνήθεια δεν έχει καμία σχέση ούτε με την Ορθοδοξία μας αλλά ούτε και με τα αρχαιοελληνικά ιδεώδη τα οποία επικαλείσθε.

  • Anonymous

    ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΣΤΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ. ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣΕΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΟΛΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ. ΟΙ ΣΤΟΛΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΣΕΞΙΣΤΙΚΟ ΣΤΥΛ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΤΥΘΩ ΝΟΣΟΚΟΜΑ Ή ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΟΥ PENTHOUSE? ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ Ή ΟΧΙ ΠΛΑΙΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΚΡΑΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

  • Anonymous

    ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΟΥΡΙΤΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥΡΙΤΑΝΟΥΣ. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΟΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΞΙ ΚΑΛΟΓΡΙΑ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ. ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗ ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΑ Ε ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΜΟΡΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΜΗΝ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ. ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΖΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΓΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣ. ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΦΥΣΙΚΑ. Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΚΗΤΗΣ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ. ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΩΡΑΙΑ. ΚΑΙ ΛΕΩ «ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ» ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ.

  • Anonymous

    κ.Άννα Πανταζοπούλου έχετε δίκιο αλλά τις Απόκριες η πορνεία λατρεύεται και εξυμνείται, καθόλου τυχαία σε μια περίοδο (Σαρακοστή) που υποτίθεται ότι ξεκινάμε να ακολουθήσουμε (λατρευτικά-μυστηριακά) τον Κύριό μας στο Πάθος και τη Σταύρωσή Του, για να τον ακολουθήσουμε και στην Ανάστασή Του.

    Καθόλου τυχαία, την ώρα που η Εκκλησία κηρύσσει την έναρξη της Σαρακοστής, κάποιος άλλος δίνει το σύνθημα για τα καρναβάλια, με όλα τα επακόλουθά τους.

  • Anonymous

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑ 1152 ΕΙΜΑΙ Ο 1131.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΕΥΓΕ…ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ Η ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ..Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΩΤΕΙΕΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΓΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ…ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΩΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ : ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΣΟΦΑ ΜΥΑΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ,ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΤΛ. ΟΙ ΟΠΟΙΟ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟ , ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΙΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ…ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ (=ΜΕΤΑΝΟΙΑ),ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ,ΤΕΛΕΙΟΣ!ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΘΙΣΗ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΓΕΙΑ ΑΓΑΘΑ…Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΑΣΩΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ , ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ…ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

  • Anonymous

    Astous na simperiferonte opos theloun. Den the eprepe na sigkentronomaste stin diki mas simperifora ki oxi sto ti kanoune oi ipoloipoi? As koitaksoume ton eafto mas kai to spitimas, tin oikogeneia mas prota apola. Den kano kritiki se kanenan afti ti stigmi, anaferome ston eafto mou pou asxolite me tous allous kai tin simperifora tous, giafto elpiizo na min pareksigithei kapoios apo esas. Kali Kiriaki se olous.

  • Anonymous

    Από 11:52 προς 11:31, 12:40.

    Αδελφέ μου και εσείς πολύ καλά τα είπατε και με τις δύο τοποθετήσεις σας και μπράβο σας.

    Ο Θεός να σας ευλογεί και να σας φωτίζει πάντοτε, εσάς και την οικογένειά σας.

    Καλόν αγώνα σε όλους μας.

  • Anonymous

    Δυστηχώς στις μέρες μας λιγότερο ιερόδουλη στην ψυχή είναι κάποια που «εξαναγκάζεται» να δουλέψει σε οίκο ανοχής από διάφορα κυκλώματα παρά από κάποια η οποία είναι παντρεμένη και «ψάχνεται» ή ανύπαντρη και σε σχέση και «ψάχνεται» επίσης.

  • Anonymous

    ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΛΟΓΩ ΑΓΝΟΙΑΣ,ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΝΑΙΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ.ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΥΣ.ΟΧΙ ΣΤΗ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ…ΟΛΑ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

  • Anonymous

    ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ,ΝΤΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΟΡΝΕΣ,ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΣΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΙΤΕ,ΜΕΤΑ ΟΜΟΣ ΕΞΙΓΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗ ΤΑ ΝΤΙΣΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΦΩΤΗΣΙ ΤΑ ΠΙΑΣΜΕΝΑ ΜΙΑΛΑ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ,Ο ΑΝΘΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΒΡΙΖΕΤΕ ΕΤΣΙ,ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΗ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΤΑ ΒΡΙΣΚΙ ΟΛΑ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΑ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΝΟΜΑΛΑ,ΑΝ ΟΜΟΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΗΣ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣ ΤΟΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ ΤΟΤΕ ΚΑΝΗΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΦΟΡΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΤΣΟΝ ΚΑΙ ΖΑΡΤΙΕΡΕΣ!!!

  • Anonymous

    Alexandros Ammoxostianos
    Pros
    Ανώνυμος
    3 Μαρτίου 2013 – 11:52 π.μ.
    ase tin parapliroforisi gia tin arxaia Ellada mas kai asxolisou me kati pou pragmatika exeis endiatripsis….
    To na ksernas agapitemou misologa kai koutsouremenes kouventes pou mono ANTHELINIKES mporoun na pun den se tima…
    dievase prwta ligo ga tin arxaia Ellada mas, dievase meta pos oi Ellines katasfagisan gia na ginoun ellines kai meta ela na mas kaneis mathimata gia tin endoksi elliniki istoria mas…

  • Anonymous

    ΔΙΥΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΟΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΟΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΛΟ…ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΝΤΙΠΟΡΝΙΚΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ…ΤΟ ΜΑΤΙ ΡΕΠΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ…Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΠΕΔΑΓΩΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ «ΕΙΚΟΝΕΣ» ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΙΨΟΥΝ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΖΟΩΔΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΜΩΡΦΩΣΗ ΚΑΘΘΟΔΗΓΗΣΗ ΙΕΡΩΝΥΜΕ ΑΚΟΥΣ???._

  • Anonymous

    ΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΑΚΗ
    Αν θεωρεις πως υγιης σεξουαλικη ελξη ειναι να βλεπεις τα 13χρονα, 14χρονα, 15χρονα ντυμενα σεξυ καλογριες, σεξυ κοκκινοσκουφιτσες, σεξυ νοσοκομες κλπ…και να «φτιαχνεσαι», τοτε φιλαρακο εχεις προβλημα… παιδεραστια λεγεται… και ειναι ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΧΗ!

    Τωρα αν περιμενεις τις Αποκριες να δεις τι θα ντυθει ο αλλος (μην ντυθει σαρανταποδαρουσα, οπως λες) και σου κατεβασει τη λιμπιντο… παλι προβλημα εχεις!
    Εκτος κι αν περιμενεις τα καρναβαλια για να…

  • Anonymous

    ΜΟΝΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ…ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΛΕΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΩ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΑΧΤΥΛΟ._

  • Anonymous

    Anna Nikolaos Pantazopouloy…ΣΩΣΤΑ!!!ο κόσμος καίγεται και η αποκριάτικη στολή χτενίζετε. Η πορνεία βασιλεύει 365 ημέρες τον χρόνο , όχι μόνο τις απόκριες.

