Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Απίστευτη Μασονική διαφήμιση από την Mercedes

Posted:




Αυτό το έτος, η Mercedes προωθεί ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου. Ενώ κάνει καλά τη δουλειά της με την πώληση του αυτοκινήτου, επικοινωνεί και με άλλα μηνύματα για το τηλεοπτικό κοινό. Με λίγα λόγια η ελίτ μας περνάει διάφορα μηνύματα, ενώ βασίζεται στην έννοια της πώλησης της ψυχής για φήμη και πλούτη, ένα από τα αγαπημένα της βιομηχανίας των Illuminati. Σε λιγότερο από 2 λεπτά, η διαφήμιση καταφέρνει να μας περάσει πολλούς συμβολισμούς.
Η διαφήμιση ξεκινά με έναν άντρα θαυμάζοντας μια πινακίδα που χαρακτηρίζει το εν λόγω αυτοκίνητο. Ο Διάβολος τότε του λέει: “Παιδί μου κάνε μια συμφωνία μαζί μου και θα μπορείς να έχεις το αυτοκίνητο και τα πάντα που πηγαίνουν μαζί με αυτό”.
Ο διάβολος βάζει σε πειρασμό τον τύπο να πουλήσει την ψυχή του.




Ο τύπος παίρνει το στυλό και μετά οραματίζεται τι θα συνέβαινε αν είχε κάνει μια συμφωνία με το διάβολο. Προφανώς, αυτό που θα συμβεί σ ‘αυτόν θα είναι αρκετά καλό. Σύμφωνα με τη διαφήμιση, αυτό συμβαίνει όταν πουλήσετε την ψυχή σας:
Μπορείτε να γίνεται μια διασημότητα και να πάρεται το πιο καυτό κορίτσι όπως η Kate Upton



Μπορείτε να γίνεται γίγαντας στη μουσική βιομηχανία.

Θα γίνεται το πρόσωπο της ημέρας που θα εμφανίζεται σε εξώφυλλα περιοδικών.



Η σύμβαση που παρουσιάστηκε από τον Διάβολο.




Κοιτάζοντας πιο κοντά το δαχτυλίδι του Διαβόλου, βλέπουμε ότι είναι σαφώς μασονικό. Γιατί αυτό το συγκεκριμένο σύμβολο είναι εκεί; Αναφέρεται σε μια πραγματική, ισχυρή μυστική κοινωνία. Υπάρχουν πολλά συμβολικά μηνύματα σε αυτό το σύντομο διαφημιστικό.

Το δαχτυλίδι του Διαβόλου είναι Μασονικό



Ο τύπος συνειδητοποιεί τότε ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά προσιτό για αυτόν ώστε να μην πουλήσει την ψυχή του για να το αποκτήσει.
Η διαφήμιση τελειώνει με κάποια λεπτή αποκρυφισμή αριθμολογία.
Υπάρχει φωτιά στις 13 Σεπτεμβρίου του 2013, γιατί ίσως είναι σημαντική αυτή η μασονική απόκρυφη ημερομηνία.



Έτσι, ενώ ο άνθρωπος δεν έπεσε στην παγίδα του διαβόλου, η διαφήμιση, ωστόσο, έδειξε τι απαιτείται για να ανέβεις στο υψηλότερο επίπεδο στις τάξεις της βιομηχανίας του θεάματος. Κάποιος πρέπει να κάνει μια συμφωνία με ένα κακό πρόσωπο που είναι προφανώς ένα μέλος μιας μυστικής κοινωνίας, οι οποίοι στη συνέχεια “μαγικά” σας βάζουν σε όλες τις σωστές θέσεις για τη μουσική, τη μόδα και τον αθλητισμό.
Ναι, όλα αυτό μεταφέρεται στη σύντομη αυτή διαφήμιση για ένα αυτοκίνητο. Είναι αυτός ένας τρόπος για την ελίτ να καυχηθεί για το πώς λειτουργεί το σόου; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι κάποιοι θα απορροφήσουν αυτό το μήνυμα … Και κάποιοι σίγουρα θα αγοράσουν αυτό το αυτοκίνητο.

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε κλικ εδώ

  • Anonymous

    re paidia xalaroste mia poly eksipni diafimisi einai poy apla dixnei oti einai toso prositi h timh toy aytokinitoy poy den xreiazete na poylisei kai tin psixh toy… ayto
    kai oson afora ta simbola e kati prepei na baloyn kiolas eki gia na mporesoyn na pisoyn oti prokite gia ton ekso apo edo kai apo kairo ine dedomeno oti oi masonoi proothoyn ta sxedia toy ekso apo edo giati egkathidrisi toy sth gh
    nomizo oti apla ine mia poly kala stimenh diafhmisi

  • Anonymous

    2.17 πολυ απλα τα βλεπεις οντως…ομως ουτε τα λεφτα τους ουτε τα καλα τους

  • http://www.blogger.com/profile/00444125675804303393 Panos dalas

    Η διαφήμιση επαναλαμβάνει τον πειρασμό του Κυρίου στο Σαραντάριο όρος. και φυσικά δεν είναι απλώς μία έξυπνη διαφ. όπως νομίζει κάποιος σχολιαστής αλλά μία διαφήμιση που ασκεί έλξει μέσα απ΄ την οπτικοακουστική αναπαράσταση των πειρασμών. για να δούμε θα είμαστε αρκετά έξυπνοι εμείς να πούμε το “ύπαγε οπίσω μου σατανά” όπως τότε είπε ο Κύριος μας ή θα χαλαρώσουμε και θα το φάμε με ότι αυτό συνεπάγεται για την ψυχή μας.