_ap_ufes{"success":true,"siteUrl":"www.pentapostagma.gr","urls":{"Home":"http://www.pentapostagma.gr","Category":"http://www.pentapostagma.gr/category/feature","Archive":"http://www.pentapostagma.gr/2016/09","Post":"http://www.pentapostagma.gr/2016/09/%ce%b2%ce%af%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bf-%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%ce%ba%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%b9.html","Page":"http://www.pentapostagma.gr/ads","Attachment":"http://www.pentapostagma.gr/?attachment_id=4539753","Nav_menu_item":"http://www.pentapostagma.gr/2014/03/%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b5%cf%82.html","Advanced_ads":"http://www.pentapostagma.gr/advanced_ads/bottom-yield-336x280","Insertpostads":"http://www.pentapostagma.gr/insertpostads/meta-2-paragrafo"}}_ap_ufee
ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Υγεία

Το σωστό ωράριο για μια υγιεινή ζωή

Το ημερήσιο πρόγραμμά μας μπορεί να θωρακίσει την υγεία μας, φτάνει να είναι συγχρονισμένο με το βιολογικό ρολόϊ του οργανισμού...

Δημοσίευση

Το ημερήσιο πρόγραμμά μας μπορεί να θωρακίσει την υγεία μας, φτάνει να είναι συγχρονισμένο με το βιολογικό ρολόϊ του οργανισμού. Νέες μελέτες αμερικανών ερευνητών υποδεικνύουν τι ακριβώς πρέπει να… κάνουμε και πότε στο διάστημα της 24ωρης δραστηριότητάς μας, αν πράγματι αποζητούμε το ιδανικό τρίπτυχο υγεία – ευεξία – ευτυχία.

Το μυστικό είναι να κουρδίσουμε κατάλληλα το εσωτερικό βιολογικό ρολόι του σώματος. Αν το καταφέρουμε αυτό, τα υπόλοιπα είναι απλώς ζήτημα χρόνου. Ως προς τον συγχρονισμό, λοιπόν, οι επιστήμονες συνιστούν τα εξής:

8.00

Πάρτε πρωινό. Έπειτα από εννέα ώρες νηστείας, ο οργανισμός είναι έτοιμος για το πρώτο γεύμα της ημέρας. Αν δεν φάτε τώρα θα αρχίσει να «καίει» μυϊκό ιστό αντί για λίπος. Το πρωί έχουν εξαντληθεί τα αποθέματα γλυκόζης που εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου και για τον λόγο αυτόν ένα πλούσιο πρωινό βοηθά τον οργανισμό να ανακτήσει τις δυνάμεις του.

9.30

Βγείτε έξω από το σπίτι. Πολλοί φεύγουν αξημέρωτα και δουλεύουν σε τεχνητό φως. Είναι ωστόσο απαραίτητη η έκθεση στις ηλιακές ακτίνες γιατί το φως είναι ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό και εντείνει την παραγωγή βιταμίνης D η οποία βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου και των καρδιοπαθειών. Μια βόλτα αυτή την ώρα είναι ιδανική, αλλά αρκεί και απλή έκθεση στο παράθυρο.

13.00

Φάτε μεσημεριανό. Είναι η ώρα που δουλεύει καλύτερα το πεπτικό σύστημα. Η διατροφολόγος Ούρσουλα Αρενς συνιστά ένα ελαφρό γεύμα με σωστή αναλογία πρωτεϊνών και υδρογονανθράκων που θα σας κρατήσουν ως το δείπνο. Ενα σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως, τόνο και λαχανικά είναι το καλύτερο. Τα τσιμπολογήματα στα μεσοδιαστήματα βλάπτουν.

18.30

Ασκηθείτε. Η ανώτατη θερμοκρασία του σώματος ανεβάζει στο μάξιμουμ τη μυϊκή απόδοση και ενισχύει την ευελιξία, κατά τον δρα Τζεφ Ντέιβις, αθλητίατρο στην κλινική Μπέι του Κάρντιφ. Οι ενήλικες χρειάζονται 30 λεπτά ήπιας άσκησης πέντε ημέρες την βδομάδα ή 20 λεπτά εντατικής άσκησης για να ενισχυθεί και η καρδιακή λειτουργία.

20.30

Ωρα για δείπνο. Ως τώρα πιστεύαμε ότι δεν έχει σημασία η ώρα του βραδινού, αλλά τι τρώμε, εκτίμηση που αποδεικνύεται λανθασμένη. Οταν τρώμε σε ακανόνιστα χρονικά διαστήματα παίρνουμε βάρος, επειδή το βιολογικό ρολόι απαιτεί πρόσληψη τροφής σε συγκεκριμένες ώρες. Αν δεν λάβει τροφή την ώρα που πρέπει, αποσυντονίζεται και διαταράσσεται ο φυσικός μεταβολισμός του σώματος. Οι γιατροί συνιστούν να τελειώνουμε το βραδινό δύο με τρεις ώρες προτού πέσουμε στο κρεβάτι.