  • Anonymous

    Από Ανώνυμος 11:52 @ Alexandros Ammoxostianos:

    Φίλε Αλέξανδρε, ξεκινώντας από το τέλος του σχόλιού σου…δεν έχω σκοπό να κάνω μάθημα σε κανέναν, απλά εξέθεσα την άποψή μου όπως και τόσοι άλλοι πάνω σε αυτό το θέμα, που είναι το κακό;

    Και έρχομαι να σε ρωτήσω τώρα:

    Τι ακριβώς από τα γραφόμενα θεωρείς παραπληροφόρηση, μισόλογα, κουτσουρεμένες κουβέντες;

    Και ποια είναι η ακριβής πληροφόρηση και οι ολοκληρωμένες κουβέντες σε αυτά που εντοπίζεις;

    Και γιατί να το κάνει αυτό κάποιος που απλά – όπως και τόσοι άλλοι – απλά εκθέτει την άποψή του;

    Πως κατηγορείς κάποιον για ανθελληνικές θέσεις όταν γράφει:

    «το αρχαίο ελληνικό πνεύμα είναι κάτι το αξιοθαύμαστο, κάτι το οποίο μας κάνει υπερήφανους για τους προγόνους μας, τον πολιτισμό μας και όλα τα ιδεώδη μας».

    Φυσικά όχι για τα Διονυσιακά όργια και τις γιορτές των αχαλίνωτων παθών, αλλά για τη φιλοσοφία, το ελεύθερο πνεύμα, τη γλώσσα, τον πολιτισμό, τη δημοκρατία και όλα όσα μας κάνουν υπερήφανους για τους προγόνους μας.

    Όσον αφορά την νεώτερη Ιστορία και τον σφαγιασμό των Ελλήνων που αναφέρεις, σε παραπέμπω στον λόγο του Θ.Κολοκοτρώνη προς τους μαθητάς του πρώτου Γυμνασίου της Ελεύθερης πλέον Αθήνας:

    «Όταν πιάσαμε τ” άρματα είπαμε πρώτα υπέρ Πίστεως και ύστερα υπέρ Πατρίδος».

    Για να μην σε κουράσω, ανάλογες δηλώσεις έχουν γίνει από τον Υψηλάντη, τον Μακρυγιάννη, τον Παπαφλέσσα, τον Κοραή και όλους όσους ήταν μπροστάρηδες σε αυτό που επικαλείσαι, δηλ. τον σφαγιασμό των Ελλήνων για να παραμείνουν Έλληνες.

    Φίλε Αλέξανδρε, ότι και να σου πω εγώ και οι άλλοι, ότι θέλεις εσύ θα κάνεις γιατί έχεις την ελευθερία που είναι σεβαστή.

    Έχω και εγώ συμμετάσχει ως νεώτερος σε πολλά καρναβάλια, οπότε τα άσχημα που εκτίθενται, είναι εκ πείρας – ίσως και προσωπικά βιώματα.

    Ένας που παίρνει χρόνια ναρκωτικά, ανάλογα τον χαρακτήρα του, ή θα προσπαθήσει να αποτρέψει κάποιους από το να τα χρησιμοποιήσουν, για να τους γλυτώσει ή θα προσπαθήσει «να πάρει και άλλους μαζί του».

    Ελπίζω και εύχομαι να είμαι σαν τον πρώτο.

    Να είσαι και να περνάς καλά.

  • Anonymous

    Μάλλον χάνουμε τον καιρό μας, νομίζω πως όποιος απαντήσει στο ΓΙΑΤΙ οι νεοειδωλολάτρες και πολέμιοι γενικότερα της εκκλησίας μπαίνουν σε τέτοιες αναρτήσεις (για να σχολιάσουν με τον τρόπο που το κάνουν) θα καταλάβουν για ποιο λόγο είναι χάσιμο χρόνου να ασχολείται κανείς μαζί τους.
    Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του-της το τεκμηριώσω, θαρρώ όμως ότι εύκολα μπορεί να το καταλάβει κανείς, υπάρχουν οι απαντήσεις στην Αγία Γραφή.

  • Anonymous

    Τα χειροτερα τα κανουν οι Μουσουλμανες.Εχετε δει μαγαζια με χορευτριες της κοιλιας;Και οχι μονο στη Θεσσαλονικη και στην κωνσταντινουπολη,αλλα και στην σαουδικη αραβια οπου υπαρχει μισογυνισμος και κληρικοκρατια.Παντος η περισοτερες ελληνιδες χριστιανες που ξερω και που εκτιμω,ντυνονται και κανονικα και μοντερνα,ενω τυχαινει να εχω δει μωαμεθανες που φορανε μαντιλα,αλλα φορανε στενα παντελονια,ντεκολτε,ψηλοτακουνα και γενικως ρουχα πορνικα.Τωρα για κρινετε εσεις και πειτε μας ποιος ειναι ποιο σεμνος,η γυναικες που ναι μεν ντυνονται μοντερνα[οχι ξεκωλα]και ειναι και σεμνες χριστιανες,η καποιες αλλες που υποτιθεται εχουν ευσεβεια[οπως οι μωαμεθανες]αλλα απο πορνεια αλλο τιποτα.

  • Anonymous

    Προς πρεβεζάνου αμμοχωστιανό και λοιπούς.

    Ρε παιδιά αφήστε μας στο μεσαίωνά μας. “Ελεος πια.

    Αλλάξτε στέκια. Έχει site για τα γούστα σας άπειρα. Αν σας χαλάει μην το πίνετε. Εμέις δεν ασχολούμαστε με σας αφήστε μας να χαραμίσουμε τη ζωή μας στη λατρεία του Ναζωραίου με την ησυχία μας. Ο Δίας είναι πολυεύσπλαχνος και με τις δεήσεις και τις θυσίες σας θα μας συγχωρέσει για την απιστία μας. Εσείς όμως ντυθείτε σέξυ καλόγριες γιατί θα σας τιμωρήσει αν δεν τιμήσετε το Διόνυσο. Και τότε ποιος σας σώνει… Μπορεί να κατέβει απ’τον Όλυμπο και να σας… γνωρίσει… Α και να μη ξεχνιόμαστε… Ζήτω οι εβραίοι και κάτω οι αρχαίοι Έλληνες… Εκτός Σωκράτη Πλάτωνα Αριστοτέλη που ήταν δικοί μας προδότες του ηρωικού δωδεκάθεου……

  • Anonymous

    Meros 1
    Alexandros Ammoxostianos
    Pros
    Ανώνυμος
    3 Μαρτίου 2013 – 6:50 μ.μ.
    Agapite Ανώνυμος 3 Μαρτίου 2013 – 6:50 μ.μ. gia onoma tou theou den exw kanena provlima pou eipate tin apopsi sas… kala kanate… kai to idio kanw kai egw… kai afto einai to oreo se mia dialogiki intenetiki sizitisi…
    Gia onoma tou theou den eipa pos eistai anthellinas… egw eipa «To na ksernas agapitemou misologa kai koutsouremenes kouventes pou mono ANTHELINIKES mporoun na pun den se tima…» pistevo einai ksekathari i prothesi mou na sas epistiso tin prosoxi sas se kati pou lete kai pou den sas tima an katalavenate, i eixate gnosi emperistatomeni gia to ti lete… den eixa prothesi na sas katigorisw san anthelina…apla tha mporousan na theorisoun kapioi san anthelinkes tis kouventes sas. An sas prosvala pragmatika apologume kai to aposirw…
    An apo tin alli eixa diamorfosi tetia apopsi gia esas pistepsteme tha to elega id… alla den exw diamorfosi tetia apopsi gia esas…
    Afto pou theorw egw omos «misologa kai koutsouremenes kouventes» einai sto simio: «Ευτυχώς για εμάς, πολλοί από τους Έλληνες τότε, «φωτίστηκαν» από την διδασκαλία Του και ασπάστηκαν το Ευαγγέλιο το οποίο παραμένει ζωντανό μέσω των Μυστηρίων και της Ορθοδοξίας μέχρι σήμερα.

    Αλλιώς θα λατρεύαμε ακόμα το Δία, την Αφροδίτη και το υπόλοιπο δωδεκάθεο και μαζί με αυτό και τα θεοποιημένα πάθη τους.»
    Diafono katheta kai pistevw pos POTE ma POTE den idame akomi kai apo ta grapta tis pistis mas oi ellines na «φωτίστηκαν» από την διδασκαλία Του και na ασπάστηκαν το Ευαγγέλιο.
    Distixos akomi kai o Apostolos Pavlos stis epistoles tou otan episkeftike tin athina ekane ksekatharo pos ton perigelousan kai kanis extos apo ena den akolouthisan tis didaxes tou… stin idia eppistoli anaferei ta esthimata tou gia tous athineous kai tin filosofia (tin xaraxtirizei «mori») kai epistrefi stous aderfous tis thesalonikis (tin evraiki tote kinotita) me ta xirotera esthimata gia tous athineopus kai gia tin filosofia twn Ellinwn…
    Pouthena distixos den einai katagrameni maziki metastrofi ellinwn dodekatheistwn ston xristianismo…
    O Agios efsevios episis, sto IERO vivlio tu «eklisiastiki istoria» anaferei leptomeros tin ekstratia tou mega Konstantinou kai to sfaksimo twn ellinwn apo tin makedonia mexri tin elefsina kai ti sparti giati den metanoousan me agapi kiriou kai na ginoun xristianoi oi dodekatheistes Ellines…
    Eimai siguros pos gnorizete ta iera vivlia tis pistis mas opos episis kai ton agio efsevio… kai epilextika anaferome kai tha anaferthw MONO se iera vivlia kai kodikes tis eklisias mas…

  • Anonymous

    Meros 2
    Alexandros Ammoxostianos
    Pros
    Ανώνυμος
    3 Μαρτίου 2013 – 6:50 μ.μ.
    Sto idio vivlio anaferete I sfagi tis elefsinas kai tou misti twn arxaiwn ellinikwn elefsiniwn mistiriwn opos episis kai to ksethemelioma tou parthenona kai I storgiki apokathilosi tu xriselefantinou agalmatos tis Athinas apo ton parhenona. Anaferete episis pos den xorage na vgei kanonika to agalma apo ton nao me apotelesma na xalastei I skepi kai ta keramidia alla kai megalo meros tu naou gia na metaferthei sto vizantio gia na eksagnistoun kai evlogithoun ta idola twn ellinwn…
    Stus theodosianoun kai ioustinianous kodikes episis anaferonte oi kanones kai oi kodikes oi opoioi eixan thespisti apo tin eklisa mas mexri na ksethemeliothei to dodekatheo apo tin elada kai na pethani I gnosi, I epistimes kai I filosofia apo tin genetira tis…
    Afta kai polla alla einai afta pou den epilegoume kai egw kai eseis agapite mou na gnorizoume gia afto ton logo theorisa na anaferthw se koutsouremenes, I kalitera tha eprepe na pw, se epilextikes gnosis tis istorias emas twn orthodokswn xristianwn pou kapote tha prepei na paradextoume kai na simvivastoume….
    Episis theoro poli megali parapliroforisi gia tus ellines I ipothesi pou anaferete me ton agnosto theo alla kai tin ithiki twn ellinwn… H anaphora sto “to agnosto theo” einai apodiksi pos oi ellines alla kai o plistos arxaios kosmos sevotan to dikeoma tou thriskevin gia olous kai gia afto ton logo oi ellines eixan dimiourgisei ton agnosto theo gia na exoun to dikeoma oi allothriskoi, varvaroi, na anavoun ta tamata kai na kanoun tis thisies tous sto sigkekrimeno agalma kai oxi sta dikamas ellinika iera kai vomous…Distoixos aftos einai gia emena me vasi afta pou gnorizw TO AGNOSTO THEO stin arxaia Ellada mas….
    Oso gia ton kolokotroni ton opoio timo opos kai gia ton makrigianni I istoria kai I sigkrousi sto thema “iper vomon kai estion” I to rito “iper pisteos kai patridos” einai epilogi tu kathenos na epileksi gia pio apola tha agonisti… egw eimai me to rito “iper Ellados”…. Apo tin alli an doume apo pou ksekinise I epanastasi opos dipote oi tektonikes stoes tis zakinthou, tis kerkiras kai tis afstroouggarias-Rossias den itan xristianokentrikes…. Oute o tsakalof o Ipsilantis kai oi lipoi filikoi… Kai as min ksexname ton aneleito polemo tis eklisias mas kata twn epanastatwn, kai tis omadikes apiles gia genikous aforismous…..
    Me extimis agapite mou, alexandros Ammoxwstianos….

  • http://www.blogger.com/profile/14332485549973690044 Loukas Panagi

    ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΥΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
    Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ

  • Anonymous

    Ανώνυμος
    3 Μαρτίου 2013 – 6:50 μ.μ. @ Αλέξανδρος Αμμοχωστιανός.

    Φίλε Αλέξανδρε, σε ευχαριστώ ειλικρινά για τις απαντήσεις σου και οι γνώσεις σου είναι πράγματι αξιοθαύμαστες.

    Επέτρεψέ μου τώρα και μένα να δώσω κάποιες διευκρινήσεις και στοιχεία πάνω στα γραφόμενά μου.

    Όταν γράφω:

    «Ευτυχώς για εμάς, πολλοί από τους Έλληνες τότε, «φωτίστηκαν» από την διδασκαλία Του και ασπάστηκαν το Ευαγγέλιο το οποίο παραμένει ζωντανό μέσω των Μυστηρίων και της Ορθοδοξίας μέχρι σήμερα».

    Δεν αναφέρομαι σε μια συγκεκριμένη χρονικά ιστορική στιγμή αλλά σε μια ολόκληρη πορεία, η οποία ξεκινά από τον Ευαγγελιστή Ιωάννην κεφ. 12 § 20-23 που γράφει για τους Έλληνες που ζήτησαν από τον Απόστολο Φίλιππο να δουν τον Ιησού, ο Φίλιππος το είπε στον Απόστολο Ανδρέα και όταν και οι δύο μαζί το είπαν στον Ιησού, αυτός απάντησε:
    «“ Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του Ανθρώπου”. Προλέγοντας ότι θα δοξασθεί το Όνομά Του από ποιούς; Από τους Έλληνες.

    Η φράση αυτή όμως είναι ημιτελής, διότι δεν εξηγείται με ποιον τρόπο θα δοξασθεί.

    Εδώ έρχεται ο Ευσέβιος Καισαρείας (τον οποίο επικαλείσαι) να μας δώσει σε γραπτό κείμενό του, χειρόγραφο, την συνέχεια της φράσης του Ιησού:

    «“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”

    Σε μετάφραση: «Διότι μόνη η Ελλάς γεννά ανθρώπους φυτόν εκ του ουρανού και του Θεού Βλάστημα εξακριβωμένον απογεννώσα λογικήν σκέψιν, ιδιοποιουμένη την επιστήμην».