22.30

Ξαπλώστε για ύπνο. Είναι η καλύτερη ώρα για να αποκτήσει κανείς μια υγιεινή συνήθεια, να χαλαρώνει σε ήρεμο περιβάλλον μία ώρα προτού ξαπλώσει. Ο άνθρωπος χρειάζεται 7-8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ.

planitikos.gr

Άρθρα κατηγορίας

128329-1
Το θαύμα της φύσης! Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο φυσικό όπλο

Η σοφία των γιαγιάδων μας συνήθως περικλειόταν σε φράσεις του τύπου «Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα...1 Μαΐου 2012, 10:34 μμ

u-666x399
Καούρες και δυσπεψία: Κάνοντας αυτά θα νιώσετε ανακούφιση

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι ταλαιπωρούνται καθημερινά με προβλήματα στην χώνεψη ή και με καούρες μετά από την καταναλάνωση ενός γεύματος...1 Μαΐου 2012, 10:34 μμ

 

u67yrs-666x399
Κολπική μαρμαρυγή: Όλα τα συμπτώματα, οι παράγοντες κινδύνου και οι κανόνες πρόληψης (βίντεο)

Τα επεισόδια κολπικής μαρμαρυγής μπορεί να “έρχονται και να φεύγουν”, ή μπορεί να εμφανιστεί κολπική μαρμαρυγή που δεν περνάει από...1 Μαΐου 2012, 10:34 μμ

 

defense-pose-7771365
Ανοσοποιητικό: 5 συνήθειες που το αποδυναμώνουν

Η έλλειψη ύπνου, το στρες, οι εξαντλητικές δίαιτες και το φορτωμένο καθημερινό πρόγραμμα επηρεάζουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Αυτό έχει...1 Μαΐου 2012, 10:34 μμ

petres-nefra
Το τρενάκι του λούνα-παρκ μπορεί να θεραπεύσει τις πέτρες στα νεφρά

Όποιος ανέβει στο γνωστό καταδυόμενο τρενάκι του ιλίγγου στο λούνα-παρκ, μπορεί να χάσει όχι μόνο τον τσαμπουκά του, αλλά και...1 Μαΐου 2012, 10:34 μμ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα

666
Βίντεο – ντοκουμέντο από τον ακρωτηριασμό δύο κοριτσιών σε λούνα παρκ

prosfiges_43
Διαλύεται στα εξ ων συνετέθη: Η Ολλανδία το 2017 θα προκηρύξει δημοψήφισμα εξόδου από τα δεσμά της ΕΕ!

622e1a44fe7cffbfc31dd26dfb7c47d9-4-696x464 1
Δείτε σε ποια γωνιά της Ελλάδας «κρύβεται» αυτό το μαγευτικό τοπίο (εικόνες,βίντεο)

ӕ͔́ǓǠԏՠQ׉ŐɓʏЏՠɅљ͕̏ՠ̅ ԏ͠БυđϠԇӠͅS ć̏ʑTɁӠʕщJϠ̇ԓϔJǭ-בǓԏӠ̐ύǓ//
Υπέρ του Αρχιεπισκόπου και της Εκκλησίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης

8b50530569c4ca0c580e48287ced2fdb-696x392
10 άνθρωποι που γεννήθηκαν με έξτρα σωματικά μέλη! (βίντεο)

%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b7%cf%83 1
Φίλης: «Ευτυχώς ο Θεός μακρόθυμος και πολυέλαιος δεν ακούει τους Αμβρόσιους»

f22bcdd9af5d87aee7b50f77942e92d5-696x464
Πήγε να κάνει πρόταση γάμου στο γήπεδο και… έχασε το δαχτυλίδι (βίντεο)

otan-mwro-arxizei-na-klaiei-analamvanei-skylos-1-1
Όταν αυτό το μωρό αρχίζει να κλαίει, αναλαμβάνει ο σκύλος... (βίντεο)

rosika-maxitika-sti-syria
Ο Λίβυος στρατηγός Χαφτάρ ζητεί από τον Πούτιν βαρύ εξοπλισμό και αεροπορική επέμβαση στον αγώνα εναντίον του ISIS

infographic-usa-europe-anti-missile-defense-system-742432 6
Nέο σφοδρό κύμα αντιδράσεων από τους Ευρωπαίους πολίτες εναντίον των αμερικανικών στρατιωτικών βάσεων