    Αλλά γιατί ο Ιησούς εναποθέτει τη δόξα Του στους Έλληνες και πλέκει εγκώμιο για την Ελλάδα και δεν πιστεύει ότι θα δοξασθή από τον “περιούσιον λαόν” του Θεού δηλ. τους Εβραίους;

    Πιστεύω ότι η εξήγηση είναι απλή: Όλη η διδασκαλία του Ιησού ταυτίζεται απόλυτα με την αρχαία Ελληνική φιλοσοφία και σκέψη και ως προς αυτό υπάρχει σωρεία παραδειγμάτων. Ας αναφέρουμε μερικά:

    Ιησούς: “ Ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται.”

    Χείλων ο Λακεδαιμόνιος (600 π.Χ.): “Τα μεν υψηλά ταπεινούν (ο Θεός), τα δε ταπεινά υψούν.”

    Ιησούς: “ Αγαπάτε τους εχθρούς υμών” Ματθ.κεφ.5 §44

    Κλεόβουλος ο Ρόδιος (500 π.Χ.): “ Τον δε εχθρόν φίλον ποιείν.”

    Ιησούς: “ Ευεργετείτε εκείνους που σας μισούν” Ματθ.κεφ.5 §44.

    Κλεόβουλος ο Ρόδιος (500 π.Χ.): “ Τον δε εχθρόν ευεργετείν”.

    Ιησούς: “ Ουκ επιορκήσεις” Ματθ.κεφ.5 §33.

    Πυθαγόρας: (580 π. Χ.) “Σέβου όρκον.”

    Ιησούς: “ Μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην.”

    Πλάτων (427 π.Χ.): “Η δικαιοσύνη είναι το μεγαλύτερον αγαθόν για την ίδια την ψυχήν.”

    Και ο χρυσός κανών

    Ιησούς: “Όλα όσα θέλετε να σας κάνουν οι άνθρωποι, κάνετε και σείς τα ίδια σ΄αυτούς.”

    Ματθ.κεφ.7 §12

    Ισοκράτης (430 π.Χ.): “Μην κάνετε στους άλλους εκείνα για τα οποία εσείς θυμώνετε όταν τα κάνουν οι άλλοι σε σας.”

    Βλέποντας λοιπόν ο Ιησούς τους Έλληνες να έρχονται προς Αυτόν, διαβλέπει ότι μόνο δια μέσου του Ελληνισμού θα ήταν δυνατό να διαδοθεί η διδασκαλία Του –πράγμα το οποίο ακριβώς έτσι συνέβη- και είναι όντως
    μία τεράστια αναγνώριση του Ελληνικού πνεύματος από Αυτόν τον ίδιο τον Υιόν του Ανθρώπου.

    Φυσικά αυτά που αναφέρεις ιστορικά για τον Παύλο και τους Αθηναίους είναι αληθή, αλλά είναι τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν τον πρώτο καιρό στη διάδοση του Ευαγγελίου τα οποία ήταν και φυσιολογικά.

    Πως θα μπορούσαν οι Έλληνες αβίαστα να δεχτούν τα «καινά δαιμόνια» του Παύλου;

    Τα προβλήματα αυτά όμως, εξανεμίστηκαν στη συνέχεια…Αλοίμονο ο ίδιος ο Χριστός να έβγαινε ψεύτης όταν έλεγε ότι θα δοξαστεί το Όνομά Του από τους Έλληνες. (Συνεχίζεται…)

  • Anonymous

    (Συνέχεια…)

    Όσον αφορά την εκστρατεία του Μεγάλου Κωνσταντίνου που αναφέρεις, για να μην γράφω κατεβατά, σε παραπέμπω στην ομιλία του π.Γ.Δ. Μεταλληνού, τ. Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του Πανεπ. Αθηνών, ενός πολύ μορφωμένου ανθρώπου, με τίτλο:

    «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ»

    Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ξεσκεπάζει μια Δυτικόφερτη συνωμοσία των αρχαίων Παγανιστών, την οποία συνεχίζουν να συντηρούν σε συνεργασία Νεοπαγανιστές και Προτεστάντες!

    ΠΗΓΗ: http://www.oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/kwnst2.htm

    Όσον αφορά τις σφαγές που έγιναν στο όνομα του Χριστιανισμού, εδώ υπάρχουν δύο περιπτώσεις:

    Κάποιοι που νομίζουν και έχουν πειστεί ότι κάνουν το θέλημα Του Θεού, οι οποίοι όμως «πλανώνται πλάνην οικτρά». Κάπως έτσι έγινε με τους Σταυροφόρους, οι οποίοι ενώ ξεκίνησαν πράγματι με ιερό σκοπό, να παρέχουν ασφάλεια στα καραβάνια των προσκυνητών από την τωρινή Ευρώπη προς την Ιερουσαλήμ, στη συνέχεια εξέπεσαν και κατήντησαν χειρότεροι από ληστές και σαρκολάτρες.

    Υπάρχουν όμως κάποιοι που πράγματι χρησιμοποιούνται από το Θεό ως όργανά Του, για να προωθούν το σχέδιό Του.

    Ποτέ δεν είναι ευχάριστο να ακούς ή να διαβάζεις για θανάτους, σφαγές και βασανιστήρια ανθρώπων.

    Μήπως ήταν ωραίο να ακούς για όλους τους ανθρώπους που πνίγηκαν στον κατακλυσμό;

    Για αυτούς που κάηκαν στα Σόδομα και τα Γόμορρα;

    Για τους Νινευίτες που θα καταστρέφονταν αν δεν μετανοούσαν την τελευταία στιγμή;

    Σίγουρα είναι τραγικό να ακούς και να διαβάζεις τέτοια πράγματα αλλά από την άλλη, όταν είναι βουλές Του Θεού, είμαστε σε θέση εμείς να τις κρίνουμε;

    Μπορεί κανείς από εμάς να ισχυριστεί ότι είναι σε θέση να κατανοήσει και να ερμηνεύσει τις αποφάσεις Του Θεού, οι οποίες είναι πάντοτε συνάρτηση του άπειρου Ελέους Του, της Αγάπης Του, της Μακροθυμίας Του αλλά…και της Δικαιοσύνης Του;

  • Anonymous

    Ειναι μεγαλη αμαρτια η προκλητικη εμφανιση. Γιατι μια γυναικα θελει να ειναι προκλητικη? Γιατι θελει να αρεσει. Εχει την εντυπωση οτι καποιος θα κοιταξει τα φυσικα της καλλη. Δεν την ενδιαφερει εαν το μυαλο της δεν λειτουργει. Εαν ειχε χαρη ΘΕΟΥ θα καταλαβαινε οτι γινετε πορνη οταν ντυνεται προκλητικα και πουλαει ερωτα ΔΩΡΕΑΝ. Η γυναικα που πουλαει αγοραιο ερωτα το κανει για να ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ. Οι αλλες γυναικες γιατι το κανουν? Πρεπει να σταματησει η ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ, να ειμαστε ευπρεπεις και οχι ΑΝΗΘΙΚΕΣ. Ας μας φωτισει ο ΘΕΟΣ.

  • Anonymous

    ανωνυμε ,δεν ειπα οτι 13 αχρονες θα πρεπει να εχουν ερωτικες σχεσεις ντυμενες σαν καλογριες η σαν νοσοκομες ντυμενες απο αυτην την ηλικια
    αλλα ειπα ,οτι εστω κ απο αυτην την ηλικια το μυνημα πρεπει να ειναι ορθο κ
    οχι κομπλεξικο δηλ του οτι ο ερωτας και το σεξ ειναι μια επιβεβλημενη μαλλον(για την νοητικη κ σωματικη υγεια) απολαυση για τον ανθρωπο,κ εκει
    θα κατευθυνω και στο μελλον κ την κορη μου , το οτι κανεις σε μικρες (αλλα κ μεγαλες ) ηλικιες διατρεχει ενα καρο κινδυνους ειναι γνωστο και η ενημερωση
    ειναι η καλυτερη προφυλαξη
    απο κει και περα τα μυνηματα ειναι φυσικα ,ανθρωπινα κ απλα .
    δηλ ενα κοριτσι 13 ετων πρεπει να ξερει προς τα που θα διοχετευσει(νοητικα αρχικα)τον ερωτισμο της κ να εξοικιωνεται με το να νιωθει γυναικα ωστε με την παροδο των ετων να προσανατολιστει σεξουαλικα-ερωτικα σαν γυναικα μεχρι να νιωσει ετοιμη για την πρωτη εμπειρια
    ολοι εσεις παπαδοφερεφωνα να τις αρραβωνιασετε με καμια δεκαρια εικονες αγιων ,του χριστου και λοιπων θεοτητων ,επειτα αφου ενωπιον θεου
    αρραβωνιαστηκε στριμωξτε την μεχρι να παντρευτει(ταιριαζει δεν ταιριαζει ερωτικα με τον αρραβωνιαρη της)να ευχαριστιεστε ΕΣΕΙΣ δηλ για αυτην κ αυτην ποιος της επιτρεπει να σκεφτει τι πραγματικα της αρεσει κ τι
    χρειαζεται ερωτικα???? (αν ξερει τι θα πει να νιωθεις γυναικα,αφου απο την
    εφηβεια της ντυνοταν στα καρναβαλια!¨ …χερουβειμ!!)
    εκτος πια αν στα 16 της (οπως συνηθιζεται) εν ωρα εξομολογησης κατω απο το πετραχηλι γινονται αλλα !!

    αυτα οχι για την κορη μου!!!!
    ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΡΩΤΙΚΗ Κ ΠΕΡΗΦΑΝΗ!!

    οι υπολοιποι να πανε να κουρευονται!!

    Σακης βασιλικακης

  • Anonymous

    Δεν είμαι παπαδοφερέφωνο αλλά συνειδητοποιημένο άτομο και σαν κοπέλα με προσβάλλουν τα λόγια του Σ. ιδίως για την εξομολόγηση.
    Επειδή ζω σε αυτόν τον κόσμο, τα επιχειρήματά σας είναι για κλάματα. Έχω δει κοπέλες με τη ζωή που προωθείτε, χωρίς Θεό, και είναι με ψυχοφάρμακα. Το ίδιο και κοπέλες που για να μη χάσουν το κελεπούρι παρέβησαν την εντολή του Θεού και ο πρίγκηπας που δε τις σεβάστηκε όταν έσβησε το πάθος έδειξε τη βατραχίλα του.
    Μιλάω με τόσες κοπέλες κοσμικές και με το παραμικρό πρόβλημα καταρρέουν. Τότε δε τους σώζει ούτε η αμαρτία ούτε κανένας άντρας και δυστυχώς ενώ βλέπουν ότι το άτομο που έχει πίστη πόσα δεινά ξεπερνά δε θέλουν να αφήσουν τα πάθη τους, να ακολουθήσουν τη φαινομενικά στενή πύλη, λίγο κόψουν το θέλημα αλλά να βρουν ανάπαυση και καταλήγουν στα φάρμακα.

    Στα θεωρητικά σας επιχειρήματα ο Θεός δίνει απάντηση με την εμπειρία, μέσα από τη ζωή.
    Ένα από τα γελοιοδέστερα δε είναι ότι ο άνθρωπος της εκκλησίας καταλήγει στην ανωμαλία. Ο λάγνος καταλήγει εκεί, διότι δεν υπάρχει κορεσμός, αναζητά περισσότερη ηδονή (όπως ο άνθρ. που γνωρίζει τη χαρά του Θεού ζητά όλο και περισσότερο την ηδονή της κοινωνίας του Θεού). Άλλο αν υπάρχουν και τέτοιοι στο χώρο της εκκλ., τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.

    Αντί να ευχαριστείτε και να κολακεύετε τους ημιμαθείς και κάθε άλλο παρά με αξιοθαύμαστες γνώσεις να ξέρετε ότι δεν πρόκειται να τους πείσετε.

    Μας το λέει η Αγία Γραφή «αὕτη δὲ ἐστιν ἡ κρίσις ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς· ἦν γὰρ αὐτῶν πονηρὰ τὰ ἔργα» Ιω 3,19

    «12 οὐ καθὼς Κάϊν ἐκ τοῦ πονηροῦ ἦν καὶ ἔσφαξε τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ· καὶ χάριν τίνος ἔσφαξεν αὐτόν; ὅτι τὰ ἔργα αὐτοῦ πονηρὰ ἦν, τὰ δὲ τοῦ ἀδελφοῦ αὐτοῦ δίκαια. 13 Μὴ θαυμάζετε, ἀδελφοί, εἰ μισεῖ ὑμᾶς ὁ κόσμος.»Α Ιω 3

  • Anonymous

    πολυ σωστα το ειπες ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!
    απειρα τα παραδειγματα για τους αντιβαινοντες τον φυσικο νομο!!
    σιγουρα τα ψυχοφαρμακα δεν ειναι για τους φυσικα ζωντες

    εν πασει περιπτωσει λυπαμαι αν σε εθιξα,αλλωστε δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου!

    προσεξε καλα ομως τι δρομο περπατας ! αγαπητη μου

    κ μην ξεχνας τα περι του ερωτως , σου ανηκουν (μιας και γιαυτο το σκοπο δημιουργηθηκαν)
    για την δικια σου ζωη ,οπως εσενα σου αρεσουν κ οχι οπως αρεσουν σε θρησκευτικες καστες

    καλο βραδυ

    Σακης βασιλικακης

  • Anonymous

    δευτερευοντως κατι που ξεχασα πανω σε αυτο που ανεφερες

    στο οτι δηλ οτι στην ηδονη δεν υπαρχει κορεσμος
    σου απαντω…

    ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΚΟΣΜΟ (ΖΩΑ -ΦΥΤΑ)
    ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΛΙΚΑ-ΑΙΜΟΜΙΚΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ
    (ζωα κ φυτα ,χωρις εξομολογηση κ ευαγγελια παρακαλω!)

    σε σχεση με τον δικο σου (πιθανον) θεολογικο ανεραστο κοσμο!
    (η ερωτικα ανωμαλο σε πολλους ηγητορες{οχι τυχαιο} )

    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ!

    καλο βραδυ!

    Σακης βασιλικακης

  • Anonymous

    Σάκη Βασιλάκη, οι απόψεις σου σεβαστές αν και υπάρχει διαφωνία σε πολλά θέματα, αλλά τουλάχιστον μην υποβαθμίζεις την Εξομολόγηση και το Ευαγγέλιο, το επιχείρημά σου σε αυτό το θέμα, παντελώς άστοχο.

  • Anonymous

    Ο άνθρωπος πλάστηκε για να γίνει θεός κατά χάριν, πράγμα που δεν ισχύει για τα ζώα φυτά, συγκρίσεις δε μπορούν να γίνουν, ωστόσο η φύση γίνεται συμμέτοχος και της φθοράς αλλά και της αγιότητας του ανθρώπου.

    Οι επιθετικοί προσδιορισμοί δε με αφορούν, τα καημένα τα κοριτσάκια που το παίρνουν της μετρητοίς και ξεφεύγουν το πληρώνουν με δάκρυα, δε γυρίζει πίσω. Όποιος γνωρίζει για την αγία Φωτεινή τη Σαμαρείτιδα, την οσία Μαρία Αιγυπτία κλπ καταλαβαίνει πώς η ερωτική ορμή είναι δοσμένη από τον Θεό αλλά όταν στρέφεται τα κτίσματα οδηγεί σε διαστροφή και απομάκρυνση της χάριτος, στα πληγώματα, τα κλάματα και δε συμμαζεύεται, όταν στρέφεται προς τον Θεό και μέσω Αυτού στην κτίση οδηγεί σε υγιείς σχέσεις.
    Μα πώς είναι τόσο κατηγορηματικοί κάποιοι όταν δε γνωρίζουν ούτε τα βασικά, μιλάμε για το «άσμα ασμάτων». Τέτοιου μεγέθους ερωτική όρμή προς το Νυμφίο.

    Κρίμα που οι «έμπειροι» δε βλέπουν ούτε τα πρακτικά ζητήματα, να δουν τις καθημερινές αποδείξεις π.χ. για τη γυναικεία φύση, κάθε φορά που δίνεται, δίνει κάτι από τον εαυτό της. Όταν δε ο άλλος θα τη χρησιμοποιήσει, μεγάλο δράμα, μέχρι που με τις συνεχόμενες εμπειρίες δεν θα έχει συναίσθημα, αλίμονο σε όποιον βρεθεί να υποστεί τις ιδιοτροπίες της μετά, οι οποίες θα προέρχονται από το ανικανοποίητο, γιατί μόνο ο Θεός πληροί.
    Δυστυχώς πολλοί που δήθεν αγαπούν τις γυναίκες και τις προτρέπουν σε εκπόρνευση ουσιαστικά θέλουν να ικανοποιήσουν το πάθος τους. Έτσι τις θεωρούν σαν πράγματα και ακόμα και αν τις παντρευτούν με την πρώτη τις απατούν, έτσι τις έχουν ως αντικείμενα. Σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής κυριαρχεί η χρησιμοθηρία. Θέλουμε όποιον μας είναι χρήσιμος σε κάτι, χάθηκε η ιεροπρέπεια στις σχέσεις.

    Ευτυχώς έχουμε παραδείγματα από άγιους έγγαμους και άγαμους, αφουγκραζόμαστε την ατμόσφαιρα στα όντως χριστιανικά σπίτια και δοξάζουμε τον Θεό.

  • Anonymous

    Ακριβώς έτσι Ανώνυμε
    4 Μαρτίου 2013 – 10:33 μ.μ.

    Όπως είπες πολύ σωστά, έχουμε ζωντανά παραδείγματα ποιοί είναι πραγματικά ευτυχισμένοι.

    Βλέπουμε ζωντανά ποιες είναι οι οικογένειες που αν και δεν έχουν ανέσεις, υπάρχει στο σπίτι τους αγάπη, αυτυχία, ειρήνη και όλα τα καλά του Θεού.

    Βλέπουμε ζωντανά ποιες σχέσεις είναι αυτές που αντέχουν στην κρίση…οι υπόλοιποι, σκορποχώρι!

    Και επιπλέον να συμπληρώσω ότι μια γυναίκα φορτωμένη με «εμπειρίες», δεν εμπνέει κανένα σεβασμό, καμία εμπιστοσύνη, θα τολμήσω να πω και καμία γοητεία πλέον στο ανδρικό φύλο, σε περίπτωση που θελήσει να ξεφύγει από αυτόν τον φαύλο κύκλο και να κάνει οικογένεια.

    Όλοι ξέρουμε τους ψίθυρους και τους χαρακτηρισμούς πίσω από την πλάτη μιας γυναίκας που έχει πολλές «εμπειρίες». (χωρίς φυσικά να υποστηρίζω ότι αυτό είναι και σωστό).

    Όποιος τη βλέπει, θα την βλέπει μόνο σαν αντικείμενο ηδονής και αυτή θα το καταλαβαίνει και θα βυθίζεται όλο και περισσότερο στην απομόνωση και την απελπισία.

    Και ο πατέρας της, μάνα της, θα την βλέπουν να μαραίνεται και θα αναρρωτιούνται που έφταιξαν και δεν είναι η κόρη τους ευτυχισμένη.

    Σε αυτή την περίπτωση μόνο η βοήθεια του Θεού μπορεί να την απαλλάξει από τη δυστυχία της.

  • Anonymous

    ΜΑΛΑΚΙΕΣ! ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ! ΕΙΣΤΕ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΙ. ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.

  • Anonymous

    ΣΤΟ ΜΕΣΑΊΩΝΑ ΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΊΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΆΛΙΑ .
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΈΘΗ ΚΑΙ ΤΗ ΤΣΟΝΤΑ !
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !
    ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΉΚΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΧΩΡΗΜΈΝΟΥΣ !
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΜΑΚΡΥΆ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΖΩΑ !

  • Anonymous

    ΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΑΚΗ
    Ειμαι ο ανωνυμος 3 Μαρτιου 5:12
    Τα παιδια μας εχουνε ξεφυγει γιατι απο τα πρωτα πραγματα που τα μαθαμε στη ζωη τους ηταν η σεξουαλικοτητα και πως να την διοχετευσουν.

    Το αποτελεσμα;..Γιναμε ενα τεραστιο μπουρδελο!

    Δεν ξερω ποσο χρονων ειναι η κορη σου, αλλα σιγουρα θα εχεις αντιληφθει τι γινεται με τα κοριτσια απο την ηλικια του δημοτικου ακομα…

    Το μυαλο τους ειναι μονον στους γκομενους και οχι με την ρομαντικη, πλατωνικη πλευρα του θεματος, αλλα με την πιο χυδαια.
    Ετσι «φασονονται» (μπαλαμουτιζονται), και εχουν το μυαλο τους πως θα αρπαξει η μια το αγορι της αλλης.
    Η ηλικια τους; δεν ξεπερνα πολλες φορες τα 11 – 12 χρονια.
    Ασε το τι γινεται σε μεγαλυτερη ηλικια!

    Απο την αλλη τ΄αγορια καθονται σαν «λοβοτομημενα», τρομοκρατημενα, απραγα ανικανα να αντιμετωπισουν τα ανελεητο πρεσαρισμα των κοριτσιων, που τους εχουν κανει να ξεχασουν το ρολο του «κυνηγου» που δικαιωματικα ανηκει στους αρρενες.

    Χαλαρωσε λοιπον με την σεξουαλικοτητα, και να εχεις υπόψιν σου πως η Θεια προνεια εχει φροντισει αριστα γι΄αυτο.

    Εμεις τα καναμε, οπως τα καναμε…

    Απ΄την αλλη, μια φιλικη συμβουλη.
    Αυτο που λες για τα ζευγαρια, «πως θα πρεπει πρωτιστως να δουν αν ταιριαζουν ερωτικα», θα ηθελα να σου επισημανω το εξης: Οι περισσοτεροι ειδικα τα τελευταια χρονια διαλεξαμε τους συντροφους μας, αφου πρωτα ειχαμε κανει ατελειωτες κρεπαλες στο κρεβατι..το αποτελεσμα..μαλλον αποκαρδιωτικο, μιας και τα διαζυγια στην Ελλαδα εχουν σπασει καθε ρεκορ!
    Και η αιτια αυτων; 8 στα 10 το κερατο!
    Τι γινεται ρε φιλε; Καποιος το κανει καλυτερα απο μας στον-στην συντροφο μας;…Μα αφου το ειχαμε δοκιμασει πριν και ηταν εξαιρετικο, ειχαμε την τελεια χημεια και φοβερη σεξουαλικη ελξη, τι εγινε ξαφνικα;;;

    Ξερεις τι εγινε φιλε Σακη;

    Τα καναμε ολα αναποδα…
    Μια σχεση για να ειναι ιδανικη θα πρεπει πρωτα να ταιριαζει πνευματικα, μετα ψυχικα και 3ον σαρκικα.
    Γιατι σκεψου αν καποια-ος σε καλυπτει στα δυο πρωτα το τριτο γινεται θαυμασιο.

    Ετσι λοιπον φιλε, κοιτα να καλλιεργησεις το πνευμα και την ψυχη της «μικρης» και τα υπολοιπα θα ερθουν μονα τους.
    Αποριας αξιον ειναι, αφου εχεις προβλημα με την εξομολογηση και τα ευαγγελια τι δουλεια εχεις σ΄αυτο το site;
    Απ΄την αλλη μαλλον κατι δεν γεμιζει την ψυχη σου και ψαχνεσαι… φιλικα στο λεω πως η Ορθοδοξια ειναι το καλυτερο φαρμακο και ο ισχυροτερος γιατρος!

  • http://www.blogger.com/profile/17592967495069912554 Gea

    πω πω είστε ΖΩΑ

  • Anonymous

    Σωστός σε όλες τις τοποθετήσεις σου Ανώνυμε
    5 Μαρτίου 2013 – 5:20 μ.μ.

  • Anonymous

    «Προχωρημένοι» και «Προοδευτικοί» που μπήκατε εδώ μέσα να πετάξετε την «κοτσιλιά» σας και να φύγετε, η δυστυχία και η τραγικότητά σας φαίνεται από το ότι μόνο μια βρισιά μπορείτε να πετάξετε, ούτε μια γραμμή δεν μπορείτε να γράψετε, όταν όλοι οι υπόλοιποι έστω και αν διαφωνούν τουλάχιστον υποστηρίζουν τις θέσεις τους με επιχειρήματα.

  • Anonymous

    Alexandros Ammoxostianos
    PROS
    Ανώνυμος
    5 Μαρτίου 2013 – 4:22 μ.μ.
    Plaka exeis agapite mou…
    pes akomi ena na sou figei to pothimeno!!!
    lol
    milane oloi milane kai…. esei!!!
    Eftixos pou ntrepese kai meneis anonimi/mos
    ante vges anonima na mas peis akomi ena anekdoto

  • Anonymous

    Shmera piga mia volta sta jumbo na vrw stolh na ntythw kai telika pira antrikh Super Mario….Eimai 26 etwn k eida Ntrophs pragmata akomh kai gia 11xrona exei stolh astynomikinas k apoteleitai apo 2 kommatia ufasma k me tin koilia kai to 99% tou swmatos eksw…..

  • Anonymous

    Πες τα κοπέλα μου , 6 Μαρτίου 2013 – 1:37 π.μ., γιατί εδώ πάνε να μας βγάλουν ανθρώπους των σπηλαίων επειδή λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

  • Anonymous

    Εχουμε φτάσει σε μία εποχή που την πλήρη ανηθικότητα την λέμε «δεν υπάρχουν ταμπού» και την πλήρη αποβλάκωση τη λέμε «πρόοδο». Ο κόσμος έχει «αποκτηνωθεί» και έχει για θεό του μόνο το χρήμα και την πορνεία. Πορνεία δεν είναι μόνο οι οίκοι ανοχής εννοώ πορνεία και στην ψυχή, δηλαδή όσοι παντρεμένοι και παντρεμένες μοιχεύουν χωρίς κανένα ίχνος ντροπής. Βέβαια για όλα αυτά δεν φταίει εξολοκλήρου ο κόσμος υπάρχει και ένα ποσοστό στον πολιτικό κόσμο από τη δεκαετία του ’80 και μετά που μεθοδευμένα καταργήσανε και διαλύσανε τα πάντα παιδεία, θρησκεία, οικογένεια, πολιτισμό και πολλά άλλα.

  • Anonymous

    AMMOCHOSTIANOS, ΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΧΩΣΕΙ ΑΤΣΑΛΑ ΚΑΙ ΚΛΟΥΒΙΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΣΩΝΟΕΚΔΟΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ Μ……Σ, ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΦΡΑΓΚΟΚΟΡΑΚΙΣΤΙΚΑ!! ΑΙΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΙΟ.

  • Anonymous

    Ειναι αποριας αξιον πως γινεται να μην αντιλαμβανεστε την Η Θ Ι Κ Η απο την Α Ν Η Θ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α!!!
    Το Σ Ω Σ Τ Ο απο το Λ Α Θ Ο Σ το καταλαβαινεται?
    Πως πορευεστε στη ζωη σας?
    Ποια ειναι τα προτυπα σας?
    Ειναι προτυπο η γυναικα να εκπορνευεται? Να γινεται αντικειμενο ηδονης για καθε σεξοπορνοδιαστροφικο αντρα και να τον ικανοποιει?
    Αυτο ειναι σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση?
    Να αλλαζει εκατο και χιλιους παρτενερ?
    Αυτο για εμενα κατα την δικη μου κριση και αποψη λεγεται διαταραγμενη προσωπικοτητα.
    Δεν βλεπεται οτι ο κοσμος καταστρεφεται?
    Το Σ Ω Σ Τ Ο και το Α Π Ο Λ Υ Τ Ο ειναι μια γυναικα και ενας αντρας να βρισκονται σε μια σχεση και να πορευονται μαζι, αυτο δινει δυναμη, ψυχικη ηρεμια, γαληνη και ο,τι αλλο συνεπαγεται για να ολοκληρωθει μια Υ Γ Ι Ε Ι Σ σχεση.

  • Anonymous

    Alexandros Ammoxostianos
    PROS
    Ανώνυμος
    6 Μαρτίου 2013 – 1:21 μ.μ.
    Giasou agapiti mou, ipologizw pos san anonimi pou eisai kai xoris kamia endiksi fillou, ipologizw pos eiste koppelitsa kai malista mikris ilikias ara tha sas apefthinome san tetia!!! ppp…
    mporei na eisai gelia kai agramati, mporei na ipekfevgeis tou thematos kai na min mporis na emvathineis esto 3 ekatosta, alla egw mikroulla mou se sevome akomi kai sta xallia pou eisai…
    exw kanei 10 anartisis epi tou thematos kai esei ides tin teleftea i opoia anaferete se mia ilithia anartisis enos ilithiou anonimou… (an itan eponimos den tha ton xaraxtiriza etsi….)
    Oso gia tis malak…es pou les peri ΜΑΣΩΝΟΕΚΔΟΤΩΝ klp, ela se parakalo sovarepsou mikri kai min mou les emena tetia… alla gia na milame sovara kai epidi Anikses ti katavothra mikroula ou kai ksernas ton klasiko emeto tou kathe agramatou meseonisti, egw kopella mou se prokalw na deis tis anartisis mou pio katw, i/kai panw kai des ti egrapsa…
    Egw stis anartisis mou an thes na akousis mikri mou, egw anaferthika se AGIO EFSEVIO kai eklisisastiki istoria… eimai siguros pos den ton exeis kan akousta
    Anaferthika stin AGIA GRAFI kai stis epistoles tou Pavlou (Saoul)
    egw anaferthika stous IEROUS theodosianous kai ioustinianous kodikes…
    des tis pio panw (i katw an thes eponimes) anartisis mou kai sou sinistw na tis LOUSTIS efoson thes na sou milw mori agramati sti glosa sou…
    einai oles parapompes kai/i anafores se iera vivlia… poun eimai siguros pos den dievases POTE sou mori…
    alla kserw kopplelitsa mou pos erponta allalazonta san esena exoun skatovromisei tin ellada me astirixta agramata kai aloga (xoris logiki) emeto-epixirimata pou exete kseperasi pro pollou tin ERESH kai to apodexto epipedo VLAKIAS….
    oso gia ton tropo pou grafo oute emena mou aresi alla einai tropos epikinonias kai katholou to thema stin epikinonia mas…
    Dievaze (an sou epitrepi to epipedo kai i tiflosi sou, giati morfosi einai pasifanes pos den exeis), dievase lipon TH grafo kai ase tis eksipnades mori agramati gia to POS to grafw…
    ante twra loustou ta kai vges kai pali ANONIMH na milisis mias kai na ntrepese kai esei gia ta xallia tou epipedou sou…

  • Anonymous

    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΟΙΟ SITE ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ?ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ!ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ?ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ SITE ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΑ.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ,ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΒΡΟΜΩΣΤΟΜΟ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • html#ixzz2N2MmWaJ4

    Ανώνυμος
    7 Μαρτίου 2013 – 12:38 μ.μ.

    Εύγε ! πρόστυχοι πορνονεοέλληνες πατριώτες και σύντροφοι.
    Εύγε ! σεμνοπουτάνες κρυφοπουτάνες και φανεροπουτάνες μάνες νεοελληνίδες.
    Εύγε ! διαστρεβλωτές, της κατ’ εικόνα δικής Του αγίας μορφής που σας χάρισε ο Θεός, για να μπορείτε εσείς να την ξεφτιλίζετε και την υβρίζετε με τα αίσχη σας, τάχα για να διασκεδάσετε.
    Τον διάβολο και τους δαίμονες διασκεδάζετε αχάριστοι και ανόητοι άνθρωποι, που με αυτές τις σατανικές γελοίες και πρόστυχες μασκαράτες σας και πορνοστολές σας, αγκαλιάζεστε με τα βρωμερά θεομάχα πνεύματα της πονηρίας και της κακίας, λυπώντας και διώχνοντας από τα σπίτια σας, από τα χωριά σας και τις πόλεις σας το Άγιον Πνεύμα και πετάτε στα σκουπίδια τα χαρίσματα της Θεϊκής μορφής που σας δώρισε ο Πανάγαθος Πατέρας μας.
    Τρέξτε Χριστιανοί, ικανοποιήστε όλες τις αρρωστημένες σκέψεις, θεωρίες και φαντασίες, που σας βάζουν στο μυαλό οι δαίμονες, συνδιασκεδάζοντες και συναγελαζόμενοι μαζί τους, βρωμίστε καλά καλά και μολύνετε τις ψυχές σας, το μυαλό σας τα μάτια σας τα χέρια σας τα αυτιά σας το στόμα σας…και μετά… τρέξτε στις Εκκλησίες για ευλογημένη Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή…
    Μα πόσο κορόιδα σας πιάνει καημένοι, με τα πανηγυράκια του και τα οργανάκια του ο μέγας διασκεδαστής και λαοπλάνος αυτός Καρνάβαλος και σας βάζει πριν από την πιο άγια περίοδο όλου του έτους, να βρωμιστείτε πνευματικά και σαρκικά σαν τα γουρούνια από την κραιπάλη το ποτό και τις ασχήμιες, που δημοσίως γίνονται από μικρούς μεγάλους και γέρους. .Και εκφυλίζονται με το βδελυρό παράδειγμα σας οι νέες γενιές των Ελληνόπαιδων και οδηγούνται σε σίγουρη πορεία δυστυχισμένης ζωής. Και παίρνουν μέρος σε αυτή την άκρως κακόγουστη και χυδαία παράσταση, όχι μόνο οι διψώντες χαζοχαρούμενοι Έλληνες για τέτοιου είδους κολάσιμη διασκέδαση αλλά συμμετέχουν σε αυτό το οργιαστικό πανδαιμόνιο, ενεργά και διοργανωτικά, ένεκα του εμπορικού και πολιτικού κέρδους, δήμοι κοινότητες πόλεις κράτη και έθνη, υποθηκεύοντας τις προοπτικές για μια επιτυχημένη κοινωνία και προδιαγράφοντας ένα μέλλον σίγουρης κοινωνικής αποτυχίας και κοινωνικής δυστυχίας.
    Και μετά απορείτε και αγανακτείτε με τις πλημμύρες, τις πυρκαγιές, τους σεισμούς, τα κακά τα στραβά και τα ανάποδα που τυχαίνουν στα μολυσμένα σας σπίτια, χωριά και πόλεις, από το δαιμονικό πνεύμα του βασιλιά καρνάβαλου, που τι έκπληξη ! είναι ο ίδιος ο Διάβολος.
    Τρεχάτε λοιπόν , προσκυνήστε τον, τιμήστε τον, λατρέψτε τον, και θα σας ανταμείψει καλά για την προτίμηση σας. Η ευτυχία, η πρόοδος , η επιτυχία και η σωτηρία των παιδιών σας θα είναι εξασφαλισμένη και ο Θεός για ανταμοιβή που καρναβαλίζετε τόσο επιτυχημένα, θα σας χαρίσει και την Πόλη…
    Αναμείνατε ευλογίες τώρα… Θα έρθουν με το τσουβάλι…δυστυχώς, για όλους μας.

    κούνια που σας κούναγε…

  • ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ

    KATERINA,ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΕΒΡΑ’Ι’ΚΟ PURIM,K ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΣΣΩΝΑΤΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1900!!!ΤΟ ΕΒΡΑ’Ι’ΚΟ PURIM ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!………..http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/02/blog-post_2510.html

  • νικολας

    Για χαλαρωσε λιγο ρε πενταποσταγμα!Ειμαι Χ.Ο. κ πιστευω πραγματικα στην ορθοδοξια αλλα δεν ειμαι τυπολατρης.Δλδ τα Τζαμπο κανουν τη ζημια αυτη τη περιοδο μονο?Το καλοκαιρι π.χ.εχεις δει πως ντυνονται παρα πολλα κοριτσια,κ μεγαλες γυναικες?Κολητα διαφανα παντελονια στριγκαρες απο μεσα που κολαζουν κ τον πιο ευσεβη!Τι λες λοιπον φταινε τα μαγαζια που τα πουλανε?Μηπως να πουλανε κελεμπιες μονο?Θεωρω αγαπητο σαιτ πως ολα ξεκινανε απο το τι θελει ο καθενας να φοραει κ να εκφραζεται,γιατι το ντυσιμο ειναι εκφραση τουλαχιστον εδω στην Ελλαδα.Αν λοιπον ενα κοριτσι ειναι ξεκωλο ετσι θα ντυνεται κ θα θελει να προκαλει,σε αντιθεση με καποιο πιο σεμνο οκ?Τελος ολα ξεκινανε απο την ιδια την οικογενεια,και επειδη σημερα οι μισες οικογενειες ειναι διαλυμενες ετσι λοιπον θα ναι κ τα παιδια χωρις ηθικες αξιες,καπιτο?Οποτε ασε τα τζαμπο κ την αγορα ας αναλαβουμε τις ευθυνες μας,γιατι αν δεν τα αγοραζαμε ολα αυτα να’στε σιγουροι πως δεν θα ξαναβαζανε την επομενη χρονια κατι που δεν ειχε ζητηση…